Să nu-i uităm pe adevăraţii vinovaţi!

Am vorbit despre slăbiciunea lui Deaconu.

vineri, 21 martie 2008, 9:12

Am vorbit despre slăbiciunea lui Deaconu.

Am vorbit despre fragilitatea sistemului de pază şi ordine. Şi despre ce n-au reuşit stewarzii, despre ce puteau apăra jandarmii şi despre cît de inconsecvent a fost George Copos, cel care şi-a scufundat echipa în Groapa Marianelor şi a Incertitudinii.

Despre multe am vorbit şi vom mai vorbi.

Dar hai să facem ceva! Hai să-i lăsăm puţin deoparte pe aceşti oameni, cu unghiurile lor slabe, ca fiecare dintre noi, şi să ne ocupăm de adevăraţii vinovaţi, de prost crescuţii din tribună, de rudimentele din cauza cărora nu ne mai ducem copiii la fotbal.

Pe vremea noastră, ei, da, e vremea noastră, învăţai pasa, şutul şi driblingul. Despre ele discutai la nesfîrşit. Puştii de azi sînt prinşi între ROAF şi Comisia de Disciplină. Cum Ăl de Sus să te mai îndrăgosteşti de fotbal?!

Citiţi-l pe Andrei Vochin! Îl cunosc de 15 ani şi nu l-am văzut niciodată atît de furios şi de dezamăgit.

„Fumatul dăunează grav fotbalului!”, sună un coment amuzant venit pe blog. Apropo de brichetă. Îmi pare rău de ceva. Că în locul lui Deaconu n-a fost Crăciunescu. Şi acum povestesc cei de la Anina cum l-au alergat ei pe „Nea Nelu” şi s-au trezit cu coastele învineţite. Dacă cineva ar fi dat în el cu o brichetă, le arunca în loc o butelie!

Comentarii (368)Adaugă comentariu

doggie  •  22 martie 2008, 2:27

lui nenea Ionescu:
pai se pare ca dupa suspendarea aia i-a venit mintea la cap…

doggie  •  22 martie 2008, 2:37

for all sheeps:
boro se zbate pe locul 13 (cand va dat 4 in 70 de minute era pe 14)
invitati-i la un patrulater cu montpellier (divizia a doua franceza) si leeds (liga a doua engleza) sa mai iasa si ei europa…

doggie  •  22 martie 2008, 2:39

presedintele UEFA mai bine il excludea pe tudor din arbitraj dupa intentiile de meciul cu unirea din vara si cel de acum…

doggie  •  22 martie 2008, 2:42

bravo dl costin

doggie  •  22 martie 2008, 2:43

bai nea tolo, vad ca mergeti inainte
sa se faca nene ca-n spania
sa se joace ce a mai ramas…

daca nici aia nu au fotbal performant, atunci
cine?

retusar  •  22 martie 2008, 2:51

Da, l-am citit pe genialul Vochin, un articol cel putin nesimtit din partea unui ziarist, chiar si a unuia care are scuza de a fi singurul profesionist intr-un ziar de sport. De fapt, tot statistica e cea care ii salveaza intr-o oarecare masura articolul. Trebuie insa sa recunosc ca e de efect, e incredibil cum toate „maimutele”, in loc sa se simta jignite se intrec in a se dezice de conditia lor, aratand cu degetul spre surate si impaunandu-se, ca vezi-doamne ele nu sunt vizate, ele intra in cercul select al „oamenilor”. Halal…

oxigen  •  22 martie 2008, 3:24

chiar daca e un precedent periculos… eu cred ca a procedat bine deaconu. atata timp cat e acoperit de regulament… sorry!

andy  •  22 martie 2008, 3:26

Tolontan esti o maimutza ca si Gabi Safta!!!!!!!!!!!!!
PS de surubul din capul lui Bozovic inca nimic…

