Salvatorii

Dacă fotbalul s-ar juca fără miracole, Steaua s-ar bate cu Gloria Bistriţa pentru mijlocul clasamentului. Echipa lui Lăcătuş era să rateze aseară o mare şansă. Nu pentru că n-ar fi mai bună ca UTA, ci pentru că lupta s-a mutat în plan psihic. Practic, fiecare dintre candidatele la Ligă joacă două meciuri: unul real, în teren, şi altul telepatic, încrucişat, cu celelalte rivale.

duminică, 23 martie 2008, 10:34

Dacă fotbalul s-ar juca fără miracole, Steaua s-ar bate cu Gloria Bistriţa pentru mijlocul clasamentului. Echipa lui Lăcătuş era să rateze aseară o mare şansă. Nu pentru că n-ar fi mai bună ca UTA, ci pentru că lupta s-a mutat în plan psihic. Practic, fiecare dintre candidatele la Ligă joacă două meciuri: unul real, în teren, şi altul telepatic, încrucişat, cu celelalte rivale.

“Campionatul se cîştigă cu mintea”, a spus Andone în conferinţa de presă de la Iaşi. Se calmase şi a avut unul dintre cele mai civilizate şi raţionale discursuri văzute în fotbalul nostru după eşec. Cu o jumătate de oră înainte încercase să scoată echipa din teren. Noroc cu Sandu Matei, directorul sportiv, şi cu banca CFR-ului! Acolo se putea rupe totul!

A fost momentul cînd rezervele au contat mai mult decît titularii. Exact ceea ce s-a petrecut şi în Ghencea, unde Vali Badea a intrat de nicăieri şi şi-a salvat echipa, cu un gol din acţiune, dacă asta mai are importanţă!

“Îmi pare rău! În primul rînd pentru echipa de jurnalişti de la Gazetă şi pentru cititori. Dar nu mai pot! Nu mai am nervi, acum. Poate o să revin!”.

Asta a spus Radu Paraschivescu sîmbătă, cînd a anunţat că va renunţa să scrie, o vreme, despre sport. “Ştiu ce eforturi faceţi la gsp să echilibraţi lucrurile, vă doresc succes!”, a mai zis el. Articolul îl găsiţi AICI.

Radu are dreptate. Doar că destinul nu stă doar în propria alegere. Nu noi am ales ca libertatea noastră şi valorile fotbalului să fie atacate de dezaxaţi. Nu am ales asta, aşa cum nu alegi ţara şi timpul în care te naşti.

Am crezut că lucrurile se vor îndrepta. Şi am scris pentru asta. Dar, deocamdată, nu e aşa. Adevărata putere stă totuşi în felul în care întîmpini momentul pe care l-ai aşteptat şi care nu vine. De aceea, sînt convins că Radu Paraschivescu se va întoarce, ca să pregătim împreună cu voi revenirea sportului.

Comentarii (278)Adaugă comentariu

Balonul Digital  •  23 martie 2008, 22:39

Un meci slab …

sorin  •  23 martie 2008, 22:40

Mi-as fi dorit sa citesc si prima varianta a postului! 😉
A intrat in Google Reader, dar am ajuns prea tarziu(6min)pe site 🙂
Cred ca era cel putin la fel de bun ca asta.

Balonul Digital  •  23 martie 2008, 22:43

In ceea ce-l priveste pe Radu Paraschivescu, cred ca este o decizie inteleapta .. Fotbalul romanesc momentan trece momentan prin una dintre cele mai negre perioade ale sale..

Cristina  •  23 martie 2008, 22:47

Pacat… Poate ca, pentru fiecare, vine un moment cand nervii cedeaza, cand simti ca nu te mai poti aduna, si in acel moment poate ca este mai bine sa intri intr-un con de umbra, sa te retragi temporar, cel putin. Sa speram ca lucrurile vor reveni la normal.

scorpion1488  •  23 martie 2008, 22:51

bai urecheatule da u nu accepti critici???

