Să nu-i uităm pe adevăraţii vinovaţi!

Am vorbit despre slăbiciunea lui Deaconu.

vineri, 21 martie 2008, 9:12

Am vorbit despre slăbiciunea lui Deaconu.

Am vorbit despre fragilitatea sistemului de pază şi ordine. Şi despre ce n-au reuşit stewarzii, despre ce puteau apăra jandarmii şi despre cît de inconsecvent a fost George Copos, cel care şi-a scufundat echipa în Groapa Marianelor şi a Incertitudinii.

Despre multe am vorbit şi vom mai vorbi.

Dar hai să facem ceva! Hai să-i lăsăm puţin deoparte pe aceşti oameni, cu unghiurile lor slabe, ca fiecare dintre noi, şi să ne ocupăm de adevăraţii vinovaţi, de prost crescuţii din tribună, de rudimentele din cauza cărora nu ne mai ducem copiii la fotbal.

Pe vremea noastră, ei, da, e vremea noastră, învăţai pasa, şutul şi driblingul. Despre ele discutai la nesfîrşit. Puştii de azi sînt prinşi între ROAF şi Comisia de Disciplină. Cum Ăl de Sus să te mai îndrăgosteşti de fotbal?!

Citiţi-l pe Andrei Vochin! Îl cunosc de 15 ani şi nu l-am văzut niciodată atît de furios şi de dezamăgit.

„Fumatul dăunează grav fotbalului!”, sună un coment amuzant venit pe blog. Apropo de brichetă. Îmi pare rău de ceva. Că în locul lui Deaconu n-a fost Crăciunescu. Şi acum povestesc cei de la Anina cum l-au alergat ei pe „Nea Nelu” şi s-au trezit cu coastele învineţite. Dacă cineva ar fi dat în el cu o brichetă, le arunca în loc o butelie!

Comentarii (368)Adaugă comentariu

FAN TOLONTAN  •  22 martie 2008, 9:34

Daca nu PRINCIPALUL VINOVAT, macar unul dintre pricipalii vinovati este desigur PRESA „SPORTIVA” din Romania. Ce mult v-ati indepartat de acest atribut in ultimii ani!
Cum e posibil ca unii din cei mai importanti formatori de opinie din presa in general – reapectiv dl IOANITOAIA – sa faca enunturi de genul „daca scorul era unul anume trebuia respectata legea, daca nu nu” ?!? SUNTETI COMPLICI DLOR JURNALISTI. Aveti barbatia si recunoasteti asta.
Dvoastra Dle TOLONTAN chiar sunteti altfel (nu aveti dezvoltat atat de mult spiritul mercantil), ati putea sa o recunoastetoi, macar voalat daca va viner greu altfel. Poate exemplul dvoastra va fi adoptat de presa din Romania. Daca nu, macar veti fi respectat de cei ce va cunosc (cunosteau) cu adevarat macar…
UN ASTFEL DE ARTICOL ASTEPTAM SA VEDEM IN SFARSIT IN PRESA SPORTIVA !

PentruTotiStelistii.  •  22 martie 2008, 9:36

Bai fratilor, macar aveti decenta si nu mai comentati ca debilii mintali, ca a vazut o tara intreaga cine este adevarata pata pe obrazul fotbalului Rominesc.
Din minciuna si abuz v-ati nascut in minciuna si abuz traiti. Voi va puteti bucura de ceea ce sa intimplat duminica, stiind ca erati condusi si erati praf si ca au fost incidente mult mai grave pe alte stadioane inclusiv la voi si niciun arbitru nu sa mai „legat” de aceste „regulamente”??? Si Mircea Sandu cu Lacatus si toti jucatorii Stelei si ha*nd*ic*ap*at*ul ala de Adi Ilie si cutra de Argaseala taceau milc si nu mai erau atit de mari aparatori ai „dreptatii” si regulamentelor si NIMENI nu a mai zis NIMIC? Nu va este rusine? Si voi mai si incercati sa dati explicatii si faceti tot felul de comentarii tembele si gasiti tot felul de scuze mascaricilor aia din teren care-si spun „fotbalistii Stelei” si care incercau sa-l convinga pe arbitru sa opreasca meciul ca erau prea impotenti ca sa-l cistige pe teren???!!!!??? Pai voi sunteti oameni normali la cap???
Din 1947 tot intr-o hotie o tineti. Nu v-ati saturat? ce fel de oameni pot fi „suporterii” unei asemenea echipe? Voi aveti valori morale la voi in familie?
dar putina decenta? Dar putin bunSimt?
RUSINE.
P.S.NU, nu sunt fan rapidist sunt un vechi suporter al Progresului scirbit sa vad ca intr-un fel sau altul continua mirsaviile dinainte de 1989 si ca aproape nimic nu sa schimbat.
Repet, RUSINE.

cineva  •  22 martie 2008, 9:47

Cate discutii, cate plansete de mila ale rapidistilor si conducatorilor lor. FRATILOR,DC AR MERGE VRE-UNUL DINTRE VOI PE STRADA SI AR PRIMI O BRICHETA IN CAP DE LA CINEVA NU S-AR DUCE LA CEL CARE A ARUNCAT-O?SAU VOI,DURI CARE ACCEPTATI VIOLENTA PE STADION SI CERETI SA SE ”INCHIDA OCHII” A-TI SPUNE MULTUMESC! SI ATI TRECE MAI DEPARTE?CE SA MAI VB DE ZOTTA SAU COPOS CARE SI-AR PUNE DULAII PE PRIMA PERSOANA CARE II STA IN FATA,DAR SA MAI SI ARUNCE CU CEVA SPRE EI…HAI SA FIM SERIOSI, CE AR TREBUI SA SE MAI INTAMPLE PTR. CA SA SE ATRAGA ATENTIA ACESTOR ASPECTE SI SA SE FACA CEVA?….

