Salvatorii

Dacă fotbalul s-ar juca fără miracole, Steaua s-ar bate cu Gloria Bistriţa pentru mijlocul clasamentului. Echipa lui Lăcătuş era să rateze aseară o mare şansă. Nu pentru că n-ar fi mai bună ca UTA, ci pentru că lupta s-a mutat în plan psihic. Practic, fiecare dintre candidatele la Ligă joacă două meciuri: unul real, în teren, şi altul telepatic, încrucişat, cu celelalte rivale.

duminică, 23 martie 2008, 10:34

Dacă fotbalul s-ar juca fără miracole, Steaua s-ar bate cu Gloria Bistriţa pentru mijlocul clasamentului. Echipa lui Lăcătuş era să rateze aseară o mare şansă. Nu pentru că n-ar fi mai bună ca UTA, ci pentru că lupta s-a mutat în plan psihic. Practic, fiecare dintre candidatele la Ligă joacă două meciuri: unul real, în teren, şi altul telepatic, încrucişat, cu celelalte rivale.

“Campionatul se cîştigă cu mintea”, a spus Andone în conferinţa de presă de la Iaşi. Se calmase şi a avut unul dintre cele mai civilizate şi raţionale discursuri văzute în fotbalul nostru după eşec. Cu o jumătate de oră înainte încercase să scoată echipa din teren. Noroc cu Sandu Matei, directorul sportiv, şi cu banca CFR-ului! Acolo se putea rupe totul!

A fost momentul cînd rezervele au contat mai mult decît titularii. Exact ceea ce s-a petrecut şi în Ghencea, unde Vali Badea a intrat de nicăieri şi şi-a salvat echipa, cu un gol din acţiune, dacă asta mai are importanţă!

“Îmi pare rău! În primul rînd pentru echipa de jurnalişti de la Gazetă şi pentru cititori. Dar nu mai pot! Nu mai am nervi, acum. Poate o să revin!”.

Asta a spus Radu Paraschivescu sîmbătă, cînd a anunţat că va renunţa să scrie, o vreme, despre sport. “Ştiu ce eforturi faceţi la gsp să echilibraţi lucrurile, vă doresc succes!”, a mai zis el. Articolul îl găsiţi AICI.

Radu are dreptate. Doar că destinul nu stă doar în propria alegere. Nu noi am ales ca libertatea noastră şi valorile fotbalului să fie atacate de dezaxaţi. Nu am ales asta, aşa cum nu alegi ţara şi timpul în care te naşti.

Am crezut că lucrurile se vor îndrepta. Şi am scris pentru asta. Dar, deocamdată, nu e aşa. Adevărata putere stă totuşi în felul în care întîmpini momentul pe care l-ai aşteptat şi care nu vine. De aceea, sînt convins că Radu Paraschivescu se va întoarce, ca să pregătim împreună cu voi revenirea sportului.

Comentarii (278)Adaugă comentariu

adi  •  24 martie 2008, 10:49

Tolo,

In prima fraza a acestui articol eu as modifica totusi un cuvant: „Dacă fotbalul s-ar juca fără FURACIUNI, Steaua s-ar bate cu Gloria Bistriţa pentru mijlocul clasamentului”.
Ai vrut sa fii diplomat dar ai spus un mare adevar. N-are decat oierul sa fure cat vrea dar cand o sa mearga in Liga o sa fie iar rusinea lumii la cum ii joaca echipa. Vai si-amar.

atlantis  •  24 martie 2008, 11:08

As dori sa va spun ca v-am analizat cat de cat , va precipitati in afirmatii, iar in presa trebuie sa fiti un om vertical, ceea ce dumneavoastra nu sunteti.

SENECA  •  24 martie 2008, 11:08

Sunt curios cine ar lua campionatul, daca fotbalul, cum spui tu Cataline, s-ar juca fara miracole?