Cretzuka  •  23 martie 2008, 22:53

Balonul digital…ce meci ai vazut tu de zici ca fost slab?uita-te mai atent data viitoare..a fost un meci cu foarte multe ocazii mai ales in cea de-a doua repriza.Bravo Steaua!

vlad  •  23 martie 2008, 22:55

ar trebui sa va puna si pe Dvs. pe ganduri. mai ales: „Am îndemnat într-o emisiune TV să le boicotăm în cel mai simplu şi paşnic mod: prin ignorare. Am mizat pe solidarizarea breslei, pe instinctul ei sanitar, şi am crezut, naivul de mine, că voi convinge măcar un ziarist sau un realizator de emisiuni. Evident, nu s-a întîmplat nimic.”

se pare ca exista in breasla si oameni care inteleg ca se pot face bani si se poate face meserie si fara a face altceva decat instiga la scandal si la declaratii belicoase.
din pacate sunt prea putini:(

pe Dvs. va citesc si mai las cate un comentariu pt ca sunteti unul din putinii care aveti puterea sa schimbati lucrurile in directia de care vorbea dnul Paraschivescu. din pacate, inca nu va doriti acest lucru.

spectatorul simplu  •  23 martie 2008, 22:58

Steaua a jucat de la egal la egal cu penultima clasata in campionatul romanesc…a fost cu-adevarat un meci pentru salvare de la retrogradare, culmea…Steaua lui Zenga,Olaroiu,Protasov au disparut…

cipri  •  23 martie 2008, 23:15

Nu zic ca nu-mi pare rau de paraschivescu, dar fotbalul nostru nu are nevoie de oameni de acest gen. Si Mitica nu mai comenteaza, imediat nici sandu si hai sa tacem toti si sa asteptam sa se curete de la sine. Noi esticii ne ferim de rezolvarea problemelor prin fuga de ele. In fine…..o sa se-ntoarca ca-i place!
In sfarsit vad un meci in care Steaua si-a dat sufletul 90 de min. Haotic dar a luptat!!!

Biz  •  23 martie 2008, 23:20

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

brebu  •  23 martie 2008, 23:27

oaaaaaau, s-a retras radu paraschivescuuuuuu. eu zic sa se anuleze campionatul!!!!! mai bine v-ati retrage toti, voi sinteti cancerul fotbalului, mincatori de cadavre ce sinteti! aveti orgasme cind vedeti hotie si scandaluri, dupa care „va scirbiti” si „va retrageti”. penibililor, din scandal traiti, nu mai faceti pe sensibilii si pe virginele

deco  •  23 martie 2008, 23:28

IMPORTANT E SA NU RENUNTI TU TOLO! CA NU MAI INTRA JUMATE DIN CITITORII GSP SI O SA DEA FALIMENT IOANITOAIA. ESTI CEL MAI TARE, 4 REAL!!

Anduu  •  23 martie 2008, 23:29

Voi i-ati creeat, voi sa ii distrugeti;) Pe cine? Stiti voi bine pe cine…

gatopardo  •  23 martie 2008, 23:35

steaua s-a chinuit,steaua nu convinge.bla bla bla…uta face antijoc 90 de minute si voi vedeti cum se chinuie steaua.de ce la 1-0 uta s-a re3tras cu toata autobaza in poarta?echipele astea mici de doi bani strica fotbalul.sper sa scapam odata de antifotbalisti de-astia.in liga a doua va e locul

Andrei  •  23 martie 2008, 23:35

nu vrei sa pleci shi tu q el…. orikum suntetzi anti STEAUA… adika degeaba….papa

calinescu  •  23 martie 2008, 23:35

tolontane esti o zdreantza si tu stii si ai tai stiu
esti jurnalistul cu cele mai tendentioase articole rusine
sclavul banilor
frustratule

NAGHI VALENTIN  •  23 martie 2008, 23:38

O rusine ce se intimpla in fotbalul rominesc,vom plati la euro 2008 daca indivizi precum jiji,copos,dragomir,m.sandu si altii conduc destinele fotbalului romin4nesc,ne putem astep la orce.

alex  •  23 martie 2008, 23:39

e atat de nedrept ca sunt sporturi de calitate total ignorate si subapreciate..si toata lumea se invarte in jurul mocirlei din fotbal si a gunoiului principal jiji..e o lasitate pt un jurnalist sportiv sa spuna ca se retrage pt ca nu mai are nervi..e pebnibil..scrie domne despre sportivi adevarati despre atleti..tenismeni tec..oameni de valoare nu despre alde nicolita and co..si o sa ai constiinta impacata ca ti+ai facut meseria..dar nu veni cu penibilitati…si cu declaratii din astea patetice

google  •  23 martie 2008, 23:40

steau a presat si a batut frumos… acceptati ca e cea mai buna in momentul de fata, ziaristii sunt si ei stelisti, rapidisti, comunisti….

