TOLO.RO
De dinainte de a veni la Universitatea, Mititelu avea senzaţia că cineva vrea să-i ia echipa. Cel mai recent uzurpator imaginar e Gică Popescu.
duminică, 13 ianuarie 2008, 7:19
De dinainte de a veni la Universitatea, Mititelu avea senzaţia că cineva vrea să-i ia echipa. Cel mai recent uzurpator imaginar e Gică Popescu.
Fostul căpitan al Craiovei este înjurat nu pentru că a zis ceva, nu pentru că a făcut ceva, ci profilactic. Aşa, că cine ştie, poate vrea cîndva să cumpere clubul.
Să ne lămurim. Mititelu se plînge, pe bună dreptate, că primăria nu ajută echipa. Şi că el pierde bani. Greu de înţeles de ce patronii români ţin cu amîndouă braţele de un perpetuu faliment, aşa cum îşi descriu ei afacerile din fotbal. Aici e o contradicţie imposibil de soluţionat. În fine, poate că nu ne duce pe noi mintea.
Revenim la Popescu. Acesta are două opţiuni. Dacă declară că nu e interesat de Universitatea, va fi catalogat drept „zgîrcit”, „parvenit” şi „trădător”. În cazul în care zice că studiază varianta de a reveni în fotbal prin Craiova, intră la „profitori” şi „manipulatori”. Să nu te apuci de construcţii în aceste condiţii ? 🙂
Probabil că, mai devreme sau mai tîrziu, Popescu va reveni în fotbal. De fapt, el nici n-a plecat vreun moment. A fost singurul om care a avut curajul de a candida împotriva lui Mircea Sandu. Înfrîngerea l-a făcut pe el mai bogat şi fotbalul, mai sărac.
Din acest punct de vedere, Mititelu să stea liniştit! Nimeni nu-i va naţionaliza clubul. Popescu are suficienţi bani să-l cumpere dacă vrea.
sergiu • 13 ianuarie 2008, 19:27
Gica trebuie sa vina la Craiova acolo e casa lui Mititelu e ok dar sa accepte sa-l primeasca pe Gica alaturi de el e un simbol si aici e locul lui.
Claudiu • 13 ianuarie 2008, 19:41
Articol bun. Bravo. Asa vad si eu situatia.
nitu • 13 ianuarie 2008, 19:43
Daca Popescu cumpara echipa, primul lucru care il face vinde jucatori la echipele bucurestene si precis isi scoate bani, si dupa aceia pune clubul la vinzare. El este tipul omului capitalist, castigul lui primul. M bine sa fii Lefter Popescu cum considerati ca este Mititelu care pune ultimul ban pentru echipa. Il respect pe Popescu ca jucator ce a facut pentru Craiova, dar acuma sal lase pe Mititelu in pacea lui
adrian popescu • 13 ianuarie 2008, 19:47
Gica Popescu nu mai are banii de altadata. Fondul spaniol al carui reprezentant era a dat faliment
explorator • 13 ianuarie 2008, 19:51
olteni ciudati. la voi totul e tradare, aveti jucatori prin toate echipele si nu aveti echipa in oras. pt voi fotbalul a inceput la craiova si se termina la caracal. ar fi cazul sa va maturizati.
cosboss • 13 ianuarie 2008, 19:55
explorator nu prea ai dreptate..crezi ca noi am vrut sa ne plece toti jucatorii ,toate valorile?asta apreciez la mititelu.daca era altu in locu lui costea era in bucuresti pana acum..
mesarozius • 13 ianuarie 2008, 19:57
Catalin, eu nu inteleg de ce tot insisti cu emoticon-urile incluse in text. Chiar am citit recent un text scris de un cunoscut ziarist al lui New York Times, care explica de ce emoticon-urile nu au ce cauta intr-un text jurnalistic sau literar, ci doar in mesaje persoanle si eventual blog-uri. Daca scriitura este de calitate, ironia sau orice alte stare pe care ziaristul vrea s-o transmita se ghiceste singura, n-are nevoie de emoticon. Va imaginati cum ar arata cartile lui Ioana Chirila scrise cu emoticon-uri. Si nu-mi spuneti ca e vorba de evolutie sau de un nou limbaj, ca asta nu e evolutie, e vorba de un demers junalistic de calitate in care emoticon-urile n-au ce face.
