Ca Ţopescu la Moscova

Rapid – Steaua a fost cel mai scurt meci pe teren şi cel mai lung în afara lui. A început în seara zilei de joi, 20 martie, iar astăzi, sîmbătă, 29 martie, v-aţi trezit probabil fără să cunoaşteţi decizia. Normal, de vreme ce două comisii ale fotbalului nostru au început dezbaterea ieri şi au terminat-o azi, după miezul nopţii!

sâmbătă, 29 martie 2008, 12:29

Rapid – Steaua a fost cel mai scurt meci pe teren şi cel mai lung în afara lui. A început în seara zilei de joi, 20 martie, iar astăzi, sîmbătă, 29 martie, v-aţi trezit probabil fără să cunoaşteţi decizia. Normal, de vreme ce două comisii ale fotbalului nostru au început dezbaterea ieri şi au terminat-o azi, după miezul nopţii!

Cele trei ore de la CCA şi cele opt de la Comisia de Disciplină vorbesc despre colapsul decizional. A fost nevoie de 11 ore, unsprezece!!!, pentru că regulamentele sînt prost întocmite, iar oamenii care le interpretează sînt supuşi unor presiuni infernale. Au ciclat la infinit ca să ajungă la un 0-3 pe care-l ştiam!

Cu fiecare oră de audiere şi deliberare era tot mai clar că, indiferent de verdict, acesta va fi erodat de întîrzierea ocultă cu care s-a pronunţat. Ne-am simţit precum Ţopescu la Olimpiada moscovită,  acum 30 de ani, atunci cînd arbitrele au întîrziat nota Nadiei pînă ce tuturor ne-a fost clar că nu se punctează un exerciţiu, ci un întreg sistem de complicităţi şi decizii politice.

În acest caz, pierderile colaterale sînt mai mari decît problema iniţială. Deaconu a căpătat pe teren un cucui microscopic, dar Săpunaru era să leşine ieri în nesfîrşitele audieri, iar Lovin a plecat, după 6 ore, livid din cauza nemîncării. Se vede treaba că e mai periculos pentru fotbalişti felul în care se combate violenţa, decît violenţa însăşi.

Revenim la Moscova. Vă amintiţi nota Nadiei? Nu, evident. Tot ce au reţinut memoria şi istoria e manipularea care şi-a anulat propriul rezultat.

Comentarii (661)Adaugă comentariu

vlady  •  29 martie 2008, 14:59

Tolo,
diferenta dintre tine si Cristian Topescu, este aceiasi ca liga I cu div.D !DECENTA !
referitor la bla..blaul pe care-l scrii este jenant,intrucat,te-ai transformat ca si cei de in avocatul huliganilor !
in dorinta de a vedea noi incidente si de a avea subiecte mai grase de exploatat….. restul e jena la morga pe care ti-o abrogi!

Cosmin  •  29 martie 2008, 15:03

Vina este a lui Copos(zgarcit). Stie toata lumea ce se intampla la meciurile de pe Giulesti(cea mai mare nesimtire din partea suporterilor). Exista si stadioane `civilizate` in Romania unde firmele de paza si jandarmeria isi fac datoria(cu `bata` sau fara nu conteaza) vezi stadionul Farul(Dinamo-Farul), Stefan cel Mare(Dinamo-Steaua) si lista poate continua, cand au pus tunurile cu apa sau bastoanele pe huligani si i-au dat afara din stadion. Pe Giulesti unde erau stewardzii si jandarmii la vre-o cafea!? Jalnica firma de paza din Giulesti

ghimpele  •  29 martie 2008, 15:03

Cred ca in astfel de cazuri, in care regulamentele aplicate cuvant cu cuvant, trebuie aplicata regula bunului simt. Cam asa cum vedem prin filme judecatorii americani gandindu-se cum e mai corect fata de toata lumea. Iaca mai jos parerea mea:

1. rapid a gresit. rau. trebuie pedepsit pentru aruncarea de brichete, etc.

