TOLO.RO
N-am văzut niciodată o federaţie mai puţin dispusă să-şi asculte şi să-şi bucure publicul!
luni, 11 februarie 2008, 9:44
N-am văzut niciodată o federaţie mai puţin dispusă să-şi asculte şi să-şi bucure publicul!
N-am văzut niciodată o federaţie care să-şi ascundă echipa naţională de sute de mii de români ieşiţi pe străzi în vara lui 1994, cînd „tricolorii” s-au întors de la World Cup, momentul de maximă glorie a fotbalului nostru!
N-am ştiut că o federaţie poate permite unui înalt oficial al său să-i numească pe suporteri „auroloaci”, lucru care s-a petrecut cînd oamenii îşi fluierau un selecţioner, ei, cei care în toată lumea îşi pot permite să-i fluiere pe Bush, pe Sarkoszy sau pe Băsescu!
N-am crezut că o federaţie poate claca, la primul contact cu succesul venit după 8 ani, aşa cum se întîmplă acum, cînd e incapabilă să comunice transparent cu cei 17.150 de oameni care au plătit biletele pentru Campionatul European.
N-am bănuit că FRF poate fi atît de neconvingătoare. Nu plec de la prezumţia de fraudă, dar constat că această instituţie, altfel plină de ironii rapide şi ieftine în polemicile cu presa, e confuză şi lentă cînd e vorba să discute cu fanii.
La victorii sau la înfrîngeri, condusă de dinozauri sau de tineri, FRF stă parcă sub un duh rău, de care nu poate scăpa.
N-am simţit niciodată că fotbalul are o Federaţie Română de Fotbal. Poate că eu sînt nesimţit, vă rog să mă contraziceţi!
Relu • 11 februarie 2008, 21:51
Dar ca fotbalul are o „familie” ati simtit domnule tolontan? Pentru ca ati vazut ce spune Sandu Mircea mai intai familia si apoi ceilalti, amarestenii care nu fac parte din familia (cloaca, sleahta) fotbalului.
one • 11 februarie 2008, 21:57
din pacate asa este…aveti dreptate, si nu e valabil doar la frf ci si la federatia romana de tenis…sportul a devenit de mult o afacere…nu-i intereseaza deloc suporterii sau echipa nationala, ci numai interesele proprii…lucescu, sandu…rusine tuturor…
dave • 11 februarie 2008, 21:58
pacat ca acum nu mai poate fi distrasa atentia publicului de asa zisele incidente produse de suporteri…
Rapidist in QC • 11 februarie 2008, 22:01
Bun, si?
Cainii latra, ursul trece!!!
Ne ajuti cu ceva sau nu?
Iata nemultumirile mele (destul de comune cu ale celorlalti, de altfel) :
1. sa se arate clar cum se poate ca avem 11,000 de platitori in ultima zi (liste, nume etc.)
2. tragerea la sorti de azi este ridicola : adica pui tu un soft facut de tine, neomologat, neverificat, sa faca tragerea la sorti??? ce fel de incerdere sa am ca a fost corect? cum pot sa stiu ca numele/cnp-ul meu a fost „in urna”??
3. de ce nu s-a tras la sorti pe comanda ci pe meci? ma duc sau nu ma duc la Euro .. ce-i kestia asta cu care prind 1 meci din 3?
4. kiar asa de mare este familia asta a fotbalului ??? PESTE 8,000 DE BILETE??? Tolo, asta inseamna cam 3,000 de persoane la fiecare meci … unde sunt, frate, astia????
5. uite ce MAGARIE – au trecut 9-10 ore de la tragerea aia de 1 MINUT si tot nu avem nici un raspuns …
ar mai fi, dar … zii, Tolo, CAINII LATRA, CARAVANA TRECE???
gabidegiulesti • 11 februarie 2008, 22:02
Și eu sunt un nesimțit, domnule! Mă raliez dv.! Puteți fi sigur că Sandu și liota lui de înfiorătoare creaturi se cred pe ei înșiși normali, iar pe noi, marea masă, anormalii! Noi suntem anormalii, noi avem nesimțirea de a cere bilete in nemernicia noastră! Bilete pe care numai ei favorizații,prea-aleșii nației le pot pretinde și ne pot reprezenta la EURO!
