Goian şi golul doi

Steaua a pierdut trei puncte, dar a cîştigat cîţiva jucători. Nu doar pe Mendosa, care are ceva din stilul abrupt de finalizare al lui Drogba, ci şi pe Pleşan, care s-a zbătut enorm şi a încercat să acopere o arie de teren pe care, înainte vreme, n-ar fi mers nici măcar cu maşina, mai ales că benzina s-a scumpit.

duminică, 24 februarie 2008, 10:16

Steaua a pierdut trei puncte, dar a cîştigat cîţiva jucători. Nu doar pe Mendosa, care are ceva din stilul abrupt de finalizare al lui Drogba, ci şi pe Pleşan, care s-a zbătut enorm şi a încercat să acopere o arie de teren pe care, înainte vreme, n-ar fi mers nici măcar cu maşina, mai ales că benzina s-a scumpit.

E în munca în exces a lui Pleşan ceva despre care ar putea să vorbească Piţurcă. Înainte de meciul Rapid – U Cluj, selecţionerul i-a transmis prin Didi Prodan lui Pancu: „Sînt cu ochii pe tine! Succes şi poate mergi la Euro”. Probabil că acelaşi sentiment îl are şi Pleşan. Nici el, nici rapidistul n-au rupt gura tîrgului, mai ales că echipele lor au pierdut. Dar au revenit cu o poftă de joc incomparabilă.

Şi încă un nume. Din păcate, mai degrabă dezamăgitor aseară. La 1,96 metri, Goian a fost cel mai înalt jucător al partidei din Copou. Dar în faza golului doi al gazdelor, el a ales să apere linia porţii, după ce Zapata respinsese primul şut. Venit din propriul careu, Onuţ a marcat de la 4 metri de poartă. Locul părăsit de stelist a fost umplut de intuiţia ieşeanului. O eroare-alertă pentru un fundaş cu pretenţiile şi valoarea reală a lui Goian.

Comentarii (165)Adaugă comentariu

chef  •  24 februarie 2008, 23:03

In sfarsit cineva care observa problemele. Goian nu mai joaca nimic. El vrea sa joace iintr-un „campionat mare pe lovele multe”. Mai bine s-ar intreba ce cauta la Steaua. In afara de faptul ca e lent, gafeur, nu are nicio treaba cu pozitionarea in teren mai face si faulturi incredibil de stupide, chiar ridicole. Cand vreodata putea Iasiul sa aduca atati jucatori in careul Stelei, cand vreodata reuseaIasiul sa-si creeze vreo ocazie de gol? Niciodata. De ce joaca Steaua cu 4 fundasi cand nu ataca nimeni? Ce a vrut sa insemne intrarea lui Nesu in locul lui Golanski? Cand o sa aiba, in sfarsit si Steaua un antrenor? Cat o sa mai permita FRF si Liga sa se joace fotbal pe astfel de terenuri? Cand intram in Europa? Cand GSP o sa termine cu sustinerea balacarelii din fotbalul romanesc si o sa treaca de la amatorism la profesionism?

bobby  •  24 februarie 2008, 23:05

eu zic k steaua a castigat mult mai multi jucatori, chiar dak a pierdut s-a vazut un progres considerabil…
pepe moreno este infinit mai bun de iacob sau zaharia, daryo moreno a aratat imediat knd a intrat chiar dak terenul a fost infect, de mendoza nu mai zic…plesan intr-adavar s-a zbatut mult, dar mai are pana ajunge la forma de dinainte de accidentare
eu zic k steaua merita sa castige azi, insa retet a avut un ghinion colosal, incepand cu autogolul lui nicolita (s-a vazut k i-a sarit mingea urat)

Dan T  •  24 februarie 2008, 23:06

Tolo, mai lasa-ne cu povestea ca Steaua si Rapid au adus puncte tarii. Momentan Steaua si Rapid sunt doua echipe care nu pot trece de U Cluj si Poli Iasi. Degeaba au adus puncte multe acum 2 ani … cand aveau alti antrenori, alti jucatori si alta forma.

