Pepiniera de inimi

Vasile Turcu e cel mai entuziast demolator al propriei reputaţii de om care bagă bani, nu poveşti, în Dinamo. „Am luat inima Banatului” a spus el după ce „cîinii” l-au transferat pe Torje. E multă bucurie şi puţină decenţă în această declaraţie.

miercuri, 16 ianuarie 2008, 4:58

Vasile Turcu e cel mai entuziast demolator al propriei reputaţii de om care bagă bani, nu poveşti, în Dinamo. „Am luat inima Banatului” a spus el după ce „cîinii” l-au transferat pe Torje. E multă bucurie şi puţină decenţă în această declaraţie.

Au trecut ceva secole de cînd oamenii îşi mîncau unii altora inimile pentru a-şi fura astfel puterea. Sîntem într-o altfel de lume! Sîntem?

De partea cealaltă, Marian Iancu se luptă cu ostilitatea unui întreg oraş.

Nu mi-e simpatic patronul timişorean, deloc nu mi-e simpatic. A introdus în fotbalul nostru un nivel de vulgaritate a replicilor care-l descalifică în primul rînd pe el. Degeaba vorbeşti o limbă română curată dacă o foloseşti ca să spurci.

Totuşi, nu pot să nu observ că Iancu a explicat în termeni logici transferul lui Torje. „Timişoara ia peste două milioane de euro şi 50% dintr-un viitor transfer. E o decizie a economiei de piaţă şi nu cedez în faţa presiunilor emoţionale”, a declarat el.

Singurul păcat formal al comunicatului e un soi de glacialitate, de superioritate care trece dincolo de logică.

Şi mai e ceva de spus. Da, profitul este esenţial pentru o companie, dar nu reprezintă esenţa ei! În fotbal, esenţa constă în joc, în rezultat şi în bucuria mulţimii. Sigur că trebuie să ne ferim de populism şi să terminăm cu ideea cluburilor sărace şi pure, „noi şi ai noştri”, construcţii locale pătimaşe, în spatele cărora se ascunde, de fapt, interesul meschin al unor conducători pe care-i doare undeva de Oradea, de Iaşi sau de Sibiu, dar care folosesc o retorică indigenă pentru că dă bine la suporteri.

Însă, în acelaşi timp, vorba unui economist, „unde lucrează doar piaţa, nu mai există nici o piaţă”. Iancu nu e culpabil pentru că l-a vîndut pe Torje, dar poate fi întrebat de ce proiectul economic şi sportiv pe care-l invocă în comunicat nu funcţionează de atîţia ani la Timişoara? De ce, dacă totul e făcut cu respect pentru interesele clubului, construcţia sa nu a spart nivelul mediu şi începe să semene cu… ştiţi cu ce? Cu o pepinieră de inimi.

Comentarii (152)Adaugă comentariu

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2008, 18:02

vlad: nu uita ca gsp a facut singura investigatie istorica ce a avut ca obiect un mit care s-a dovedit fals: nu Dinamo a retrogradat-o pe Poli. Asta ca sa inteleaga dinamovistii ca nu o aparam pe Poli. Si nici invers 🙂

El3m3nT  •  16 ianuarie 2008, 18:03

In fotbalul romanesc mai toti investitorii sunt „lipsiti de delicatete”, sunt foarte putine exceptii, si rezolvarea este una foarte simpla … nu le mai faceti publicitate gratuita acestor specimene, sau nu e publicitate gratuita si stilourile voastre scriu doar cu cerneala de verzisor ?

tm  •  16 ianuarie 2008, 18:03

daminuta nu poate fi de vanzare , ca ii expira contractul …eventual poate pleca singur ,mocca

Totul despre Euro 2008  •  16 ianuarie 2008, 18:03

Dinamo n-a retrogradat-o pe poli. A retrogradat un oras intreg.

nastyb0y  •  16 ianuarie 2008, 18:04

La repezeala , am citit titlul drept „pepiniera de mimi”. Cred ca ar fi mers si asa . Se mimeaza interesul sportiv si nu mercantil , se mimeaza sentimente de superioritate, se mimeaza onestitatea in afaceri , se mimeaza pretul corect si sacrificiul noptii pierdute , se mimeaza profesionalismul in stil romanesc . In cel mai pur stil romanesc. Commedia dell’arte ar fi mandra de ceea ce se intampla. Piesa cu Mansour si Torje nu are deocamdata un scenariu scris dar , sunt sigur , detaliile regizorale vor fi aflate cat de curand…

