Arbitrajele şi lupta pentru titlu

„Arbitrajele nu au modificat ierarhia”, răspunde Mircea Sandu cînd i se semnalează erorile pro CFR. Are dreptate. Ordinea din clasament e corectă, doar distanţa e exagerată.

duminică, 25 noiembrie 2007, 9:23

„Arbitrajele nu au modificat ierarhia”, răspunde Mircea Sandu cînd i se semnalează erorile pro CFR. Are dreptate. Ordinea din clasament e corectă, doar distanţa e exagerată.

Clujenii îşi merită locul 1, dar ecartul faţă de urmăritoare n-ar fi fost niciodată atît de mare dacă n-ar fi primit favoruri din partea brigăzilor. Pe parcursul unui campionat, toate echipele sînt avantajate sau dezavantajate, într-o proporţie normală fotbalului.

Cazul CFR Cluj e însă o anomalie. El iese din probabilitate şi intră în ospitalitate. Ştiu foarte bine arbitrii despre ce vorbim!

Oamenii au aşteptat de multă vreme ca Provincia să spargă monopolul Capitalei. E bine pentru împrospătarea sîngelui care curge prin venele fotbalului românesc. Iar CFR e o echipă frumoasă, cu o stare de spirit aparte în jurul său. Un fel de Sportul Studenţesc de pe vremuri.

O astfel de trupă trebuie să-şi guste succesul, nu să înceapă să fie comparată cu Victoria. Avantajînd-o, arbitrii o dezavantajează pe CFR.

Comentarii (149)Adaugă comentariu

Ciocu  •  25 noiembrie 2007, 21:30

Poate.Si stiu ce spun.

Razvan  •  25 noiembrie 2007, 21:30

Sa vedem in continuare cat de avantajata va mai fi CFR-ul. E ridicol cum conducatorii cluburilor din Bucuresti acuza Clujul, in conditiile in care este clar ca au facut, fac si vor mai face aranjamente cu arbitri. Adevarul este ca in Romania campionatul nu se prea castiga doar in teren, cu unele exceptii care doar intaresc regula.

nastyb0y  •  25 noiembrie 2007, 21:32

@tolo
Poate ar fi fost bine sa ii atragi atentia lui Mircea Sandu ca statistica este o stiinta exacta .Cand distributia greselilor arbitrilor iese din distributia normala a clopotului lui Gauss ,ceva nu e in regula. El, in stilul caracteristic, a raspuns semi-cifrat ca Clujul joaca tare, adica, aveti grija fluierasilor ca e timpul sa incepeti sa ii fluierati si pe ceferisti. Impiegatii de miscare cu fata la perete !

Draman  •  25 noiembrie 2007, 21:33

bine zis…

Te@p@  •  25 noiembrie 2007, 21:33

Cand avem o echipa din provincie mai buna decat cele din Bucuresti..imediat se gasesc motive..ba arbitrii ba nu stiu ce. Nu e corect. Si granzii capitalei au avut muuulte favoruri de la arbitrii asa ca sa o lasama mai moale si sa lasam CFR-ul sa ne arata cum e sa joci fotbal cu zambetul pe buze . Sunt stelist insa vreau fotbal curat nu murdariile hotilor din fotbalul romanesc. Bravo ToLO..tot asa !

cra cra cra  •  25 noiembrie 2007, 21:38

pentru dl. manea, angajatul lui copos, care a zis cam asa: „asa era si pe vremea mea, dupa un meci mare, ne bateau niste desculti”
Ii amintesc d-lui manea (muzica tiga.neasca!) ca „descultii” de la uta au castigat sase titluri de campioni ai romaniei, da, la fotbal domnu’manea, adica dudlu fata de rapid.
Dar ce sa-i ce.ri unuia din mahalaua giulestiului, care foloseste un limbaj de …manea?

cra cra cra  •  25 noiembrie 2007, 21:41

nastyboy
@tolo
Poate ar fi fost bine sa ii atragi atentia lui Mircea Sandu ca statistica este o stiinta exacta
n-ai dreptate. Daca n-ai stiut, afla ca minciunile sint de mai multe feluri: minciuni mici, minciuni mari si…statistici!

