Evolutie incredibila in cazul Bricheta

Au trecut 48 de ore de cind Traian Basescu l-a premiat pe Alexandru Deaconu „pentru curaj”. Au trecut 24 de ore de cind Mircea Sandu l-a laudat si a spus arbitrilor: „Bravo lui! Cine nu va face precum Deaconu, va fi exclus! Aveti regulamentul la dispozitie, aplicati-l!”.

joi, 27 martie 2008, 10:12

Au trecut 48 de ore de cind Traian Basescu l-a premiat pe Alexandru Deaconu „pentru curaj”. Au trecut 24 de ore de cind Mircea Sandu l-a laudat si a spus arbitrilor: „Bravo lui! Cine nu va face precum Deaconu, va fi exclus! Aveti regulamentul la dispozitie, aplicati-l!”.

Si au trecut doar citeva ore de cind articolul redactat de Dan Udrea a ravasit fotbalul romanesc. Gazeta de azi publica adevaratul motiv pentru care Comisia de Disciplina a refuzat sa ia ieri o decizie.

Raportul oficial scris de Deaconu dupa meci poate rasturna cazul. De ce? Pentru ca, potrivit propriei marturii consemnate in raport, Deaconu n-a oprit meciul Rapid – Steaua din cauza efectelor loviturii cu bricheta, ci pentru ca „am avertizat ca daca se mai arunca voi stopa partida”. In acest ultim caz, conform regulamentului, era obligat sa ofere trei minute clubului organizator pentru a remedia situatia.

Azi, cazul ajunge la Comisia Centrala a Arbitrilor. Imaginati-va sub ce presiune va delibera CCA! Declarat erou de presedintele tarii si instituit drept model de seful Federatiei, e posibil ca Deaconu sa fi comis o iregularitate?! E posibil ca acel gest de forfecare a aerului cu miinile, interpretat de unii telespectatori drept un moment de furie, sa fie ilegitim, tocmai pentru ca n-a oferit gazdelor, publicului si lui insusi cele trei minute de chemare la calm, in care fotbalul putea sau nu reveni?

Si ce ironie a destinului! Dupa un mandat in care au fost transformati spre final in element de decor de catre sefii FRF, Constantin Gheorghe si colegii sai sint chemati sa ia cea mai importanta decizie a guvernarii lor in fruntea arbitrajului romanesc. Dupa ce s-au pronuntat politicienii tarii si politicienii fotbalului, dupa ce avocatii din Comisii si avocatii cluburilor s-au duelat, cazul ajunge in fine acolo unde trebuia sa poposeasca din prima: pe masa specialistilor in arbitraj. Ei sint chemati sa spuna daca Deaconu, care poate fi erou sau doar un om fragil, ca noi toti, e un arbitru care a aplicat regulamentul profesiei sale. Atit.

Comentarii (618)Adaugă comentariu

jijibklee  •  27 martie 2008, 11:55

Mult mai corect ar fi ca sa se consemneze rezultatul final de 1-0. Rapid sa fie penalizata cu aceste puncte si suspendat terenul. Si gata.

Steaua nu ia nimic din ce nu merita.. rapid pierde ptr ca nu a organizat meciul cum trebe…

Aici trebuie sa piarda Rapid ptr ce au facut tampitii aia… sa fie penalizata… dar nu vad de ce trebuie sa si castige Steaua ceva din asta? Daca era 1-0 ptr Steaua ok.. corect.. dar asa… ciuciu

wasabi  •  27 martie 2008, 11:56

Dl Tolontan ….

Spuneti-ne si noua ce vi se pare normal in rromania ?

Tudor(gt  •  27 martie 2008, 11:57

Catalin , am o singura concluzie : Dupa ce la-ti PROMOVAT atita pe cioban , acum aveti ceea ce ati semanat !
Un mojic , golan care face ce vrea *** in campionatul roamnesc !
Nu credeti ca ar trebuii sa faceti ceva sa stopati mirlania acestui golan ! (si nu numai!)

