Un arbitraj buimăcitor

Lajos e un justiţiar. Dar, înainte să instaureze dreptatea, trebuia să existe nedreptatea. A luat-o pe cea comisă la alt meci, neeliminarea lui Bratu la partida cu Ceahlăul, şi l-a dat afară pe Mărgăritescu, meritat, dar la o fază care n-ar fi atras niciodată atenţia dacă n-ar fi fost scandalul din etapa anterioară.

miercuri, 27 februarie 2008, 6:27

Lajos e un justiţiar. Dar, înainte să instaureze dreptatea, trebuia să existe nedreptatea. A luat-o pe cea comisă la alt meci, neeliminarea lui Bratu la partida cu Ceahlăul, şi l-a dat afară pe Mărgăritescu, meritat, dar la o fază care n-ar fi atras niciodată atenţia dacă n-ar fi fost scandalul din etapa anterioară.

Din acest moment, începe arbitrajul la compensaţie. Ropotan îşi capsează un adversar cu crampoanele, dar Lajos îl iartă. Apoi dictează penalty pentru Dinamo, la un henţ discutabil. Nu inexistent, dar discutabil. Se simte vinovat şi dă şi Mioveniului un alt penalty, tot la limită.

În fine, pentru că nu totul era chit, oferă dinamoviştilor o „indirectă” din careu, la o pasă către portar care n-a existat. N-a existat!

Meciul s-a terminat. Văzîndu-l pe Lajos cum încearcă să rezolve dezechilibre reale sau imaginare îţi dai seama că el nu arbitrează situaţii de joc, ci cazuri din propria carieră. Datorii, obligaţii, amintiri.

E trist şi incurabil.

Comentarii (154)Adaugă comentariu

Costin  •  28 februarie 2008, 2:06

Sa fim seriosi… arbitrul a fost un arbitru chitit sa strice meciul(nu zic faptul ca ar fi trebuit sa fie alt rezultat pt ca nu am vazut meciul), toate clipurile din meci pe care le-am vazut au fost judecate dubios.
Fotbalul dupa parerea mea e ca o mancare cu multe ingrediente… iar daca unul este stricat atunci mancarea nu mai este buna…asa si la meciul acesta … arbitrul a fost „aerian” (putin spus) iar fenomenul fotbal uitat.
Corect la Dinamo de ceva timp „am” uitat de acest fenomen(sunt dinamovist din fasa) dar jucand in meciuri in care celelalte parti sunt corecte te schimbi in bine(ex. Steaua).
Acum nu ne=a mai ramas decat ambitia sa ne ajute sa jucam fotbalul care il iubea atat de mult orice suporter adevarat al lui Dinamo(chiar daca nu castigam imi facea placere sa vad echipa cum joaca).

sorin  •  28 februarie 2008, 3:55

DLE.LAJOS DATI-VA DEMISIA DIN ARBITRAJ!!!
SUNTETI O MARE RUSINE!!!!!
VA MAI PUTETI PRIVI DIMINEATA IN OGLINDA?!!!

buba  •  28 februarie 2008, 4:47

corect

rex  •  28 februarie 2008, 4:49

Culmea, induceti faptul ca „omul negru” a tinut cu Dinamo. A fost cu CFR ieri!!!.Nu ma asteptam ca o echipa din provincie sa fie vedeta campionatului).FELICITARI MIOVENI!!!

olteanu stelist  •  28 februarie 2008, 6:37

nu domnule tolontan, nu numai lajos, ci multi alti mameluci, pe post de arbitri, care castiga incredibil de mult, bulverseaza intreceri sportive. si nu numai in fotbal ci in multe alte discipline sportive. si nu neaparat numai din vina lor ci si din orgolii bolnave. din pacate aceste orgolii nu de putine ori angajeaza si alte esaloane, organisme nationale sau mass-media care creeaza falsi idoli si false ierarhii. DOVEDIM MEREU CAT DE PERFIDA ESTE ACEASTA FIINTA RATIONALA NUMITA om.

Poporul Dinamovist  •  28 februarie 2008, 7:07

Cataline daca Lajos a devenit pentru tine – atunci cind Dinamo pierde un meci – un caz extrem, inseamna ca nu stam deloct bine cu ratiunea. Putem spune orice despre arbitraje. Nu am uitat interventiile lui Radoi facute cu piciorul la gitul adversarior! Atunci de ce nu a venit un astfel de articol!!?
Poti sa raspunzi…he…he…!?