costel strainu  •  22 martie 2008, 3:41

DOMNULE TOLONTAN FELICITARI SUNT SURPRINS,L-AM CITIT PE VOCHIN I-AM SCRIS SI AM VENIT LA DUMNEAVOASTRA CA SA VAD CE SCRIETI SI CIND COLO ATI SCRIS CE AR FI NORMAL SA SCRIE TOTI,DAR TOTI.TOTI JURNALISTI ROMANI ASA AR TREBUI SA INCEAPA ARTICOLELE CU PRINCIPALI VINOVATI ,IAR DUPA ACEEA CU CAUZELE.SUNT IN SPANIA DE ZECE LUNI SI NU AM AVUT POSIBILITATE SA IMI CUMPAR CALCULATOR SI NU VAM MAI CITIT DAR ACUM AM SA RECUPEREZ TIMPUL PIRDUT .CIND ERAM ACASA.AVEAM UN BAR SI CUMPARAM ZIARUL NUMAI PENTRU ARTICOLELE DUMNEAVOASTRA.TOTI CLIENTI CASEI DOREAU SA VA CITESCA .NU NE DEZAMAGITI.EU CIND DISCUT DESPRE FOTBAL CU CINEVA MA IDENTIFIC CU DUMNEAVOSTRA CRED CA SEMANAM PUTIN IN MODUL DE A GINDI.sa lasam vorbaria,articolul este bun vinovati sunt cei care spui si tu ,dar cauzele care sunt cauzele RASCOALEI…1.intoxicarea vinovatilor…cu ce arbitri corupti,butoane,jigniri demne de dupa blocuri,jocuri de culise,…cine ia intoxicat=presa.2CLUBURILE CARE AU PERMIS DE.A LUNGUL ANILOR CA ANUMITI SUPORTERI SA FACA CE VOR PE STADIOANE CU LARGUL CONCURS AL LOR.3.SIMTUL CIVIC CARE LIPSESTE INTREGI SOCIETATI ROMANESTI.AM VAZUT DE ATITEA ORI UNUL IA BATAIE SI LUMEA TRECE PE STRADA CA SI CUM NU SAR INTIMPLA NIMIC.(IN MOD NORMAL LA PRIMUL OBIECT ARUNCAT CARE SE VEDE LA TELEVIZOR ESTE BRICHETA GALBENA DIN MINA LUI NESU IN PRIMA REPRIZA CRED,ATUNCI CEL DE LINGA CEL CARE A ARUNCAT TREBUIAU SA-L OFERE ORGANELOR DE ORDINE SI ATUNCI EU CRED CA NU MAI AVEAM MECI INTRERUPT)4.FIRMA DE PAZA LA NOI FIRMELE DE PAZA SE UITA LA MECI.FIRMA DE PAZA TREBUIE DATA IN JUDECATA.(DAR AM INTELES CA ESTE A DOMNULUI COPOSU ,SAU ESTE ACTIONAR PE ACOLO)5.FEDERATIA INPREUNA CU LIGA.NU A INPUS ARBITRILOR O SEVERITATE MAI MARE IN PRIVINTA HULIGANISMULUI,SI UNIFORMIZAREA DECIZIILOR (ACEASTA DUCE TOT TIMPUL LA SPECULATI)CAM ATIT AM AVUT DE SPUS.IMI INCEPE WEEKENDU.SUNT UN NOROCOS.VAD MECIURI DIN SPANIA,ANGLIA,ITALIA ,GERMANIA,COMENTARIILE DE DUPA MECIURI SUNT EXTRAORDINARE CEL PUTIN IN SPANIA .FAC STATISTICA SI CINE A PASAT CU CINE A PASAT.LUI DOMNUL VOCHIN IAR PLACE MULT.RAR DISCUTA DE ARBITRAJE SI ATUNCI ARATA GRESEALA SI ATIT.MI-AS DORI MULT SA INCEAPA UN MOMENT ZERO SI IN PRESA.PA VA SALUT CU DRAG DIN SPANIA.

andrei  •  22 martie 2008, 3:51

jenanta e Steaua in ultima vreme… nu doar jucatorii, incepand fireste cu Lovin, au fost penibili cat de rapid au iesit de pe teren, dar si „marele luptator” Lacatus… mi-era asa o greata cand l-am vazut in reluari la TV cum ii indemna discret pe jucatori sa iasa cat mai repede de pe teren…. asta a ajuns Steaua… cu un conducator ca Becali nici nu se putea altfel… campionatul asta este cel mai urat din cate stiu eu in ultimii 20 de ani. si asta doar din cauza Stelei

ROMANESCU  •  22 martie 2008, 3:51

Tot ce se intampla acum este doar efectul unei cauze mult mai profonde,de ordin social ,economic,politic,si … cum vreti sa o mai numiti.
Fotbalul este un sport si un spectacol , deci sunt multi bani in joc , iar acest lucru atrage multi „shacali ” profitori.
Daca innainte de „90” stiam ca orice este posibil „la ordin”,acum aspectul este de ordin : cine are bani mai multi si este mai tare „in lipsa de caracter „.
Dupa „90”, cu ajutorul „regelui”(si pentru asta a platit-o), au intrat in fenomenul fotbal o familie de Shacali(becali),si altii.
Cu primitivismul lor au dirijat,au facut si desfacut toate itzele fotbalului romanesc , ajungand acum STAPANII lui.
Mai rau este fatul ca: AU DEVENIT IMAGINI „TABLOU” PENTRU MENTALITATEA TINERETULUI ROMANESC.
Daca decrepitii astia sunt „modelul” de urmat pentru tineretul roman ,atunci ce rost mai are sa faci scoala ,sa te educi ,ca tot ajungi un nimeni !
Steaua a ajuns fara spectatori si (sprijiniti de presa)au inventat teoria „invadatorului ungur” de la Cluj(ORAS ROMANESC), care vor sa ne fure STRALUCIREA STELEI,facand „legale” crimele penale ale arbitrilor pe motiv ca-s ROMANI.
Acum ,cu RAPID ,si urmeaza CINE ?????
Si cate si mai cate …..!!!!!!!!!
Voi,PRESA , AVETI O MARE VINA SI ATI FACUT SA SE INJURE ROMAN DIN BUCURESTI CU ROMAN DIN CLUJ, IASI SAU TIMISOARA.
STOPATI ODATA ACEST MASACRU EDUCATIONAL !!!
IN DVS, DLE TOLONTAN ,VAD O RAZA DE SPERANTA.
DUMNEZEU SA-I OCROTEASCA PE ROMANI !