Ioanide  •  23 martie 2008, 23:43

VA ROG FRUMOS SA MI RASPUNDETI LA ACEST PARADOX … DE CE ATACATI UN FOTBAL PE CARE IL PROMOVATI….DAK NU SUNTETI DE ACORD CU UNELE PERSOANE ACTE SAU EVENIMENTE DE CE LA PROMOVATI…DOAR PENTRU A VA VINDE??
PANA LA URMA EI SUNT PAINEA VOASTRA !!!PRETINDETI A FI MORALI SI DECENTI KND PROMOVATI PE ECRANE IMORALITATEA SI INDECENTA …DE CE?….DE CE NU CENZURATI UNELE LUCRURI..DE CE INTARITI PROCESUL DE DEGRADARE AL FOTBALULUI…SPORTULUI SI AL SOCIETATII IN SINE>…

dcc  •  23 martie 2008, 23:46

Dle Tolontan,

istoria si statistica bat miracolul si asta e ceea ce conteaza in Europa.

si daca fotbalul s-ar juca fara „miracole”, poate ca Steaua nu s-ar bate la jumatatea clasamentului cu Gloria Bistrita, ci poate ar fi liderul clasamentului actual si campioana ultimilor mai multi ani..in toti acei ani cand s-a clasat pe locul 2 (si cand echipa campioana prindea cate o serie miraculoasa de rezultate..)

Adevaratele miracole au fost Valencia, Betis, Standard, Kiev..

Ioanide  •  23 martie 2008, 23:47

DE CE NU INCERCATI SA PROMOVATI ALTE VALORI…GLOATA NU DISTINGE GLOATA IMITA…VOI NU PROMOVATI DEOSEBITUL SI FRUMOSUL>…CI ORICE SA STITI K INDIFERENTA ESTE CEA MAI BUNA ARMA DE A NEUTRALIZA ACESTE LUCRURI!! DE CE COPIATI OAMENII DIN AFARA SI VA PURTATI K NISTE PSEUDOJURNALISTI.>DE CE NU SUNTETI ORIGINALI>…DAK SUNTETI INTELIGENTI NU CADETI IN PLATITUDINE>>>KIAR AJA VA E FRICA !! TE ROG RASPUNDE TI MI DOMNULE T>>>MACAR PT A STI K A TI CITIT CE IO M AM OCUPAT SA SCRIU

caineleelectronic  •  23 martie 2008, 23:55

In ultimul paragraf spuneti: „Am crezut ca lucrurile se vor intampla. Am scris pentru asta.”
Nu stiu daca ati scris intotdeauna pentru asta. De atatea ori ati pus gaz pe foc fara nici un alt argument decat opiniile personale. Sunteti formatori de opinie si atunci cand acuzati de „blat”, adica de hotie, deontologic ar fi sa aduceti dovezi ferme. Nu le-ati adus niciodata.
Ati contribuit deseori, cautand scandalul pentru a vinde ziarele, la starea de lucruri actuala.
Imi pare rau sa o spun.

Ovidiu Miron  •  23 martie 2008, 23:56

Radu Paraschivescu este un ziarist cu bun simt. Si eu sper ca va reveni.

rating peste cadavre  •  24 martie 2008, 0:03

Va mintiti singur, domnule Tolontan, incercind sa scapati in vreun fel de disconfortul adevarurilor spuse de Paraschivescu la adresa breslei din care faceti parte.

