Ştim ce se va întîmpla. Federaţia, Piţurcă, Chivu şi medicul vor nega.
marți, 27 noiembrie 2007, 1:58
Ştim ce se va întîmpla. Federaţia, Piţurcă, Chivu şi medicul vor nega.
Aşa cum au infirmat şi alte conflicte
Amintiţi-vă de escapadele din baruri de pe vremea lui Iordănescu! Le-au numit „minciuni” şi „încercări de destabilizare”, pînă cînd, după venirea lui Piţurcă la echipă, ele au fost confirmate public de mai mulţi înalţi oficiali ai FRF.
Un alt exemplu. După detonarea mai vechiului conflict cu Piţurcă, Gică Popescu a venit în faţa presei şi a spus: „Îmi pare rău că am negat ce aţi scris dumneavoastră. Era real, dar am încercat să fim diplomaţi şi să le rezolvăm în interior”.
Selecţionerul s-a supărat pe Chivu şi l-a scos din lot pentru meciul cu Albania. Nu e nevoie de nici o confirmare din partea FRF. E normal ca ei să încerce să rezolve în surdină momentele delicate. După cum e treaba presei să publice ce ştie. Inclusiv dezminţirile, aşa cum o facem şi azi.
Publicul are acum o explicaţie pentru situaţia ciudată de la meciul cu Albania. „Umpleţi stadionul!”, le-a spus Chivu suporterilor. Şi apoi a plecat. Tocmai el, căpitanul n-a fost la întîlnirea pe care o stabilise. FRF a invocat motive medicale.
Peste doar 36 de ore, era titular la Inter şi juca 90 de minute
Nu certăm pe nimeni. Relatăm. Nu improvizăm. Unde nu ştim punem semne de întrebare. Şi observăm ceva. Piţurcă rămîne ferm. Nu face concesii pentru a-şi duce grupul înainte.
Doi spectaculoşi economişti suedezi, Ridderstrale şi Nordstrom, au susţinut de curînd o prezentare în România. Printre sfaturile lor pentru manageri: „Angajaţi atitudini, nu aptitudini. Acestea din urmă se formează, se învaţă în companie. Atitudinea, nu!”. A spus-o şi Piţurcă, duminică la TVR: „Echipa nu e dependentă de vedete. Prefer să nu mă calific pe mîna mea decît să fiu la mîna unor jucători. Ceea ce am învăţat în toţi aceşti ani este că atitudinea contează în primul rînd”.
E treaba Federaţiei să încerce să camufleze problemele interne, e treaba presei să publice ceea ce află
costel_gigel • 27 noiembrie 2007, 2:09
Bine le face !! Forta Pitzi
Chivu • 27 noiembrie 2007, 2:22
Nea pitzi ,promit ca nu mai fac……hai bre
Andrei-Cristian • 27 noiembrie 2007, 2:39
„Peste doar 36 de ore” se bate cap in cap cu „peste 3 zile”, domnul meu 🙂 Altfel, rufele murdare se spala in familie si tot timpul cu sapun Cheia – adica nu mirosul trebuie sa fie prima grija, ci sa scoata pata. Partea asta a lui Piturca ar trebui sa fie prezenta la toti antrenorii. Era o vorba la britanici: Regula nr 1 – antrenorul are tot timpul dreptate; Regul nr 2 – cand antrenorul nu re dreptate, se aplica Regula nr 1.
Macy • 27 noiembrie 2007, 2:43
Atat timp cat nu se stie motivul exact, ce a generat conflictul,propun sa nu facem afirmatii pe acest subiect,nu stiu de ce la-i „bagat” pe blog,Tolo.Totusi e bine de stiut,ca informatie,ptr. ca Piti,se stie, este F.F.orgolios.Exemplu:exemplele tale…
explorish • 27 noiembrie 2007, 2:48
foarte neplacuta surpriza. daca tot publicati ce stiti, ziceti-ne, va rog, si care-a fost problema.
endorama • 27 noiembrie 2007, 3:09
ok… asta e genul de articol care imi place. doar ca n-am inteles bine la urma de ce n-a jucat Chivu.