SENECA  •  24 martie 2008, 11:10

De ce ziaristii, Cataline, nu sunt impartiali?
Este cumva o boala?

gherghiceanu ionel  •  24 martie 2008, 11:12

Salut decizia lui Radu Paraschivescu!
Asemenea lui Radu, ar trebui ca si alti gazetari sportivi sa-i urmeze exemplul, deoarece in acest inceput de sezon fotbalistic scriu numai tampenii ascunzand adevarul, asa cum face si Catalin Tolontan in acest articol.
Daca jocul Stelei este de nivelul mijlocului clasamentului, atunci CFR-ul cam pe unde s-ar afla domnule ziarist?
La toti gazetarii li s-a parut ca Iasul a castigat contra CFR datorita unui penalty usor acordat, dar nimeni nu a vazut ca iesenii au fost privati de alte doua penalty-uri mult mai clare.
Va rog balacariti-l pe Becali, dar cand scrieti articole despre fotbal, vorbiti la obiect, fiti echidistanti si aparati adevarul, domnilor gazetari!

Holostencu  •  24 martie 2008, 11:12

Eu zic ca daca s-ar reduce nr. echipelor la 15, si s-ar juca un play off la sfarsit intre primele 6 echipe altfel ar sta treaba.De unde sa stim juca in Europa , cand la noi in campionat vreo 5 echipe joaca doar sa incurce?

SENECA  •  24 martie 2008, 11:16

Eu daca asi fi in locul lui Mitica, dar ce pacat ca nu sunt numai din perspectiva morala, nu si financiara, asi opri acest campionat mincinos. De ce ca in politica, in sport in general, dar in fotbal in special, „hotii striga hotii”. De ce astea se intampla numai la noi? si va asigur ca asa este. Pai va spun eu de ce. Pentru ca acesti „minunati” conducatori sunt in Romania, nu in alta tara. De ce credeti ca nu pleaca nicaieri? Cica isi iubesc tara. De unde, iubesc escrocheria si parsivitatea, lucruri cu care cei din „vest” nu sunt tocmai obisnuiti.

vlad  •  24 martie 2008, 11:19

Domnule Tolontan,

In plin scandal in lumea fotbalului, va propun sa privim ceva minunat, cu rol purificator pt. ficare dintre noi
http://www.youtube.com/watch?v=Ka_eBOpLP_g&feature=related

SENECA  •  24 martie 2008, 11:24

Intotdeauana „tonul” e dat de sus in jos, nu invers. Ce exemplu pot lua jucatorii, daca vad numai scenarii peste scenarii, comploturi peste comploturi, indirect sunt si ei implicati in asta. Vine nu stiu care conducator sau antrenor si spune ca el va fi furat, ca arbitri tot timpul il dezavantajeaza, atunci automat si jucatorii cred asta, ce fotbal sa mai joace, va intreb? La un moment dat, daca nu cumva am ajuns, vom fi ca in PRD Coreeana, unde vom incepe sa credem ca intr-adevar jucatorii sunt furati, arbitri iau spaga si aceasata de fapt e normalitatea. Asa si in „mirifica” Nord Coree, unde toata lumea crede ce li se spune.

remmy  •  24 martie 2008, 11:45

AM SI EU O INTREBARE TOLO’ , de cenu scrieti mare pe prima pagina TINTELE HULIGANILOR AU FOST JUCATORII STELEI NU ARBITRU !! chiar asa , se apropie comisia si ar trebuii sa spuneti si putzin din adevar . zota , copos , mane corsicanu(un nimeni)striga cu totii in gura mare ca ia pus gigi pe niste suporteri Stelisti SA ARUNCE IN ARBITRU NU? Ete na uite ca nu e asa , nu sa aruncat spre arbitru sa aruncat spre jucatorii Stelei inca de la incalzire nu decat 3, 4 insi ;)… se intelege ceva? sau chiar sunteti nesimtiti?

aaaa  •  24 martie 2008, 11:45

Domnule Tolontan,

Iti recomand si tie sa nu mai scrii, nu doar o vreme, ci definitiv despre sport, pentru ca si tu esti un rau al momentelor astea. Domnul Paraschivescu a luat o decizie inteleapta si cred ca toti jurnalistii ar trebui sa adopte aceasta pozitie. Dar voi trebuie sa apareti in prime-time la televiziuni, sa fiti vazuti de telespectatori, sa faceti audiente si sa vindeti baliverne oamenilor. Sunt stelist dar dezaprob evenimentele din Giulesti. Din cauza mediatizarii excesive si a declaratiilor aberante se ajunge la antijoc, antispectacol. Toate echipele sunt blocate, nu mai joaca fotbal, comenteaza arbitrajele.

