Sînt un prost

Sînt un prost! O recunosc, o declar, vă rog să o acceptaţi.

duminică, 9 martie 2008, 11:04

Sînt un prost! O recunosc, o declar, vă rog să o acceptaţi.

În 18 ani de jurnalism, am folosit de cîteva ori persoana întîi, nu din modestie, ce jurnalist este?!, ci pentru că aşa am învăţat din cărţile din care, la începutul anilor ’90, învăţam ziaristica.

Aşadar, sînt un prost. M-a străfulgerat aseară, am înţeles, în sfîrşit, după meciul Rapid – Poli de ce CFR e pe locul întîi şi de ce Steaua, Rapid şi Dinamo se bat pentru un iluzoriu loc doi, în care Urziceniul şi Timişoara nu au fost luate în calcul. Staţi, „nu au fost luate” e un impersonal! Nu le-am luat în calcul.

Iată de ce. Fotbalul e jocul care se dispută pe teren, dar se decide înainte, la vestiar. CFR e pe primul loc şi Timişoara a învins aseară în Giuleşti pentru că şefii cluburilor şi antrenorii din Cluj şi din Banat NU ŞI-AU ACUZAT JUCĂTORII, ANTRENORII SAU CONDUCĂTORII nici un moment.

Asta în timp ce Copos s-a lansat în vînzări iluzorii, iar Becali s-a războit, în lipsa lumii interioare, cu propriii fotbalişti şi antrenori.

Se numeşte stabilitate, leadership şi cum mai vreţi să-i spuneţi! Se numeşte, pur şi simplu, încredere. Cînd lipseşte, înving cei care o au. Bravo, CFR, bravo, Poli, Rapid, Steaua şi Dinamo, mai aveţi timp să învăţaţi! Ca şi mine, un prost.

Comentarii (151)Adaugă comentariu

redondo6  •  9 martie 2008, 23:14

e…mai vb campionatul viitor tolo´…o sa vedem daca a fost o intamplare anu´ asta CFR…sau nu…stai linistit ca nu esti…asta o stii si tu….

alb_sor_9  •  9 martie 2008, 23:14

Toti mai avem timp sa invatam…

polist  •  9 martie 2008, 23:16

Si noi ti-am scris sa le iei in calcul … acuma ce o fi o fi, dar ati scris un articol de peste mari si tari, promovat puternic, CFR Steaua Rapid Dinamo despre fiecare , iar pe Poli si pe Urziceni le-ati uitat ..
Tolo, noi iti multumim…voi presa creeati presiune.. iar echipa noastra Poli si-a vazut de drum ..

Mishu  •  9 martie 2008, 23:16

Poate ca domnii Muresan sau Paszkany nu i-au certat/acuzat/desfiintat pe jucatori, dar si nea Iancu de Timisoara a avut razboaiele sale…

Sorin-stelist  •  9 martie 2008, 23:18

ai dreptate, nu pot sa te contrazic…dar sa-ti zic si de ce sunt de acord cu tine. Pentru ca trebuie sa mai cauti, nu de-aia merg astea bine. daca-mi dai 5.000 lei vechi ,iti spun eu de ce e cfr-ul pe primul loc iar Timisoara nu mai e asa schioapa…

cfr  •  9 martie 2008, 23:20

HAI CFR

chef  •  9 martie 2008, 23:21

Se numeste stabilitate, leadership, bla, bla, bla dar in primul si in primul rand arbitraj favorabil meci de meci. Iti da incredere, iti da moral dar in primul si in primul rand iti aduce puncte, multe puncte.

cfr  •  9 martie 2008, 23:21

NU ESTE O INTAMPLARE…CFR
CREDETI CASE CONSTRUIESTE STADION DE 25 MILIOANE EURO LA CLUJ PT UN AN?
ATATA NU S-A INVESTIT IN INFRASTRUCTURA SPORTIVA DUPA 90!!