THE SHOW MUST GO ON  •  22 martie 2008, 9:49

Am urmarit si eu ca aproape toti microbistii din Romania dezbaterile de dupa meciul Rapid-Steaua si am constatat ca aproape toata lumea are o opinie vis a vis de solutia ce ar trebui luata miercuri de „Marea Comisie”. Ca orice microbist am si eu o parare si as vrea sa fac o analiza a motivelor care au dus la decizia lui Deaconu. Lasand la o parte toate „acoperirile de regulament” Deaconu ar fi avut 4 motive sa inrerupa jocul:
1. In urma loviturii primite era foarte grav afectat si nu mai putea continua meciul.
2. Atmosfera era „incendiara” suporterii erau extrem de violenti si pur si simplu i-a fost frica sa mai continue sa conduca jocul.
3. Din motive legate strict de acest joc sau motive mai vechi (neplata unor „datorii” sau „plata” unor „polite”) a vrut sa se razbune pe echipa Rapid.
4. A vrut sa ajute echipa Steaua, nu a putut sa o faca „acoperit de regulament” in timpul jocului si a gasit repede „la botu’ calului” solutia salvatoare.
Sa le luam acum pe rand.
1. Acesta varianta nu sta de loc in picioare deoarece este clar pentru toata lumea ca starea lui de sanatate era OK. Putin Kelen si nu ar fi fost nicio problema… De altfel Pancu cu siguranta ar fi continuat jocul desi avea capul spart, sau Coman sau miiile de jucatori care trag cu dintii sa duca la bun sfarsit treaba! In asta consta de fapt spiritul jocului THE SHOW MUST GO ON si cine nu intelege acest lucru trebuie sa se retraga din fenomen!
2. Nici aceasta varianta nu prea sta in picioare intrucat nici atmosfera nu era foarte apasatoare si nici Deaconu nu parea prea speriat. Dealtfel el s-a indreptat in mod voit si constient direct in zona inflamata.
3. Posibil ca vechi datorii sau vorbe aruncate aiurea de conducatorii Rapidului sa-l fi facut pe Deaconu sa se razbune si acum a fost momentul ideal. Aici ar fi o alta mare problema deoarece arbitrii sunt o „casta” inexpugnabila toti provenind din fii fostilor mari arbitrii (A.Constantin, Craciunescu, Avram, Salomir, etc), fii magazionerilor sau a altor rude de prin FRF,LPF, etc, etc. Au aparut astfel niste „caricaturi” de arbitrii care nu au nici fizic care sa impuna respect, nici personalitate puternica si nici nu cunosc spiritul jocului, ei neprovenind din randurile jucatorilor de fotbal cum ar fi dealtfel normal!!!!!!! Isi permit in schimb sa faca ce vor ei pe teren deoarece (nu-i asa) au „spatele acoperit” si sfideaza pur si simplu marea masa de sustinatori, jucatori, ziaristi, si pe toti cei implicati in fenomen.
4. Desi sunt stelist de pe vremea lui Dumitru, Iordanescu, Marcel Raducanu, Aelenei, Troi, etc ceea ce se intampla acum cu „butoanele” nu face altceva decat nu sa indeparteze fanii dar sa raceasca putin pasiunea pentru Steaua. Pacat, pacat, pacaaaaat.
Ar fi multe de spus dar inchei aici si concluzionez spunand ca primele variante pica clar ramanand in picioare variantele 3 si 4. Speram ca analiza comisiei sa fie dreapta si sa tina cont si de ceilalti factori extra sportivi (stiu ei nea Mitica si Sandu) !!!!!!

FAN TOLONTAN  •  22 martie 2008, 9:51

Pentru cea care se semneaza „PentruTotiStelistii” :

nu trebuia sa folosesti asa multe cuvinte, e obositor, zau !…O poti spune in foarte putine cuvinte, zii asa : „sunt o FRUSTRATA !”
E simplu, trebuie doar sa incerci.

clony  •  22 martie 2008, 9:59

E adevarat ce se vorbeste? Ca Gigi a dat un pumn de euroi la cativa flamânzi, cu instructiuni precise? In caz ca Rapidul preia conducerea sa-l ia la tinta pe arbitru cu ce apuca? Doar s-a laudat ca va apasa pe butoane. Gânditi-va, doar un pumn de euroi contra a trei puncte! Mi se pare plauzibil. Ce nu face Gigi când e disperat!

Bebe  •  22 martie 2008, 10:02

Nu sunt de acord cu atitudinele huliganice din tribune. Nu sunt de acord cu prevederile regulamentului FRF de a se pierde un meci de fotbal pentru actiuni ale unor persoane iresponsabile. Sportul trebuie sa fie sport, iar rezultatul sa fie cel de pe teren.
Imaginile prezentate la emisiunea TUCA Show din 21.03 cu scena despre presupusa lovire a arbitrului nu sunt reale, deoarece prin lovire un obiect nu poate sari la o distanta de peste 3m. Cred ca arbitrul a simulat acea lovire.
Conform precizarilor facute de International Board referitor la durata partidei se precizeaza: „Daca jocul a fost oprit de catre arbitru inainte de scurgerea timpului regulamentar, pentru una din cauzele specificate la art. V, el trebuie sa fie rejucat in intregime, afara de cazul cand regulamentul competitiei respective prevede ca rezultatul competitiei respective ramane acela din momentul opririi meciului”.
Consider ca astfel trebuie abordata si rezolvata partida Rapid – Steaua.