koso • 13 ianuarie 2008, 20:06
gica popescu sa vina ca actionar dar sa aiba doar 49% si mititelu sa aiba 51% numai asa vom fiii siguri ca nu ne pleca jucatori
koso • 13 ianuarie 2008, 20:07
FORZAAAAAAAA MITITELU SI UNIVERSITATEA CRAIOVA UN SUPORTER SUPAER INFOCAT
explorator • 13 ianuarie 2008, 20:12
hei cosboss!!! cand lumea vorbeste de globalizare nu poti avansa teorii de genul -la craiova vor juca numai olteni-
in echipa Maxima juca Lung si Crisan veniti de la Carei si Baia Mare, era si Stefanescu. azi caracal si atat.
lebowski • 13 ianuarie 2008, 20:14
SA VINA!!! avem mare nevoie de el, pt ca ne trebuie si minte, nu numai suflet ca sa facem performanta. Mititelu sa invete ce-i aia dialogul si compromisul daca vrea binele echipei. nu mai suport mediocritatea in care ne balacim de atatia ani!
sorinaccio101 • 13 ianuarie 2008, 21:10
exploratorule si tu continui cu aberatia aia legata de caracal?
nu cunosti situatia si nu inteleg de ce ii dati inainte cu „jucatorii de la caracal” fara sa va documentati,daca tot nu va puteti abtine sa nu va bagati.
fc caracal exista din cauza faptului ca extensiv craiova nu a mai avut acces la stadionu din parc.s-au mutat la caracal.
inainte sa se mute au jucat un an cred cu denumirea de fc craiova. toti jucatorii „de la caracal”,adica vreo 7 8 jucatori sunt jucatorii de la fc craiova si cel mai important e ca majoritatea sunt nascuti in craiova si au fost la css si fc universitatea craiova in juniorat.deci nu sunt jucatori de la caracal, sunt de la extensiv,de la juniorii universitatii si css universitatea…
gica popescu nu vrea decat sa castige bani.daca il interesa craiova acum locuia in craiova.dar el e prea vanitos ca sa stea in provincie,el a preferat „metropola”.el e mare afacerist cica.mie mi se pare un om jalnic din moment ce pune banii inaintea respectului si recunostintei.toti oamenii din romania il respectau,acum nush cati il mai respecta.totul a pornit de la tradarea din 2002 cand a preferat sa se umple de pureci din groapa.rada si stancu reprezinta alt episod memorabil din serialul „gp suporter universitatea craiova”.gica poate sa ramana in OZN-ul lui din satu ala de langa bucuresti
porojan • 13 ianuarie 2008, 21:22
bun articolul ca intotdéauna!asa é Tolo,Gica aré déstui bani si minté ca sa nu-si bagé in card cu oligofrénul dé mititélul…..ar grési daca ar véni la craiova…..mai biné la sportul in liga a doua ,oriundé in alta parté…
jacob • 13 ianuarie 2008, 21:26
Cataline,imi pare ca esti partizan :),(ca doar e blog :P).
mihai • 13 ianuarie 2008, 21:39
Acesta considera ca daca lucrarile vor începe la sfârsitul lunii ianuarie, gazonul va fi gata în august 2008. „Pâna acum nu s-a facut în România un gazon ca cel pe care domnul Adrian Mititelu îl vrea la Craiova. Este o investitie foarte mare, eu nu stiu exact sumele, nu vreau sa ma hazardez, dar va pot face o estimare. Schimbarea gazonului cu instalatia de drenaj si încalzire subterana se va duce cu mult peste un milion de euro, schimbarea a 30.000 de scaune merge cam la 600.000 de euro si stiu ca doreste sa acopere si partial stadionul, iar un acoperis ca cel pe care îl doreste domnul Adrian Mititelu ajunge la vreo patru milioane de euro. Se doreste ca peste 20.000 de spectatori sa fie protejati de precipitatii si sa vina la stadion de placere, pentru a asista la un spectacol. Este ceva maret, iar domnul Mititelu o face doar din dragostea lui nebuna pentru Stiinta. Lucrarea este una de durata si era normal ca echipa sa joace pe un alt stadion, daca fanii doresc o arena ultra-moderna. Iar Adrian este capabil de asa ceva”, a declarat Stefan Abramovici.
ioo • 13 ianuarie 2008, 22:10
Corect !Eu raman la parerea ca Lupescu a ‘stiut’ ceva cand a dat inapoi si a inceput sa-l sustina pe ‘nasu’.Oricum ,sunt multe lucruri pe care nici voi nu le spuneti …am dreptate ?
