TOLO.RO
Predă: ANAF
În bancă: George Copos
vineri, 18 ianuarie 2008, 1:31
Predă: ANAF
În bancă: George Copos
Lucrurile sînt triste şi clare.
Rapid a semnat în septembrie 2003 un contract, în urma căruia trebuia să-şi înregistreze venituri de 1.750.000 de dolari. Pînă la finalul anului respectiv, clubul n-a înregistrat decît 100.000 de dolari, după cum explică ANAF.
Orice om care are propria firmă sau care lucrează în zona financiar-contabilă, orice administrator sau manager de companie, din aceia a căror inteligenţă George Copos obişnuieşte să o subestimeze cînd se prezintă drept Cavaler al Capitalismului, ştie că impozitul se raportează la venit, nu la încasări. Şi se plăteşte pe profit, ca diferenţă dintre venituri şi cheltuieli, nu pe cash-flow, domnule Copos! Cu alte cuvinte, pe întreaga sumă a contractului de transfer in cazul Bratu.
Rapid n-a făcut acest lucru, conform raportului ANAF şi dosarul a ajuns mai departe la DNA, după cum se spune şi în documentul pe care-l oferim astăzi publicului. De aici a pornit tot şi de aceea oamenii de fotbal au senzaţia că acest cutremur li se trage de la George Copos. Ceea ce, pe de altă parte, e fals. Dacă n-ar fi existat investigaţia gsp din februarie 2006 ar fi apărut alta. Pînă la urmă, mecanismul acuzat de evaziune nu putea merge la nesfîrşit.
ULTIMA ORA: George Copos sustine ca va face public, „pina luni”, un document prin care va atesta ca asociatiile sportive sint exceptate de la modul clasic de inregistrare a veniturilor. „In cazul asociatiilor, si Rapidul intra aici in 2003, impozitele se plateau pe masura ce banii erau incasati”.
Cătălin Tolontan • 18 ianuarie 2008, 15:18
eleven: ai dreptate, asa se procedeaza cf legii. dar copos m-a sunat si mi-a spus acum citeva minute ca va publica un document prin care ministeul finantelor i-a anunta ca asociatiile sportive sint exceptate. sa asteptam documentul
Cătălin Tolontan • 18 ianuarie 2008, 15:20
smile: ai dreptate. am spus-o si aseara – toti oamenii sint datori sa-si optimizeze venitul, insa in limite legale. sa stabileasca tribunalul dc rapid a procedat legal sau nu. in privinta jurnalistilor, scrisul si productiile creative intra la legea dreptului de autor. e o lege.
Petre • 18 ianuarie 2008, 15:26
tontolane mi-ai sters doua articole din care reiese clad dobitocia din tine…rusine pentru cenzura, fiu de securist
george stancu • 18 ianuarie 2008, 15:26
@Catalin: respect pentru ceea ce faci. Te consider vocea mea si a altora care pot discerne cu onestitate printre faptele persoanelor din categoria G.Copos. Chiar daca ti’e greu sa dezbati in direct o astfel de cauza cu GC sau GB sa stii ca in spatele ecranelor noi te aplaudam si te sustinem.
BRAVO! Da’le la nareta 🙂
george stancu • 18 ianuarie 2008, 15:30
@catalin: exceptie de la ce? Adk le este permisa impozitarea pe sistem cashflow in loc de contabilitate de angajament??
DADU • 18 ianuarie 2008, 15:32
CAM CUM DAU OCHII CU SOTIILE, PARINTII SI COPII LOR ACESTI MASCARICI?
CAM CUM SE COMENTEAZA LA PRICETON FAPTUL CA TATI ,UN FOST NOMENCLATURIST COMUNIST, AZI CREATOR DE PLUSVALOARE(sic) ESTE URMARIT PENAL A DOUA OARA?
SAU CUM RAMANE CU „ONOAREA” FAMILIEI BECALI?
VORBE GOALE!
