Steaua 3 sau Rapid -3?

„Cumpăr eu Rapidul şi-l fac Steaua 3”, spune Gigi Becali. Nţţţţ, neicuşorule! Tu poţi cumpăra multe, dar nu Rapidul. Din acelaşi motiv pentru care oameni infinit mai bogaţi decît tine nu-ţi pot plăti istoria familiei. Cum te-ai simţi dacă ai primi o ofertă care să răscumpere anii de deportare de la marginea Bărăganului ai părinţilor?

marți, 29 ianuarie 2008, 7:54

„Cumpăr eu Rapidul şi-l fac Steaua 3”, spune Gigi Becali. Nţţţţ, neicuşorule! Tu poţi cumpăra multe, dar nu Rapidul. Din acelaşi motiv pentru care oameni infinit mai bogaţi decît tine nu-ţi pot plăti istoria familiei. Cum te-ai simţi dacă ai primi o ofertă care să răscumpere anii de deportare de la marginea Bărăganului ai părinţilor?

Vine Iosif Constantin Drăgan, să zicem, şi zice: „Domnule Becali, vă dau un miliard de euro ca să vă ştergeţi din buletin locul naşterii: Zagna!”. Te bagi? Merită să te bagi? Cît face să vinzi istoria acelor ani?!

În 1958, cînd Becali se năştea într-un adăpost umil din actualul judeţ Brăila, practic în cîmp, Rapid avea deja 35 de ani de existenţă.

În Europa de dinainte de război, numele clubului însemna ceva. Era un continent în care România nu ocupa ultimul loc, ca acum. Grecii veneau şi munceau la Bucureşti, Rapid concura teamurile din Viena, iar la Paris românul Constantin Brâncuşi decidea istoria sculpturii, fiind primul artist ce găsea calea de a figura privirea umană în piatră, rezolvînd astfel dilema deschisă de un european pe numele său Hegel. Chestii, socoteli, dintr-o Europă imposibil de cumpărat.

Să spui că Rapid e Steaua 3 e ca şi cum ai spune că Steaua e Rapid -3, doar pentru că, cronologic, giuleştenii au fost primii. Fiecare echipă importantă are legenda sa şi e o nerozie să faci glume proaste cînd e vorba de orgoliul rivalilor.

De fapt, altceva ar trebui să înţeleagă ceferiştii din aroganţa lui Becali. Că se teme de ei! Şi că, tocmai de asta, presară luciul său de vorbe uşoare, doar, doar or aluneca rapidiştii pe el ca să lase Stelei locul de Champions League.

Comentarii (670)Adaugă comentariu

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 20:52

Da, aveti dreptate:MODERATIE.Din pacate ma deranjeaza f.tare hiperbolizarile astea grotesti cu minunile de vitejie stelisto-dinamoviste din epoca trecuta.Prefer deplasarile pe care le faceam la Plopeni, Medias, Alexandria, Targoviste cu Rapidul,decat palmarese indoielnice pe axa V. Ceausescu – M.i.

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 20:57

Despre Supercupa din 1987 imi aduc aminte ca afost un meci insipid fara cine stie ce ocazii, un gol norocos al lui Hagi (noroc de zid) si un stadion cvasigol- pe cine interesa la Monte Carlo 2 echipe cenusii?

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 20:59

V Ceausescu a venit la STEAUA in 1985.Echipa
din 1986 era facut-a inca din 1983.Am o poza
cu lotul intreg din 1983 cand au venit toti.

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 21:00

Iar despre finala Intercontinentala, citind rindurile lui George de mai sus imi amintesc de comentariile acelea preaplecate din acei ani, cu grandoare despre Steaua (chiar si cand nu juca nimic)si cu ignorarea adversarului care parca nici nu exista.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:03

Da am vazut meciul intreg din SuperCupa 1987
STEAUA a controlat meciul autoritar.dinamo kiev n-a avut nici o ocazie.Normal ca in Franta la Monaco nu era interes mai ales ca
ereau 2 echipe din Estul Europei.Crezi ca Vesticilorl le-a convenit ca o echipa ca STEAUA a castigat CL, si SE? Interesul lor era
ca si acum s-o ia cei din Anglia, Italia, Germania, si cam atat.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:05

Daca te intereseaza iti trimit meciul integral
sa vezi si cu Cupa Intercontinentala care a fost adevarul.Nu are comentariul in Romana.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:08

Crezi ca va mai lua vreodata o echipa din EST
ceva tocmai de aia au si cazut STEAUA si rapid
acum 2 ani in sferturi.Normal era sa cada in semifinale asta a fost o magarie a celor de la FIFA si UEFA.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:15

