Steaua 3 sau Rapid -3?

„Cumpăr eu Rapidul şi-l fac Steaua 3”, spune Gigi Becali. Nţţţţ, neicuşorule! Tu poţi cumpăra multe, dar nu Rapidul. Din acelaşi motiv pentru care oameni infinit mai bogaţi decît tine nu-ţi pot plăti istoria familiei. Cum te-ai simţi dacă ai primi o ofertă care să răscumpere anii de deportare de la marginea Bărăganului ai părinţilor?

marți, 29 ianuarie 2008, 7:54

„Cumpăr eu Rapidul şi-l fac Steaua 3”, spune Gigi Becali. Nţţţţ, neicuşorule! Tu poţi cumpăra multe, dar nu Rapidul. Din acelaşi motiv pentru care oameni infinit mai bogaţi decît tine nu-ţi pot plăti istoria familiei. Cum te-ai simţi dacă ai primi o ofertă care să răscumpere anii de deportare de la marginea Bărăganului ai părinţilor?

Vine Iosif Constantin Drăgan, să zicem, şi zice: „Domnule Becali, vă dau un miliard de euro ca să vă ştergeţi din buletin locul naşterii: Zagna!”. Te bagi? Merită să te bagi? Cît face să vinzi istoria acelor ani?!

În 1958, cînd Becali se năştea într-un adăpost umil din actualul judeţ Brăila, practic în cîmp, Rapid avea deja 35 de ani de existenţă.

În Europa de dinainte de război, numele clubului însemna ceva. Era un continent în care România nu ocupa ultimul loc, ca acum. Grecii veneau şi munceau la Bucureşti, Rapid concura teamurile din Viena, iar la Paris românul Constantin Brâncuşi decidea istoria sculpturii, fiind primul artist ce găsea calea de a figura privirea umană în piatră, rezolvînd astfel dilema deschisă de un european pe numele său Hegel. Chestii, socoteli, dintr-o Europă imposibil de cumpărat.

Să spui că Rapid e Steaua 3 e ca şi cum ai spune că Steaua e Rapid -3, doar pentru că, cronologic, giuleştenii au fost primii. Fiecare echipă importantă are legenda sa şi e o nerozie să faci glume proaste cînd e vorba de orgoliul rivalilor.

De fapt, altceva ar trebui să înţeleagă ceferiştii din aroganţa lui Becali. Că se teme de ei! Şi că, tocmai de asta, presară luciul său de vorbe uşoare, doar, doar or aluneca rapidiştii pe el ca să lase Stelei locul de Champions League.

Comentarii (670)Adaugă comentariu

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 15:21

Ferbruarie 1998 HAGI vine special in tara si-l pune la punct pe Mircea Lucescu care era antrenor la rapid.Cine mai isi amminteste episodul asta?

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 15:26

Imi amintesc ca atunci n-am mai dormit o saptamana de bucurie dupa ce HAGI la umilit pe Mircea Lucescu.

andrei  •  30 ianuarie 2008, 15:37

aici se discuta de dragul discutiilor.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 15:40

Asta e adevarul STEAUA nu e sistemul voi santeti sistemul. STEAUA e altceva!

rapid si dinamo niste mizeri

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 16:39

Georgica vad ca ai revenit….e mijlocul zilei..acum ce scuza ai pt i -ul ala care te dribleaza cu fiecare ocazie?:))

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 17:04

Inginerule nu te mai lega de lucruri nesemnificative se vede ca v-am inchis gura la toti!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 17:14

m…..e STEAUA!!!!!!!! DOAR atata stiti….

Pe culoarea visine pe p………..m la vesnicie si pe fani lui rapid ne p……..m
la infinit!!

Mie nu-mi place mahalaua asta dar ma pricep si la injuraturi de fapt sant NR 1 si la astea.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 17:17

Lui STEAUA le sugeti p…a!!!!!!!!!!!!

Asa iti place!???

Phenomenon  •  30 ianuarie 2008, 17:28

Ramanem noi “giulestenii”,blestemati la libertate,avand marturia loialitatii noastre in lacrimi,suferinta ne tine loc de trecut iar prezentul ne maguleste… caci niciodata nu ne`am simtit mai importanti.Suntem legende pentru ca nu am avut nevoie de nici o cupa ca sa fim iubiti,pentru ca Rapidul exista si dupa ce a pierdut cu 3-0 si pentru ca nu a respirat prin mediocritate,prin normalitate ci prin damnati,prin excelentza exceptiei.Ramanem campionii demnitatii,lucru insesizabil pentru voi(ps:nu se acorda nici un premiu material pentru asta)

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 17:32

STEAUA O IUBIRE ROS-ALBASTRA!!!!
Esti sigur ca eu iubesc STEAUA pentru Cupa din 1986??