ASTIA AU FOST VICEPREMIERI SI VOR SA FIE PRESEDINTI?
BAH!
ATI FOST SI VETI RAMANE NISTE GAINARI!
george stancu • 18 ianuarie 2008, 15:40
@DADU
Fiecare e liber sa isi doreaska ce pofteste. Esential este sa nu le dam nicio sansa :))
Petre • 18 ianuarie 2008, 15:49
COPOS are sute de miloane de euro si tu iti permiti sa-i dai lectii de economie de piata…..doamne ce dus esti ma baiatule !
Se cunoaste ca ai cultura si tupeul unui comunist….ca de, taticul tau a fost mare securist pe vremuri….
appartte • 18 ianuarie 2008, 15:53
Petre: Era vb de platirea impozitelor catre stat,de declarat profiturile,de declarat sumele reale pe care se transfera jucatorii!Au vericat actele celor care au platit si au vazut ca Mister Copos in loc de 2 mil a bagat 100 de mii in contabilitate desteptule!Dupa mintea ta e mai mare impozitul la 2 mil decat la 100 de mii?
appartte • 18 ianuarie 2008, 15:56
Petre: sa nu mai spuneme de restu` pana la 2 mil i`au intrat LUI in buzunar si nu s`au dus catre club…Oricum n`ai inteles nimic….esti varza ba baiatule!Eu nu inteleg de ce`i tot lingi degetu` mic lu` Copos…Ca esti singuru` de aici care behaie pt el…
tupirca • 18 ianuarie 2008, 15:58
doar nu ati crezut ca copos spune adevarul. asta este un comunist convins care a fost obijnuit sa fure si sa vrese oamenii la utc.
jose basarab • 18 ianuarie 2008, 15:59
tolo, ce te tot ataca lumea ca tatal tau a fost securist? spune odata public, sau pe blog, cu ce s-a ocupat, sa se afle si sa se calmeze atacatorii astia.
legat de problematica tratata in articol: crezi ca vor ajunge la parnaie sau macar vor fi amendati serios niste „oameni de fotbal” sau totul se va musamaliza si de data asta?
PARAIPAN • 18 ianuarie 2008, 15:59
este cazul tipic de secretar uascr.care a ajuns pe „cai mari” in „societatea expoatarii omului de catre om”!(cu referire la interventia lui G.C. de aseara la tv).A invatat omul la scolile de partid sa minta cu atata nerusinare incat ascultatorul obisnuit ajunge sa aiba dubii daca ce vede cu ochii sai,e adevarat sau fals!Intoxicarea era materie obligatorie pt un activist!
appartte • 18 ianuarie 2008, 15:59
oricum nu e singurul care a facut asa ceva…
e.u. • 18 ianuarie 2008, 16:14
DE CAND „gazetarii” SPORTIVI DIN ROMANIA FAC ANCHETE FISCALE LA CLUBURI ? nu cred ca asta tine de meseria de jurnalist sportiv.Dar asa e romanul,se pricepe la toate…Ca suporter,nu ma intereseaza deloc banii care-i au cluburile,sumele de transfer,cu atit mai putin „smecheriile” financiare.Fiecere face cum crede si institutii ca fiscul etc se ocupa de asta.Eu vad un meci,apoi imi vad de treaba mea.Am mai spus-o:in Romania sunt mai multi suporteri care isi dau cu parerea pe bloguri decat pe stadioane.In tarile europene,stadioanele sunt pline la orice meci nu numai la derbiuri,in Romania suporterii sunt interesati mai mult cu cat sa vindut x jucator si ce masina conduce,ce casa are etc.Si daca se aduna vreo 5000 la un meci e mare lucru.Sa nu mai spun cand ploua… Ziarele de sport nu fac nimic ca sa schimbe ceva din mentalitatea asta,ei sunt interesati doar sa se vanda ziarul si cum „scandalul si dezvaluirile senzationale „se vand cel mai bine in Romania,nu putem sa ne asteptam la altceva deocamdata. P.S. cu cateva luni inaintea C.E. trebuia sa inceapa un scandal in fotbalul romanesc.Asa,pentru cartea de vizita…
adi • 18 ianuarie 2008, 16:22
lectie de economie: unu’ cumpara spatii comerciale de la stat=5 mil si vinde apoi propriului furnizor aceleasi terenuri cu 15 mil dupa cateva luni.