2. steaua nu are nici un merit la afacerea asta.

In acest context eu as fi lasat meciul sa se termine (adica l-as fi reluat din min. 73), ceea ce ar fi rezolvat problema sportiva, lasand steaua sa castige pe teren (daca e in stare) titlul,
si indiferent de rezultat as fi luat 3 luncet lui Rapid ca pedeapsa pentru brichete.

Asa cum e acum ceea ce se intampla este ca – in afara de pedeapsa lui rapid – se bonuseaza steaua fara nici un motiv.

Anyway – din pacate nu avem notiunea de judecata.

olteanu’  •  29 martie 2008, 15:08

pt „bram”
una e sa pedepsesti violenta ..care poate fi intalnita pe toate stadioanele tarii(si doar pe Giulesti s-a „observat”)… si e cu totul altceva sa avantajezi grosolan, pe fata si cu nerusinare Steaua…ce au facut stelistii pt. cele 3 puncte??!!!! au fugit la vestiare…halal jucatori de C.L.!!!!! si ne mai miram k nu sunt in stare sa bata slavia si k iau cate 4 goluri acasa??!!!

Gica  •  29 martie 2008, 15:12

Am mai spus-o si pe GSP zilele trecute, o spun acum si aici: va provoc pe toti la un pariu, anume ca Steaua va mai castiga in acest retur la masa verde cel putin un meci jucat in deplasare, pe baza intreruperii partidei din cauza suporterilor echipei adverse (sic!) care il lovesc pe arbitru cu obiecte aruncate. Acceptati pariul?

jos olteanu  •  29 martie 2008, 15:17

oltene esti praf………craiova in B!!!!!!11

Red  •  29 martie 2008, 15:18

Inceputul e super. Sfirsitul, istoria manipulata prin evenimentul Moscova, coroborat cu rapirea jurnalistilor, duce la ideea ca vom afla adevarul peste….30 ani.
Atunci se vor folosi probabil lasere in loc de brichete. Dar romanul e inventiv, sa speram ca va fi si civilizat.

george  •  29 martie 2008, 15:20

tot timpul ziaristii de sport au condamnat neaplicarea regulamentelor. atunci cand regulamentul se aplica (in sfarstit!!) avem o problema ca regulamentul nu e moral si se creeaza precedente periculoase. sincer, in cazul de fata, precedentul periculos este faptul ca mesajul transmis de presa este ca legile si regulamentele nu ar trebui sa se aplice ci sa se negocieze la tv.

eric cristian  •  29 martie 2008, 15:24

au trecut cateva ore…
s-a intamplat ceva?
nu, vor recunoaste in sinea lor ca au gresit, au fost prinsi si-si merita pedeapsa deloc usturatoare. steaua nu trebuia sa castige 3puncte asa insa, daca asa scrie in regulament…
problema mea e alta, la rapid, pe stadion, nu poti sta linistit. asta stie toata lumea, de ce nu vb nimeni despre cauza acestui scandal?
domnule tolontan, ti-ai duce familia la un meci de fotbal in giulesti? astept un raspuns desi nu cred ca il voi primi

dinoF  •  29 martie 2008, 15:25

Am observat ca trebuie sa fi las ca sa castigi.

Nu trebuie sa lupti prea mult,nici sa ai prea mult curaj…ci sa dai atunci cand nu se joaca.

Eu sincer ii compatimesc pe suporterii stelei.Daca ma duc pe stadion sunt dezamagit poate de suporterii rapidului, poate de jucatori, poate istoria clubului nu se lauda cu cupe…si nici cu zeci de campionate.

Poate ca sunt frustrat uneori, sunt mai alb ca tolontan atunci cand scrie:) dar sunt numit tigan, dar nici chiar dupa decizia asta nu sunt ma simt asa cum se simt suporterii stelei. Cel putin cei care au putina onoare.