BONANO  •  22 martie 2008, 10:02

………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………..
TOLONTANE !
.
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,la scorul de 1-0 ptr. gazde ,fara spectatori, iar stadionul Rapidului suspendat cel putin trei etape.
.
.
Nu poate exista alta sanctiune , uitandu-ne in trecutul acestui campionat cand s-au petrecut lucruri mai grave si nu s-au pierdut meciuri la masa verde.
.
. Nu este fair play ca Rapidul sa piarda cu 3- 0 , iar Steaua sa-l castige ; nu merita asa ceva ; nu este moral.
.
Sandu si Mitica , TREBUIA sa ia taurul de coarne de la inceputul campionatului , nu acum SPRE FINALUL LUI.
Daca nu au avut curajul , atunci s-o lase de la inceputul campionatului urmator ; sa inceapa de la zero , ca nici o echipa sa nu fie avantajata.
.
………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………..

Gelu Hossu  •  22 martie 2008, 10:03

Se aud tot mai multe voci care vorbesc despre premeditare. Fara sa neg aceasta posibilitate, vreau sa aduc in discutie o notiune care ar trebui sa se permanentizeze in mintea conducatorilor fotbalului: PREVIZIUNEA. Nu trebuie sa fii un bun cunoscator al determinismului social sau un vizionar pentru a-ti da seama ca violenta verbala (uneori chiar fizica) a conducatorilor cluburilor va genera violente extreme pe stadioane. E chiar necesar sa ajungem in situatii tragice pe stadioane, inainte de a de a infunda gurile circarilor cu cate o jambiera?
Sefii cluburilor se spurca pe micile ecrane, aruncand mingea VINEI in curtea celuilalt, dar, in particular, schimba intre ei sacose imense cu bani.
Ceea ce e cu adevarat tragic e faptul ca aceasta VINA o vor plati niste oameni a caror singura greseala e ca vor sa vada un joc in care 22 de jucatori alearga dupa o minge, in incercarea de a o introduce in poarta.
EI doar atat vor, nimic mai mult!

ovidiu  •  22 martie 2008, 10:03

Saluti,

voi vorbiti de violenta de pe stadioane acum??!!!
cine are de cistigat din toata aceasta filosofie de 2 lei? steaua.
Scorul a fost 1-0.
daca sunteti buni continuati meciul de la 1-0 fara spectatori ( au fost cazuri in Spania: Betis – Sevilla acum 1 an).

sorin-stelist  •  22 martie 2008, 10:03

Citesc de mult ce scrii dar mai d obitoc ca astazi n-ai fost niciodata. Ce trebuia sa faca Deaconu ? Sa aiba vesta antiglont, casca si pistol la el? Bai nefericitule , intreruperea meciurilor trebuia inceputa mai demult si, poate, astazi nu mai aveam scandalul asta.

edy  •  22 martie 2008, 10:06

problema care se pune este intr-adevar cea a suporterilor violenti,dar totusi sa lasam ca ierarhiile sa se stabileasca pe terenul de joc.io as propune ca rapid sa nu mai joace un an cu spectatori,numai ca jucatorii nu au nici o vina si trebuie respectata munca lor.iar lasitatea stelistilor ar trebui depunctata…defapt…asa i-a obisnuit patronul…sa castige cu arbitrii,cu orice…mai nou cu masa verde.halal echipa,halal…asa se duc in ch league…halal…

cineva  •  22 martie 2008, 10:08

Cata nerusinare pe conducatorii rapidului…Cum este posibil sa fii conducator al unui club SPORTIV si sa sustii k violenta e normala pe stadioane….Oare astia nu sunt normali? Trebuiau sa se sesizeze ei, sau dc tot nu prea-i duce capul macar sa-si ceara scuze…In final ce este mai important la ei : 3 puncte sau stoparea violentei sau cacar condamanarea ei…parca asta era atmosfera sportiva….Halal!

edy  •  22 martie 2008, 10:15

oare cum se intampla ca steaua sa beneficieze de toate greselile si pomenile din fotbal in acest retur,oare chiar nu vede nimeni asta? nu vede nimeni ca fotbalul a ajuns la mana oierului…care acum vezi doamne nu mai vb de fotbal…pacat de unii care joaca si incearca sa prin munca lor sa ajunga acolo si penibili gen lovin care sare in sus de bucurie…penibila echipa,penibili jucatori,penibil antrenor…asta e steaua…in 3 ani a rasturnat clasamentele prin mizerii…

Vlad Tepes  •  22 martie 2008, 10:17

Spectacolul trebuia oprit…Totul risca sa se transforme in carnagiu.Animalele demente nu mai puteau fi oprite altfel.Si daca impotriva Rapidului nu se iau masurile cele mai drastice,vom asista in continuare la domnia lui Gigi Corsicanu si a altor fanti din lumea interlopa pt.care legea nu exista.Copos,ai curaj sa incepi adevarata curatenie de primavara?Jiji si-a creat antipatii dar apus cat de cat ordine in Ghencea….