albanezuL  •  25 noiembrie 2007, 21:48

nu cred ca cele doua penaltiuri pe care le a primit usor clujul sint problema acestui campionat dar modul cum joaca , in special jucatori lor
nu e meci in care sa nu aiba 7-8 intrari cu cotul la sarituri sau cand incearca sa destabilizeze jucatori care sar sa respinga mingea fara sa se lupta pentru minge sau intrari cu talpa inainte
daca o sa vedeti sunt mai multe din aceste procede in fiecare meci a lor si ei nu primesc nici galben pt aceste intrari ( care uneori sint de rosu direct)
sa nu uitam ca mai multi jucatori adversi se accidentaza in meciurile lor ( ex plesan si mai sunt si alti)
acesta este pericolul si cred ca aici trebuie reglat ceva ca ei vad ca nu sunt sanctionati si continua cu astfel de intrari fara sa le fie frica
parca arbitrilor le e frica sa le dea cartonoase lor ,prea mult respect pt straini de la cluj

O.M  •  25 noiembrie 2007, 21:50

nu sunt fan Cfr,sunt fan Craiova ,dar nu inteleg de unde aceasta campanie impotriva Cfr’ului.OK a fost un penalty gratuit acordat de Balaj,au dat un gol din ofside cu Rapidul,dar astea au cam fost marile erori de arbitraj pt ei.De ce aceasta campanie impotriva lor?Daca Steaua sau Dinamo erau in situatia Cfr’ului(:))))))))))de cate ori au fost Doamne Dumnezeule)scriati toata presa despre acest subiect?

thefutureadi  •  25 noiembrie 2007, 22:08

scuze ca nu sunt pe tema….dar ma contrariaza subiectul de pe stirid e astazi …
si anume HULIGANII din Romania
pentru 10 torte niste scandari si cateva batai unii suporteri sunt huligani….de ce nu stiu…
intrati aici pentru a vedea atmosfera derby ferebahce-galatasaray unde stadionul pur si simplu ia foc :http://www.youtube.com/watch?v=h8EFvmrXg0k&feature=related va va placea la sigur

momo  •  25 noiembrie 2007, 22:10

Deocamdata CFR este o echipa umflata de presa si ajutata de arbitraje. Asteptam si succesele adevarate pentru ca in meciuri importante (Steaua, Poli, Famagusta, Dinamo samd) nu au rupt gura targului.

Da, au batut pe Rapid, dar cu ajutorul cui?

Poate ca in campionatul nostru atarna greu succesele cu Mioveni si egalurile glorioase cu Bistrita, dar cat conteaza astea in CL????

Care ar fi fost diferenta intre cfr si urmaritoare fara ajutorul arbitrilor???

provincialul  •  25 noiembrie 2007, 22:16

voi i-ati invatat,bucurestiul, oricum fotbalul rom e de cacao…
oricum clijul se va face de caca in CL

ProVINciar  •  25 noiembrie 2007, 22:19

ideea e simpla pt mine si nu numai :
VA E CIUDA CA O ECHIPA DIN PROVINCIE JOACA FOTBAL mult mai bun decat niste babe batrane ca steaua si dinamo care sunt conduse de niste incapabili . degeaba incerci sa arunci mezerie pe CFR pt ca a fost mult superioara oricarei echipe din seria I in acest tur. sa va para bine ca CFR-ul a ratat cele 2 penaltyuri cu steaua si cu timisoara si mai puteti sa trageti sperante ca totusi n-o sa se produca „schimbarea” . oricum sprenta moare ultima 😉 :)) ProVincie

alex  •  25 noiembrie 2007, 22:19

o gramada de frustrati aici pe blog .in 16 etape au fost 2 „posibile vicieri de rezultat”. de ce nu vorbiti si de ratarile din meciul cu rapid sau de 11 ratat in meciul cu steaua sau de acelasi 11 metri in meciul cu poli sau … va legati de 2-3 faze intr-un intreg tur de campionat. steaua nu a jucat nimic dinamo la fel dar voi va mirati ca e diferenta mare . or avea si ceva treaba cu arbitri dar asta numai din cauza ca altfel „probabil ” ca nu se poate. vezi ultimele etape din campionatul trecut ( operatiunea gigi la butoane). tolo incerci sa fii obiectiv dar nu prea ai treaba . lasa-ne !