Adrian Enache • 13 ianuarie 2008, 22:52
Cred că celor mai mulţi dintre suporterii Ştiinţei le-ar plăcea ca Popescu să se implice la club. Şi mie mi-ar plăcea acest lucru. Din păcate pentru club toţi zic că-l iubesc, dar doar Mititelu pune şi bani alături de vorbe. Sunt sigur că dacă Gică ar fi vrut să se implice până acum ar fi făcut-o. Dar ştie el ceva de stă deoparte…
Mihai Negret • 13 ianuarie 2008, 23:33
DIN NOU un articol excelent,la subiect si adevarat! Bravo Cataline! Asa este! Mititelu este un dobitoc si bate câmpii în continuu,iar Gica e prea valoros ca sa ramîna la Craiova! Mai bine ar pune mîna de la mîna, el, Hagi, Stoica, Piturca, Lacatus, Balint, Dan Petrescu, poate si Bölöni,poate si cîtiva amatori ca noi,si sa ia stea lu’ Jiji.Acea zi o vom numi Sarbatoare Nationala!
Bogdan • 13 ianuarie 2008, 23:36
Corect Adrian, ne-am obisnuit sa judecam intentiile de parca ar fi fapte reale. Gheorghe Popescu este fara discutie un mare jucator al Craiovei si un excelent manager. Important este sa si propuna ceva ce ii este util clubului.
iul • 13 ianuarie 2008, 23:48
de ce ar trebui ca primaria Craiovei sa sustina echipa de fotbal? Clubul respectiv este proprietate privata. De ce sa fie cheltuiti bani publici pentru sustinerea unei afaceri private?
radu • 14 ianuarie 2008, 0:05
mititelu are intentii bune si ar face performanta la craiova dak ar fi ajutat …problema este k nimeni nu il suporta si nu isi doreste sa investeasca alaturi de el..iar popescu are prea multi bani si valoare sa fie subalternul lui mititelu
dante • 14 ianuarie 2008, 0:36
Cataline, profesional te inteleg. Mititelu este tinta perfecta: usor de agatat, usor de doborat. Un om cu multe defecte, dar mai ales cu probleme mari de comunicare.Asa ca, pentru tine, un lider de opinie desavarsit, este usor sa-l arunci la gunoi din trei cuvinte, mai ales atunci cand il situezi in antiteza cu Gica Popescu.
Dac-ai vrut sa-ti etalezi muschii, ai reusit. Dar daca tableta ta era menita sa descifreze adevarul, cred ca ai lovit mult pe langa.
Cred insa ca ai perfecta dreptate cand spui ca Mititelu se teme sa nu piarda echipa. Pentru el, alaturi de familie, e cel mai valoros lucru pe care-l are.
Dar eu n-as condamna acest aspect. Marea problema a tuturor fostilor proprietari ai acestui club a fost tocmai lipsa oricarui atasament pentru el.
Apoi, mai e o vorba. „Inima ti-e acolo unde-ti sunt banii”. In mod clar inima lui Mititelu e la Universitatea, a lui Gica Popescu…
Imi amintesc cand Gigi Netoiu i-a oferit intreaga echipa a Craiovei gratuit lui Gica Popescu. A refuzat, preferand sa-si incheie cariera la Dinamo.
Nu-l invinovatesc pentru asta. A facut-o deja singur si s-a cait pntru acea greseala. Dar acest lucru arata o mare diferenta intre modul in care Mititelu si Gica Popescu evalueaza acelasi activ, acelasi brand.
Unul si-a riscat toata averea pentru a-l cumpara, altul nu l-a vrut nici pe gratis.
Bogdan Dumitrescu • 14 ianuarie 2008, 0:46
„Dante:Nu-l invinovatesc pentru asta. A facut-o deja singur si s-a cait pntru acea greseala. Dar acest lucru arata o mare diferenta intre modul in care Mititelu si Gica Popescu evalueaza acelasi activ, acelasi brand.
Unul si-a riscat toata averea pentru a-l cumpara, altul nu l-a vrut nici pe gratis.”