Sincer va compatimesc!

Dar nu va faceti griji, timpul trece, se uita, si peste ani va veti aduce aminte ca partida asta a fost castigata de steaua, campionatul poate tot de steaua, ca ati jucat in CL.

Mai frustrant decat sa nu ai nimic e sa ai tot si sa te simti mai sarac.

Hai nu fiti tristi, a murit el cizmarul, dar il aveti pe oier.

Va salut din tara in care am invatat sa ma bucur cand sunt furat:D

eric cristian  •  29 martie 2008, 15:30

!!!dinoF !!!
ti-a cam intrat teoria conspiratiei in cap amice.
ce legatura au suporterii stelei cu decizia comisiilor???
stii sa raspunzi la intrebarea asta?

george  •  29 martie 2008, 15:31

vorbiti despre furt si lasitate dar habar nu aveti de sensul cuvintelor. nu faceti decat sa legitimati violenta. pana la urma este normal sa agresezi arbitrul (nu era decat o bricheta, ce mare lucru ?!) si este la fel de normal sa acuzi victima de lasitate (domnisoara deaconu). am ajuns cumva in stadiul in care ne conducem doar dupa sloganul „survival of the fittest”? sau am devenit cu totii niste copii alterate ale lui nietsche?! poate asa e normal la rapid unde „suporterii” din cand in cand intra la vestiare si agreseaza jucatorii …

un mucalit  •  29 martie 2008, 15:35

Tolo, cu tot respectul, tu nu esti un jurnalist ci o tzatza.

dinoF  •  29 martie 2008, 15:41

Va-ti cam atacat oitzelor:)

FC Bricheta  •  29 martie 2008, 15:42

Cat de adevarat, Catalin …
Paralela se extinde pe toate planurile, inclusiv in ceea ce priveste decizia finala …
Cat de trist …

dinoF  •  29 martie 2008, 15:45

OOo marea fiara lacatus s-a inchis cu razboinicii lui jiji in vestiar……bravo frate …demn de tot respectul.Cat curaj, cata vitejie.

Lacatus asta e fiara doar pentru iesirile isterice nu pentru curaj.Si Nesu o sa fie fiara peste 30 de ani, Fiara cu parul blond si carliontat.

Nu va mai chinuiti sa vorbiti in cuvinte mari ca adevarul se spune cu vorbe simple.

Hai ca m-am distrat destul…Hai urcati in munti la ciobanul vostru:P

eric cristian  •  29 martie 2008, 15:51

rapidist incult, ma mir ca stii sa scrii

dinoF  •  29 martie 2008, 15:53

Jiji spune:
Aşa a vrut Dumnezeu. Divinitatea ne-a dat puncte şi cu CFR Cluj şi cu Unirea Urziceni, dar cel mai mult ne-a ajutat acumcu Rapid. Nu mă aşteptam să fim atât de sus într-un timp atât de scurt

Traducere

Aşa a vrut Deaconuzeu. Deaconitatea ne-a dat puncte şi cu CFR Cluj şi cu Unirea Urziceni, dar cel mai mult ne-a ajutat acum cu Rapid. Nu mă aşteptam să fim atât de sus pentru un pret atat de mic

george  •  29 martie 2008, 15:55

si tu ce ai fi vrut mai cretinofagule sa faca daca aveau curaj?! sa se ia la bataie pe stadion cu pitecantropii aceia de maftei, grigore, sapunaru si marius constantin ?! diferenta dintre giulesti si ghencea s-a vazut miercuri – daniel niculae a fost aplaudat la gol si i s-a scandat numele de trei ori, la fel ca unui stelist. poate scrie domnul tolontan ceva si despre asta. sau nu se vinde decat scandalul … ?