SENECA  •  24 martie 2008, 11:51

Ca sa poti face fata in CL, indiferent de echipa, iti trebuie un buget de 40÷50 mil.de EUR, fara de care nu poti trece de grupe. Conducatorii nostri stiu bine asta, dar nu vor sa bage banii, ca deh, noi ne laudam cu averea si vrem sa luam jucatori de 1÷2 mil.EUR, bineianteles, si spunem ca e OK. Sunt ciurucuri pt. CL la pretul ala, asta nu vrem sa intelegem, vrem un profit imediat si sa fie cat mai mare. Cu jucatori de 1÷2 mil. nu ajunge nimeni in sferturi, dar cu jucatori de 8÷10 mil. ai o garantie parca mai mare.

KAFKA  •  24 martie 2008, 11:53

CHIAR DE CE CATALINE NU SCRI PE PRIMA PAGINA: „TINTELE HULIGANILOR AU FOST JUCATORII STELEI, NU ARBITRU”. DE CE?

SUPER !!!  •  24 martie 2008, 11:53

Cei 7 pitici la Vatican se intalnesc cu Papa. Morocanosul il intreaba pe Papa:
– Sfintia ta, aveti cumva calugarite pitice in Vatican ?
– Nu fiule, in nici un caz.
– Dar, Sfintia voastra, in italia aveti cumva calugarite pitice, asa ca noi?
– Nu fiule, n-avem.
In spatele Morocanosului ceilalti pitici isi dadeau palme si abia se abtineau sa nu rada.
– Sfintia ta, intreaba Morocanosul cu glasul tremurand si lacrimi in ochi, dar in lumea asta exista vreo calugarita pitica asa ca noi??
– Nu fiule nicaieri in lume nu exista calugarite pitice.
La auzul acestei replici ceilalti sase pitici izbucnesc in hohote de ras si scandeaza:
– Ai ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) un pinguin!

***(spam publicitar)

KAFKA  •  24 martie 2008, 11:54

OARE CAND O SA SCRIETI SI VOI ADEVARUL? SAU COSTA PREA MULT?

KAFKA  •  24 martie 2008, 11:59

OARE CAND VOM MAI AVEA CONDUCATORI DE CLUBURI CA IOAN ALEXANDRESCU?

conquerer  •  24 martie 2008, 12:00

Duminica 23 martie 2008,ora 22.30.Butonez telecomanda.Ajung pe Kanal D.Il vad pe Craciunescu.Vorbeste despre 2 greseli mari al arbitrului, in meciul Steaua-Uta:un ofsaid inexistent la un jucator aradean si un rosu neacordat lui Lovin(daca nici acea intrare nu merita rosu eu nu inteleg de ce mai vorbim de regulamente).Sunt niste faze care in mod normal ar putea decide soarta partidei.Dar ce mai conteaza cand e vorba de Steaua,Ghencea etc.
Concluzie:Steaua e favorizata din nou de arbitraj.Ne pune pe ganduri?Deloc.Ne-am obisnuit deja in acest retur.S-ar putea si altfel?Cu siguranta, nu.Cel putin nu in acest sezon.Miza e „uriasa”;10 milioane.
Aaa,spui ca nu jucam nimic?Si ce conteaza?Nici Cfr,Rapid,Dinamo etc. nu joaca.Sa ajungem in UCL cu orice pret si prin orice mijloace.Sa prindem niste prime uriase si eventual niste transferuri in strainatate,pe bani multi.DOAR ASTA CONTEAZA.Demnitatea,corectitudinea, sunt niste lucruri absolut inutile.
Felicitari Steaua!Felicitari Divizia A!Felicitari Romania!

SENECA  •  24 martie 2008, 12:10

Niciun suporter sau conducator al unei echipe din Liga 1, nu trebuie sa mai vorbeasca, indiferent ca este rapidist, dinamovist, cfr-ist sau stelist. De ce? Pentru simplu motiv ca de atatea ori echipele lor au fost avantajate, mai mult sau mai putin, dar au fost. Muresan trebuie sa taca, tot turul a fost avantajat, Borcea nu mai zic, ca au fost campionate intregi avantajati, Copos si el la fel ca Becali au fost de nenumarate ori avantajati, dar…acum cand unii dintre ei nu mai sunt, tipa de fapt ca ei nu mai sunt avantajati, nu ca sunt ceilalti avantajati.