Extraordinara observatia!
iusti • 14 ianuarie 2008, 1:14
si popescu si mititelu banuiesc ca au acelasi scop… banii… si putin acolo pasiune pentru universitatea. Sa nu va faceti iluzi ca vor fi vreodata in tandem la stiinta.
Daca mergem doar pe sentimentalisme… tot respectul pentru Mititelu. Popescu… vad ca e mai aproape de Dinamo si de transferurile pe care le face cu fratii Becali. Daca nu si-a dorit craiova… nu are.
Pai… dupa ce ai refuzat sa cumperi universitatea, e simplu sa vi sa spui… lotul actual e de rahat. Dar tu??? ce ai facut pentru universitatea? Ai tradat-o!
Adi Brasoveanul • 14 ianuarie 2008, 1:34
Ar fi timpul ca Gica Popescu sa devina patron sau presedinte la un club din liga 1.Calitatile lui de manager ar ridica stacheta intrecerii din campionat.
Iar urmatorul pas ar fi presedintia FRF.
critibiza • 14 ianuarie 2008, 2:01
mititelu e un zero iar popescu un afacerist,oricare din ei ar conduce,craiova nu are nimic de castigat doar de pierdut
costel • 14 ianuarie 2008, 7:03
sincer acum… normal ca e vorba despre bani, zilele de glorie si faima sunt ale lui cel ce nu mai e, nu aveam ce manca dar ne mandream cu niste cifre si acelea mincinoase, peste tot in lume fotbalul este o afacere, si inca de foarte multi bani a se vedea Manchester United, chiar credeti ca noii patroni americani doresc sa ridice nivelul fotbalului englez ?(nu stiu daca s-ar mai putea sau nu lucrul asta)
Cătălin Tolontan • 14 ianuarie 2008, 9:35
mesarozius : e interesant punctul tau de vedere despre emoticon. imi poti da un link la articolul din nyt, te rog?
Cătălin Tolontan • 14 ianuarie 2008, 9:37
dante: e frumos ce spui tu, dar nu l-am atacat pe mititelu. si nici atasamentul lui fata de craiova. ci obsesia ca cineva vrea sa i-o fure. altfel, am scris de mai multe ori ca fostele glorii ar tb sa renunte la a fi rentierii trecutului in raport cu propriile lor cluburi.
REVOLUTIONAR • 14 ianuarie 2008, 10:03
Traiesc in Craiova si citesc zilnic atat ziarul lui Adrian Mititelu cat si celelalte ziare locale si nationale. Daca citesti ziarul lui Mititelu, Editie Speciala, totul este „roz” mereu, chiar daca pierdem cu 4-0, chiar daca suntem pe un loc retrogadabil. Lui Mititelu i se creaza o imagine de „conducator iubit” de „facator de bine” de „viitor aducator de performante” peste doi-trei-patru….sute de ani.
In Editie Speciala Craiova este mereu acea „tanara echipa de viitor” cu „multi viitori internationali”…si in realitate Craiova nu are NICIUN jucator la nationala Under 21…Deci care echipa de viitor???
Sub comanda lui Mititelu Craiova a realizat numai recorduri negative: Cea mai scazuta prezenta a nr. spectatorilor pe stadion din ultimii 30 de ani, in premiera in cei 42 de ani de Div. A am avut 7 infrangeri la rand, pt. prima data dupa Revolutie nu avem nici un sponsor pe tricou, la o intrunire la Liga a purtatorilor de cuvant de la toate cluburile nou am fost singurul club fara purtator de cuvant…..ETC ETC.
Adrian Mititelu a interzis toata presa locala (Gazeta de Sud, Expresul de Sud, Cuvantul Libertatii) la antrenamente si conferinte de presa, jucatorii care au vorbit cu aceste publicatii au fost amendati cu pana la 2000 de euro, le-au fost ascultate telefoanele si controlate facturile, tocmai pt. a realiza un monopol local, tocmai pt. a avea exclusivitate la stiri la acest Editie Speciala (care in nici un caz nu este cel mai citit ziar local). In realitate nu si-a facut decat rau, pt. ca jucatorii sai nu sunt promovati, nu sunt cunoscuti. Nici la TV nu apar, pt. ca iti trebuie aprobare ca sa iei un interviu etc. Lui Mititelu ii place sa iasa numai el in fata, sa fie el promovat. El vorbeste in numele jucatorilor, al conducatorilor clubului (care nu exista, e doar el, restul doar pe hartie, inclusiv Balaci), al medicilor, in numele maseurilor, al spectatorilor. Universitatea inseamna Mititelu.
