TOLO.RO
Am lucrat cîţiva ani în Transilvania, la Cluj, Oradea, Deva şi Braşov, aşa că nu vorbesc din cărţi.
luni, 25 februarie 2008, 9:08
Am lucrat cîţiva ani în Transilvania, la Cluj, Oradea, Deva şi Braşov, aşa că nu vorbesc din cărţi.
Sînt de acord că atunci cînd trenul de Bucureşti ajunge la Predeal simţi alt aer. Deşi, pe bune, nimic nu se compară, ca stare de bine, cu momentul în care scoţi capul şi vezi gara regală din Sinaia. Grăbiţi-vă că s-ar putea să o demoleze!
Am învăţat şi diferenţele din fotbal. Cărţile lui Ioan Chirilă şi George Mihalache m-au îndemnat să-i iubesc pe Baratky, pe cei de la Ripensia şi să mă întreb de ce Şepcile Roşii joacă mereu cu tribunele aproape goale.
De aceea, mă amuză, Staţi aşa că nu mă amuză deloc!, acuzele de miticism la adresa regăţenilor. Oare Jean Pădureanu şi Romeo Paşcu s-or fi săturat şi ei de mitici? 🙂 Spune ce-ţi trece prin minte, nu te mai cenzura!
La urma urmei, de ce nu?! Hai să vorbim deschis!
Dacă miticism în fotbal înseamnă aroganţă dublată de blaturi, atunci adversarii miticismului s-au manifestat predominant tocmai în coasta miticilor. De aproape 20 de ani, pe stadioanele bucureştene şi în media naţională s-a dus o luptă înverşunată pentru curăţarea fotbalului. Steliştii, dinamoviştii şi rapidiştii, în egală măsură cu băimărenii sau clujenii, au cerut un sport integru. Şi protestele lor s-au îndreptat, fără privilegii geografice, către Sandu, Dragomir, Ştefan sau Pădureanu. Nu cu dispreţ suveran, ci cu o luptă de zi cu zi s-a ajuns astăzi la starea pasabilă a fotbalului!
Ce vreau să spun? Că partea radicală a suporterilor ardeleni, care descoperă în CFR Cluj pedeapsa divină a fotbalului împotriva miticilor, se pot lua de mînă cu fanii bucureşteni care cred că titlul e de drept divin al Capitalei. Sînt două expresii ale aceleiaşi forme de intoleranţă.
Dacă CFR predă o lecţie, ea e în totalitate fotbalistică. Sigur că are legătură şi cu situaţia din Kosovo. Dar asta e o altă poveste. Pe care o auzim din cînd în cînd de la oameni care ar trebui s-o şoptească întinşi pe o canapea.
tontolo fan_the first • 26 februarie 2008, 11:50
conditiile de inscriere sunt :
1. simtul umorului dezvoltat
2. suficient de liber in gandire incat sa inteleaga ca singura diferenta dintre doi oameni e data de modul lor de a se comporta , exprima. Orice alt criteriu e nepotrivit pentru statutul de membru TONTOLO
3. Limbajul trebuie sa fie civilizat (ironic si taios cat incape 🙂 )
momentan astea sunt conditiile
ma gandesc serios sa facem un site :))
Ne intalnim pe acest blog
Niciodata sa nu-l uitam pe cel care ne-a inspirat in crearea acestui Fan Club
Ofranda tie zeule !!!!!
PS Cate puncte vrei sa-ti cedam in viitor :))
salve
Dan
OPRESCUI • 26 februarie 2008, 12:14
TREBUIE SA VA MAI NASTETI DE 1000 DE ORI…..SI NICI ATUNCI NUI SIGUR….MITICILOR!!!!…..TOLO…DACA DIN GRESEALA AI FOST PRIN CLUJ…MA ROG ARDEAL….SI TOT DIN GRESEALA TE-AI FRECAT DE-UN ARDELEAN….NU INSEAMNA CA ESTI CA NOI….TI-AM SPUS…DE O MIE DE ORI SA VA MAI NASTETI…SI TOT DEGEABA …SUNT UNELE LUCRURI PE CARE CHIAR NU LE VETI INTELEGE VECI…NICI N-AVETI DE UNDE….NU LE AVETI IN GENA…
OPRESCUI • 26 februarie 2008, 12:16
ADUTI AMINTE INAINTE DE VICTORIIILE RAPIDULUI SI A STELEI….A FOST CFR PRIMA ECHIPA CARE A DAT SEMNALUL CA AICI SE INTAMPLA CEVA …ADICA SE JOACA FOTBAL…..ITI MAI AMINTESTI DE INTERTOTO?