SENECA  •  24 martie 2008, 12:12

Daca se luau masuri de la inceput, nu se mai ajungea aici.

Paul  •  24 martie 2008, 12:18

Nu a fost cel mai bun meci al Stelei, dar a atacat o echipa care era in stare sa se apere si cu rezervele! De ce nu spui ca „marele” CFR a pierdut cu o echipa mica? Aaaa… scuze! Nu ma mai leg de victime!
Cat despre semidoctul care ii taxa pe fotbalisti, in cartea lui fara nici un subiect, ca nu stiu gramatica… ce sa mai zicem, mare pierdere! Parca pe ziaristi italieni ii intereseaza ca Totti nu stie ce inseamna „canicula”! Din partea mea poti sa il iei si tu pe Geambasu si sa plecati dupa stalpul gramaticii romane. In felul asta scapati si voi de greata si noi de voi!

Florin  •  24 martie 2008, 12:19

Inainte de a comenta jocul mai bun sau mai slab al Stelei, ar trebui analizate putin rezultatele acestei etape:
— CFR nu joaca nimic, si a dovedit-o din plin la Iasi, unde doar imprecizia atacantilor ieseni a facut ca scorul sa nu ia proportii nebanuite,
— Poli Timisoara, cu al ei cel mai bun atac a luat doua goluri acasa de la o echipa care marcheaza numai in zi de sarbatoare, si a pierdut jenant un meci pe care trebuia sa il castige la pas,
— Vasluiul a incasat-o de la o Craiova care a lasat impresia ca poate bate pe oricine cand Costea e pe teren,
— Rapidul, care plange dupa cele trei puncte, care considera ei ii duceau in finala Ligii Campionilor, a luat bataie de la Buzau, care a are o medie circa 2 goluri primite pe meci,
— Dinamo castiga in minutul 91, dupa ce U Cluj a ratat exasperant pe final (de fapt clujenii sunt cea mai frumoasa si mai naiva echipa din Liga 1)
— Buzaul, sau Mioveniul au toate sansele sa mearga in Cupa UEFA din postura de finaliste (sau castigatoare!!!!) ale cupei…
—Steaua se zbate in mediocritate si doar maturitatea dobandita in Europa o impiedica sa piarda meci dupa meci
VI SE PARE CA AVEM UN CAMPIONAT NORMAL?????

Paul  •  24 martie 2008, 12:25

Bine punctat Florine!

SENECA  •  24 martie 2008, 12:28

Sa-mi spuna si mie cineva o echipa care nu a fost avantajata in epoca Mitica? Pai daca nu erau avantajate Corleone mai era in funtea Ligii???

dilemarapid  •  24 martie 2008, 12:35

Ii propun lui Mircea Sandu ca la inceputul campionatului viitor sa-i adune pe toti conducatorii de club, investitori si arbitrii, si sa se stabileasca un moment zero.Incepand din sezonul urmator sa se aplice la sange regulamentul, nu cu jumatati de masura si diferentiat de la o echipa la alta, si n-o sa mai existe dubii. Acum la sf campionatului cand trebuie sa se definitiveze clasamentul e greu sa iei o astfel de decizie avand in vedere ca astfel de situatii au mai fost in acest campionat si nu s-a intamplat nimic. Eu zic ca orice decizie s-ar lua acum ar fi interpretata. Daca se intrerupea meciul Otelul-Gloria Bistrita nu se facea atata scandal, pt simplu fapt ca cele doua echipe sunt scapate si de la retrogradare si nu trag nici la liga campionilor. Sunt Rapidist. Dc ar fi sa se aplice regulamentul ar trebui ca Rapid sa piarda cu 3-0. Dar acelasi regulament spune ca in cazul in care un jucator este lovit arbitrul poate sa opreasca meciul. Pancu a fost lovit la Craiova. Ce facem acum stam la mana arbitrilor? Nu ar trebui sunt oameni si sunt influentabili. Trebuiesc penalizati dc nu respecta regulamentul. Si asta pt a determina suporterii sa nu mai arunce. Tre sa mergem pe stadion sa vedem fotbal nu razboaie. Si un mesaj pentru cei care au aruncat(nu conteaza ca au fost stelisti sau rapidisti): V-ati batut joc de munca unor fotbalisti si de visele noastre a celor ce ne uitam la televizor in acel moment. Oricum regulamentul scrie 3-0 pt steaua, atunci asa sa fie. Dar sa nu se faca exceptii data viitoare.

scorseze  •  24 martie 2008, 12:40

Tolontan cel mai naspa esti….lasa te de sportu asta ..”penalule”

cfr-ista  •  24 martie 2008, 12:55

UTA NU TE LASA!!!HAI BATRANA DOAMNA!!!NU TE LASA LA BUCURESTENI CA VOR SA TE TRIMITA IN B!!!!