Cand STEAUA si rapid vor avea patroni precum cei din vest atunci vom putea sta si noi la masa cu ei.Dar la voi e Gorbaciov si la noi Gable.Aici sti cum e aia nu nu spun in fata
dar in gandul lor zic: „Cum dracu sa stea astia cu noi la masa noi in pantofi de lac iar
ei in opincii”.STEAUA e foarte mare in ROMANIA
dar e mica in comparatie cu granzi din vest.
De exemplu „Nothingam Forest” o echipa nu de top dar de traditie din Anglia a castigat de 2 ori Cupa Campionilor in 1979, 1980.Porecla
lor parca era „padurarii”

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 21:15

Finala Cupei Intercontinentala am vazut-o si eu, integral, in ROMANA, la TVR.Si crede-ma ca m-au scarbit destoinicii nostri comentatori, bravi inaintasi ai lui G. Safta.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:18

Rectific: STEAUA e UNICA in Romania si Europa de Est!

antiCOMUNIZARE  •  30 ianuarie 2008, 21:22

E trist sa citesti ca a pune numele stelei shi al RAPIDULUI in aceeasi propozitie este o rushine, ca de altfel multe din comentariile asa zisilor fani sTEAUA, care s-au nascut in 1990, si cred ca fotbalul romanesc inseamna sTEAUA :-(. Felicitari domnule tolontan, F F bun articol. shi pt toti suporterii analfabeti, fani 1986: Invatati despre Craiova Maxima (care a deschis apetitul comunistilor pt trofee europene), invatati shi ce era fotbalul inainte de 1945! Invatati sa urati golgeterii de carton ai Romaniei preDECEMBRISTE, si invatati ca sTEAUA a castigat o cupa, doar pt ca la meciurile ei, nu se adunau suporteri spontan,ci erau adusi din fabrica, sa poata securitatea sa ii controleze sa nu se riste revolte spontane! Invatati shi voi odata sa urati ultimele simboluri ale rushinii: sTEAUA shi dINAMO!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:24

Eu nu-l cunosc pe Gabi Safta dar i-l respect.
A fost FURT ORDINAR ATUNCI!! Nimeni nu poate sa conteste acest lucru! Pe vremea aia la TVR
erau doar 2 comentatori: Cornel Pumnea un dinamovist convins, si Dumitru Graur la fel
un dinamovist convins.CRISTIAN TOPESCU e cel
mai mare comentator din ISTORIA NOASTRA!!!
In 1983 in meciul cu Suedia a facut niste comentari care au deranjat puterea si de aia
l-au scos din scena.Oricum e un STELSIS veritabil si un mare caracter!! Nu se va mai naste un alt comentator ca el!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:29

rapid si dinamo sant rusini!!!!

Valerenga 1998
Skonto Riga 1999

Astea sant prerformantele lui Mircea Lucescu la rapid in cupele europene!

Iar dinamo a fost eliminata de:

Nentori 17 Tirana- 1986

Fram Reihiavic- PESCARII -1996

Elsborg- 2007 -ULTIMA RUSINE!!!

Respect U CRAIOVA 1983!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:32

Geolgau marea glorie a Craiovei:
Declaratie din 1983
STEAUA-CRAIOVA=3-1

„De astazi fotbalul sa mutat in Ghencea”!!

PS- Pentru cunoscatorii!

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 21:38

Domnule, daca ar fi vorba de o confruntare de opinii, mi-ar fi placut sa continuam.Din pacate utilizati doar sabloane si lozinci.40 de ani le-am inghitit, asa ca ma lipsesc.N oapte buna, si sa ne regasim in Liga. Ma indoiesc ca veti fi prezent acolo in acest an,cu asemenea achizitii doar umflate mediatic.

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 21:40

Lasati Craiova in pace. Nu are nici o tangenta cu Steaua. Va vorbeste unul care i-a incurajat din tribuna cu Bayern, Chaves etc.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:48

Costica Stefanescu era Stelist sau nu? Cine la format in 1976?

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 21:49

Din pacate noi am deviat de la subiect.Era vorba de adevarata istorie.Rapidul are ISTORIE,despre Steaua nu poate fi vorba de asa ceva. Poate doar despre istoria recenta, dar acolo intram pe un teritoriu alunecos:stalinisti,diviziile formate in Est pt. intronarea comunismului,Valentin, Vadim, E.Barbu,A. Paunescu,Ilie Ceausescu.Din enumerare este ceva care va este apropiat.Cam toate nu-i asa? Si uite asa ca putem demonstra ca Rapidul este un club comunist. Bravos natiune!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:51

Ungureanu o alta glorie a Craiovei care a jucat la STEAUA intre 1987-1991 a zis ca are inima impartita in doua iubeste in mod egal si STEAUA si CRAIOVA la fel si Silviu Lung.
Chiar si Gica Popescu si-a dorit sa ramana la STEAUA dar cred ca n-a fost agreat de grup
mai ales ca STEAUA la adus pe Popescu dupa ce plecase BELODEDICI DE LA STEAUA in 1988.

