Steaua 3 sau Rapid -3?

„Cumpăr eu Rapidul şi-l fac Steaua 3”, spune Gigi Becali. Nţţţţ, neicuşorule! Tu poţi cumpăra multe, dar nu Rapidul. Din acelaşi motiv pentru care oameni infinit mai bogaţi decît tine nu-ţi pot plăti istoria familiei. Cum te-ai simţi dacă ai primi o ofertă care să răscumpere anii de deportare de la marginea Bărăganului ai părinţilor?

marți, 29 ianuarie 2008, 7:54

„Cumpăr eu Rapidul şi-l fac Steaua 3”, spune Gigi Becali. Nţţţţ, neicuşorule! Tu poţi cumpăra multe, dar nu Rapidul. Din acelaşi motiv pentru care oameni infinit mai bogaţi decît tine nu-ţi pot plăti istoria familiei. Cum te-ai simţi dacă ai primi o ofertă care să răscumpere anii de deportare de la marginea Bărăganului ai părinţilor?

Vine Iosif Constantin Drăgan, să zicem, şi zice: „Domnule Becali, vă dau un miliard de euro ca să vă ştergeţi din buletin locul naşterii: Zagna!”. Te bagi? Merită să te bagi? Cît face să vinzi istoria acelor ani?!

În 1958, cînd Becali se năştea într-un adăpost umil din actualul judeţ Brăila, practic în cîmp, Rapid avea deja 35 de ani de existenţă.

În Europa de dinainte de război, numele clubului însemna ceva. Era un continent în care România nu ocupa ultimul loc, ca acum. Grecii veneau şi munceau la Bucureşti, Rapid concura teamurile din Viena, iar la Paris românul Constantin Brâncuşi decidea istoria sculpturii, fiind primul artist ce găsea calea de a figura privirea umană în piatră, rezolvînd astfel dilema deschisă de un european pe numele său Hegel. Chestii, socoteli, dintr-o Europă imposibil de cumpărat.

Să spui că Rapid e Steaua 3 e ca şi cum ai spune că Steaua e Rapid -3, doar pentru că, cronologic, giuleştenii au fost primii. Fiecare echipă importantă are legenda sa şi e o nerozie să faci glume proaste cînd e vorba de orgoliul rivalilor.

De fapt, altceva ar trebui să înţeleagă ceferiştii din aroganţa lui Becali. Că se teme de ei! Şi că, tocmai de asta, presară luciul său de vorbe uşoare, doar, doar or aluneca rapidiştii pe el ca să lase Stelei locul de Champions League.

Comentarii (670)Adaugă comentariu

Adrian Munteanu  •  29 ianuarie 2008, 22:35

Mizerie. Rusine!

Rapid e cel mai mizerabil club din fotbalul romanesc, o adevarata ciuma!

eu  •  29 ianuarie 2008, 22:36

Adrian munteanu cred ca incurci cluburile

puiu  •  29 ianuarie 2008, 22:37

Bine scris ,dar berbecul nu pricepe , la asta numai banul primeaza asa cum este si Copos alt bandit ,ar fi bine sa plece amandoi din fenomenul social zis fotbal ,pe care-l viciaza .

pituka  •  29 ianuarie 2008, 22:38

E aiure articolul Tolo!
Puneti botul la toate tampeniile oierului! Altceva n-aveati ce sa scrieti?

Cristea George  •  29 ianuarie 2008, 22:40

rapidisti cfr-ului=”MURDARITI DE MOTORINA”

locomotiva bucuresti=HAI CFR-UL HAI giulesti

rapid=”CIOCANARII MORFOLITI”

rapid giulesti-FINALISTA cupei europe centrale
Competitie nerecunoscuta de FIFA SI UEFA.

STEAUA BUCURESTI CAMPIOANA EUROPEI SI CAMPIOANA SUFLETELOR NOASTRE!

PS: Pentru Tolontan: Fac pariu cu tine ca tricoul tau din poza este visiniu.

