Sandu, schimb de prizonieri

Şeful FRF a găsit soluţia prin care să salubrizeze sportul

miercuri, 9 aprilie 2008, 4:32

Şeful FRF a găsit soluţia prin care să salubrizeze sportul

„Ca să însănătoşim fotbalul nostru ar trebui să ducem cîte 100 de spectatori români ca să înveţe ce am văzut eu aici, la Liverpool – Arsenal”
Mircea Sandu, stadionul „Anfield”

Da, e o soluţie! Una mai ieftină ar fi, totuşi, aceea de a exporta nu 100 de oameni, ci unul singur. Un preşedinte de federaţie, de pildă. Un preşedinte de federaţie care să nu spună „lăsaţi-mă dracu’ în pace!” cînd e sunat de jurnalişti şi rugat să răspundă la o întrebare.

Un preşedinte de federaţie care să uzeze şi alte expresii decît „ce-are sula cu Prefectura” şi să nu-şi folosească limbajul trupului într-un mod explicit falic cînd se referă la locurile unde îşi pitesc suporterii petardele. Aceste două exemple vin din conferinţa de presă ţinută chiar în ziua în care FRF anunţa parteneriatul cu o bancă. Imaginaţi-vă cum s-au simţit noii sponsori cînd au auzit discursul lui Sandu. Au învăţat, brusc, ce înseamnă să fii în galben 🙂

Ascultîndu-l pe Sandu, e greu de înţeles un lucru. Unde sînt cei 102 oameni care au votat pentru Gică Popescu la alegerile FRF? Ce cred ei? Cum se simt reprezentaţi de şeful FRF? S-au ascuns? Aşteaptă? S-au resemnat?

Sau poate că acesta e schimbul de populaţie la care se gîndeşte Naşu’. Cei 100 de suporteri plimbaţi cu „one way” ar urma să fie tocmai cei care l-au contestat. Iar Ion Crăciunescu să meargă la bagaje. Că prea e obraznic!

Comentarii (110)Adaugă comentariu

outsider  •  9 aprilie 2008, 16:40

Mi-a placut! Prea l-a tinut „nea Ovidiu” in brate pe Nasu in ultima vreme pe fostul sau coleg (parca, nu?) si prea l-a „iertat” usor Gazeta pentru declaratiile obscene nu doar prin limbaj, ci prin atitudine (TUPEU FARA MARGINI) de dupa meciul Rapid-Deaconu…

Cătălin Tolontan  •  9 aprilie 2008, 16:46

outsider: colegi de nume . „traian” 🙂

Alexandru  •  9 aprilie 2008, 16:47

Pai cand macar 100 de suporteri ar fi dorit, pe banii lor, sa se civilizeze in Austria&Elvetia s-au gasit in fata unui zid de nepoti, cumetri si amici, beneficiari ai vestitei loterii a biletelor.
Oricum ii ramane”sunca din fasole” domnului respectiv si dupa articolul asta.

Sejur  •  9 aprilie 2008, 16:47

eu am hotarat sa nu ma mai uit la meciurile din Liga 1 !

gigi  •  9 aprilie 2008, 16:49

Bine punctat.Ar trebui sa scrii un articol si despre faptul ca Mircea Sandu vrea din nou sa candideze la presedintia FRF desi la alegerile precedente a spus ca actualul mandat va fi si ultimul.
Om de cuvant!

[D] [S] [N]  •  9 aprilie 2008, 16:49

…iar alternativa la Mircea Sandu se numea Gheorghe Popescu!… 🙂 Asta ar trebui sa ne sperie!

Humanitas  •  9 aprilie 2008, 16:51

Frumos scris. Prea des uitam ca „pestele, de la cap se…” si ca mai sunt si alti actori în sport (fotbal) pe lânga suporteri sau jurnalisti. Poate chiar ar trebui sa facem o lista a celor care ar trebui sa se gaseasca pe „lista celor 100”. Pâna una alta, înainte de a fi presedinte de club, antrenor, arbitru sau presedinte de federatie, fiecare este un suporter, daca nu al unei echipe, cel putin al fotbalului.

ioan plischi  •  9 aprilie 2008, 16:52

daca va imaginati ca prin ceea ce ii aratati de la obraz la talpa de pe fata ii va clinti cu un fir de par ideea ca a fost harazit de zeii olimpului ca sa conduca aceasta caruta plina de noroi inseamna ca sunteti un naiv incurabil.