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2008, 18:05

Totul despre Euro 2008: nu e adevarat. regret, dar te contrazic. in acel sezon, nu dinamo a retrogradat-o pe poli. stiu ca sint antipatic, dar prefer asa decit sa fiu simpatic si sa manevrez faptele

vlad  •  16 ianuarie 2008, 18:05

eu citesc gazeta si am vazut asta TOLO ai dreptate…dar tot timpul timisorenii se agata de DInamo ….probabil ca respecta vb aia ….daca esti mic si vrei sa fi mare bagate in seama cu aia mari ….si se va vb si de tine..asa face timisoara…..iara acuma au luat un pumn la ficat in toata regula….daca as fi fan adevarat Poli cu greu as respira in momentul
asta :))

wernutzu  •  16 ianuarie 2008, 18:05

Din pacate cel care m-a facut sa nu mai merg la meciurile lui Poli a fost marian iancu.
Pana la venirea lui la Poli , inima si plamanii
erau cei care contau pentru noi.
De la venirea lui , conteaza altceva !.
Nu mai conteaza nici macar mijloacele prin care incerc sa obtin acel ceva !
A reusit sa asocieze Timisoarei lipsa de bun simt, de toleranta , de frunce !!
Asa ca abia astept sa se carabaneasca !!!
Sa ramanem unde ramanem , cu bunele si relele noastre , dar deasupra de insulte , de borcea , de turcu ….de mocirla

Daniel  •  16 ianuarie 2008, 18:07

@Adi stelistul
Excelent ai punctat. Chiar ma gandeam la un raspuns. Tot atunci Academia a decis sa nu mai existe formularea „o data” ci numai „odata” pentru ambele intelesuri.

Gutu Andrei  •  16 ianuarie 2008, 18:08

Asa le trebuie…fanii lui Poli TM sunt cei mai laudarosi din tara si nu prea au cu ce…

red-tico  •  16 ianuarie 2008, 18:09

T.olontane deaia muream noi k am retrogradat-o pe pooli, vai ce urat din partea noastra !
si mi se pare penibil sa incerci sa negi ca “minunatul public” e aparat de toata presa din tara, nu numai gsp

tm  •  16 ianuarie 2008, 18:13

Catalin , daca dinamo a retrogradat sau nu pe poli in acel sezon are mai putina importanta …faceti va rog o ancheta sa vedeti de cate ori am fost furati cu arbitrii in meciurile directe , inainte si dupa ’89?Ai uitat ca inainte de 89 se zicea ca singurul meci pe bune era steaua-dinamo ca aveau pile egale? Si cu luatul jucatorilor cum era ?Acuma , da , hai sa ne mandrim cu „palmaresul” …vai cate titluri de campioni …obtinute ..who cares …

nut  •  16 ianuarie 2008, 18:20

domu tolontan, felicitari pt ce ati scris, dar…. multi dintre cei care scriu aici uita (macar cei care sunt suporteri poli) ca vechea poli a inceput sa moara dupa ce s-au terminat banii din transferul lui timofte in portugalia. a urmat plecarea presedintelui boit si…venirea lui zambon. nu spun ca doar lipsa banilor a dus spre sfarsit, dar a fost o mare parte din cauza.
de aceea eu cred ca vinderea celor doi e o afacere buna si poate vainvata pe noua poli sa traiasca in conditiile mai mult sau mai putin probabile in care nu va mai avea un finantator puternic.
DE ASEMENEA IMI PERMIT SA MAI SPUN UN LUCRU PE CARE IL SIMT (UNU CARE A LUAT BATAIE PENTRU POLI CAND ACTUALII SUPORTERI NU ERAU NICI MACAR IN STARE DE PROIECT) SUPORTERII CRED CA MAI AU INCA IN SUBCONSTIENT SINTAGMA FULGERU BRAGADIRU DE CARE VREM NU VREM NU PUTEM SCAPA, IAR TORJE ERA UNU DIN CEI DE CARE NE AGATAM

Vlad  •  16 ianuarie 2008, 18:25

Nu pot sa zic decat:MULTUMIM POLI.
AHAHAHAHAHAHHA.

