TOLO.RO
Vasile Turcu susţine că „CFR nu e echipă românească”. Dinamo e românească, numai că nu e echipă. Cum o fi mai bine?
Găzduite ieri de Libertatea, declaraţiile oficialului „cîinilor” nu se limitează la fotbal. Bat înspre geopolitică. „Paszkany vrea să-şi obţină autonomia transferînd doar jucători străini”, zice Turcu.Uiuiuiuu! Autonomia careului de 16 metri, iată noul concept separatist. 🙂
marți, 11 martie 2008, 5:59
Vasile Turcu susţine că „CFR nu e echipă românească”. Dinamo e românească, numai că nu e echipă. Cum o fi mai bine?
Găzduite ieri de Libertatea, declaraţiile oficialului „cîinilor” nu se limitează la fotbal. Bat înspre geopolitică. „Paszkany vrea să-şi obţină autonomia transferînd doar jucători străini”, zice Turcu.Uiuiuiuu! Autonomia careului de 16 metri, iată noul concept separatist. 🙂
Ştiţi ce-i interesant? Că, în timp ce Turcu îl atacă pe Paszkany pe chestiuni aiuristice, patronul CFR chiar se pregăteşte să comită un mare rău, dar într-un domeniu unde antreprenorul imobiliar Turcu îi este mai degrabă vecin de breaslă decît adversar.
Firmele controlate de Puiu Popoviciu şi Arpad Paszkany insistă să obţină un aviz prin care baza sportivă Tineretului va deveni un deşert de blocuri. Miza e enormă şi protestul societăţii tot mai greu de auzit. Grupul pentru Dialog Social, care monitorizează dosarul, s-a trezit, în plină luptă, ameninţat cu evacuarea. Cele două, trei ziare care scriu despre subiect rămîn tot mai izolate într-o încăpăţînare care va plictisi publicul.
Marile televiziuni tac, „sîntem operaţiuni comerciale pure” cum mărturisea deunăzi pe blogul său unul dintre oficialii unui post. Mda. Păi dacă sînteţi operaţiuni pur comerciale, luaţi licenţă să produceţi femecegeuri, nu media! Războiul e clar inegal. Pe de o parte, cîteva ong-uri şi ziare, pe de altă parte, grupuri imobiliare racordate politic şi protejate mediatic.
Domnule Paszkany, luaţi titlul, dar nu şi aerul Bucureştiului! Sîntem nişte nevolnici de mitici, dar mai dăm şi noi o tură pe Tineretului, tot mai ameţiţi, tot mai burtoşi.
Dic Lofenac • 12 martie 2008, 9:40
las sa inchida Bucurestiu in blocuri …ca uite asa nu mai ajunge titlu in Bucuresti …ever ! never , never?
Istvan • 12 martie 2008, 9:46
Paskany,e ungur,iar ***(cuvant banat) de de la Dinamo,ciudat,e **(cuvant banat) si turc !
Augustin • 12 martie 2008, 9:52
in cativa ani vom merge cu masca pe fata printr-un bucuresti imbacsit!…
robert • 12 martie 2008, 9:54
fratilor cum vi s-a parut ultima prestatie televizata a lui andone? era cumva euforic datorita succeselor cfr-ului sau era ametit de viteza lui cadu , sau era beat manga?
robert • 12 martie 2008, 10:00
daca ai ajuns sa citezi LIBERTATEA e lucru mare, asteptam decupaje din CANCAN, ROMANIA MARE si ATAC LA PERSOANA. oare fata de la pagina 5 ce parere are despre liga campionilor , sau cea care pozeaza la vremea despre fundasii centrali de la jiul!! ? bravos monseur tolontane!!!!!
pt.”IO” • 12 martie 2008, 10:00
Tarane frustrat…Articolul, daca stii sa citesti, nu era despre ce campionat ia **(cuvant bant) Fara Rusine CLUJ…ci de manariile pe care vrea sa le faca Pazskany in Bucale… ATAT!!! ramane valabil si pentru ceilalti cocliti care numai stiu alceva decat, CFR ia capionatul…Nu am niciun DUBIU!
Marian Iancu • 12 martie 2008, 10:08
DINAMU E O MARE PANARAMA , RUSINEA ROMANIEI
BORCEA , mai lasa platanele , baiatule
delfinul • 12 martie 2008, 10:21
sa zicem,ca se produce o minune.iese Cfr-ul din grupele C.L. sau prin o alta minune,castiga un trofeu,o sa fie echipa romaneasca??