BrigateRossonere  •  9 aprilie 2008, 16:53

Tolo,

Am auzit ce au zis Ciutacu si Badea despre tine (mai bine zis am citit). Sa stii ca orice ar fi, oamenii normali intotdeauna te vor considera un jurnalist urias fata de lingaii aia 2. Spun asta offtopic, ca sa stii ca mai sunt oameni care fac diferenta intre tipurile de jurnalisti de la trustul Intact.

stevo  •  9 aprilie 2008, 16:54

la conferinta aia de presa a demonstrat ca i se rupe de toata lumea

Cristina  •  9 aprilie 2008, 16:55

…Sau mai bine ar fi sa se „exporte” presedintele federatiei+presedintii de cluburi.

mosh Califar  •  9 aprilie 2008, 16:58

Serios te intreb : oare batranii din redactie – incepand cu nea Ovidiu – chiar nu v-au explicat niciodata ca porecla aia „Nasul” nu prea vine de la golurile marcate Stelei si lui Dinamo ? Cei care au fost la showurile din Regie sau de pe Republicii stiu de ce 🙂

ady  •  9 aprilie 2008, 17:00

Ai uitat sa te treci in capul listei, inaintea lui Sandu. Ca formator de opinie (da! tu esti formator de opinie, nu Sandu care nu mai este bagat in seama de nimeni normal la cap) tu esti primul care ai de invatat dintr-o partida ca cea de aseara. Dupa ce ai sa inveti din ea sa te vad ca mai apari in fata camerelor si faci las un arbitru care a raspuns cu brio violentei si ridici in slavi pe altul care a fost cu adevarat las si nu a raspuns, lasand in continuare fotbalul romanesc intr-o violenta de nedescris.
Atata timp cat ridici in slavi violenta fizica si pe cei care o practica nu ai calitatea morala nici macar sa scrii un rand intr-un ziar daramite sa combati violenta verbala a altora.

Adi  •  9 aprilie 2008, 17:03

Ii dau dreptate tizului meu.Ar trebui dusi toti ziaristii romani sa invete jurnalistica.

777  •  9 aprilie 2008, 17:04

Foarte bine punctat,Cata!Si mai e un lucru:de ce „inchide ochii” tot timpul cand e vorba de Steaua,iar pe Rapidul(probabil e doar o problema personala cu Copos ca n-a cotizat…dar nu asta e esential)il taxeaza de fiecare data,aproape cu ura!?

ionu44  •  9 aprilie 2008, 17:08

O. Ioanitzoaia mergea la dineuri cu presedintle federatiei, …ce mai la deal la vale mai Tolo …

marcos  •  9 aprilie 2008, 17:09

Sandu a vrut sa atraga atentia ca exista si are pareri dupa meciul Liverpool-Arsenal. Atat. In Anglia fotbalul inseamna mai mult decat jocul in sine. E vorba de cultura si traditie, respect si atitudine, toate stranse la un loc si impachetate cu grija. Nu e nevoie sa duca pe nimeni pe Anfield. Se poate invata si de la cinematograf, de acasa, daca e cazul…

Teo  •  9 aprilie 2008, 17:14

Daca in fotbalul romanesc n-ar exista bufonii: Mitica de la Liga, Gigi de la Stana,Nasu cu Grataru, inteligentul Turcu, guralivul Mititelu, inganfatul MM, si multi ca ei,ce-ati scrie voi? Ati comenta tacticile antrenorilor, schemele de joc, prestatiile jucatorilor ? Deci, tot circul din fotbal este creat si sustinut de media, pentru ca circul se vinde nu normalitatea. Asa ca, ciocul mic………..