Blindatul  •  24 martie 2008, 13:11

Domnule Tolontan azi totul e imagine inclusiv sursa incasarilor GSP. L-ati creat pe Becali care v-a injurat ( pe voi conglomeratul antene ,jurnale etc) de multe ori ca proprietati ale lui Dan Voiculescu. Avea dreptul sa va injure pentru ca v-a facut vanzare buna de reclame. Drept urmare la reincarcarea lui Tuca, ati avut o fata care m-a speriat, erati chiar mai trensfigurat decat vicepremierul PC pe care firesc ,obiectiv trebuia sa-l aparati de dusmani ( la un moment am avut revelatia ca sunteti ingerul cu sabia de foc la judecata de apoi). Am remarcat dorinta de a evita depunctarea Rapidului pentru ca, nu-i asa,regulile sunt pentru altii nu pentru „noi”. Curatenia nu poate incepe decat de la coada. Deci sustineti,va rog, depunctarea ultimelor doua clasate ,ele sunt de vina.Si mai aflati domnule Tolontan ca fotbalul este ca noi. Toti am purtat frica de legea 18 si mascam furturile de cuie ,electrozi si chiar ciment sa nu ne prinda militia ca ne facem casa fara bani. Imbogatirea peste noapte fara munca ( vezi deficitul comercial)ne-a creat o clasa de indivizi profund constienti de micimea si penalul vietii lor dar care trebuie sa-si faca vazute cartoanele de bani si atunci le trebuie GLORIE. Sa nu credeti ca un tun imobiliar gen loterii sau pipere aduc Glorie. Ei vor sa fie Dumnezei , vor recunoastere vor adulare.In fata unei tepe date statului ce-s zece milioane la CL un mare rahat ( bani de trabuce vorba precuviosului Sorin seamana Vant). E drept ca nici bani n-ar baga prea multi in Glorie (vezi componenta jalnica a Stelei sau CFR-eului).Vezi cum juniori poate buni nu pot juca de tot soiul de sudamericani ratati. Cine sa aiba rebdare cu ei. Randamentul unei lovituri imobiliare este calculat la zile pe cand pentru o instalatie care da cu piciorul sau capul in minge trebuie ani.In privinta vicepremierului partener de afaceri imobiliare cu loteria fiti linistit nu va pierde meciul la masa verde,toata presa face presiuni pentru a nu se respecta regulamentele, chiar tatal celui cu copii in Elvetia( sa nu-si vada tatal injurand arbitre) a luat si el atitudine. De aceia va rog militati pentru AVANTUL aruncatului de obiecte pe teren de catre spectatorii echipelor mari si curatirea pestelui de la coada.

Paul  •  24 martie 2008, 13:13

dilemarapid, eu sunt stelist, dar sunt de acord cu tine! Si meciurile Stelei sa fie intrerupte si sa piarda la masa verde cand se intampla asa ceva. Stiu ca s-au intamplat astfel de lucruri si in Ghencea si nu s-au luat masuri. O mare prostie. Cand o sa stam si noi pe stadion ca in Anglia? Raspunsul: Cand un ordinar cu nume de desen animat care vine cu lantul la meci o sa faca 4-5 ani de parnaie pt asta! Eu unul vreau sa vin cu familia la un meci al Stelei si in momentul asta asa ceva e imposibil pe orice stadion din tara!

da, lumea incepe sa se sature « Parerea mea!  •  24 martie 2008, 13:15

[…] sa-l citesc in continuare, dar in alte conditii. Tolo, nu incerca sa-l aduci inapoi. Pentru ca din pacate fotbalul romanesc nu o sa-si mai revina… nistepareri […]

un suporter  •  24 martie 2008, 13:18

Esti de toata rusinea pt breasla jurnalistilor, incearca sa fi si tu macar impartial intr-un articol.Majoritatea articolelor pe care le creezi sunt tendentioase,halal de ziarist de duzina.Rusine si tie si ziarului unde lucrezi.

ciprian  •  24 martie 2008, 13:30

o observatie pt Tolo: in editia nationala de azi, pagina 6, aveti o stire cu ofsaidul lui Florin Dan din min 73.???? autorul (anonim de altfel) sustine ca atunci era 1-0 pt. UTA. Mai jos, in captura TV se vede minutul, cincizeci si ceva. chiar nu se mai uita nimeni peste ziar?