thor  •  22 martie 2008, 10:20

dle, jurnalist,
si nu ma refer doar la dl tolontan…
ce ar fi daca ati inceta cu goana dupa senzational, dupa stirile cu toate nenorocirile provocate de maimuta din tribuna sau peluza?…
ce ar fi daca nu i-ati mai baga atat in seama?…
ce ar fi daca nu i-ati mai victimiza de fiecare data cand sunt batuti, amendati, incatusati de jandarmerie sau păolitie?…
ce ar fi daca presa nu ar mai pune pumnul in gura institutiilor care ar putea sa-i indeparteze debetonul peluzei pe descreieratii astia?…
ce ar fi daca, in loc sa-i plangeti cand ii prezentati intinsi pe jos, invinetiti si plangaciosi pe razboinicii astia, i-ati condamna?…
sa va raspund eu: ar fi bine!
atunci nu ar mai prinde curaj, nu ar mai ameninta cu tv, ziare si altele, nu ar mai porni ei campanii de preza impotriva legilor…
dar, indiferent cat ii ajutati, poate inconstient din partea dumneavoastra, ei tot va urasc, va injura, va scuipa, va lovesc…
credeti ca mai e mult pana cand se va repeta cazul cameramanului tvr?
ce ati facut ca acel broscoi infatuat de tweety sa fie pedepsit? nimic!
si a scapat foarte ieftin: auzi, condamnare cu suspendare…
de ce nu este inchis, acolo unde ii este locul?
de ce?
pentru ca ati tacut ca niste lasi, publicand sec:condamnat!
credeti ca ala nu mai vine pe stadion?
credeti ca s-a potolit?
facem pariu, dle jurnalist?
facem pariu ca poate tu esti urmatorul?
mai bine , faceti ceva!
sprijiniti institutiile statului sa-i starpeasca!
acuzati conducatorii de club pt incitarile lor!
acuzati-i!
sunteti puternici si puteti desfiinta animalele astea inarmate cu pietre, neanderthalienii astia, doar cu condeiele voastre ascutite!
faceti ceva!
va rugam noi, toti cei care iubim sportul!

Marian  •  22 martie 2008, 10:26

sunt de parerea ca trebuie reluat meciul din minutul 73
asa e corect

Petrisor  •  22 martie 2008, 10:26

Mi-a placut emisiunea de ieri de la Antena 1. Felicitari Tolo. 🙂

jojo  •  22 martie 2008, 10:33

coincidente:
– Deaconu e finul lui M Sandu (nr 1 la FRF);
– Vali Alexandu (nr2 la liga) e observator;
– Mitica (nr 1 la liga) e supervizor;
– Lupescu (nr 2 la FRF) nu e in tara;
– Copos inca refuza sa vinda clubul si/sau nu mai vre asa dea „dreptul”;
– arabul Taher n-ar nici o legatura cu Mariott, Hayssam, Secu, generali de armata (care n-au nici o legatura cu GIGI, Steaua, terenuri) si nici una cu generai de la de la Dinamo, Mariott nu e linga stadionul Cotroceni si nici nu a apraut stirea ca Rapidul se muta pe Cotroceni si nici stadoinul asta nu va fi demolat pentru mp de teren….

Sa credeti voi ca e doar o coincidenta ca nea nicu a fost impuscat tocmai cind era in desfasurara o revolutie 🙂

zoro  •  22 martie 2008, 10:38

Acesti ziaristi nu vor pornii niciodata o campanie impotriva huliganismului , sau mai ales impotriva asa zisilor finantatori , care au cea mai mare vina din fotbalul romanesc , pentru ca nu ar mai avea audiente , nu si-ar mai vinde ziarele .Nu v-aduceti aminte cand au incercat ceva cu becali , sa nu-l mai mediatizeze , spuneti ,cat a durat? Si-au dat seama ca fara aceste rautati nu-si iau nici ei salariile.

zoro  •  22 martie 2008, 10:40

Toata lumea spune ca nu trebuia creat un precedent .Pai bai ziaristilor de rahat , pana acum spuneati ca nu se aplica regulamentele .Acum cand se vor aplica ,spuneti ca se creaza un precedent.De fapt ce vreti?Daca se amana aplicarea regulamentului pana la o data viitoare , atunci si aceea echipa ar putea spune ca nu trebuie sa creem un precedent , ca nici in cazul Rapidului nu s-au luat masuri , etc. Spuneti voi , acesti imbarligaciosi ai planetei ( ma refer la asa zisii ziaristi ) cand sa fie prima oara ?Cu cine sa se inceapa?

Constantin Dorel  •  22 martie 2008, 10:45

De acord domnule..Tolo, cu un singur amendament.nu e vorba de slabiciunea arbitrului ci chiar invers..este primul arbitru care are curaj sa faca ceea ce arbitri nostri,n-au avut curajul sa o faca de ani de zile si pentru care s-a ajuns in aceasta situatie. Ca atunci cand un arbitru ia o decizie,ce se impunea,sa ti se para chiar tie,ziarist cu experienta,o decizie anormala.Poate e primul semn ca in curand,vom intra in NORMAL.Daca lucrurile se vor repeta si la alte meciuri,vor trebui luate aceleasi masuri,indiferent daca e vorba de DINAMO,STEAUA CFR,POLI TIMIS,sau altele.

HuliGanea  •  22 martie 2008, 10:51

Arbitrul Deaconu a procedat corect. Trebuie pus capat huliganismului in fotbal. Nu inteleg atitudinea unor asa zisi ziaristi care apara huliganii si ii blameaza pe arbitri. Ce trebuia sa faca Deaconu? Sa mai astepte inca 2 bile de otel in ochi si un topor in frunte? De ce il ataca Maftei, jucatorul Rapidului, pe asistentul Vidan sa-i ia obiectul din mana? Ca sa nu aiba Deaconu probe? Pana cand sa mergem la stadion ca sa vedem huliganisme?

soriin  •  22 martie 2008, 11:01

Citiţi-l pe Andrei Vochin! Îl cunosc de 15 ani şi nu l-am văzut niciodată atît de furios şi de dezamăgit.

augustin  •  22 martie 2008, 11:03

Cataline,
Imi pare rau ca trebuie sa-ti spun, dar pentru atmosfera de pe stadioane, limbajul violent si huliganismul din tribune , o mare raspundere o aveti voi presa !!!
Voi, prin modul in care a-ti prezentat fenomenul fotbal, prin modul agresiv in care a-ti promovat meciurle de dragul ratingului sunteti creatorii suporterilor „de tip nou „.
Cine a promovat limbajul agresiv, incult si agresiv ? Ce emisiuni au cea mai mare audienta ? Cumva cele in care vin becali, pinalty sau dragomir ?
Uita-te cum se promoveaza un derby la TV si gandeste-te ce poate sa inteleaga un tanar adolescent dintr-un promo in care gasesti expresii ca : razboi, razbunare, rupere, infern…etc
Inainte de a arata cu degetul spre altii, nu ar fi mai bine sa vedeti propriul pai din ochi ?

