TOLO.RO
Am vorbit despre slăbiciunea lui Deaconu.
vineri, 21 martie 2008, 9:12
Am vorbit despre slăbiciunea lui Deaconu.
Am vorbit despre fragilitatea sistemului de pază şi ordine. Şi despre ce n-au reuşit stewarzii, despre ce puteau apăra jandarmii şi despre cît de inconsecvent a fost George Copos, cel care şi-a scufundat echipa în Groapa Marianelor şi a Incertitudinii.
Despre multe am vorbit şi vom mai vorbi.
Dar hai să facem ceva! Hai să-i lăsăm puţin deoparte pe aceşti oameni, cu unghiurile lor slabe, ca fiecare dintre noi, şi să ne ocupăm de adevăraţii vinovaţi, de prost crescuţii din tribună, de rudimentele din cauza cărora nu ne mai ducem copiii la fotbal.
Pe vremea noastră, ei, da, e vremea noastră, învăţai pasa, şutul şi driblingul. Despre ele discutai la nesfîrşit. Puştii de azi sînt prinşi între ROAF şi Comisia de Disciplină. Cum Ăl de Sus să te mai îndrăgosteşti de fotbal?!
Citiţi-l pe Andrei Vochin! Îl cunosc de 15 ani şi nu l-am văzut niciodată atît de furios şi de dezamăgit.
„Fumatul dăunează grav fotbalului!”, sună un coment amuzant venit pe blog. Apropo de brichetă. Îmi pare rău de ceva. Că în locul lui Deaconu n-a fost Crăciunescu. Şi acum povestesc cei de la Anina cum l-au alergat ei pe „Nea Nelu” şi s-au trezit cu coastele învineţite. Dacă cineva ar fi dat în el cu o brichetă, le arunca în loc o butelie!
Corneliu Popa • 23 martie 2008, 11:47
Presa iar se implica cu stiri de genul „deaconi a fost sergent major!” In campionatul spaniol arbitru a murit si dupa ce s-a constata decesul, a oprit meciul!! Noi avem REGULAMENTELE din campionatul spaniol? Aaa, vrem noi sa se rejoace!! Vrem noi sa fie depunctata si Rapid si Steaua (stim noi de ce!!) Noi vrem multe!! regulamentul spune clar: 3-0 PENTRU STEAUA!! Ca a fost sau nu 11 m la Iasi, ca Deaconu a fost sergent, ca Paskany si Muresan finanteaza CFR Cluj cu bani de la masoneria maghiara din diaspora, ca Can-Can prezinta niste fotografii cu trei persoane (si ei vor sa ne faca credem ca acolo este discutia cum sa-l lucreze pe Copos si Taher!!) astea sunt actiuni de presa, mai mult sau mai putin partinitoare si credibile!! Regulamentu este Regulament (pentru ce au facut suporterii rapidisti) 3-0 pentru Steaua. Punct!!
Corneliu Popa • 23 martie 2008, 11:50
Campania anti fumat pe stadioane va reusi atunci cand presa din Romania va fi obiectiva!! Adica nici o data!!
joaquin • 23 martie 2008, 11:50
Draga Tolo , simpatia ta fata de echipa de sub pod este evidenta ! Suntem cativa care cunoastem lucru acesta din tot felul de surse. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa duci o adevarata campanie pro-Rapid intr-o „Gazeta” care in ultimele zile a devenit visinie ! Tu esti un ziarist bun dar , baga de seama sa nu te faci de ras ! In Giulesti s-a gresit si ei trebuie sa plateasca , degeaba plangi tu acum si in plus , iti orientezi angajatii de la ziar sa planga alaturi de tine pe umerii Rapidului !
Nu e prea profesionist ce faci ! Inca o data iti spun : vezi sa nu te faci de ras cu simpatia asta a ta …visinie !!
Corneliu Popa • 23 martie 2008, 11:52
CFR Cluj o sa castige Cupa, o sa se duca in UEFA, va face puncte pentru fotbalul romanesc, iar la anul se vor bate pentru titlu!! Corect?