Un ROMAN de peste Ocean

andy  •  22 martie 2008, 3:52

mai l;asati mai cu Craciunescu si Porumboiu ca si ei au pacatele lor.

andy  •  22 martie 2008, 3:55

Peste Ocean …
Nu exista nici oechipa ca Steaua, condusa de vreun cioban din Wisconsin!!!!

pitt  •  22 martie 2008, 3:55

nu-i uitam pe vinovati…este evident ca vina, concret in acest caz o are acela(acei) care au aruncat din tribuna. sunt rapidist si mi-e greu sa accept ca Rapidul trebuie sa piarda acest meci cu 3-0, dar daca asa zice regulamentul, asta e…trebuie aplicat. „REGULAMENTAR” declara mircea sandu. foarte bine!
TOTUSI…se presupune ca liga I e o competitie corecta si cinstita in care toate cele 18 competitoare au aceleasi obligatii, dar si drepturi, si nimeni nu este mai presus de regulamente. atunci cum se face ca oa astfel de masura se ia (nu vreau sa zic in dauna rapidului) TOCMAI in favoarea stelei? de ce steaua si poli tim. nu au fost depunctate pt declaratiile conducatorilor? nu asa ar fi REGULAMENTAR? de ce craiova nu a fost depunctata pentru rasism?( scandarile din meciul cu rapid)…de ce un patron are voie sa investeasca la 2 echipe din aceeasi competitie?
recunosc ca Rapid trebuie sa plateasca pentru ce s-a intamplat aseara, dar DE CE in alte situatii nu se aplica regulamentul?
sunt fan Juventus Torino si chiar daca nu imi placea, recunosteam ca erau avantajati de arbitrii pt ca era evident, nu cum fac acum suporterii stelisti care nu accepta ceea ce vede o tara intreaga. pana sa fie retrogradati Juve eram ferm convins ca o echipa de traditie dintr-un campionat nu va fi nicodata sanctionata drastic de forurile fotbalistice dintr-o tara. iata ca totusi se poate…asa ca mai intreb o data: DE CE REGULAMENTELE NU SE APLICA PENTRU TOTI SI IN EGALA MASURA?????????????????

florin_ss  •  22 martie 2008, 4:00

hei Tolo, ia citeste asta, te rog:

apropos de regulamente: de ce cand a cazut nocturna in Giulesti acum vreo cativa ani la meciul cu PSG, UEFA nu a decis rejucarea meciului asa cum ar fi spus regulamentele? fiindca in loc sa aplice niste reguli per se, au decis sa aplice regula bunului simt care spunea ca Rapidul era eliminata.

in al doilea rand: acum vreo cativa ani, la un meci FC Bihor-FCM Bacau, jucatorii bacauani luau cartonase rosii intentionat ca sa incerce rejucarea meciului. comisiile ligii au hotarat totusi ca in ciuda regulamentului, meciul sa fie acordat Bihorului cu 3-0.

in cazul de fata, o decizie din partea Ligii sau Federatiei care ar schimba 6 puncte in lupta pentru locul 2, nu ar fi doar iresponsabila, fiindca ar crea un precedent periculos, dar ar si distruge ideea de competitie. mai ales in contextul actual in care 2 dintre cele 3 victorii ale Stelei de anul asta au fost realizate cu ajutorul clar ar arbitrilor.

eu inteleg ca suporterii trebuie educati, dar momentul este total nepotrivit. si in plus, sunt inca dubii serioase cu privire la faptul ca nu ar fi fost totul o actiune premeditata a Stelei…

o decizie de 3-0 pentru Steaua, ar insemna ca Becali poate efectiv sa faca absolut ce vrea el in campionatul romanesc.