UnderTakeR  •  29 ianuarie 2008, 22:40

Oricum nu ar prea trebuii sa`i bagam in seama pe acesti copii …dam in mintea lor si nu`i bine ..dar e greu sa te abtii 🙂 Frustrarea e mare la ei si rusinea .. ar vrea sa faca pe dracu in 4 sa scape de istoria lor mincinoasa si comunista ar vrea sa nu se stie cate echipe au desfiintat sa se formeze de aceea si peste inca 100 de ani tot nu o sa fie la curati ..din moment ce s`au infiintat murdar..asta nu o sa o spele orice ar face si cat ar traii

niki  •  29 ianuarie 2008, 22:41

Sunt mare suporter stelist insa niciodata becalist. becali este un derbedeu si un agramat. Imi vine lehamite cand il vad si il aud. Joaca teatru in tot ce spune si crede ca ne joaca el pe degete cum vrea. Mai avem si noi carte,nu ca el 12 clase terminate la 30 de ani.NU VA PUTEA NICIODATA ORICATI BANI AR AVEA SA CUMPERE NICI RAPIDUL NICI DINAMO etc ptr. ca e simplu de ce:Nu ar avea curaj sa faca asa ceva in primul rand din cauza suporterilor la fel cum nici Copos sau Badea nu ar indrazni sa cumpere Steaua din aceleasi motive. Deci becali delireaza ca de obicei. Cat priveste ierarhizarea celor trei mari in fotbalul nostru lucrurile sunt clare. Cel mai vechi Rapidul. Cel mai valoros Steaua ,culmea desi in disputele interne Dinamo conduce pe steaua, dar ca rezultate interne si internationale este clar ca Steaua domina autoritar.In ultimii ani este adevarat ca lucrurile s-au mai schimbat dar parca tot Steaua este in frunte. Oricum trebuie sa mai notam inca o enormitate gen :becali.

Cfr1907  •  29 ianuarie 2008, 22:42

Bravo Tolo!!!! Bravo!!!! Moarte machedonului murdar…

thundersgirl  •  29 ianuarie 2008, 22:43

Cristea George: nici nu trebuia sa zici ca esti destept.. se vede de departe ca nici macar romana nu o sti cum trebuie, d’apoi sa trecem la istorie..

Nu avem nevoie de confirmarea nimanui, noi stim cine suntem, noi stim sa iubim! Spiritul RAPIDULUI e unic si a supravietuit comunismului, unui patron indiferent si va fi mereu in inimile noastre si ale copiilor nostri. Noi nu putem fi cumparati.. de nimeni si nimic!
Frumos articol..direct la suflet! Felicitari!!!

Cristea George  •  29 ianuarie 2008, 22:43

Ai pus poza la misto alb-negru.Toti Stelisti trebuie sa stie ca rapid este =rusinea romaniei.

GAGA  •  29 ianuarie 2008, 22:44

Pt gunoaie ca Bekali asta mi-e rusna c sunt Roman…..

Lola  •  29 ianuarie 2008, 22:45

Cum draq il suporta stelistii pe gunoiul asta de Jiji????

Claudiu  •  29 ianuarie 2008, 22:45

Rapid = un club infiintat de spionajul sovietic in Romania, acelasi care organiza sabotajele impotriva statului roman prin aruncarea in aer a sinelor de tren, a transporturilor de petrol catre vestul Europei, etc. Culmea, erau aruncate in aer chiar de catre lucratorii ceferisti, grupa profesionala cea mai penetrata de serviciile secrete sovietice in Romania in perioada antebelica. acesti indivizi luptau cu multa convingere impotriva Romaniei Mari care era considerata „imperialista”. Si ca sa aiba si ei o echipa de fotbal…a fost creat RAPID. Eu ma distrez teribil cand vad ca anumiti suporteri rapidisti cu mai putina scoala…spun despre Steaua si Dinamo ca ar fi echipe „comuniste”. In cazul asta Rapid este o echipa kominternista. Nu stiti ce inseamna? Mai puneti mana pe cartea de istorie.
Maestre Tolo, ce ai avut cu Brancusi de l-ai bagat in aceeasi ciorba cu Rapid? Au puncte comune la fel cum are o centrala atomica cu un bat de chibrit….Era un individ care spunea ca Tolo o sa fie injurat….Eu cred ca el ar trebui injurat nu Tolo.

Lokomotiva Magnitogorsk  •  29 ianuarie 2008, 22:45

Taica-miu a fost un mare venusist, nu dadea doi bani pe voi, va detesta, din bolsevici nu va scotea. Giulestiul nu a fost inaugurat in 39, vorbesti din auzite, in 39 a participat Regele la o aniversare, daca spui „Hai Giulestoiul muncitor” iti zic si ce aniversare era.

Copile, asta cu tancurile sa i-o spui lu sora-ta, poate te crede. Cu tancurile au venit sefii vostri, vrei sa-ti spun cine s-a intors de la Moscova si a ajuns presedinte la voi? Si vezi ca Steaua s-a infiintat in 47.