De acord cu cele scris de olteanu stelist. Putem generaliza si la alte echipe: Rapid, CFR Cluj, Poli Timisoara, U Craiova etc…

Poporul Dinamovist  •  28 februarie 2008, 7:09

Nu agreez evolutia lui Dinamo si nici nu sustin gesturi ca ale lui Margaritarescu! El va plati , probabail pentru asta! Dinamo este acum un club ingenunchiat de durere…

Poporul Dinamovist  •  28 februarie 2008, 7:13

Dar nu pot accepta demonizarea sistematica a lui Dinamo facut de o factiune tembela a presei care raspunde numai la comenzile unor butoane colorate in Euro! Dvs. d-le Tolontan cit ati luat pentru acest articol!!? Pentru ca demnitatea de ziarist oricum ati pierdut-o…

vali stelist pana la moarte  •  28 februarie 2008, 7:35

domnule Tolontan cum se face ca de la un timp comentati sau faceti aluzii legate de arbitrajele echipelor din bucuresti(Dinamo,Steaua,Rapid)iar de arbitrajele PRO CFR Cluj ……mai nimic ….vezi etapa 20
CFR Cluj – Craiova.
Este adevarat ca CFR joaca cel mai frumos fotbal…….dar si ajutata arbitriiiiiiii

dannyro  •  28 februarie 2008, 7:43

ARBITRILOR – TREZITIVA! Cum poti sa arbitrezi un meci in asemenea hal! Pai bai ***(cuvant banat) de arbitru tu nu ai avea loc nici in divizia C. Am si eu o intrebare: Ce penalitati primeste Lajos dupa acest meci?

Claudiu  •  28 februarie 2008, 7:48

Bai Cataline lasa te rog eu fotbalul acum si fa si tu putina presiune sa se transmita undeva meciul asta al lui Bute!!E absolut jenant ca un meci de calibrul asta al unui ROMAN adevarat sa nu fie transmis nicaieri.Rusinee!!

Flo  •  28 februarie 2008, 8:00

asta-i numai in mintea ta bolnava care denigrraza pe toata lumea. tu esti cel mai corect si destept om din lume

radu ionescu  •  28 februarie 2008, 8:01

Tolontane… iar dai dovada de mediocritate! Pai nu tot asa l-a luat de gat si Ganea pe arbitrul Mudura… si atunci l-ati infierat pe ganez pentru gest. Acum spui ca faza cu Margaritescu n-ar fi atras atentia, daca nu era scandalul din etapa anterioara… Hai ca esti praf!

uhuihg  •  28 februarie 2008, 8:04

nu ai nici o calitate…stelist imputit

cimitiru’ ghencea  •  28 februarie 2008, 8:14

complet fals.ai preluat culoarea „antidinamovista” a comentatorilor de pe antena 1.ideea de baza e urmatoarea :in orice tara cu fotbal dezvoltat,la faza la care a fost eliminat margaritescu,se dadeau doua cartonase galebene:cate unul pentru fiecare beligerant.mai ales ca faza se petrecea in minutul 3.in rest, sa spui ca arbitrul a tras cu dinamo cand un jucator al cainilor a fost eliminat din minutul 3 si cand golul daciei a fost inscris dintr-un penalty mult mai discutabil decat cel acordat lui dinamo e chestie de subiectivism.
suporterii isi permit sa fie subiectivi,voi ziaristii n-ar trebui…

gabi petre/mioveni  •  28 februarie 2008, 8:29

Nu va juca Mioveniul intr-o cupa europeana. Dinamo insa a fost penibila ieri. In rerpriza a doua, nici o actiune de poarta. Diferenta a fost facuta de cei doi antrenori. Cartu e un meserias, care face treaba cu ce are, in timp ce Talnar nici cu galacticii de la Real nu ar putea face ceva. Si inca ceva: comentatorii de la TV, sa le spuna jucatorilor miovenari, asa se numesc locuitorii din Mioveni, nu pitesteni, sunt vreo 20km distanta; asa cum nici cei din Buftea nu sunt bucuresteni.
Ma bucur ca provincia face in sfarsit legea in campionat si in cupa.

mircea  •  28 februarie 2008, 8:42

daca si penalty-ul ala era discutabil eu zic ma tolo, sa te lasi de atata scris.