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 21:52

Domnule, C.Stefanescu a plecat de la Steaua mijlocas. Abia in Banie a fost reprofilat fundas central. Haideti sa nu incurcam borcanele, pentru a nu putea fi invinovatiti de amatorism. E mai usor cu sloganele decat cu ideile!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:53

„gabigiulesti” dute la porumb sau la sapa ca nu sti nimic!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:56

Nu la asta m-am referit domne la faptul ca STEAUA si Craiova nu sau urat.E drept ca CRAIOVA nu supaorta sau iubeste STEAUA.Dar ei urasc dinamo.Adu-ti aminte de episodul din 1998 Craiova-Rapid=2-2 cand STEAUA a luat campionatul.Galeria vosstra a inceput sa strige „Craiova sluga lui STEAUA”.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 21:58

Eu ca Stelist recunosc ca Marinescu a marcat gol valabil de 3-2 si rapid trebuia sa fie campioana. Dar situatia a fost similara cu a lui Dorinel Munteanu cu bulgaria la EURO 96.

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 21:59

Am sperat la o discutie civilizata,daca nu se poate academica.Din pacate, m-am inselat!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:00

Atunci a fost ghinionul vostru sa nu uitam ca in Giulesti la 1-1 STEAUA a dominat autoritar meciul cu rapid tot Marinescu a marcat cu capul si Ciocoiu a egalat.Dupa aceea STEAUA-dinamo=5-0 in campionat si STEAUA a devenit campioana culminat cu egalul vostru la Craiova

mox  •  30 ianuarie 2008, 22:03

super tolo bvbvbvbv!!!!!!!!!!!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:05

Oricum cu coperativa e clar.Jean Padureanu a fost aservitul vostru.Si acum 2 ani cand STEAUA a fost furata ca-n codru la bistrita
nimeni nu sa sesizat.!!!!!!!!!!!!!!
Un gol valabil plus 2 PK neacordate!!!!!

In giulesti in 2001 rapid-STEAUA=3-0 2 goluri
pancu si unu Mutica.La 1-0 pentru rapid DANCIULESCU marcheaza gol valabil de 1-1 si tusierul „bandit” semnalizeaza ofsaid!!!!!!
Era minutul 80 iti amintesti?????

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:06

Dumnezeu n-a dormit si in 2006 STEAUA elimina rusinea ROMANIEI din Europa!!!!!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:08

voi ati iesit dupa teren in 2001 la un amarat de meci cu FC brasov cand si aolo ati fost ajutati nu furati!!!!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:19

raid campioana 1999.Iti aduc aminte numele de Zotta iti spune ceva? La FC NATIONAL-rapid=1-3
cand la alergat Gino Iorguescu pe teren?

Sau la bistrita cand rapid a acastigat cu 2-0
A doua zi Gazeta Sporturilor: „Blat ordinar”

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:21

STEAUA MANDRIA romaniei!!
rapid rusinea romaniei!!!

STEAUA nu e Romania!!!!!
Cum BARCELONA nu e in Spania!!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:40

Sa va rugati de sanatatea lui copos ca daca pleaca el de la rapid se alege praful de voi!
O sa mai luati campionatul cand o sa-mi vad eu ceafa! Va cumparat tot arbitri, baza pro rapid cu ajutorul Loteriei Nationale!!
Plus multe altele!

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 22:42

La Bistrita de vina au fost geamurile si hidrantii, nu Steaua care nu a jucat nimic (ca de altfel in ultimii 2 ani).Si noi ii ramanem recunoscatori lui Savaniu care ne-a scos mingea din poarta la Bacau si campionatul.Dar de vina a fost ,,sedinta tehnica,, pe care a avut-o cu Jiji la Ciuta, langa Buzau.Si uite-asa aduna unii campionate cu zecile si mai spun ca au si istorie…Si campionatul ala tot pe bune l-a pierdut nea Mircea?

andrei  •  30 ianuarie 2008, 22:44

steaua e una singura.