oricum, parerea mea e ca Federatia a gestionat tare prost ultimele 2 meciuri… in fine no…
haihui • 27 noiembrie 2007, 3:25
NU S-A CERTAT NIMENI ! Astia de la gazeta nu stiu cum sa-l mai “manjeasca” pe Piti. :)) Lasa-ti omul in pace ca e cel mai bun antrenor care l-a avut Romania in ultimii 20 de ani. Aici nu-l includem pe Iordanescu, pt ca nu el era artizanul marii echipe din 94′ ci insasi echipa era. Chivu a plecat pt ca nu-si mai permitea inca o accidentare in meciul cu Albania, meci ce avea conotatii amicale. E bine cunoscuta cearta dintre Chivu si conducerea Interului, dupa acea accidentare din meciul amical cu Germania, cand Chivu a fost indisponibil cateva saptamani, perioada in care Inter era decimata din cauza accidentarilor, mai ales in aparare. Cand ai salariu de 4,5 milioane euro, ai in mod indirect(nu pe contract) si cateva obligatii fata de club, cum ar fi sa nu joci in amicale, mai ales cele fara miza, pt ca risti sa te accidentezi, iar clubul iti plateste salariul degeaba. Iar Chivu daca s-ar fi accidentat, ar fi nimerit din nou intr-un moment foarte prost, deoarece Materazzi nu e inca refacut, iar Maxwell nu e in cea mai buna forma. Asa ca decizia a fost una clara si bine gandita de Piti si Chivu, si anume aceea de a nu lua parte la meciul cu Albania. In presa s-a scris ca a plecat la Milano pt ca era accidentat, dar asta a fost doar de ochii lumii, sa nu zica ca nu a vrut sa joace. Dovada concreta ca nu a fost accidentat este ca a jucat, exact cum ati spus si voi, 90 de min cu Atalanta sambata, si a facut-o foarte bine, fiind laudat din nou de intreaga presa peninsulara. Cred ca am fost destul de clar, iar baietii de la gazeta pot sa ma aprobe fara nici o rusine, chiar daca le dau peste nas cu adevaru, adevar ce nu le convine. Inca ceva, atat voi, gazetarii, cat si cititorii, trebuie sa intelegeti un lucru: ceea ce face Piti este ce nu ar avea nimeni curaj sa faca: disciplina. Fara disciplina, echipa nationala, sa fim seriosi si sa recunoastem ca nu avem cei mai tehnici jucatori, ar fi ramas la TV sa urmareasca turneul final. Daca Piti il da afara pe Mutu(fapt divers, generalizare, etc.) de la Euro, eu ii voi sustine decizia, pt ca stiu ca nu-l va da afara fara motiv. Astept cu nerabdare un reply, de la Tolontan, oricine de la gazeta sa ma contrazica pe acest subiect.
haihui • 27 noiembrie 2007, 3:26
si pt restul cititorilor: nu plecati urechea la ce scrie presa, si pe urma da-ti replici de genul “pleaca chivu, ramai piti”. piti nu e certat cu chivu, nici cu mutu. la euro ca sa facem o figura frumoasa, avem nevoie de liniste din partea presei si de TOT lotul, pt ca nu se stie cine va fi sau nu in forma sau accidentat la vara. avem nevoie de ceea ce in fotbalul vest european se numeste “a full strentgh squad” pt a face fata la euro. nu e bine nici sa-i acuzam pe mutu, chivu, etc., dar nici pe piti. si pana la urma nici gazeta, ca ei din scandaluri isi vand ziarul. daca toate ar fi bune si frumoase, n-ar mai fii stiri “senzationale”, ducand la o vanzare slaba a ziarului.
haihui • 27 noiembrie 2007, 3:28
nu mai faceti analogia intre era Hagi – Popescu cu era Mutu – Chivu. sunt alte echipe, alti antrenori, si cel mai important alte vremuri. as intra iar in subiect, ca e la fel de simplu ca cel prezentat mai sus, dar este tarziu si maine am facultate 🙂 succes la cat mai multe scandaluri 😉
ameroparlamentaru • 27 noiembrie 2007, 3:33
Bine ca v-ati trezit sa mai invartitzi un pic intr-un cacacel mult ca tare va plac subiectele de 2 lei.