BABAU • 12 martie 2008, 10:23
ROMANIA cu conducatorii pe care i-am primit,nu mai CONTEAZA, NISTE JALNICI EPIGONI.
CEAUSESCU, a avut multe bube,dar stia cu ce REBUTURI UMANE ,lucra si nu e de mirare ca-i mai si pocnea.
SUNTEM un neam CIUDAT si PACATOS, TRADATORI, prin FAPTELE noastre si nu prin VORBE numai.
RAR in istoria noastra ne-am adunat ptr. a DEZVOLTA tara asta.
Prea PUTINI oameni cu CARACTER,peste tot,iar NEMTI i-am „vandut”,asa ca nota de ECHILIBRU am pierdut-o.
ValeR • 12 martie 2008, 10:24
In tara asta functioneaza di plin cenzura!!!!!
Hei Tolo, unde este mesajul meu?
Sa va fie rusine GSP!!!
Fane • 12 martie 2008, 10:36
da ce Turcu ii roman?, poate dupa ce se da cu crema alba sa-i treaca culoarea specifica unui…
carmin • 12 martie 2008, 10:49
Grupul de Dialog Social… cu cine dialogheaza astia? intre ei, numa smenuri , susanele:’ hai sa mai luam neste bani de la stat ca suntem ong si avem dreptul etc’. ca vor face popoviciu si ‘unguru’ blocuri? foarte bine , ce ai vrea sa faca bordeie?
edi • 12 martie 2008, 11:38
Va multumesc ca ma cenzurati. O alta dovada de „democratie”. Eu nu sint pus de cei de care am vorbit sa va scriu. Nu i-am vazut in viata mea pe viu ,numai la televizor dar nu pot ramine impasibil cind niste monstrii sacri ai sportului roanesc sint tiriti cu ajutorul d-voastra in noroiul dimbovitean.
sergiuCFR • 12 martie 2008, 12:33
Daca zicea asta domnul Badea..era motiv de ingrijorare..Cine-l baga in seama pe Turcu?
In legatura cu baza sportiva e regretabil..dar vedeti ca pana si parcurile (parca Bordei, scuze daca gresesc dare nu sunt din Bucuresti) sunt atacate.
Oricum am inteles unde bateti dumneavoastra si aveti dreptate.
smile • 12 martie 2008, 13:02
Nu va mai plangeti ma de cenzura, ca e blogul omului si cenzureaza ce vrea muschiul lui si tine ce-i convine, cum ar fi si insultele unguresti. Ce face cfr cu 10 jucatori straini plus 1 roman (ala care da golurile) pe teren, fara sa mai vorbesc de lot, este legal atata timp cat frf nu impune limite de jucatori straini ce pot juca in primul 11, cum sunt in multe tari din Europa. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa-mi pleaca; in nici o tara din Europa astfel de echipe nu sunt simpatizate. De vine autorul acestui blog cu caterinca de 2 lei la adresa libertatii de gandire, opinie si exprimare ale cetatenilor romani? Asta este problema dincolo de orice partizanat. Nu este de ajuns ca ziaristii insulta, incita, manipuleaza adevarul la adapostul sintagmei ‘fara cenzura’ si nu raspund pentru incalcarea normelor de drept ca orice cetatean, acum reidiculizeaza si chestioneaza dreptul la exprimare si opinie al anumitor indivizii. De ce nu se sesizeaza organele de cercetare penala la semenea materiale editoriale care aduc prejudicii publice cetatenilor?
Badboy • 12 martie 2008, 13:20
Cataline cum e posibil sa iei in seama aberatiile unui anagramat?!
smile • 12 martie 2008, 13:31
Ce insemna ‘anagramat’?
BEBE • 12 martie 2008, 13:54
daca vor sa faca un bine echipei DINAMO sa plece toti actionarii impreuna cu hingherii de BECALI………
Tudor(gt • 12 martie 2008, 14:57
Si cei de facut Cataline , pentru a salva Prcul Tineretului , pina la urma ?!
Ma intrebam de ce nu scrie nimeni , de ce nu vorbeste nimeni la Tv despre asta , s-a facut atita tam-tam cu taxa auto , cu cedarea de organe cu parcul Bordei si cu asta NIMIC !
