Problema eternă a lui Dinamo

CFR e totuşi cea mai echilibrată echipă a campionatului. Jucătorii ies, intră, trupa continuă să joace. Intraţi fără Trică şi fără Fabbiani, „albii” lui Andone au dominat meciul, nu neapărat teritorial, ci mai degrabă mental. Au fost stăpînii ritmului.
Cît despre „cîini”, ce ar fi de zis? Această generaţie pare a avea mereu scuze. Nu intră în Champions League? A avut ghinion pentru că a picat cu Lazio. Nu bate pe CFR? N-au tras prea tare de ei pentru că ar fi ajutat Steaua.

duminică, 30 martie 2008, 9:35

CFR e totuşi cea mai echilibrată echipă a campionatului. Jucătorii ies, intră, trupa continuă să joace. Intraţi fără Trică şi fără Fabbiani, „albii” lui Andone au dominat meciul, nu neapărat teritorial, ci mai degrabă mental. Au fost stăpînii ritmului.
Cît despre „cîini”, ce ar fi de zis? Această generaţie pare a avea mereu scuze. Nu intră în Champions League? A avut ghinion pentru că a picat cu Lazio. Nu bate pe CFR? N-au tras prea tare de ei pentru că ar fi ajutat Steaua.

OK, dar va veni vreodată momentul ca ei să se scuture de toate constrîngerile şi să triumfe pentru ei înşişi? Greu de crezut. Au fost învăţaţi să joace acţionarii pentru ei.

Comentarii (186)Adaugă comentariu

dan  •  31 martie 2008, 0:32

De acord cu george, lacatus e slab ca antrenor.

Iar pentru dinamovisti, RUSINE !

clavalik1  •  31 martie 2008, 0:45

Ambele meciuri mi s-au parut dubioase.
1.FC Vaslui – Steaua
Ori Steaua e o mare echipa si Lacatus un super antrenor, ori a fost blat. Eu nu am mai vazut pe stelisti sa joace asa vreodata, faceau presing in marginea careului advers cu 5-6 jucatori fara nicio teama. In mod normal, daca s-ar fi temut de Vaslui cum zicea Becali, i-ar fi asteptat undeva la centrul terenului. Asa joc de presing nu am mai vazut decat la superechipele din CL. Vasluienii nu miscau nimic, nici nu reuseau sa iasa cu mingea la picior din propriul teren. Nu i-am mai vazut jucand niciodata atat de lipsiti de convingere.
2. Dinamo-CFR Cluj
De acord ca Dinamo e varza, antrenorul la fel, insa, ma scuzati, jucau acasa si daca ar fi castigat ar fi ajuns la doar 7 puncte de locul 1 (in conditiile in care si cu Steaua au de jucat tot in Stefan cel Mare).
Cristea pe banca de rezerva?? Ropotan scos in min.25, adica tocmai unul din cei 2-3 remarcati pana acum pentru elanul , entuziasmul, determinarea sau cum vreti sa-i spunem?? Sa intre conu’ Zicu sa dea pase taiate asa la vrajeala si cu incetinitorul?? Baga fundas dreapta un incepator?? Impotriva lui Dubarbier care a penetrat si Ghencea inca din primele minute?? Asta e blat ordinar…Borcea se razbuna pe Becali pentru ca le-a demascat aranjamentul de anul trecut.
Nu mai spun ca in repriza a doua nu au mai jucat nimic si ca tot meciul au jucat cu 3 viteze sub cei de la CFR Cluj. Jucatorii romani sunt de toata jena – cum alergau Semedo, Culio, Dubarbier si chiar grasu’ de Fabbiani in comparatie cu dinamovistii?!
Greu, tata, greu…in orice caz daca tot sunt deja aranjate locurile de cupe europene ca Vasluiul e departe, macar sa va faceti ca jucati de acum inainte.

Ovidiu  •  31 martie 2008, 0:47

Ok, de data asta.
Totusi, se vede prea tare ca tii cu Steaua.