comunistul  •  28 februarie 2008, 8:43

***(cuvinte banate).Voi intretineti atmosfera. A fost pasa la portar si arbitrul a fost fara gresala.

cip  •  28 februarie 2008, 9:10

arbitraj excelent, poate faultul lui moti a fost la limita, s-a aruncat ala ca la wrestling.

anca  •  28 februarie 2008, 9:15

salut….

cucuredu  •  28 februarie 2008, 9:23

Domnule Tolontan,am avut o discutie pe blogul lui VOCHIN,in care mi-am exprimat parerea fata de ce s-a petrecut in meciul din GROAPA; vreau sa-ti atrag atentia asupra a doua lucruri,nu de alta da fiind mai in virsta ca voi si fiindca am vazut CM in direct(66,70,etc.)si mai si practicind sportul in general si fotbal in particular continuui asa:
1.in sport nu poti arbitra o intilnire pe sentimente si tolerind o infractiune(daca nu doua,adica 2 fauturi grosolane la PULHAC,apoi la MARGARITESCU)ce obtii,o alta infractiune BRATU; INTREBAREA ce se pune E NORMAL sa toleram INFRACTIUNI in general in SPORT?
2. la meciul cu MIOVENIUL mie mi s-a parut ca DINAMO, NU VRUT ,sau NU A fost INTERESATA sa CISTIGE.(din ce motive,ve-ti vedea simbata,sau poate TALNAR e asa mare antrenor ca baietii de abia asteapta sa-si rupa gitul).
Daca te intereseaza sa afli ceva concret despre arbitrajul romanesc ma poti contacta la adresa de mail si apoi o sa vb. mai concret.
Sunt lucruri reale pe care le-am vazut si auzit la prima mana de la sursa.

marsu  •  28 februarie 2008, 9:48

Nene Tolo,aveam o parere mai buna despre dumneata ! Am crezut ca esti ZIARIST …..Pe semne ca m-am inselat !Se pare ca nu vezi padurea din cauza copacilor !Daca Margaritescu a fost eliminat acelasi lucru trebuia sa pateasca si jucatorul Daciei .L-a tras de tricou iar apoi i-a dat si peste picioare !Dar a fost faza grea domne !!!Nu s-a vazut prea bine !!Apropo,cu cine „tragi” ?Ca „tragi”bine,bine de tot !!

Shto  •  28 februarie 2008, 9:50

Margaritescu a fost eliminat pt. comportament violent. Ca l-a pocnit sau nu pe ala de la mioveni nu conteaza. In momentul in care te repezi cu mainile in fatza/gitul adversarului depui automat cerere pt. cartonas rosu chiar daca „doar il bruschezi”.

antilupescu  •  28 februarie 2008, 10:18

aparent a gresit de ambele partzi dar de fapt arbitrajul a fost foaaarte smecheresc

eliminarea lui Margaritescu a fost absurda, trebuia doar galben pentru ca a fost doar o impingere, penalty la mioveni inexistent iar lovitura aia degeaba o dai daca nu asezi zidul pe linia portii

nicu  •  28 februarie 2008, 10:20

Bine mai desteptule si apostol al dreptati daca ai un gram de caracter deci nu spui ca trebuiau eliminati ambi jucatori la faza in cre a fost implicat Margaritescu. Pai cum e posibil ca jucatorul de la Mioveni sa-l faulteze de la spate pe MARGARITESCU in halul respeciv practic sa-i rupa tricoul si sa primeasca doar cartonas galben. Apropo de ce nu ai facut nici un comentariu cu arbitrajul excrecabil al lui Craciunescu la IASI cand a dat 20 de faulturi pentru steaua din preajna careului de 16 m. iar faulturile clare savarsite de catre Goian in apeopierea propiului careu nici macar sa fie dictate sa nu mai vorbim de avertizarea jucatorului, acestea sunt fapte vazute de catre toti telespectatori, dar dumneate daca nu ai caracter te rog pleaca din gazetarie si mergi la idolul tau Basescu care stim ca nu se pune problema de caracter la acest individ.

breve  •  28 februarie 2008, 10:20

bateti apa in piua…
esential:cu sau fara lajosii lor,semifinalele Cupei se joaca fara steaua ,dinamo ,rapid…

breve  •  28 februarie 2008, 10:22

…si e bine.

gelutzu  •  28 februarie 2008, 10:56

tipic pentru dinamo……RUSINE…..au inceput butoniada!!!!!