Care-i solutia ?
doru • 12 martie 2008, 15:21
domnule Tontolan, ideea este ca a face performanta in fotbal cu o echipa majoritar romaneasca este ceva cu care te poti mandri cu adevarat.
a face performante cu o echipa cu 99% mercenari a devenit deja demult doar o afacere. o afacere in care este exploatata prostia omeneasca.
in concluzie, ptr ce ne-ar trebui in liga 1 echipe de multinationali cand ele deja exista si sunt deja plictisitoare. gen real madrid, fc barcelona etc.etc.etc.
decat daca vorbim de afaceri?
ok. sa curga cat mai multi bani in liga 1.
liga fara stadioane.
cu alte cuvinte ati gresit subiectul in acest articol. trebuia intitulat UN FC BARCELONA IN ROMANIA, NU AERUL. succes
Tudor • 12 martie 2008, 15:31
Tolo,dar de ce sa ia titlul?Ce i-l face cineva cadou,cum se pare ca se intampla cu parcurile si cum s-a intamplat si cu altele altadata?
Ca „dinamo nu e echipa” s-a cam vazut de la inceputul sezonului pentru cine a avut ochi sa vada,dar asta nu inseamna ca in afirmatia Turcaletului nu e si o doza de adevar,nu e normal ca sa existe o echipa impanata cu atatia straini,nici macar de cine stie ce valoare,atata timp cat tot singurul roman titular da cele mai multe goluri!
Tudor • 12 martie 2008, 15:32
Dar de ce sa ia titlul,Tolo?Ce,i-l face cineva cadou asa cum se pare ca se intampla cu parcurile si s-a intamplat si cu altele mai inainte?Sau poate i-l dau arbitrii pe tava mai stii:)))
Tudor • 12 martie 2008, 15:33
Dar de ce sa ia titlul,Tolo?Ce i-l face cineva cadou?Poate arbitrii,cine stie…
Tudor • 12 martie 2008, 15:37
Parcurile se pare ca i-au fost „date in dar”,asa cum s-a intamplat si cu altele de prin Cluj mai inainte.
Ca „dinamo nu e echipa” s-a cam vazut de la inceputul sezonului pentru cine a avut ochi sa vada.Dar afirmatia Turcaletului,cu tot comicul pe care-l degaja respectivul,are si o doza de adevar.Nu e normal ca sa existe o echipa impanata cu atatia straini,care mai sunt si de o valoare indoielnica,atata timp cat singurul roman titular de acolo da cele mai multe goluri!
Tudor • 12 martie 2008, 15:39
Parcurile oricum se pare ca i-au fost „date in dar” ca si altele de prin Cluj inaintea lor.Dar asta e tara in care traim…
Tudor • 12 martie 2008, 15:40
Parcurile oricum au i-au fost „oferite” lui Paszkany cum s-a intamplat si cu altele de prin Cluj,mai de mult.
Tudor • 12 martie 2008, 15:42
Ca „dinamo nu e echipa” s-a vazut de la inceputul sezonului pentru cine a avut ochi sa vada.Dar exista si o anumita doza de adevar in afirmatia Turcaletului,cu tot comicul pe care acesta il degaja.Nu e normal sa existe o echipa atat de impanata cu straini care mai sunt si de o valoare cel putin indoielnica atata timp cat cele mai multe goluri sunt date de singurul roman titular.
Tudor • 12 martie 2008, 15:47
Nu inteleg de ce nu le convine unora ce se scrie despre ungurasul Paszkany,dar daca s-ar scrie despre Jiji,Borcica sau Copos ar face spume la gura sa-i injure ca sunt ultimii oameni!Acceptati,chiar daca nu va convine,ca de ambele parti ale Carpatilor,ca peste tot in lume,exista si „uscaturi”!