Bravos, Mircică, ne-ai scârbit ca fotbalist împreună cu R.Chihaia,Cassai și Ionescu ; o faci în continuare și ca prezidențiabil cu ”onorabilii” Lupescu, Prunea și același etern Cassai.
BABILONUL IMOBILIAR • 11 februarie 2008, 22:04
Astia de la Federatie…(cei noi sau vechi), sunt dar „pe interese”. Vezi si ce s-a intamplat cu biletele la meciul Nationalei la Timisoara (preturi enorme, stadion gol) sau la Constanta (cateva sute vandute publicului, la meciul cu olandezii, restul…date de FRF cui a „avrut muschiul ei”).
„Neamuri proaste”…
mda… • 11 februarie 2008, 22:05
da’….ce s-a intamplat?
adi • 11 februarie 2008, 22:12
pai da, ca altfel cum sa le multumeasca delegatilor de la alegeri?scarbos….pe condescu l-a adus inapoi in A sacrificand Sportul, acum asta…Craciunescu e exilat pentru ca nu merge cu turma…ce va tot mirati?ba dimpotriva, asteptati va la mai multe…
valentino • 11 februarie 2008, 22:16
salut TOLO! sunt vali mok(bz), mersi mult pentru cartea lui nea nelu grosan…eu locuiesc\acum 9 luni pe an in italia si mam inscris si eu la frf pentru 3 pachete de bilete pentru mine si 2 amici…mie greu sa cred ca vom avea succes cu totii , mai ales ca am trimis copiile dupa pass de pe acelasi mail…ce naiba vor face cu actele noastre?imprumuturi la banci?firme fantoma?fraude pe internet?iti dai seama ca se poate orice?si taxa de 10e o vor opri oricum de la noi, toti cei 17000 de fraieri care am platit bilete in avans sau doar de la cei 10700 de norocosi la ruleta lui lupescu?
chris • 11 februarie 2008, 22:21
S-A DUS CEASCA SI NU I-A LUAT PE TOTI CU EL au mai ramsa cativa
si ca tot venii vorba cam peste tot si in toate devim o MARE VARZA IN SPORT
ion • 11 februarie 2008, 22:41
AM AJUNS DE RASUL CURCILOR, DAR ASA NE TREBUIE DAC NU AM PUTUT SA NE DEBARASAM DE NASU
endorama • 11 februarie 2008, 22:41
mda… cum zicea cineva mai sus: cainii latra, ursul trece… atat timp cat fotbalul e cu circuit inchis in sensul ca presedintele de federatie si cel de liga sunt alesi de conducatorii de club, care la randul lor au diverse interese si intelegeri cu ei, e imposibil de schimbat ceva. pai toata lumea stie ca Dragomit a furat din banii Ligii cu constructia casei fotbalului sau cum i-a zis. s-a intamplat ceva? absolut nimic….
Tudor • 11 februarie 2008, 22:51
Da,inca o „lucratura” cum stie numai bine federatia de penibili a lui Nasu’ Sandu si,mai nou,a lui Lupescu,pe care multi il laudau ca e „profesionist” pentru cum a actionat in cazul contractului lui Piturca.Treziti-va,Lupescu e doar un paravan scos la inaintare de Sandu si gasca lui care sa dea impresia ca se schimba lucrurile!