BONANO  •  22 martie 2008, 11:06

………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………

.
.
TOLONTANE !
.
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,la scorul de 1-0 ptr. gazde ,fara spectatori, iar stadionul Rapidului suspendat cel putin trei etape.
.
.
Nu poate exista alta sanctiune , uitandu-ne in trecutul acestui campionat cand s-au petrecut lucruri mai grave si nu s-au pierdut meciuri la masa verde.
.
. Nu este fair play ca Rapidul sa piarda cu 3- 0 , iar Steaua sa-l castige ; nu merita asa ceva ; nu este moral.
.
Sandu si Mitica , TREBUIA sa ia taurul de coarne de la inceputul campionatului , nu acum SPRE FINALUL LUI.
Daca nu au avut curajul , atunci s-o lase de la inceputul campionatului urmator ; sa inceapa de la zero , ca nici o echipa sa nu fie avantajata.
.
………………………………………………………………………………..

BONANO  •  22 martie 2008, 11:09

………………………………………………………………………………..

.
.
TOLONTANE !
.
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,la scorul de 1-0 ptr. gazde ,fara spectatori, iar stadionul Rapidului suspendat cel putin trei etape.
.
.
Nu poate exista alta sanctiune , uitandu-ne in trecutul acestui campionat cand s-au petrecut lucruri mai grave si nu s-au pierdut meciuri la masa verde.
.
. Nu este fair play ca Rapidul sa piarda cu 3- 0 , iar Steaua sa-l castige ; nu merita asa ceva ; nu este moral.
.
Sandu si Mitica , TREBUIA sa ia taurul de coarne de la inceputul campionatului , nu acum SPRE FINALUL LUI.
Daca nu au avut curajul , atunci s-o lase de la inceputul campionatului urmator ; sa inceapa de la zero , ca nici o echipa sa nu fie avantajata.
.
………………………………………………………………………………..

BONANO  •  22 martie 2008, 11:09

………………………………………………………………………………..

.
.
TOLONTANE !
.
.
Decizia corecta cred ca ar fi urmatoarea:
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,la scorul de 1-0 ptr. gazde ,fara spectatori, iar stadionul Rapidului suspendat cel putin trei etape.
.
.
Nu poate exista alta sanctiune , uitandu-ne in trecutul acestui campionat cand s-au petrecut lucruri mai grave si nu s-au pierdut meciuri la masa verde.
.
. Nu este fair play ca Rapidul sa piarda cu 3- 0 , iar Steaua sa-l castige ; nu merita asa ceva ; nu este moral.
.
Sandu si Mitica , TREBUIA sa ia taurul de coarne de la inceputul campionatului , nu acum SPRE FINALUL LUI.
Daca nu au avut curajul , atunci s-o lase de la inceputul campionatului urmator ; sa inceapa de la zero , ca nici o echipa sa nu fie avantajata.
.
………………………………………………………………………………..

BONANO  •  22 martie 2008, 11:10

………………………………………………………………………………..

.
.
TOLONTANE !
.
.
Decizia corecta cred ca ar fi urmatoarea:
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,la scorul de 1-0 ptr. gazde ,fara spectatori, iar stadionul Rapidului suspendat cel putin trei etape.
.
.
Nu poate exista alta sanctiune , uitandu-ne in trecutul acestui campionat cand s-au petrecut lucruri mai grave si nu s-au pierdut meciuri la masa verde.
.
. Nu este fair play ca Rapidul sa piarda cu 3- 0 , iar Steaua sa-l castige ; nu merita asa ceva ; nu este moral.
.
Sandu si Mitica , TREBUIA sa ia taurul de coarne de la inceputul campionatului , nu acum SPRE FINALUL LUI.
Daca nu au avut curajul , atunci s-o lase de la inceputul campionatului urmator ; sa inceapa de la zero , ca nici o echipa sa nu fie avantajata.
.
………………………………………………………………………………..
.

BONANO  •  22 martie 2008, 11:11

………………………………………………………………………………..
.

.
.
TOLONTANE !
.
.
Decizia corecta cred ca ar fi urmatoarea:
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,la scorul de 1-0 ptr. gazde ,fara spectatori, iar stadionul Rapidului suspendat cel putin trei etape.
.
.
Nu poate exista alta sanctiune , uitandu-ne in trecutul acestui campionat cand s-au petrecut lucruri mai grave si nu s-au pierdut meciuri la masa verde.
.
. Nu este fair play ca Rapidul sa piarda cu 3- 0 , iar Steaua sa-l castige ; nu merita asa ceva ; nu este moral.
.
Sandu si Mitica , TREBUIA sa ia taurul de coarne de la inceputul campionatului , nu acum SPRE FINALUL LUI.
Daca nu au avut curajul , atunci s-o lase de la inceputul campionatului urmator ; sa inceapa de la zero , ca nici o echipa sa nu fie avantajata.
.
………………………………………………………………………………..
.