eric cristian  •  29 martie 2008, 15:57

dinoF, mai bine te-ai duce in munti si te-ai face sinistru sau sihastru, ce vrei tu.
asta, daca esti in stare sa faci diferenta

cfr-ista  •  29 martie 2008, 15:59

ce poate face copos in cazul in care basescu s-a implicat si l-a decorat pe deaconu inainte de decizia comisiei????se poate ajunge la tribunalul penal de la haga?????

dinoF  •  29 martie 2008, 16:00

Diferenta:Deaconu nu e sihastru e sinistru:)))

Daca ar fi sufletul impacat ti-ai vedea de treaba, dar de cam roade ceva.:)

cfr-ista  •  29 martie 2008, 16:04

ce poate face copos in cazul in care basescu s-a implicat si l-a decorat pe deaconu inainte de decizia comisiei????se poate ajunge la tribunalul penal de la haga?????unde pot gasi mai multe informatii????

sniper_1981  •  29 martie 2008, 16:13

Intrebare: rapidul ar fi ramas pe teren si ar fi cerut continuarea meciului daca totul s-ar fi petrecut in ghencea?
eu sunt 100% ca NU. oricare echipa romaneasca ar fi procedat conform propriului interes.
Iar zburatoarele chiar nu merita mila avand in vedere ca Nicolita a ascuns sticla cu care se aruncase in el pe giulesti in cupa uefa pe cand sapunaru nu a intors gestu si a fugit cu surubu.
ASTA MERITATI DACA NU SUNTETI FAIR PLAY.

dinoF  •  29 martie 2008, 16:18

Zburatoarea Banel e ecologist, asta e adevarul.

cata2174  •  29 martie 2008, 16:19

sniper, la cat esti de prost tu ai cere reprogramarea serialului sclava isaura. nu recunosti ca atitudinea lor de sportivi a fost de toata jena. una era sa iasa de pe teren dupa ce arbitrul lua decizia asta rational si alta e sa-l presezi si sa o tai la vestiare cand ala nu apucase macar sa fluiere bine.

Zippo  •  29 martie 2008, 16:21

vezi asta!
http://eblogs.ro/afisier/

KOREKT  •  29 martie 2008, 16:27

@Remus Sunt de acord, cazurile exceptionale se judeca altfel. Hai sa-ti dau un exemplu: eu te intalnesc pe strada si iti dau in cap cu cainele meu (il iau de piciarele din spate si te pleznesc. Asta e un caz exceptional, nu s-a mai intamplat. Esti de acord sa nu ma pedepseasca? Eventual sa ma oblige sa duc cainele la veterinar… Te-ai ridica de jos plin de sange si ai spune „E o decizie corecta?”. Mie ca stelist nu-mi place situatia asta, as fi preferat sa nu se intample si noi sa castigam pe teren. Dar, pt ca e un dar, daca un jucator al Rapidului simula un fault in careu si dadea penalty, ar fi fost corect sa se reia meciul dinainte de faza asta?
Si inca ceva, in raportul lui Deaconu scria ca Lovin l-a „presat verbal” sa opreasca meciul, iar Sapunaru l-a agresat fizic. Ce e mai periculos, violenta verbala sau cea fizica? Asta in conditiile in care Lovin a fost suspendat 4 etape iar Sapunaru iertat. Unde mai pui si faptul ca Sapunaru indemna galeria sa strige xxxx Steaua. Si Pancu l-a agresta fizic pe arbitru, ce masuri s-au luat?
Intrebarea este valabila si pt D-l Tolontan – care ar trebui sa fie un jurnalist independent si nu unul care condamna Steaua pt proasta organizare de la Rapid