Ziaristior de 2 lei: care dintre voi poate sa scrie un articol cu ceva statistici despre jocurile lui Chivu la nationala. Sa-l urmariti in baruri puteti, dar cate atacuri opreste… habar n-aveti !!!
iusti • 27 noiembrie 2007, 3:48
Piturca… tot respectul !
Asta e Antrenor!
dom’ profesor felix • 27 noiembrie 2007, 4:01
citez: „Selecţionerul s-a supărat pe Chivu şi l-a scos din lot pentru meciul cu Albania. Nu e nevoie de nici o confirmare din partea FRF. E normal ca ei să încerce să rezolve în surdină momentele delicate”
bine zis, e NORMAL ca ei sa incerce sa REZOLVE IN SURDINA momentele delicate. Asa procedeaza niste domni. Luati exemplu. Rufele murdare nu se spala in public.
dar am uitat ca vo.i, pre.sa, din asta ve tra.geti seva. Rusine!
Mihai B. • 27 noiembrie 2007, 4:16
Piti oricum e antrenor slab, doar ca stie sa se impuna si bine face.
Probabil ca Chivu s-a accidentat la fel cum o facuse cand a cazut beat pe scari si s-a lovit la degetul piciorului drept. MA mir ca Piti nu a reactionat si cand Mutu l-a batut pe chelnerul din constanta. Acum e pe cai mari, dar atunci nu prea vaea tupeu. Ca si atunci can au aparut imagini la TV cu Lobonts fumand in spatele autocarului…
ovidiu • 27 noiembrie 2007, 4:16
Dinamo,Steaua,Rapid sint niste echipe a caror jucatori nu pot sa joace din cauza nasurilor mari si tot timpul pe sus.
VINA E A PATRONILOR,ca n-aduc antrenori cu CARACTER si PERSONALITATE,si ca atunci cind ii au, se baga ca musca in oala,si nu-i lasa sa-si faca TREABA!!!
Pe PITURCA l-am urit ca antrenor si „felul lui de a fi”dar in ultimul timp mi-am cam schimbat parerea.
BAFTA PITURCA!!!
P.S.:Ar mai fi unul:UHRIN!!!
one • 27 noiembrie 2007, 4:19
da rusine, echipa are nevoie de liniste.
DAN88 • 27 noiembrie 2007, 4:50
Piturca, un bretonat capos si deloc valoros!
Ce poate sa-i invete el, incruntatul din Tg. Jiu pe alde Chivu, Mutu, etc. care au antrenori nu o gluma ce avem noi!
Acum sa-l vedem in grupa de calificare la mondiale!Nu-mi amintesc sa ne fi calificat niciodata dintr-o grupa cu sarbii!!!
As prefera in schimb ca marele strateg sa aiba ocazia sa plece la o echipa tare de afara!Sa mai ia si altii teapa!(v-o spune un stelist adevarat!)Poate asa vom juca si noi fotbal, nu (pi)turca!!
d(r)ac impielitzat • 27 noiembrie 2007, 5:07
tolo, chestia cu angajeaza atitudine nu aptitudine e ok pana la un punct; e strategie de american corporations, destul de veche; ca la orice regula buna, ca si asta de altfel, exista si exceptii; dar exceptiile se fac pentru genii sau semi-genii.
mutu poate fi considerat o exceptie in momentul de fata in fotbalul nostru, nu chivu; e singurul care e un mic geniu al fotbalului nostru; si va creste si mai mult daca va avea atitudinea pe care a avut-o in ultimii ani, va ajunge la nivelul la care a fost hagi si dobrin sau poate chiar mai sus.
inca ceva, exceptiile care se fac pentru genii/semi-genii sunt si alea limitate, ca dupa aia si-o i-au in cap si astia 🙂
trebuie sa tii in frau animalutzele ca altfel o iau razna pe coclauri.
pana acum: RESPECT PITZI!!!
numai bine, tolo.
hitman • 27 noiembrie 2007, 5:22
si pe mine cu ce ma intereseaza?