UNATRAPS  •  31 martie 2008, 0:49

Catalineeee, cum poti sa spui asa ceva despre Dinamo acum in situatia asta .. anul trecut dinamo a castigat clar campionatul fara nici un suport din partea nimanui , iar steaua a luat cum a luat locul doi .. iar anul asta se intampla tot pt steaua cea mai mare hotie din fotbalul post-decembrist, si tu tot ce poti sa spui e de dinamo .. pai dupa etapa asta, tu doar asta poti sa scri ?? tu ai vazut piesa de teatru de la vaslui ??
pe cuvantul meu daca nu sint chiar dezamagit de tine .. sincer .. nu pot sa cred ca dupa etapa asta .. tu doar atat poti spune…

done  •  31 martie 2008, 0:57

ce vaslui – steaua…!!!!
blat mai mare ca dinamo-cfr nu am vazut in viata mea…..
aia sunt jucatori, de la dinamo>>>>????
unde e Borcea????
de ce nu il suna nimeni sa-i ia interviu acum???
dupa golul lui Danciulescu erau speriati!!!
nu stiau ce sa mai faca…
Cristea dupa ce l-a bagat se impiedica de balon pe teren….
sa le fie rusine….

ion  •  31 martie 2008, 0:58

***(mesaj banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfet nu veti mai putea posta mesaje pe acest blog.va multumim)

CFRF  •  31 martie 2008, 1:02

@clavalik1
Pai tot la fel facea Steaua presing si cu cfr-ul in prima repriza in ghencea, de fapt pina au intors meciul la 2-1 ca dupa aia s-au retras in aparare. La fel ca si cu vasluiul dupa 1-0. Problema este ca nimeni nu vede ca vasluiul nu a facut nici un meci bun contra echipelor compacte in aparare. Cu U cluj n-au jucat bine, nici cu otelul si nici cu craiova. Singurul meci bun a fost cu timisoara si ala mai mult pt. ca poli au fost varza in aparare meciul acela.
Despre dinamo-cfr nici nu ma indoiesc ca a fost blat. Si asta din simplul motiv ca borcica se oftica ca steaua are sanse la Ch.L Iar daca n-a fost blat atunci vai si amar de noi la euro cu lobby in poarta ca alea au fost gafe enorme (voite sau nu).

vertical  •  31 martie 2008, 1:04

Este o diferenta intre cuvintele ‘constrangere’ si ‘complex’, tu esti primul care ar trebui sa o sesizeze. Si apropo va veni oare si vremea in care vei face ziaristica fara complexe? Imposibil de crezut.

In alta ordine de idei, daca pana si tu tragi concluzia ca acest rezultat poarta stigma ‘constrangerii’ dinamoviste, nu inteleg cum poti sa ajungi la concluzia eronata ca, cfr ar fi cea mai echilibrata echipa, folosind ca argument tocmai meciul (mhm… discutabil) in speta?

Asa e ca n-ai inteles nimic?

florin  •  31 martie 2008, 1:16

dinamo a jucat la fel ca in toate meciurile din 2008…din pacate

done  •  31 martie 2008, 1:17

rusinos e ca doar steaua si cfr sa se bata la titlu….iar echipe ca dinamo, rapid, timisoara sau urziceni sa fie servante…..
niste milogi..

sa vezi ce blat ordinar o sa fie si cfr-rapid…
pai vedeti voi rapid sa joace fotbal….
in idiotenia lor la fel ca dinamo…zic ca ii ajuta pe steaua….si uite asa o sa mimeze fotbal
doamne ce dobitoci sunt romanii uneori…..
imi e rusine ca traiesc intr-o astfel de tara…

Alex  •  31 martie 2008, 1:29

bine ca a castigat CFR
macat de ar mai castiga si o echipa din provincie campionatul, sa nu conteze banii pe care-i are Becali

Cartof  •  31 martie 2008, 1:32

Nu inteleg dece ii acuzati pe dinamovisti k au facut blat? Sunteti prosti la cap. Nici vorba de blat, atata k s-au tras la o parte doar. Ce era de facut, sa-i incurce Dinamo pe Cfr k sa ajute rivala Steaua? Bine-au facut k s-au dat la o parta…. Da oricum astia kre vorbiti de blat, habar n-aveti. A pronunta „blat”, inseamna k meciul a fost aranjat, dar io nu cred k Muresan a venit la dinamovisti si le-a zis k le da bani, numa sa-i lase sa castige…

shampang  •  31 martie 2008, 1:54

„problema” e ca toti vor ca CFR sa ia campionatul. Eu cred ca toti s-au scarbit de ranjetul lui becali,acest idiot care, fara banii lui ar fi un ZERO.dinamo a fost pe val in 2007 ,din pacate a ratat lc. dinamo va bate steaua in penultima etapa

AAAA  •  31 martie 2008, 2:19

BLAT CEAUSIST LA VASLUI!!!
RUSINE GSP CA TACE!!!!
PROSPORT O SCRIE PE PRIMA PAGINA!!!
VEZI MAI TOLONTAN FRICOSULE!!!!!