Cătălin Tolontan  •  16 ianuarie 2008, 18:28

nut: multumesc

ioan plischi  •  16 ianuarie 2008, 18:30

tine cineva un pariu ca torje nu va juca in groapa mai mult si mai bine decit a facut-o la timisoara? marii fotbalisti nu traiesc din iubirea fanilor. ei doar ii fac pe acestia fericiti sau nefericiti, in functie de latimea barelor.

cristi  •  16 ianuarie 2008, 18:31

un lucru e clar: iancu se pregateste sa-si faca bagajele si se grabeste sa-si scoata banii. imi pare rau pentru timisoreni

viola  •  16 ianuarie 2008, 18:31

schizofrenicul de iancu ,un infractor neretinut al economiei salbatice din romania .
la puscarie cu mecanicul auto !

djorka87  •  16 ianuarie 2008, 18:36

yo unul sunt distrus de plecarile lu torje si mansi……la fel de distrus cumt am fost atunci cand laursen(danemarca) ne baga mortu in poarta in min 95 la copenhaga…..intr-o zi ploioasa de septembrie…..la timisoara nu se vrea performanta….se vrea publicitate…..poate si un mic profit nu ar strica…..nu uitati k din 2002 au plecat de aici BANEL NICOLITA(gratis)…..EMEGHARA(1.5 MILIOANE)…..TORJE+MANSI(2.5)….IN TOTAL 4 MILIOANE…..PESTE 1-2 CEI PATRU VOR FACE PESTE 20 DE MILIOANE DE EURO…….se putea face si profit si performanta…..dar cine este halos alege mai bine un profit mai mic decat o eventuala pierdere…..mie sila de iancu la fel de mult cat mie de zambon…..yo unu nu mai calc la stadion…..gata cu orele petrecute in ploaie pt nimk….de fiecare data dinamo ne-a ucis…a zis bine turcu…..dar si bucuria mia FOST ENORMAAAAAAAAAA CAND NASTASE A COMISO SI LAZIO SA CAILIFICAT…..ELFSBORG…..GOLUL DE LA MARSEILLE….CARE IA LASAT ACAS….BENFICA….NICI DINAMO NU VA AVEA NOROC…..ROATA SE INTOARCE IN VIATA……DUMNEZEU E SUS SI VEDE……

Gabriel Sas  •  16 ianuarie 2008, 18:36

Cataline, vreau sa vad si eu acea ancheta despre care vorbesti in urmatorul comentariu:
„vlad: nu uita ca gsp a facut singura investigatie istorica ce a avut ca obiect un mit care s-a dovedit fals: nu Dinamo a retrogradat-o pe Poli. Asta ca sa inteleaga dinamovistii ca nu o aparam pe Poli. Si nici invers :-)”

wekx  •  16 ianuarie 2008, 18:36

tm on 16 Ianuarie, 2008 6:00 pm Judecand la rece :pana una-alta au plecat 2 rezerve pe doua milioane jumate + 50% .Mansour are sanse mici sa cofirme la dinamo ,desi este o echipa in prezent mai slaba ca Poli,iar Torje …nu cred ca se va ridica peste cota celor doua milioane …Cu Dinu si Tzalnar in locul lui Uhrin si fara aportul neconditionat al tribunei? sa fim sobri…Poate daca ar avea inaltimea lui Sepsi ar deveni interesant pentru un contract afara…Tot judecand la rece ,asa se explica circul facut de Iancu de sarbatori…cu plecatul.Dar cum suporterii judeca cu inima – cred ca urmatoarea achizitie a lui iancu va fi probabil Zmarandescu de la steaua :)))

wekx  •  16 ianuarie 2008, 18:38

tm on 16 Ianuarie, 2008 6:00 pm Judecand la rece :pana una-alta au plecat 2 rezerve pe doua milioane jumate + 50% .Mansour are sanse mici sa cofirme la dinamo ,desi este o echipa in prezent mai slaba ca Poli,iar Torje …nu cred ca se va ridica peste cota celor doua milioane …Cu Dinu si Tzalnar in locul lui Uhrin si fara aportul neconditionat al tribunei? sa fim sobri…Poate daca ar avea inaltimea lui Sepsi ar deveni interesant pentru un contract afara…Tot judecand la rece ,asa se explica circul facut de Iancu de sarbatori…cu plecatul.Dar cum suporterii judeca cu inima – cred ca urmatoarea achizitie a lui iancu va fi probabil Zmarandescu de la steaua :)))
——————————–

