Barbatii ironizeaza butoanele

Campania „Ziua Barbatului”, derulata de Leo pentru Bergenbier, are un ad inspirat, care pleaca de la obsesia „butoanelor din fotbal”, sintagma ce denumeste metodele subterane prin care se manipuleaza lupta pentru titlu. „E dreptul tau sa iti placa butoanele” se refera la butoanele de pe consola de jocuri 🙂 Daca se vor aduna suficiente semnaturi, 5 mai are o sansa sa devina oficial zi libera. N-ar fi rau, pentru ca

marți, 8 aprilie 2008, 2:00

Campania „Ziua Barbatului”, derulata de Leo pentru Bergenbier, are un ad inspirat, care pleaca de la obsesia „butoanelor din fotbal”, sintagma ce denumeste metodele subterane prin care se manipuleaza lupta pentru titlu. „E dreptul tau sa iti placa butoanele” se refera la butoanele de pe consola de jocuri 🙂 Daca se vor aduna suficiente semnaturi, 5 mai are o sansa sa devina oficial zi libera. N-ar fi rau, pentru ca

reclama.jpg1. Romania este una dintre tarile europene cu cele mai putine zile libere.

2. Dintr-un sentiment de culpa exagerat, intretinem falsul mit ca „in Romania se munceste putin”. Nu e adevarat! Orice om care lucreaza, de pilda, in multinationale sau in retele care au reprezentante si in alte tari are reale dificultati sa gaseasca pe cineva de la Paris, Praga sau Budapesta dupa ora 17. Pentru ca acolo birourile se golesc, ceea ce nu se intimpla in RO!

Comentarii (60)Adaugă comentariu

old number 7  •  8 aprilie 2008, 14:06

primu’!!!!!!!

Adrian  •  8 aprilie 2008, 14:07

Corect! Suntem tara cu cele mai putine zile libere.

Eco  •  8 aprilie 2008, 14:08

Se poate accepta ideea unei noi zi libere in calendarul anual ,insa propun sa aiba o alta semnificatie , astfel incat sa poata fi considerata a tuturor nu doar a barbatilor.
De ex 5 iunie ZIUA MEDIULUI poate avea semnificatii nationale si toata lumea sa iasa in natura, la plimbare si drumetie. E mai cool decat ziua barbatilor care se va sarbatorii prin spritz.

Stapanu’ tau jIjI  •  8 aprilie 2008, 14:15

Ai mare dreptate.
Aici ne omoram cu munca si suntem pontati la 8 ore chiar daca stam 12 ore la birou.

serban  •  8 aprilie 2008, 14:15

era si cazul. nu de alta,dar cum se face ca femeile au o zi a lor,iar barbatii nu?
si le mai auzi ca se plang ca nu beneficiaza de aceleasi drepturi cu noi !!!
toti barbatii care se chinuie de 8 martie sa le faca pe plac femeilor merita acest lucru;

Adrian  •  8 aprilie 2008, 14:18

A sta 12 ore la birou nu inseamna a munci 12 ore. Ce fac occidentalii aia de la 9 la 17 nu fac 3 romani de la 9 la 21. In orice raport economic obiectiv productivitatea romanilor este mult sub cea a occidentalilor. Ce ne mai place noua cantitatea si nu calitatea… !!!

Fulg  •  8 aprilie 2008, 14:19

Salut !

Vezi ca se scrie Bergenbier. CORECTEAZA TE ROG !!!

ion  •  8 aprilie 2008, 14:20

Daca devine oficial zi libera 5 Mai, pui pariu ca in ziua cu pricina vei scrie pe blog in loc sa fii la un gratar? 🙂

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 14:22

fulg: am modificat, scuze!