Petry  •  31 martie 2008, 2:19

dinamo n-a stat capra. atata poate sa joace la ora asta. nu inteleg de ce va mira ca i-a batut cfr. dinamo in acest mini-retur a jucat doar cu echipele modeste ale ligii 1. au batut pe mioveni(cu cantec), pe u cluj, ceahlaul(echipe de la coada clasamentului), egal acasa cu farul(greu si ala). astea sunt rez lui dinamo. cand au dat de meciuri mai dificile cum ar fi cel de la bistrita, au avut noroc ca au scos un egal cu ajutorul arbitrului care nu le-a eliminat om in minutul 1 si nu a dat penalty pt gloria. au pierdut cu cfr acum si probabil ca nici nu spera la mare lucru de la meciurile grele ce urmeaza(rapid, steaua etc). asa ca nu va mai mirati ca a batut cfr la dinamo. mirati-va si puneti-va intrebari in schimb de ce niste jucatori carora li se promit prime de 400 de milioane de lei alearga ca si niste lesinati? oare nu au primit ei de la „altii” cate 401 milioane ca sa nu alerge? asta e intrebarea. Hai UTA!

Zzzz  •  31 martie 2008, 2:49

Chiar daca doare,Dl Tolontan are dreptate. Sunt dinamovist si imi puneam mari sperante in acest meci.Cu o victorie intram in lupta pentru locul 2 sau chiar pentru prima pozitie, asta daca castigam.Acest meci,pe mine cel putin,m-a readus cu picioarele pe pamant.
Cfr in seara asta a meritat sa castige.Au fost mai buni decat Dinamo,au jucat fotbal adevarat.Cat despre Dinamo… sezonul acesta e unul ratat, nu jucam mai nimic.Majoritatea jucatorilor de la Dinamo sunt indolenti, plictisiti, unii limitati,nu pun suflet si asta se vede .Daca si in meciul acesta au fost jucatori care se plimbau pe teren cand trebuiau sa „are” terenul ..ce mai poate fi spus.
Sincer incepand cu minutul 80 mi-am dorit sa nu marcheze Dinamo, pentru ca nu meritam egalul si un pct oricum nu ne ajuta cu nimic pe noi,aveam nevoie de victorie pentru a mai spera sa salvam un sezon ratat. Echipa care a jucat un fotbal frumos pana acum in acest campionat a fost Cfr si uneori Rapid.Dinamo in mare parte a fost praf.Iar steaua nu merita nici locul 2 nicidecum locul 1.Am vazut meciul de la Vlaslui. Incredibil ce lentoare a avut acel meci,vaslui si steaua nu au jucat nimic. Toata tactica stelistilor(si nu doar la meciul acesta) a fost sa avanseze pe benzi cat mai aproape de linia de fund, apoi sa se tranteasca pe jos si sa cerseaca lovituri libere si poate poate o baga cineva in poarta. Vasluiul parca se temea sa traga suturi spre poarta stelei sa nu dea vreun gol din greseala precum buzaul, au fost inexistenti.
In opinia mea(dintre Dinamo,Cfr,Rapid,Poli Timisoara si Steaua) Cfr joaca cel mai frumos iar Steaua are cel mai urat fotbal( se sacrifica tot pentru pct la steaua din dorinta, unui analfabet fara principii si bun simt, de a castiga cu orice pret campionatul si de a demonstra ca el e cel mai dolofan).
In ultimul timp in campionatul nostru avem parte de tot mai multa balacareala si tot mai putin fotbal.Trist dar adevarat..

scufita  •  31 martie 2008, 3:31

Bine ca ati trecut in topul paginii ‘Blog de JURNALIST’, ca sa nu existe dubii, sa nu se creeze confuzii …:))

Dinamo sufera de un singur complex, acela de ‘looser etern’; au fost umiliti de atatea ori cand oamenii le dadeau sanse superiore incat s-au obisnuit si s-au specializat.