Subscriu si eu la ce spui…Mansour s-ar putea sa fie un mare ‘fis’…iar Torje mai are nevoie de timp sa cresca si la Dinamo nu stiu daca e terenul propice…Zicea cineva de Liga Campionilor la Dinamo…La anul eu nu cred ca o sa joace Torje acolo…si nici peste vreo 2-3 ani!!! Doar stim ca Borcea se tot pregateste de CL!!!

kia on  •  16 ianuarie 2008, 18:41

sant oltean dar ce face patronul lui poli e de neanteles. cum sa vinzi spuma? pacat de suporteri

eu  •  16 ianuarie 2008, 18:46

Metode de facut bani pe internet!!!
surfpeinternet.8k.ro

rudyy  •  16 ianuarie 2008, 18:58

poate nu iese nimic din cei doi dar se creeaza un curent anti dinamo printre ziaristii asazisi impartialicare nu este de bun augur Cand Nicolita a plecat la steaua nimeni nu a avut un astfel de trend negativ

romanu’  •  16 ianuarie 2008, 18:59

Iancule pentru ce faci tu acuma nu trebuia sa te bati atit de mult pentru numele de Poli Timisoara cu italianu ala.Poti vinde oricind si oricui sub orice nume….

Totul despre Euro 2008  •  16 ianuarie 2008, 19:00

Eu il admir cel mai mult pe Mansour, cu toate ca era un mare, foarte mare fas. Doar ca el a fost singurul jucatior de la Poli acre a priceput ca singurele maeciuri care conteaya intr+un campionat sunt cele cu Dinamo, Steaua si Rapid. Poate si de aia a marcat oricand gol cu astea. Si nu numai ca a marcat, dar frate ce goluri dadea. La acel 4-2 pentru Dinamo am injurat la totii jucatorii lu Poli. Mai putin pe Mansi. Ca le-a dat nebunu un gol (foarfeca de la vreo 20 de metri) lu Stelea si lu toti marii fotbalisti de acolo. Atunci am simtit la Mansi ca e singurul care intelege spiritul Timisorei. Din partea mea putea sa-i dea pe toti iancu. Asta trebuia pastrat.

Andy  •  16 ianuarie 2008, 19:04

torje a avut oferta oficiala in afara de 6 milioane de euro…iar acu` il dau la dinamo cu 2 mil…se numeste spalare de bani..iar Iancu stie de ce!

autostopistu viola  •  16 ianuarie 2008, 19:07

si TORJE a vrut sa mearga la MITICI.Nu-l mai injurati nu-mai pe penalu de IANCU.

ss  •  16 ianuarie 2008, 19:14

Orice echipa are un simbol(Roma pe Totti Milan pe Maldini)si e normal ca atunci cand acest simbol este vandut dusmanului de moarte sa-ti pui intrebarea chiar doar bani conteaza?

Moarte nene Iancule sa dea D-zeu de acum inaite doar de drumuri la puscarie si tribunal sa ai parte.

SHOTGUN  •  16 ianuarie 2008, 19:14

Poli a luat foarte mult pe Torje, este bun dar nu face banii astia. Poli are jucatori pe banda dreapta si poate fara Torje, poate aducem ceva pe stanga unde e jale. Mansour nu sta mai mult de 6 luni la dinamo, nu are calitate, are doar executii, prea putin pt un atacant. Asa ca pentru Poli si pt Torje este foarte bine ca a plecat acum, nu-mi place Iancu dar pana la urma oricine are un pret si cand ti se ofera de 2 ori mai mult vinzi si poate pui si ceva in loc

Chefere  •  16 ianuarie 2008, 19:16

Bine spus. Sunt in asentimentul tau Tolo! Cauti un raspuns observ eu, nedumeirea ta vis-a-vis de planul respectivului patron este indreptatita! Sunt sigur ca mi-ai citit articolul de astazi de pe mysport.ro „PATRON SAU INVESTITOR? DEX-UL FACE DIFERENTA!”. Daca nu, fa-o, de curiozitate. Nu trebuie sa iti placa ce am spus acolo ci doar sa iti dea un raspuns. Probabil…

shane  •  16 ianuarie 2008, 19:18

mie mi se pare ca dinamo l-a vrut pe torje, nu ca poli a vrut sa il dea. adica, incercati sa vedeti ce e mai intai in succesiunea asta de pasi ai transferului. poate in contextul asta pare logic cum s-a intamplat acest transfer. dinamo l-a vrut si a platit. atat

kentu  •  16 ianuarie 2008, 19:21

cata isterie pt un transfer!