Mihai  •  25 noiembrie 2007, 22:27

SDR nu mai joaca nimik, si nu vedeti greselile de arbitraj pro SDR, pt ca sunt degeaba. E singura diferenta. Oricum sa vedem ce urmeaza. Nu cred ca sunt arbitraje voite pro Cluj, inca.

Hai POLI Timisoara!

flo  •  25 noiembrie 2007, 22:28

nu are rost sa pierdeti vremea cu astfel de discutii…a fost nu de mult un campionat castigat de steaua care in ultimele etape castiga tot cu 1-0 din penaltiuri inventate si presa a scris da steaua a ramas cu titlul…asa ca sa speram ca va castiga cfr campionatul si echipel;e din bucuresti isi vor construi echipe de fotbal nu de handicapati care fac pe nebunii in teren si din cauza carora se schimba antrenori cu nume greu…pleaca de la dinamo zenga din cauza lui pulhac,niculescu,si alte vedete de vedete … sa fim seriosi…sa ia cfr titlul si in meciul decis pt titlu sa i se acorde 3 penaltiuri de gratis cfr-ului…asa vb bucurestenilor…sa moara toti dusmanii…

danut  •  25 noiembrie 2007, 22:36

mai alex,in returul trecut la fel a fost. cfr nu a prea avut arbitraje potrivnice si de aceea a jost bine pentru ei.
acum de acord joaca frumos, dar joaca o data pe saptamina. rasii aia de la steaua de vreo trei ani tot joaca de doua ori pe saptamina.
a incercat si cfr sa joace in uefa dar a terminat exagerat de repede.
eu as vrea sa cistige campionatul sa-i vad ce vor face in CL faimosii de la cfr.

muri  •  25 noiembrie 2007, 22:41

Nu v-ar fi rusine mitici ordinari ce sunteti,zeci de ani ati furat in continuu si ati mituit arbitri(si inca continuati sa o faceti),si acum ca sa gasit o echipa care este mult peste voi si care chiar joaca fotbal vati trezit voi sa vorbiti despre corectitudine.Si nu e vb doar de arbitri…cate meciuri ati pierdut cu echipe precum Gloria sau Ceahlaul dupa ’90?Vorbiti despre nereguli?Priviti daor cu putin timp in urma cand un autointitulat „om de fotbal” si mare bastan se plimba dupa niste jucatori ai gloriei cu plasa de bani prin capitala…iar acum putin timp ii „ameninta” pe cei de la Cluj ca din iarna o sa inceapa sa mituiasca si el arbitri si sa vada atunci cine e mai puternic(iar impotriva lui nu se ia nici o masura).Un altu care e singurul om din Romania care a scos bani din fotbal ii numeste pe jucatorii altor echipe cu care pierde „desculti” si in fel si chip impreuna cu toata conducerea sa care e cam „colorata”(ca majoritatea echipei de altfel).Iar de ceilalti care s-au gasit sa vorbeasca…se pot scrie romane intregi despre mismasurile pe care le-a facut „mare echipa” care ne reprezinta cu atat succes in Europa de ani de zile;iar depre respectivii „conducatori”si felul in care au reusit sa distruga atat echipa,carierele catorva jucatori si antrenori si in general fotbalul ma abtin sa comentez pt ca as fi mult prea vehement.
In concluzie domnilor „conducatori” lasati acuzatiile nefondate pt ca sunteti chiar penibili si vedeti-va de echipe dumneavoastra,care evolueaza cum evolueaza…,iar echipele care joca fotbal lasatile sa o faca. FORTZA PROVINCIA!!!!!

unu  •  25 noiembrie 2007, 22:47

incep sa cred ca CFR are intr-adevar sanse la titlu… cine spunea, cu ceva vreme in urma, despre Rapid ca atunci cand lumea va striga la ei „hotii!” or sa castige campionatul?
daca s-a ajuns sa se strige dupa CFR „hotii!” e semn sigur ca au toate sansele sa gate pe 1…
cat despre cei care se intreaba ce va face CFR in CL, pot intreba si eu „da Steaua ce-a facut anul asta?”