MC  •  27 martie 2008, 11:57

Eu unul tin cu dinamo, nu sunt ultras si nu impartasesc parerile nimanui…Am fost la meciuri si la steaua si la rapid, uneori am nimerit si in galerie. Ce vreau sa spun e ca la furie toti reacationeaza la fel… Nu e de competenta suporterilor stelisti sa spuna ca in giulesti sunt numai maimute…Am vazut -pe stadion- in meciul cu Charleroi ce pot si „unii” suporteri ai stelei.
Frustrarea ca ati putea pierde cele 3 puncte nemeritate asta va doare!!!!
Ca peste tot in justitie sunt si „proceduri”. Aceste proceduri sunt cele mai importante in deciderea unui caz. Un viciu de procedura darama tot castelul! Stiti bine mai stelisti ca am dreptate insa nu vreti sa recunoasteti. Nu a dar norocul peste voi chiar „regulamentar”. Ce parere ai Cataline??

Danny  •  27 martie 2008, 11:57

Da,domnule Tolontan,trebuie respectat regulamentul…arbitrul trebuia sa dea cele 3 minute.Steaua jubila imediat dupa meci si astepta cele 3 puncte la masa verde…cu noile dovezi sa vedem acum daca se va aplica regulamentul si decizia de vineri va fi corecta.In opinia mea ar trebui rejucata partida.

Danthe  •  27 martie 2008, 11:57

…cu tot respectul pentru ‘meseria’ de filozof, dar nu ma reprezinta. Si apropos, ne cunoastem cumva?! Nu cred, caz in care te-as ruga sa renunti la familiaritati ieftine. Si inca ceva: KKK-ul a cazut de mult in desuetitudine…reorienteaza-te mon cher!

bula  •  27 martie 2008, 11:57

nu e nimic incredibil.
e clar ; 3-0 pentru steaua

wasabi  •  27 martie 2008, 11:57

Dl Tolontan ….

Spuneti-ne si noua ce vi se pare normal in rromania ?

cand toata lumea isi bate joc de noi astia …de pe margine …

voi ne vindeti gogosi ..politicienii la fel …

oricare ati fi ..sunteti jalnici …

matea82  •  27 martie 2008, 11:58

de acord cu pLaY

nu vad de ce Comisia de Disciplina trebuie sa astepte decizia CCA pentru a da verdictul. Ca e regulamentara sau nu oprirea meciului verdictul ar trebui sa fie acelasi. Sa il judece dupa aceea CCA-ul pe deaconu si sa ii dea sanctiunea pe care o merita. Cum se spunea mai sus un penalty acordat neregulamentar tot penalty e.

bunul  •  27 martie 2008, 11:58

Cred ca daca nu se ia o decizie drastica, inseamna ca se incurajeaza in continuare violenta pe stadioane.
Sa vedem ce o sa scrieti (cei care sustineti ca meciul nu s-a intrerupt conf. regulamentului), cand va muri cineva din cauza obiectelor aruncate.
RUSINE.

romanObosit  •  27 martie 2008, 11:58

Observa cineva aici ca pana ieri rapidistii vorbeau de etica si morala si stelistii de regulament. Acum rapidistii sunt cei mai regulamentaristi. De unde reiese ca totul e teatru ieftin cauza de bani si imagine. Daca rapidu pierde 3 puncte la revedere cupe europeene, la revedere valoare fotbalisti, totul scade, la revedere profit copos din vanzare.Aici e problema. Si totusi Deaconu a facut bine ca a intrerupt meciul, si legal si moral, orice ar spune unii si altii. Comportamentul unora care se cred suporteri este inadmisibil si ilegal. Si, pacat ca a cazut pe capul rapidului, dar este responsabilitatea organizatorului. Sa vedeti e calm o sa fie la stadion daca organizatorul stie ca poate sa piarda in orice moment prin forfait. Sa vedeti ce respect pentru arbitri. Frica pazeste bostanii!

neo geo  •  27 martie 2008, 12:00

Tolontane , gresesti in ceea ce spui la sfarsit! Este evident ca Deaconu a procedat neregulamentar , importanta este decizia care va decide cum se va termina sau continua jocul!