Cristea George  •  29 ianuarie 2008, 22:46

Bai fato eu cand mergeam pe Steaua din 1989 si pana acum tu habar n-aveai ce-i ala fotbal.
Provin din familie de rapidisti dar am doar STEAUA restul nu conteaza.

anti_oieri  •  29 ianuarie 2008, 22:46

jos palaria Tolo.jos palaria…

Trica  •  29 ianuarie 2008, 22:46

Nota 10 ptr articol!!! Prima oara cand citest ceva frumos din presa sportiva romaneasca!!!

DrUzzy  •  29 ianuarie 2008, 22:46

Nu stiu de ce te-ai obosit sa scrii un articol despre „impotenta intelectuala” a lui becali.La cate tampenii spune el,asta era ceva banal care nu merita luat in seama.Ca sa fie mai hazliu putea spune ca ne desfinteaza si pe jucatori ii imprumuta la Buzau(sora mijlocie)sau ii vinde in China.E penibil ca ne uitam in gura unuia ca george(nu gigi) becali.

dejavu  •  29 ianuarie 2008, 22:47

„CEL MAI BUN ZIAR DE SPORT DIN ROMANIA” mi-a sters mie,un nimeni (cel putin pentru ei),pentru a doua oara un post. nu va este ma rusine de voi? asta e presa ce faceti voi?

HH  •  29 ianuarie 2008, 22:47

Patron incult, manager post,antrenor de locurile 6-9,jucatori tarani, suporteri rau mirositori , am asta e Steaua 2008…..

Claudiu  •  29 ianuarie 2008, 22:47

Evident…ce am spus mai sus nu inseamna ca sunt de acord cu ineptia pe care a spus-o Becali. Greseala o facem tot noi si mai ales presa ca ne uitam in gura acesti agramat ….De fapt, tot voi l-ati „facut” pe Becali…Nu credeti ca e timpul sa il mai dati si jos? Sau inca mai va „sponsorizeaza” din greu chiar si atunci cand il injurati?

HH  •  29 ianuarie 2008, 22:47

Patron incult, manager post,antrenor de locurile 6-9,jucatori tarani, suporteri rau mirositori , cam asta e Steaua 2008…..

Cristea George  •  29 ianuarie 2008, 22:48

Tolontan a scris articolul asta la ordinul lui Copos nu e nici un dubiu in privinta asta.

marius  •  29 ianuarie 2008, 22:48

pentru un miliard de dolari mi-as sterge numele,data nasterii,adresa din buletin si mie si la toata familia mea.

PI  •  29 ianuarie 2008, 22:48

Unii oameni sunt atat de imbecili.
Citind comentariile lor la acest articol nu te cuprinde decat consternarea.
Cel mai greu pentru societatea romaneasca este ca noaptea scriu pe blog si ziua se duc la vot.
Oameni care nu disting nici o valoare in aceasta Romanie perfida.
Oameni care ling talpile bufonului sinistru si ii asculta vorbele cu ardoare propovaduindu-le altora mai imbecili decat ei.

Copii, cititi cartea de istorie pentru ca altfel riscati sa aceasta istorie amara de care habar nu aveti sa se intoarca impotriva voastra si sa va striveasca.

Mergeti la culcare si nu mai debitati anomalii ca si ilustrul vostru idol analfabet.
Aruncati computerele pentru ca nu le meritati. Mergeti la munca campului ca acolo va sta mai bine. Punteti-va stapanul sa va biciuie pentru a iesi din starea de inconstienta in care tot el va afunda tot mai adanc.

Cinste stelistilor adevarati care isi iubesc echipa dincolo de scarba pe care le-o produce ascultarea elucubratiilor ilustrului sinsitru !

RAPID nu poate fi cumparat. RAPID nu este o echipa sau un club de fotbal.
RAPID a fost, este si va ramane o stare de spirit si un strigat de revolta.
RAPID tu esti noi si noi suntem RAPID !

ali  •  29 ianuarie 2008, 22:49

Eu si pt500 de mii…

R1923  •  29 ianuarie 2008, 22:50

Nu va mai agitati, „Cristea George” posteaza cu mai multe nickuri. Asa e el invatat.
Sa ne zica repede-repede, ca el stie istorie, cati din jucatorii echipei de aur a Stelei (cea din ’86) au fost crescuti in ghencea?

alex  •  29 ianuarie 2008, 22:53

TOlo sah stii k imi plac foarte mult articolele tale dar de asta cred k faci din tantar armasar si se vede k ink nu il cunosti pe Becali el face niste declaratzii doar in gluma si ce-i trece prin cap asta nu inseamna k are de gand sah s faca lucru acesta si nu cred k merita sah itzi irosesti un articol pe aceasta declaratzi mai bn fah si u un articol despre noul pusti minune al Milanului Pato se numeste si din cate am vazut ie mai bun k Cristiano Ronaldo si Messi la un loc fiind aproape la acelasi nivel cu KAKA

Lokomotiva Magnitogorsk  •  29 ianuarie 2008, 22:55

Mai bine spune-ne tu cati dintre jucatorii CFR-ului din 47-48 au fost adusi cu japca si cu pusca-n spate.