cfr  •  9 martie 2008, 23:22

SE ANUNTA SI LA U UN INVESTITOR PUTERNIC

Porta  •  9 martie 2008, 23:22

doamne cata modestie. nimic nou, asta e in campionat de destul timp. ceva nou ar fi o aproximare pe cand o sa dispara :))

ruxa_stelista  •  9 martie 2008, 23:23

bine k recunosti…..tu ai zis-o

Anduu  •  9 martie 2008, 23:24

Aveti mare dreptate… Ce distruge asa zisii granzi? Razboiul interior… Se autodistrug! Si asa vin tare din urma echipele „mici”… Sa vedeti la anu’ ce tare o sa vina Brasovul. Ca tot veni vorba de stadioane si infrastructura, sa vedeti ce stadion o sa aibe Brasovul in 2010…

PaSo  •  9 martie 2008, 23:27

Tolo i-mi placi si cred ca am inteles mesajul: vor castiga cei ce au incredere unii in altii unde este intelegere si respect.As mai adauga ca cele doua cluburi ne demonstreaza ca munca si profesionalismul de tip vestic imbinat cu modestie este cheia succesului. Poate invatam si noi asta vreodata.
P.S. Tu esti foarte departe de-a fi un pr.. Din contra!!!

Anduu  •  9 martie 2008, 23:30

Foarte multa modestie la CFR… hai sa nu exageram totusi…

Balonul Digital  •  9 martie 2008, 23:30

Vom vedea..

yo’s  •  9 martie 2008, 23:32

tolontane te felicit pentru schimbarea de atitudine pe care o ai dupa meciul steaua-cfr.probabil esti tu si tu scarbit de manarelile lui becali.apropo cat mai are tudor pana la finisarea vilei ca banii i-au fost livrati de butonar

mihai  •  9 martie 2008, 23:36

Domnule gramatica, se scrie „Sunt” nu „Sint” , s-a terminat cu comunismul !

locotenentu  •  9 martie 2008, 23:37

Asa e Tolo, sintem de acord cu tine

BogdanStC  •  9 martie 2008, 23:39

jocul de fotbal nu este eminamente fizic sau psihic, iar echipele (in intregimea lor – conducatori, jucatori, antrenori, maseuri … etc) care inteleg asta sunt putine. lipsa unui element duce la neperformanta. iar majoritatea echipelor romanesti au lipsa astfel de elemente (inclusiv un CFR Cluj doritor de performanta europeana care pierde la un Famagusta cvasinecunoscut). ramane de vazut cine se uneste catre performanta cu tot alaiul .. nu unul „hais” si unul „cea” (vezi Becali & Copos).

gigiken22  •  9 martie 2008, 23:42

pffff….hai ca ai zis-o, vezi Doamne cfr, poli si unirea nu isi critica jucatorii, normal ca nu. nu au prea mari pretentii de la ei, sunt jucatori de nivel mediu(sau mai bine zis de bani putini). pe cand echipe ca steaua, dinamo si rapid, platesc sute de mii de euro pe jucatori, e normal sa le ceara fotbal.

lol  •  9 martie 2008, 23:43

Doamne,articolul asta ma ingrozeste sincer,daca ti-au trebuit 18 ani sa intelegi niste notziuni de baza pt sport,pt performanta.

B E C A L I . C O M  •  9 martie 2008, 23:47

filmul este la adresa BECALI . COM

george  •  9 martie 2008, 23:49

hmmm … cfr-ul se apropie de ce spui tu, insa daca tu vezi stabilitate si leadership la marian iancu si razboiri iluzorii doar la gigi bkl, atunci, draga tolo, ai o mare problema de perceptie …

gigiken22  •  9 martie 2008, 23:49

bine ca au poli si cfr LEADERSHIP, sa vedem cat ii tine.

george  •  9 martie 2008, 23:54

oricum, o sa vezi leadership si stabilitate in momentul cand vor trebui sa gestioneze aceasta performanta. deocamdata sunt pe val, dar stai sa apara presiunile presei, un jucator sau doi nemultumiti, si, in final o schisma in trioul paszkany – muresan – ando … si atunci mai vedem cum stau lucrurile.

marin mihai  •  9 martie 2008, 23:57

AER PROASPAT DE PRIMAVARA

Este minunat ce se intampla in campionatul nostru.

Iarba stadioanelor nu mai suporta pasii batranelor doamne, fardate si bogate.

Steaua nu mai straluceste, Rapidul e doar un tren de navetisti, Dinamo -un caine haituit de multi stapani.