Bogdan  •  24 martie 2008, 13:35

Etapa viitoare este decisiva. Daca Steaua bate la Vaslui, si Dinamo bate pe CFR cred ca Steaua va deveni campioana. Oricum CFR-ul este altul fata de tur.

rares  •  24 martie 2008, 14:05

ba tolontane ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) nu mai te tot baga tu in seama…steaua nu a jucat bine da ii echipa mare si a profitat de greselile celor de la UTA…***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Rica  •  24 martie 2008, 14:31

Da cine ar fi pe primele locuri in viziunea ta ursache ?

day  •  24 martie 2008, 14:49

iar dinamo,rapid si cfr s-ar bate cu u cluj si uta pentru evitarea retrogradarii.sau ar fi deja in b?

adrian  •  24 martie 2008, 14:49

Tolontant ,Tolontane mare filozof esti,pacat ca nu joci fotbal…mai invata direct de la sursa ce inseamna echipele mici la vremuri mari.Cunosti ce inseamna sa ai norocul sa inscri in min7 si pe urma sa inchiz jocul,sa practici anti-joc,fotbal pe care aradenii au crezut ca-l pot duce ca si iesenii;la asta esti dublicitar d-le Tolontan; si imi pare rau sa-ti spun:ca in fotbal nu se aseamna un meci unul cu altu,asta se pare ca ai scapat printre rindurile comentariului facut.Apropo sub scriu spusele d-lui Mircea Sandu:”Ce are sula cu prefectura?”Se pare ca nu faci,d-le Tolontan,o analiza serioasa si echidistanta FATA DE JOCUL prestat de echipa Steaua,dupa min7,primirea golului;dar o lasam la o data ,cind intradevar citesti ceea ce scriem,poate asa o sa ne dam seama ca ne bagi in seama.La revedere sa auzim de bine in ceea ce priveste fotbalul romanesc!

day  •  24 martie 2008, 14:49

dupa legea bosman si legea webster urmeaza legea sapunaru&maftei!ce spune asta?”
1.in momentul in care arbitrul se apropie de marginea terenului,orice suporter are dreptul sa arunce dupa el cu orice doreste :brichete,monede,sticle,pietre chiar si telefoane mobile.
2.arbitrul nu are dreptul sa protesteze indiferent de gravitatea loviturii.
3.in cazul in care arbitrul intra in coma sau moare,are dreptul sa fie schimbat cu arbitrul de rezerva.
4.in cazul in care tusierul incearca sa ridice arma crimei,capitanul echipei in culpa are obligatia sa sustraga arma,apeland la toate mijloacele posibile:muscare,sugrumare sau apelare la ajutorul suporterilor
5.adversarii trebuie impiedicati cu orice pret sa paraseasca terenul.aceasta se poate face prin:
a)sunt invitati sa faca un tur de stadion si poze cu stadionul
b)blocarea sau inchiderea cailor de acces in stadion
c)tinerea si lovirea acestora daca se impotrivesc precum si apelarea la suporteri dk sunt iepurasi
6.daca arbitrul se dovedeste a fi corupt si nu aplica legea se depune memoriu la comisia de indisciplina.aceasta este formata din:copos g.-presedinte,zotta c.-vicepresedinte,manea n.-secretar,sichitiu g.-membru si sapunaru c.-invitat de onoare

day  •  24 martie 2008, 14:53

da ma cipriane,ai dreptate!sunt obisnuiti sa dezinformeze publicul.