AskForMore  •  24 februarie 2008, 23:08

Auzi bobby, daca echipele aveau numele inversate intre ele jurai ca a fost blat. Mi-a parut rau ca nu a batut Steaua, m-am bucurat cand a dat gol Mendosa – apropo, in meciul cu Dinamo, la Bucuresti, Mendosa a rupt plasa portii la propriu in Stefan Cel Mare…dar nu isi mai aduce nimeni aminte.

Luigi  •  24 februarie 2008, 23:09

sunt rapidist si ma bucura enorm esecul spurcatilor.dar……ati facut fibrilatii si ati provocat altercatii verbale cu ideea indusa ca acolo s-ar putea face blat.

rezultatul arata altceva.putina deontologie si onoare domnilor?evident ca nu,sunteti gazetaspurcatilorpi.z.dii.

Otto  •  24 februarie 2008, 23:11

Cand scrii despre sport poti sa o faci bine.Continua asa si lasa scandalurile inventate.

ion  •  24 februarie 2008, 23:12

Dica nu a fost doar azi cel mai slab de pe teren. Este in nota lui obisnuita cam de 18 luni.

klk  •  24 februarie 2008, 23:12

ce Drogba tata,Mendoza e un jucator bun dar lasa dl comparatiile cu Didier ca ala e cel mai bun atacant al lumii

AskForMore  •  24 februarie 2008, 23:13

Cel mai dezgustator lucru, pe langa faptul ca nu am vazut deloc fotbal la Steaua in aceasta seara, este sa vezi un domn ziarist care incearca sa transforme un maldar de balegar intrun glob de cristal. Domnule TOLO, atentie mare, sa nu deveniti DRAGA STOLO…Cu Mihaita Plesan nu o sa aveti succes indiferent cat o sa il laudati. Omul e limitat.

Amadeus  •  24 februarie 2008, 23:14

Da’ cind da Goian gol cu capul din careu va place, asa-i?

unu’  •  24 februarie 2008, 23:16

s-a zbatut da degeaba k el chiar nu poate si nu prea are ce cauta in prima echipa…la fel si k ov petre , dica park e din portelan nu ar baga picioru la minge pt nimik.Are doar contracte in cap si el e vai p**a lui

jon  •  24 februarie 2008, 23:16

Nimic deosebit, Steaua se scufunda in continuare, pe acelasi drum pe care este de la Maccarone incoace.

Daca vocalizele lui Jiji si darbanele ziaristilor mai pacalesc pe cineva, e problema pacalitului si atata tot.

petre  •  24 februarie 2008, 23:20

bravo d’le tolontan mare articol dc nu era goian probabil vedeam euro acasa cum vati fi dorit aveati motive sal tunati pe piti si pe m. sandu…o mizerie de reporter sunteti dle

1 stelist  •  24 februarie 2008, 23:22

Banel a incurcat telecomenzile !!!

gaba  •  24 februarie 2008, 23:26

bravo tolo ai dreptate

eoko  •  24 februarie 2008, 23:27

jale comm lu dinof on :)))) mie mi-a plactu makar k steaua a avut mai multe ocazi decat de obicei…..s-au jukt doar 45 min din 90……ce sa mai…1 sut 2 goluri..asta e! makar sa invingem cfr sa spele rusinea!

hogea  •  24 februarie 2008, 23:33

Sa stii ca nu ai dreptate in ceea ce priveste plasamentul lui Goian,respectiv momentul cand alege sa se apere pe linia portii. El a fost surprins la doi-trei pasi de unde a venit mingea dupa respingerea lui Zapata,a realizat ca nu poate ajunge sa sara la cap cu jucatorul Iasului (si in plus mai era un stelist langa el) si atunci a ales linia portii in eventualitatea in care mingea mergea spre coltul lung. Daca se intampla asa,si el era plasat in careu,se vorbea de ce nu a aparat linia portii.Asa l-a prins dinamica fazei…

Tolo puplncurlstu’ clobanulul  •  24 februarie 2008, 23:48

Tolo,m-al convlns ca estl un mltlc spurcat sl nlmlc mal mult cu lnterventla ta pe Kanal D.. Ce vrel tu??? CFR-ul sa respecte stelutsa acestul cloban anal..fabet??? Decl jlgnlrlle lul sl ale slugllor lul nu conteaza..acum te deranjeaza pe tlne ca Muresan spune ca CFR-ul va bate ln Ghencea…Daca bate CFR-ul ce mal vrel..? Sa ne cerem scuze??? da,duma mlntea ta sl POLl ar trebul sa-sl ceara lertare..