klaus  •  16 ianuarie 2008, 19:24

Sunt din Tm,am mers la meciurile lu Poli,am urlat pentru aceasta echipa din pacate folosesc timpul trecut pt ca nu voi mai face aceste lucruri pana nu se va schimba conducerea!! Refuz sa credun gunoi de om care promite performanta la Timisoara! De ce sa i se sparga toate in cap lu torje, e un fotbalist care se gandeste la cariera lui!!! a vrut performanta iancu ? sa-i fi dat la baiat cat i-a oferit dinamo,bag mana-n foc ca nu ar fi plecat!!! cine ar fi plecat de langa parinti,prieteni si de langa un oras care e alaturi de el ca sa mearga sa stea printre straini la 18 ani!!! Nu meritati sa ne aveti pe stadioane,nu meritati „sa iubiti” culorile acestui club alaturi de noi si nu meritati sa stati in orasu asta!!
Si pt toti frustratii de mai sus care au ce au cu rivalitatea asta poli-dinamo!! voi chiar credeti ca pe ei ii doare undeva de rivalitatea voastra? chiar credeti ca pt un jucator e importanta rivalitatea voastra? de ce credeti ca s-a dus torje? nu v-ati gandit ca probabil vede si el ca si noi toti ca d-ul Balena in nici un caz nu vrea performanta la Tm? as vrea sa ma uit la primu meci si sa vad un stadion intreg cum il injura pe iancu!! doamne ce bine m-as simti!! si apoi sa mearga fiecare,sa cumpere cate o swaorma si apoi pe rand sa i-o bage pe gat lu iancu!!!oare cate ar intra? o mie? doua mii? da la trei mii sigur ar exploda umflatu!!! ce frumos ar fi!!

adryan-brad  •  16 ianuarie 2008, 19:27

..pacat de echipa timisoarei de suporteri mai ales..scum cateva luni iancu se intrecea in a da declaratii impotriva capitalei si acum isi obliga cel mai bun jucator sa plece la rivala de moarte a Timisoarei..RUSINE

gabi_nico  •  16 ianuarie 2008, 19:29

astept ziua cand,precum azi cu iancu, dintr-o stire oarecare, veti sari la gatul lui berbecali si a galateanului parvenit si lingusitor, primii care au pus speluncii 5 stele – uite-asa, la o barfa pe rigola!P.S.nu vreau sa apar in asa-zisul articol al cititorilor – ms!

dan_petrescu  •  16 ianuarie 2008, 19:32

Toata Timisoara sare acum in capul lui Iancu.Dar totusi Torje era o rezerva la Timisoara si sa iei 2mil pe o rezerva e totusi ceva.Este cineva sigur ca Torje va ajunge mare jucator?Daca va pati ca Rednic Daniel,ca Prepelita,ca Macavei ca si Gabor chiar,jucatori care s-au nascut mari sperante si au ajuns ce au ajuns.Eu zic ca Iancu a procedat,daca nu corect,macar realist

simplu  •  16 ianuarie 2008, 19:38

eu pur si simplu astept meciul cu dinamo, ca sa bage iancu pe ceilalti torje cu care se lauda,si apoi se va vedea…pana la urma TIMISOARA nu a pierdut nimic,iar Uhrin isi va vedea de treaba,asa cum e el,un profesionist desavarsit.daca torje a zis da, inseamna ca si-a urmarit interesul,insa rezultatul nu e garantat pentru el.forza poli !!!

Ursu77  •  16 ianuarie 2008, 19:38

nut, daca Ianca nu ar avea pretentii s-o scoata pe Poli campioana, ti-as da dreptate si as zice ca da, a facut o afacere buna care a adus bani in club.

Dar problema e ca in paralel cu pretentiile la cupe europene, Ianca vinde jucatorii cei mai buni. Mai pleaca Artiom si suntem praf.