Phenomenon  •  30 ianuarie 2008, 17:33

Bai Cristea,get a life tata.Demonstrati,cu fiecare ocazie,ca fanatismul vostru se trage din posibilitatile intelectuale reduse,tradati probabil si de nivelul cultural, insa nicidecum din devotament sau afectiune orbitoare fata de echipa.Teoria conspiratiei e si ea prezenta,e rezolvarea cea mai simpla a incapabilului pus in fatza unui lucru care il depaseste,obiectivizam situatia si dam vina pe relativitate(”gsp`u e pro Rapid).

nelutu  •  30 ianuarie 2008, 17:40

FHM Romania Calendar2008 http://poze.outsdr.com

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 17:41

Cred ca ai „scapat” pe tine ceea ce ai vrut sa compui!!! Tu poti sa zici de exemplu adica sa strigi „Cu rapid pana la moarte” nici nu rimeaza.Dar cum suna „CU STEAUA pana la moarte”? sau cu „STEAUA si dupa moarte” cu posibilitatile intelectuale nu stiu care sant mai reduse.Mie teama ca esti cam paranoic.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 17:50

Am tait s-o aud si pe asta ca suporterii STELEI sant de fapt produsulul a tot ce este „suburban” si cei ai rapidului a tot ce inseamna „libertatea de expresie” si anume a libertatii.Bravo stimate compozitor!!!! Nota 10!! Ai perfecta dreptate! N-as spune ca ai mancat lapte praf pe vremea lui teasca!! Dar e posibil ca de acolo sa ai aceste deviati!!

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 17:53

George daca tie ti se pare ca a vorbi corect romaneste e un lucru nesemnificativ mi-e mila de tine…Aseara sustineai ca ai aproximativ 30 de ani…daca e asa(desi eu iti dau 13-14 ani) iti compatimesc familia ca trebuie sa suporte un asemena specimen in casa
„CU STEAUA PANA LA MOARTE” rime eminesciene nu gluma:))

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 17:58

Inginerule:

Pana la moarte cu Steaua pana la moarte!
Cu Steaua pna la moarte!!

Refren:

„Si dupa moarte!!! Cu STEAUA si dupa moarte!!
Si dupa moarte!!! Cu STEAUA si dupa moarte!!

Nu am scris textul complet ca stiam ca o sa te agiti inceaca sa strigi aceste versuri si cu rapid sa vezi ca nu rimeaza!!

P.S Te-ai repezit ca musca pe c……t!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:01

Rectific:

„Pana la moarte cu STEAUA pana la moarte!!!
„Pana la moarte!!! cu STEAUA pana la moarte!!!

refren!

„Si dupa moarte cu STEAUA si dupa moarte!!
„Si dupa moarte cu STEAUA si dupa moarte!!!

Acum sant sigur ca te-am convertit si ai devenit STELIST.

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 18:02

georgica(coincidenta sau nu porti acelasi nume cu agramatul tarii si te comporti ca atare) ma uimesti cu talentul tau de compozitor. Mai trebuie sa inveti „un pic” de gramatica si iti prevad un viitor mai stralucit ca al lui Moga:))

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 18:03

Desigur..nu imi mai place Rapidu…echipa tiganilor…de acum sunt si eu cu STEAUA PANA LA MOARTE:))

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:06

Asta nu e imn e STAREA DE SPIRIT a noastra.
Cel putin a mea.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:08

Ma lasi cu Moga al tau.Trupa „PARAZITII” cel putin Ombladon tine cu STEAUA.In anul 1996 au compus o melodie pentru STEAUA.

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 18:08

Auzi georgica, acum ca m-am facut stelist si eu, tu ce parere ai despre mustata lu gigi? crezi ca ne reprezinta clubul calumea cu mustacioara aia? mie nu prea imi place si ma gandeam sa ne adunam mai multi sa protestam sa si-o barbiereasca. Ce zici? Te bagi?

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 18:09

Si cum suna melodia aia a lu Ombladon?

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:16

„Inginerule Bandit” nu o mai arde cu mine ca nu merge ma lasi cu gigi al tau.Cine e de vina
ca a ajuns cine a ajuns? Nu presa care in toti acesti ani la bagat prea mult in seama?
Si acum a devenit insuportabil? Nu Tolontan si compania i-au cantat in struna lui Becali in ultimi 5 ani? Cine era Becali daca nu venea
la STEAUA? STEAUA la facut mare pe Becali? Nu invers STEAUA niciodata nu o sa stea in nici un om sau patron.