pitt  •  27 martie 2008, 12:00

apropo de aceasta decorare…daca tot au fost decorati fosti si actuali jucatori, antrenori, arbitri..si daca tot i s-a oferit aceasta distinctie lui deaconu pentru curaj, bravura, sange rece etc etc etc, atunci de ce nu l-a decorat domnul presedinte si pe fostul arbitru constantin fratila??? oare acesta nu a dat dovada de un curaj nebun atunci cand a refuzat sa „traga” cu steaua, desi primise „cascavalul”(ca sa nu-i zic branza) de la gigi becali in acel meci cu brasovul????:)))))))))))))))))))

ultrasur  •  27 martie 2008, 12:00

nu stiu de ce se face atata tevatura pe cazul asta. 0-3 la masa verde, suspendarea terenului rapidului si o amenda sa le sara brichetele din buzunare. a, si dosare penale celor indentificati. in rest, la varianta rapidista cu „premeditarea”, „conspiratia” etc, eu as adauga si un ozn rauvoitor, sau poate mos craciun caruia i-a scapat sacul cu brichete tocmai cand survola giulestiul in drum spre laponia

wasabi  •  27 martie 2008, 12:00

sper sa da-ti faliment

DeCe  •  27 martie 2008, 12:01

Nu stiu ce naiba vedeti voi in articolul asta ca e vb de steaua . impotriva stelei . Omu ne`a spus doar care este regulament`ul .

spaga  •  27 martie 2008, 12:01

D-le Tolontan dvs ati face orice numa sa vedeti ca acest caz se va finaliza cu o decizie in favoarea Rapidului…De la incidente incoace nu citim in articolele dvs numa ca „arbitrul a procedat incorect”;”ca nua dat cele trei minute”;”crainicul stadionuliu nu a apucat sa anunte ca daca se vor mai arunca obiecte meciul va fi oprit”..Ei bine dle tolontan crainicul a apucat sa faca aceste anunturi si inca de 4 ori..Sa se ia o decizie corecta conform regulamentului..

edis  •  27 martie 2008, 12:01

cel care a aruncat bricheta..se prea poate sa fi fost Rapidist cum poate fi oricine pt ca acolo vin si alti spectatori..im meciul de cupa uefa am stat acolo si erau si Stelisti langa mine, dar pana la urma nu mai conteaza, gestul este de condamnat si Rapidul trebuie sa plateasca.
Plata insa nu trebue sa fie sportiva, jucatorii nu au nici o vina , suporterii civilizati ai rapidului nu au nici o vina, jocul de fotbal nu are nici o vina.
Este imoral, nesportiv , periculos si mai nou neregulamentar (Diaconu nu a respectat regulamentul) sa dai 0-3 pt o echipa care este condusa in min 73 si sa fim seriosi nici nu are prea mari sanse sa schimbe rezultatul este un lucru foarte urat si o parte din suporterii stelei stiu asta.
Tocmai pt ca fotbalul este un joc in spiritul sau trebuie sa se faca dreptate si sa se ia o singura decizie continuarea jocului din min 73 cu scorul de 1-0 fara spectatori.
Ira cei acre arunca cu brichete sau suruburi pe stadioane indiferent de echipa cu care tzin sa fie aspru pedepsiti.

uratule  •  27 martie 2008, 12:02

,***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) tontolane bagi fitile cu articole ca astea – ,***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)

Corneliu Popa  •  27 martie 2008, 12:02

IPOCRITILOR!! ATI PUS DOI-TREI AMARASTENI CU DOUA BENERE IN fATA FRF! TUPEISTILOR!! (Ma stapanesc din indignare sa nu folosesc cuvinte „grele”) VOI (PRESA SI SUPORTERII RAPIDISTI) TREBUIE SA NE DATI FOTBALUL INAPOI!! CREDETI CA NOI N-AM VAZUT CAMPANIA DESANTATA DUSA DE TELEVIZIUNI IMPOTRIVA LUI STEAUA? MAI MULT SE DISCUTA DE CE A IESIT ASA DE REPEDE DE PE TEREN STEAUA, DECAT FAPTUL REAL CE A DECLANSAT OPRIREA MECIULUI!! ADICA OAMENI NORMALI NUMAI POT MERGE PE STADIOANE DIN CAUZA CELOR „CARE-SI TRAG IN VENA?”? aTAT DV CAT SI REDACTORULANTI STEAUA, UDREA, NU AVETI PROBE PENTRU CEEEA CE SCEIETI VRETI SA INDUCETI ACEASTA IDEEE!! NU TOATA LUMEA VA STIU METODELE SPECIFICE SI INTERESELE REDACTORILOR SPORTIVI DIN ROMANIA!! INTELEG CA, ACUM, VOI SUNTETI LA… BUTOANE!! ACUM SE VA VEDEA CINE ESTE DE PARTEA MASONERIEI CLUJENE SI CINE ESTE DE PARTEA FOTBALULUI!! VOUA VA CONVIN AMBELE SITUATII!! DACA CASTIGA CELE DOUA ECHIPE CHEFERISTE O DATI PE SINTAGMA: „v-am spus noi!”, DACA CASTIGA FOTBALUL, atunci va puneti „cenusa in cap” si o ve-ti da la intors!!

