TOLO.RO
Maxima asprime pe care şi-a permis-o Emeric Ienei a fost să-i spună unui fotbalist să stea cuminte în teren pentru că altfel îl retrage pe bancă. Se întîmpla spre finalul carierei şi rău a picat nu izbucnirea, ci faptul că-l confundase pe fotbalist cu unul de la adversari 🙂 .
luni, 10 martie 2008, 9:26
Maxima asprime pe care şi-a permis-o Emeric Ienei a fost să-i spună unui fotbalist să stea cuminte în teren pentru că altfel îl retrage pe bancă. Se întîmpla spre finalul carierei şi rău a picat nu izbucnirea, ci faptul că-l confundase pe fotbalist cu unul de la adversari 🙂 .
De cîteva luni bune, Ienei e schimbat. Fiecare frază despre Steaua este o critică. Şi cum legendele au întotdeauna dreptate, nimeni nu-l contrazice.
Dacă Steaua dă goluri din faxe fixe, nu e bine. „Lipsă de joc creativ!”. Dacă marchează prea mult din acţiune, iar nu e bine. Dovadă de întîmplare în joc.
Să ne înţelegem! Ienei e antrenorul cu cea mai mare performanţă din fotbalul nostru. Cîştigarea Cupei Campionilor Europeni de către Steaua antrenată de Ienei a fost singurul moment în care o echipă românească de fotbal a mers pînă la capăt, împotriva resemnării, fibrei şi a altor considerente psihologic-naţionale, mai mult sau mai puţin întemeiate.
Valoarea lui Ienei nu poate fi adusă în discuţie. Dar reacţiile sale, da. Pentru că, după cum se întreba recent Adi Ilie, de ce corul fostelor glorii n-a fost atît de tulburat de jocul echipei pe vremea cînd antrena Hagi?! Ilie nu s-a referit la Ienei, cine ar face-o?, dar l-a pomenit pe Gabi Balint, un alt sceptic de termen lung.
O echipă n-are nevoie de elogii permanente. Şi nici de o unanimitate mimată. Numai că, în cazul lui Emeric Ienei, senzaţia e că el se răsteşte la Steaua, confundînd-o cu Becali. Ceea ce ni se poate întîmpla mai multora dintre noi 🙂 .
iulică • 10 martie 2008, 21:34
E normal sa confuzi Steaua cu Becali. Pacat ca „Steaua” nu se simte prost… la acuzele celui mai mare antrenor care i-a fost dat.
Popescu • 10 martie 2008, 21:35
Era cazul sa recunoatem si prin ziaristii respectati ( parerea mea) acest fapt. E clar ca exista o frustrare dar poate nu doar din cauza lui Becali ci din lipsa de altceva. Si cand lauzi nu prea te baga nimeni in seama atunci critici, faci scandal si asa mai apari prin presa. Vezi si Tudorel Stoica sau Lita Dumintru. Ultimele lor aparitii in presa sunt doar atacuri impotriva Stelei. ALTCEVA, MAI STIE CINEVA DE EI? Cu ce se ocupa?
voicu • 10 martie 2008, 21:38
pai ce, steaua nu e bkl?
Costin • 10 martie 2008, 21:41
T.o.l.o de ce crezi ca jurnalistii sportivi romani nu isi arata simpatiile? Pentru ca nu vor mai ascultati, cititi? Si atunci Ovidiu I.o.a.n.i.t.o.a.i.a? Tu spre exemplu ce ai avea de pierdut? Nu oare si tu ca si noi cei care itzi scriem la adapostul unui nick, te ascunzi? Daca tzii cu Dinamo…nu va spune nimeni ca ai fost securist, cu Steaua…ce daca e doar o simpatie si traficul va creste, cu Rapid …vei fi peste tot acasa 🙂 Nu simti uneori sa spui …? Cum iubesti sportuL daca nu ti-l asumi?