Bogdan • 12 martie 2008, 15:59
Dupa parerea Dl. Turcu, ar trebui sa credem ca multe echipe din campionatele mari precum SPANIA, ANGLIA, ITALIA … care participa in fiecare an in CL … nu isi au originea acolo. E extraordinar ce pot scoate pe gura oamenii astia.
enderbmf • 12 martie 2008, 16:34
sal,daca doriti sa stiti ce a facut valentino rossi in qatar,intrati pe http://www.enderbmf.com avand in vedere ca este a treia zi si nimic despre noul sezon in moto gp!
enderbmf • 12 martie 2008, 16:38
p.s- intrati fara grija deoarece ve-ti gasi la my favorit lincks,si gsp.ro
aciduzzu • 12 martie 2008, 16:38
Pai atunci nici Steaua nu e echipa romaneasca, e echipa machidona 🙂
diana_cluj • 12 martie 2008, 19:34
@ Dantesc
Miticia inferior,absolut splendid,insa,parca suna mai bine Miticia minor…
sardelli • 12 martie 2008, 22:16
CFR E ECHIPA, ATAT. NU E SINGURA DIN EUROPA SAU DIN ROMANIA CARE ARE MULTI JUCATORI STRAINI.
SI CHIAR DACA AR FI ASA CARE-I PROBLEMA? TURCULE? DINAMO E NEPUTINCIOASA SI ASTA-L DOARE TE TURCU, MAI BINE AI PUNE MANA SA FACI ECHIPA! FRAIERE SAU LASA PE ALTCINEVA. IA-TE DE MANA CU BECALI SI ARUNCATI-VA IN DUNARE, POATE VA INECATI SI SCAPAM DE VOI!
sandokan vasile • 12 martie 2008, 23:24
Popoviciu e cumnatu’ lu’ Badea de la Dinamo,aia,maidanezii imperiali!
Dantesc • 13 martie 2008, 0:50
@diana_cluj ,nu Diana …miticia inferior e cea mai buna „pecete”
alex marginean • 13 martie 2008, 1:07
da, am asteptat o zi sa vad daca imi vei posta comentariul. repet, nu am injurat,jignit sau atacat pe nimeni. se pare ca libera exprimare a ramas undeva in „aerul de dinainte de ’89”. e pentru ultima oara cand imi mai pierd timpul cu articolele tale. poate cand vei realiza cat de importanti suntem noi, cititorii, pt cariera ta, ne vei acorda respectul cuvenit. sau poate va fi prea tarziu. Sanatate!
ALEX • 13 martie 2008, 1:47
VASILE TURCU SA MAI TACA DIN GURA CA ESTE UN CAINE CARE LATRA DEGEABA SI NU MUSCA DELOC
robert • 13 martie 2008, 7:55
dle tolontan , cititi va rog comentariile de pe blogul lui andrei vochin, si va dati seama ca un articol pertinent naste comentarii de bun simnt,si la dumnealui nimeni nu injura , pe cand la dvs cu articole incitatoare, enervati lumea si multe comentarii sunt obraznice datorita dvs
DRAGOS • 13 martie 2008, 8:55
TOLO, ESTI BAIAT CAPABIL, DAR VOI CHIAR NU VRETI SA INTELEGETI CA NE PLICTISITI CU CONFLICTUL ASTA CFR-STEAUA??? MURESAN-GIGI??? GATA!!! AJUNGE, DEJA EXISTA O SATURATIE…NU MAI CITIM. VB SERIOS. NI S-A LUAT. MAI SCHIMBATI SI VOI SUBIECTE-LE. NU-I MAI BAGATI IN SEAMA ATATA PE MURESAN SI GIGI. MAI LASATI MACAR SA TREACA OS APTAMANA FARA SA MAI ZICA CEVA MURESAN CARE E UN NIMENI IN FOTBAL SI NU A REALIZAT INCA NIMIC, DE CE I SE DA ATATA IMPORTANTA??? DE CE NU ACORDATI IMPORTANTA SI ALTOR ECHIPE??? EU SUNT STELIST, SI CHIAR DACA INCERCATI SA IMI SPUNETI CA MURESAN VINDE, CRDETI-MA CA CFR NU ARE MAI MULTI SUPORTERI DECAT UTA DE EX…SAU ALTE ECHIPE, NICI MACAR TRADITIE NU ARE!!! TOTI SUPORTERII EI DIN TOATA TARA INCAPE PE STADIONUL EI CU 3 TRIBUNE. DECI GATA. AJUNGE. MAI SCUTITI-NE CU MURESAN SI CFR…ASTA DACA MAI VRETI SA CITEASCA LUMEA CE SCRIETI.
dan • 13 martie 2008, 9:16
in ceea ce il priveste pe Paskani si operaiunile lui dubioase imobiliare, asta e cu adevarat scandalos. sunt prea multe cazurile similare din pacate: paduri, baze sportive si spatii verzi sacrificate in lacomia mirsava a unora
virus • 13 martie 2008, 9:32
nu ati inteles nimic din articol…bravo tolo…nu prea are loc articolul intr-un ziar de sport insa este la subiect
patryk • 13 martie 2008, 13:00
Cataline te obosesti degeaba.