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 14:23

ion: 🙂

ionu44  •  8 aprilie 2008, 14:25

Ar trebui cand scrii articole publicitare sa pui un P intr-un cerculetz. Nu de alta dar noua ne-ai pus la reguli…,

Ovidiu Miron  •  8 aprilie 2008, 14:25

🙂 Da, e o idee tare de tot! 🙂

vasile iasi  •  8 aprilie 2008, 14:27

mai, mai, „butoanele” nu le-a „inventat” Becali??? ar trebui sa isi scoata brevet :))) :))) :)))

blogmeaway  •  8 aprilie 2008, 14:29

buna ideea cu ziua libera insa sintagma cu butoanele (care pare introdusa de spiritul protevistic al stiristilor de sport) nu o sa faca altceva decat sa intareasca si mai mult ideea ca fotbalul romanesc este marketat si tabloidizat in exces pentru a prinde cat mai multi consumatori. E greu sa educi prin media dar nici pentru intretinerea prostiei nu sunt 🙂

vasile iasi  •  8 aprilie 2008, 14:31

eu sunt de parere ca obsedati de „butoane” sunt doar ziaristii ca pe ei asta le aduce mariri de salariu, eu si altii ne uitam la dribliguri goluri si faze fotbalistice, atat. restul e material publicistic, ma refer la „butoane”, blaturi, spaga, etc. partea care ma deranjeaza intradevar este ca voi distrageti lumea de la sport. de ce nu discutam pe astfel de blog-uri de ce se intapla pe teren, sa vorbim despre jucatori si ce fac ei pe teren…eiiii….nasol…parol..

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 14:32

ionu44: mda, conform acestui criteriu ori de cite ori remarc un ad ar tb sa pun publicitate. nu e cazul! publicitate pui cind postezi stirea nu din vointa libera a ta sau a redactiei, ci pt k ai o intelegere publicitara. iar nu e cazul

danilovic  •  8 aprilie 2008, 14:32

foarte buna initiativa celor de la bergenbier…sa primim si noi, barbatii cadouri de ziua noastra. De asemenea, marea problema e ca muncim cel mai mult, platim cele mai multe taxe si NU FACEM NIMIC IN PRIVINTA ASTA!!! NE ACCEPTAM TACUTI SOARTA de romani amarati! Ati vazut cum ies, de exemplu, grecii sau spaniolii in strada de fiecare data cand statul incerca sa le ia din drepturi? Oare cd si pe la noi asa ceva? Oricum campania Bergenbier e un inceput…sper.
Partea proasta e ca nu au o organizare f.buna pentru a strange semnaturi…NU era mai simplu dc veneau la stadioane sau in baruri sa stranga decat sa fie nevoie de posta etc>???

Theo  •  8 aprilie 2008, 14:37

Subscriu cu ce am vazut mai sus:

1. E vorbe de productivitate, nu de cat stai la serviciu. Romanii stau pe santier toata ziua, dar termina un bloc in 3 ani. Aici este vina managerilor, care nu se pricep sa eficientizeze aceasta munca. Deh, daca ei au facut scoala prin baruri si au promovat unde au promovat din alte criterii decat cele corecte. In plus, nu avem cultul necesar creerii de manageri buni. Singurii care ar face fata ar fi cei scoliti afara, dar care culmea, nu se intorc niciodata in Romania.

2. Pe de alta parte, in tara (alta decat Romania) in care lucrez acum, am 20 de zile de concediu pe an, 16 zile libere pe an (sub forma a diferite zile de sarbatoare), dreptul de a-mi lua zile libere in limita a maxim 28 de zile si de a nu cere mai mult de 2 zile libere consecutiv (pur si simplu sun, spun ca ma doare capul si nu ma simt bine, nu vin la serviciu astazi si gata, nu adeverinta medicala, nu nimic), plus 28 de zile pe an concediu medical. Problema este ca nu exista nimeni insa care sa incerce sa profite de aceste lucruri. In Romania, 90% din angajati ar folosi minim 26 din aceste 28 de zile … pe cand aici, oamenii stau acasa numai daca se simt cu adevarat rau … astfel, ei profita doar de maxim 5 zile din aceste 28 de zile … in general regulile sunt create in functie de oameni … daca ai stii ca ai un popor in care nimeni nu ucide, nu ai avea pedeapsa pentru crima.