ciuf  •  27 martie 2008, 12:03

Din cate imi dau seama, majoritatea stelistilor sunt pusti care inca mai cred in Mos Craciun ca le va aduce 3 puncte. Copii, treziti-va!! Mos Craciun nu exista si nimeni nu va da 3 puncte nemeritate. punct

Danthe  •  27 martie 2008, 12:03

@MC – ai dreptate, asa este, un viciu de procedura in scenariul aplicat cu succes la acest meci, poate rasturna rezultatul considerat necesar si asteptat de catre toata suflarea stelista… Cat despre suporteri, da sunt la fel peste tot dar, in definitiv merg pe stadioane nu la teatru! Stim cu totii ca refularile pe stadioane sunt la ordinea zilei, multi chiar de asta si merg acolo!

Feroviarul  •  27 martie 2008, 12:03

Observ ca multi se iau de faptul ca unii ziaristi apara violenta prin aceste articole.
Dar nu si-au pus intrebarea de ce s-a intamplat tocmai acum, cand Steaua trebuie sa se desprinda de Rapid si sa se apropie de CFR Cluj? Si mai ales ca n-au fost incidente pana nu a preluat Rapid conducerea ? Dar trebuie sa fi corect, in primul rand cu tine, pentru a putea recunoaste metodele prin care incearca Steaua sa castige (inca)un titlu prin metodele obisnuite.

cosmin  •  27 martie 2008, 12:04

MARE PROSTIE CU ACESTE TREI MINUTE; IN LOC SA SE VADA FONDUL PROBLEMEI, CA PE STADIONUL RAPIDULUI SUPORTERII SE COMPORTA CA IN JUNGLA CAND NU LE CONVINE CEVA, NE TOT PLANGEM SI NE AGATAM DE REGULAMENT. RAPID MERITA SI DEPUNCTARE, SI 3PUNCTE PT STEAUA, SI FARA SPECTATORI MULTEEEE ETAPE, SI SA FIE SUSPENDATI CEI CARE AU INCITAT LA VIOLENTA: SAPUNARU, CONSTANTIN SI MAFTEI(ASTIA 3 FAC „GROSOLANII” APROAPE MECI DE MECI)

NUCLEARFUEL  •  27 martie 2008, 12:04

@Danthe
Bai tantalule, sigur ca stiu ce inseamna „Nuclearfuel”, sa stii ca sunt doctor in fizica nucleara, specialitatea combustibil nuclear. Tu ce ocupatie ai nenica?

Alex  •  27 martie 2008, 12:04

acum sincer cred ca singura decizie corecta este 3 – o pentru steOAIA plus suspendarea stadionului pentru 6 etape, pentru ca altfel nu se va opri huliganismul pe stadioane, acesta ar trebui sa fie un exemplu.Eu cred ca la rapid este proasta organizarea, nu se poate ca de atatia ani sa fie scuipati, urinati, injurati si atacati adversari si ei sa stea cu mainile in san, sa nu instaleze sisteme de supraveghere video in tot stadionul pentru a depista si amenda pe cei care fac acte de huliganism, acum o sa plateasca mai mult decat costa tot echipamentu de supraveghere.La noi la Poli nu sunt si no sa fie niciodata probleme de genul asta, provincia este mult mai civilizata decat capitala.

Cosmin  •  27 martie 2008, 12:05

daca dau meciul stelei o sa imi iau baxuri de brichete si ma mut in cocina din ferentari – ghencea si arunc cu ele pana cand steaua retrogradeaza. sa vedem atrunciu cum o sa fie…
dar, stai, asta au facut si stelistii in meciul tur cand, culmea !!!, arbitra tot acelasi mare erou si nu s-a intamplat nimic.
QAm vazut in la capatul lui 41 in ghencea astazi niste ciorditori. Basesc ule, da-le si lor medalii. O sa te mai aleaga prostii…

explorish  •  27 martie 2008, 12:05

de ce e incredibila rasturnarea? au gasit o chichita, s-au legat de ea… ma rog, cred ca n-are a face cu cazul. comisia arbitrilor ar trebui sa hotarasca daca deaconu e suspendat sau nu, dar 3-0 tot ar trebui sa dea.