Dar imi aduc aminte de un articol in care indemnati pe dinamo sa piarda meciul cu cfr ca sa nu ia Steaua locul 2 …:)) Nu-mi vine sa cred ca ziaristii astia se schimba mai repede decat antrenorii de la dinamo sa rapid …:D Numai daca va ascultau atunci … poate Rednic era inca la dinamo si nu se mai ducea la rapid sa-i enerveze pe spectatori sa arunce cu brichete si sa piarda la masa verde … :)) vedeti cine este de vina? nu saracul Deaconu … dinamovistii sunt raul fotbalului romanesc …:))

ardealul independent  •  31 martie 2008, 3:39

subscriu la cele scrise mai sus de Zzzz.steaua este condusa de diavolul becali si nu-i asa fortele binellui trebuie sa invinga.cazul nostru Curatele Forte Romane sa invinga balaurul stelisto-becalian

Phoenix  •  31 martie 2008, 3:52

Pentru DanTe……ai zis adevarul…Steaua nu se v-a vinde Niciodata….CORECT….dar nu ai explicat pina la capat….Steaua nu se v-a vinde niciodata, pentru ca nu are timp…Steaua abia are timp sa cumpere …LOL

Vlad Dracul  •  31 martie 2008, 4:21

Eterna problemă a dinamoviştilor?! „Au fost învăţaţi să joace acţionarii pentru ei.”
Pentru imparţialitatea şi curajul cu care ai scris această frază, dragă Cătăline, eşti cel mai bun jurnalist sportiv, din punctul meu de vedere.

cat the best  •  31 martie 2008, 5:02

Am ajuns sa nu mai inteleg nimic din ce se intampla la Dinamo! Sunt aceasi jucatori cu vre-o doua exceptii care anul trecut au castigat campionatul la atatea puncte avans! Numai conducerea este de vina si ma refer la actionari! este inadmisibil sa schimbi atatia antrenori intr-un sezon care si asta nu s-a incheiat ca cine stie ce surprize ne mai asteapta la nivelul conducerii tehnice…am vazut jucatorii care zici ca au 100 de ani fiecare si care nu le pasa de rezultate si oare de ce? fiindca nu ei cad vinovati la infrangere? tot timpul antrenorii sunt de vina cand nu merge echipa? castiga bani foarte multi din meseria asta de care isi bat joc cu nonsalanta! intr-adevar nicaieri in lume nu mai este vb de atasament sau chestii de genul asta dar jucatorii isi respecta munca si suporterii care vin sa ii vada! rusine jucatorilor lui Dinamo rusine conducerii administrative! Multescu mult succes in continuare desi cred ca deja actionarii se uita stramb la tine si cauta inlocuitor!

edi  •  31 martie 2008, 5:19

n-au dat domne niciun meci, pur si simplu asta e valoarea lor…niste fatalai…nici rusine nu-mi mai e cu dinamo si asta e grav

olteanu stelist  •  31 martie 2008, 5:27

nu ma deranjeaza ca dinamo a pierdut; nu in fotbal, nu in sport ci in toate domeniile de activitate sunt intelegeri, intre doi parteneri (termen generic): doi oameni, doua firme,doua cluburi. credeti ca in campionatul italiei dupa masurile drastice de acum cativa ani nu se mai intampla nimic imoral?? sa fim seriosi!! chestiunea tine de verosimilul spectacolului !!?!? acum pentru ca dinamo a pierdut, toti dinamovisti sunt suparati, andone este iar cel mai mare antrenor ( intre timp a devenit si sociolog – rapidul va iesi castigator, castigand multi bani dupa acest scandal, ha, ha ).Ma distreaza cat de scurta va este memoria, acum blamati steaua ca n-a facut nimic in cl, atunci va bucurati pentru performanta.Toate acestea domnisorule tolontan tin de grumazul omului, de cei sapte ani,etc.!!!!!! altfel iti doresc sa-ti vinzi foaia, iar stapanul sa-ti dubleze simbria.

cimitiru’ ghencea  •  31 martie 2008, 6:33

da,tolontane.steaua fura pe fata tot iar tu vorbesti de actionarii lui dinamo care castiga meciuri pe banda rulanta…daca ti-ai pierdut acuitatea simturilor,iti aduc eu aminte: dinamo a pierdut.e o dovada de normalitate si chiar de moralitate.dar voi sunteti prea ocupati sa-i scoateti pe ailalti curati…

ioan plischi  •  31 martie 2008, 6:44

trebuie sa recunoastem cu onestitate ca numai daca ai creierul becalizat poti vedea vreo asemanare intre ceea ce s-a vazut aseara in groapa si evolutia fara muc si sfirc a cautatorilor de brichete. nu marsez la ideea natinga a lui porumboiu, chiar daca intre jocul oitelor sale de ieri si intre cel cu poli a fost o diferenta de cel putin cinci mii de euro.