Dar nu se schimba in realitate nimic,nu-i asa,Tolo?Eu nu stiu de ce va mai bateti capul sa scrieti,credeti ca-i atinge pe aia ceva?
nastyboy • 11 februarie 2008, 22:56
Au…Ma doare sufletul..cu riscul de a termina orice legatura…spune….ce cauta Vochin acolo , toloooo, ce inseamna bataia asta de joc cu camasa lui de 30 de euro si el lemn , fara reactie….te intreb , ce inseamna tataaaaa , unde suntem… ?
nastyboy • 11 februarie 2008, 23:09
Nici nu am putut sa citesc in bune conditii acest articol .Da, cred ca ai dreptate . De ce trebuie, totusi , sa ai dreptate intr-un tarziu ? Nu ar fi mai bine, la nivelul tau, sa ai dreptate din prima clipa ? Ma intreb…
gabidegiulesti • 11 februarie 2008, 23:13
Despre prima declarație a lui Becali/
Nu pot fi de acord cu părerea dv. împăciuitor-machiavelică referitoare la ceea ce a făcut rău Becali în fotbal: sunt de neiertat blaturile din ultimii ani și mai ales faptul că a creat o falsă competiție cu Dinamo și, din păcate, chiar cu Rapid( meciul cu CFRde acum 2 ani) în materie de blaturi. Nu poți cauționa o cauză imorală prin câteva merite punctuale și conjuncturale.
dream • 11 februarie 2008, 23:19
si eu sunt un nesimtit!
dream • 11 februarie 2008, 23:19
si eu sunt un nsimtit!!
dream • 11 februarie 2008, 23:20
si eu sunt un nsimtit!!!
red baron • 11 februarie 2008, 23:26
total de acord cu tine,multumim tot cei jefuiti de frf pt acest articol,azi ai castigat respectul meu,drept pt care te iert de comentarii legate de prezenta lui vochin la un talk-show manelistic si nu-ti zic nici noul refren lansat de Mircea Badea,ma abtin pana maine:p,redevinand serios,prin acest articol chiar demonstrezi ca-ti pasa,cinste tie;)
roman • 11 februarie 2008, 23:36
Domnule Tolontan:
Imi pare bine ca mi-am cumparat biletele pentru EURO 2008 direct de pe site-ul uefa.com. Puteai sa cumperi cate 4, nu 2 de meci. In FRF nu poti avea incredere.
Voi veni de peste ocean sa-i sustin pe tricolori.
Vlad21 • 11 februarie 2008, 23:38
Oare daka iesea gh.popescu presedinte se skimba ceva? Doar numele skris pe usa biroului! D fapt, oricine ar iesi presedinte in orice sector public d aktivitate inka mai fura d la cei multi pt buzunarele lui. Kiar si niste amarate d bilete 😐 are insa cineva interes sa demaste? Nu kred, pt ka si lor le este bine akolo unde sunt 🙁 poate ar trebui cineva sa faka o federatie privata d fotbal pt ROMANIA, poate…
sly • 11 februarie 2008, 23:46
Asa ar trebui sa ne ducem si noi la meciuri, cate 55%…sa vada conducatorii nesimtiti si inacapabili, patronii hoti si jucatorii carora le sare mustarul din orice (vezi Contra) ca suporterii sau lipsa lor inseamna ceva.
Cătălin Tolontan • 11 februarie 2008, 23:50
red baron: da, de aceasta data badea are dreptate. filmul nu trebuia postat. era o declaratie schioapa
Cătălin Tolontan • 11 februarie 2008, 23:51
sly: pina la urma, oamenii merg la meciuri pentru ei, nu pentru sefi frf. asa ca absenta nu cred ca e o solutie
Cătălin Tolontan • 11 februarie 2008, 23:53
gabidegiulesti: dc ne vom referi numai la lucrurile rele, nu vom ajunge nicaieri. In acesti termeni, si despre Rapid se poate spune ca a influentat arbitrajele prin magazinele lui Copos sau la U Craiova ca a beneficiat de sprijinul lui Stefan Andrei 🙂
Cătălin Tolontan • 11 februarie 2008, 23:54
Tudor: Fundamaental, meseria asta inseamna sa oferi oamenilor informatii si ei sa judece singuri. Nu scriem pt sau impotriva celor din FRF. Incercam, scuza expresia patetica, pt voi.