arh. Gheorghe Petresciu  •  22 martie 2008, 4:02

Cine sant golanii Stadioanelor: Tinerii care nu merg la scoala, cei care traiesc din moravuri tipice Romaniei de azi. Intrebare:-Ce face Ministerul Invatamantului cu acesti tineri deformati social si fara perspectiva? Atacati acest minister ca sa rezolve problema unui tineret lenes, murdar, scarbos si fara scoala. Asa ca, faceti ceva pentru masa de infractori ai stadioanelor. Hai Steaua!

florin_ss  •  22 martie 2008, 4:03

si inca ceva: daca tot vorbesc cei de la Federatie de acoperirea regulamentara a deciziei ce o vor lua. de ce nu fac nimic si legat de faptul ca Steaua are echipa satelit in Divizia A? e strigator la cer ce se intampla in campionatul nostru…. Becali isi permite sa recunoasca pe fata ca apeleaza la butoane samd, iar cand altii gresesc, imediat se apeleaza la „regulamente”…

axell  •  22 martie 2008, 4:04

SA VEDEM CE MASURI VA LUA LIGA VIZAVI DE TOATE DECLARATIILE CONDUCATORILOR RAPIDISTI…SI DACA JUCATORII PANCU , PE CARE ZOTA MAI AVEA PUTIN SI IL DECLARA MORT , M.CONSTANTIN ,SAPUNARU,MAFTEI,CARE I-AU BRUSCAT PE ARBITRII, PE GOLANSKI SI RADOI, VOR FI SANCTIONATI CONFORM REGULAMENTULUI CU CARTONAS ROSU…LA JUDECATA SE ADMITE SI PROBA VIDEO…NEA MITICA AI GRIJA SA NU MAI PUI “BATISTA PE TAMBAL” ASA CUM ITI PLACE SA ZICI…

DESPRE ACESTE INCIDENTE NIMENI NU A SCRIS SI NICI NU PREA SE INGHESUIE SA O FACA D-LE TOTLONTAN…AS VREA SA AFLU PUNCTUL D-STRA DE VEDERE IN LEGATURA CU ACESTE INCIDENTE SI DECLARATII …CARE POT FI DOVEDITE CU PROBE VIDEO

marius  •  22 martie 2008, 4:04

Tu esti o mainutza cu talent de saltimbanc!!!!
Face-ti pe intelectualii, dar presa nu-i nici mai buna nici mai rea decat societatea romaneasca!!!!
Voi dati apa la moara unor suporteri care sustin echipe ce nu disputa jocurile pe teren ci in birourile federatiei sau pe la rudele arbitrilor!!!!!!!!!!!!!!
Acum ati sarit calul.
Valentin Ceausescu e ultimul om care a oprit un meci si a dat o cupa echipei care a pierdut finala!!!!!
E oare un semn ca va vine sfarsitul???

gggmn  •  22 martie 2008, 4:35

D-le Tolontan, citeste te rog editorialul lui Cartianu din EVZ de sambata… sa vezi ce si cum sta treaba

pitt  •  22 martie 2008, 4:45

@axell
asa cum spui tu, acei jucatori ai rapidului trebuie suspendati pe baza probelor video si de asemenea conducatorii rapidului trebuie pedepsiti pentru declaratii ca doar si steaua si poli timisoara au fost depunctate in urma declaratiilor jignitoare facute public saptamana aceasta( si in multe alte randuri) cum prevede regulamentul de altfel. propun ca jiji sa fie premiat cu premiul NOBEL pt pace de fiecare data cand mai „binecuvanteaza” pe cineva cu o injuratura sau jignire de orice fel, iar ceilalti conducatori de club din liga I sa fie trimisi in exil la frontiera dintre israel si palestina pentru ca nu nu stiu sa aprecieze „mantuirea” pe care le-o ofera jiji prin declaratiile lui.:))

marius  •  22 martie 2008, 4:57

Am vazut la conferinta de presa ca Mircea Sandu a spus ca arbitrii aveau voie sa se intalneasca,si chiar era indicat.Nu cumva de la indicata intalnire lipseste un arbitru?Din cate stiu eu sunt 4.De ce lipseste tanarul Bogaciu?De ce el nu are loc la “intalnirea” dintre cei vechi?

Canada  •  22 martie 2008, 5:08

„… el arunca cu o butelie” (!!???).
Asta-i mentalitatea care o sa duca la crima. Cind se va intimpla asta nu uita sa te treci pe lista vinovatilor alturi de patronii si presedintii de cluburi, FRF, Liga, jucatori si antrenori. VOI sunteti cei care creati opiniile si atitudinile celor care vin la stadion pentru scandal si razbunare. Voi sunteti cei care le creati acdeasta psihoza de criminali. SA VA FIE RUSINE TUTUROR

marius  •  22 martie 2008, 5:23

ASTA E MENTALITATEA ZIARISTILOR ROMANI!!!
PENTRU EI SUPORTERII SUNT MAIMUTZE NU CETATZENI!!