Alin  •  28 februarie 2008, 11:17

Dle Tolontan, interpretati subiectiv deciziile arbitrului. Toata lumea are dreptul sa faca asta dar in cazul dvs. parerea conteaza pentru ca sunteti un formator de opinie sportiva si ea nici macar nu e a avizata. Cateodata simpatiile rabufnesc de sub mantia impartialitatii…

ogicapopescu  •  28 februarie 2008, 11:24

-dle ziarist, esti partinitor! a fost pasa la portar, evidenta! portarul nu trebuia sa prinda mingea in brate (a gresit!) -trebuia sa o loveasca cu piciorul! se vede ca nu ai jucat fotbal, nici macar pe maidan!

Litrutza  •  28 februarie 2008, 12:08

Imi pare rau dar ati luat-o in barba anul asta cu Cupa Ro.draga antena 1,de aici porneste frustrarea voastra,audienta 0:))
Auzi bai Tolo,cand ai ocazia sa stai fata in fata cu un fotbalist sa-i dai un `branci` cum i-a dat Margaritescu celui de la Miovani,vezi cade!Daca fotbalistul Miovenilor nu cade ca secerat,nu primeste rosu!Mai departe,11m clar pt.Dinamo,cel al Miovenilor ,Antena 1 sa mai invete meserie,sunt penibili,nu pot sa ma pronunt,lovitura indirecta nu trebuia acordata,a fost trimisa de jucatorul Daciei,dar nu a fost in mod intentionat!
Ps.1 Daca batea Dinamo ziceai ca a fost blat si ca Dinamo va ceda meciul din campionat,asa ca cu voi indiferent cum ai lua-o,tot in picioare cadeti:))
Ps.2 La un meci pe stadion de cand nu ai mai fost,si de ce???

red baron  •  28 februarie 2008, 12:21

dle tolontan va atrag atentia ca in ziarul de azi apare de doua ori aceeasi stire,este vorba de declaratia lui Muresan cu privire la nr mare de stelisti ce vin la meci ca sa vada viitoarea campioana,aceasta stire apare si in pag 6 si in pag 8,rusinos pt ziarul dumneavoastra

marius din iasi  •  28 februarie 2008, 12:32

daca si cand dinamo joaca cu un om in minus din min 5 si ia gol din penalti, mai spuneti ca dinamo e avantajata de arbitri, e clar ca sunteti cam frustrati.

Red Life  •  28 februarie 2008, 12:33

Nu inteleg cum poate fi acest arbitru al lui Dinamo…cand cel de la Mioveni il trage de tricou ca la lupte si ii da si peste picioare si primeste doar galben….ok,Margaritescu a gresit….dar meritau amandoi rosu sau galben….nu unu sa ia rosu…si altul galben….si cazatura lui ala…de parca ia dat cu pumnul in gura….si Chihaia la penalti…parca ia rupt picioarele….a sarit cat a putut de mult…..un arbitru terminat….la div D ar trebui sa arbitreze cei de genul lui….ca sa ii bat eu…unguri imputiti…nu avem arbitri romani…..ne arbitreaza numai scarbele astea de unguri…bine ca nu vin si bulgari sa ne arbitreze….o scarba de arbitru…..fac pariu ca sambata DINAMO le da 3 la dacia acasa…..vb sambata ! Nu neg ca Dinamo nu mai este in forma de cateva luni….asta e viata….CFR ia sigur campionatul…e clar ca se trage cu ei ca fac 100 ani de la infiintare ;)…..o zi buna tuturor !

redbuldog  •  28 februarie 2008, 12:54

Bre nea Cataline,te-am apreciat de multe ori pentru realism si impartialitate,dar acum se pare ca vrei sa sari..calu!Eu zic ca toate deciziile lui Lajos au fost corecte si in spiritul desfasurarii meciului.Desigur ca reactia lui Margaritescu a fost brutala dar sa-i acordam circumstantele de rigoare,a fost de fapt o rabufnire de orgoliu,poate o frustarea a neputintei de moment..eu zic ca un arbitru mai sever il elimina si pe Murgan.Apoi la primul penalty fundasul argesan blocheaza,cu mina, 100/% mingea care se indrepta spre poarta sa..Ce vreai dumnea ta sa dea Lajos..poate ,,joc pasiv” ca la handbal?Si nu in ultimul rind la faza cu lovitura indirecta din careul Daciei, a fost pasa la portar,fundasul i-a dat cu piciorul..iar Stanca a facut o imprudenta..trebuia sa degajeze cu piciorul,sau sa lase mingea sa treaca caci iesea in corner.Nu se poate sa avem INTERPRETARI strict personale..aici a vazut o tara intreaga,dupa cum jocul lui Dinamo a fost jalnic si rezultatul conform realitatii.