Nicu  •  27 martie 2008, 12:06

Singura decizie corecta -si pentru asta nu ai nevoie de Regulamente sofisticate si interpretabile ci numai de o doza normala de bun simt- este : „da’i fiecaruia ce merita” si atunci : „vezi ce merita” ( lasa jocul sa se termine si puncteaza conform rezultatului din teren) si apoi „pedepseste vinovatul” sau altfel spus, dupa ce i-ai dat ce merita pentru jocul din teren , pedepseste’l pentru ce s’a intamplat in teren : depunctare , suspendare teren , amenda. Nu’i un scenariu SF ! e NORMALITATEA BUNULUI SIMT !

Kkk  •  27 martie 2008, 12:07

„Stimate domn danthe”, faptul ca matele ai descoperit cuvinte filozofice, nu inseamna ca esti si instare sa le folosesti!
Cat despre „familiaritati ieftine”, pot sa-ti spun cum vreau tocmai pt ca nu te cunosc si ma lasa rece faptul ca ai pretentia sa-ti vb protocolar.
Kkk nu cred ca stii ce inseamna si nu e treaba ta de ce il folosesc ca nick……….

edis  •  27 martie 2008, 12:08

explorish..chichitza a gasit,.o Diaconu cand zice ca nu a existat nici.un surub la meciul tur cand toata lumea a vazut asa cum vede cum fura Steaua meci de meci cu arbitri si sta cu mana intinsa la un 3-0 pe care nu.l merita

cristian  •  27 martie 2008, 12:09

oameni buni!!! in primul rand : cel mai important rol in ceea ce priveste violenta pe stadioane il are presa, de ce? pt ca de fiecare data inainte de un derbi presa se intreaba cum va fi dc se va intampla ca anul trecut cand s-au luat spectatorii la bataie, cum va fi dc vor vandaliza stadioanele, etc
domnilor ia vedetiva de treaba voastra si nu mai scrieti tampenii de acest gen. de ce nu va preocupa fotbalul ca sepectacol, ca o competitie sportiva nu ca un mijloc de a face scandal.
iar in al doilea rand in ceea ce priveste meciul Rapid – Steaua, aducetiva aminte ca in momentul in care Deaconu a fost lovit imediat dupa aceea sa transmis prin statie sa nu se mai arunce cu obiecte ca se risca intreruperea meciului, sa anuntat de vreo 3 sau 4 ori, dc nu sau calmat normal ca a intrerupt partida.
iar legat de meci cel mai corect ar fi sa se rejoace partida in intregime si cu portile inchise

Felicitari  •  27 martie 2008, 12:09

Tot imi pun intrebarea, de ce doreste oare steaua cu disperare cele 3 puncte? Care este meritul stelei(excluzand banii lui becali) pt a primii 3 puncte? Au gresit suporterii Rapidului,sa fie penalizat clubul,dar de ce sa primeasca steaua POMANA cele 3 puncte?

dodo  •  27 martie 2008, 12:09

De cand in tara asta intereseaza pe cineva regulamentele? Sint bune atunci cand ne avantajeaza pe moment.Nu conteaza ca nu sant aplicate corect atata timp cat nu ne afecteaza in mod direct,zambim sau facem misto.
Este prima data cand sa aruncat cu ceva in teren?
Nu.
Este prima data cand s-a bruscat un arbitru?
Nu.
Clar ca acest arbitru a fost depasit de miza jocului,si de frica ca se termina asa (1-0)a profitat de situatie si a disparut ca un las.
La orice rezultat era scandal ca asa e la noi.
Bine ca echipe mari din europa la care un jucator costa cat Steaua si Rapid la un loc pierd ,rateaza obictiv dupa obiectiv,dar nu se jignesc, fac strtegii despre viitor si isi lauda adversarii in majoritatea situatiilor,PT.CA ISI RESPECTA ADVERSARII,SI SUPORTERII LOR.
Pacat ca in acest domeniu,fotbalul,mai mult se vorbeste si se scrie de presedinti,arbitrii,bani,jigniri,interviuri cu patroni agramati,dar foarte putin se scrie despre fazele de joc,jocul in sine al unei echipe,viata de zi cu zi a unei echipe…
Dar stiu si raspunsul,stirile de senzatie se vand!
De ce nu insista presa sa vada cum au ajuns unii arbitrii in top in timp foarte scurt.Cum de jumatate din lotul A este compus ditre copii fostilor arbitrii?Voi stiiti cum aratau Craciunescu jr.,Constantin Jr., nici nu puteau sa isi ia testele fizice la 25 de ani.
Asta este rezultatul,tacerii,indifirentei si cel mai grav al complicitatii.
Din pacate din aceasta situatie nimeni nu castiga.Fotbalul romanesc a pierdut din nou, asta este sigur.