day  •  9 aprilie 2008, 17:16

si voi ,presa,ar trebui sa invatati multe din meciul de aseara.de ex.l-ai vazut pe senderos ce dezastruos a fost.l-a admirat pe hyypia cum marcheaza iar pe torres l-a lasat sa se intoarca pe toate partile.cu toate astea nu cred k in presa din anglia e banuit k s-a vandut celor de la liverpool.sau toure,eboue…a zis wenger k a fost blat jucatorul?arsenal a jucat foarte bine pana a luat gol,dupa aia a cazut.ce ziceti,a fost blat?arsenal e echipa care joaca spectaculos si pierde inexplicabil iar liverpool e echipa pragmatica si care castiga spectaculos iar uneori inexplicabil.voi,putinul fotbal pe care il avem il refuzati .in schimb,cautati senzationalul iar de multe ori voi il creati.pe voi nu va intereseaza echipele,jucatorii ci patronii,scandalurile,conspiratiile.exista si la ei probleme de gen dar ei nu se mandresc cu astea ca noi.dau credit fotbalului nu vorbelor

outsider  •  9 aprilie 2008, 17:19

Asa e, stiam eu ceva, dar pe alaturi…:-) Am verificat pe site si asa e, nu au decat un prenume comun (si ala necunoscut), dar introducerea acelui interviu din noiembrie 2007 avea un ton din care retineai ca au mai multe in comun, „din tinerete”. Dar ideea era ca dupa tacerile sau tonul cu care se relata despre el in ultimele luni, Mircea Sandu aparea ca un presedinte de federatie foarte respectabil, fara nicio legatura cu personajul supranumit Nasul, care a patronat si care gireaza inca cancerul din Liga I. S-a trecut cu destula indulgenta pana acum peste atitudinea grosolana si inca foarte agresiva de antepronuntare si de protejare cu orice pret a lui Deaconu, mergand pana la gestul de un tupeu sfidator, halucinant de a i-l propune presedintelui pentru decorare… Iar apoi de a-l da ca exemplu si referinta obligatorie pentru arbitri! (Tot zelul asta cred ca se numeste in psihologie reactie de supracompensare: cand te simti mai vulnerabil, mai descoperit pe un subiect, contrataci plusand la maximum tocmai pe acea zona si iti prezinti, de pilda, cea mai mare ticalosie drept cea mare virtute – e o cale imbatabila de a manipula si de a ascunde evidentele, mai ales cand ai o pozitie de putere).

PS Off-topic si nu prea:
Referitor la blaturi, sunt atat de induisatoare (dintr-un editorial recent) randurile domnului Ioanitoaia de tipul: „Pentru că bănuielile, întemeiate ori nu, înveninează o atmosferă şi aşa tensionată. Riscă să urîţească, ba şi să pună sub semnul întrebării, finalul de campionat. Tocmai din acest motiv, s-ar cuveni ca Liga şi Federaţia să supravegheze mai atent corectitudinea competiţiei”. Cititi de cateva ori mai ales ultima fraza. Suna ca o incantatie magica. Probabil e si singura utilitate a ei, pe langa umorul involuntar, nu credeti? 🙂 🙁

777  •  9 aprilie 2008, 17:19

@day,vorbim de campionatul englez vs. campionatul romanesc?Aiurezi baiatule,din orice punct de vedere!Ori esti naiv ori tii cu Steaua!

suparatu’  •  9 aprilie 2008, 17:20

te tii bine de cenzura! asta nu te face mai putin TONOMAT decat am spus deja in doua randuri. la cate prostii versi la televizor so in ziar formatorule de opinie !! am si eu voie sa-ti strig:

tolo TONOMAT !

in rest de acord cu Gica Popescu.

razvan  •  9 aprilie 2008, 17:21

Eu nu inteleg, de ce nu doresti sa dai niciun drept la replica lui Badea si Ciutacu? Tacerea ta si ignorarea celor doi iti aduce numai daune de imagine pentru ca te face sa pari cu musca pe caciula. Adica, stiu ca aia doi sunt niste lingai (vorbesc serios, te rog da search pe Google dupa cuvantul „LINGAU” !!!) dar nu e DELOC o solutie ignorarea lor superioara si tacere in loc de delimitare fata de astfel de personaje.

Daca doriti sa va faceti curatenie in propria bransa aveti nevoie de atitudine. Exact ce cereti voi altor branse, in public, scris, pe net, pe radio sau pe teve.