Singurul merit (desi e mult spus) al lui Mititelu este ca a promovat echipa in A. Dar pana la urma mi se pare normal sa tragi la promovare dupa ce timp de 41 de ani la rand ai activat in prima liga si ti-.ai facut un nume (au fost si multe blaturi insa in Liga 2, numai de 4-5 stiu eu, 2 cu Caracal, 1 cu Motru, 1 cu Inter Sibiu, 1 cu Intergaz etc) SI PANA LA URMA DE CE SA NU NI-L DORIM PE POPESCU SAU PE ORICARE ALT OM DE FOTBAL IN LOCUL ACESTUI MITITELU.
Bogdan Dumitrescu • 14 ianuarie 2008, 11:26
Bogdan Dumitrescu on 13 Ianuarie, 2008 11:44 pm Your comment is awaiting moderation..
Este ceva in neregula cu mesajul meu?
Am suparat vreun sponsor al articolului?
Adi Popa (Craiova) • 14 ianuarie 2008, 12:25
subscriu la comentariul postat de Revolutionar
Il cunosc bine pe Mititelu, am fost unul care am stat aproape de el o vreme… am facut magazinul clubului, cu banii mei, pe care nu i-am recuperat nici azi… desi asa fusese vorba… cind i-am cerut banii, stiti ce mi-a zis mititelu?! „Pai, ai facut magazinu, din suflet, pt Craiova!”. Am investit peste 1 miliard lei vechi… Acum, el se bucura de profitul acelui magazin….
lemgo • 14 ianuarie 2008, 13:11
Probabil ca Popescu a gresit cand a venit la Dinamo(banuiesc ca fratii Becali si-au bagat coada),dar mereu a afirmat ca e alaturi de Craiova si e unul dintre cei care nu uita de unde a plecat…Ce ofera Craiova in ziua de azi?Viitor?Sperante?Nu prea cred…totusi lumea se incapataneaza sa-si bata joc de Popescu..omul si-a dezvoltat afacerile si banuiesc ca asteapta momentul prielnic cand sa bage bani seriosi,mi se pare un om care in primul rand gandeste si pe urma face…ar tb sa fiti mandri ca un astfel de om a jucat la craiova si ink se mai intereseaza de oras
vidoq • 14 ianuarie 2008, 13:24
nu are ce cauta la craiova! lasati-l pe mititelu in pace ca stie el ce face!
leoncyto_stiintzelu • 14 ianuarie 2008, 13:32
deci voi toti astia care sustineti sus si tare sa vina gica popescu,sa vina gica!!!!,gica salveaza-ne!!!!!!,nu avrti nicio treaba cu fotbalul din craiova! poi va intreb eu pe voi,unde era marele gica can dinel a luat echipa si nu ai avea aproape niciun jucator???(nu stiti unde? la cainii aia spurcati),acolo era ca nu avea si omul bani,era de inteles!!! si va mai intreb atunci cand craioba a retrogradat,unde era marele gica? unde era cand aveam mai nmare nevoie de el?(probabil ca la ibiza) atunci a aparut MITITELU(tot respectul pt nebunul cu inima mare-asa cum imi place mie sa ii zic)!!! gica acum e bine nu? interesant costea asa-i?al draq de interesant!! si wobay si rose si ionescu si prepelita gangioveanu,barboianu,gaman /?????????suna bine nu?
ai face ceva bani parvenitule? du-te la dinamo sau la mioveni si lasa-ne nene MITITEI asa cum suntem noi darcel mai important cu o bataie de inima ALB-ALBASTRA
citizen kane • 14 ianuarie 2008, 13:46
In tara asta toti se cred mai destepti decit ceilalti. Ba aud ca Banatu-i fruncea, ba ca ardelenii sunt cei mai civilizati, ba ca oltenii au ceva cu totul si cu totul special. Singurul lucru specific oltenilor este ca sunt extrem de vanitosi. In plus, sufera si de mania persecutiei. Ei cred ca toata lumea are ceva cu ei. Vorba lui Pinalti de la Piatra-Neamt: „Parerea mea este ca Universitatea e cea mai buna echipa din Craiova.”
vali • 14 ianuarie 2008, 13:51
Adi Popa, esti un fraier…
snakye • 14 ianuarie 2008, 14:02
O fi gresit G.P. in episodul <> dar nu cred ca daca ar veni la Universitatea ar vinde jucatorii echipelor din buCUResti.