akm  •  27 martie 2008, 12:09

moral ar fi sa se continue meciul din min 73 pt ca fotbalul se joaca pe teren…regulamentar se pare ca nu trebuia oprit meciul, pentru ca nu s-au acordat cele 3 min gazdelor si se pare ca nici nu s-a vrut asta…se spune ca o decizie impotriva Rapidului ar opri violenta pe stadioane…eu cred ca din contra, ar incuraja violenta, rezultatele vor fi la masa verde, legea se va aplica doar pt unii si si atunci stramb…daca domnul deaconu afirma ca nu a vazut nici un surub(probabil a venit Sapunaru cu el de-acasa, nu vi se pare o explicatie halucinanta???!!!), in aceasi logica cei de la galati au aruncat probabil cu flori pe teren, la craiova lui Pancu i s-a parut ca a fost lovit, samd…ura mea fata de deaconu a crescut in fiecare zi pentru ca neaga evidenta cu o nesimtire incredibila, iesita din comun…eu sunt un om pasnic, am cazierul curat, deci la mine si sunt convins ca nu numai, acest eveniment si mai ales modul in care s-a reactionat vizavi de acesta, nu a calmat, ci dimpotriva…si se pare ca si stelistii sunt mai nervosi…

Bogdan  •  27 martie 2008, 12:10

„La o lansare în adâncime pentru Florentin Petre, portarul rus Akinfeev a apreciat greşit traiectoria balonului şi l-a trântit la pământ pe mijlocaşul lui ŢSKA Sofia. Cu toate acestea, arbitrul israelian a lăsat jocul să continue, spre exasperarea românilor. Un moment interesant al primei reprize s-a petrecut în minutul 28, atunci când la un duel aerian, Adrian Mutu a atins mingea cu mâna. Ruşii, în frunte cu A. Berezutky şi Ignasevici, au cerut insistent acordarea unui cartonaş galben pentru „Briliant”. Centralul israelian Kenan Asaf a preferat însă doar să-l avertizeze verbal pe atacantul român.”
Oare ce s-ar fi intamplat daca era un meci CFR-STEAUA sau RAPID-STEAUA ?
Nu credeti ca greselile arbitrilor sunt chiar GRESELI. Voi ziaristii intotdeauna ati lovit in Steaua la astfel de greseli, intotdeauna ati lovit in Steaua meritat sau nu. Imi aduc aminte ca zile intregi ati umplut fituica cu gafele lui Carlos, dar macar el nu si-a bagat-o in poarta si nu ati scris niciun cunvintel de marele portar al cfr-ului. Cand Banel si-a dat autogol, v-ati amuzat teribil, din fituica de sport, devenise fituica Catavencu, zile intregi, si mai aveti puterea sa spuneti ca sunteti echidistanti. Tot GSP-ul este o adunatura de jurnalisti ANTISTELISTI, Nu puteti nega pentru ca marturie va stau sutele de articole CONTRA ca pro nu am vazut. Incetul cu incetul sper sa inteleaga toti suporterii Stelei ca nu mai au ce cauta pe aici. Ramaneti voi si cu pupincuristi. Lipsa profesinalismului dvs. se observa si lipsa de gestionare a comentariilor, lasand limbajul vulgar si ura intre suporteri sa ia amploare. Pe cand va aparea o publicatie care sa apropie oamenii, suporterii putand discuta deschis si calmi si fara ura si dispret? VOI INCURAJATI TOT CE ESTE RAU IN FOTBAL SI IN TRIBUNE. Chiar m-am saturat de campaniile anti si pro pe care le faceti. M-AM SATURAT, nimic in sprijinul sportivitatii. Exista o vorba „FIECARE PASARE PE LIMBA EI PIERE”. Sa aveti o viata frumoasa dl. Tolontan, stiu ca nu scrieti cu ura, dar nu stiu daca nu scrieti la comanda.