Costin • 10 martie 2008, 21:44
De ce crezi ca jurnalistii sportivi romani nu isi arata simpatiile? Pentru ca nu vor mai fi ascultati, cititi? Si atunci exceptia Ovidiu? Sau veti spune ..bine dar Craiova nu se bate la titlu … sa deducem ca tzii cu o echipa care se bate la titlu …Tu spre exemplu ce ai avea de pierdut? Nu oare si tu ca si noi cei care itzi scriem la adapostul unui nick, te ascunzi? Daca tzii cu Dinamo…nu va spune nimeni ca ai fost securist, cu Steaua…ce daca e doar o simpatie si traficul va creste, cu Rapid …vei fi peste tot acasa Nu simti uneori sa spui …? Cum iubesti sportul, cum scrii il judeci daca nu ti-l asumi? Cum? Care e secretul? Sau e o povara?
gabidegiulesti • 10 martie 2008, 21:46
Pai la fel cred si eu! Si chiar este! S-a delimitat vreodata cineva de la Steaua de Becali? A dezavuat cineva raidul Oierului cu sacosa dupa bistriteni? S-a simtit vreun stelist jignit de frauda accederii in C.L. anul trecut cu pretul umilintei supreme-cumpararea bunavointei dinamoviste? Ia cineva atitudine atunci când Jiji declara ca va câstiga prin indiferent ce
mijloace, inclusiv butoane?
A recunoscut cineva ridicolul situatiei in care este pusa Steaua de când o ocârmuieste Voievodul? Nu se observa ca si jucatorii incep sa se comporte precum patronul lor: vezi maniera brutala de joc a finului, culminând cu evenimentele de K1 de la Bistrita?
Balonul Digital – Un super blog de sport • 10 martie 2008, 21:51
A ajuns si el la batranete !
etxh • 10 martie 2008, 21:52
excelenta observatie!si e valabila si in cazul…cam tuturor fostelor glorii steliste! ma rog,e valabil si in kzul ziaristilor!
sorin • 10 martie 2008, 21:52
Pacat ca am ajuns sa confundam clubul cel mai prestigios din romania cu patronul. macar de ar fi fost o fosta glorie a clubului.
Cu parere de rau o spun ca o mare parte din vina o are presa – de orice fel – radio, TV, ziar.
diana_cluj • 10 martie 2008, 22:00
Steaua lui Ienei nu este Steaua lui becali;cea a lui Ienei a fost un brand respectat,in timp ce cea a lui becali este o parodie,o pastisa.Reactiile lui ienei sunt explicabile daca le veti privi prin prisma unui om care isi cearta fata neascultatoare,fata care s-a maritat impotriva vointei sale cu un vanzator de telemea si acum regreta.Regreta si ea si toata familia ei…
andrei90 • 10 martie 2008, 22:00
Ienei nu mai este demult ce a fost ( desi nu prea stiu cum era cand a castigat Cupa Campionilor ). Lui i este greu sa se exprime si jurnalistii il fac sa spuna lucruri care nu le gandeste el.
sursa Liviu • 10 martie 2008, 22:06
Fapt e ca Laca a dat-o in bara cu Radoi la mijloc, se vedea si din avion. Si numai Gigi a spus clar si raspicat. Acu jucatori sunt, nu „mai trebuie doi trei jucatori de valoare”, accidentati nu sunt, si daca aud ca a lipsit dica si Lovin ma enervez!!!!
la hochei cu ei… • 10 martie 2008, 22:21
Domnle,
ca stelist va zic…Steaua nu joaca fotbal sezonul asta. E o parodie de joc, e o turca, un batut mingea pe maidan care nu are nimic de a face cu fotbalul. Asa cum sunt liderii echipei, adica oieru’&Radoi, asa joaca si echipa, fara logica, fara cap…
Din aceasta cauza atatia stelisti vor sa-l debarce pe oier. Poate dupa ce proiectul „debarcarea” va reusi, vom fi din nou un brand de renume condus de un om normal la cap.