Ar fi bine sa vina..dar nu-l vad pe Mititelu cedand echipa in niciun..caz..si sa vanda Mititelu echipa va da-ti seama ca si-ar „lua jucatorii” si eu unul m-am saturat ca in fiecare sezon clubul asta sa aibe alt lot decat in anul precedent :(:|!Cel mai bine si pt noi si pt club ar fi o colaborare …adica actionariat..
1.Banii
2.Sponsori
3.Relatii
4.Respect
5.Jucatori de la scoala de fotbal
6.Mult mai multa imaginatie in „proiectele” Craiovei
DOAMNE AJUTA!!!!
unu’ • 14 ianuarie 2008, 14:22
Ia zi-ne tu Tolo, cat primeste fiecare club de la televiziunile care transmit meciurile? Eu am auzit ca ar fi vorba de 15 mil de euro.
unu’ • 14 ianuarie 2008, 14:39
Hai Tolo, zi-ne, care-i adevarul. Poate ca asa ne lamurim de ce toti se plang ca pierd parale, dar nimeni nu pleaca, din contra, inghesuiala e din ce in ce mai mare.
real09 • 14 ianuarie 2008, 15:59
din tot ce am citit am retinut remarcabila concluzie a lui Dante:
„Unul si-a riscat toata averea pentru a-l cumpara, altul nu l-a vrut nici pe gratis.”
Cataline baiatul asta ti-a terminat articolul in cateva cuvinte.
respect Dante
ionutz • 14 ianuarie 2008, 16:34
Daca va veni gica popescu la Universitatea craiova cred ca lucrurile si vor schimba.
ionutz • 14 ianuarie 2008, 16:35
Daca va veni gica popescu la Universitatea craiova cred ca lucrurile si vor schimba..
Vlad • 14 ianuarie 2008, 17:09
De ce il bagati in seama pe Mititelul,care e un personaj de Vacanta Mare, nu stiu.
CELE MAI TARI STIRI DIN LUMEA SPORTULUI • 14 ianuarie 2008, 17:40
PENTRU DETALII DU-TE LA BECALI.CO M
CELE MAI TARI STIRI DIN LUMEA SPORTULUI • 14 ianuarie 2008, 17:40
BECALI.CO M
BECALI.CO M
BECALI.CO M
BECALI.CO M
BECALI.CO M
BECALI.CO M
BECALI.CO M
BECALI.CO M
wallygatorul • 14 ianuarie 2008, 17:50
Este nevoie de Gica P.la Univ. Craiova, are stofa,experienta, bani.Daca nu-i vinde Mititelu echipa, macar sa-l ia actionar, sau sa-i dea o functie in cadrul clubului!Unde-s doi, puterea creste.Univ. ar avea atunci numai de CISTIGAT!
nesimtitu’ • 14 ianuarie 2008, 18:46
Cataline, asa cum a remarcat si cineva mai sus, Dante ti-a demontat spusele in doua vorbe:
“Unul si-a riscat toata averea pentru a-l cumpara, altul nu l-a vrut nici pe gratis.”
Daca nu te-ai fi grabit poate realizai ca in Banie de-a lungul anilor au fost atatea manevre de culise si lovituri de palat incat teama lui Mititelu este perfect justificata. El si-a luat-o de vreo doua ori de la Staicu.
In interesul brusc al lui GP fata de Craiova din ultima vreme este ceva fishy. Dupa ce a refuzat Craiova cu obstinatie in ultimii ani, aceasta schimbare de pozitie cu 180 de grade a lui GP ridica in mod normal ceva semne de intrebare…
nastyb0y • 14 ianuarie 2008, 19:23
Cu un singur amendament . In conditiile descrise de tine mai sus, nu cred ca ar fi bine sa te apuci de constructii. Mai indicat ar fi sa cumperi terenuri in zona de nord . Aoleo, aici nu mai e loc…Atunci, la sud de Berceni dar nu prea aproape de Jilava…
Gica P • 14 ianuarie 2008, 20:17
Da, Gica Popescu iubeste U. Craiova.