Danthe  •  27 martie 2008, 12:11

…indignarea e mare si pe undeva de inteles. Dar, dle Corneliu Popa, v-ati gandit vreun moment la situatia inversa?! ASdica, la situatia in care Steaua si suporterii stelisti sa fi fost in locul Rapidului si ain sai fani? Sa spunem ca meciul din tur s-ar fi intrerupt din cauza celebrului surub lipsa, iar acelasi arbitru intr-un exces de corectitudine si demnitate barbateasca (nu e cazul la el insa!) ar fi fluierat sfarsitul meciului la 0-0! Si Steaua ar fi fost in pericol sa piarda la scor de forfait, la masa verde!! Dvs sunteti sigur pe reactiile care ar fi putut veni din partea stelistilor in acea situatie? Nu cumva ar fi devenit ei ” cei care-si trag in vena” si in acelasi timp, cauza datorita careia alti „OAMENI NORMALI NU MAI POT MERGE PE STADIOANE” ?? Oare indignarea Dvs tovaraseasca nu are radacini mai adanci puternic ancorate in trecutul glorios in care rezultatele nu erau ‘butonate’ ci direct comandate de un sistem depasit de istorie?

[D] [S] [N]  •  27 martie 2008, 12:12

Credeam ca numai Buzarin inca mai scrie despre brichete… Se pare ca nu! Probabil ca cei de la gsp sunteti invidiosi pe Dan Diaconescu si incercati sa egalati succesul cazului Elodia prin expunerea in exces a cazului Bricheta… 🙂

porku ala batranu  •  27 martie 2008, 12:13

Ca sa vedeti cum e treba cu munca fotbalistilor si morala coposiana propunem solutia: sa primeasca rapidu’ 3 puncte pentru victorie, dar clubul sa fie penalizat cu 6 puncte pentru proasta organizare. Abia atunci vedem care sunt de fapt argumentele. Or, aplicam sau nu regulamentul? Nu. In tara romanica cine are putere face lege pentru el. Vezi adunarea marsavilor zisa si parlament.

VIVIRO  •  27 martie 2008, 12:14

Asa-zisul presedinte al tuturor românilor s-a ante-pronuntat!Nimic mai ilegal!Vai si amar!Asa tara,asa presedinte!

r9_bmf  •  27 martie 2008, 12:15

Nu este nicio evolutie spectaculoasa. Voi ati amplificat cazul asta mai mult decat trebuia. In cel mai rau caz se rejoaca meciul de la 0-0.

Caposu  •  27 martie 2008, 12:15

Eu cred ca si aceasta cerinta a fost indeplinita(cu trei minute).Din momentul lovirii cu bricheta ,practic jocul nu s-a mai reluat.S-a cerut sa se refaca ordinea pe stadion,si s-a si anuntat acest lucru.Cate minute s-au scurs pana la momentul in care se intentiona reluarea jocului?(de fapt meciul nu sa mai reluat dupa lovire! DEaconu a fluierat numai intreruperea si asta numai dupa ce pe stadion se anuntase intentia de intrerupere)

gymyforty  •  27 martie 2008, 12:16

arbitrul lovit ,se opreste meciul…corect?…cf. regulamentului DA !
Deaconu ce-a facut ,daca mai aruncati cu un singur obiect opresc meciul!!!…(le-a mai dat o sansa ,n-a oprit meciul imediat cum prevede regulamentul) A procedat chiar ”ca un mare arbitru si gentleman pe deasupra ,fapt ptr. care de-altfel a si fost decorat!!!…GRESESC CU CEVA ???

rosenborg  •  27 martie 2008, 12:16

-rapidu era mai aproape de victorie dar pina atunci steaua jucase mai bine ca ei.tinind cont ca mai erau doar 15 min si rapidu avea sanse sa cistige eu zic sa li-se dea 2 punct.1 un punct se scade pe prezumtia ca steaua putea egala.
-steaua jucase mai bine dar mai erau doar 15 min si se precipitau.erau mici sanse sa bata dar erau sanse decente sa egaleze.intrucit erau mai aproape de o infringere,mai departe de o victorie dar cu sanse de un egal,eu zic sa li-se dea 1 punct.
Ambele decizii tin cont de neprevazutu din ultimele 15 min si desi ambele echipe invoca faptul ca ar fi meritat mai mult nimeni nu poate spune ce s-ar fi intimplat.
asadar 1 punct pt steaua si 2 puncte pt rapid.
+suspendarea stadionului+amendarea clubului rapid pt neindeplinirea conditiilor referitor la supraveghere si securitatea in incinta stadionului.
eu asa asa vedea lucrurile ca toata lumea sa fie multumita.