Un om din popor  •  9 aprilie 2008, 17:23

o alta idee generoasa ar fi sa schimbam 100 de „ziaristi” romani pe 100 de ziaristi englezi, poate atunci am mai citi ceva si despre sport, nu doar cancanuri ieftine

razvan  •  9 aprilie 2008, 17:24

„o alta idee generoasa ar fi sa schimbam 100 de “ziaristi” romani pe 100 de ziaristi englezi, poate atunci am mai citi ceva si despre sport, nu doar cancanuri ieftine”

EXCELENT!!!! :))) foarte tare!

roach  •  9 aprilie 2008, 17:25

Daaaaa, tot circul e creat de media. Media ii tortureaza pe oamenii din fotbal pana acestia nu mai rezista si spun aberatii. Media il obliga pe Gigi sa spuna azi ca nu mai vorbeste de fotbal, pentru ca a doua zi s-o ia de la capat. Ei NU vor sa apara in 500.000 de exemplare pe prima pagina, sa stie si Gicu de la Poplaca cine sunt ei si ce smecheri sunt, dar media ii forteaza. Daaaa, intai a aparut presa de scandal si abia muuuult mai tarziu au aparut (inventati de media) scandalagiii.

Logica de fier…

andy  •  9 aprilie 2008, 17:26

SINCER, CAND ARSENALUL A MARCAT GOLUL DE 2-2 AM VAZUT O PLOAIE DE BRICHETE ASUPRA JUCATORULUI CARE SE BUCURA IN MARGINE….
SINCER JOCUL NU A AVUT O CALITATE FORMIDABILA, NUMEROASELE GOLURI MARCANDU-SE DIN CAUZA UNOR GRESELI INDIVIDUALE EVIDENTE!!!!
VA EXTAZIATI CU TOTII DEGEABA…
SUNT MECIURI IN DIVIZIA A, DIN PACATE NU STEAUA – MIOVENI, CARE SE APROPIE DE MECIUL DE ASEARA CA SI SPECTACOL…
E NUMAI PAREREA MEA…

777  •  9 aprilie 2008, 17:30

Are dreptate Sandel,el sa faca lista celor 100 de spectatori,iar noi sa facem lista celor „100 de oameni manjiti”.Hmmm,suntem in dezavantaj,lista noastra ar fi prea mica!

roach  •  9 aprilie 2008, 17:30

daaaaa, nu m-ar mira sa fi fost chiar blat la meciul de aseara. N-ati vazut ce incet jucau, cum nu dadeau decat pase la adversar, cum mai stateau pana se intorceau cu ea. si ce portari de kko, si ce arbitru…

Eu zic ca arbitrul ar fi trebuit sa opreasca meciul si sa lase comisiile sa decida rezultatul. nu de alta, dar asa, spectacolul a lasat de dorit…. Nu ne egaleaza englezii astia cu nici un chip… ce ratati!

/end sarcasm

Cătălin Tolontan  •  9 aprilie 2008, 17:30

Un om din popor: in anglia nu exista nici un cotidian de sport. si in materie de presa spectacol, intr-adevar stau foarte rau… the sun, the mirror … 🙂

Cătălin Tolontan  •  9 aprilie 2008, 17:34

BrigateRossonere, razvan: nu comentez, e dreptul lor sa ma critice 🙂

day  •  9 aprilie 2008, 17:35

intre fotbalul romanesc si cel englez e o diferenta de la cer la pamant.nu-mi permit sa il compar!faceam referire la presa,la cum se interpreteaza greselile dintr-un meci din rom si unul de afara.daca tu esti p_rost si nu intelegi e problema ta.aici nu ai voie sa gresesti cu steaua k esti blatist.acolo ori cat ai gresi nu iti zice nimeni asa ceva.fotbalul ce s-a jucat aseara in romania nu o sa se joace in veci.probabil ai aflat ca v-a respins memoriul si ti s-a incetosat mintea.apropo,pe pamant tin cu steaua iar in cer cu liverpool asa k sunt pe jumatate naiva 🙂