Rapidul a fost cumparat, bai caracuda, 3,14, si nu o data ci de cand s-a nascut. iar suporterii vostri de rahat au fost cumparati de secu cu un senvis si 50 de lei sa faca galerie pentru Victoria, sunteti de kko, baiete.

Cristea George  •  29 ianuarie 2008, 22:55

Pentru R1923 Dan Petrescu, Ilie Dumitrescu, Belodedici, Tudorel Stoica si lista e interminabila.I-a zi tu R1923 cati rapidisti au fost 100% crescuti in giulesti din 97-07 iti spun eu doar 2: Nicolae Stanciu, Marius Sumudica, Iencsi a venit de la Ceahlaul si Pancu a venit de la STEAUA.

Dudu  •  29 ianuarie 2008, 22:57

du-te tolontane invartindu-te .. stii bine ca asta glumeste .. dar normal tu te-ai bagat in seama .. ca nici draq nu te baga in seama .. esti penal

Cristea George  •  29 ianuarie 2008, 22:59

De fapt Pancu in 1996 cand a plecat de la Iasi a ales STEAUA in detrimentul rapidului.
Titi Dumitriu care era atunci antrenor la STEAUA a spus ca Pancu nu are valoare de STEAUA si asa a ajuns Pancu la Rapid.GSP a confirmat publicand zilele trecute poze cu Pancu dintr-un meci cu Dinamo din 1996.Situatia a lui Pancu a fost similara cu a lui Robert Nita care Piturca la aruncat ca pe o masea stricata si asa a ajuns si acesta la Rapid.

R1923  •  29 ianuarie 2008, 23:00

Toshiro-si-celelalte-nickuri, puteai sa raspunzi mai simplu. Niciunul. In mai multe detalii, intram alta data. Data viitoare te intreb cate minti tinere speri sa corupi.
Eu nu-ti adresez nicio jignire. Esti un personaj prea trist. Dar interesant. Pentru un anumit studiu.

I’m out.

Matei  •  29 ianuarie 2008, 23:01

La cat de repede se schimba Becali, asta nici macar nu poate fi numita o stire. Mai bine ar salva bani pt impozitele ce vor trebui platite de varii lui luminati.
Insa vechimea unei echipe nu tine loc de performante. Singuri impotriva tuturor, legendele echipei, sunt povesti frumoase, dar prin vitrina bate vantul.

UnderTakeR  •  29 ianuarie 2008, 23:02

thundersgirl misto nick 🙂

Cristea George  •  29 ianuarie 2008, 23:03

ULTIMA MEA POSTARE AICI PENTRU Tolontan:

MANDRU CA SANT STELIST

Si STELIST inaite de a fi Roman!

STEAUA MEREU IN INIMA MEA!

dejavu  •  29 ianuarie 2008, 23:04

Unii oameni sunt atat de imbecili.
Citind comentariile lor la acest articol nu te cuprinde decat consternarea.
Cel mai greu pentru societatea romaneasca este ca noaptea scriu pe blog si ziua se duc la vot.
Oameni care nu disting nici o valoare in aceasta Romanie perfida.
Oameni care ling talpile bufonului sinistru si ii asculta vorbele cu ardoare propovaduindu-le altora mai imbecili decat ei.

Copii, cititi cartea de istorie pentru ca altfel riscati sa aceasta istorie amara de care habar nu aveti sa se intoarca impotriva voastra si sa va striveasca.

Mergeti la culcare si nu mai debitati anomalii ca si ilustrul vostru idol analfabet.
Aruncati computerele pentru ca nu le meritati. Mergeti la munca campului ca acolo va sta mai bine. Punteti-va stapanul sa va biciuie pentru a iesi din starea de inconstienta in care tot el va afunda tot mai adanc.

Cinste stelistilor adevarati care isi iubesc echipa dincolo de scarba pe care le-o produce ascultarea elucubratiilor ilustrului sinsitru !

RAPID nu poate fi cumparat. RAPID nu este o echipa sau un club de fotbal.
RAPID a fost, este si va ramane o stare de spirit si un strigat de revolta.
RAPID tu esti noi si noi suntem RAPID !

omule,mult,mult respect din partea mea!
fortza steaua!