day  •  24 martie 2008, 15:35

in concluzie,obsedatilor de steaua,de ce oliveira nu a fost eliminat pt atacul la radoi?de ce constantin si leonard nu au fost eliminati pt atacurile criminale in meciul cu buzau?de ce dinamo primeste niste penalty-uri marca fabbiani?de ce iasi nu primeste penalty la impingerea lui sandberg?de ce tudor nu ia galben cand trage de timp?de ce se baga uta in poarta din mim.8?de ce nu se da penalty la dica in meciul cu unirea iar pe prima pagina se cere doar la hentul lui pawel?de ce goian ia un cot in meciul cu cfr si nu e eliminat nimeni iar presa vede doar 2 pen pt cfr?de ce e offside la golul lui petre cu cfr?de ce e fault in atac la golul lui habibou?de ce cfr a fost avantajata constant in tur?de ce se valideaza golul lui dorsin cu farul?de ce nu bate cfr pe steaua in tur cand are penalty si un om in plus un meci intreg?de ce i se anuleaza stelei 2 goluri valabile la timisoara si nu i se dau 2-3 penaltyuri?de ce cadu nu e eliminat dupa ce loveste cu cotul?de ce cfr primeste pen gratis cu buzau?de ce craiovei ii e anulat golul 2 in meciul cu rapid?de ce e validat golul lui poli de pe giulesti?astea sunt doar cateva intrebari la care poate ne raspunzi k vad k tot le sti pe toate!

ANORTHOSYS BALABUSTA  •  24 martie 2008, 15:38

ANORTHOSYS BALABUSTA. Ramane cum am stabilit. Conspiratie mondiala impotriva CFR-ului. Cred ca totul este organizat in America, in Washington D.C. Prea e cusuta cu atza alb – cacanie fiecare partida a genialului CFR. Cata nedreptate pe lumea asta… Si alte echipe, mai modeste ca CFR-ul (Arsenal, Milan, Liverpool, Real, etc) se bucura de meciuri fara probleme… Ce soarta crunta…

porta  •  24 martie 2008, 16:12

voteaza! mircealucescu.ro

day  •  24 martie 2008, 16:25

steaua nu joaca stralucit,deloc,dar spre deosebire de tur are 2 mari atuuri:banca de rezerve si spectatorii.astea conteza cel mai mult!in tur multi au trait din amintiri si era nevoie de ceva proaspat, neatins de scandaluri, care sa dea tot ce poate pe teren,nu prin presa.dk badea a ajuns sa marcheze in mim 91 steaua e pe drumul cel bun.badea a jucat cu uta cat nu a jucat in tot turul.de ce?chiar el a zis cu ceva timp in urma:nu era concurenta de acum!aha!de ce habib joaca in 10 min cat nu au jucat atacantii stelei in tot turul?degeaba ai arbitraje favorabile cateva meciuri iar cand isi iau mana de pe tine te afunzi.arbitrii te lasa cand ti-e lumea mai draga.degeaba in tur esti zmeu iar in retur nu bati pe nimeni.degeaba faci gura,poate ai „luat” si nu ai platit!de ce borcea,cat a fost scandal la dinamo,nu a zis nimic iar acum cand primesc pen dragute sare pe steaua?cand arbitrul nu te ajuta,voit sau nu,tre’ sa joci si singur,tre’ sa stii sa bati o lovitura libera,un corner,tre’ sa stii sa pui latul,tre’ sa stii sa pui capul,tre’ sa stii sa treci peste momentele grele gen eliminari,acuze,esecuri etc.,tre’ sa stii sa lupti,sa-ti doresti lucrul asta,nu sa astepti sa-ti cada din cer sau de la oamenii in negru.m-am enervat pe jocul stelei aseara dar cand badea a marcat am realizat de ce am ales STEAUA si nu alta echipa.in ciuda tuturor lucrurilor de care e acuzata, steaua are puterea sa tina capul sus.chiar si pe giulesti!si asta nu e trufie sau nesimtire,e numele care OBLIGA!mai bine ies de pe teren cu fruntea sus decat sa plec capul si sa astept spasit sa fiu lovit pt ceva ce nu am facut.din istorie preiau lucrurile bune iar pe cele rele incerc sa le indrept.pt k si eu la un moment dat o sa fiu in istorie!