Vlad21 • 11 februarie 2008, 23:58
P.S. Felicitari pt. articol domnule Tolontan! 😉
Ovidiu Miron • 11 februarie 2008, 23:59
Cataline,dar cand am avut o institutie capabila si credibila in Romania? Intre cele doua razboaie mondiale? Marketing federal? Cred ca le cerem mult. Dobrin a fost trecut in uitare, in timp ce Ilie Nastase ameninta ziaristii cu moartea. Ce diferenta exista intre Mircea Sandu, Nicu Gheara si Ilie Nastase? Cand am avut si noi un meci la noi in tara fara scandal la bilete, fara ca suporterii sa se simta umiliti si fara ca ca aceste federatii sa raspunda de pe un ton superior?
red baron • 12 februarie 2008, 0:02
Wow Tolo,zilele astea ma surprinzi incredibil de mult,recunosti ink o greseala,castigi tot mai mult respectul meu
Mircea Badea • 12 februarie 2008, 0:03
domnul Badea deontologule.
Matei • 12 februarie 2008, 0:15
Problema este ca FRF si-a oprit (pe fata) cele mai bune bilete pentru ei.
Am calculat cat reprezinta delagatia FRF si a „Familiei Fotbalului”. Asta fara a include sponsorii. Stiti cat inseamna, pe meci ?
Ei bine, peste 1.700 de persoane. Este o legiune in toata regula. Mircea Sandu o ia pe urmele lui Cezar.
Pe de alta parte, citesc o carte despre FIFA si neregulile de acolo. Eu cred ca au citit-o si ai nostri, dar nu ca lectura diversa, ci ca manual. Desi faptele din carte au loc (unele dintre ele) prin anii ’70, la FRF parca totul este actual.
Inclusiv scandalul biletelor .
Silviu TM • 12 februarie 2008, 0:25
Dar o tragere la sorti la care nu se anunta castigatorii si invinsii ati mai vazut????
Colegii d-vs ce au fost prezenti azi in sala ce rol au avut, domnule Tolontan???De ce nu au cerut listele cu CNP-uri sa le puneti pe site???
nastyboy • 12 februarie 2008, 0:33
Imi e rusine ca mai „fosogai” pe aici. Vochin e o trista amagire a vorbelor de duh din Gazeta, o rusine a generatiei tinere, o blasfemie a rezistentei contra manelismului in fotnal…Rusine…
endorama • 12 februarie 2008, 0:47
Tolon_ta_ne, esti penibil cu ziarul tau de r_a.h.a_t.. am scris un comentariu la un articol in care am inclus cuvantul c_i_oban si a aparut pe site in loc „domnul George Becali”… RIDICOL!!!
endorama • 12 februarie 2008, 0:49
cu cat te plateste Becali pentru asta, apropos?
eu • 12 februarie 2008, 0:54
ALOOOOOOO DOMNII DE LA GSP!!!!
VOI NU ATI AUZIT CA S-AU SCHIMBAT REGULLE LIMBII ROMANE? Se scrie cu i din A nu din I, si SUNTEM nu SINTEM bai analfabetilor. SAU VOI SUNTETI MAI PRESUS DE ORICE REGULA???
eu • 12 februarie 2008, 0:54
ALOOOOOOO DOMNII DE LA GSP!!!
VOI NU ATI AUZIT CA S-AU SCHIMBAT REGULLE LIMBII ROMANE? Se scrie cu i din A nu din I, si SUNTEM nu SINTEM bai analfabetilor. SAU VOI SUNTETI MAI PRESUS DE ORICE REGULA??
eu • 12 februarie 2008, 0:54
ALOOOOOOO DOMNII DE LA GSP!!!!
VOI NU ATI AUZIT CA S-AU SCHIMBAT REGULLE LIMBII ROMANE? Se scrie cu i din A nu din I, si SUNTEM nu SINTEM bai analfabetilor. SAU VOI SUNTETI MAI PRESUS DE ORICE REGULA???
eu • 12 februarie 2008, 0:55
ALOOOOOO DOMNII DE LA GSP!!!!