marius  •  22 martie 2008, 5:25

DACA SCRIATZI METAFORA ASTA IN AMERICA RAMANEAZTI SOMERI PE VIATA!!!

stelist  •  22 martie 2008, 5:34

PROBLEMA E UNA GRAVA. VEDE TOATA SUFLAREA CE SE INTAMPLA SI VOI, PRESA, INCERCATZI SA MANIPULATZI LUMEA, CU TRUCURI IEFTINE. DE CAND SUNT, SI AM CEVA ANI, CAM TOT TIMPUL S-A ARUNCAT CU BRICHETE SI NIMENI NU A OPRIT VREUN MECI. SA INCEPEM SANCTIUNILE CU MECIUL RAPID-STEAUA? STIM SI DE CE, PENTRU CA S-A PLATIT PENTRU ASTA. TOATA TZARA O VEDE, NU MAI INCERCATZI SA MANIPULATZI TINERII CU ARTICOLE STUPIDE SI MIROSIND A BANI MURDARI.
LASATI SPORTUL SA SE JOACE PE TEREN, NU PE VALIZA CU BANI!!!!
VA ROG FRUMOS!

ioan plischi  •  22 martie 2008, 6:25

solutia simpla si eficace: toate jocurile dintre cele trei cluburi nascatoare de huligani sa se desfasoare fara spectatori.

Band  •  22 martie 2008, 6:35

Eheeee domnule Tolontan. Cate pacate are si acest Craciunescu. Eu am fost la meciul de pomina de la Anina. Ce bataie a luat saracul. Nici de la mama lui nu a primit asa ceva. Cred ca si acum are cosmaruri. Dar A MERITA-O.Daca va intereseaza va pot povesti mult mai multe.
Cat despre Rapid -Steaua s-a implinit dorinta lui Multescu. Au pierdut amandoua.

antivoi  •  22 martie 2008, 7:27

Tolontane ,poti sa te privesti in oglinda?

Dromikete  •  22 martie 2008, 7:28

Era intr-o joi seara.
Dupa 17 ani in care a acoperit toate blaturile si shmenurile, toate agresiunile fizice sau verbale, in care a terfelit toate regulamentele si a judecat numai cu jumatati de masura, FRF s-a decis ca vrea sa aplice, in sfarsit litera legii din fotbal.
De ce ? Nu v-am zis ? Era intr-o joiseara.

alex  •  22 martie 2008, 7:45

Atat timp cat oameni ca Tweety (marele suporter stelist), apropo si eu sunt stelist, intra in continuare pe stadioane si isi bat joc de munca a zeci de oameni, iar justitia romana da sentinte comice, nu ajungem nicaieri.
Ce vina au jucatorii rapidisti ca unul care a venit sa isi arate frustrarea propriei nulitati, a determinat, probabil, rezultatul meciului?
Nu mai avem curajul sa mergem la meciuri ale echipei favorite de frica. Putem lua o bata in cap chiar de la un suporter al echipei cu care tinem.

herda  •  22 martie 2008, 7:50

Mda, bine zice comentariul anterior: dupa ce Sandu a acceptat blatul ordinar al Stelei cu Buzaul(nici nu are rost sa mai zic ce prevad regulamentele despre echipele satelit), a acceptat jignirile incredibile ale lui Becali (desi regulamentele spun ca in cazul respectiv echipa ar trebui depunctata), dupa ce a acceptat ca Becali sa motiveze diverse echipe cu bani (din nou, impotriva regulamentelor), dupa ce s-a facut ca ploua atunci cand Becali a marturisit ca a dat bani arbitrilor si jucatorilor adversi (a dat doar cele doua exemple in care planul nu i-a iesit si Steaua a pierdut, dar va imaginati cate aranjamente i-au iesit) Sandu se trezeste sa aplice la sange regulamentul exact in cel mai dubios moment posibil.

efectiv nu-mi vine sa cred ca traiesc intr-o tara in care se poate ajunge la asa ceva. vreau sa emigrez si sa nu mai aud niciodata de mizerii ca Becali, Sandu si altii ca ei