Dantesc  •  24 februarie 2008, 23:58

Mda,am urmarit toate posturile de televiziune ,toate comentariile si daca pentru o vreme doar am citit si nu am postat acum o sa o fac .
In primul rand mi-a scarba si de tine Tolontane „spiritul” de mitic si-a aratat dintii ,faptul ca CFR Cluj e pe primul loc si rivalele sale au pierdut v-au luat mintile !
Pai mai mitici,stiti ce uitati voi? Ca CFR e pe primul loc cu sau fara arbitrii ,deocamdata nu am auzit pe nimeni sa acuze echipa feroviara de faptul ca a „premiat” echipe adverse !
Ca un conducator de club…sau mai multi??? Acum isi dau demisia acum se razgandesc ,vezi Copos vezi Iancu …mitici cu,caracter de rahat…singurul ciobanul care mai crede in himere asa cum a facut si anul trecut in CL si in oile lui credincioase
Mie sila de voi sincer !
Iar tie Tolontane ,nu uita ca esti jurnalist nu judecator ,anii trecuti si Steaua si Rapid au facut puncte intamplator (mai putin Rapid) daca ar fi fost pe val asa cum se cred se mentineau acolo si acum acesta discutie nu isi mai avea sensul …dar …cine imi poate spune ca sa nu uitam ce a facut Steaua si Rapid anul trecut????
Nu ma leg de Dinamo ….apropos

Dantesc  •  25 februarie 2008, 0:03

One more thing ,lui Craciunescu cu dedicatie speciala .Mai oltene tu ce ai fi vrut ca Tony de la 4 metri cum spui tu sa fi stat sa se uite cum atacantul Craiovei da gol cu capul ?
Jalnici sunteti ..sincer o spun

alin70  •  25 februarie 2008, 0:13

Si uite asa a mai inscris Labanel un tontogol superb!La mai multe,Labanele!

ionutz  •  25 februarie 2008, 0:18

cand veti tine cu steaua nu veti mai comenta asa de jucatorii ei
cand acestia dau goluri si joaca frumos va plac
eu cred ca iubirea trebuie sa fie NECONDITIONATA
NU MAI VORBITI URAT DE CEI LA CARE ATI STRIGAT NUMELE SI CHIAR DACA E IN LIGA A DOUA ECHIPA CU CARE TII NU TREBUIE SA O INJURI SA NU CREDETI VOI CA ACESTI JUCATORI VOR RAUL STELEI DAR ASTAZI DOAR ATAT AU PUTUT DIN PREA MULTA PRESIUNE CARE SE PUNE PE EI
CINE A MAI AUZIT ASA CEVA CA S-A TERMINAT CAMPIONATUL PAI MAI SUNT 14 ETAPE SI SE POT INTAMPLA MULTE CE DACA TERMINAM PE 6 CONTEAZA SA NU FACEM BLATURI SI LA INCEPUTUL FIECARUI MECI SA FIE O ALTA SPERANTA SI SA NU MAI CONTEZE CE A FOST
ASA CA HAI STEAUA
DACA BATEM DUMINICA BINE IAR DACA NU APLAUDATI PE CFR CA SI EI JOACA TOT PENTRU CEI CARE SE UITA LA FOTBAL DOAR NU SUNTEM LA RAZBOI

ionutz  •  25 februarie 2008, 0:20

NU MAI VORBITI CACI CLUJUL ARE CEI MAI NEONORABILI OAMENI DIN ROMANIA

nausea69  •  25 februarie 2008, 0:21

Domnule Tolontan,

V-am auzit aseara, in direct, sustinand o idee becaliana („CFR va juca in CL profitand de punctele agonisite de steaua”) si soclul pe care v-am asezat s-a zguduit serios. Domnul Tolontan, nu fiti avocatul diavolului, ramaneti echidistant pentru binele presei sportive romanesti.