DANTE  •  27 martie 2008, 12:16

Excelent articol Cataline!
Bine scris, la obiect, cu informatia la zi!
Mai am un argument in acest sens: stelistii au sarit ca arsi si te acuza pentru ca ai spus adevarul.
Pentru ei acest cuvant nu prea exista (nici unul nu a scos un cuvant despre incidentele din tur, furturile in favoarea echipei lor programate sistematic in ultimii ani, etc.).
Concret, hotararea unei comisii cu adevarat corecte si neinfluentabile, ar fi suspendarea lui Deaconu in principal nu pentru incalcarea regulamentului (evidenta de altfel), cat pentru protejarea arbitrajului in general si asa vulnerabil datorita implicarii facorilor extra sportivi.
Motivul: Deaconu e MINCINOS si MITOMAN (a negat incidentele de pe Ghencea din tur, cu toate ca si imaginile foto il arata privind de exemplu faimosul surub).

mircea  •  27 martie 2008, 12:16

ce se intampla cand se arunca obiecte in teren de catre galeria oaspete?se opreste meciul si castiga gazdele cu 3-0; se opreste meciul si castiga oaspetii cu 3-0, ptr ca este vina clubului organizator?cine detrmina al cui suporter a aruncat, cand aceste obiecte nu vin din sectoarele de galerie si in tribuna ar putea fi suporteri ai oricaror altor echipe.totul este incert si „harpagonii” fotbalului romanesc ar face orice ca sa castige bani.pe noi ne dau afara de pe stadioane (ei sunt care incita la violente),cumpara,mituiesc,mint,insala (vedeti cati trec pe la dna) si l-ar folosi ptr asta si pe Bush.

geve  •  27 martie 2008, 12:17

Presedintele a devenit jucator si a fost cumparat de becali!

miticu  •  27 martie 2008, 12:18

@explorish, de ce sa se dea 3-0? Daca regulamentul spune ca acorzi 3 minute ptr corectarea situatiei, se presupune ca acest lucru chiar se va intampla. Iar in acel caz meciul trebuia continuat. Daca nu s-ar fi remediat problema dupa cele 3 minute, trebuia fluierat sf. meciului, si 3-0 la masa ros-albastra.
Daca asa stau lucurile, Rapidului nu i sa- acordat perioada regulamentara ptr remedierea problemei, dar se doreste penalizarea ei cf. ALTUI ARTICOL DE REGULAMENT, la care nu s-ar fi ajuns DACA ARBITRUL AR FI PROCEDAT REGULAMENTAR. Avem de-a face de un abuz din prostie a lui Deaconu.
Decizia corecta ar fi continuarea meciului din min 73, si sanctionarea clubului Rapid cu amenda si/sau suspendarea terenului ptr obiectele aruncate in teren.

Padre  •  27 martie 2008, 12:18

motivul cred ca a fost o decizie luata la nervi..pe bune dreptate spun eu…si mi e daca mi se ar arunca ceva in cap sa fiu arbitru as opri meciiu..ci ca cheestie de orgoliu sa dau o lectie atata timp cat sunt protejat de regulament n are ce sa mi se intample..las sa se bata intre ei „echipele” in cauza:) poate data vitoare o sa fie m ai respectat fotbalu spectatori si nu in ultimul rand echipele aflate pe teren…cand se scumpeste ceva in tara asta nu iesiti la batae pe strazi…dar o faceti la fotbal…

fantasyworld  •  27 martie 2008, 12:19

cataline,
stiu ca foarte probabil n-ai sa raspunzi la asta, si pe undeva justificat, totusi, eu intreb: acum cand volens-nolens ai citit regulamentele, cand stii ce scrie in raport, in fine cand cunosti cazul in buna masura, care este decizia care ti s-ar parea corecta: sportiv, moral, procedural ?, sau mai concret: pentru ce ai vota daca ai fi in comisie ?

ps: oricum asta e caz de OTV; daca-l preia DDD face 200 de episoade din el :))

Comentează