joffre • 26 februarie 2008, 13:01
Minte creata. Ilogic(a) si nerealist(a). Superfluu si abscons. Comportament deviant. Zero barat. Un hahaler.
tontolo fan_the second • 26 februarie 2008, 13:05
Tontolo el nostro idol , el nostro lidero maximo. te innaltam te ungem iti aducem jertfa … noi cei din Tonto Fan Club.
tontolo fan_the second • 26 februarie 2008, 13:07
dane ar trebuii sa incepem cu o sigla 🙂 si un slogan , doara pe site da bine.
ps. asteptam membrii in FanClub Tonto Zeus
PROMOTIE: intrare gratuita pentru primi 100 de mii de inscrish
tontolo fan_the second • 26 februarie 2008, 13:10
cica: Am lucrat cîţiva ani în Transilvania, la Cluj, Oradea, Deva şi Braşov, aşa că nu vorbesc din cărţi.
Stau si ma gandesc oare dece ai lucrat tu in atatea locuri ? esti prea bun pentru Cluj, Oradea, Deva şi Braşov?
pana la urma cei care te-au acceptat au fost cei din Buc. oare dece? 🙂
UltraMihai • 26 februarie 2008, 13:13
of Tolo, Tolo,
ce zici de podiumul asta ?
1. CFR Cluj
2. POLI Timisoara
3. Unirea Urziceni ?
tontolo fan_the second • 26 februarie 2008, 13:19
nu ma intere partea de sus a clasamentului dar miar place sa arete asa:
16. Rapid
17. Dinamo
18. FC Steaua Becali
adrianao -INTERESANT • 26 februarie 2008, 13:24
Concurs de lovituri libere pe stadionul “Progresul”. La final se impart mingiile folosite copiilor de pe stadion. UNA SINGURA RAMANE SUB PICIORUL LUI CRACIUNESCU SENIOR. Un COPIL vine si il roaga sa i-o dea lui.NU. vine un al doilea. NU. S.A.M.D. Nu va puteti imagina ce a fost la gura lui craciunescu senior pe langa refuzuri.!!!! Bip, Bip, Bip. In acest timp el statea de vorba cu cunoscutul realizator de emisiuni “NASUL” care ramasase impietrit, dar il asculta in continuare cu bunavointa pe craciunescu care ii reprosa ceva legat de faptul ca nu-l invita pe la emisiuni si ceva legat bineinteles de Porumboiu. PENIBIL. PENIBIL caracter are si fiul lui. Nu numai ca repeta magariile de arbitraj ale tatalui,si explicatiile stil “FANTA DE LUMINA” stiind ca are “acoperire”, dar le face in stil mare si la vedere . Numai unii cu acelasi tip de caracter se pot face ca nu au vazut jocul de RUGBY din careul iesenilor si de pe teren. Apropo , si la rugby s-ar fi penalizat placajele respective pentru ca numai la fotbal american poti sa plachezi fara minge ( REUATI cu ATENTIE macar fazele din careul iesenilor).
P.S. Pentru IESENI.
Baieti, nu va penalizeaza nimeni daca spuneti ca si ONUT ca lucrati pentru fratii vostrii “CAINII”, ca se vede si din avion prin comparatia meciurilor jucate cu acestia si cu contracandidatii lor.
O singura exceptie ACUM, – CFR-UL. NU stiu de ce ?
reality • 26 februarie 2008, 13:32
Domnule TOlontan,
Duminica seara prin afirmatia ca pentru locul 2 se bat doar Steaua, Dinamo si Rapid, eliminand fara replica Unirea Urziceni si Poli Timisoara, demonstreaza faptul ca si dumneavoastra v-ati ….. miticizat. Cum sa cataloghez afirmatia? Aroganta sau stiti ceva despre „butonasele” ce se poat apasa in Liga I?
Sincer, nu doresc sa aflu raspunsul dar m-a lasat cu un gust neplacut comentariul dumneavoastra si cred ca la fel va pot spune si alti suporteri de la alte echipe inafara „granzilor capitalei” cum se mai autointituleaza echipele din Bucuresti
Respecte si sa auzim numai de bine.