PentruTotiStelistii.  •  22 martie 2008, 11:12

Bai fratilor, macar aveti decenta si nu mai comentati ca debilii mintali, ca a vazut o tara intreaga cine este adevarata pata pe obrazul fotbalului Rominesc.
Din minciuna si abuz v-ati nascut in minciuna si abuz traiti. Voi va puteti bucura de ceea ce sa intimplat duminica, stiind ca erati condusi si erati praf si ca au fost incidente mult mai grave pe alte stadioane inclusiv la voi si niciun arbitru nu sa mai “legat” de aceste “regulamente”??? Si Mircea Sandu cu Lacatus si toti jucatorii Stelei si ha*nd*ic*ap*at*ul ala de Adi Ilie si cutra de Argaseala taceau milc si nu mai erau atit de mari aparatori ai “dreptatii” si regulamentelor si NIMENI nu a mai zis NIMIC? Nu va este rusine? Si voi mai si incercati sa dati explicatii si faceti tot felul de comentarii tembele si gasiti tot felul de scuze mascaricilor aia din teren care-si spun “fotbalistii Stelei” si care incercau sa-l convinga pe arbitru sa opreasca meciul ca erau prea impotenti ca sa-l cistige pe teren???!!!!??? Pai voi sunteti oameni normali la cap???
Din 1947 tot intr-o hotie o tineti. Nu v-ati saturat? ce fel de oameni pot fi “suporterii” unei asemenea echipe? Voi aveti valori morale la voi in familie?
dar putina decenta? Dar putin bunSimt?
RUSINE.
P.S.NU, nu sunt fan rapidist sunt un vechi suporter al Progresului scirbit sa vad ca intr-un fel sau altul continua mirsaviile dinainte de 1989 si ca aproape nimic nu sa schimbat.
Repet, RUSINE..

BONANO  •  22 martie 2008, 11:12

………………………………………………………………………………..
.

.
.
TOLONTANE !
.
.
Decizia corecta cred ca ar fi urmatoarea:
.
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,la scorul de 1-0 ptr. gazde ,fara spectatori, iar stadionul Rapidului suspendat cel putin trei etape.
.
.
Nu poate exista alta sanctiune , uitandu-ne in trecutul acestui campionat cand s-au petrecut lucruri mai grave si nu s-au pierdut meciuri la masa verde.
.
. Nu este fair play ca Rapidul sa piarda cu 3- 0 , iar Steaua sa-l castige ; nu merita asa ceva ; nu este moral.
.
Sandu si Mitica , TREBUIA sa ia taurul de coarne de la inceputul campionatului , nu acum SPRE FINALUL LUI.
Daca nu au avut curajul , atunci s-o lase de la inceputul campionatului urmator ; sa inceapa de la zero , ca nici o echipa sa nu fie avantajata.
.
………………………………………………………………………………..
.

busu PELUZA NORD  •  22 martie 2008, 11:12

„blog de jurnalist”?cine ma tu?mai marele jurnalist al presei din romania…esti un penibil…un om frustrat cu pretentii de jurnalist si invatat…sa nu crezi prietene ca daca vb un pic mai elevat dovedesti ceva…un om care adoarme cu capu pe DEX nu este un om destept poate doar PENIBIL.cat despre gazeta voastra ati dovedit inca odata(daca mai era nevoie) ca nu aveti nici o legatura cu sportul in sine ci doar cu scandalul…sunteti un fel de tabloid al ziarelor sportive…felicitari,o sa ajungi mare tolontan dar ar fii bine sa eviti ghencea asa din „prietenie” iti spun asta

BONANO  •  22 martie 2008, 11:13

………………………………………………………………………………..
.
.
.
TOLONTANE !
.
.
Decizia corecta cred ca ar fi urmatoarea:
.
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,la scorul de 1-0 ptr. gazde ,fara spectatori, iar stadionul Rapidului suspendat cel putin trei etape.
.
.
Nu poate exista alta sanctiune , uitandu-ne in trecutul acestui campionat cand s-au petrecut lucruri mai grave si nu s-au pierdut meciuri la masa verde.
.
. Nu este fair play ca Rapidul sa piarda cu 3- 0 , iar Steaua sa-l castige ; nu merita asa ceva ; nu este moral.
.
Sandu si Mitica , TREBUIA sa ia taurul de coarne de la inceputul campionatului , nu acum SPRE FINALUL LUI.
Daca nu au avut curajul , atunci s-o lase de la inceputul campionatului urmator ; sa inceapa de la zero , ca nici o echipa sa nu fie avantajata.
.
………………………………………………………………………………..
.

viktor  •  22 martie 2008, 11:14

Nu cred ca este corect ca meciul sa fie castigat de Steaua la masa verde. Probabil rejucarea din minutul 0 si fara spectatori ar fi masura corecta.

Pe langa masurile disiplinare pe care Liga le va lua impotriva Rapidului, este momentul ca si GSP-ul sa ia masuri disciplinare impotriva acestui gunoi uman care semneaza sub numele de ALIN BUZARIN. Ultimele doua articole ale sale „S-a aruncat un buton din tribuna” si „Sortul ud e proba?” nu fac altceva decat SA INCURAJEZE HULIGANISMUL. Cu ce este el mai putin vinovat ca, de exemplu, Ganea, care a fost suspendat 22 de etape?

Nu este pentru prima data cand echipa de ziaristi a lui Ioanitoaia incurajeaza manifestarile huliganice. GSP-ul, pe vremea anterioarei descalecari a lui Ioanitoaia si-a permis sa puna pe frontispiciul ziarului lozinca golaneasca „Pe ei, pe mama lor!”.
Este timpul ca sa va deziceti de astfel de manifestari. Daca Deaconul a avut curajul sa aplicde regulamentul, este cazul ca si voi sa aveti curajul sa va faceti curatenie in propria ograda.