Aveti o mare responsabilitate pentru situatia la care s-a ajuns. E suficient sa vezi ce se scrie pe aces site, in numele unei libertati de exprimare prost intelese. Iar daca ziaristii nu inteleg (sau nu vor sa inteleaga) limitele (de bun simt ale)libertatii, atunci ce pretentii sa avem la animalele care au ajuns sa populeze stadioanele (si care va fac rating, baizauei…)

cata  •  24 martie 2008, 0:06

lasatil sa plece si asa era fan rapid , poi daca a ajuns sa vb un scritor despre fotbel e clar………………..

buzbuz  •  24 martie 2008, 0:08

daca, voi, jurnalistii ati fi mai obiectivi, nu ar mai fi atatea scandaluri si frustrari. voi le creati si acum fugiti de ele? rusine.
cataline, erai, la un moment dat, in viziunea mea, cel mai bun jurnalist. scrii frumos, dar nu esti obiectiv. pacat, si tie, si lui radu paraschivescu, si lui cartianu si multor altor kurnalisti.

copilul  •  24 martie 2008, 0:08

Inca de la inceput ai fost o rusine ptr. jurnalismul sportiv ba nene Tolontan~~~~~!!!!!@@@@ Ai inteles mesajul???? Cere-ti scuze si poate te iert!!!!! Orcum voi fi fericit si toata suflarea fotbalului la fel cand ai sa moriiii ca o tarfa ce te vinzi pa baniiii iesiti din scandalurile inventate de a 4 putere in stat presa”libera”!!!!RUSINEEEEEEEE!!!

copilul  •  24 martie 2008, 0:09

MECIUL ERA STEAUA- FC MARAMURES DACA I-TI MAI ADUCI AMINTE MATA CEL GREU!!!!

the_ioni  •  24 martie 2008, 0:10

Domune Tolontan, nu stiu si nu ma intereseaza daca nu va place Steaua din principiu. Dar, daca sunteti corect, va rog sa aveti in vedere „marile echipe” ale campionatului, care cersesc un 11 m, ca altfel nu pot castiga nici macar in fata unor echipe mult mai modeste. Altfel nu se explica de ce tipa in gura mare ca nu stiu de penalty nu le-a fost acordat. Pai altfel nu pot marca, nu?
Prin urmare, fotbalul – minune se aplica tuturor „greilor” de la noi, asta e problema, in cupele europene, daca primesti o caruta de golori, nu te mai ajuta la nimic gargara. Asa ca puneti diagnosticul corect, ca m-am saturat de echipe „titrate” care castiga in ultimile minute pe greseli individuale sau prin lovituri de pedeapsa. Felicitari Steaua, asta e un meci muncit si dovada clara ca nu e nicio conspiratie, ci doar multa multa frustrare, neputinta, nerusinare si, probabil, presiunea finantatorilor care vor rezultate pentru banii investiti

copilul  •  24 martie 2008, 0:11

IAR COMENTARIUL MATA DA E BUN LA ADRESA MECIULUI DIN SEARA PRECEDENTA!!!! A FOST MARE BULANNNNN!!!!! NU CREDEAM CA ATERIZATUL DIN COPAC MAI JOACA, UITE CA M-AM INSELAT!!! BV LU BADEA MAI STA UN AN LA STEAUA!!!!!
Oricum Tu esti o mare rusineeee!!!!

serginho  •  24 martie 2008, 0:12

2 gatopardo (23 Martie, 2008 11:35) „echipele astea mici de doi bani strica fotbalul.sper sa scapam odata de antifotbalisti de-astia.in liga a doua va e locul”

Iata o mostra de gandire de fan stelist descreerat. Rapidul in B, UTA in B, toti in B! Iar Steaua sfanta de pe cer, care de fapt e varza-varza dar se crede mare valoare, singura in A. Deci, asta trebuie sa-i fie destinul: Sa joace singura in liga, eventual cu Buzaul, ca sa poata fusi miseleste de pe teren pe rand. Atat!
Trebuie creata o alta Federatie, o alta Liga, curata, fara hoti, in care sa primeze criteriul sportiv.
Afara cu Steaua, rusinea fotbalului romanesc!
Rusine, rusine si iar rusine pentru tot ce ati facut in acest mini-retur. Provocati dezgust numai cand aud de voi. De acum incolo voi tine pumnii tuturor adversarilor clonei comuniste, indiferent cine vor fi acestia si in orice competitie.

copilul  •  24 martie 2008, 0:14

excelent spus!!!! BRAVO the_ioni on !!!!!!!
TOLONTAN O MARE RUSINE SI DEZILUZIEEEEEE!!!!!