Virgil • 23 martie 2008, 11:53
Sfarsitul meciului m-a lasat cu un gust amar dar vreau sa nu uitati ca brichete au fost aruncate si la 0-0,dupa Nesu,dar nimeni de la Rapid sau din cei care au facut radiografia meciului nu au comentat acest fapt.Daca veti revedea meciul veti vedea cum Nesu ridica bricheta si incearca sa o arate arbitrului dar nu este bagat in seama.In acest caz pun intrebarea;cel care a aruncat in Nesu tot stelist era? se afla tot in apropierea zonei in care a fost lovit arbitrul. Despre ce se intampla pe stadioane singuri vinovati sunt conducatorii cluburilor care prin declaratiile lor incita la violenta un public de pusti cu creerii plini de alcool si droguri care sunt manipulati fara sa isi dea seama. Doresc rejucarea meciului de la 0-0 pe teren neutru si fara spectatori. Prbabil asa ar trebuii sa se joace toate derbiurile dar stiu ca nu se poate.
Romeo • 23 martie 2008, 12:00
Nu toti au discernamant, dar si mai grav e ca multi ii instiga. Cred ca toti am spus, macar odata in viata, „te omor”. Ce am urmarit in toata iarna asta ? Acuzarea CFR-ului ca a castigat cu arbitrii, telenovela vanzarii Rapidului, amenintarile cu retrasul d epe teren. Acum acuzam arbitrul ca nu a stat sub ploaia de brichete. S-a facut apel de la statie si s-a continuat aruncarea cu obiecte. Deaconu a trecut si de bricheta primita in cap. Daca ar mai fi stat 20 minute, isi putea deschide magazin de brichete! Atacand arbitrul nu facem decat sa ne complacem in membra originala a UE, care nu are treaba cu ordinea ci cu gargara. Asta e Romania, vreti civilizatie, restul UE va asteapta. Sa nu credeti ca veti schimba presedintele, presa sau justitia, e mai usor sa schimbati tara.
Cancerescu • 23 martie 2008, 12:07
Intr-o tzara in care GOLANISMUL e ridicat la rang de virtute, nu mi se pare nimic ieshit din comun ca astfel de evenimente sa apara pe toate stadioanele… Stadionul e locul unde „ai voie” sa injuri, scuipi semintze, injuri, zbieri la totzi etc…singura grija fiind sa nu fi filmat de vreo camera video…
Cel mai rau insa este faptul ca foshti golani si actuali „investitori-finantatori” de pe la cluburile noastre de fotbal tzipa si zbiara unii la altzii in numele cluburilor pe care le reprezinta si nu fac altceva decat sa promoveze samantza de scandal catre spargatorii de semintze, sau campionii la tzintitu’ cu bricheta…acest instrument infam al lui HOMO TUTUNUS
bd • 23 martie 2008, 12:10
fratilor, cum naiba puteti crede ca un suporter stelist „infiltrat” intre rapidisti a reusit sa nimereasca exact capul lui Deaconu? ce naiba, avea pusca cu luneta ce tragea cu brichete? eu cred ca asta e o aberatie mai mare decat tot ce spune Jiji intr-un an…lasati scenariile…marturisesc ca am tinut cu Steaua si ca arbitrul putea foarte bine sa continue meciul, chiar daca asta se facea dupa 10 min de intrerupere, pt calmarea spiritelor si interventia stewarzilor in tribuna, ca sa poata vedea cine cu ce arunca…dupa mine nici 0-3 nici reluarea meciului din min 73 de la 1-0 nu ar fi variantele corecte…in schimb, rejucarea din min 1 de la 0-0 ar fi solutia cea mai echidistanta.
Listele lui Muresan • 23 martie 2008, 12:24
Ar trebui ca Dl. Muresan sa publice 2 liste. O lista cu obiectele pe care am voie sa le arunc in arbitrul de centru si o lista cu obiectele pe care am voie sa le arunc in adversari. Azi ma pregatesc sa merg la stadion. E bine sa stiu de la inceput, sa nu car obiectele degeaba.
koko • 23 martie 2008, 12:35
In primul rand nu este nici o facatura.Au anuntat sus si tare ca nu au voie stelisti in alt sector decat cel al galeriei,chiar au sugerat ca va fi vai si amar de ei daca ii vor prinde printre rapidisti.A doua este ca bricheta nu la vizat pe arbitru ci putea nimerii foarte bine si pe maftei sau oricare altul care era pe acolo.Cat timp arbitru a tranversat terenul sa anuntat la statie sa nu se mai arunce cu obiecte din tribuna dar….Iar in legatura cu fuga stelistilor catre vestiare ce vroiati domnilor?Sa dea turul de onoare? Nu erau si asa destul de agitate spiritele?