SUSPENDATI-L PE BUZARIN!

ariel  •  22 martie 2008, 11:15

Domnilor acum poate fi momentul 0.Toti trebuie sa fiti de acord ca nu se poate schimba nimic daca nu sunt deacord toate partile.Sustinatorii echipelor fac parte din aceasta ecuatie.Numai cu vointa lor se va infaptui schimbarea.Ei trebuie atrasi efectiv in aceasta miscare.Asa cum la federatie exista oameni care se ocupa de un anumit sector de activitate,asa ar trebui sa existe o sectiune a sustinatorilor cluburilor, unde oameni influienti din cadrul tuturor galeriilor, sa fie platiti ,sa organizeze activitatea acestora in teritoriu(ex:daca il angajezi pe Corsicanu ,spun la intamplare pt.ca are orecare notorietate,sa pastreze ordinea pe Giulesti si acesta are ca stiuarzi oamenii lui,va asigur, ca cu aceiasi bani platiti,nu misca musca).In felul acesta se poate stabili ,de comun acord ,un cod de conduita care sa fie acceptat de parti si usor usor,cu ajutorul celor implicati in fenomen, sa se poata schimba ceva.Acum federatia poate spune ,stop,ce s-a intamplat lasam deoparte,pentru ca nu am fost consecventi si nu putem crea suspiciuni de influentare a campionatului ,dar de acum chemam galeriile la colaborare si in caz de nerespectare a protocolului vom lua urmatoarele masuri ,sa le stie toata lumea,la fel cu conducatorii cluburilor.Galeriile si conducatorii cluburilor(unii)au adus lucrurile in acest punct si tot ei vor rezolva problema. Altfel va fi razboi perpetuu , suspiciuni si contestatii nesfarsite.Eu cred ca acesta este un punct de cotitura psihologica din care se poate pleca pe un drum nou cu o alta abordare. Galeriile trebuie sa inteleaga ca si ceilalti vor sa mearga sa vada fotbal pe stadioane fara sa se simta amenintati.Cat de fanatici sunt englezii si ce frumos este fotbalul la ei inclusiv in tribune.Liderii galeriilor sunt baieti dezghetati,cei mai multi.Nenorociti ,cu adevarat ,sunt putini,dar nu pot fi stapaniti de autoritatile clasice,deocamdata.

pussy  •  22 martie 2008, 11:16

ideea e ca deaconu prin felul in care s-a schimonosit si a simulat acea durere insuportabila a fost penibil. un mare arbitru nu ar fi procedat asa. a amplificat situatia, mai ales ca nu avea nimeni nimik cu el, a fost lovit din greseala, in zona se ciocnisera pancu si nesu. penibil

independentu  •  22 martie 2008, 11:17

dar de vinovatii care nu asigura nici cele mai elementare conditii pt vizionarea unui meci, ce zici? de faptul ca nu exista toalete, nu exista sapun lichid, uscatoare de maini sau hartie igienica, de faptul ca scaunele sunt mereu murdare, de faptul ca accesul se face prin noroaie, cine se face vinovat? tot spectatoru, ca se duce la meci, evident.

Mihai  •  22 martie 2008, 11:18

Dle Tolontan, va rog sa cititi comentariile postate la articolului domnului Buzarin (si doar cei 7 ani de acasa imi permit sa ii zic “domn” acestui preuspus jurnalist)! Sunt proaspat absolvent al unei facultati de jurnalism si inteleg perfect dreptul la opinie, dar nu voi intelege niciodata instigarea la violenta – mai ales ca vine din partea unui creator de opinii! Daca as fi in locul domnului Buzarin, mi-as fi depus demisia imediat dupa ce as fi citit primele 50 de comentarii – acum sunt peste 100! Vorba ceea: “daca iti spun mai multi ca esti beat, te duci si te culci!” Domnule Tolontan, apelez, in calitate de suporter ce a renuntat sa mai mearga pe stadion din cauza incidentelor tot mai grave si in calitate de om ce are cei 7 ani de acasa si este alergic la huliganism, penibilitate, deontologie dupa ureche. Multumesc anticipat in numele celor ce isi doresc presa de calitate! p.s. acest comentariu l-am postat si pe blog-ul domnului Ioanitoaia, dar cu acelasi scop: sa luati atitudine fata de un articol incitator la violenta, jignitor si care duce in derizoriu orice principiu jurnalistic!

gabbanu83  •  22 martie 2008, 11:18

vinovatzii fara vina,cer sa se faca lumina! 0-3 Rapid – Steaua ar aduce din nou o umbra asupra fotbalului romanesc…scoatetzi huliganii din tribune,punetzi lunetistii pe ei knd ii vedetzi cu obiectele pregatite de asalt,controlatzii pana sub coaie atunci knd intra pe teren,punetzi mascatzii sa le rupa capul,dar nu aruncatzi un grup de tineri care au jucat frumos si curat in haos.Lasatzi sa se vada valoarea fotbalului pe gazon,nu in culise sau in tribune,nu la birouri sau mese de presa.Rusine huliganilor platiti sa faceti dezastre.O tara in care impostorii inca isi gasesc adapostul.Punetzi camere de supraveghere in fiecare coltzuletz de stadion.Nu mai aruncatzi cu banii pe blaturi.Arestatzii pe huligani asa cum se face in Anglia.Vb de stadioanele din Premier League,dar de masurile drastice de acolo nu vb…pt k aici nu le putem aplica…altfel,nu ne-am putea sprijini si de astfel de metode…cum face conducerea Stelei.Nu am nimic cu jucatorii,dar urasc conducerea murdara a clubului Steaua!

ian  •  22 martie 2008, 11:20

Am urmarit cu interes conferintele de presa ale celor de la Rapid! Au invocat toate posibilitatile si au facut scenarii peste scenarii, mai aveau putin si dadeau vina pe extraterestri, mai putin faptul ca unii din suporterii lor sunt vinovati!