6-1 scor final..alte comentarii?
moro 68 • 27 noiembrie 2007, 5:58
Si eu sant stelist de vreo 30 ani, dar asta nu ma impiedica sa recunosc ca Piti a facut treaba pe oriunde a fost, inclusiv la Steaua.
Ciobanul si acum regreta ca l-a facut sa plece, dar orgoliul il impiedica sa spuna asta.
Ce treaba ar fi facut Piti la Steaua, era exact antrenorul potrivit sa le scoata jucatoruilor vedetismul din cap.
Jucatorilor ca Mutu si Chivu le lipseste uneori atitudinea, am vazut asta in ingamfarea cu care declarau tare si sus ca „le-am dat o lectie celor care ne-au declarat generatia second-hand bla, bla…”.
De fapt prestigiul asta si l-au „castigat” singuri, prin baruri, scandaluri cu chelnerii, puteau fi catalogati chiar generatia viciata; daca nu venea un antrenor-zbir cum e Piturca sa le scoata fumurile si prafurile din cap se ducea si calificarea asta.
Andres • 27 noiembrie 2007, 6:31
Opaaa….trezirea domnule jurnalist!!!!!!!!In orice echipa exista contre!La fel cum in orice familie exista un ‘duel’ al generatiilor!
Iar cand parintele nu stie sa fie si ‘tatic’ cand trebuie……..te trezesti ca odrasla pica Bacalaureatul!
Tolo……intelegi de ce am ajuns la Euro???
thefutureadi • 27 noiembrie 2007, 7:03
da de la cea pornit scandalul ca eu tot n-am inteles….am citit de 2x si degeaba …
sa- rimita si mie cineva mail ca eu nu inteleg…asa ca sa spunem ca s-au certat dar nu stim de ce ….nu prea tine…
Oricum vin sarbatorile SE-N PACA ei cumva…papa
Jan • 27 noiembrie 2007, 7:23
Da, ma, in asta sta forta lui Piturca: e un tip cu atitudine. Un capos, dar in sensul bun.
Dan • 27 noiembrie 2007, 7:24
in sfarsit, am inteles cum prinde Florentin Petre echipa 🙁
NicuVegas • 27 noiembrie 2007, 7:31
Dupa cate am inteles Piturca a fost suparat dupa meciul de la Sofia, tricolori nu au abordat acel meci cu seriozitate, foarte adevarat si asta ne-a costat sa cadem cu Franta inloc de Israel.
Sper ca aceasta problema sa se rezolve cat de repede si sa punem pe teren cea mai buna echipa la EURO 2008 si pentru calificarile la WORLD CUP 2010. Chivu este un jucator foarte important pentru nationala, are multa experienta si este foarte tehnic.
Piturca are dreptate sa fie suparat si daca a zis ceva cand era nervos atunci nu trebuie nimeni sa bage inseama niste cuvinte aruncate in aer.
HAI ROMANIA LA EURO 2008
ps. trebuie sa fim o echipa unita si atunci putem realiza orice, sa batem pe oricine.
Banel • 27 noiembrie 2007, 7:51
cind inventezi skanda.luri de dimineata pina seara, nu mai ajunge lumea sa te kreada nici cind spui ceva adevarat. de fapt toata khestia de mai sus poate fi adevarata, poate nu. e mai mult pe ceea ce krezi tu din cauza ca a jucat apoi la inter.
tu esti ca si kopilul ala care striga ca vine lupul doar ca se distreze, cind chiar a venit lupul nu l-a mai crezut nimeni.
mult succes la in.ventiile urmatoare!
romano • 27 noiembrie 2007, 8:04
minciuni .cred ca aveti ceva cu piturca asta e sigur.cred ca va pare rau ca a calificat echipa.ce sa i faci tre sa traiti si voi din scandaluri.oricum e cel mai bun antrenor din romania fara sacrificii nu poti obtine performanta.