Steaua in copetitiile externe are marele merit de a fi trecut intotdeauna de adversarii mai slab cotati, nu s-a impiedicat de alde 17 Nentori, Valerenga, Famagusta. In schimb este cea mai norocoasa echipa, in majoritatea situatiilor nimerind cei mai accesibili adversari cu putinta.

Momemtul 86. Steaua a devenit europeana dupa ce au vazut ca se poate la Craiova Maxima si Dinamo (si ea a profitat de cooeficientul strans de altii). Lumea fotabalului era un pic zguduita, cluburile engleze care dominau clar fotbalu la ora aceea erau interzise. Pana in semifinale nici nu mai tii minte ce adversari au fosta. O finala castigata la 11 tine totusi f. mult si de noroc.

87-90. Cei mai negrii ani ai fotbalului romanesc. Lacatus spune ca el stie un singur derbi, cel cu dinamo; io zic mai mult, era un singur meci pe bune, restul rezultate impuse de la centru sau cum sa nu bati provincia daca an de an ii luai toti jucatorii valorosi. E normal sa faci performanta pe plan extern cand intern joci relaxat.Si Revolutia in Romania a inceput din fotbal, Craiova bate steaua in ghencea, in 89, 2-1, ala e „decembrie 89”.

1990-2000. 2 echipe aveau bani, de pe urma jucatorilor luati cu japca in comunism si vanduti dupa 90. De la una i-a furat ianul, a ramas alta care a luat 6 titluri la rand (statuie lui Lacatus, si peste 20 de ani sa dati si numele stadionului numele lui). Din atatea oportunitati steaua a mai strans puncte si s-a mentinut cu coeficient marisor

Dupa 2000
Steaua a eliminat Valencia, cea mai tare echipa eliminta dupa 90. Dar in ce conditii: probleme interne la spanioli, jucatorii erau contra antrenorului; Cristea marcheaza incredibil; aceleasi lovituri de 11m.
Steaua ajunge in semifinale intalnind numai echipe demotivate, preocupate sa nu retrogradeze in campionatele lor, singurul
adversar tare fiind Rapid, pe care i-a zdrobit doar prin istorie (nu ai ce face, istoria asta ingrasata de comunism, in continuare sustinuta de puzderie de oameni, te apasa si invinge).

Se stia de la inceputul campionatului ca cine ia titlul ajunge in CL.
[b]Schimbati regulile daca nu convine, bagati ca cine aduce puncte la coeficient are puncte bonus. [/b] 🙂

Anul trecut CFR avea 8 puncte avans, nu au tipat mai deloc si au pierdut.

Asa ca acum, cine s-a fript cu ciorba sufla si-n iaurt!

Si inca o treaba: nici o jignire nu e prea mica pentru steaua, in conditiile in care intr-o democratie sanatoasca postcomunista un astfel de club mai exista.

hai poli tm  •  25 februarie 2008, 0:21

Khe penibilos, domnule! Kiar daca tineti cu Steaua, fiti cit de cit obiectiv, ce Dumnezeu!

Dantesc  •  25 februarie 2008, 0:21

corect ionutz

ionutz  •  25 februarie 2008, 0:21

CA SI CARACTER AM FACUT AFACERI CU CLUJENI SI AU FOST NISTE INFECTI SI TINETI MINTE EU SUNT DIN ALBA

ionutz  •  25 februarie 2008, 0:22

IN SPECIAL AIA CU BANI SA NU VORBIM DE LULU

Dantesc  •  25 februarie 2008, 0:24

Buna analiza ,ma bucur ca mai sunt oameni obiectivi pe aici

ionutz  •  25 februarie 2008, 0:25

IAR PT ZIARISTI SA FIE CLAR CA DACA IA CFR CAMPIONATUL EI NU SUNT BUCUROSI MAI ALES CA TOT TIMPUL CELE MAI BUNE ECHIPE ERAU ACOLO LANGA EI IAR ACUM NU LE PREA CONVINE CA SA FIE ZIARISTI LOCALI MAI APROPIATI DE NOILE VEDETE DIN FOTBAL DAR ASTA E