v.a.  •  22 martie 2008, 7:55

Domnule Tolontan,
ca deobicei in presa si dezbaterile publice din Romania, incidentele se judeca in aspectele lor colaterale, care capata treptat greutate specifica de probleme esentiale. Uitati-va si dvs ca azi Gazeta va publica viata si acivitatea lui Deaconu; apoi, dl Ioanitoaia umbla la argumente morale, vezi doamne arbitrul nu are tarie de caracter; mai deunazi dl Sichitiu vorbea foarte convins ca ar trebui ca Steaua insasi sa ceara rejucarea meciului, cu portile inchise etc etc. Este limpede pt mine, se cauta prin asta a se intari teoria conspiratiei. Ce este de discutat aici, insa, nu sunt aspectele colaterale ci ceea ce s-a petrecut in fapt: a fost lovit arbitrul de un spectator? Daca da, avea arbitrul optiunea de a fluiera sfarsitul partidei, conform regulamentelor in vigoare? Pana la urma, poate fi obligat un arbitru sa continue a oficia un meci in conditii de amenintare la integritatea sa fizica? Si mai e ceva: este Rapidul la prima abatere, ma refer chiar la oficiali si jucatori!? Va mai amintiti conduita isterica a antrenorului Razvan Lucescu si a jucatorilor rapidisti la Petrosani, unde arbitrul Helesteanu a fluierat finalul partidei inainte de termen? Si atunci oficialii rapidisti au cerut scoaterea lui Helesteanu din arbitraj! Deci, domnule Tolontan, ce trebuie discutat aici? Faptul ca mama martorului a fost o tarfa sau aspectele pe care el le-a constatat cu propriile simturi? Scuze ca folosesc initiale, dar nu-mi place sa fiu injurat pe internet. O zi buna! V.A., avocat

mario  •  22 martie 2008, 8:05

HAI STEAUA! Bravo celor 500….suporteri stelisti pentru curaj….sa fie fericit Diaconu ca nu a luat un glont in cap…ca in Giulesti se poate si mai bine decit cu o bricheta…

unom  •  22 martie 2008, 8:09

Va propun rememorarea evenimentelor …cronologic:
1.Echipele intra pe teren..se aprind artificii = INTERZIS
2.Se scandeaza tot timpul injurii = Interzis
3.Se arunca cu obiecte in teren de la tribuna II…jucatorii Stelei le arunca in afara terenului(urmariti-l pe Ghionea cu atentie in faza in care a fost lovit Deaconu..)=INTERZIS
4.Este lovit Deaconu
5.Se face apel la spectatori..de fapt a sunat ca un ultimatum
6.Se arunca iar SPRE ARBITRU
7. Se opreste jocul
Concluzie:
Nu pentru ca a fost lovit a oprit jocul…ci pentru continuarea manifestarilor huliganice…priviti jucatorii Rapidului cand s-a fluierat sfirsitul…NU s-au indreptata spre arbitru ci spre tribuna II…

Tudor B  •  22 martie 2008, 8:09

Poate Deaconu s-a pripit, si mai mult ca sigur a actionat emotional. Dar este de apreciat ca, in sfarsit a fost cineva care a „luat taurul de coarne”. Poate este un prim mic pas pentru sanitizarea fotbalului romanesc.

Adi  •  22 martie 2008, 8:16

Cum arbitram? In litera si spiritul regulamentului. Cand e litera cand e spiritul? Am norocul postrevolutionar sa pot privi la tv. meciurile din campionatul englez pt. ca apoi sa le compar cu cele din campionatul romanesc. Observ ca la englezi, la a doua interventie INCORECTA, vinovatul primeste galben. La noi… abea dupa pauza.In etapa trecuta am vazut nenumarate interventii rudimentare, trecute cu vederea de arbitrii, am vazut apoi cartonase acordate si bine si rau, dar nu pot sa nu ma intreb daca arbitrii ar aplica regulamentul in litera lui n-am avea mai multe meciuri intrerupte in min 71 ? Din lipsa de „cvorum”. Ca sa fiu bine inteles: in acest spectacol fotbalistic gresim cu totii jucatori, arbitrii, suporteri, comentatori. si geresim frecvent. Atunci cum arbitram? Cum va arbitra Comisia de disciplina care nu e instare sa se intruneasca de urgenta? In litera sau spiritul regulamentului?

DESCAPATANATORUL  •  22 martie 2008, 8:43

TOATA LUMEA ZICE CA TREBUIE SA SE RESPECTE REGULAMENTELE.ATUNCI HAI SA LE RESPECTAM!CINE I-I PERMITE ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) JIJI SA FINANTEZE 2 ECHIPE DE DIV 1 ? CINE INCHIDE OCHII LA GRESELILE FLAGRANTE DE ARBITRAJ IN FAVOAREA ASA ZISILOR GRANZI? CINE LE PERMITE VESNICA BALACAREALA SI JIGNIRI DINTRE CONDUCATORI UNDE ACEEASI TZATZA JIJI DETINE ROLUL PRINCIPAL,DESI EXISTA IN REGULAMENT PARAGRAFUL CARE ARATA DEPUNCTAREA ?ACESTA ARE UN SINGUR PERSONAJ:mircea sandu si gasca lui santajata de clanul becali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hcv  •  22 martie 2008, 8:44