Rezolvare???????????
cine stie rezolvarea este un adevarat om de afaceri….
Bafta Catalin
endorama • 18 ianuarie 2008, 16:24
ok, si daca e atat de clar ca nu a spus adevarul, de ce ziceai ieri ca in fata justitiei sunt nevinovati? in fine no, poate iti exprimai si tu pesimismul ca anchetele astea vor duce la ceva concret. de fapt, si eu tind sa fiu la fel de pesimist: toata lumea stie ce afaceri a facut Copos cu Loteria Romana si totusi Copos sta bine mersi fara sa aiba nici o treaba… ma indoiesc ca vreo $500.000 minus la taxe il vor baga la inchisoare. asa cum Gica Popescu si-a platit cei $400.000 datorie la fisc si nimeni nu i-a mai zis nimic asa va scapa si Copos. din pacate…
alex(tm) • 18 ianuarie 2008, 16:26
bine mah…2 milioane..stati sa vedeti la dinamo,ca acolo-i dezastru :))
ss • 18 ianuarie 2008, 16:27
Bai tolon tane mai da-te-n gatul ma tii
sebastian • 18 ianuarie 2008, 16:34
Tolo, te-am stimat pana azi! esti jalnic, dai in George Copos pentru nimic! de ce nu zici nimic de canalia de cioban care a furat atata si in business si in sport! stiti toti dar nu scrieti nimic!! In toata existenta sa Rapid nu a avut parte decat de persecutii! sa ne pwpati in cwr!
george stancu • 18 ianuarie 2008, 16:36
@ss iar tu mai verifica’ti manierele si lokurile pe unde te manifesti; de ce nu iesi in strada sa iti urli nekazurile? stii ce bine face la psihic 🙂
Cătălin Tolontan • 18 ianuarie 2008, 16:41
e.u. : poate cistigam ce 🙂 cind in italia a inceput curatenia, au cistigat mondialul si cce
george stancu • 18 ianuarie 2008, 16:42
ma car de aici k au aparut atakatorii 🙂 astia una doua skot batele si te iau la fezandat! bbrrrr
Tolo mai vorbim :):)
Cătălin Tolontan • 18 ianuarie 2008, 16:43
petre: domnule copos, calmati-va! 🙂
george stancu: asa sustine copos, asteptam documentul
e.u. • 18 ianuarie 2008, 16:47
Ei au castigat CM si CE si cand nu era „curatenie”,noi nu…
bani!!!!!!! • 18 ianuarie 2008, 16:53
Munciti de acasa! Castigati in 2 ore de munca de acasa cat in 8 ore la serviciu!!!!!!
Pentru a beneficia in mod gratuit de cursul de instruire, intrati pe http://www.cursdeafaceri.com/form.php?cod=paulmiron (copiati linkul si puneti-l in bara da cautare, s-ar putea sa dureze pana se incarca pagina.. dar merita… aflati gratis cum sa faceti bani stand acasa) si introduceti-va numele si adresa de email
bani!!!!!!! • 18 ianuarie 2008, 16:53
Munciti de acasa!Castigati in 2 ore de munca de acasa cat in 8 ore la serviciu!!!!!!
Pentru a beneficia in mod gratuit de cursul de instruire, intrati pe http://www.cursdeafaceri.com/form.php?cod=paulmiron (copiati linkul si puneti-l in bara da cautare, s-ar putea sa dureze pana se incarca pagina.. dar merita… aflati gratis cum sa faceti bani stand acasa) si introduceti-va numele si adresa de email
bani!!!!!!! • 18 ianuarie 2008, 16:53
Munciti de acasa! Castigati in 2 ore de munca de acasa cat in 8 ore la serviciu!!!!!!