Primavara a dat iama in campionatul nostru.

Aer proaspat, de primavara, vine de la Cluj,Timisoara sau Urziceni.

Noi hibernam inca si visam pagubos, ca vechile iubiri vor urca iarasi pe podium.

Dar, manjilor nu le pasa, zburda fericiti prin campionat, manati de fotbalul patimas, cel care nu accepta aranjamentele din culise…

chef  •  10 martie 2008, 0:00

Andone in direct la Telesport e beat **(cuvant banat). De asta nu scrieti nimic???

epurare apa  •  10 martie 2008, 0:06

Poi si ti-au trebuit 18 ani sa-ti dai seama de asta?

MISKA  •  10 martie 2008, 0:10

Intradevar in ardeal nu prea se invinovatesc oamenii…in general isi vede fiecare vina lui. La Cluj asta nu e o politica e pur si simplu o permanenta extensie a unui anumit fel de a fi. Spun asta pt. ca asta simt eu fiind clujean. Si mai simt dintr-o vorba,dupa o privire,dupa cum pune o problema, dupa cum iti raspunde, dupa cum te asculta pe cel din fata mea daca este sau nu din ardeal. Imi pare rau daca am lezat pe cineva (oameni de treaba sint peste tot… doar procentul variaza) dar am vorbit la modul general.

manneken  •  10 martie 2008, 0:12

ba,de ce my comment is awaiting moderation???Pourquoi mon message doit attendre l’approbation, warum is die banane krumm??? sau cum zic aia…ha??? daca omu’ este sincer eu nu fac altceva decat sa-i respect parerea.
PS

manneken  •  10 martie 2008, 0:13

aia zic has morocar

Jok3r  •  10 martie 2008, 0:13

„Nu am nimic de zis doar vreau sa apar pe site-ul asta”(in acest caz ziar)-cam asa as descrie acest articol care mie nu-mi spune nimic nou,e pur si simplu o sintagma -ca aceea a lui Tamas care a zis „ca ei au castigat pentru ca au dat mai multe goluri decat noi”.Normal ca daca esti sustinut din toate partiile(conducere, antrenori, jucatori, albitri) ai liniste la echipa si implicit „performanta”.

manneken  •  10 martie 2008, 0:13

da’ nu cred ca este in limba germana

josephine  •  10 martie 2008, 0:17

Miska in Ardeal oamenii nu invata sa scrie corect gramatical? INTR-ADEVAR . 100 de ani v-au trebuit sa sperati la un posibil trofeu, pe care inca nu l-ati castigat inca , dar deja filozofati pe tema ”blana ursului din padure ”. Ce va mai place sa va dati importanta …

manneken  •  10 martie 2008, 0:23

,,,,

CFRF  •  10 martie 2008, 0:25

Pai domnii muresan si paszkany nu-si cearta jucatorii pt. ca fabbiani, trica, dorsin, hirschfeld si ceilalti sunt doar de umplutura ca sa iasa la numar. Adevaratii jucatori ai cfr sunt sandu, lupescu, gh.constantin, balaj, augustus, coltescu, kovacs, burloiu etc. Atita vreme cit acestia sunt in vina pe teren si cistiga meciurile pt. cfr totul e bine si frumos. Etapa trecuta insa cind axa gh.constantin-lupescu-sandu s-a gripat, au fost aspru mustruluiti de catre muresan. Trio-ul de baza si-a asumat critica si vineri au pus umarul la victoria cfr-lui, pt. ca astazi balaj sa reuseasca un meci MARE in Giulesti care practic a decis campioana. Din pacate coltescu n-a reusit sa urmeze tactica trasata de d-l muresan, dar are circumstante atenuante pt. ca vine dupa o pauza indelungata si este putin iesit din forma. Felicitari noii campioane CFRF!!!