In Romania regulile nu pot fi ca in tarile civilizate prin simplul motiv ca romanii NU SUNT civilizati (in mare parte, si aici m-am inclus si pe mine, ca tot roman sunt ;-))

Theo  •  8 aprilie 2008, 14:40

@Catalin, ionu44 are un punct de vedere pertinent, pentru ca voi aveti banner Bergenbier pe site, deci poate fi considerat un articol „publicitar”, ca sa nu zic duplicitar. Si in mare nu ai explicat in articol de ce consideri ad-ul ca fiind „inspirat” … 😉

marius  •  8 aprilie 2008, 14:49

Cataline, cu respect

Nu stiu cum de rezisti. Sincer, nu vrea sa fie chiar o lauda. Te deplang.

Pt mine e groaznic. Fie si macar, din postura mea, sa citesc ceea ce se vehiculeaza pe bloguri, siteuri, media in general. D’apoi sa mai ma si implic, sa scriu, sa raspund la una alta.

Sincer, te apreciez. Dar nu ti-a venit amar de la marasmul asta mediatic in care ne imbaltim, mocirlim. Nu ne dor oare urechile de vacarmul asta mediatic care ne impresoara, din ce in ce mai agresiv si mai halucinant.

Sigur, ai dreptate, ca „vina” mea, o transfer pe altul.

Dar si asa, intrebarea ramane. Chiar nu suntem satui cu adevarat de micile „deziderate” ale vietii cotidiene, de mizele destul de „marunte” ale medilului prozaic in care ne complacem, de cum se face lumina pe cer?

Mie teama ca intr-o zi, si nu chiar f tarziu din pacate (sau poate din fericire) , o sa ne fie trist, jena si stiti cum se spune, cam tarziu!

Vom da ochii cu Cel care s-a si intrupat pt noi in acesta istorie a umanitatii, chiar s-a si jertfit si umilit pt noi, doar pt a ne arata calea -, de a trai zi cu zi (zi-cu-zi, asa cum ni le nimicim aproape, pe bloguri si taramuri imbatatoare media-halucinante) pana cand vom da seama de toate. Indiferent ca suntem cel cu „telecomanda/mouseul-in-mana”( destinatarul), ori cel ce adreseaza aceste rudimente de viata destinatarului.

Trist. Dar pana la urma se va intampla. Nu stiu cum putem scapa. Trebuie macar sa ne „trezim” cumva, macar la nivel de „acceptare”, mental, ca lucrurile nu sunt tocmai in ordine.

multumes.

Chiar nu cred ca am fost patetic de data asta.

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 14:50

theo:
1. nu gsp, ci o regie autonoma, boom, vinde blogul acesta si site-urile.
2. sa acceptam ca te referii la off-line sau sa explicam situatia ca si cum am vinde si on-line. Gazeta are contracte cu aproape toate marile branduri din ro. De pilda, si cu bergenbier si cu marcile conmpetitoare lui bergenbier. Orice articol unde se pomeneste un nume poate fi suspectat, dupa aceasta logica.
Sa fim seriosi! Dc lucrezi in media sau in pulicitate stii f bine care e reputatia gsp.

bimmerboy25  •  8 aprilie 2008, 14:53

Va invidiez domnule Tolontan, cata bere gratis (nu vorbesc de formatia cu acelasi nume) dupa articolul asta …off reclama mea …

cupadefotbal.ro  •  8 aprilie 2008, 14:58

Da d-le Tolontan, cred ca altceva au vrut sa zica baietii, si anume ca numai anumite branduri sunt privilegiate aici. De exemplu, gsp are contract cu Bergenbier, ceea ce e absolut normal. Articolul de mai sus e pur si simplu o poveste, o idee personala, fara a fi platita de cineva. Corect si asta, dar… din moment ce gsp are contract cu Bergenbier, dvs. ati fi putut sa scrieti asa ceva in cazul in care alta bere (concurenta, evident), ar fi avut campania asta?