Dan Cristinel  •  25 noiembrie 2007, 22:47

muri:

daca rapid e colorata CFR cum mai este?

Marian Manescu  •  25 noiembrie 2007, 22:49

Daca vreti sa vedeti secventa de la penaltyul cu Fabbiani intrati pe : http://marianmanescu.wordpress.com/

Si Andone mai e ipocrit si tot striga ca nu a fost penalty. Dom„le, si din avion se vedea ca nu a fost…

muri  •  25 noiembrie 2007, 22:49

Si acum sa iti raspund si tie mai danut….scuza asta cu meciuri jucate la 3 zile e penibila(in primul rand pt k steaua nu prea joaca…dar asta e cu totul alta poveste),iar despre marea performanta a voatra de ajuca in CL…hmm…nu ati fost nici voi departe de o „performanta”cu BATE,noroc cu Zapata,si stai linistit ca atunci cand o sa ajunga CFR-ul in CL o sa faca o performanta mai mare ca a voastra,si asta dintr-un singur motiv:e f greu sa nu o faca,uita-te de ex pe un clasament al UEFA sa vezi cine e considerata cea mai slaba echipa din CL….Fortza Provincia!!!!!!!

muri  •  25 noiembrie 2007, 22:52

Mai Cristinele,CFr-ul e „colorat”intr-un alt mod

eftimie  •  25 noiembrie 2007, 22:54

F.U. intre CFR Cluj si Rapid prefer CFR. Petru simplul motiv ca Muresa si PAskany vb de doo ori mai putin decat Copos si Copos. La tomberon cu mediocrul de vasile maftei, vreau sa aud ce zice mediocrul de Didy.

Dan Cristinel  •  25 noiembrie 2007, 22:54

muri:

Forta Provincia! Hai Ceahlaul! Hai Vasluiul! Jos CFR!

Dan Cristinel  •  25 noiembrie 2007, 22:56

muri:
– aia sunt colorati intr-un alt fel;
– aia fura cu arbitrii intr-un alt fel;
Sa tragem concluzia ca daca sunt din Provincie sunt mai de soi?

muri  •  25 noiembrie 2007, 22:57

Da Cristinele,sa castige Vasluiul sau Ceahlaul;dar oare merita?Eu zic ca mai repede merita CFR-ul,Poli sau de ce nu Urziceniul

muri  •  25 noiembrie 2007, 23:01

Cand am spus „colorati” ma refeream cu totul la altceva..sper ca macar unii sa inteleaga daca tu nu ai facut-o;si nu,daca sunt din provincie nu sunt mai de soi,sunt mai de soi pt ca joaca fotbal si pt ca sa gresit de max 2 ori in favoarea lor intr-un tur,dar uita-te si de cate ori au fost dezavantajati…si fa acelesi lucru pe urma cu „granzi”,care apropo devin tot mai mici

Adrian  •  25 noiembrie 2007, 23:01

muri

da’ de ce merita cfr sau poli?

doar pt ca au beneficiat anul asta de ajutorul arbitrilor?

Unirea urziceni poate ca are valoare de cupe europene dar cfr si poli nu!