Unu – domnul Turcu face parte din categoria conducatorilor de cluburi de fotbal care, asa cum am mai spus, le lipseste putina imaginatie in lupta asta psihologica cu adversarii, ca sa nu spun mai mult. Si mai au mult (conducatorii) pana sa se mai cizeleze si sa poata lansa un atac mai elegant si mai legat de realitate decat ce pot in prezent.
Doi – domnul Paskani e om de afaceri si il doare la „doi metri in fata…” de aerul vostru sau mai stiu eu ce. Cat timp exista o posibilitate de a-si mai rotunji averea n-o sa ezite nici un moment. Caci dincolo de apartenenta etnica e tot roman si e in aceeasi cursa contracronometru de imbogatire. De altfel cred ca si la el acasa, in Cluj face acelasi lucru. Dar sunt sigur ca, casa lui e intinsa pe multi metri patrati cu multa verdeata, evident pentru el si familia sa. Restul „saracilor” care stau la bloc dispar in fata scontatelor castiguri. Numai ca uita ca si el si familia sa nu pot trai numai acasa si trebuie sa ajunga si ei in infernul de beton.
NATHAN • 13 martie 2008, 13:02
domnu Tolo, intr-o tara normala asta-i treaba primariilor. Ele, prin directiile de urbanism, trebuie sa spuna daca un spatiu este edificabil sau nu. Nu veti intalni nicaieri un investitor in domeniul imobiliar-constructii care, pe considerente morale, sa refuze sa construiasca intr-o zona sau alta. Pe oamenii de afaceri ii intereseaza dezvoltarea afacerii si maximizarea profitului. In ce-l priveste pe analfabetul si penibilul domn Turcu, l-as sfatui sa se ascunda sau sa fuga la vederea unei camere TV
Fluerasul • 13 martie 2008, 13:39
In locul bazei Tineretului ar trebui sa se faca o alta baza, moderna, cu toate facilitatile. Ne-ar trebui si noua o asemenea constructie, care lipseste cu desavarsire intr-o tara totusi cu pretentii…
Cu toate astea, ca bucurestean, ma gandesc ca si niste blocuri ar fi utile, s-ar mai face cateva mii de apartamente atat de necesare. Pana la urma, viitorul e clar din beton, chiar daca nu ne convine asta…
Marian Iancu • 13 martie 2008, 14:20
DINAMO , STOAIA SI MEFERE CLUJ SUNT RUSINEA ROMANIEI
FORTA POLI VIOLA
gogu • 13 martie 2008, 15:50
ma tolo tu ai dreptate dar masa de oameni mai ales asta romaneasca e blegita demult. nu-i duce capu, nu protesteaza, ei sunt doar multumiti.
dani • 13 martie 2008, 16:09
hahaha tare Cataline, bv!
:D:D:D
la fayette • 13 martie 2008, 16:35
De la dom’ Gigi Becali incoace care mai de care, in criza de inspiratie, sare cu aceasta zicere:”Clujul nu e echipa romaneasca”. Sofism curat! Clujul va reprezenta Romania nu alta tara in cupele europene anul viitor.
Mutatis mutandis: Mihai Viteazul (ca tot ii place lui domn’ Gigi sa se refere la el) a cucerit Transilvania cu o oaste de cazaci, secui, poloni si alte romani verzi ca stejarul. Este mai putin relevant evenimentul pentru istoria romanilor?
popescu ilie • 13 martie 2008, 17:35
doamne,cita prostie,clujul nu e in romania ?noi ardelenii am simtit pe pielea nostra multe,inclusiv faptul ca am fost dati in 1940 de mitici altora.ne am regasit dar nu stiu nu e adevarat ce se intimpla cu turcu ,gigi becali si alti ca ei !poi marile echipe din anglia,spania citi jucatori straini au ?nu credeti ca ne jigniti ?ce face comisia pentru discriminari ? ce face frf ? dar liga ?ar trebui clujul sa se adreseze la uefa si fifa,sau poate ca ar trebui sa joace in alta tar ca la hochei ?rusine…..