Theo  •  8 aprilie 2008, 15:00

Ai dreptate strict legat de Bergenbier, dar nici nu nega ca nu ati folosit site-ul pentru publicitate mascata, in multe randuri … e de ajuns sa iau numai faza cand scriati niste litere in majuscule si cu rosu prin articolele despre fotbal … si nu nega ca nu exista articole „publicitare” printre editoriale … nu neaparat acesta, corect.

Deci, stiu ca ai mult de munca, dar in prima pauza spune si despre inspiratia reclamei. Mie nu mi se pare inspirat sa parodiezi tigania din Liga 1 … deci faza cu butoanele mi se pare de semi-mahala, gen reclamele TV la sucul Adria 😀 … of of of, mare cerc vicios in Romania … mass-media vinde majoritar rahat, publicul cere majoritar rahat, dar si unii si altii se plang ca e prea mult rahat in jur …

Mai stii cand mi-a raspuns GSP ca vor exista femei goale pe site atata timp cat vor avea mai multe vizualizari decat un articol despre tactica de joc a echipei Pandurii … 😀 cu alte cuvinte, „cere publicul dom’le”.

Dintr-un caz grav de golanie, facem acum un fel de sceneta comica, dar nu punem si accentele tragice, si cand „butoanele” vor declansa crime pe stadioane, sunt curios cum vor ironiza atunci cei de la Bergenbier fotbalul din Romania …

Tz tz tz … 🙂

Esteban  •  8 aprilie 2008, 15:02

Vrem zile libeeeereeeee !

eftimie  •  8 aprilie 2008, 15:04

Dragul meu Tolo.

Ca om care isi face o casa in regie proprie pot sa iti garantez (cu dovezi video si scriptice) ca in Romania nu se munceste foarte mult cu o limita ce tinde spre deloc. Cu exceptia unor mesteri din Maramures care munceau de mi s-au parut a fi de pe alta planeta.

Ca om ce munceste intr-o multinationala pot sa-ti spun ca nici acolo nu se munceste ci se baga sedinte pana borasc aia din middle managment.

Ca bautor de bere si barbat pot sa-ti spun ca sunt de acord cu ideea celor de la Bergenbier refertior la ziua barbatului (apropo stii ca in institutiile bugetare se dau bani la femei de opt martie? ajutor discriminatoriu legiferat?) dar in nici un caz nu sunt de acord cu berea lor de doi lei.

Succese

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 15:12

cupadefotbal.ro : uite un exemplu de post de pe acest blog despre reclama unui produs care NU ARE CONTRACT CU GSP.
https://www.tolo.ro/2008/03/20/test-de-creativitate-de-la-cap/
este chiar recent postat. as aprecia dc ti-ai recunoaste eroarea de a acuza gratuit 🙂 nu de alta, dar dc tot credem in forta argumentelor e bine sa admitem cind gresim.

ipo  •  8 aprilie 2008, 15:14

Eu am citit din graba „intretinem falusul mit” 🙂
Redevenind serios, apropo de alte tari europene, noi suntem chiar pe GMT+2, pe cand ei sunt pe GMT+1

Dani  •  8 aprilie 2008, 15:15

parca se spunea ca ziua barbatului e in fiecare zi 🙂

ipo  •  8 aprilie 2008, 15:16

Hm, sorry, se pare ca mi s-a cenzurat poanta. Oricum, era ideea ca ziua barbatului, falsul mit, paronimele etc.

Theo  •  8 aprilie 2008, 15:17

eftimie, daca nu iti convine ajutorol discriminatoriu legiferat dat femeilor in Romania, du-te in Cipru. Acolo daca ai copil BAIAT primesti de la stat alocatie mai mare (150%) decat daca ai copil FETITA. =))

Lasand gluma la o parte, la cum sunt tratate femeile in Romania, ultimul lucru care ar trebui sa ne ingrijoreze este ajutorul legiferat de ziua femeii … 80% barbatii din Romania ar adauga 5 mai la celalalte 360 de zile pe an in care nu isi ajuta cu nimic consoartele, le bat, le injura, le jignesc, le inseala, nu le arata respect … 😀

Theo  •  8 aprilie 2008, 15:21

„nu de alta, dar dc tot credem in forta argumentelor e bine sa admitem cind gresim.”