Michigan • 26 februarie 2008, 14:36
Daca tu crezi ca regatenii sunt mai civilizati ca si ardelenii sau banatenii asa sa fie mai Tolo.Da inainte sa declari ceva fa o raita prin Bacau si prin Cluj sau Roman si Zalau sau Iasi si Timisoara sau Craiova si Satu Mare sau Botosani si Targu Mures sau Urziceni si Oradea sau Suceava si Arad sau Caracal si Baia Mare sau Galati si Bistrita sau Ploiesti si Sibiu sau Targu Jiu si Medias sau viziteaza un sat din sud cu unul din Ardeal.Unul din Moldova cu unul din Banat.Vezi cum e la Scornicesti si cum e la Odorheiul Secuiesc.Eh, dupa ce ai vizitat locurile astea poti sa-ti dai seama unde e mai multa civilizatie.Unde e mai multa bogatime.Unde oamenii tac mai mult si fac mai mult.Unde oamenii sunt mai curati si mai bine imbracati.Unde oamenii gandesc si dupa acea actioneaza.Unde oamenii au mai mult bun simt.Unde fondurile UE nu se fura 100% ci doar 80%.Dupa ce vezi toate locurile astea poti sa-ti dai cu parerea despre ardeleni sau banateni.Pana atunci scrie si tu despre Jiji Miji Mitica Borcea si ceilalti necivilizati ai fotbalului din Romania.
Mihai • 26 februarie 2008, 14:39
@reality: Cred ca e o observatie de bun simt ca Dinamo, Steaua si Rapid au cele mai bune loturi din Liga I, evident dintre echipele care se bat pentru locul II.
Cu privire la locul I, va rog sa tineti cont de un singur aspect – CFR joaca in deplasare meciurile cu Steaua si Dinamo in Bucuresti. Cate puncte credeti ca va lua? Eu zic ca niciunul. Sunt dinamovist insa Steaua va rupe in acest retur. Doar daca nu va juca din nou in orezarii. Jucatorii adusi au valoare. Mitica este un membru al PRM-ului totusi.
Cu stima,
ionescul.wordpress.com
cfr1907 • 26 februarie 2008, 14:43
pt Mihai
Stai linistit ca va lua puncte…
macarena • 26 februarie 2008, 15:02
tankistu on 25 Februarie, 2008 9:44 pm nu am inteles nimic. am simtit nevoia sa recunosc
—
asta-i cea mai tare:))))))))))))
corect! nici eu n-am inteles nimic.
el o fi stiind ce-a vrut sa spuna???
Mandru ca sunt MITIC! • 26 februarie 2008, 15:03
Dom’ne … observ ca fotbalul s-a cam dus la draq dupa articolul asta. Poate ca Tolo e intr-adevar un pervers abscons si intentionat a deschis cutia Pandorei pronuntand cuvantul magic „mitic” :)Adevarul e ca desi sunt stelist, aproape ca mi se rupe in paishpe ca o sa ia chefereul campionatul … E o forma fara fond (dupa cum bine a zis miticul Titu Maiorescu) care trebuie sa dovedeasca prin Ieuropa ca stie fotbal. Problema e alta: dom’ne, nu mai putem sa tragem un partz pe-aici prin sud si est ca pute rau de tot la nasurile fine de aristocratzi de prin Ardeal. Mai baietzi si fete descendenti directi din Traian fara Decebal si dichisiti nevoie mare cu fitze austro-ungare, ce-ar fi daca v-ati declara si voi independenta? Asa ca-n Kosovo … ca sa scutim bunatate de energie risipita prin bloguri… Luatzi si Banatul si ce mai zicetzi voi ca se incadreaza in standardele voastre de civilizatie si faceti-va tarisoara voastra, numai a voastra, libera de mizeria si tzigania miticisto-sudista. Si mancati-va PIB-ul ala majoritar cu pita si slana (ceapa nu, ca pute si voi sunteti civilizati) si lasati-ne pe noi miticii sa mancam seminte inca 1000 de ani linistiti. Ca pana mai ieri eram mandru ca tata-mare a luptat in Rasboiu’ de Reintregire a Neamului, da’ acuma nu mai sunt asa sigur de sentimentele ce ma incearca… Cred ca au gresit si el si prietenii lui si poate si King Ferdinand cand au crezut ca suntem de acelasi neam si meritam o singura tara. Nu cred ca o meritam si in mod sigur nu suntem de acelasi neam! Voi sunteti mai buni, mai destepti, mai frumosi, mai onesti, mai integri si (in mod obsesiv) muuuuuuuuult mai civilizati … noi astia din sud nu va meritam! Stati acolo, dincolo de Carpatzi si ingrijiti-va de problemele obstii (asa cum noi nu o facem), ajutazti batranii sa treaca strada (asa cum noi nu o facem), protejatzi animalele fara stapan (asa cum noi nu o facem) si nu furatzi decat 80% ca atata e de bonton, nu mintzitzi, nu datzi spaga la doctori, nu ascultatzi manele la nuntzi, nu mai pierdetzi razboaie din cauza miticilor si nu „ardetzi” nevestele amicilor (asa cum noi, evident, facem)! Si mai lasatzi-ne dreaq in pace cu morala voastra de doi bani si traitzi fericiti in Dacia Felix (nu banca!) pana va vom chema noi inapoi. Decat civilizat si coada de topor ca voi, mai bine 10000 de ani sa ma lupt cu turcii pe-aici prin Miticlandia. Banzai! Si bashti!