daniels • 27 noiembrie 2007, 8:18
adica cum sa nu-i semene lu Piturca Chivu -Mutu cu Popescu- Hagi si uite de aia afirmatia cu Romania nu depinde de Mutu sau Chivu atat timp cat domneste Piturca la Nationala!
oricum nu-l prea inghit si nu l-am considerat un antrenor mare niciodata asa ca il las sa vad ce face cu Mutu si Chivu la european ca fara ei stiu ce face !
radu • 27 noiembrie 2007, 8:27
cred ca ai dreptate .s-au certat si piturca l-a dat afara.bravo lui.doar el e seful.daca nu ne calificam cine era demis?mutu?chivu?niculae?nuuuuu.antrenorul.si atunci hai sa nu-l mai judecam.daca el avrut sa ascunda acest conflict este problema lui.lucrurile se vor indrepta mai usor daca nu se face mare tam-tam.ii impaca cineva si nu trebuie date declaratii belicoase ca in cazul radoi.
dar normal voi gazetarii anuntati asta ca pe o mare victorie:ce mare lucru ati descoperit?mare rusine daca nu ati aflat pana acum.eu stiam de miercuri .nu era asa mare secret,stia destula lume.eu cred ca stiati si voi dar ati amanat subiectul deoarece ati avut despre ce scrie si ati asteptat sa vedeti daca joaca sambata la inter.cam de neincredere sursa voastra.mai bine v-o dau pe a mea.ati scris despre tragerea la sorti,apoi despre derby si marti despre ce sa scrieti?ati maximizat un conflict,l-ati trecut pe pagina 1 si gata editia de marti.asta e .
oborapid • 27 noiembrie 2007, 8:32
Parerea mea.Nu aveti ce sa scrieti si gasiti tot felul de subiecte.Adevarate?.Posibil.Insa chiar nu trebuie sa puneti gaz pe foc.Asta faceti.Consider ca atitudinea lui Piturca este cat se poate de corecta si BINE INTENTIONATA.Nu este nici primul si nici ultimul care exclude un jucator din lot.Tot ceea ce conteaza este impacarea.Si pana la anul in iunie…Va mai amintiti ce era pe vremea lui Iordanescu.Jale.Jucatorii abia asteptau sa vina la lot sa se „destrabaleze”.Baruri,discoteci,bautura.Nu-i tinea nimeni in frau.Asa ca,dava este adevarat,bravo domnnule Piturca.
Insa voi,gazetari …..,sa nu va mai zic cum,incercati sa faceti tot pentru „senzational”.
Va dati seama ce tari o sa fiti…
Si D-le Tolontan,spui ca nu cercetati pe nimeni,relatati.Pe prima pagina,toata coperta.Ce sa cred?!!!
nastyb0y • 27 noiembrie 2007, 8:35
@Tolo
Nu stiu de unde le scoti. Cred ca inainte de culcare, in fiecare seara, ai program de autocritica in fata oglinzii. Ai dreptate. Ar cam trebui sa iti schimbi si tu atitudinea fata de lume si viata. Mai lasa materialismul dialectic si istoric la o parte. Suedezii aia nu cred ca erau fani Engels. Meseria ai deprins-o pe langa nea Vania si acum o perfectionezi pe langa nea Ovi. Schimba-ti starea de a fi, deci !
(nu prea ti-a placut comment-ul, nu-i asa ?)
ALECSS • 27 noiembrie 2007, 8:40
Tolo,la tine ziua are 12 ore?…sau asa iti place tie,sa faci erori accidentale bine aruncate,dupa modelul Base? Base macar revine si-si cere scuze,tu?….mai socoteste odata orele care trec de Miercuri pina Sambata si vezi cite ies.Daca nu poti,foloseste degetele,vezi cate zile sunt dupa care intreaba un coleg cat face suma obtinuta inmultita cu 24!!!
nastyb0y • 27 noiembrie 2007, 8:41
@thefutureadi
Cum ,nu ai inteles de la ce a plecat scandalul ? De la tolo, bineinteles .Mai citeste o data, acum.
cristi • 27 noiembrie 2007, 8:55
pacat mare ! daca nici acum cand suntem calificati nu stam linistiti,atunci cand ? o fi Chivu mai „dracos” dar nici sa-i sufli in ciorba lui Piti !
gilos • 27 noiembrie 2007, 8:56
@Tolo
Daca ti-as spune ca ai scris un articol excelent, remarcabil, care a impresionat toti cititorii, m-ai crede ?