marius  •  28 februarie 2008, 13:01

Intradevar Lajos a fost penibil in meciul de cupa, dar nu e nici o surpriza. El ne-a obisnuit cu astfel de meciuri. E grav totusi ca ne sesizam doar noi si nu vad cei care fac delegarile arbitrilor. Arbitrii fara caracter si care nu au treba cu arbitrajul trebuie scosi pe linie moarta cat mai curand. E singura modalitate de a imbunatatii calitatea arbitrajului in Romania.

dani  •  28 februarie 2008, 13:37

culmea este cum de Lupescu l-a gasit taman pe el la acest meci..pe el, dinamovistul

marci  •  28 februarie 2008, 13:45

eu sunt dinamovist de cand extrema drepta era parcalab am jucat fotbal pana la 35 ani as ca pot sa spun cate cava despre fotbal….la prima faza hent ,mana jucatorului nu avea ce sa caute in pozitia acea la faultul lui moti mai curand nu se da (o banala tragere de tricou,ca multe altele urmata de un plonjon artistic al unui fost dinamovist)supect mi se pare insa grba cu care mister a spus dupa meci ca a fost penalti(nu cumva cineva din interiornu vrea ca dinamo sa nu fie ce ar trebui sa fie….)iar la indirecta pasa a fost ramanea la aprecierea luilajos sa dea sau nu..altceva mi se pare important nu numai la dinamo ci in genral in fotbalul romanesc multi conducatori in loc a vada ca echipa nu joaca nimic da vina pe arbitri.la dinamo s-au facut transferuri aiurea nu sa adus un mijlocas coordonator sau adus doar rezervele .stlei aleale lui poli timisoara si alte rezerve repatriate dupa asa o campanie de transferuri dinamo ar trbui sa se bucure sa nu ajunga in zona retrogradarii….

Shaq  •  28 februarie 2008, 14:36

Baaaa, rosu pe nedrept la Margaritescu…era de cel mult un galben, plus ca a fost in min 5 si clar a dezechilibrat jocul…si la acel penalty obtinut de chihaia(parca)nu a fost nimic, Moti la tras usor de tricou shi chihaia a sarit parca i-ar fi bubuit o mina la picioare.Si la penalty-ul obtinut de dinamo a fost clar hent(nu discutabil cum spune tolo) ca argeseanul statea cu mainele pe sus parca era portar…

george  •  28 februarie 2008, 15:03

Adica e normal sa-ti iei adversrul de gat si s-al tranresti,chiar daca ai fost inainte faultat.Asta e tipic mentalitate de donmovist,se vede si-n comportamentul de fiecare meci al jucatorilor „caini”.Si al comentatorilor din Bucuresti care sunt foarte „impartiali”.

logicul  •  28 februarie 2008, 15:08

Vai, vai, se vaita dinamovisti, e un caz f. rar ca arbitrul sa nu tina cu Dinamo !Concluzie : Dinamo castiga doar atunci cand arbitrul tine cu ea. Bravo Laios, ai crescut in ochii iubitorilor de fotbal ! Onoare tie, Laios !

stefan  •  28 februarie 2008, 15:13

Bv Lajos ,asa te vrem cu mult curaj,cainele si-a meritato.

Fluerasul  •  28 februarie 2008, 18:44

e foarte trist Lajos si din pacate nu e singurul.

Mai bine rigid ca Tudor, macar se vede ca el e corect.

Tudor  •  4 martie 2008, 12:32

Ce tot atatea discutii,e evident ca Lajos,saracul,s-a speriat rau de tot de decizia justificata pe care a luat-o in startul meciului contra lui dinamo si apoi le-a facut dinamovistilor numai cadouri!Fain e ca dinamo,nici cu cadourile alea n-a fost in stare sa castige!
Si pentru dinamovistul care se batea cu pumnii-n piept ca Mioveniul nu e dinamo 2:cred ca dupa meciul de sambata ti-ai dat seama ca Mioveniul a ridicat capul prea mult,doar nu erau sa incurce pe dinamo si in ultimul meci,asa ca s-au „aranjat” lucrurile!

iuliudingrant  •  4 martie 2008, 16:44

Tudor- tu nu judeci rau când vorbesti despre altii! Chiar sunt tentat sa subscriu! Cand ajungi insa la Steaua e catastrofa: o iei pe aratura de nu te mai ajunge nimeni!
-Sa stii ca exista tratament: incearca sa judeci pe ai tai cu aceeasi unitate de masura pe care o folosesti la „altii”. E un sfat gratuit, nu te costa nimic si ai doar de câstigat!