Lespe  •  31 martie 2008, 6:49

Dinamo a reusit sa se faca iar de ras. Se vede foarte clar ca acum isi platesc notele de plata pentru transferurile proaste care le-au facut si pentru toate „intrigile” tesute de actionarii lor.

sorin  •  31 martie 2008, 6:53

Frumos meciul si au fost cu mult peste Dinamo. Se pare ca si Dinamo trece prin perioada grea. Si transferurile neinspirate isi spun cuvantul

octa  •  31 martie 2008, 7:18

awaiting moderation ….nesimtitilor

octa  •  31 martie 2008, 7:20

pt toti retarzi care se dau stelisti pe bloguri (dar normal ca nu sunt) sa va iau parintii ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)! pai poate sa retrogradeaza steaua si in b poate sa fie adevarate barfele frustratilor ca si cum blaturi savarine etc niciodata un stelist nu spune ca ai este rusine ca e stelist asa ca marsh la ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) ca am tinut cu steaua de mic si de ieri tin cu nush cine..am vzt de nspemii de ori pe bloguri

octa  •  31 martie 2008, 7:22

Dupa parerea mea la vaslui nu a fost blat sigur , la cat de pornit era porumbelu inaintea meciului…trebuia sa inventeze si el o scuza , un mare circar si iobagul asta de adrian al vasluiuiulu.Se vede din declaratiile dinainte meciului cata ura avea si cat isi dorea sa bata steaua dar daca nu a putut recurge la fel si fel de maralanii pt a instiga publicu la violenta si a se scoate el basma curata asa fac mai toti cond presedintri de club de pe la noi.Daca ai probe dl porumeabnu de ce nu le dai ca sigur i’ai vrea raul stelei asa din gura..eu pot sa zic ca orisicine multe..

octa  •  31 martie 2008, 7:24

o fi aranjat steaua meciuri da nici cluj si rapid and dinamo nu au fost mai prejos campionatu asta si voi o stiti dar nu o rec , ca sa aveti o scuza sa atacati steaua . o sa se ajunga ca steaua sa inscrie gol corect sau sa aiba `penaltiuri si arbtrilor sa le fie frica sa fluiere de ce? din cauza ca sa gresit 2 meciuri pt steaua si ca sa respectat regulametul in unu aa si din cauza declaratiilor lui porumbacu muresan si altii, ca cfr a fost mult mai ajutata ca dinamo a avut si ea decizii controversate nu mai deranjeaza pe nimeni se dau uitarii…hai sa nu fim prosti! ce dreaq e normal ca invidia e mare dar nici chiar asa respectati steaua asa blatista cum e ea ca nu sunt altele mai prejos cu nimic stiti voi ca a fost blat la vaslui¿?tiva o parere nu mai faceti o constatare ca sunteti penibili daca un meci este mai nereusit tre sa fie si blat blaturile nu se fac cu gol dintro deviere norocoasa si cu nici o ocazie a stelei si nici a vasluiuilui tot meciu asta a fost meci mediocru si punct.oricum steaua si cfr merg impreuna in cl din pacate eu as fi vrut rapid..da mai e.. sa vedem , Forza Steaua!

octa  •  31 martie 2008, 7:28

se pare ca nu mai pot lasa comm…Iar la dinamo eu nu cred ca a fost blat fiindca dinamo in urma acestui rezultat are sanse mici si la locul doi darminte la titlu nu cred ca sunt chiar asa de prosti cei de acolo.Ca au strigat suporterii nush ce aia e altceva..stii daca batea dinamo parca ii vedeam ca se umfla pe aici cat de corecti sunt ei ca au jucat pt ei ca au ajutat IAR steaua de parca nu e normal ca o ekipa sa joace pt ea e normal sa faca aranjamente.Dar acum daca ekipa a pierdut e valabila reciproca stii am jucat pt cfr ca vezi doamne nu vroiam sa ne ajutam rivalii..ai sictir mie scarba de voi!