Dan Cristinel  •  25 noiembrie 2007, 23:03

muri:

Hai sa nu mai fim asa avocatii echipelor din Provincie. Daca tinem cu Craiova, vrem sa castige Craiova, daca tinem cu Pitestiul vrem sa castige Pitestiul, daca tinem cu Steaua vrem sa castige Steaua indiferent daca suntem din Craiova sau Iasi. Si eu sunt nemultumit ca Steaua nu joaca asa cum vreau eu, cum si tu nu ai fost multumit de meciul cu Famagusta.
Ca va juca CFR – ul la anu mai bine rmane de vazut, si eu ma pot lauda ca la anul o sa-i spargem pe MU si Real Madrid! Doar vorbesc si eu pe aici… 🙂

Amedeo  •  25 noiembrie 2007, 23:07

As vrea sa-l aduc la realitate pe dl. Cra Cra. Dupa limbajul folosit este un stelist „infocat”. Asadar:
E perfect adevarat ca UTA a cistigat titluri mai multe ca Rapid. OK. Cind s-a intimplat? Sa-i aduc aminte ca hunii, tatarii, mongolii si altii ca ei au dominat Europa si acum sunt ce sunt? Ca Ripensia spulbera tot si acum e doar o amintire? Sau ca sa vin in zilele noastre, un subiect care l-ar interesa: ce ar alege? Belodedici sau Rada? Dan Petrescu sau Nicolita? Tudorel Stoica sau Lovin? Lacatus sau Badea? Ce s-o mai lungim, care-i „sula” si care-i „prefectura”? Daca l-ati cunoaste pe Manea ati vedea ca este un tip hitru si de bun simt. In rest, va doresc sanatate caci tare aveti nevoie…

ionut  •  25 noiembrie 2007, 23:08

Daca ar fi fost doar fazele de la Bistrita si din Giulesti nu era o problema atat de mare. Dar avantaje au fost si in meciurile cu Otelul,Poli Iasi,Pandurii, Urziceniul,etc. castigate la limita (cu exceptia celui cu Unirea). In plus sunt si intrarile foarte dure la adversari nesanctionate de arbitri. Toate echipele sunt avantajate si dezavantajate de arbitraj. Problema apare in momentul in care in 16 meciuri nu esti dezavantajat ci doar avantajat. Nici Dinamo, Steaua sau Rapid n-au reusit performanta asta! Diferenta este prea mare! S-a trecut foarte usor peste meciurile cu Famagusta! Daca o echipa care pierde rusinos cu echipa clasata pe locul 3 in Cipru in dubla mansa calificarea in turul 1 al cupei UEFA, domina autoritar campionatul, atunci ce rost mai are sa ne gandim la UCL sau cupa UEFA in 2008? Valoarea unei echipe se vede in Europa unde se joaca altceva, adica FOTBAL! Bine ca nu joaca Anorthosis in liga lui Mitica pentru ca atunci cfr-ul era la 9 puncte in urma lor. Bravo pentru articol!

Dan Cristinel  •  25 noiembrie 2007, 23:09

sa nu facem ca politicienii care la anul le vor face pe toate, si km de autostrada, si nivel de trai si tot ce cer oamenii vor face la anul, anul acesta nu mai au timp!

Alexandru H.  •  25 noiembrie 2007, 23:09

Muce suge, ce să mai aştept moderation… 😀

muri  •  25 noiembrie 2007, 23:09

Adriane,daca tu zici ca Poli Si CFR au fost ajutate de arbitri inseamna ca nu am vazut acelasi tur.Dupa cum am mai spus sa facem o analiza a greselilor facute si in favoarea „granzilor”
Si Cristinele draga de ce sa nu fim avocatii provinciei?Cine alticineva e?Or fi ziaristii si „analisti”sprotivi de la Bucuresti…Hai sa spunem doar adevarul: dupa cum se joaca CFR-ul ar trebui sa fie mult mai in fata,iar echipele din bucuresti nu isi merita nici macar locurile ocupate acum

simplu CFR-ist  •  25 noiembrie 2007, 23:10

@adrian..
tu te-ai uitat macar la cateva meciuri a lui CFR, poli, si urziceni??
urziceniu a castgat vreo 3 meciuri intre minutele 80-90.