Cum se poate asigura ca acei suporteri interzisi pe stadioane nu vin intradevar la meci? Ati pus aceasta intrebare aseara si nu ati primit nici un raspuns clar si sigur. Asta e adevarul acum: nimeni nu garanteaza ca la urmatoarele meciuri acei indivizi nu vor fi pe stadion, facand mai mult ca sigur ceea ce stiu sa faca mai bine. Nu m-a multumit raspunsul cu baza de date. ha! Ce conteaza ca figureaza in baza lor de date, daca nu se pot lua masuri sigure? Eu as propune altceva, am auzit ca asta se practica si e mai sigur: la ora la care incepe meciul echipei favorite fiecare dintre acesti asa zisi suporteri sa fie obligati sa se prezinte la o sectie de jandarmerie si sa „semneze condica acolo”. Simplu, s-ar accesa acea baza de date, s-ar bifa in dreptul suporterului respectiv si se va putea atunci disculpa acela de la eventualele viitoare incidente. In caz contrar, amenda, munca in folosul comunitatii sau chiar arest cateva luni. Nu ar fi nevoie decat de 2-3 astfel de decizii si s-ar mai potoli acestia. E revoltator sa crezi ca iubesti sportul si preferi spectacol si „cel mai bun sa castige” – indiferent cum se numeste el, si sa preferi sa vi la stadion precum ai avea de disputat un meci L.K.!!! Uneori parca ar fi „un meci de gherila”.

bibliotecar  •  22 martie 2008, 8:46

Am stat hipnotizat in fata televizorului trecand de la Realitatea la Antena si invers. Prestatiile celor 2 moderatori, Razvan Dumitrescu si Marius Tuca, au fost slabe, plapande, n-au stiut a combate rationamentele partinitoare ale invitatilor. Presedintele Steaua parca spunea ca, daca ar fi fost aranjat, arbitrul ar fi intrerupt jocul de prima oara. Zic ca tocmai pentru a nu fi suspiciuni, arbritul ar fi trebuit sa intrerupa jocul de prima oara, dar nu definitiv. SA-L INTRERUPA LA TIMP! Mai ales ca pe teren zburau toate alea inca din prima repriza, asa am inteles. A parut ca arbitrul a amanat si a parut ca cerseste INEVITABILUL.
Marius Tuca e un blajin, de doua ori a incercat sa-si scuture gloaba moderarii. Sa-i impace pe Craciunescu si Sandu. Sa-l aduca in studiou, intr-un registru penibil de sentimental, pe cel care a aruncat bricheta.

SOLUTIA  •  22 martie 2008, 8:48

SOLUTIA LOGICA:

1. meciul sa se reia din minutul 73 si rezultatul final sa se ia in considerare la alcatuirea campionatului.

2. Rapid sa fie pedepsita conform regulamentului. asta inseamna fie depunctare, fie suspendarea terenului sau alteceva

in felul asta

1. Steaua nu castiga un meci nemeritat. daca l-ar castiga ar fi revoltator.

2. Rapid si mai ales suporterii ei vor fi pedepsiti asa cum merita

3. s-ar crea PRECEDENTUL CORECT. asta inseamna ca de acum inainte suporterii se vor abtine de la a mai arunca obicete in teren fiindca vor sti ca echipa lor ar putea fi pedepista. pe de alta parte, se evita ca o echipa gen Steaua sa castige campionatul cu 17 meciuri castigate in deplasare la masa verde

pippo  •  22 martie 2008, 8:52

adevaratii infractori sunt cei de sus , pe care nu aveti tupeul sa-i „loviti” zi de zi , faceti odata la nu stiu cat timp o descoperire…. si usor usor va inchid gura… de ce nu dati in fiecare zi despre cum are un om ca dumitru dragomir hotel de 4 stele (sau cate o avea) , a fost vreun balon de aur si eu nu stiu? va luati de niste oameni care vin sa vada un meci de fotbal, un spectacol pana la urma si el vede numai batjocura si furaciune si non-combat ?? e normal sa fie furios pentru ca FRF , LPF si alte federatii „abilitate” care ar trebui sa ofere fotbal… ofera arbitri slabi si meciuri aranjate (de arbitri, de jucatori, de patroni , de ei chiar etc) normal ca isi doresc femei si copii pe stadion 🙂 , care sa nu comenteze toate neregulile care le fac ei si sa nu protesteze violent , doar sa vada sa aplaude, sa plateasa biletul si sa plece inapoi acasa , in aceste conditii cu o lege absurda impusa de un cretin ca dragomir fotbalul romanesc nu are nici un viitor

pippo  •  22 martie 2008, 8:58

Tu cum te-ai simti cataline sa te duci la un concert al madonnei, sa dai banii pe bilet si sa constati acolo ca sunetul este contorsionat, coregrafia este proasta si ea presteaza prost sau in bataie de joc?