Becali sa se duca la Gloria Buzau, la Steluta lui de acolo…ca nu e nevoie de el in Ghencea.
un cititor • 10 martie 2008, 22:24
dar ce DIANA, nu-ti place telemeaua? ori povestea ta e inspirata din realitate(a ta), nu are nimic, se putea shi mai rau, un vanzator de iluzii, perversshi nesincer(mincinos), cu masca unui om inteligent, putina chelie, shi conducand un Ferrari, oare am fi regretat daca ar fi existat? cine stie
cu-cine.ro • 10 martie 2008, 22:34
w ww.cu-cine .ro
Tu intrebi, noi itzi raspundem!
razor ramon • 10 martie 2008, 22:44
hai lasa-te. si horia ivanovici e o dejjectie mitocana , si o pata soioasa din presa sportiva romaneasca.
beat, sau nu , andone nu s-a incurcat in fraze si s-a mentinut locvace si relativ coerent.
singurul meu semn de intrebare se refera la prezenta lui andrei vochin in acea emisiune,
alaturi de asemenea indivizi precum boanchis sau ivanovici n-ar avea in mod normal ce cauta. de altfel mi s-a parut o coeziune perfecta intre grupul „jurnalistilor” (ce gluma sinistra) si grupul „investitorilor” Jiji Becali + Borcea ( o gluma cu miros de smen si frauda).
roacar • 10 martie 2008, 22:45
hai lasa-te. si horia ivanovici e o dejjectie mitocana , si o pata soioasa din presa sportiva romaneasca.
beat, sau nu , andone nu s-a incurcat in fraze si s-a mentinut locvace si relativ coerent.
singurul meu semn de intrebare se refera la prezenta lui andrei vochin in acea emisiune,
alaturi de asemenea indivizi precum boanchis sau ivanovici n-ar avea in mod normal ce cauta. de altfel mi s-a parut o coeziune perfecta intre grupul “jurnalistilor” (ce gluma sinistra) si grupul “investitorilor” Jiji Becali + Borcea ( o gluma cu miros de smen si frauda).
ardeleanu • 10 martie 2008, 22:50
Dar de ce e „Ienei e antrenorul cu cea mai mare performanţă din fotbalul nostru”, domnule Tolontan??? Ar fi cazul sa Va hotarati daca cel de la care a invatat Jenei meserie a fost sau nu a fost roman. Caci Istvan Kovacs (sau Pisti Covaci) a adunat mai multe trofee…
ali • 10 martie 2008, 23:11
va place sau nu ,brandul STEAUA a intrat inhibernare de mai multi ani.Nu a murit, caci asa ceva nu poate muri.Poate fi terfelit,stigmatizat,declarat nelegitim,uitat,luat in deradere dar nu ucis.Poate ca ”fostii”in asta vor sa loveasca,in starea asta de brand compromis si aruncat in derizoriu de catre cei”prezenti”.Si uneori nu sunt chiar fair play nu pentru ca vor raul cu orice pret,ci pentru ca,momentan,nu au alte mijloace.De ce nu au fost atat de vehementi pe vremea lui Hagi?Pentru ca toti au fost prea indatorati in viata lor sportiva de orice natura fata de acest fotbalist!Toti au fost mai aproape de glorie alaturi de el si datorita lui!Peste asta nu ai cum sa treci,e ca si cum ti-ai suprima trecutul si pe toti din el!Toti lovesc in anormalitate si in fatarnicie ,nu in Steaua! P.S.-Nu tin cu Steaua.
jiji bacaliarul • 10 martie 2008, 23:19
Bai fraztilor…Andone era beat prastie aseara!!! Chiar nici un articol, nimic, nimic despre asta!???
Lasatzi Steaua in pace!