Catalin, dar tu iti recunosti greselile numai aici pe blog, si la 1 noaptea, unde le vad maxim 200 de cititori? De ce nu te-ai grabit sa ceri scuze publice pentru articolul lui Dan Udrea „Blat la Iasi”? Ti se pare normal sa pui pe site o stire, duminica noaptea la 2, despre un eveniment care s-ar fi intamplat a doua zi dimineata la antrenament? E posibil sa scrie Dan Udrea duminica noaptea despre ce au vorbit jucatorii Iasiului luni dimineata? Daca da, inseamna ca ati angajat cel mai mare cititor al viitorului de la Nostradamus incoace, se explica de ce inca lucreaza pentru GSP si nu v-ati prezentat (inca) scuze publice.

Cu acel articol fals ati generat o adevarata manie, iar apoi va plangeti ca Liga 1 e PORNO, ca sa citez limbajul cuiva de fatza … :D.

Am si oameni pe care ii supervizez. Nu as lasa sa se intample o asemenea eroare, iar daca s-ar intampla, m-as considera in aceiasi masura vinovat. Deci nu exista scuza Catalin, daca Dan Udrea nu reuseste sa o faca, tu trebuie sa prezinti scuze in numele lui si ale GSP. Nu de alta, dar le meritam.

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 15:23

theo: acela era un citat din cinva, theo, nu parerea lui dan udrea!!! distinge intre informatie si opinie, te rog! si nu, nu-i adevarat, ca nu ne recunoastem erorile. le facem si in ziar si pe blog si pe site. acolo unde gresim, acolo rectificam

cupadefotbal.ro  •  8 aprilie 2008, 15:31

D-le Tolontan, corect. Sincer nu am stiut, dar oricum nu acuzasem pe nimeni, doar intrebam, eram curios daca aveti voie. Intrebam pentru ca si eu lucrez tot in presa, si mi s-a mai intamplat pe la ziarele pe la care am trecut sa fie anumite restrictii. In concluzie, errare humanum est si, in cazul asta, felicitari pt remarci si celor de la bergenbier pt print. E reusit

cupadefotbal.ro  •  8 aprilie 2008, 15:33

si inca ceva… ce e cu stelutele alea? scrisesem p.e l.a. E considerata sudalma?:)

Theo  •  8 aprilie 2008, 15:57

Pai mai Catalin, cum poti cita pe cineva cu o zi inainte sa zica!!!!!!!!?????????

Voi chiar toti va faceti ca nu intelegeti? Dan a postat duminica noaptea spre luni dimineata ceea ce jucatorii de la Iasi „ar fi vorbit la antrenamentul de luni dimineata”. Cum sa stie cineva duminica ce o sa-l intrebe jucatorii de la Iasi pe Popa, la antrenamentul de maine?

Si am informatii, cum ziceti voi asa pompos, „din interiorul Gazetei”, ca se stie pe acolo ce poama e Dan Udrea, si totusi e tinut si impins in fata tocmai pe falsurile acestea, pentru ca aduc „cititori – vizitatori”.

Sa te vad acum ce fata faci la aceasta stire „din interior”. Daca spui ca e fals, nu e adevarat, oricum nu te crede nimeni, daca stii ca e adevarat, o sa vrei sa stii cine desconspira? 😛

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 16:20

theo: dan udrea este unul dintre virfurile generatiei lui. theo, stii care-i diferenta: eu pot sa garantez cu simtul unui om care a cunoscut sute de jurnalisti ca dan udrea va fi in top 10 jurnalisti sportivi din romania.

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 16:21

cupadefotbal.ro : multumesc!

Ovidiu Miron  •  8 aprilie 2008, 16:31

„theo: dan udrea este unul dintre virfurile generatiei lui. theo, stii care-i diferenta: eu pot sa garantez cu simtul unui om care a cunoscut sute de jurnalisti ca dan udrea va fi in top 10 jurnalisti sportivi din romania.”