Fotbal, nu violenta  •  22 martie 2008, 11:27

Foarte bine a procedat Deaconu. Nu mai vrem violenta pe stadion. De ce sa spargem capul arbitrului? De ce vin unii la stadion cu prastii si bile de otzel? Vrem fotbal sau sa aruncam cu brichete in arbitru? Eu vreau fotbal.

paisie  •  22 martie 2008, 11:27

In concluzie bricheta a fost aruncata de Elodia, nu-i asa ???????
Dracu le era greu la retarzii de zotta manea si costache in frunte cu boul de copos sa recunoasca vinovatia si sa astepte decizia comisiei de disciplina. Decizie care va fi de continuare a meciului si atat. Copos nu recunoaste ca sunt vinovati ca si organizatori, dar reziliaza contractul cu firma de paza. Mai avea putin si spuneau ca meciul nu s-a jucat in giulesti ci in ghencea si sa ii penalizeze pe stelisti.

Iar pentru tampitii care urla ca stelistii au fugit de pe teren mai bine s-ar gandi ce ar fi iesit acolo daca nu plecau la vestiare????? Urmariti imaginile cu marius constantin cand sare la bataie si meciul nu se oprise definitiv, urmariti reactia lui pancu la adresa arbiturului dupa intreruperea meciului si apoi comentati.
Comentarii asa doar de dragul de a face audienta ale unora si altora nu isi au rostul.

Alexandru Giurca  •  22 martie 2008, 11:27

Cel mai tare blog de sport. Isi merita premiul de la RoBlogFest

moartealuijiji  •  22 martie 2008, 11:39

pt.toti stelistii:le-o dau susla toate mamicile lor
sa moara in cancer fetele lui jiji
etc.etc

rock5  •  22 martie 2008, 11:40

in primul rand vinovata pentru toate este PRESA, MASS MEDIA.
am sa va explic si de ce:
1. toate aberatiile patronilor mai ales ale lui JABBA de Timisoara si ale lui JIJIHNO, ale umflatului de MUresan se dau zilnic la stirile sportive sau pe siturile sportive. sunt ca ciupercile dupa ploaie, si mai nou ploua MULT.
2. orice declaratie aiurae spusa face rau, incita. RAPIDISTII mari RAZBOINICI anuntau ca se retrag de pe teren daca sunt furati. Auzi la ei.
3. VIOLENTA pe stadioane poate face victime vezi incidentele de la HEYSEL BELGIA
4. eu ca suporter nu ma pot duce la meci cu FICA-MEA care este microbista inraita.
5. in toate partid ele arbitrii sunt supusi presiunii si gresesc dar UNII nu vad numai greselile care le convin, cee ce nu e fair play.
6. Vois ziaristii sunteti partinitori faceti valva, scandal, iar comentatorii isi dau cu parerea sau chiar pun verdicte legate de a fost sau nu penalti, a fost sau nu offside!
7. Nu se respecta legea in ROMANIA.
8. daca se intampla doamne fereste ceva mai grav, si mureau oameni, pe unde naiba mai scoateati camasa voi ziaristii?
PS: SUNTETI PENIBILI 99% dintre ziaristi nu sunteti profesionisti
ADIEU

dan_tm  •  22 martie 2008, 11:41

Felicitari pentru revenirea in zona adevaratului profesionist in presa sportiva:)

tinand cont de conjuctura actuala ar trebuii ca meciul sa fie rejucat si rapid amendatata serios

Incepand de la anul ar trebuii luate masuri drastice impotriva celor care ‘glumesc’ ca au folosit mijloace ilegale pentru a inclina balanta unei partide si nu numai
vezi afirmatii de genul
‘ am luat inima banatului’
‘ cum poate o echipa de echipa de unguri sa castige campionatul ‘
‘ma voi ocupa eu personal sa castigam totul de acum inainte’
‘ Copos a creat spaga in arbitraj ‘ spusa de un federal !!!- deci e complice :))
si altele
asta e contextul – vreti schimbare ,hotarati momentul zero ( bine ar fi de la urmatorul campionat) pana atunci trageti ponoasele dar nu incercati sa bagati titlul sau locul 2 acolo unde il vreti

Aceste fapte sunt rezultatele anarhiei din fotbal creata de actuala conducere si nu rezultatele lipsei de civilizatie doar
Omul incearca sa-si faca dreptate singur atunci cand legea devine doar un inscris pe o hartie … cele de mai sus arata ca asta a fost pana acum legea la FRF … DE FATADA

GHEORGHIU FLORIN  •  22 martie 2008, 11:43

O intrebare d-le Tolontan.Daca cel ce a aruncat e stelist asa cum spun rapidistii ma intreb:dupa ce arbitru a fost lovit de ce suporterii rapidistii nu l-au prins si de ce s-a continuat cu aruncarile de obiecte?nu aveti curajul sa-l contrati pe copos ca e prieten cu voiculescu?Chiar nimeni nu a sesizat acest lucru,sau sunteti rapidist convins?

Popica  •  22 martie 2008, 11:48

P.S. cu doua exceptii si aici ma refer la Ioanitoaia si Vochin,in rest oricine cred ca poate scrie in ziarul dumneavoastra,dar hai sa va dau o idee ca sa nu mai depuneti atat efort:puneti la dispozitie o pagina sau doua din ziar patronilo de cluburi ca sa se faca singuri de ras sa nu va mai chinuiti dumneavoastra sa faceti „gazetarie” de calitate.

dan_tm  •  22 martie 2008, 12:03

Domnule Gheorghiu,

e intradevar interesant daca suporterul agresiv a fost stelist sau rapidist?

de ce se ajunge aici – asta e problema

sunt Polist si deci singura echipa pe care o agreez din Bucuresti e Rapid dar problema e adanca … nu avem reguli respectate si legea e aplicata unilateral … asta e problema care naste anarhia

eu ma bucur ca inca pot sa merg pe Dan Paltinasan cu copii si as vrea sa pot sa merg in continuare

Comentează