Romeo • 23 martie 2008, 12:38
Cele 17 „minute” ramase
1. Sunt stelist
2. Gigi e si el
3. Cred ca nu pierdeam meciul pana la final
4. Gigi crede la fel
5. Steaua nu are nici o vina pentru suspendarea meciului
6. Gigi :”Idem”
7. Nici Rapidul nu a gresit
8. Gigi … hmm …” cam da…”
9. Suntem mandri de echipa noastra si nu ne e frica de Rapid
10. Gigi: ” Cu Dumnezeu inainte! Niciodata nu mi-a fost frica!”
11. 17 minute sunt suficiente pentru a castiga
12. Gigi: „Esti sigur?”
13. Cere-le sa jucam continuarea. Fii om… macar o data. Castiga admiratie fara nici un leu
14. Gigi: „Pai, daca o sa pierd campionatul?!!”
15. Esti tu sigur ca o sa-l castigi cu aceste 3 puncte?
16. Gigi: „Vrei sa-mi spui ca am mai mult de castigat daca joc continuarea? Pai atunci maine le cer sa joc… Suntem cei mai mandri!”
17. Dragi rapidisti, nu uitati, dupa 17 minute de joc nu se stie cat va fi scorul. Si urmeaza prelungirile. Steaua vrea un singur lucru: SA JOACE FOTBAL.
GIGI FII OM! (acesta trebuie sa fie titlul din Gazeta de maine)
dan_tm • 23 martie 2008, 12:40
altfel spus
daca intr-un sat apare un dement,un criminal ce faci?
dai foc satului , ii pedepsesti pe toti sau cauti criminalul
ar trebuii intarite sistemele de securitate – asta e solutia !
cluburile ar trebuii sa fie obligate la astfel de masuri
!
se arunca cu obiecte in teren peste tot in lume nu doar in romania pentru ca statistic vorbind cand ai 10000 de oameni ai macar 1% descentrati intre ei , asta e media
Cine vor fi castigati ? tot cei descentrati – pentru ca noi pedepsim comunitatea din cauza lor – comunitatea va mari numarul de decentrati in loc sa-l scada
Fotbalul se va afla de acum in mijlocul unor situatii de genul – de ce nu s-a oprit meciul
Deci
-cautati vinovatii prin metode de politie , e usor de imaginat zona de unde se putea arunca , gasiti-l !
– amendati clubul Rapid cu sute de mii de euro
– stabiliti ca arbitrii sa dea cartonase galbene fotbalistilor care instiga la violenta in tribune prin semne obscene
– amendati conducatorii de cluburi drastic cand acestia instiga la violenta
– banii obtinuti din amenzi vor trebuii donati celor mai fair play echipe , arene si galerii acestia la randul lor vor trebuii sa-i doneze in scopuri umanitare sau unor centre de copii si juniori
cred ca e mai constructiv asa ! ce spuneti
samd
dan_tm • 23 martie 2008, 12:45
educatia prin recunoasterea meritelor pozitive e mai buna decat folosirea exemplului negativ si mediatizarea lui !!!!!!
daniel carbunescu • 23 martie 2008, 12:55
nu este corect fata de fotbal sa furi 3 puncte GIGI ESTI o rusine.
day • 23 martie 2008, 12:59
romeo,chiar avea nevoie de brichete k lucreaza la philip morris!e o tara de sado-masochisti unde ne place sa ne batem sau macar sa ne uitam la aia care isi dau in cap.si ii mai si incurajam.exemple sunt destule:din salile de clasa pana pe stadioane
crris • 23 martie 2008, 13:22
Din cite ne aducem aminte cu totii la meciul Steaua-Rapid din tur , toata conducerea Rapidului s’a scandalizat in momentul in care oficialii din Ghencea au pus o plasa deasupra galeriei Rapidiste ,tratament inuman e.t.c…,de altfel acea plasa nu a avut viata lunga fiind sfisiata de de „suporterii Rapidului”
intrebare:
1.OARE AU GRESIT STELISTII ATUNCI S’AU OFICIALI DE LA RAPID ACUM CA NU AU FACUT COLIVIE DIN STADION ?