Mai jenanta decat declaratia lui Turcu (cel mai penibil conducator din fotbalul nostru, chiar si peste Berbecali) este declaratia lui Torje: „vreau sa devin un simbol pentru dinamo”. Asta dupa ce, cu 2 seri in urma cateva zeci de suporteri i-au scandat numele la stadion. Macar sa nu fi zis nimic sau sa se limiteze la „voi da totul pe teren”.

Torje va avea parte de primirea pe care o merita la returul de pe Dan Paltinisanu.
Iar Iancu e invitat sa se abtina cand mai vine vorba de obiective.

nut  •  16 ianuarie 2008, 19:44

ursu, de acord cu tine dar eu am facut deplasari cu echipa cand era la retrogradare din B in C, si atunci problema erau banii
acum , parerea mea trebuie sa invatam sa facem bani , sa nu mai ajungem in acea situatie
in rest, eu plang numai dupa emegara, nu dupa niste rezerve, pentru ca sa fim seriosi…messi?

nut  •  16 ianuarie 2008, 19:51

……. iar atingerea obiectivelor se discuta la sfarsitul competitiei nu in timpul ei

suporter_poli  •  16 ianuarie 2008, 19:51

asta e sfarsitul unui vis frumos … a inceput cosmarul , iar acest cosmar se va sfarsi atunci cand iancu va pleca … brancovane , daca citesti si tu pe aici , zi si tu tati acum daca ai fi in postura autoritatiilor locale te-ai ascocia cu iancu ? felicit autoritatiile locale pentru ca nu au cedat santajelor sentimentale si ale acestui pork ordinar si nu s-au lasat furati de el !

ge1ani  •  16 ianuarie 2008, 19:53

Pe relatia cu timisoara,tat DINAMO-I FRUNCEA!

ortega  •  16 ianuarie 2008, 20:12

Vad ca atunci cand nu iti „sugereaza” nimeni ce si cum,poti sa scrii si articole bune.Sunt curios ce va urma.
Altfel,se scrie „suntem”,nu „santem”,si cu atat mai putin „sintem”.
Sa fii iubit!

NicTM  •  16 ianuarie 2008, 20:27

…o parere: nu inteleg ce e cu atata scandal pt un singur jucator… D.p.d.v. financiar este o afacere foarte buna pentru clubul Politehnica… sentimental se pare ca pe unii ii afecteaza, dar nu inteleg de ce atata frustrare… parerea mea este ca Dl. Iancu are tot dreptul sa lucreze pe banii lui asa cum vrea… si mai ales ca daca ar reusi sa-l aduca pe Contra si pe atacantul acela (Halenar daca nu ma insel) care cica e foarte bun, lotul va fi , dupa parerea mea, unul foarte bun… cu jucatori experimentati si valorosi…

megood  •  16 ianuarie 2008, 20:31

pana una alta,nu ai cum a faci performanta,vanzand jucatori tineri(chir si rezerve) si sa-l aduci pe badoi,care nu a facut nimic la steaua,si sa ai curajul sa zici a vrei performanta.eu tin cu dinamo si va zic sincer ca cea mai mare bucurie a mea e atunci cand pierde poli sau craiova,dar stiti de ce? pt ca in fiecare an zic ca vor titlu si defapt retrogradeaza.numai gura de aceste echipe,exact ce zic baietii mai sus 2 curve:))))) ale noastre:))))hai DINAMOOO

parior  •  16 ianuarie 2008, 20:33

w w w . p a r i o r . b l o g s p o t . c o m

Bau-Bau  •  16 ianuarie 2008, 20:35

Jabba (iancu) este un afacerist,care lucreaza la limita infractionalitatii.Nu mai poate el de Timisoara,este in buda(WC) cu banii si scoate la mezat totul.Daca avea bani nu se milogea de politicenii astia de cacao din Timisoara sa se asocieze cu el.Eu consider ca nu a fost nu este si nu va fi climat de performanta la POLI!!!!!!!!!!!!!Prea multi destepti la echipa asta si in staful tehnic. Si chiar unii sunt complexati cu Dinamo vezi I.V.Ionescu om batran si nu reuseste sa treaca de frustrarea asta.Uni din galerie habar nu au cei cu rivalitatea asta intretinuta fata de Dinamo si UTA!!!La ce ne ajuta??????????Suntem mai destepti????

puiu  •  16 ianuarie 2008, 20:41

Buna analiza a situatiei,nu trebuie sa ascultam de galerie ,asta inseamna anarhie.

Comentează