Lokomotiva Magnitogorsk  •  29 ianuarie 2008, 23:05

Ala-i paranoic, tot ii da inainte cu Toshiro…

Alex Torres  •  29 ianuarie 2008, 23:06

bravo Tolo, esti bun, esti cel mai tare, felicitari pt articol!

razvy  •  29 ianuarie 2008, 23:09

tolontan esti8 varza.nu is fan becali da la tat ce scoate fraeru pa gura tra tu sa interpretezi filozofic.mai lasane

Lokomotiva Magnitogorsk  •  29 ianuarie 2008, 23:11

Bine, hai ca nu mai fac, draghe moderatorule…

Dejavu, vezi ma ca ai mai pus mesajul ala de vreo doua ori, l-am mai de…zavuat odata…

UnderTakeR  •  29 ianuarie 2008, 23:11

Cand Giulestiul se imbraca-n sarbatoare
E semn ca iar e meci pe stadion
Cantecele noastre umplu-ntreaga zare
RAPID se-aude iar la unison !

UnderTakeR  •  29 ianuarie 2008, 23:12

la noi suporterii sunt cei mai buni,
si dragostea e mare,
la noi sunt tinerii nebuni
si echipa cea mai tare,
la noi sperante,bucurii,
pe care lumea sa le-asculte
la noi sunt cantece si veselii
si lacrimi multe,multe….

Misul  •  29 ianuarie 2008, 23:14

Esti bun Tolontane, ragaie un cimpanzeu si tu faci analiza filozofica. Toti sunteti acolo, la nivelul acela, pentru ca il bagati in seama. Sunteti disperati sa zica ceva, sa aveti si voi „material”. Sunteti mici, mici de tot.

UnderTakeR  •  29 ianuarie 2008, 23:16

urul e galben si innegreste cugetul.
Rapidul e visiniu si inalbeste sufletul.
E cerul visiniu in Bucuresti
Cand s-aprinde nocturna in Giulesti…
Patimi debile curg catre Gara
Ca valuri de lava atrase de-o “Boala”
Mocnind in mandrie,ele vor sa aprinda
Singurul vulcan activ de prin tara!
Fara nesat in admiratii
Fara timp si spatiu in fascinatii
El nu a erupt si nu va erupe vreodata
Va creste mereu intr-o dragoste granata!
E aerul visiniu in Bucuresti
Cand s-aprinde nocturna in Giulesti…
Un val de extaz rapune omenirea,
Se clatina vazul,auzul si toata simtirea!
-Ce e domnule,e vreun cutremur prin tara?
Nu omule,a marcat RAPID si se creste in “Boala”.
Respir RAPID Iubesc RAPID!

Misul  •  29 ianuarie 2008, 23:17

Apropo, cauza acestei declaratii e asa zisa vanzare a rapidului. Aia nu e de comentat? E ok pentru cenusii de sub pod? Asa echipa, asa patron, asa suporteri. Un adevarat grup, se merita unii pe altii.

UnderTakeR  •  29 ianuarie 2008, 23:18

NOI TINERII SUPORTERI AI CLUBULUI RAPID
CU STEAGURI SI ESARFE, CU TOBE AM VENIT
SA`NCURAJAM ECHIPA CE AZI VA CASTIGA
HAIDE RAPIDULETZU` NOI VREM VICTORIA
CONFETII SE INALTZA SPRE ZARILE ALBASTRE
RASUNA STADIONU` DE CANTECELE NOASTRE
CANTAM PT ECHIPA CE AZI VA CASTIGA
HAIDE RAPIDULETZU` NOI VREM VICTORIA
TRAIASCA O VESNICIE FAIMOASA GALERIE CE POARTA CU MANDRIE CULOAREA VISINIE .

stelistu  •  29 ianuarie 2008, 23:21

ba tolontane becali te impusca in fata sectiei de politie si tot nu ai ce sa ii faci.ii prea puternic.oameni slabi ii ataca pe cei puternici ca doar asa iasa in evidenta.

dejavu  •  29 ianuarie 2008, 23:23

Lokomotiva Magnitogorsk,nu inteleg ce vrei sa spui. am pus doar doua comentarii, si l-a al doilea am dat copy/paste la comentariul lui „PI” in sensul ca il aprob.

CLICK AICI PENTRU A INTRA PE CEL MAI COOL BLOG de SPORT  •  29 ianuarie 2008, 23:31

frumos articolul…si aveti mare dreptate

Comentează