FC BRICHETA BUCURESTI • 23 martie 2008, 13:35
Pe stadionul din Ghencea va fi amenajat (intr-un spatiu de la tribuna 0) un altar inchinat brichetelor unde fanii vor putea veni in pelerinaj si vor putea admira brichete aduse din lumea intreaga.
Deasemenea, numele echipei va fi schimbat in FC BRICHETA BUCURESTI in semn de multumire pentru sprijinul divin.
Cristina • 23 martie 2008, 13:58
Inca nu s-a dat un verdict definitiv asupra sortii partidei. Sincer, abia astept sa vad ce se hotaraste la „masa verde”…
lupino • 23 martie 2008, 14:05
1.Dementi, suboameni intalnesti la tot pasul. Ei sunt si in Giulesti, si in Ghencea si la Dinamo, Craiova, etc. O asemenea fiinta a considerat ca prin lovirea cu bricheta a unui adversar/arbitru ar aduce avantaje echipei „sale”. E un mod, conform unei „gandiri” aberante, de a influenta rezultatul printr-o actiune ce nu tine de partida de fotbal in sine.
2. Totusi, fotbalul se joaca pe teren intre 2 echipe, arbitrate de un arbitru. Rezultatul final trebuie sa reiasa numai si numai de pe gazon.
3. Si comisia de disciplina, ca si suporterul imbecil, poate influenta rezultatul final. Sa presupunem ca ar hotari 3-0 pt Steaua. Nu ar fi aceasta o decizie care ar completa aberant ideea ca de fapt, ceea ce se joaca pe dreptunghiul acela verde, nu mai conteaza?
Nu ar trebui sa ne asteptam din partea unor persoane cu studii si competente juridice la atitudini mai rezonabile? Cred ca organizatorii trebuie pedepsiti, clubul amendat, eventual terenul suspendat, insa o decizie de 3-0 sau o depunctare, pe cine ar pedepsi cel mai tare? Pe jucatori, actorii principali ai fenomenului, care in mod cert nu au nicio vina.
Un alt aspect interesant este decizia arbitrului de a intrerupe meciul.
1. Intreruperea presupune posibilitatea reluarii, nu s-a folosit expresia de suspendare definitiva.
2. Multi oficiali au aratat ca decizia are acoperire regulamentara perfecta, si chiar l-au laudat. In aceasta situatie va rog sa solicitati ca intotdeauna spetele posibile sa fie judecate strict dupa litera regulamentului si nu, „in spiritul”. Alte cazuri au fost judecate in acest fel, si iarasi, arbitrii au fost laudati.
hcioltea • 23 martie 2008, 14:07
DACA DOMNUL CRACIUNESCU A SPUS CA DEACONU A AVUT CONFORM REGULAMENTULUI TOT DREPTUL SA OPREASCA MECIUL RAPID-STEAUA(DACA IN URMA LOVITURII NU MAI PUTEA FIZIC SAU PSIHIC SA CONDUCA MECIUL)DE CE A INCERCAT SA CONTINUE MECIUL AVAND IN VEDERE CA A DOUA BRICHETA NICI NU L-A ATINS SI A OPRIT MECIUL.DACA NU L-A ATINS INSEAMNA CA A FOST AFECTAT PSIHIC SAU FIZIC CA NU LA NIMERIT. AS DORI SA STIU PENTRU CE MAI PLATESTE FRF ARBITRU DE REZERVA? NU PUTEA CONTINUA EL PARTIDA. REFERITOR LA CFR A AVUT PARTE DE BENEFICII DIN PARTEA ARBITRILOR IN TUR CUM ZIC UNII IN TIMP ACELASI TIMP STEAUA NU A FOST NICI AVANTAJATA NICI DEZAVANTAJATA, DAR STEAUA IN RETUR A FOST AVANTAJATA SI CFR DEZAVANTAJATA
genserik • 23 martie 2008, 14:09
: Nu ma intereseaza cine va lua titlul, pt ca adevarata valoare(adica zero) a echipelor din Ro o vom vedea cu totii in UCL.Diviza A e orice in afara de liga de fotbal.E un circ, cu niste barbari.N-are nici o legatura cu civilizatie.