Pentru a beneficia in mod gratuit de cursul de instruire, intrati pe http://www.cursdeafaceri.com/form.php?cod=paulmiron (copiati linkul si puneti-l in bara da cautare, s-ar putea sa dureze pana se incarca pagina.. dar merita… aflati gratis cum sa faceti bani stand acasa) si introduceti-va numele si adresa de email
Totul despre Euro 2008 – http://www.fotbaleuro2008.com • 18 ianuarie 2008, 17:12
Intrebare intrebatoare. Ati vazut voi vreodata vreun om politic, om de afaceri din Romania acuzat de justitia din Romania. Raspuns: NUUUUUU!!!!!! Si atunci cum credeti ca al de Padureanu, Becali, Popescu vor fi macar pusi sub acuzare? Va luptati cu morile de vant!!!!!! Din pacate. Uitati-va la iancu Marea ce de bani spala. A stat 3 luni la Miticitica ca un bastan a dus-o acolo si gata, a fost gasit nevinovat. Asa va fi si cu astia.
Saint Just • 18 ianuarie 2008, 17:15
Sa mearga la puscarie Copos umpreuna cu Becali Oieru,verii ciobanului,Borcea,Iliescu,Constantinescu si toti care au furat tot ce s-a putut in tara noastra si de asemenea dupa cum s-au comportat ei cu oaemnii,suporterii,ziaristii,nu mai zic cate si cate minciuni au mai spus,ei trebuie sa putrezesca in custele lor.
Daca de data acesta nu se face dreptate,atunci un singur lucru e cert: Ii paste iadul…
Cătălin Tolontan • 18 ianuarie 2008, 17:21
e.u.: corect 🙂
Rads • 18 ianuarie 2008, 17:26
Salut,
Nu sunt convins de aceasta lectie. Mai mult, nu-mi place deloc tonul, titlul si mai ales ‘comunicatul’ anaf care dateaza din 14 martie 2006 ?!?!
Nu-l simpatizez chiar deloc pe Copos dar nu sunt de acord cu aceasta abordare. Comunicatul anaf este parerea anaf si nu contine adevarul absolut si nici nu dovedeste ca , copos a mintit. Daca exista extrase de cont care dovedesc faptul ca au intrat in contul rapidului banii care sustine copos ca au intrat ?? mai ale ca el recunoaste a prima transa a fost 100 000 ! dar sustine ca au fost mai multe (pate in anii fiscali urmatori).
offside • 18 ianuarie 2008, 17:29
Lăsaţi, că se descurcă animalul ăla comunist şi de data asta. Nu ar fi prima oară, a fpcut-o şi când a fost vice-premier şi tot aşa o va ţine. Asta spre deliciul ciorilor ce se adună în tribunele lăzii de gunoi de sub Podul Grant.
wlm shkspr • 18 ianuarie 2008, 17:30
Intr-o societate condus de banditi, banditismul economico-financiar devine un fapt absolut normal, comun si de necombatut!
Lucrurile au mers in Romania atit de departe incit nimeni si nimic nu va mai putea regla o societate condusa si bazata pe relatii de clan!
Partidele sunt la rindul lor o imbinare monstruoasa de servicii secrete fara cel mai mic iz de patriotism, masonerii de doi bani si grupuri mafiote de interse.
Romania este o mare inchisoare, unde se traieste pe paliere existentiale diferite. Presa are si ea o pozitie privilgiata. La fel si fotbalul. Suporterii sunt cei ce sparg toate granitele de venit, educatie sau convingere politica.