Dar daca ti-as spune ca aveam mai multe pretentii de la tine, sau ca m-ai dezamagit ce ai gandi ?
Sa ai o zi buna !!!,… in definitiv si Dan Diaconescu are publicul lui .
Belphegor • 27 noiembrie 2007, 8:57
Daca e asa, felicitari d-le Piturca!
Gabi Koreanu • 27 noiembrie 2007, 9:03
Daca ai cauta prin arhiva tolo.ro vei vedea ca in repetate randuri am pus problema atitudinii jucatorului roman. Acum nu am decat o confirmare a unor specialisti. Personal il gasesc vinovat pe Chivu pt atmosfera de la vestiare. Sunt mai mult ca sigur ca de aici a plecat cearta cu Piturca.
Felicitari, Pitzi!
Si nu in ultimul rand felicitari GSP pt premiile de aseara, cu un plus, evident pentru Adrian Georgescu.
grasu 76 • 27 noiembrie 2007, 9:05
Mai Tolo, nu am inteles 2 lucruri:
1. De la ce a plecat scandalul intre Piti si Chivu?
2. De ce abia acum faceti publica informatia, si nu ati facut-o inainte ca trustul Intact sa preia meciurile Nationalei?
P.S. Dupa ce am vazut ca s-a intamplat duminica la tragerea la sorti pt CM 2010 am inteles ca selectionerul a gresit: nu trebuia sa il trimita acasa pe Chivu, TREBUIA SA LE TAIE DIN PRIMA DE CALIFICARE pt prestatia cu Bulgaria, care cel mai probabil ne va lasa acasa in 2010. Despre diferenta dintre noi si Croatia nu are rost sa mai vorbim. Punct!!!
cristian alexandru • 27 noiembrie 2007, 9:10
exact cum spunea Emerich Vogl, antrenorul secund al nationalei in anii 70: meseria se invata, caracterul nu…
la fel au spus si suedezii citati mai sus, dar cu alte cuvinte…
eu • 27 noiembrie 2007, 9:16
E bine ca antrenorul impune ordinea…Dar…Aici e o problema:oare e normal sa ceri lui Chivu sa accepte sa joace mijlocas,post pe care nu se prea pricepe,si care l-a facut sa primeasca numeroase critici si injuraturi de la suporteri?De ce mijlocas?Ca asa vrea Piti!Ca sa-i faca loc lui Goian cu orice pret,doar asta e vointa adevaratilor selectioneri,clanul Becali!Chivu e unul din marii fundasi ai Europei!Nu e normal ca Piti sa-si bata joc de el…Pe cand Mutu portar,si Dani Coman -Varf de atac?
Gabi Koreanu • 27 noiembrie 2007, 9:25
eu
esti cam malitios, se pare. Goian, alaturi de Mutu si Lobont sunt singurii care-si merita postul de titulari. Pe de alta parte Chivu face mult prea multe gafe ca fundas central, iar pe de alta chiar e nevoie de un inchizator. Numai ca articolul de fata nu face referire la Chivu in mod expres, ci la o atitudine bolnava a fotbalistului roman. Si Mutu a trecut prin asa ceva, insa s-a schimbat cu 180 de grade.
rocky • 27 noiembrie 2007, 9:27
tolo, voi nu mai prindeti euro cu atacurile voastre murdare . apropo nici nu ti-ai cerut scuze fata de piturca dupa conflictul pe care l-a avut cu hagi in 1999, si cind l-ati criticat pe sandu ca piturca nu merita sa fie selectioner in 1998. Ti-ai cerut scuze? Nu, ca Victor Piturca are dreptate sa nu vorbeasca cu niste musculite de ziaristi ce sunteti. Il regret pe nea Vanea singurul ziarist adevarat. Premiile ce le-ati cistigat sunt premii mincinoase, pt ca voi faceti mai multe blaturi decit echipele de club.