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 18:18

Si totusi cum era melodia lu` Ombladon?

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:19

E o rusine ca Becali a ajuns patron la STEAUA.
Dar ma gandesc si la alt aspect pentru toti Stelisti? Cum ereau vremurile cu Paunescu cand nu prindeam nici un loc de cupa UEFA?

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:21

No o am dar am ascultat-o o data.Normal ca acum Ombladon nu mai vrea sa recunoasca tebuie sa fie impartial.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:24

Esti rapidist voi il aveti pe Gorbaciov.
Copos=Gorbaciov pentr mine si rapid=lokomotiv
MOSKOVA.Asta reprezentati voi pentru mine.

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 18:26

Georgica eu te las ca esti iremediabil…euglena verde gandeste mai mult decat tine;). Du-te la fetite si rezolva-ti problema ca „pentru femeia ta ai bani da’ nu te-ajutã fata” ca sa-i citez pe idolii tai(te sfatuiesc sa urmezi sfatul din titlul melodiei;) )
La revedere TOVARASE!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:27

De la rusi va trageti.

CCA- STEAUA- INFINTATA IN 1947 PRIMA DENUMIRE

(CASA CENTRALA A ARMATEI-FONDATA DIN ORDINUL REGAL AL ARMATEI ROMANE.)

dinamo=”SECERA SI CIOCANU” (alb-rosu culorile comuniste)

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:30

Inginer la „rebu” esti. Pardon esti un rebut social.

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 18:37

Si Steaua ce reprezinta? Diviziile ,,HORIA,CLOSCA SI CRISAN,,si ,,TUDOR VLADIMIRESCU,,? Asta va este originea si esenta!

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 18:39

Mai mielusei de sorginte becaliana, unde erati voi atunci cand noi ne calificam in finala CupeiEuropei Centrale?

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:49

gabi tu vorbesti ca sa te afli in treaba e arhicunoscut faptul ca rapid a fost adevaratul club comunist din roamnia!!!
Steaua a fost fondata la Ordinul Regal al Armatei Romane!! Voi aveti 2 surori in Bulgaria si Rusia!! care si-au pastrat denumirea! Finala „cupei europei centrale”
este o competitie nerecunoscuta de fifa si uefa!! Eu stiu cu cine a jucat rapid in aceea finala dar tu ca suporter rapidist astept sa-mi confirmi tu!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 18:53

Red Star din Iugoslavia adica „STEAUA ROSIE BELGRAD” are culorile alb-rosii si a fost echipa politiei si securitati in Iugoslavia
ca si dinamo la noi.STEAUA nu este clona celor de la t.s.k.a!!!!! Multa lume confunda
CCA-ul cu t.s.k.a este diferenta de la cer la pamant!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 19:01

SANTEM FRATI CU BARCELONA NE CUNOASTE TOATA ROMA SANTEM NISTE DERBEDEI CE DAM M…..E LA CATEI!!! Asta o cantam pe ghencea!!! in 1997!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 19:05

CUM FANI LUI BARCELONA AU AFISAT BANNER-UL
CATALUNYA NU ESTE IN SPANIA!!!

CAM ASA ESTE SI CU NOI EU POT SA SPUN:

STEAUA NU INSEAMNA ROMANIA!!!
SI NU ESTE IN ROMANIA!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 19:07

CU STEAUA PANA LA MOARTE!!!
MANDRU CA SANT STELIST!!!!

mama te iubesc dar nu ca pe STEAUA!!!!!!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 19:26

Pentru domnul Tolontan: La revedere a fost o placere sa discut pe Blog-ul dumneavoastra.
Am observat pertinenta dumneavoastra!!

hai locomotiva bucuresti!!!

STEAUA BUCURESTI UNICA DRAGOSTE TU ESTI!!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 19:30

PS: Cati bani ati luat de la Gorbaciov pentru acest articol de c………t?

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 19:36

Da, aveti dreptate!Era si greu sa fie recunoscuta de UEFA din simplul motiv ca s-a infiintat abia prin 1954.Despre importanta Cupei Europei Centrale sau MITROPA CUP sa vedem cine juca:campioanele Austriei, Italiei,Elvetiei,Cehoslovaciei si Ungariei.Lipsea doar campioana Angliei.Selecta companie,nu? Parca e altceva decat Vejle B.K.,Honved,Kuusysi,Anderlecht si Barcelona!Apropo,o fi avut in istorie Barca o trupa mai stearsa ca in 1986?