Red • 26 februarie 2008, 15:11
Aveti dreptate. Miticismul ar trebui introdus in DEX. Si Prutenu ar fi incintat, mai putin cind ar afla ca Dragomir nu are nici o pregatire, fiind considerat de multi, un infractor.
Cu CFR e altceva. S-a zis, asteptam provincia si provincia a venit. Concurenta duce la progres, chiar daca este de sorginte maghiara.
Intrebarea ar fi: se pot opune miticismul sau becalismul progresului? Se pare ca da.
Red • 26 februarie 2008, 15:21
@Mitic
Inteleg sa fii nationalist. Spui ca tatal tau a luptat pentru reintregirea neamului, avea un scop. Tu pentru ce lupti? Daca nu s-ar fi luptat pentru o cauza, un mitic n-ar fi dat aurul comunistilor si ar fi si mai bogat.Era bine?
CFR1907 • 26 februarie 2008, 15:29
Pt ala care e mandru ca e mitic
Ce crezi ca ne speri cu independenta ???Da am vrea independenta mai ales independenta economica….Ce frumoasa ar fi viata fara mutrele voastre negricioase.Mai repede sunteti neamuri cu bulgarii…
Mitic la stat, mititic la sfat… • 26 februarie 2008, 15:35
Inca putin si suntem tigani. Multa minte va mai trebuie mititicilor…:)
Mandru ca sunt MITIC! • 26 februarie 2008, 15:46
@CFR1907
Nu vreau serenissime sa te sperii cu nimic, da’ asa ma duce pe mine creierul meu plat, cum ca v-ati simti mai bine daca ati ramane voi intre voi in Ardeal ca sa va admiratzi toata ziulica cat de civilizatzi suntetzi si ce bine ca atzi scapat de tziganii de la sud care v-au stricat ADN-ul lasat mostenire de Horea, Closca si Crisan. Si, esti gata sa-tzi jertfesti un testicul ca gingia mea e mai vanata ca a ta?
Mandru ca sunt MITIC! • 26 februarie 2008, 16:00
@red
In primul rand ca daca tata ar fi luptat la 1916, eu ar fi trebuit sa am vreo 80 de ani. Si n-am … era vorba de tata-mare (asa se zice prin mizeria asta de Valahia la bunic). Si nu cred ca pe vremea aia impartzea cineva natzia asta in „mitici” si „romani adevaratzi” ca azi. Si nici macar nu cred ca ala era tzelul lu’ bunicu, pur si simplu l-au luat la oaste asa cum ii lua si pe bunicii vostrii regimul chezaro-craiesc. Da’ pana una alta bunicii si strabunicii nostri, al astora din sud, au murit pentru Ardeal si nu invers. Ca se pare ca a fost o greseala, e alta gasca in alta traista! In definitiv nu putetzi fi masochisti la infinit, daca nu ne suportatzi, valea si sa ne scrietzi! Da’ scutitzi-ne de filozofia voastra de emancipatzi de opereta. In definitiv, Principatele Unite au fost o tzara inainte de Romania Mare, recunoscuta de marile puteri. Ardealul din cate stiu n-a fost niciodata nimic decat o provincie autonoma sub talpa ungurilor. A trebuit sa moara „tzigani” valahi si moldoveni ca sa insemnatzi ceva, iar acum ne datzi lectzii de civilizatzie. Voi noua! Iar la faza cu aurul comunistilor, sincer, n-am inteles nimic. Plzzz … fi mai coerent. Altfel, toate bune.
guta • 26 februarie 2008, 16:31
Se fura nene si prin Ardeal.Dar mai cu staif.Cat priveste „civilizatia” pe care ziceti ca a-ti adus-o in Romania sa le multumim….austriecilor si nemtilor.Si dece nu ungurilor….care si ei la randul lor tot austriecilor si n….. oricum noi tot va iubim.Va tinem bine in brate poate ne mai molipsim si noi de ceva „civilizatie”…..in rest sa fiti sanatosi. MITICA.