Onu  •  25 noiembrie 2007, 23:13

haideti mai oameni sa nu deviem de la subiect..era vorba de cfr cluj. de unde ajungeti voi la urziceni si poli? e clar ca cfr cluj a fost avantajata de arbitrii. declaratiile conducatorilor lui rapid,poli,steaua si dinamo mi se pare cat se poate de normale. poli are parte de arbitraje mai bune decat in anii trecuti dar inca nu sunt 100%corecte. inca e dezavantajata echipa in functie de rezultatele ‘granzilor’. steaua si dinamo nu mai au parte de arbitrajele cu care erau obisnuite si uitati pe ce locuri sunt si de aia striga hotii.
vom vedea ce se va intampla de acum inainte..parerea mea este ca va urma o perioada in care arbitrii vor dezavantaja clar cfr-ul pentru ca borcea si gigi nu vor lasa arbitrii sa ajute cfr-ul. se apuca de apasat butoane acus

CFR  •  25 noiembrie 2007, 23:17

Hmm, cata preocupare de a pune paie pe focuri mititele, sa le intetim bine, sa le facem cat mai mari, sa ne facem ca scriem ceva important, ca suntem foarte inteligenti… Mi-e tare mila de atatia oameni care isi pierd atata timp degeaba… De ce nu se spune frate adevarul, de ce nu se gaseste macar unul care sa faca putina educatie, sa arate un exemplu de gandire pozitiva, logica, in loc sa se arunce diversiuni, perversitati, in loc sa reactionam ca hipnotizati la asemenea momeli de 2 bani?!? La valoarea aratata azi de SDR, orice echipa de provincie nitel mai motivata poate spera la victorie, chiar la Bucuresti! CFR a aratat in aproape fiecare meci macar 20 min. de fotbal de clasa! CFR-ul sunt deocamdata cei mai buni; cine stie fotbal a vazut ca ar fi castigat oricum si fara ajutorul mentionat al arbitrilor. Mai mult, CFR sunt in crestere si se preocupa permanent doar de fotbal, spre deosebire de granzii de Bucuresti. CEL MAI BUN SA INVINGA, si cu asta, basta! Sper din inima sa aveti intelepciunea sa intelegeti aceste lucruri, si nu ce scrie gsp… Hai sa invatam sa apreciem fotbalul de calitate, ca vesticii, si sa uitam de fanatismul caracteristic azi doar lumii a treia… In loc sa incercati sa distrugem ceva frumos prin fabrica de zvonuri made in RO, faceti frate ceva si mai bun la Bucuresti, si jos palaria!

muri  •  25 noiembrie 2007, 23:17

Vad ca uni dintre voi sunteti exact ca si comunisti aia indoctrinati,oricat var explica omul voi mergeti cu a voastra inainte. vad ca uni nu pot concepe ca titlul sa mearga altundeva decat la mitici…f bine sa se facaun campionat special pt ei sa se bucure mereu.Pt cei care pot fi obiectivi respec;iar pentru ceilalti…incercati sa va uitati si voi la meciuri inainte de a vorbi

Adrian  •  25 noiembrie 2007, 23:19

muri

cfr nu a fost dezavantajata de arbitrii decat o singura data!

in prima etapa
cu otelul!

meci pe care tot l-a castigat!

hai sa vb acum de avantajele Stelei!

UN PENALTY DAT CU CEAHLAUL!!!

avantajele Rapidului

IN PRIMA ETAPA CU DACIA MIOVENI!

dezavantaje la Steaua:

cu cfr un rosu nedat lui Semedo!
cu poli 2 penaltyuri nedate!
cu dinamo-3 jucatori dinamovisti neeliminati!
Iacob eliminat cu UTA
cu Vaslui-cativa vasluieni neeliminati
si mai sunt si altele dar nu mai tin minte

dezavantaje la Rapid:
cu cfr un offside nesemnalizat.offside vizibil din spatiu!
cu Gloria Buzau penalty nedat!
etc

avantaje pt cfr:
cu Steaua
cu Rapid
cu Poli
cu dinamo
cu Vasluiul
cu Urziceniul
cu Gloria

hai sa luam ultimul meci
cel cu gloria

tony trebuia eliminat!(pt un fault asemanator Iacob a primit 2 etape cu UTA!)
penaltyul ala a fost penibil!
penibil!!!!!!!!

s-a vazut clar din spatiu ca nu l-a atins!

balaj nu il putea vedea doar daca era in afara stadionului!!!!!!!!

sa fim seriosi!
pai daca cfr nu a fost ajutata de arbitrii
cine a fost ajutata?!