FORZZA STEAUA!
fictivus • 10 martie 2008, 23:24
E si dificil sa-ti spui parerea legata de jocul Stelei fara sa-l aduci in discutie pe „Gigi”.Iar atata timp cat face ce vrea la lot si nu-si lasa angajatii sa-si faca treaba e normal sa avem o imagine deformata, nu vom stii cine a facut echipa, cine e liderul acesteia, sau cine conduce vestiarul.Nu cred ca exista un stelist care sa nu aiba incredere in Laca, dar e greu sa-l critici ca antrenor, cand fiecare dintre noi are indoiala ca ar face el echipa si inevitabil daca Steaua joaca prost, critici defapt implicarea patronului si nu a antrenorului.Reactia e generala nu doar a lui Emeric Ienei sau a fostelor glorii si sunt sigur ca v-a persista atata timp cat patronul va continua in acest fel.
adi • 10 martie 2008, 23:25
parca ati fi blonde
dan • 10 martie 2008, 23:26
pentru ardeleanu a zis din fotbalul nostru (din ROMANIA daca ai nevoie de traducere)pisi kovacs a avut performante cu ajax boule nu cu steaua.cu ajax la vremea aia avea performante si bunica-mea daca ii antrena erau o masina de fotbal,Steaua a venit de la rasarit si a cucerit Europa si ca sa se vada ca nu a fost o intimplare a luat si supercupa europei si daca tot mai erau circotasi a mai ajuns o data in finala.chiar daca a pierdut Steaua este singura echipa din romania care s-ia facut datoria in cupele europene restul nu exista semifinale ,sferturi sunt pt looseri sa cistigi atunci ai dreptate.asa ca nu mai atacati voi Steaua mai bine sa o respectati
ali • 10 martie 2008, 23:29
ai dat-o la fix cu blondele!
rog raspuns • 10 martie 2008, 23:34
Va scriu dvs. pentru ca sunteti redactorul sef al acestui ziar. Am o intrebare: de ce ati facut atata tam-tam la greselile lui Tudor din partida Steaua – CFR si acuma sunteti mucles la arbitrajul scandalos de care a beneficiat CFR la partida cu Gloria (penalty gratuit si Trica si Cadu iertati de eliminare). Asta e viciere pe termen lung avand in vedere ca acesti cotonogari de meserie, altfel oameni importanti in angrenajul lui Andone (singurul de acolo pe care il respect de altfel), ar fiu lipsit cel putin cate 2 etape. Asta e partizanat pe fata. Bineinteles ca individul ala de la Cluj nu vede decat greselile impotriva echipei lui, nu cred ca are puterea sa recunoasca asa cum au facut oficialii Stelei ca s-a gresit flagrant si tendentios in favoarea echipei lui.
jiji bacaliarul • 10 martie 2008, 23:48
rog raspuns on 10 Martie, 2008 11:34 pm
„oameni importanti in angrenajul lui Andone (singurul de acolo pe care il respect de altfel), „…
…cred ca daca l-ai fi auzit cum sughitza aseara cuvintele (la Fanatik show) nu l-ai mai respecta asa de mult!
Oricum, Andone e un antrenor mediocru (si betiv) pt. ca in anul cand Rapid si Steaua au mers f. departe in UEFA el nu a fost in stare sa-si califice echipa macar din Grupele UEFA, in Cipru nu a fost in stare sa ia vreun campionat sau vreo cupa, iar cu Famagusta s-a facut efectiv de ras!