Garrincha • 26 februarie 2008, 16:32
Citesc comenturile si ma crucesc. Ii vad pe toti indivizii care incearca sa dea o definitie cuvantului mitic, incearca sa declare o suprematie a Ardealului. Cat despre faptul ca voi sunteti obligati sa ne vedeti fetele, va inselati eu am foarte multi colegi la facultate din Sibiu, Miercurea Ciuc, Deva, Bistrita, Brasov pe care eu i-am tratat ca pe niste egali, nu ca pe niste provinciali.
anti-m.itici • 26 februarie 2008, 16:32
N-ai inteles nimic Tolo! ca sa simti ca un ardelean trebuie sa te nasti ardelean si sa traiesti ca un ardelean, sa ai educatia care o primeste de acasa si de la mediul in care creste, sa ai bunul simt, respect fata de semeni, cumpatare, ura fata de nedreptate si hotie, etc.! Atunci doar poti intelege de ce ardelenii si banatenii (si nu numai) ii urasc pe m.itici!
Garrincha • 26 februarie 2008, 16:35
Iar cat despre furtul si coruptia din tara va aduc aminte ca cel mai mare tun din istoria Romaniei s-a dat in Ardeal, la Cluj si s-a numit caritas
Mitic la stat, mititic la sfat… • 26 februarie 2008, 16:39
Asa e Garrincha, insa dupa tunul Caritas au inceput ei sa iubeasca dreptatea si sa urasca hotia si nedreptatea, sa ajute bratranicile sa treaca strada, etc.. Ca sa vezi ce face tunul din om…
vi • 26 februarie 2008, 16:39
@Mandru ca sunt mitic
Pai nu intelegi ca asta vrem, sa fim independenti dar voi astia nu ne lasati? Ca bunicii tai au murit pentru Ardeal e la fel cum bunicii tai au murit probabil si la Cotul Donului mai tarziu. Adica ce dracu’ cautau acolo?
Iti respect mandria de a fi mitic, o mostra din mandria aia ne-a fost oferita si de crestinul de Becali aseara la dl Limba Nasul, si mai ales ma bucura idea la care ai ajuns ca putem sa ne luam valea, se pare ca ceva ceva se schimba si pe acolo…
dinamo dinamo • 26 februarie 2008, 16:40
PENTRU NOI VOI NU EXISTATI!!!
Garrincha • 26 februarie 2008, 16:40
Voi vorbiti despre bucuresteni ca despre hoti? Eu sunt student bucurestean, muncesc cand nu ma duc la scoala, nu am furat in viata mea nimic, mereu am respectat omul nu titulatura orasului din care vine si pot spune ca sunt mandru ca sunt bucurestean. Iar cat despre cultura, eu as aduce aminte ca cei mai mari ganditori romani(cu exceptia lui Cioran) nu au venit din Ardeal.
vi • 26 februarie 2008, 16:43
@Garrincha
Vreau sa-ti amintesc ca Stoica sau cum il chema pe ala cu Caritas, ca de altfel si Jean Padureanu, nu e ardelean. Nimeni nu zice ca nu sunt hoti si in Ardeal, doar ca multi dintre ei merg la Bucuresti in Parlament. Si altii se fac ziaristi la Mazeta Sporturilor.
Garrincha • 26 februarie 2008, 16:51
@vi voi n-aveti ce sa-mi reprosati mie ca bucurestean, atata vreau sa spun. Voi puneti problema total gresit, si eu am ura fata de hotie, vin dintr-o familie de intelectuali si eu am primit cei 7 de acasa si totusi sunt din Bucuresti.
Garrincha • 26 februarie 2008, 16:53
Generalizarile voastre se aseamana cu ceea ce fac italienii cu romanii din Italia.
vi • 26 februarie 2008, 17:01
@Garrincha
bai frate n-am nimic cu tine, te cred ca ai 7 ani de acasa si nu-s absurd sa cred ca toti Bucurestenii sunt hoti. Si atunci, daca toata lumea ar fi multumita de ce ar fi asa imposibil si anormal sa ne vedem fiecare de treaba noastra, asa frumos si civilizat cum s-a petrecut cu Muntenegru?