Tudor  •  5 martie 2008, 13:53

iuliudingrant@,in schimb tu judeci chiar foarte rau cand e vorba despre altii,pana ajungi la Rapidul tau pe care il tot ridici in slavi fara acoperire de cele mai multe ori!
Si din moment ce singur nu-ti urmezi propriul sfat,nu cred ca esti in masura sa mi-l dai mie!Eu incerc tot timpul sa fiu cat mai obiectiv pot si sunt corect atunci cand e cazul!Nu pot spune acelasi lucru despre tine,cand e vorba de altii!

gabidegiulesti  •  5 martie 2008, 14:38

Daca ai fi urmarit posturile mele, ai fi sesizat ca am recunoscut ca nu sunt mândru de blatul pe care l-a facut Copos acum 2 ani cu C.F.R.-ul. Dar ce ne facem cu avalansa de blaturi ale lui Jiji? Si mai grav e ca tu ii cautionezi pe stalisti! Si asta nu mai e normal! Cum poti sa nu recunosti ca Tudor a falsificat grav meciul de duminica? Poate fi ceva mai limpede? Asta daca ai simtul moralitatii!

Tudor  •  5 martie 2008, 15:11

Omule,tu visezi!Care „avalansa de blaturi”??Tu esti in stare sa vezi „aranjament” la orice succes al Stelei!Asa nu vad cum am putea continua discutia!Si cu ce cautionez eu comportamentul lui Jiji?Cred ca nu pot fi acuzat de vreo simpatie cu penibilul cioban!Din punctul meu de vedere cel mai bine ar fi sa scape Steaua de el!Dar iarasi nu e in regula sa afirmi ca Tudor a „falsificat grav” un meci in care echipa mai buna s-a impus si in care greselile au existat in favoarea ambelor parti,e adevarat cu un usor avantaj pentru Steaua,dar nu mai mult!

gabidegiulesti  •  5 martie 2008, 17:24

Nu ai cum sa te dezici de Becali. Simpatizând Steaua, inerent te alaturi lui. Si nu o spun ca sa te jignesc, doar constat. E valabil pentru toti stelistii.
Nu e logic sa spui ca echipa mai buna s-a impus. Daca Tudor acorda unul din cele 1,5 penalty-uri( observa ca nu am zis chiar 2) era posibil ca Steaua sa nu mai câstige. Cu toate ca intr-adevar duminica a fost mai buna. Pentru ca nu e obligatoriu sa câstige echipa mai buna( vezi Iasi-Steaua). Vezi deci ca rationamentul tau e vicios si aici este culpa lui Tudor: Steaua e mai buna, insa daca acorda penalty, C.F.R. putea lua punct(puncte) si atunci ierarhia era alta, campioana poate era deja cunoscuta etc,etc.

Tudor  •  6 martie 2008, 1:46

Judecata ta e absolut penibila!Daca tii cu Steaua nu inseamna ca il sustii in vreun fel pe Becali,e ca si cum as spune ca,daca tii cu rapidul,cotizezi la afacerile smenarului de Copos!Doar asta e rapidul pentru Copos,o mare afacere,iar ultimele evenimente o confirma!
Daca te gandesti cum trebuie vezi ca e foarte logic.Si daca Tudor acorda 1 penalty(singurul care a fost,NU EXISTA 1,5 penalty,sunt ori unul,ori doua) si ala era transformat,se stie ca Cfr-ul cam are probleme cu transformarea penalty-urilor,mai ales cand da de Steaua,scorul fimal era 3-2 si tot Steaua castiga!Ca sa nu mai vorbesc de eliminarile neacordate Clujului,daca Steaua avea 2 oameni in plus chiar invingea fara probleme.Nu inteleg cu ce pacatuieste rationamentul meu:Steaua a jucat mai bine(pana si tu recunosti asta),a castigat pe merit,iar Tudor nu a influentat decisiv rezultatul!

Comentează