Doar ei sunt cei care sunt vaduviti de spectacolul sportiv subjugat intereselor mafiote sau de clan. Nimeni nu mai poate vindeca Romania! In aceasta tara se va suferi pe domenii de activitate pina cind poporul roman va disparea sufocat de propria clasa politica mafiota. T
Totul e simplu si ireversibil, Tolo draga…:evil:
Albisoru Andrei • 18 ianuarie 2008, 17:34
ce putere avem?ce influenta avem noi,anonimii?….nici una,o,nul…nimeni nu va face puscarie,in caz contrar jur s vin la Universitate dezbracat complet…apreziez oricum eforturile voastre,sper s fiti maturi si s va dati seama k nimeni nu va face puscarie,e imposibil,cel putin la noi….
wlm shkspr • 18 ianuarie 2008, 17:37
@Albisoru Andrei
Iar eu iti promit sa te imbrac la loc la Universitate daca se va intimpla ceva!
Dar pentru ca amindoi suntem siguri ca nu exista ,orala laolalta cu cutite, sabii sau pistoale care „sa te faca de la briu in jos”
iti propun sa mergem amindoi la o bere. Unde sa ne inecam amarul unei existente cu mari probleme fara urma de solutii… 😉
Totul despre Euro 2008 • 18 ianuarie 2008, 17:38
Singura chestie prin care vom scapa de indivizii astia ar fi sa veni neste investitori straini in tara. Acestia sa-si aduca managerii lor, fotbalistii lor, impresarii lor, femeile lor de servici. Sa vina sa faca performanta. Sa vanda jucatori ope sume foarte mari. Sa nu se incurce cu toi looserii de impresari. Sa vina ca o alternativa la cluburile noastre la conducatorii nostri, la sportivii nostri. Doar atunci s-ar putea sa reusim sa eliminam oameni ca Borcica, Mitica, Jenel, Memel. Spun s-ar putea pentru ca s-ar putea ca si strainezii ca-si dea seama ce de bani pot face in Rom si s-ar putea sa se adepteze perfect sistemului nostru de calcul….
appartte • 18 ianuarie 2008, 17:46
Tolo,ce`au facut cei de la ANAF din 2006 pana acum?Parerea mea e ca `distinsii Domni` au deranjat pe cineva…
E posibil sa fi uitat sa cotizeze si atunci s-au pus pe ei.Au facut actul acela in 2006 si au asteptat!
Parerea mea…
Belphegor • 18 ianuarie 2008, 17:58
Cataline!
1.Dintre toti, tocmai pe Copos l-ai gasit cu toate ca
este cam ultimul pe lista cu “matrapazlicuri”. Oare de ce?
Sa fie de vina vechea ta cearta cu el? Oh nuuuu!!!!
Cum asha! Tu ai coloana vertebrala, ce naiba…dar in ALT film.
2.Sefii din fotbal sunt mici…mici…mici copii pe linga marii hoti si “fraudisti” ai neamului… uzine…fabrici…flote.. paminturi date pe nimic….adus Rominia la sapa de lemn…. cu ASTIA trebuia DNAul sa inceapa, si tu impreuna cu rahatzii de la DNA va legati de niste milioane “amarite” cind in tzara asta se fac si s-au facut fraude de MILIARDE???!!??
3.TOATE celelalte ramuri ale economiei Rominiei (si fotbalul face parte din economie) merg mai p.r.ost ca fotbalul si ne facem de ris aprope in toate domeniile in fatza occidentalilor, NUMAI sportul inclusiv fotbalul mai scoate capul la lumina si VOI ii su.ge.ti de p.u.l.a. tocmai “p’astia din sport”.
continuare…
Belphegor • 18 ianuarie 2008, 17:59
…continuare…
4.Ce se intimpla la noi este NIMIC in comparatie cu INCLUSIV anumite campionate puternice din Europa la care noua ne place sa privim in sus si nu se mai leaga nimeni de un milion doua ca ar fi intrat in buzunarul stiu eu cui!