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 19:45

rapid a eliminat doar 2 echipe sti care??
Asta pana sa ajunga in finala!!

STEAUA a eliminat Anderlecht in semifinale care Anderlecht a eliminat Bayern Munchen in sferturi de finala.Si Barcelona a eliminat Juventus tot in sferturi!! Acum mai ai dubi
in privinta valori STELEI care acel lot era facut inca din 1983?

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 19:48

STEAUA in perioda a fost mai tehnica decat Barcelona de astazi normal fotbalul a evoluat mult ca viteza si forta dar tehnica acelei echipe era fantastica!!

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 20:01

Va invit sa aveti simtul masurii! Tehnica cu cine? Cu aranjamentele din fotbalul romanesc? Cu adversarele invizibile(valoric) din 1986 pe care le-am enumerat mai sus? Apropo, cand a mai avut o echipa romaneasca asemenea sansa de traseu? p.S. Cu toate ca nu-mi plac provocarile o sa raspund totusi: finala nejucata din 1940 a Rapidului a fost cu Ferencvaros.In rest numai de bine si sa avem si noi sansa de a juca in Liga cu superechipe precum…… le stiti dv…cele din ultimii 2 ani.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 20:14

Dar nu trebuie sa te impacientezi!! Care simt al masurii!! Am o arhiva care pot s-o postez oricand sa demonstrez cum STEAUA zburda prin campionat!!
Ce aranjamente facea STEAUA?? Sau ce jucatori
a luat cu japca STEAUA??????????? Cu Ferenvaros stiu si si eu ca trebuia sa joace finala eu te-am intrebat ce echipe a eliminat
rapid pana sa ajunge sa joace aceea finala!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 20:20

Amice STEAUA a umilit dinamo mereu!!! Cand dinamo a eliminat Hamburg in 1983 a jucat cu STEAUA in campionat si STEAUA i-a administrat
un sec 3-0 sau in 1985 cand dinamo a jucat cu liverpool si a fost eliminata STEAUA i-a administrat un 5-0 sec in Cupa Romaniei.Cu rapid amicul tau imi spunea ca STEAUA a batut cu japca FC BIHOR in 1988.Atunci cum isi explica ca in acel an STEAUA-rapid=8-2.????

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 20:22

STEAUA-Corvinul Hunedoara=8-1 parca tot in acel an? Corvinul fiind fosta echipa a lui Lucescu cu Gabor jucator.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 20:26

STEAUA a pierdut finala cu Milan in 1989 cu 4-0. Dar Steaua a jucat in aceea finala fara 3 importanti jucatorii: Boloni, Ilie Dumitrescu
Belodedici.Cu 2 ani inainte STEAUA a jucat 2 amicale cu MILAN pe San Siro nepierzand nici unul 0-0, 1-1.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 20:40

Finala Super CUPEI EUROPEI 1987 STEAUA-dinamo Kiev=1-0 meci dominat autoritar de STEAUA dela un capat la altul.dinamo kiev era castigatoarea Cupei Cupelor si batuse in finala cu 3-0 pa Atletico Madrid.Doar norocul
ia scapat sa scape cu acest scor.

Si finala CUPEI INTERCONTINENTALE 1986-STEAUA-River Plate=0-1.Aici a fost cea mai mare hotie din istoria fotbalului!!!!!! La scorul de 0-0 Belodedici marcheaza regulamentar dar hotul de arbitru semnalizeaza ofsaid!!!!!!
Normal era echipa din Argentina si aceea Cupa
trebuia sa fie a lor.STEAUA a controlat jocul de la un capat la altul golul lor a fost un noroc „Chior”.Dupa meci chiar si argentinieni si antrenorul lor au recunoscut ca STEAUA este castigatoarea morala a finalei.Sa tinem cont ca Argentina in 1986 era campioana mondiala.!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 20:48

Situatia din aceasta finala a Cupei Intercontinentale a fost similara cu finala
Cupei Romaniei din 1988 STEAUA-dinamo=2-1 cand STEAUA a marcat prin BALINT si bagabontul
de tusier „George Ionescu” omul securitati si a lui dinamo a ridicat fanionul sus la strigatul disperat a lui Mircea Lucescu!!!
De fapt cand Lucescul a venit la Dinamo antrenor in 1986 a incasat si el un sec 3-0 in sezonul 1986/1987.Revansa si-a luat-o in 1989 in septembrie cand dinamo ne-a surclasat cu 3-0 dar STEAUA era obosita si uzata in aceel an in care iar STEAUA a batut dinamo cu 1-0 in Finala Cupei la Brasov in 1989.

Comentează