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 22:46

Ma gandesc cu jind la baiatul ala care a arbitrat Steaua-Kiev anul trecut si le-a scos ucrainienilor 2 baloane din poarta! Vrajitor daca era si nu reusea asa performanta!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:51

Stiu la ce te referi meciul de la Bacau din 1998=1-1 au marcat primi cei de la Bacau din 11 metri si a egalat Dulca.Tot el a „marcat” in
„ghilimele” un gol dar balonul atunci nu a depasit linia portii.La Craiova am recunoscut ca golul lui Marinescu a fost valabil.Dar ce spui tu ca la bistrita na fost hotie ma bufneste rasul! A fost cel mai mare jaf din fotball atunci!!! Nu sa mai existat un gol valabil plus 2 PK!!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 22:53

Ia zi maestre si de Sportul-Steaua=1-1 1998 din penultima etapa!!!!! Nu a fost ofsaid la primul gol al Sportului!!!!!!???????????
Razvan Lucescu era portar la ei atunci!!!!
In giulesti se disputa rapid-oteleul=1-0 gol marinescu in ultimul minut!!!!!!!!! cu capul!!!!!! Asta a fost in penultima etapa!!!

Iti amintesti sau nu?????????

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 23:00

Ma rog toate aste sant istorie dar e bine ca lumea sa stie adevarul.Iti amintesc si de finala cupei din 1995 cand arbitru meciului era Ion Craciunescu nu a fost ofsaid la primul gol al rapidului la Iulian Chirita?
Dupa aia Petrolul a egalat 1-1 si va batut la
11 metri.??

Atunci a fost in ofsaid de 5-6 metri imi amintesc Ion Vladoiu juca si el la rapid.

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 23:02

Daca nici rapid nu a fost ajutata de arbitri
nu stiu care echipa din Romania a fost si nu vorbim de un an sau doi.Vorbim de cand copos
sa implicat la rapid.

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 23:06

monolog georgica? :))

iuliudingrant  •  30 ianuarie 2008, 23:14

Nu.nu monologheaza! Rememoreaza faptele de vitejie din Liga , de la Bucuresti , cu Dinamo Kiev. Numai sarbul Gugulovici, prin anii 70 mai facea asemenea ispravi!Era considerat arbitrul de casa al Romaniei.

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 23:21

stai ca s-a dus sa isi revigoreze un pic degetelele dupa care revine in forta sa ne explice cum sta treaba de fapt cu echipele comuniste in Romania si cum steluta lui e la fel de pura ca Luceafarul eminescian:))

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 23:26

Eu nu am acest meci dar am fost la el si am ramas marcat!! Sa fi furat in halul asta si la
tine acasa!!!!

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 23:27

Acum sa analizam si semantic de ce STEAUA? O fi vorba de, apropo, luceafarul de pe cer? O fi viziunea aia becaliana de sorginte gardista? Nu, nici vorba e steluta aceea de tinichea de pe petlitele catanalor sovietice.Parca armatele din NATO nu au stelute! Sau ma insel? Q.e,d.

gabidegiulesti  •  30 ianuarie 2008, 23:32

Dar cine te-a furat domnule? Devii pur si simplu jenant. Daca ai fost la meci nu il mai retii pe tusierul acela de pe stanga care in repriza a II-a tinea fanionul sus pe atacul ucrainienilor cu o consecventa demna de o cauza mai buna! Nici impiegatii de la Basarab nu au o asemenea dezinvoltura!Despre central, mai bine ma abtin.Dar asa facem unii din noi, cand nu ne convine ceva spunem ca nu am urmarit.Ciudata amnezie!

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 23:33

fara prescurtari dinastea dubioase gabi ca nu stie romaneste bine daramite latina;)

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 23:33

Bai si IISUS HRISTOS E STELIST!!!! UITA-TE SI LA POZELE DIN ICOANE SA VEZI CA E IMBRACAT DOAR IN ROSU-ALBASTRU!! NU SANT POCAIT DAR E CIUDAT!

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 23:35

Bai poti sa contesti ceva din tot ce am spus eu!! A fost anul vostru de referinta 1999!!!
Ti-ai pierdut memoria sau ce?

Ingineru  •  30 ianuarie 2008, 23:37

hahhahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahaha Isus stelist!! hahahhahaahhahahahhahahahahahaahhahahahaha
haahahhaaha
OMG!!!!!
Iarta-l Doamne ca e stelist….

George Cristea  •  30 ianuarie 2008, 23:38

JEAN PAVEL a infintat grupul STEAUA RELIGION
inca din 1998 am fost pe giulesti la acel 1-1!

Nu stiu cum e la voi dar la noi culorile sfinte nu se tradeaza!! ROS-ALBASTRI OLE!!!!!
ROS-ALBASTRI OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROS-ALBASTRI OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROS-ALBASTRI OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eu cant cand scriu aceste versuri!!!!

Comentează