Cu tot respectul, Cataline dar trebuie sa intervin.

Esti un ziarist de mare valoare. Ai fost multi ani un adevarat simbol pentru mine. Cu parere de rau trebuie sa iti spun ca risti sa devii ce a devenit Cristian Tudor Popescu pentru Robert Turcescu(nu ma compar cu Robert…eu sunt un necunoscut, n-am facut nici 0,001% din ce a facut Robert pana acum). Theo a pus o intrebare pertinenta. Opinia sa poate fi observata pe acest blog. Si tu ai raspuns cu totul altceva. Ai evitat sa spui cum a fost posibil sa dea acea stire inainte ca ea sa aiba loc! Acum realizez ca nu e prima data cand raspunzi in acest mod. Imi aduc aminte de Ion Iliescu atunci cand era intrebat de ce a chemat minerii. Raspunsul lui clasic era: „Eu vreau sa va spun altceva. Romania este o tara mandra…etc…”.

Sa ai o zi frumoasa, Cataline.

Georggy  •  8 aprilie 2008, 16:36

foarte interesant articolul insa pe mine ma roade un lucru: ce are mircea badea de impartit cu tine, si nu mi spune ca nu stii, vreun conflict mai vechi? telespectatorii sunt curiosi…..

portocala mecanica  •  8 aprilie 2008, 17:15

intervin si eu,desi nu m-a rugat nimeni! mie imi place tolontan! mi-a placut si atitudinea gsp,in cazul bricheta,cand,spre deosebire de concurenta,ziarul vostru,nu a fost partinitor si a relatat obiectiv situatia! ceilalti…suficient sa spunem ca au dus o campanie grosolana contra stelei! dar,caci exista un dar,dan udrea a prezentat ca adevarat,un interviu ce nu a existat! a prezentat fals si tendentios o situatie si din respect pt. cititori,tolo trebuie sa raspunda la obiect! a gresit sau nu udrea? poate ca dan udrea o sa fie un vf. al generatiei sale,dar o explicatie trebuie sa dea! parerea mea!

candid  •  8 aprilie 2008, 17:16

Asa-i in Romania se lucreaza nu gluma!

Theodor  •  8 aprilie 2008, 17:24

De ce mi s-a interzis dreptul de a posta?
Recitesc mai jos regulile blog-ului si nu am incalcat nici una dintre ele …

Theo

Tiberiu Florea  •  8 aprilie 2008, 17:59

E absolut irelevant cat de mult se munceste, atata timp cat productivitatea muncii in Romania e cea mai mica din Europa. Romanul „o arde la munca” 10 ore intr-o zi, din care 8 le pierde aiurea pe messenger.

In Romania se munceste foarte putin si se sta foarte mult la locul de munca, asa e mai corect.

Cezar Paul-Badescu  •  8 aprilie 2008, 18:06

Din cite stiu eu, de Ziua Femeii nu e liber.
Oricum, ar fi faina ideea unei zile libere in plus, numai ca pentru unii asta nu va insemna nimic.
Pentru cei care lucreaza in presa, de exemplu, nu e liber nici de Ziua Nationala.

day  •  8 aprilie 2008, 18:16

nuami deontologii din presa le iau in serios vazand conspiratii la tot pasul!

Ovidiu Miron  •  8 aprilie 2008, 18:17

Pana la urma care este adevarul?

Am inteles noi gresit sau GSP-ul a facut o eroare?

www.romania-inedit.ro  •  8 aprilie 2008, 18:41

Comentariu meu de ce nu apare ?
S-o fi oprit pe drum sa bea o bere ?

flo  •  8 aprilie 2008, 18:58

noi romanii muncim mult si fara folos

mandoiu  •  8 aprilie 2008, 19:43

Am nevoie de ajutorul tau .Un fost mare jucator de baschet are nevoie urgent de ajutor(nu de bani).Vreau sa iau legatura cu tine (Ciuka_nr9@yahoo.com)

Comentează