Adrian  •  25 noiembrie 2007, 23:20

simplu CFR-ist

si le-a castigat toate pe merit

care e problema?

Dan Cristinel  •  25 noiembrie 2007, 23:21

CFR-ul joaca, dar sa nu cadem in capcana de a crede ca tot binele e la Cluj si tot raul in Buc. Intentionat sau nu, Clujul a fost ajutat de arbitri. Si asta in mai multe meciuri. Si asta nu trebuie trecut cu vederea pt ca CFr e din Provincie (ca si mine dealtfel).

nick  •  25 noiembrie 2007, 23:28

Trebuie si noi suporteri sa luam masuri inpotriva cfr ului din cluj care fura de rupe si apoi UN ANTRENOR NESIMTIT CUM E ANDONE SUNA IN DIRECT LA RECURSUL ETAPEI SI SPUNE CA A FOST 11 METRI CLAR LA BISTRITA SI DE FAPT EI AU FOST FURATI ca sa nu se mai tipe atata de mult ar trebuie ca din retur toate meciurile cfr sa fie arbitrate de straini si sa vedem adevarata lor valoare atunci.
Dar sa nu se inteleaga gresit federatia are un merit in aceste furturi si exemplu nu vi se pare parcursul lui cfr indentic cu cel al lui dinamo de anu trecut acum cfr da mai mult.

Adrian  •  25 noiembrie 2007, 23:30

nick

cfr culege roadele pt ca au fost cainii de atac ai lui mircea sandu in lupta cu Gica Popescu pt presedentia federatiei!

da
e foarte asemanator parcursul cfr-ului cu cel al lui dinamo.

lucru care ma face sa cred ca un campionat se castiga inainte sa inceapa.

Sepcile Rosii  •  25 noiembrie 2007, 23:33

Sunt clujean si mi-ar place ca o echipa din Ardeal sa ia campionatul. Insa nu asa cum face cfr-ul.In felul asta cfr-ul nu mai reprezinta demult nici Ardealul si nici Clujul.Sunt doar un grup de mercenari si ceea ce-i calauzeste este banul.
COOPERATIVA S-A REDESCHIS IN GRUIA!

muri  •  25 noiembrie 2007, 23:36

trebuie sa revin,insa va spun doar atat:SUNTETI PENIBILI!!! sa va fie rusine

Dan Cristinel  •  25 noiembrie 2007, 23:43

Sunt cateva lucruri in tara asta, pe care daca le sustii, inseamna ca esti destept:
– daca combati telenovelele;
– daca combati manelele;
– daca te iei la lupta cu miticii.
Toti analfabetii, ca sa para destepti, fac asta!

cra cra cra  •  25 noiembrie 2007, 23:45

amedeo
n-ai dreptate. In nici un caz cu steaua, sau alta echipa din bucuresti. Dupa cuvintele alese cu grija, se vede ca esti si tu unul de sub podul din aceiasi mahala, altfel n-ai avea atata intelegere pentru nae cel „hartu” si cu mult bun simt.Uite, la fel de hatru si cu bun simt iti spun eu tie „ia mai taci descultule, ca nu te-a intrebat nimeni, nimic”.

cra cra cra  •  25 noiembrie 2007, 23:46

bai jose, iar ai aparut?

cra cra cra  •  25 noiembrie 2007, 23:47

Sunt clujean si mi-ar place ca o echipa din Ardeal sa ia campionatul

asta zice „sepcile rosii”
a uitata sa continue: „iar echipa sa fie U Cluj.

Comentează