KOREKT  •  29 martie 2008, 16:34

@cfr-ista Nu se putea face nimic, eventual aplauda ca Muresan la jocul castigat pe nedrept cu Gloria Buzau. Daca stii un pic de fotbal (si asta nu ti-o spun pt ca esti femeie) ai fi remarcat ca la golul 1 a fost offside si la al doilea fault. In plus Trica trebuia eliminat direct cu rosu. E usor sa comentezi despre alte echipe, mai ales cand sunt mai valoroase, si sa nu vezi evidentele „ajutoare’ din partea arbitrilor. Vrei sa vorbim mai bine de meciul vostru cu Bistrita, sau cu Craiova unde a fost blat pe fata? Sunt prea multe si prea necurate. Hai sa incercam sa vedem lucrurile mai detasat. Daca ai fi sincera ai recunoaste ca CFR din retur e schimbat – din pacate pt voi in rau. Astept cu nerabdare meciul cu Dinamo unde influenta lui Paszcani si Muresan se va bate cu cea a lui Borcea et comp. O sa fie interesant, lupta intre 2 echipe care nu mai joaca nimic dar au „spate” puternic.

cfr-ista  •  29 martie 2008, 16:35

Disciplinary decisions taken by the referee on the field of play are final and cannot be reviewed by the Uefa disciplinary bodies.
Only the legal consequences of a disciplinary decision taken by the referee may be reviewed by the disciplinary bodies in cases where such a decision has involved an obvious error, such as mistaking the identity of the person penalissed. n-am gasit nimic despre imixtiunile politice in fotbal :(((

cfr-ista  •  29 martie 2008, 16:37

Anyone who insults the human dignity of a person or group of persons, by whatever means,including on grounds of colour,race,religion or ethnic origin will incur a suspension for five matches or a specified period. asta-i pt. rasisti

KOREKT  •  29 martie 2008, 16:37

@ CFR-ista Se bate puternic moneda pe atitudinea lui Lovin care cerea oprirea meciului. Oare e mai corect sa simulezi un fault in careu cand aparatorul e la 2 m in spate ca Fabiani? Nu cumva e acelasi lucru? Prin acel penalty voi ati castigat nemeritat, atunci de unde atata demagogie? Faceti pe fetele mari dupa ce „v-ati culcat cu toti arbitrii” – asta daca intelegi expresia.

KOREKT  •  29 martie 2008, 16:40

@cfr-ista Ca sa nu crezi ca am ceva personal cu tine, sa stii ca mi se pare corect sa-ti sprijini echipa. Asta cand sunt faze discutabile si in conditii de comunicvare civilizata. Dar cand sunt chestii dincolo de echivoc nu mai inteleg, deja se trece in tabara „ultrasilor” – adica pe romaneste adolescenti teribilisti care cred ca sunt l’ombelico del mondo si se manifesta precum animalele.

cfr-ista  •  29 martie 2008, 16:41

@KOREKT eu vreau sa stiu de ce gigi becali a fugit dupa jucatorii gloriei bistrita cu sacosa???ca steaua e mai buna????de ce a facut blat cu vaslui si sportul???de ce anul trecut l-a platit pe coltescu sa arbitreze impotriva noastra la meciul cu dinamo???sa nu uitam ca a fost penalty la galliassi si daca tii bine minte anul trecut cfr-ul nu a fost ajutata de arbitrii…ce zici?? 😉

KOREKT  •  29 martie 2008, 16:42

@dinoF Tu esti roman sau un african care a invatat acum 2 zile romaneste? Pune mana mai copile si mai studiaza si tu un pic de gramatica! Aaaaa, scuze, la clasa a 7-a inca mai studiezi si esti si corijent? N-am stiut, greseala mea.

cfr-ista  •  29 martie 2008, 16:44

stii cum e hotii striga hotii :)))cristocea cum a procedat la meciul cu urziceni???ca sa nu mai zic si faptul ca arbitrul tudor a umblat pe la toate televiziunile sa se faca de rusine…no noi non siamo l`ombelico del mondo ma ci sono degli altri che vogliono essere piu importanti che ci sono 😀