Apropo de regulament:cum poate sa spuna(vineri in emisiunea lui Tuca)un sef al ligii “profesioniste” de fotbal din Ro(e vorba de mr.Dragomir)-care in mod normal ar trebui sa fie neutru- urmatoarele:”taci mai Copos.Nu vorbi prostii!Eu tin cu Rapidu, dar cum sa va apar daca vorbesti numai prostii?”
Nu vreau sa apar aici pe stelisti pt ca ei n-au nevoie de aparare(au furat pana acum si vor fura si in continuare destul),dar cand seful ligii spune asemenea lucruri atunci mai are rost sa vorbim de regulament?
gabidegiulesti • 23 martie 2008, 14:10
crris@: la meciul di tur conducerea rapidista s-a scandalizat si pentru surubul aruncat de stelisti in capul lui Bozovici, surub predat de Sapunaru observatorului, dar disparut pana la intrunirea comisiei de disciplina intr-o gaura neagra…
Conducerea rapidista s-a scandalizat si acum 2 ani când Steaua trebuia depunctata pentru declaratiile Oierului conform regulamentului. A intervenit Mitica si a zis ca nu e normal sa patimeasca jucatorii pentru excesele Oierului…Acum o fi normal sa patimeasca rapidistii pentru excesele suporterilor? Excese care nu sunt convins ca nu au fost influentate dinspre stâna!
je • 23 martie 2008, 14:14
să ne ocupăm de adevăraţii vinovaţi, de prost crescuţii din presa, care publica articole ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) o si provoaca conducatorii sa dea declaratii care incita publicul si se ajunge la aceste gesturi.
je • 23 martie 2008, 14:15
de ce imi blocati commentul?
marian • 23 martie 2008, 14:17
d-le tolontan sa scrieti si de JUCATORII HULIGANI gen trica(care meci de meci injura spectatorii se bate sare la arbitri etc)sapunaru maftei care sunt certati cu disciplina si care incontinuu provoaca galeriile.
Razvan Statescu • 23 martie 2008, 14:40
DOMNULE CATALIN TOLONTAN,
Discutia se poate prelungi pana la nesfarsit,dar adevarul este unul singur:incurajarea prostiei(A SE CITI SI PROMOVAREA) a condus in timp la manifestari de genul celor de pe stadionul ‘Giulesti’.
Ca suporter stelist,adevarat suporter,nu suport ideea ca Steaua sa triumfe in campionat nemeritat,asadar nu imi place nici ideea castigarii meciului la ‘masa verde’,desi regulamentul este destul de clar,si in sfarsit un arbitru a luat o decizie aspra,care se impunea de mult.
INCERCAND SA INCHEI,VA REAMINTESC,ca DUMNEAVOASTRA sunteti partasi la acesta mizerie prin incercarea penibila de a vinde ziarul cu orice pret(nu il mai cumpar de vreo 3 ani),prin consecventa de a promova nonvalorile si imbogatitii peste noapte,asa-zisii lideri de galerie(doar in Romania am auzit de asa ceva),si in general orice, mai putin fotbalul.
La un interviu la GSP,UNUL DIN SUBIECTE ERA O DISCUTIE IMAGINARA INTRE GIGI BECALI SI UN LIDER DE GALERIE.Asta spune multe si despre ‘nevinovatia’ dumneavoastra,nu credeti?
Sper ca ati citit si nu ati scos post-ul meu si le-ati pastrat pe cele cu injuraturi.
P.s Vochin are dreptul sa fie scarbit pentru ca in general a vorbit doar despre fotbal.