5.DACA Copos si ceilalti sunt gasiti NEvinovati de catre judecatori , atunci ei sunt NEvinovati, numai veni tu cu comunisme, ipocrizisme si mi.na.re.li de genul “sigur ca da, judecatorii ii vor gasi nevinovati dar ei sunt vinovati” ca tu nu esti ingerul dreptatii pe Pamint si nici atotstiutor si nici nu esti tu in masura sa dai verdicte si sentintze si sa spui cine a facut bine si cine nu… tu esti un nimeni, (vrei sa) manipulezi lumea cu niste articole de k.a.kat si esti de un subiectivism deadreptul te.m.b.el.
In concluzie mai du-te drecu de i.p.o.crit si de fa.tz.a.rnic.
adrian ghigeanu • 18 ianuarie 2008, 18:10
imi place a inceput calciopoli al nostru dar cel mai mult imi place ca steaua nu e bagata in scanda lul asta.pe unde umbla fratii becali lasa urme de jaf ,coruptie comisioane grase si multe altele pacat de g.popescu ca s-a inhaitat cu curvele de becali pacat pentru el
gaby • 18 ianuarie 2008, 18:17
mare descoperire ai facut u
esti u vrun destept
gaby • 18 ianuarie 2008, 18:18
atat faceai pe interesantu aseara la realitatea
bogdan • 18 ianuarie 2008, 18:47
Daca Rapidul a primit, in cont, diferenta de bani pana la 1.750.000, in 2004 (in baza contractului incheiat in 2003), iar banii respectivi sunt prinsi in contabilitate si impozitati ca atare, atunci e o mare tampenie ce sustineti aici, Copos are dreptate.
Daca in schimb banii aia nu figureaza nici in 2004 si nu apar niciodata ca fiind incasati, atunci da se poate vorbi de evaziune fiscala.
qas • 18 ianuarie 2008, 19:03
apa de ploaie. ne baga in fata fotbalul cu 4,5 milioane furate. astea sunt gainarii pe care fraierii le musca dar cei care au furat tara?…
nea base, nea nastase si cooperativa lor. astia la puscarie nu un borcea ce a luat un 2,3 milioane ca pana la urma macar ei tin o echipa ne ma i bucuram si noi de fotbal.. hotii adevarati sa fie mai intai bagati la puscarie nu gainariile..
e.u. • 18 ianuarie 2008, 19:13
dar totusi cum poti sa afli tu mai Tolo daca cineva nu-si plateste impozitele sau taxele in totalitate? nu de alta dar nu poti fi sigur de informatie decat daca vine direct de la fisc.deci fiscul stia inaintea ta,logic si atunci de ce nu au facut ce trebuia si te-au asteptat pe tine sa faci „marea dezvaluire”?
bgd • 18 ianuarie 2008, 19:20
P.S. dak vei considera k te`am jignit cu comentariul de mai devreme .. poti sa`l stergi .. nu ma deranjeaza .. dar .. sper sa intelegi ceva 😉
Holostencu Florin • 18 ianuarie 2008, 19:25
Sa-i luati prajituri de toti banii furati, sa aiba la puscarie.
marian • 18 ianuarie 2008, 19:25
Ce lichea Copos asta,tremura in timpul emisiunii,parca era Ceausescu.Nu cred ca mai este de trait in Romania.
yukon • 18 ianuarie 2008, 19:40
@34
Nu mai incerca sa pari inteligent sau informat, pentru ca e evident ca nu esti.
Potrivit art. 138 alin (1) din OG 92/2003, „Executarea silita se poate intinde asupra tuturor veniturilor si bunurilor proprietate a debitorului, urmaribile potrivit legii, iar valorificarea acestora se efectueaza numai in masura necesara pentru realizarea creantelor fiscale si a cheltuielilor de executare.” Mai pe intelesul tau, chiar daca ai o datorie de 1 leu, sechestrul (ca masura de executare silita) se poate intinde asupra tuturor bunurilor al caror proprietar esti. Iar dl. Bodu a procedat absolut corect din punct de vedere lega in privinta asta. Interesante au fost/sunt interpretarea si aplicarea legii de catre institutiile abilitate