Pe mine asta ma da gata chiar si la Tolo care se crede unu cu staif (prin asta dovedeste ca e un fel de buzarin sau cartian) cand e vorba de ardeleni se vorbeste de unguri si kosovo. Ei uite ca sunt si ardeleni care nu mai au chef sa fie condusi de pe Dambovita ce-i asa anormal?
Chefere • 26 februarie 2008, 17:03
Domnule Tolonta,
sunt surpins neplacut sa vad ca mi-ati sters efectiv comentariul, comntariu ce nu contiena decat o simpla intrebare, deloc tendentioasa sau cu vreun substrat.
Puteti sa imi explicati ce a stat la baza deciziei dumneavoastra?
________
Am sa formulez intrebarea din nou. Care este semnificatia afirmatiei „Sigur că are legătură şi cu situaţia din Kosovo. Dar asta e o altă poveste. Pe care o auzim din cînd în cînd de la oameni care ar trebui s-o şoptească întinşi pe o canapea.”?
________
Sincer va spun ca nu inteleg acest lucru si nu doresc, fara un temei concludent, sa imi schimb parerea fata de dvs., care este una pozitiva de altfel. Repet, poate chiar nu pricep eu…oi fi mai obosit astazi…
Chefere • 26 februarie 2008, 17:06
Erata: Domnule Tolontan
scuze pt greseli
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:08
@vi pe mine nu ma deranjeaza sub nici o forma sa se realizeze descentarlizarea si fiecare regiune sa-si administreze singura bugetul s.a.m.d. Daca vreti acest lucru faceti presiune asupra politicienilor vostrii la nivel local, nu aruncati cu noroi in oameni care poate nu au nici o vina.
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:11
@Chefere. Of Doamne, Tolontan s-a referit la faptul ca oamenii care gandesc astfel(respectiv creditorul) ar trebui sa se aseze pe canapeaua moale a unui medic psihiatru, alaturi de care sa incerce sa-si explice paranoia, atat. Vad ca nimeni nu au inteles asta, cat de evident voiai sa fie?
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:13
erata: nu a inteles asta
anti-m.itici • 26 februarie 2008, 17:13
@ garrincha: Problema e ca m.itici de-ai vostri nu vor sa ne lase sa avem autonomie regionala deplina! De ex. cei care au mutat impozitarea marilor contribuabili din toata tara la bucuresti! De ce? Ca sa intre toate veniturile direct la locul de adapare a hotilor! Daca te pretinzi onest si obiectiv, incearca sa privesti obiectiv si corect ceea ce fac concitadinii tai!
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:20
@anti-m.itici care concitadini ai mei? Boc e ardelean din cate stiu, la fel e si Blaga, Crin Antonescu din Timisoara. Pe bune tu chiar crezi ca noi astia, locuitorii Bucurestiului, oameni care nu au nici o treaba cu politica, mergem fiecare si luam din banii care vin din Ardeal si ne facem case sau ce? Iar eu am declarat ca sunt de acord cu descentralizarea si sunt, autonomia regionala inseamna cu totul altceva.
Chefere • 26 februarie 2008, 17:21
@ garrincha
da intr-acolo bateam si eu sa cred … merci…ti-am spus ca probabil sunt prea obosit azi…lol….
l-ai scutit pe Tolo de o explicatie…
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:22
Autonomie regionala inseamna Kosovo(alte granite)
Mandru ca sunt MITIC! • 26 februarie 2008, 17:23
@vi on,
Daca aveai nevoie de binecuvantarea noastra, atunci vaya con dios linistit si administrare locala placuta! 🙂
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:24
Dar autonomia economica a tuturor regiunilor inclusiv Bucuresti mi se pare ca ar face foarte mult bine.
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:25
@Chefere pentru nimic
dan_tm • 26 februarie 2008, 17:26
se pare ca discutia a alunecat in zone ciudate
indiferent de ce echipa sustinem suntem romani cu bune si cu rele
domnule Tolontan , ar fi bine sa ganditi inainte de a aduce argumente bazate pe regiuni ,etc
frustrarea dumneavoastra e paguboasa
Mandru ca sunt MITIC! • 26 februarie 2008, 17:27
@garrincha
Si daca sunt alte granitze care-i problema?
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:27
@dan_tm Bravo Dane total de acord cu tine.
Garrincha • 26 februarie 2008, 17:29
@Mandru ca sunt MITIC acest lucru cred ca ar fi fost posibil acum 18 ani, acum nu cred ca mai e posibil.