Afroditu  •  24 martie 2008, 0:14

De ce dai doar exemplul Stelei?Nu observi ca in aceasta etapa, nimeni de la locul 6 in sus nu a jucat nimic?Steaua si Dinamo au fost norocoase ca au castigat.

andu botosani  •  24 martie 2008, 0:15

Cine oare mai poate sa se uite la un asemenea campionat al conducatorilor.Pentru ca nu este un campionat al fotbalistilor ci al conducatorilor.Arbitrii au gresit pana acum numai din cauza celor care au pus o presiune care a atins cotele paroxismului si mi se pare normal sa cedezi atunci cand nu mai poti, sunt si ei oameni ce sa facem acum sa ii impuscam. Sincer sa va spun imi doresc ca acest campionat sa se sfarseasca odata, pentru ca m-am saturat de tot,de la A la Z. Simt ca nu mai pot atunci cand ma uit la fiecare etapa si imi spun in subconstientul meu: Uite sa vezi ca si dupa etapa asta iarasi si iarasi vor fi discutii, balacareli, ca ala a facut, ca ala a dres si alte nebunii..
Din campionatul romanesc insa nimeni nu este vinovat de ceea ce se intampla in aceste momente, absolut nimeni. SINGURII CARE SUNT VINOVATI SUNT CEI CARE NE-AU DAT SANSA SA MERGEM CU O ECHIPA DIRECT IN LIGA CAMPIONILOR, NEBUNIA BANILOR FIIND UNA DE NEDESCRIS.

vasile ion  •  24 martie 2008, 0:17

Domnule Tolontan va rog sa comparati un numar din „Sportul” de acum 20 de ani cu oricare din ziarele de specialitate actuale.
Veti fi surprins sa constatati ca in „Sportul” erau tratate mult mai multe discipline, iar articolele faceau referire strict la lumea sportiva.
Cine credeti ca a creat aceasta isterie in ceea ce priveste corectitudinea arbitrajelor?
De ce provocati sportivii, antrenorii, conducatorii de cluburi sa-si adreseze cuvinte grele? Nu credeti ca toate acestea au repercusiuni in tribuna?
Cu pretul reducerii tirajului, incercati sa educati tinerii iubitori de sport! Altfel, sunteti toti niste lupi moralisti!

noi!!!  •  24 martie 2008, 0:19

un comentariu mizerabil al unui ziarist…..care nu face altceva decat sa denigreze!!!! atunci daca steaua era la mijlocul clasamentului in fata cine era??? dinamo???
sau steaua nu ar trebui sa mai castige??? in tur la urziceni cand au pierdut in ultimul minut nu s-a mai luat atitudine!!

Greg Nice  •  24 martie 2008, 0:22

Se joaca prost in campionatul nostru ? De ce oare ? Cum poate Lacatus sa joace fara nici un mijlocas si sa doreasca sa joace Steaua ceva ? Steaua nu are nici un mijlocas care sa ridice capul din pamant si sa dea o pasa in fata. Steaua construieste cu Golanski si cu Radoi ca nu are cu cine……. Pana sa dorim sa jucam un fotbal de calitate ar fi mai bine sa nu uitam unele lucruri de baza ale acestui joc simplu numit fotbal. Dle Lacatus va rog sa va uitati la un meci de fotbal din afara si sa numarati cati mijlocasi se folosesc intr-o echipa de fotbal si apoi sa va asezati pe banca Stelei, asta o spune un stelist adevarat………

StefanD  •  24 martie 2008, 0:23

Cand presa e umpluta de declaratii de neam prost ale conducatorilor din fotbal, rezultatul e acesta, si va fi mult mai rau in viitor.

Mie mi s-a acrit. Desi sunt stelist, am ajuns sa ma enervez cand Steaua castiga. Si totul din cauza neamurilor proaste din fotbal si celor din presa care ii promoveaza…
Apropo, ati observat un lucru: s-a ajuns ca in Anglia sa se joace cu pase scurte pe jos, iar in Romania cu centrari bubuite …
Cei care trebuie sa ia vreo masura, federatia si liga stau cu mainile in san. I-a sa fi fost depunctata Steaua pt. declaratiile lu’ Gigi cu mita de 10 mii euro data unui arbitru. Se linisteau toti …

Noroc cu Eurosportul, ca altfel eram rupti de sportul adevarat … Sunt norocosi ca nu au pleiada de ziaristi de la ProSport, GSP, Fanatik …

Greg Nice  •  24 martie 2008, 0:24

Dle Lacatus va rog sa invatati ca acest joc numit fotbal are nevoie si de mijlocasi care nu se sperie de minge …….