KOREKT  •  29 martie 2008, 16:47

@ cfr-ista Mai tii minte cum acuza Muresan faptul ca Dinamo a jucat corect contra voastra si a castigat/ Nu ti se pare ciudat ca doctorasul vostru acuza faptul ca Dinamo nu v-a dat meciul? Iar la faza cu sacosa de la Bistrita ce e incorect ca Jiji incerca sa-i faca pe bistriteni sa joace corect dandu-le bani sa-si faca meseria sau faptul ca inaite de meci cu 2 zile Muresan s-a intalnit la o „cina de taina” cu Padureanu? Daca ar fi dat bani ca sa piarda ar fi fost incorect, asa nu. S-a intamplat chestia asta si in Spania, Barcelona a platit adversarele Realului la fel ca sa joace corect.
Coltescu a arbitrat corect atunic indiferent de ce zici tu. Toata lumea a zis la fel, inclusiv sefii cfr-ului.

KOREKT  •  29 martie 2008, 16:49

@cfr-ista Ai dreptate, hotii striga hotii; Muresan are gura cea mai mare. E ca Ceausescu, stie tot si isi da cu parerea despre tot. Acum sunt perfect de acord cu tine. Nu uita ca Jiji nu prea comenteaza acum impotriva voastra iar Muresan da. Multumesc pt sprijin si recunoasterea adevarului :-))

Ovidiu Miron  •  29 martie 2008, 16:50

A fost o decizie total neregulamentara. E pacat sa ne prefacem ca nu vedem acest lucru. Nu am nimic impotriva Stelei. Dar minciuna lui Diaconu, cum ca nu a vazut niciun surub in tur, nu e deloc admisibila. E de la obraz.

P.S. Unde sunt cele 3 minute care ar fi trebuit acordate? Intrebare retorica. Oaspetii erau deja la vestiar.

KOREKT  •  29 martie 2008, 16:53

@Gica Tin pariul pt 1000 Euro. Da-mi nickul tau de mes sa comunicam si sa punem la punct modul cum vom transfera banii. OK?

cfr-ista  •  29 martie 2008, 16:53

era normal sa joace corect…eu acuz penalty-ul la galliassi…fundasul dinamovist i-a luat piciorul din spate…normal ca atunci nu s-a facut mare tam-tam pt. ca cine era cfr???o echipa amarata…dar totusi eu cred ca oamenii astia ar trebui apreciati pt. simplul fapt ca ei baga bani in jucatori si nu dau mita arbitrilor…de unde stii tu de „cina cea de taina”???dar ti-i se pare corect ca un om politic sa faca asemenea gesturi si afirmatii???cum ca a platit arbitrii…sa dea dovada de rasism…eu sunt romanca deci nu ma afecteaza in mod deosebit dar totusi…si-a batut joc de andrey, de zaharia, de badoi,de surdu care de fapt si merita pt. ca el a facut acele afirmatii care au destabilizat cfr-ul anul trecut!!!!

darie  •  29 martie 2008, 17:02

Magaria asta este mai grava dacat chilotii lui Andone si decat nota Nadiei de la Moscova. Noua, celor de rand, ni s-a spus intre timp ca traim intr-o lume in care astfel de lucruri n-ar mai fi posibile deoarece, printre altele, cica ar exista mai multe puteri in stat dupa ’90, printre care si aceea a presei. Nu incerc sa te fac responsabil in vreun fel. Iti scriu sa-ti ofer solutii: Cumva de acord cu ce spunea Mircea Dinescu acum cativa ani, ca romanii nu se pot apuca sa construiasca nimic fiindca n-au reusit sa darame inca totul, am putea sa ne scoatem lenjeria in Europa, sa declaram acest campionat nul si sa nu mearga nimeni in Champions League. Dar asta iti revine tie, Cataline. Noua, celor de-aproape cu pamantul, ne ramane, ca intotdeauna, sa privim si sa inghitim…