ionutz  •  25 februarie 2008, 0:27

ASA CA HAI ROMANIA LA EURO MACAR SA DAM UN GOL SI NOI

Dante  •  25 februarie 2008, 0:38

V-am „prins” tot Dantesc sunt :)) Javre nenorocite

nausea69  •  25 februarie 2008, 0:42

Deci propun sa skimbati retroactiv modul calculare al clasamentului Ligii 1 dupa cum urmeaza:
1.Pentru fiecare punct adus la coeficientul UEFA in ultimul an sa dati cate 5 puncte, in penultimul an 4 puncte, si tot asa, cu 5 ani in urma 1 punct.
2.Petru castigarea unei cupe europene in ultima suta de ani se dau normal 100 de puncte.

Astfel ekipa lu Jiji are in fiecare an un avans suficient care sa-i permita si nepotului sa faca ekipa iar nea Jiji sa nu mai urmareasca autocarele celorlalte ekipe cu banii in sacosa de plastic, nici sa cumpere jucatori ratati de la alte ekipe de liga 1 la sume mari in contul non-combatului:s-ar economisi bani, cu care se pot consstrui casi pentru diversi sinistrati (Doamne, daca cu apele nu ne-ai crutzat, macar fereste-ne de cutremure). Tot astfel Jiji nu ar mai pupa steagul dusmanilor de moarte, care sunt si caini pana la moarte si dincolo de ea, nu ar mai ocari arbitrajul si nici federatia cu lupescu.

jiji bacaliarul  •  25 februarie 2008, 0:42

Pai ce sa zic…vreo 10% din vina o are si Zapata! Mingea aia (o centrare sutata tip „covrig”) se respingea peste poarta! Nu in fatza si mai ales intr-un careu superaglomerat!

Cam asa a facut si Banica de la Craiova aseara…cu diferenta ca el n-a putut sa o respinga…adica a respins-o in proprie poarta!

P.S. Cu o victorie in Ghencea….Campionatul inca nu-i jucat! Oricum…avem sanse la locul 2, dar oare mai conteaza? Si daca ne calificam in Liga Campionilor…ce sa facem noi acolo??? Mai bine ii lasam pe altii…poate in UEFA avem sanse mai multe sa facem performanta…ma gandesc la o primavara europeana, un parcurs cat mai lung in UEFA, etc.
FORZZA STEAUA!

sergiu  •  25 februarie 2008, 0:46

NU INTELEG CE CAUTA BANEL IN ECHIPA STELEI, CA SA NU MAI SPUN DE NATIONALA.BAIATUL INTR-ADEVAR VREA DAR EL NU POATE MAI MULT DECAT SA ALERGE,(FARA FOLOS IN 95% SIN CAZURI) IN REST II UN JUCATOR DE LIGA A-III-A FARA NICI O INDOIALA.
IAR DESPRE SURDU NU MAI SPUN NIMIK CA S-AU SPUS DESTULE.
ACESTI DOI JUCATORI AR TREBUI TRIMISI LA O ECHIPA DIN ESALOANELE SECUNDE, FARA NICI SUPARARE, PT CA ATATA VALOARE AU!!!!!!!
IMI PARE RAU PT LACATUS, DAR DC NU-I VA SACRIFICA CEL PUTIN PE ACESTI 2 JUCATORI NU ARE NICI O SANSA, NICI MACAR LA LOCUL AL II LEA.

jiji bacaliarul  •  25 februarie 2008, 0:46

A…si nu e Banel Nicolitza vinovat pt. infrangerea Stelei! Golul s-a luat in min. 3…deci era timp suicient sa se castige meciul! In plus, pt. cine a vazut meciul…mingea i-a sarit din gazonul denivelat in tibie…deci vina f. mare nu are!

juve_MERDA  •  25 februarie 2008, 0:48

ba esti nebun?? incredibil!!! sa nu scrii tu niciun cuvint despre cioban… cum de te-ai abtinut??? cred ca e vreo clona de-a ta… n-are cum…