buba • 23 martie 2008, 14:41
bine ca ti-a venit mintea la cap, ca la cald ai batut campii ( desi mai putin ca altii, insa prea mult pt unul asa inteligent ca tine)
multumesc Catalin Tolontan, orice ar zice oricine Steaua castiga la masa verde din cauza unor necrescuti. S-a dovedit ca rapidul nu stie sa castige asa cum nu a stiut sa piarda ( vezi meciu cu Jiul )
cristi • 23 martie 2008, 15:23
nu pot sa cred ca mai sunt persoane care se iau de stelistii care erau pe langa Diaconu si incercau sa il lamureasca sa opreasca meciu…pai dupa ce il opreste…au mers si rapidistii langa el…sa il bruscheze si sa il convinga sa dea drumu la meci….pe ei dc nu i asculta? ca sigur lau rugat mai „frumos” decat lovin…si erau si mai multi = forta de convingere mai mare…si inca ceva…am auzit intrebari de genu : dc mai arunca rapidisti cu brichete daca scorul era 1-0?…dc aruncau si pe tot parcusul meciului…ca nu stiu prea multe
Dragos • 23 martie 2008, 15:50
Bravo Tolo ! discutia trebuie sa inceapa cu suporterii Rapidului din tribuna a 2-a si sa se termine cu suporterii Rapidului din tribuna a 2-a ! CLAR !
Dragos • 23 martie 2008, 15:51
Si sa mai scrieti si despre Pancu si Sapunaru care injura cu galeria pe Steaua si arata semne obscene spre galeria Stelei ! Hai Tolo ! Fa-o si pe asta !
mircea • 23 martie 2008, 16:15
cine sunt adevarati vinovati arbitri daca ar arbitra corect si nu ar fii corupti nu sar arunca cu obiecte din tribuna normal daca enerveaza spectatorul cu asemenea arbitraj eu ma duc la stadion sa vad spectacol nu sa vad cum un arbitru isi bate joc de atatia oameni apoi sunt vinovatii huligani si tipi de genul care umbla la butoane si de asa numiti fotbalisti care defapt nui poti numi gen lovin si apoi presa zic eu ca nu sunteti corecti si este clar ca si voi aveti simpatiile voastre
David • 23 martie 2008, 16:23
Un articol de pe site-ul FRF:
„Întrunită vineri 14 decembrie a.c, la Casa Fotbalului, Curtea de Arbitraj pentru Fotbal a hotărât următoarele:
– admite recursurile cluburilor Steaua Bucureşti şi Dinamo Bucureşti şi desfiinţează hotărârile Comisiei de Apel de joi, 13 decembrie a.c., prin care cele două grupări erau sancţionate fiecare cu organizarea a câte 3 jocuri pe propriul stadion fără accesul publicului ;
– se sancţioneaza cluburile Steaua Bucureşti şi Dinamo Bucureşti cu penalitate sportivă de 30.000 lei şi, respectiv, 35.000 lei”
:-)))))
Va amintiti? Va place cum se imparte dreptatea in Romania? Aaaa, inca ceva. Cred ca la ultimul meci disputat acasa, 2 suporteri ai CFR-ului erau beti, vreo 300 au scuipat seminte pe jos, iar galeria a huiduit in cateva randuri. MI se pare „de bun simt” (vb lu’ Borcea) ca daca Steaua nu ajunge pe CFR pana la finalul campionatului sa fie depuncatata echipa clujeana cu cate puncte este nevoie, pentru acest comportament al suporterilor.
Astfel incat, Tolo, sa nu-i uitam pe adevaratii vinovati!!! Voi care ii atatati pe toti si promovati toate declaratiile retarde ale tuturor imbecililor de conducatori, fie ca se numesc Becali, Copos, Borcea, Mititelu, Pinalti sau Muresan nu aveti nicio vina. Normal, „presa nu face educatie, face profit” (as modifica putin: „… face anti-educatie”) Nici ei nu au, ca unde nu e, nici Dumnezeu nu cere… Adevaratii vinovati suntem noi cei care ne uitam la Becaliada… Fara audienta ASA poate ati face si voi presa. Poate…
cfr-ista • 23 martie 2008, 16:26
daca nu ar fi asemenea arbitraje nu ar exista nici huliganii astia…de fapt problema e alta…incepe cu politica…se termina cu presa!!!ziaristilor se stie foarte bine ca voi aveti o influenta asupra oamenilor…de ce nu faceti primul pas si sa scrieti adevarul???sa scrieti ca nu se mai poate asa ceva!!!voi l-ati creat pe gigi becali…de fapt nu l-ati creat voi l-ati crescut…asta e…daca atata e greu sa arbitrezi corect…ce sa mai zici de altii….