Adrian  •  22 martie 2008, 9:17

Corect, Cstslin!
DAr sa nu uitam incitatorii la violenta, adica patronii de cluburi, televiziunile in cautare de senzational, Alin Buzarin (vezi cele doua articole de ieri), ziarele sportive caare cauta prin gunoaie (vezi articolul din Gsp de azi referitor la trecutul lui Deaconu – foarte tendentios si ilogic in ce priveste momentul aparitiei). Daca vrei, scrie si despre ei, ca si despre domnul Ioanitoaia, care se da guru al presei sportive romanesti, dar indeamna la nealpicarea regulamentelor (nu e singur; si tu cereai acelasi lucru joi seara).

ZiZou  •  22 martie 2008, 9:22

STOP VIOLENTEI (DE ORICE GEN) PE STADIOANE.

STOP indivizilor, cretinilor SI NU IN ULTIMUL RAND „maimutelor” PE STADIOANE, PUTEM FI ALTFEL, PUTEM FI OAMENI.

DAN  •  22 martie 2008, 9:22

FRF ESTE … INCONSECVENTA IN PRIVINTA MASURILOR DISCIPLINARE .
DESI S-A PRONUNTAT PRINTR-O DECIZIE A COMITETULUI EXECUTIV FRF DIN 12.12.2007 CU MASURI FERME – EXCLUDERE SAU SUSPENDARE – FATA DE ABUZURILE SI ILEGALITATILE COMISE DE AJF ARAD , CENZURATE DEFINITIV SI IREVOCABIL DE JUDECATORIA ARAD , DECIZIE COMUNICATA IN PLENUL INTILNIRII DE LA MOGOSOAIA CU PRESDINTII DE AJF IN DATA DE 27.01.2008 – DE CATRE PRESEDINTELE FRF MIRCEA SANDU SI VICEPRESEDINTELE FRF PATRITIU ABRUDAN – RECENT FRF SI-A … DECLINAT COMPETENTA SI AUTORITATE DISCIPLINARA SI NU A LUAT EFECTIV NICI O MASURA .
INFORMATII SI DETALII DESPRE …INCOSEVENTA FRF PE :
http://www.ajf-arad.ro , comunicate
www .sportarad.com …liga a 4-a

Danonino  •  22 martie 2008, 9:26

Alex draga, fotbalistii rapidisti n-au nici o vina, dar regulamentul e regulament si s-a gasit un arbitru care l-a pus in practica.

MARIUS  •  22 martie 2008, 9:29

SA FIM TOTUSI SINCERI CU NOI INSINE PROBLEMA ESTE LA NOI LA BUNUL SIMT DE CARE NU PREA MAI DAM DOVADA CE VINA AU CONDUCATORII DE CLUBURI SAU DE FEDERATII DACA CEI DIN TRIBUNA NU STIU SA SE COMPORTE CIVILIZAT DAR ASTA NU E NIMIC NOU STIM CU TOTII CE FEL DE PERSOANE SUNT PREZENTE IN GALERIILE ECHIPELOR RUSINE ,RUSINE POATE SI CELOR DE ACASA CARE NU AU STIUT SA LE INFRANEZE PORNIRIILE DIN TIMP ASTIA SUNTEM NE MERITAM SOARTA

vamananc  •  22 martie 2008, 9:31

sa o luam in ordine ,organizat si disciplinat:
1 tolo si din pacate multi dintre ziaristii sportivi creditati ideea unui complot….sunteti penibili!!!!
2 in giulesti intotdeauna au fost probleme!!!
3 de vina este animalul care a aruncat,sau animalele….
4 nu va mai legati de arbitrul cu dezvaluiri hilare…iar daca o faceti atunci sa vb si de marii cronicari si afinitatile lor vis a vis de diferite cluburi!!!
5 pe langa gigi,copos,borcea etc… si voi ziaristii AVETI O MARE VINA!!!!CAUTATI DOAR SCANDALURI!!!!
6 ti-am scris deunazi ca armele tale sunt beletristica si/sau scandalul!!!nu le intelege ca sinonime!!!
7 trebuie dat un exemplu dur ca animalele de pe stadion sa se potoleasca
8 daca era lovit un confrate de-al vostru vai ce ati mai fi desfiintat clubul rapid!!!

PentruTotiStelistii.  •  22 martie 2008, 9:32

Prima Parte:
Bai fratilor, macar aveti decenta si nu mai comentati ca debilii mintali, ca a vazut o tara intreaga cine este adevarata pata pe obrazul fotbalului Rominesc.
Din minciuna si abuz v-ati nascut in minciuna si abuz traiti. Voi va puteti bucura de ceea ce sa intimplat duminica, stiind ca erati condusi si erati praf si ca au fost incidente mult mai grave pe alte stadioane inclusiv la voi si niciun arbitru nu sa mai „legat” de aceste „regulamente”???

Comentează