ANORTHOSYS BALABUSTA  •  24 martie 2008, 16:26

Daca Muresan si Jambon Iancu vor sa-si faca divizia lor personala, foarte bine! Dar sa nu primeasca si pe Mioveni, Iasi sau Gloria Buzau ca dupa aia iar o sa se frustreze!

marian  •  24 martie 2008, 16:28

tolontane ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)nu suporti steaua ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)nu sti ce sa mai scornesti impotiva noastra
esti un nimik ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) FORTZA STEAUA

Degeaba  •  24 martie 2008, 16:34

pt serginho:
tu vorbesti de un singur meci, in care s-a intamplat ce s-a intamplat din vina suporterilor. Bun. Dar acum te rog sa-mi dai si mie niste dovezi, cum fura Steaua, pe cine mituieste becali… Si cum iti explici faptul ca steaua are 4 infrangeri si 5 egaluri? V-a parasit cumva logica?

mircealucescu.ro  •  24 martie 2008, 16:47

voteaza! mircealucescu.ro

Neagu Ionut-Bogdan  •  24 martie 2008, 17:00

Este adevarat,Steaua s-a chinuit si a castigat cu sansa meciul cu Aradul,dar trebuie sa remarci ca Steaua are o calitate esentiala pentru o echipa de Liga Campionilor:fructifica multe ocazii de gol din fazele fixe.In competitia suprema din Europa,aproape jumatate din goluri se marcheaza ca urmare a unei faze fixe sau a continuarii uneia.Asadar,Steaua poate fi criticata pentru jocul lipsit de claritate si pentru desele momente in care parea o echipa dezbinata la mijlocul clasamentului,dar daca remediaza acest aspect poate fi o echipa de Liga Campionilor.Din pacate,din ceea ce ne-au aratat in acest retur,nici o echipa din campionatul nostru nu ar face fata in Champions League.Iar viitorul este sumbru,caci mai sunt cateva luni pana la debutul unei noi editii.O echipa,mai ales una europeana,nu se cladeste peste noapte.Asta cere timp,iar in acest moment nu avem conducatori care sa constientizeze acest lucru.Si,atunci cand pricep cum stau lucrurile,pricep prea tarziu.Dar speranta moare ultima,asa ca sa ne rugam ca anul viitor sa adunam la finalul grupelor Ligii mai mult de 1 punct simbolic !

PS:sunt viitor jurnalist si as fi bucuros daca ati intra pe blogul meu pentru a-mi da cateva sfaturi utile.Va multumesc anticipat!
http://realsport.haipa.ro

papuravoda  •  24 martie 2008, 17:01

Cred ca am avea mult mai multe de castigat in fotbalul romanesc daca antrenorii ar angaja psihologi, ori ba?

Degeaba  •  24 martie 2008, 17:02

Si apropos de fani. In romania nu exista fani ci doar huligani. Cand un stadion intreg +tribuna oficiala injura un jucator nu se considera altceva decat gunoaie. Si nu ma refer doar la galeria lui rapid. Toate galeriile din romania sunt de tot ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Te rog sa ma crezi ca din acest motiv nu ma mai prezint pe stadion. Eu nu sunt gasca nimanui sa ma las manipulat de un incult ca sa strig niste cuvinte care nu au nicio legatura cu sportul. Imi pare rau sa zic asta dar romania s-a becalizat si coposizat la maxim. La fiecare meci nu se scandeaza decat injuraturi la adresa arbitrilor, echipei adverse, galeria, staful, politia s.a.m.d. Acel incult care se numeste ‘sef de galerie’ sare la bataie daca cineva nu striga cum vrea el. Si parerea mea este ca asta nu se va schimba niciodata atata timp cat exista asemenea persoane. In Romania se va ajunge sa se joace football cu portile inchise sau cu sarma ghimpata in jurul spectatorilor. Eu recunosc ca sunt stelist, dar ma dezgusta comportamentul galeriei. Dar cum sa joace o echipa bine cand meci de meci nu aud decat injuraturi, si vad ca se arunca pe teren cu obiecte? Dupa parerea voastra echipa adversa ar trebui sa joace timorata din cauza suporterilor si sa piarda meciul. Cat despre tolontan cu gazeta lui de azi, cred ca toti preferam sa citim ziarul de sport de acum 20 ani. O rubrica mica este de ajuns fata de 4 pagini de scandal. Daca ai face diferenta intre sport si scandal ti-ai schimba parerea si ai scrie altceva in loc de aberatii cu minuni.

SOGARD  •  24 martie 2008, 17:03

Ba da, voi alti ales ca „dezaxatii” sa ne invadeze zilnic; ziarele si televiziunile se intrec in a ni-i baga pe gat

Comentează