jimmyhoffa • 11 martie 2008, 0:04
d’nu jiji becalierul..am ajuns sa fiu scarbit si revoltat de toti care sunteti stelisti si il idolatrizati pe becali, avand nikul cu numele lui.Gigi becali este o persoana cu un IQ ce fluctueaza intre 5 si 10, hot , incult, analfabet, cartofor..si iti mai pot gasi 15 „calitati”. Ideea este ca daca nu ai ce sa faci , poti sta pe google. nu are nici o legatura articolul cu betia lui andone..genul acesta de bloguri nu sunt pentru oameni ca tine sau adevaratul becali..va trebuie un minim de inteligenta pe care nu il aveti.Voi sunteti genul de targhet la care prinde reclama la coniacul unirea, urmariti „tanar si nelinistit” si seara va delectati la Ceao Darvin..mi-e scarba de voi.si apropo.. becali ar trebuie sa aiba un minim de cultura generala..ca sa conduci ceva ( in speta o tara :)) , ion primul rand trebuie sa poti discuta cu oamenii..tzii se pare ca becali stie sa socializeze? are conturata definitia managamentului? un minim de decenta inainte sa-l sustineti cu atata inversunare.a facut acte cariatabile!? sau campanie!? de ce nu a dat 1$ fara camera? Probabil ca doar blasfemia suprema ar fi singura care v’ar deschide ochii voua, clasei de jos( scuza-ma ca sunt arogant)..stii care ar fi? sa construiaska un Casino pe Muntele Athos..Sa ai o zi usoara miine cand desfaci cihuloase la masini..si .cine stie..poate trece jiji pe la tine pe la munca sa-ti lase niste bani..ca doar e om bun.sanse cam ca la o varianta simpla la 6/49 P.S. :si eu tin cu steaua
Nicolae • 11 martie 2008, 0:10
Mai Tolontane ,dar esti chiar prost, nu inteleg ce cauti acolo,pai Steaua nu mai joaca fotbal de ani multi mai…omul ala a demonstrat ca traieste nu sa castige faima ci sa faca lucrurile „nemteste”….voi presa ati impins societatea inainte si acum ca nu mai aveti subiecte ati luato razna…un fel de mici dictatori….
profu • 11 martie 2008, 0:17
daca continuam sa nu-i respectam pe fostele glorii,o sa ajungem sa respctam gloriiile altora.
Brz • 11 martie 2008, 0:21
Este un adevar foarte trist: Steaua astazi reprezinta tot ceea ce reprezinta Becali, e o metamorfoza a ‘valorilor’ unui cioban semianalfabet in caracter sportiv, sau mai exact in lipsa acestuia . Respect pt istoria clubului, dar ea nu reprezinta decat o paranteza in contextul actual . Cei care compara ’86 cu Steaua de acum este rupt de realitate. Acum ca si pe vremuri, Ienei ARE dreptate cand spune ce spune.
ALLENATORE • 11 martie 2008, 0:36
CHIAR NU A OBSERVAT NIMENI CA DUMINICA SEARA LA HORIA IVANOVICI, ANDONE ERA MANGA?????????
lucian • 11 martie 2008, 0:41
Imi pare rau sa contrazic dar Steaua care a luat cupa nu era a lui Ienei,era Steaua facuta de Halagian,la ce jucatori avea Steaua nu avea nevoie de antrenor la fel ca echipa Romaniei cu Hagi ,Popescu.Ienei sa se ia de mana cu Iordanescu,amandoi au fost profitorii munci la altii.
Alex • 11 martie 2008, 0:52
Mda
CFRF • 11 martie 2008, 1:15
Cei care ii contesta meritele lui Ienei ca antrenor sunt dusi cu capul. Se tot vehiculeaza ideea ca halagian a stat la baza stelei din 86. A avut si el un merit in constructia echipei dar atit. Cei care cred ca la un an dupa demitera lui halagian Steaua juca din inertie sau ca se antrena singura nu prea cunosc fotbal. Ienei a stiut sa motiveze jucatorii sa-i faca sa actioneze ca o echipa si indiscutabil a scos din fiecare jucator in parte ceea ce aveau mai bun. Este cel mai mare antrenor din fotbalul romanesc pt. ca a obtinut cele mai mari rezultate pt. fotbalul romanesc. Tot respectul pt. Covaci dar el antrena Ajax nu echipe romanesti. Critica lui este de multe ori la obiect si nu trebuie respinsa ca nefondata si atita vreme cit el face o analiza pertinenta este chiar benefic. Ar trebui insa sa se tina deoparte de scandalurile din cadrul clubului si sa se pronunte doar dupa ce s-a informat despre starea reala a lucrurilor, tocmai pt a fi sigur ca nu este folosit de catre unii sau altii pt a lovi in becali!!!
lucian • 11 martie 2008, 1:28
Ptr.CFRF. Daca ne aducem bine aminte ,cand a venit Ienei a doua oara ca tehnician pe banca Stelei ,echipa a terminat turul pe locul 9,si la sfarsitul campionatului nu a jucat in nici o cupa europeana.Asta spune totul despre valoarea lui Ienei.Este foarte usor sa critici ,mai greu este sa dai solutii de redresare.