matelito  •  10 martie 2008, 0:26

prietene, salut.
nu-mi place iancu,dar il respect. mai mult decat pe cei de la CLT sau CJT.
la meciurile de acasa, noi, baietii, stam la a doua si-l vedem, la loja. porecla lui e „jabba the hut”,stiu ca nu am scris corect, dar asa e fotbalul, sau lucas iti da exemple despre un viitor care de fapt e trecut.
si sincer, SPER, orice se va intampla, sa nu ne facem de rusine.
din tribunele din ’96, 3-1 cu dinamo, gusatu 2 goluri, si dintre balariile din vremea lu’ zambon, si de la 2-3-u ala cu bihoru de acu 3 sau 4 ani……
mihai

dani p.  •  10 martie 2008, 0:32

bai redondo6. un campionat nu ii ca si cum ai arunca cu zaru.. un campionat nu se castiga din noroc, sau din intamplare.

un cititor  •  10 martie 2008, 0:36

Tolontane exista o zi in care nu ai scris(de rau)despre STEAUA, puteai foarte bine sa scrii(ca shi in alte ocazii)doar despre marea ta iubire CFR, s-au eventual despre RAPID shi TIMISOARA, dar tu nu shi nu, DACA STEAUA NU E NIMIC NU E.

dadu  •  10 martie 2008, 0:45

AI AUZIT DE IOAN CHIRILA?

AI AUZIT CA EL SA SE LAUDE SINGUR?

CUM SUNA AFIRMATIA:”CREATORUL UNEI INTREGI GENERATII DE JURANISTI SPORTIVI” DIN GURA LUI IOANITZOAIA DESPRE EL INSUSI?

CARAGHIOS NU-I ASA?

TU ACUM AI DAT DOVADA DE BUN SIMT!

FELICITARI!

sarsaila  •  10 martie 2008, 0:49

…pentru că şefii cluburilor şi antrenorii din Cluj şi din Banat NU ŞI-AU ACUZAT JUCĂTORII, ANTRENORII SAU CONDUCĂTORII nici un moment.
deci sefii nu i-au acuzat pe conducatori?!?!
cu/rat mur/dar, coa/ne fanica!

Terrell  •  10 martie 2008, 0:49

DIN CATe imi amintesc Andone a avut pobleme in toamna.

sarsaila  •  10 martie 2008, 0:50

ca sa vez/i pen’ ce se cere moderation…

miru  •  10 martie 2008, 0:51

catalineee
eeeeeeeeeeeeee…!!!!!!!!!!!!
nu fii masochist, nu e cazu’ .

keke  •  10 martie 2008, 0:51

redondo 6..stii bine ca daca oieru nu caumoparta jucatori de la echipele adverse pe banda si nu stimula la greu echipele impotriva cfr. anul trecut…cfr iesea pe locul 2…deci au deja 2 ani..ca au luat bataie de la fagusta..asta e fix in pix..steau si dinamo si rapid nu au trecut 10 ani de turl 1 de cupa uefa(fara valentin ceausescu dehh e greu)..bravo poli bravo cfr..ca doar nu ciucile atsea de parveniti care DETIN ca pe cateii lor ( si nu mab vrefer la fani ci la club ac atare le considera ca pe masina lor personala pe care o pot strica daca asa viseaza ei)steaua rapid si dinamo or fi romania

sarsailescu  •  10 martie 2008, 0:51

referitor la titlul articolului…
Chiar e s t i !

euocta  •  10 martie 2008, 1:00

keke ba tu esti mai retard asa? Steaua nu a trecut de turul 1 in uefa? si are 5 prezente in grupele ligi dupa 90 plus semifinala de uefa plus participari in grupele uefa fiind si prima formatie din tara in gr. uefa.meciurile cu bastia aston vila betis heerenven , valencia ect iti spun ceva? steaua nu cred ca a cazut niciodata inca din turu 1 in cupa uefa vb despre rapid dinamo sau altii looseri.Si da Dl Tontoan sunt de acord sunteti ceea ce ati spus ca sunteti si nu va mai faceti bine nici cu pastile straine.

Starsev  •  10 martie 2008, 1:02

de ce atunci cand eu zic ce ai zis tu in titlu nu-mi apare comment-ul ?

joga  •  10 martie 2008, 1:04

macar bine ca rescunosti…aceasi parere o aveam si eu despre tin tolo….esti un…cum ai zis si tu

Stelistu  •  10 martie 2008, 1:06

Vezi, ai ajuns la concluzia mea. Acum ca stii cum esti, vrei sa iei si vreo masura? adica scri mai rar si doar la gazeta de perete de la IMGB.

Comentează