VOI NU ATI AUZIT CA S-AU SCHIMBAT REGULLE LIMBII ROMANE? Se scrie cu i din A nu din I, si SUNTEM nu SINTEM bai analfabetilor. SAU VOI SUNTETI MAI PRESUS DE ORICE REGULA???
eu • 12 februarie 2008, 0:55
ALOOOOOO DOMNII DE LA GSP!!!!
VOI NU ATI AUZIT CA S-AU SCHIMBAT REGULLE LIMBII ROMANE? Se scrie cu i din A nu din I, si SUNTEM nu SINTEM bai analfabetilor. SAU VOI SUNTETI MAI PRESUS DE ORICE REGULA???
JURNALISTII LU’ PESHTE!!!!!!!!
nastyboy • 12 februarie 2008, 1:07
As fi vrut sa adorm . Ce daca a avut dreptate Mircea Badea ?Primesc un SMS ;”Scrie-i lui tolo. De ce l-au trimis pe Vochin la Teles. ?Incepuse sa scrie bine, nu ? Au vrut sa il faca de panarama ?…”.Asa scria in SMS. Eu nu cred in nici o varianta. Nici macar in aia a lui Badea…..
andrei sanda • 12 februarie 2008, 1:23
eu impreuna cu 5 prieteni am platit biletele.nici unu dintre noi nu castigat nici unul..nici macar la meciul cu franta unde erau cativa peste linie..cam maricica coincidentza
nastyboy • 12 februarie 2008, 1:56
Probabil, la categoria ;”pasibili de paranoia” ar fi pe locul doi dupa vecinul meu, dl.Care Aduce Lumina .Imi pare rau ca nu pot citi dintr-un dosar scris de o fosta colega de a lui de emisiune, dosar alcatuit pe baza unor marturii audio. Ati ramane socati daca ati auzi parerea celei mai bune „prietene’ despre acest mascarici perpetuu si fara fes cu zulufi al natiunii noctambule neelodiene romanesti…
Lokomotiv Bucuresti • 12 februarie 2008, 2:49
Care-i faza cu Vochin??
Ionnis • 12 februarie 2008, 3:10
hahalerelor
sorin • 12 februarie 2008, 5:05
Dle.Lupescu sunte-ti de o incompetenta crasa!
Vecina cu sublimul si ruda cu indolenta!
In numele a multor suporteri va cerem DEMISIA!
Vom incepe o campanie in care vom arata incompetenta Dvs. si vom continua pana cand veti avea bunul simt sa DEMISIONATI!!!
Totul despre Eueo 2008 • 12 februarie 2008, 8:15
Io fac pariu ca daca s-ar fi scos in vanzare 300 de mii de bilete tot ar fi iesit cu scandal, pentru ca asa e romanu. Ii place sa scormoneasca in rahat cat mai mult. Imi aduc aminte cand a fost finala Cupei Romaniei de la Timisoara. O saptamana Gazeta a tot scris ca pretul biletelor e de zece ori mai mare ca ala normal. Si am luat de la un bisnitar bilet la acelasi pret cu care s-a pus in vanzare. Asa ca sorry. Cu subiectul biletelor nu m-ati convins de loc.
Augustin • 12 februarie 2008, 8:32
Bai bucuresteni … ce sunteti, spuneti ca tragerea la sorti a fost o manarie, dar cand nationala joaca in capitala nu veniti nici macar 10.000 la meci iar cand se joaca in provincie se joaca cu casa inchisa mereu!
un tip • 12 februarie 2008, 8:49
Comunisti … asta au fost si asta or sa ramana. Sandu e prea disperat dupa autoritate incat are impresia ca totul i se cuvine, Lupescu a devenit un pitbull fara scrupule care asculta doar de stapan in rest catelusi pe acolo . Dar stau si ma gandesc… era mai bine cu Popescu acolo? Nu cred… apareau alte idei, alte polemici, altele si altele. Inca nu avem un om capabil care sa fi fost si o figura marcanta a fotbalului romanesc…poate …Hagi sa fie la federatzie presedinte ca in rest toti niste curve staliniste….