detzu • 23 martie 2008, 16:26
Eu consider vinovata federatia Romana de Fotbal , care accepta ca o competitie sportiva sa fie constant denigrata. Ce parere ati avea daca un presedinte de stat ( comparatie cu fecala ) ar zice ca el a mituit acum 8 ani nu stiu cati sportivi de la olimpiada la un alt stat . Ar putea sa o faca fara dovezi ? ar fi pus sub o presiune colosala sa le produca ? Si asta asa merge de vreo 15 ani . Ei sunt principalii vinovati ca in loc sa ia bani cinstit de pe fotbal printr-un sistem de cotizatii imense ei ii iau necinstit adica de la fecala , borcea si altii.
cfr-ista • 23 martie 2008, 16:31
ce comportament???ca au scuipat cu seminte pe jos??si ca erau vreo 2 beti??? esti culmea omule!!!la alte meciuri s-au aruncat cu bolovani si nu s-a intamplat nimic…esti incredibil de penal omule!!!du-te la sapa!!!!sunt de acord sa fie suspendate toate echipele!!!normal huliganismul nu ar trebui sa existe dar atata timp cat regulamentul nu e acelasi pt. toata lumea de ce mai vb.????o echipa asa de mare ca si steaua are nevoie de arbitrii sa castige impotriva ungurilor????ce ne-a demonstrat nou gigi becali???nimic…:))))
ewrw • 23 martie 2008, 16:34
cu totu gresit
ewrw • 23 martie 2008, 16:46
***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)
dan blondu • 23 martie 2008, 16:53
Sunt de acord cu tine! Dar sa nu uitam un lucru:oare nu exista nici o legatura intre nivelul de trai si gradul de civilizatie? Cred ca trebuie sa ne intrebam parlamentarii si deputatii de ce este o mare diferenta intre nivelul lor de trai si a celor de rand.Oricum sa nu mire pe nimeni de ce nu se va duce lumea la votare!!!Aici cred eu ca este marea problema!Cum crezi ca vede cel din tribuna aruncatul cu bani in stanga si dreapta numai pt. a fi pe un loc de CL?
sorin • 23 martie 2008, 16:57
Adevarat a spus cineva mai sus. Avem campionat de injurii si insulte. Oare cine castiga anul acesta? Cred ca este primul campionat din lume la asa ceva. Sa-l declaram sport national
Degeaba • 23 martie 2008, 17:00
Va faceti griji din pricina unor cretini care au facut ce au facut. Pai asta se intampla la fiecare meci si masuri nu se iau deloc. Asa zisii suporteri (si nu in special ai rapidului) nu stiu decat sa injure arbitrii, jucatorii, conducatorii cluburilor etc. Un suporter ‘adevarat’ nu sta sa injure in loc sa se agite sa-si incurajeze echipa. Deaconu avea asupra sa o presiune de neimaginat, iar niste inculti (incluzand oamenii de ‘sus’) il injurau si il invinovateau ca nu e bun ca fura etc. Pai in cazul acesta de ce nu devin ‘ei’ arbitrii?
cfr-ista • 23 martie 2008, 17:03
meciul cu jiul???pai da…normal ca ati facut blat cu sportul studentesc si cu vaslui!!!cinstitilor!!!
Degeaba • 23 martie 2008, 17:13
Pai vorbim de furat la un meci, cand Romania este tara Manglelii supreme. „Sa-nu-i-uitam-pe-adevaratii-vinovati”!!! Tolo, adevaratii vinovati sunt doar cei care injura si arunca cu obiecte in teren. Nu poti da vina pe altul cand ‘tu’ faci asa ceva. In cazul acesta eu cred ca sistemul este de vina pentru ca nu i-au favorizat pe acei oameni, ca nu s-au dus la scoala si ca nu au primit o educatie aparte.
Cristina • 23 martie 2008, 17:23
„Campionat de injurii si insulte”? De acord, avem asta in viata de zi cu zi…
mihai • 23 martie 2008, 17:38
mai tolo dak tot ne luam de deaconu…..noi nu ne luam fara rost.in primul rand dupa ce a fost lovit si a vrut sa continue partida dece nu a cautat mingea???a mers langa tribuna de langa care a fost lovit parca a astepta sa mai zboare un obiect.nu neaparat ca a fost premeditat dar se poate insinua acest fapt deoarece el nu a cautat mingea ci direct la tribuna a mers.