Rock • 11 martie 2008, 2:23
Pardon , Andone nu era beat cui … era doar un bun crestin (hac!)care savurase din plin cele 40 de pahare de vin (hac!) ce se beau de Mucenici , comform traditiei … hac !
” Hai pahar , pahar … „
Rock • 11 martie 2008, 2:24
Pardon , Andone nu era beat cui … era doar un bun crestin …hac!…care savurase din plin cele 40 de pahare de vin …hac!…ce se beau de Mucenici , comform traditiei … hac !
” Hai pahar , pahar … “
Rock • 11 martie 2008, 2:26
Pardon , Andone nu era beat cui … era doar un bun crestin…hac!…care savurase din plin cele 40 de pahare de vin…hac!…ce se beau de Mucenici , comform traditiei … hac !
” Hai pahar , pahar … „
endo_rama • 11 martie 2008, 5:38
mda, Ienei e nemultumit ca nu a fost adus ca director tehnic asa cum era vorba la un moment dat prin toamna. sincer, mie nu mi-a parut rau ca nu a venit la Steaua.. a trecut vremea lui, totusi
robert • 11 martie 2008, 6:19
tot in steaua bati dle tolontan. cand termini sa ne anunti si pe noi.
gabidegiulesti • 11 martie 2008, 6:23
Jiji Bacaliarul@: lasa-l pe Andone si discuta la obiect- tema e alta! Sau poate deranjeaza si atunci deviem de la subiect?!
robert • 11 martie 2008, 6:30
campania anti steaua din ultimele zile, ma indreptateste sa cred ca adevaratul motiv al actiunii este nu gigi becali ci insasi simbolul sportului din romania – clubul de fotbal steaua. nu ati avut nici un comentariu despre arbitrajul pro cfr de la meciul ci buzaul,nu ati avut nici o reactie la declaratiile belicoase ale lui muresan, sau la gesturile lor din timpul aceluiasi meci de fotbal, si in ultimul rand , domnule tolontan vreau sa va intreb de ce cenzurati comentariile trimise de noi care nu va convin? este deontologic|? dvs aruncati o piatra in apa si nu doriti sa se faca valuri!toate comentariile pro cfr idioate sau nu le-ati pubicat nu si cele pro steaua, dar sunt de acord cu dvs despre ce ati spus ieri , mai precis ca sunteti prost ,nu asa si asa , ci sigur .
robert • 11 martie 2008, 6:33
cred ca va dati seama ca ii faceti un anti serviciu lui ienei, ca sa bagati iar raca la steaua?
gaby • 11 martie 2008, 8:10
Hagi nu a fost lasat nicaieri sa-si demonstreze capacitatile de antrenor, cu exceptia numita Galatasaray, unde a promovat o serie de tineri care au transformat jocul turcilor dintr-unul fad in unul specatculos. Chiar daca au pierdut titlul in acel an, suporterii au fost multumiti, mai ales ca Galata a umilit pe Fener in finala Cupei, 5-1. insa e adevarat ca Hagi nici nu prea are rabdare si cedeaza destul de usor si nu inteleg de ce(imi vin in minte acum fazele cu hagi nervos de la sfarsitul carierei de jucator), vezi cazurile bursaspor, Poli Timisoara. Iar la Steaua n-a fost el de vina, daca il tinea jiji 2 ani si nu se baga, facea echipa puternica.ps : Lacatus era jucatorul favorit al lui Jenei.
fan fotbal • 11 martie 2008, 8:21
Sunt multi cei care confunda echipa Steaua cu oierul Jiji, dar e greu sa mai poti sa le separi si nu ai cum sa-l simpatizezi pe acest parvenit, pe acest Dinu Paturica al vremurilor noastre. Mai mult, apropierea de Jiji pe termen lung dauneaza grav sanatatii (mintale), vezi comportamentul lui Radoi, Argaseala, Meme etc… Din pacate, Steaua va straluci din nou doar atunci cand nu va mai fi eclipsata de ciobanul cu Maybach!