[D] [S] [N]  •  24 martie 2008, 0:24

Chiar si dupa un meci slab, asa cum a fost cel dintre Steaua si UTA, afirmatia conform careia „Dacă fotbalul s-ar juca fără miracole, Steaua s-ar bate cu Gloria Bistriţa pentru mijlocul clasamentului” este mai degraba una puerila.

Adi  •  24 martie 2008, 0:26

Tolo nu mai merita sa iti consumi energia nici tu nici noi, liga I nu mai e nici fotbal nici sport iar daca tu esti gazetar sportiv vezi bine realitatea asta.
Ce se intampla acum e de speta celor care analizeaza dosarele directia a V-a a securitatii statului, nicidecum a microbistilor.

giulai adrian  •  24 martie 2008, 0:32

intrebare pentru voi juranlisti lui peste:CE VA-TI FACE VOI FARA STEAUA SI DINAMO ,APOI MAI NOU INTRATE RAPID(un pic mai nouta) SI CHEFERE?EU SUNT SUPORTER AL ECHIPEI DIN GHENCEA SI SINCER MI-AR PLACE SA O VAD IN DIVIZIA C .CEAUSESCU SI ACUM TRAIESTE IN TINE MAI GAZETARULE.sper sa imi dai si mie o replica

andra  •  24 martie 2008, 0:33

marfa rau…ai dreptate…poti sa o mai zici de 10 ori dar oierii care nu sunt de acord ca steaua castiga cateodata prin miracole…recunosc mai are si meciuri demne de o blazonul pe care il au…in rest sugeti poola sec…si beti niste apa minerala!!spor la matanii

Porcupine Tree  •  24 martie 2008, 0:35

Dle Tolontan,
Ultimul paragraf din articolul de adio al lui Radu Paraschivescu vi se adreseaza si dumneavoastra. El arata acolo cum presa, tonomatizata si idiotizanta, are un rol nociv extrem de bine definit in tot ce se intampla. De fapt, dl P. de-aia pleaca. Si bine face. Il urmez eu, in curand… cand imi voi culege stirile despre fotbal de pe livescore.com. Da, stiu ca acolo se afiseaza doar scorurile meciurilor… e tot ce-mi trebuie. Nu ma mai intereseaza declaratii, strambe, rastalmaciri, adica 99% din gsp, prosport, si 150% din emisiunile sportive tv.

giulai adrian  •  24 martie 2008, 0:36

respect pentru vasile ionsi ma bucur ca pot sa il citez:’Domnule Tolontan va rog sa comparati un numar din “Sportul” de acum 20 de ani cu oricare din ziarele de specialitate actuale.
Veti fi surprins sa constatati ca in “Sportul” erau tratate mult mai multe discipline, iar articolele faceau referire strict la lumea sportiva.
Cine credeti ca a creat aceasta isterie in ceea ce priveste corectitudinea arbitrajelor?
De ce provocati sportivii, antrenorii, conducatorii de cluburi sa-si adreseze cuvinte grele? Nu credeti ca toate acestea au repercusiuni in tribuna?
Cu pretul reducerii tirajului, incercati sa educati tinerii iubitori de sport! Altfel, sunteti toti niste lupi moralisti!’

giulai adrian  •  24 martie 2008, 0:36

unde ati trait pana acum

giulai adrian  •  24 martie 2008, 0:37

oare sub apa?

remmy  •  24 martie 2008, 0:39

voi ati facut magarilor liga in halul asta ca in loc sa va duceti sa ii luati interviu lu’ Laca (vezi „putini, putini si tristi”) calariti pe cioban sa mai scoata o perla , frustratii nenorociti ce sunteti.

Babone  •  24 martie 2008, 0:39

Tolo, nu mai face pe desteptul.Paraschivescu, la fel ca noi, s-a saturat de presa asta subiectiva si „la comanda” pe care o faceti voi.Campionatul va fi curat atunci cand se va face curatenie si in presa. Pana atunci pupa-l pe voiculescu. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Comentează