octa  •  31 martie 2008, 7:28

hmmm

octa  •  31 martie 2008, 7:29

Iar la dinamo eu nu cred ca a fost blat fiindca dinamo in urma acestui rezultat are sanse mici si la locul doi darminte la titlu nu cred ca sunt chiar asa de prosti cei de acolo.Ca au strigat suporterii nush ce aia e altceva..stii daca batea dinamo parca ii vedeam ca se umfla pe aici cat de corecti sunt ei ca au jucat pt ei ca au ajutat IAR steaua de parca nu e normal ca o ekipa sa joace pt ea e normal sa faca aranjamente

petre  •  31 martie 2008, 7:30

Esteti o gazeta fericita.Putini gazetari autentici,la ogazeta de sport.Ceilalti niste mangafale,fonfaite,fara creier,corupti si lasi.Cea mai mare vina o au ziarele si ziaristii,pentru-ca nu au dezvaluit mizeriile din sport.L-au mascat,au santajat cu ele si au iesit in fata.Salariati la clanul budabekaly sunt obligati a scoate „fenomenul” in fata,sa-l machieze,sa-l retuseze in functie de cum sunt unsi,ca de oameni estem,nu.Ca si in viata,javrele se umplu de bube si sunt separate,altele isi fac din bube relicve genetice iar altii se fac ca nici nu au auzit de asa ceve.Vezi nasuL.Dar sper ca pana la urma se vor sparge niste capete si atunci veti simtii duhoarea behaaitului din fotbal.

Procuroru`  •  31 martie 2008, 7:31

Fals! Uz de fals! Inducerea „Suporterilor” in eroare! . . . grav, foarte grav! Asta-i campionatul nostru, cu ultimele intamplari am luat hotararea de a nu mai urmarii mocirla, jegul si periferismul fotbalului din liga 1. Hai sictir!

octa  •  31 martie 2008, 7:31

Iar la dinamo eu nu cred ca a fost blat fiindca dinamo in urma acestui rezultat are sanse mici si la locul doi darminte la titlu nu cred ca sunt chiar asa de redushi cei de acolo.Ca au strigat suporterii nush ce aia e altceva..stii daca batea dinamo parca ii vedeam ca se umfla pe aici cat de corecti sunt ei ca au jucat pt ei ca au ajutat IAR steaua de parca nu e normal ca o ekipa sa joace pt ea e normal sa faca aranjamente.Dar acum daca ekipa a pierdut e valabila reciproca stii am jucat pt cfr ca vezi doamne nu vroiam sa ne ajutam rivalii..ai sictir mie scarba de voi!

octa  •  31 martie 2008, 7:32

o fi aranjat steaua meciuri da nici cluj si rapid and dinamo nu au fost mai prejos campionatu asta si voi o stiti dar nu o rec , ca sa aveti o scuza sa atacati steaua . o sa se ajunga ca steaua sa inscrie gol corect sau sa aiba `penaltiuri si arbtrilor sa le fie frica sa fluiere de ce?

vlad  •  31 martie 2008, 7:32

dar de cartonasul rosu pentru dorsin nu spuneti nimic. cand este vorba despre cfr trebuie sa tineti ciocu’ mic. asa a venit ordinu’.

octa  •  31 martie 2008, 7:34

din cauza ca sa gresit 2 meciuri pt steaua si ca sa respectat regulametul in unu aa si din cauza declaratiilor lui porumbacu muresan si altii, ca cfr a fost mult mai ajutata ca dinamo a avut si ea decizii controversate nu mai deranjeaza pe nimeni se dau uitarii…hai sa nu fim p’r-os-ti! ce dreaq e normal ca invidia e mare dar nici chiar asa respectati steaua asa blatista cum e ea ca nu sunt altele mai prejos cu nimic stiti voi ca a fost blat la vaslui¿?dativa o parere nu mai faceti o constatare ca sunteti penibili daca un meci este mai nereusit tre sa fie si blat? blaturile nu se fac cu gol dintro deviere norocoasa si cu nici o ocazie a stelei si nici a vasluiuilui tot meciu asta a fost meci mediocru si punct.oricum steaua si cfr merg impreuna in cl din pacate eu as fi vrut rapid..da mai e.. sa vedem , Forza Steaua!

octa  •  31 martie 2008, 7:35

din cauza ca sa gresit 2 meciuri pt steaua si ca sa respectat regulametul in unu aa si din cauza declaratiilor lui porumbacu muresan si altii, ca cfr a fost mult mai ajutata ca dinamo a avut si ea decizii controversate nu mai deranjeaza pe nimeni se dau uitarii…hai sa nu fim p…i!