Nica • 11 martie 2008, 8:32
Are si nu are dreptate Ienei. Steaua nu mai e cea de pe vremea lui si nici nu are cum sa mai fie. Insa dupa revolutie trebuie sa recunoastem ca Steaua lui Becali a fost poate alaturi de Steaua de pe vremea lui Adrian Ilie cea mai buna echipa romaneasca ca peformante. Intr-un fotbal in care bugetul dicteaza valoarea eu spun ca Steaua lui Becali si-a depasit cu mult conditia. Ca nu joaca ce vrea Ienei e alta poveste. E un razboi chior intre vechile glorii si presa pe de o parte si Becali cel cu gura sparta pe de alta parte iar la mijloc pica echipa. Dar nah asta e situatia. Faima si gloria si beneficiul de a fi cea mai iubita echipa aduc cu ele si suferinta si critici ceea ce nu e tocmai rau. E rau ca nu poate fi inchisa gura lui Becali cu un fermoar sau cu scotch . In rest totul e ok. Si la drept vorbind Ienei are tot dreptul sa vorbeasca si sa critice chiar daca are si chiar daca nu are dreptate asa cum au dreptul parintii asupra copiilor. Insa cred ca ar fi mai bine daca ar face-o intre 4 ochi cu Becali si intre 60 de ochi cu jucatorii si staff-ul tehnic.
Oaie • 11 martie 2008, 8:37
explica-mi si mie care e diferenta intre Becali si Steaua, ca nu ma prind.
Steaua e a lui Becali asa cum masina mea e a mea. Asa cum eu pot sa o vopsesc maine, sa ii dau suturi in portiera sau sa o arunc in rau, asa poate face si Becali cu Steaua.
Becali e si antrenor la Steaua, nu doar patron. El face echipa, el decide cine joaca si unde pe teren.
Steaua e doar Becali. Atat.
Adrian_237 • 11 martie 2008, 9:01
Cu ce a gresit dl Ienei,ca a spus ca Laca trebuie sa plece daca se baga becali peste el? Emeric Ienei nu-si poate spune parerea despre Steaua?!Nici Tudorel Stoica?Nici Balint? Penibil articol,probabil sunteti cu gandul la alegeri,la pdl…
Liviu • 11 martie 2008, 9:50
De toti te luasesi pana acum numai de Ienei nu…
Bine ba Tolontane-milionare!!
Exact de om, de acest Gentleman al Fotbalului, ti-ai gasit si tu sa te iei…
IDIOTULE !!!
Blindatul • 11 martie 2008, 9:50
Cei care au participat la faurirea istoriei Stelei pot vorbi despre actuala situatie. In schimb trebuie tinut seama ca Steaua a fost scoasa pe taraba si in piata agrofotbalistica au aparut precupeti care au cumparat ( ca de altfel si alte cluburi ministeriale). Ei sarmani vorbesc dar nu exista legatura intre Steaua MApN si actuala decat coincidenta prezentei in titulatura persoanei fizice a cuvantului Steaua.Ei exprima pareri despre un club ipotetic,virtual. Daca se refera la FC Becali trebuie sa faca referiri clare ca vorbesc despre un club care joaca pe acelasi stadion. In locul lui Becali le-as da flit ca au discursuri referitoare la jucaria mea.Atentie la Dinamo unde intradevar se construiesc ( se si vind,e drept)fotbaliatori. Oricum FC Becali joaca cel mai prost fotbal dintre candidatele la cupe europene. Si nu cred ca legiunea sud americana se va transforma in ceva valoros. Mai precis este o echipa anonima care fara iesirile lui Gigi n-ar insemna nimic.