KOREKT  •  29 martie 2008, 17:03

@cfr-ista Atunci cand Muresan afirma despre Gloria Buzau ca e Steluata nu e impotriva regulamentului si ar trebui penalizat? Hai sa fim corecti. Iar la faza cu jucatorii de care zici ca si-a batut joc Becali (la care se adauga si Rada dupa parerea mea) nu cred ca e treba CFR-ului, fiecare patron face ce vrea la echipa – bine sau rau pt el . Si voi v-ati batit joc de exemplu de Anca – un jucator care v-a scos din multe belele. Indiferent ce se va intampla pana la sfarsitul campionatului eu cred ca s-au produs multe rele de ambele parti – acuze, scenarii, lupta nedreapta samd. Indiferent cine va juca in cupe eu o sa-i incurajez (cine stie, poate anii viitori noi o sa profitam de asta – ca CFR de mersul direct in grupe sau un singur tur preliminar, si asta o spun fara rautate, daca Steaua era echipa care o doresc ar fi obtinut primul loc din tur si ar fi beneficiat de punctele pe care le-a adus anterior, asa insa, mai avem de tras). Cred ca s-a individualizat prea mult lupta asta, desi e de inteles avand in vedere cati bani se castiga pt accederea in grupele CL – si totul e pe bani, nu?

KOREKT  •  29 martie 2008, 17:06

@ Ovidiu Miron Poti sa-mi spui si mie de ce ceri tu 3 min? In ce regulament ai vazut asta si in ce conditii se cer 3 min? Incearca sa citesti tu regulamentele si legile si sa nu preiei de la altii afirmatii sau supozitii.

CALINESCU  •  29 martie 2008, 17:08

NASUL ESTE PESTE CORLEONE !!!!!
DACA A REUSIT SA IMPLICE IN ACEASTA PORKARIE A LOR SI INSTITUTIA PEZIDENTIALA ,INSEAMNA CA E MARE DE TOT !!!
DUPA REGULILE FAMIGLIEI ,MITICA CORLEONE TREBUIE ELIMINAT !!!!!
VOM VEDEA CIND SI CUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neda ovidiu  •  29 martie 2008, 17:08

as vrea sa stiu si eu de ce a fost suspendat numai Lovin de ce Mftei nu a primit nici o suspendare ca se vede clar cum trage de tusier sa ii ia bricheta din mana „cu japca” mai sa-i de vreo doi pumni in gura. Si am impresia ca toti sunteti impotriva stelei si nu stiu de ce

KOREKT  •  29 martie 2008, 17:10

@cfr-ista Care om politic a facut gesturi aiurea? Vorbesti de Becali? El a facut afirmatii din postura de patron nu de om politic. Asta inseamna ca Muresan a vorbit din postura de doctor? Nu stii ca a jurat (Hipocrate, daca cunosti) sa ajute bolnavii – acum e momentul sa ajute fotbalul romanesc care e bolnav de violenta. E doctor trebuie sa lase la o parte parerile proprii si sa ajute la insanatosire. de fapt el nu a mai avut un pacient in ultimii 20 – 22 de ani asa ca are circumstante atenuante – e un fel de „raspopit” sau rasdoctorit.

KOREKT  •  29 martie 2008, 17:14

@cfr-ista Uita-te la poza asta http://www.gsp.ro/stire/muresan-poate-ne-ia-si-noua-comisia-trei-puncte-61202.html in care Muresan aplauda fake-ul lui Fabiani. Nu ar fi corect sa se rejoace meciul dinainte de acea faza de tot ***? Ca tot sunteti voi corecti – sau mai bine din minutul 1.

cfr-ista  •  29 martie 2008, 17:18

nu conteaza becali e si om politic si nu are voie sa faca asemenea declaratii…

KOREKT  •  29 martie 2008, 17:19

@cfr-ista Dar de „domnul” doctor ce zici, si-a incalcat deontologia profesionala sau nu?

Comentează