octa  •  31 martie 2008, 7:36

e normal ca invidia e mare dar nici chiar asa respectati steaua asa blatista cum e ea ca nu sunt altele mai prejos cu nimic stiti voi ca a fost blat la vaslui¿?dativa o parere nu mai faceti o constatare ca sunteti penibili daca un meci este mai nereusit tre sa fie si blat? blaturile nu se fac cu gol dintro deviere norocoasa si cu nici o ocazie a stelei si nici a vasluiuilui tot meciu asta a fost meci mediocru si punct.oricum steaua si cfr merg impreuna in cl din pacate eu as fi vrut rapid..da mai e.. sa vedem , Forza Steaua!

alex  •  31 martie 2008, 7:58

Nu sunt dinamovist, tin cu STEAUA, dar totusi dinamo este campioana en titre. Au avut un sezon, cel putinpe plan intern, destul de bun anul trecut.

steaua4ever-spania  •  31 martie 2008, 8:02

PAREREA MEA: BLAT LA VASLUI FARA STIREA LUI PORUMBOIU SI BLAT LA DINAMO FACUT DE ACTIONARI. NU TIPA PORUMBOIU DEGEABA IN TRIBUNA ! MAI PENIBILI SUNT ASTIA DE LA DINAMO CARE ISI FAC SINGURI RAU DOAR CA SA-I FIE SI STELEI RAU. IDIOAT FEL DE A GANDI, VOI V-ATI RENEGA COPILUL DACA AR TINE CU STEAUA SAU RAPID. CRED CA NICI LA BALACEANCA NU AU TRATAMENT. OAMENI BUNI, E DOAR UN SPORT !!!

eminem  •  31 martie 2008, 8:12

ce interesanta e presa! daca steaua bate si adversara ei are 2 ocazii tot meciul, inseamna ca a fost blat. daca cfr bate si adversara ei nu trage la poarta o repriza intreaga, acolo nu mai e nimic dubios.

sandokan vasile  •  31 martie 2008, 8:16

Sint stelist,dar,ieri am fost potaie rosie pt. 2 ore!Trista experienta!

steaua4ever-spania  •  31 martie 2008, 8:18

ANDO, NU CUMVA TI S-A CONDITIONAT PRELUNGIREA CONTRACTULUI DE ASIGURAREA CA FACI VORBELE SA FIE CLUJUL SIGUR DE 3 PUNCTE IN GROAPA? DIN 10 SUTURI NU IA 2 GOLURI LOBONT CUM L-A LUAT PE AL DOILEA. EU ZIC CA E IN PRIMII 5 DIN EUROPA. CRISTEA REZERVA, ROPOTAN SCHIMBAT FARA SA FIE ACCIDENTAT DUPA 25 DE MINUTE….IAR BORCEA E IN STARE SA-SI DEA FOC LA CASA DACA II SCRIE CINEVA PE ZIDURI „STEAUA” ASA CA SA NU NE MIRAM DACA AFLAM CA A FOST BLAT.

corneliu popa  •  31 martie 2008, 8:25

Asta nu a fost BLAT? Ce este mai MORAL? sa daui bani sa-ti aperi CORECT SANSELE sau SA-TI DAU BANI SA TE DAI LA O PARTE? A fost echipa Dinamo pe teren, era la Caserie? Danciulescu a dat un gol din greseala! Noroc ca au avut timp sa mai marcheze o data, ca pateau ca Steaua-Glioria Buzau, cand a dat gol Bunica!! Va multuim la toata PRESA pentru campania anti Steaua!!

reddog1964  •  31 martie 2008, 8:25

Noile puteri ale din fotbalul romanesc se reorganizeza.Cam dur, dar nimic nu va sta in calea lor.Macar sa ne lase si noua dreptul la barfa!IAR RESTUL? Dinamo se chinuie cu acelasi BRATU-ineficient si haotic,cu acelasi Danciulescu-mai mereu tarziu la minge si mai mult face plonjoane decat joaca mingea s.a m. d,iar actinarii incearca sa mai vanda ceva sa -si mai faca si cate o mica afacere.Numai bine si multe succesuri!

LFC  •  31 martie 2008, 8:27

ar trebui sa pedepsesti mai aspru blaturile stelei decat ale lui dinamo Tolo !

Comentează