Dante  •  25 februarie 2008, 0:50

@nausea69 Esti teribil man ,mi-a parut bine de cunoastinta 🙂

jiji bacaliarul  •  25 februarie 2008, 0:53

@BONANO…

De acord cu tine frate…uite, vad si eu un om destept pe site! Cam rar asa ceva…

nausea69  •  25 februarie 2008, 0:59

Pt Bonano:

Gresesti grav cu „9 din 10 portari ar fi respins peste poarta”
Daca iti aduci aminte de portarii de dinaintea lui Zapata ai vedea ca Carlos ar fi respins direct in Goian care intra in poarta, Hamutovski o scapa printre manusi, Martin Tudor ar fi sarit in partea cealalta, Tiberiu Lung s-ar fi intrebat de ce se bucura iesenii.

Dante  •  25 februarie 2008, 1:01

:)) Nausea69 de unde esti man?

adyyyyyyyyy  •  25 februarie 2008, 1:09

pt Dicanio

pacat de steaua, dar sa stii ca poli nu e o echipa de castraveti
mai intai sa te uiti la bugetele echipelor si compara si apoi sa vb
si inca ceva
popa este printre cei mai longevivi antrenori din div a
daca ar fi el la steaua\nimeni nu se gandeste la el\
iar branet ar merita macar sa fie al treilea portar la euro

andrei80  •  25 februarie 2008, 1:22

……………………………………. 🙂 🙂 🙂

obiectiv aproape  •  25 februarie 2008, 1:48

dom’le c. tolontan, mi se pare mie sau sunteti cam suparat ? 🙂
nu mai pica nimic daca iechipa lu’ tloplovanul de jijica nu castiga ?
eh, la toti ni-i greu.
🙂
schimbarea lui golanski cu oita nebuna a fost tare. sper ca a vazut piti ce jucator de nadejde este(niesulica). 🙂
mai, ma simt bine.

sorin  •  25 februarie 2008, 3:09

Goian esti varza!! Golul doi este al tau!
Asa ai mai sarit si pe sub minge cand au venit englezii sa te vada, si te-ai mai transfertat din parti!
Nu esti jucator nici de Steaua dar de Nationala sa nu mai vorbim!!!
Inca un meci ca asta si o sa ii cerem demisia lui Lacatus!!!!!!!

Ovi  •  25 februarie 2008, 3:42

TRAIASCA U, TRAIASCA CFR. IN LIGA LOCUL VOSTRU EEEEEEEEEEE.
TRAIASCA U TRAIASCA CFR.

bbGun  •  25 februarie 2008, 5:01

Pentru: „brooklyn on 24 Februarie, 2008 10:51 pm”

„Un mesaj pt posteri…daca nu tii cu Steaua sau cu Iasi, esti un frustrat, si doar postand aici dai dovada de sclav…oricare ai fi.Nu trebuie sa te jignesc eu, te jignesti singur cand intri aici si te injosesti.
Forza Steaua..Mereu cu tine si la rau si la bine.”

Sunteti VAI de „STEAUA” voastra !!!

arh. Gheorghe Petresciu  •  25 februarie 2008, 5:47

Asta este mergem inainte. Ma intreb de ce atata reclama in amicalele Stelei cand de fapt la Iasi sa dovedit adevarata valoare
Stelei? Sper sa ne redresam.
HAI STEAUA! HAI ROMANIA!

arh. Gheorghe Petresciu  •  25 februarie 2008, 5:48

Asta este mergem inainte. Ma intreb de ce atata reclama in amicalele Stelei cand de fapt la Iasi sa dovedit adevarata valoare
a Stelei? Sper sa ne redresam.
HAI STEAUA! HAI ROMANIA!

alex marginean  •  25 februarie 2008, 6:02

Din ce in ce mai slabe articole. Cand iti expira contractul cu becali? Dupa un weekend fff interessant tu scri despre Plesan, mai mult de atat pomenesti si de o posibila participare a lui la Euro . Nu crezi ca esti putin deplasat?

Comentează