NONAME • 27 noiembrie 2007, 9:31
DOMNILOR DIN PRESA, SUNTETI PENIBILI. CHIAR DACA S-A CERTAT PITURCA CU CHIVU, MUTU, LOBONT, GOIAN, CONTRA SI CU TOTI CEILALTI MEMBRI AI FEDERATIEI SI ECHIPEI NATIONALE, NU CRED CA TREBUIE UITAT CA ESTE O ECHIPA A ROMANIEI CALIFICATA LA CAMPIONATUL EUROPEAN. NU MI SE PARE NORMAL CA TOT VOI SA FITI CEI CARE INCEP DIN NOU SA INCALZEASCA SPIRITELE. CRED CA PITURCA TREBUIE LUAT ASA CUM ESTE EL, ADICA OMUL AUTORITAR, UNEORI EXAGERAT DE AUTORITAR SI CAPOS, DAR ANTRENORUL CARE TOTUSI A CALIFICAT ECHIPA LA CE.
CHIAR DACA PITURCA NU NE-A CONVINS DE FAPTUL CA ESTE UN MARE ANTRENOR, REZULTATELE LUI SPUN CA ESTE.
CRED TOTUSI, CA ATITUDINEA LUI FATA DE JUCATORI, FATA DE MUNCA LA ECHIPA, A DUS LA ACESTE REZULTATE BUNE SI AR FI PACAT CA PRINTR-O RELAXARE SA SE DUCA TOATA MUNCA PE APA SAMBETEI.
rad-tot • 27 noiembrie 2007, 9:33
Si ce daca s-au certat? Ei s-au ceratat ei se vor impaca. Nu inteleg de ce mai puneti si voi paie pe foc.
Mi-e sila de voi, nu mai stiti ce sa face-ti ca sa va vinde-ti ziarul!
lemgo • 27 noiembrie 2007, 9:34
Dar chiar asa?D-le Tolontan ne credeti prosti?In ultimul timp aveti numai „surse sigure” ca si transferurile din ghencea…Imi pare rau ca am citit un astfel de articol
ion • 27 noiembrie 2007, 9:46
Cataline, nu pot sa nu remarc schimbarea de stil in relatarea acestei stiri, in comparatie cu incidentul de la Constanta dintre Mutu si acel chelner.
De data asta ai tinut cont de feed-back-ul cititorilor de atunci.Atitudinea e una corecta, fara rautati inutile.E o stire.Nu stiu cat de credibila e sursa. Dar pentru modul in care ai relatat-o, merita citita si chiar comentata.
victor • 27 noiembrie 2007, 9:54
george satanistul adica ala cu ardeii lui imputiti, daca si ala e ziarist sportiv, oricine e ! hahahaha
pesimistu • 27 noiembrie 2007, 9:56
Pai ce sa faca gazetarii daca nu sa zgandare in kk. Ca e de unde. Ce face rumanu dupa un succes ? Ati ghicit. Urmeaza copita in galeata cu lapte, recte orgoliul neuronului specialist in barbut. Selectionerul este in primul rand diplomat si asta inseamna cel putin inca un neuron. Facem un pronostic pentru Euro ?
Andrei Titus • 27 noiembrie 2007, 10:02
Pun si eu o intrebare apropo de premiile de aseara? Daca tot era prevazut ca Georgescu sa fie recompensat, de ce a fost premiat intr-o ceremonie legata de sport?!? E ca si cum l-ai premia pe Garcea pentru zbor in spatiu. Nu are nici o legatura una cu alta!
Negrila REDDOG • 27 noiembrie 2007, 10:05
@andrei: nu auzi omule ca i-a fost coleg de salon lui Tol Ontan?!? Pai daca isi pasau pastilele pe shest, cum sa nu ii fie asta recunoscator mai tirziu? Vorba aia, pacient la pacient nu-si scoate ochii.
ionut petrache • 27 noiembrie 2007, 10:07
felicitari Tolontan pentru comentariu.profesionist,impartial,si mai important deontologic