Ed • 23 martie 2008, 17:43
hahaha… da, corect…
fumatul dauneaza grav fotbalului.
teocolumb • 23 martie 2008, 18:08
Domnule Tolontan dupa ce si cum scrii nu ai ce cauta in redactia unui ziar de sport. Mai repede te-ai duce si ai scrie la Cancan ca acolo se cauta in viata oamenilor si nu se scriu decat porcarii.
Petrisor • 23 martie 2008, 18:27
Stim ce inseamna cuvantul competitie sau competitivitatea?
Mircea Ignat • 23 martie 2008, 18:27
Domnule Tolontan, pina joi am avut impresia ca sunteti cel mai onest reporter de fotbal.
Dar si Dv., am sesizat , parca erati de acord cu chestiunea aceea ca arbitrul ar trebui sa fie barbat si sa continue meciul.
Ce ar fi fost bine sa se arunce cu o sulita si arbitrul sa fie strapuns..
Cred ca mai sigur este bine ca exista acest eveniment, mirlania si necivilizatia asta romaneasca din fortbal trebuia amendata odata..
In plus pe prima pagina a Gazetei apare , Deaconu locotentul Stelei.
Dar ma intreb si astept raspunsul Dv.: nu cumva Dl.Ioanitoaia si oamenii ziarului nu sunt locotenentii Dlui Voiculescu , care este amic cu Dl.Copos (vezi Recursul etapei pe Antena 2 , vezi Voiculescu cu PC ,partid in care este membru si Dl.Copos )… dar mai grav este ca ziaristii incep sa initieze un curent comun si sa-l acrediteze pe Sapunaru si Nae Manea , despre „fricosul si femeia Deaconu in loc sa fie partizani in amendarea prin regulament a ceea ce se intimpla …
Alta chestiune priveste Rapidul ca echipa anticomunista si Steaua venita pe tancurile sovietice.
De acord , am cunoscut ca traitor in Giulesti multi lucratori la CFR inainte de 1944 si suporteri ai Rapidului , simpatizanti PNT, e vorba de adevaratul PNT, nu de mutantul de acum carte nu are nimic de cu vechile traditii.Dar ei sunt oamen civilizati, pe Giulestiul necomunist nu au avut loc evenimente cum sunt cele intimplate .In plus Dl.Copos a fost si el un activist comunist.Poate echipe disidente sa fi fost, Unirea Tricolor sau Venus sau UTA sau U Cluj .
In ziua derbiului am vorbit cu Dl.Vilcov ,baiatul fostului fotbalist Colea vilcov, azi distins cercetator in cadrul institutului nostru, si mi-a relatat ca nu tine minte un astfel de nivel de mirlanie in fotbal cum este acum
Oricum Domnule Tolontan Gazeta ne dezamageste sau incepe.
Va scriu in numele unor cercetatori din Institutul National de cercetare in Ingineria Electrica din Bucuresti si m-ar bucura o discutie directa cu Dv.
Cu stima
Dr.Ing.Mircea Ignat (mignat@icpe-ca.ro)
rm valcea • 23 martie 2008, 19:03
Facatura mai mare nici ca se putea. Eu nu inteleg de ce marile orase nu boicoteaza acesta mizerie de campionat. Eu nu o sa mai calc niciodata pe nici un stadion din Romania. Sa joace corleone cu nasul si cu oierul si verii lui. Retragerea e singura solutie pana nu e prea tarziu.Numai asa se poate curata fotbalul romanesc de mizeri si larve.
cipp • 23 martie 2008, 19:04
Cine e de vina pt ceea ce s-a intamplat joi?
Conducatorii cluburilor, si in primul rand spectatorii, nu steaua, nu rapid. Spectatorii cu inconstienta lor. Nu e bine ca s-a oprit meciul, dar arbitrul nu este de condamnat. Daca Deaconu ar fi luat o decizie care sa vantajeze echipa Rapid nu ati mai fi comentat atat. Deaconu nu este de vina. Daca se intampla pe Ghencea situatia ar fi convenit de minune Rapidului. Nu tin nici cu Steaua nici cu Rapid dar ce s-a intamplat nu are legatura cu fotbalul.