Andrei  •  9 aprilie 2008, 17:37

SCRISOARE DESCHISA
Domnule Tolontan,
sunt un cititor fidel al acestui ziar.aseara ma intorceam spre Bucuresti dintr-o delegatie si datorita acestui fapt nu am putut vedea Liverpool-Arsenal.Va puteti da seama cit de rau mi-a parut cind am primit sms-uri de la amici care imi spuneau cit de tare a fost meciul.Dimineata cind mi-am continuat drumul spre bucuresti m-am oprit cu nerabdare la prima toneta de ziare de pe parcurs si am cumparat rapid atit gsp cit si prosport.Abia asteptam sa vad comentariile la meci.Din intimplare am deschis prosportul si am vazut acolo ceva poze,si un comment+echipele.
,,Nu-i nimic!”mi-am zis ,,las ca o sa vad in gsp-ul meu cronica adevarata”.
DAR…stupoare!!!nimic,nici macar un rind,absolut NIMIC!azi am verificat pe net si sunteti SINGURUL ziar de sport din EUROPA care a reusit contra-performanta incredibila de a nu avea nici un rind despre acest meci.Probabil veti invoca argumente de tipu,,s-a terminat dupa inchiderea editiei”etc.Dar,va intre eu,cum ati gasit in schimb ,,timp”sa mai puneti ceva cu gigi becali?!ASA intelegeti dvs fotbalul s-au atit puteti?
Va anunt cu respect ca de azi ATI PIERDUT un CITITOR.Nu astept raspuns,faptele au vorbit.

roach  •  9 aprilie 2008, 17:38

Eu zic, d-le Tolontan, ca ar trebui sa iesiti in fata si sa recunoasteti:
1. Suporterul din tribuna care a aruncat cu bricheta era angajat gsp in lipsa de subiecte de scandal.
2. DVS, deghizat in arbitrul Deaconu, ati oprit derby-ul in min. 73, fiindca tirajul ziarului scazuse dramatic in luna martie.
3. DVS i-ati sechestrat in sala pe membrii comisiei, pana la ora 1 dimineata, pt. ca site-ul gsp sa aiba cat mai multe accesari si sa ajungeti pe locul 1 in Romania.

😀

albanezuL  •  9 aprilie 2008, 17:41

intr-o tara unde un ministru de externe are niste solutii turistice si generoase pt romii cea ce spune mircea sandu mi se pare chiar o filozofie mareata

razvan  •  9 aprilie 2008, 17:42

OK, domnule Tolontan, e dreptul lor sa critice dar in continuare cred ca nu e normal sa le permiteti. Ati citat un articol savuros al lui Plesu zilele trecute. Omul a inceput sa ia atitudine fata de asa-zisii ziaristi. La fel si Patapievici. Dvs. din interior doar taceti. Prin asta alimentati sarcasmul sardonic al unora si va includeti tacit in aceeasi oala cu toti.

Numai bine!

roach  •  9 aprilie 2008, 17:42

Liverpool, fotbalul planetei rosii!

De Theodor Jumatate la 13:44

Se poate citi (e cam tarziu, e drept, dar E)

the end

777  •  9 aprilie 2008, 17:42

Ti se pare ca se joaca corect la noi?Eu stiam ca cine se aseamana se aduna,dar bricheta pe acest site nu pot sa arunc sa te alung!Inca ziaristii de la noi sunt prea diplomati!Ca exagereaza cu zvonurile,asta cam asa e,insa ce stim cu totii ei o spun intr-un mod bland.Tu ai vrea genul de ziaristi de pe timpul comunismului,in care sa scrie la comanda si sa ne prosteasca cu condeiul de ce fotbal curat avem?

vladi  •  9 aprilie 2008, 17:45

@ady
nu sunt un admirator al lui Tolo, dar il respect si admir mult pentru opiniile si ideile lui. Nu vad ce legatura are el cu lista respectiva- aici e vorba de niste oameni de fotbal care macina incetul cu incetul tot ce a mai ramas bun sau frumos in fotbalul romanesc. Cat despre arbitrul care s-a opus violentei, give us a break! Eu zic sa lasam cliseele astea deoparte si sa judeci la rece, chiar daca esti stelist- imaginea cu Lovin care insista pe langa Diaconu sa opreasca meciul cred ca spune totul

Un om din popor  •  9 aprilie 2008, 17:53

ok, am gresit, sa aducam nu 100 ci 10 ziaristi uzbeci, ar fi un cistig enorm

www.romania-inedit.ro  •  9 aprilie 2008, 17:57

Mie mi-a placut sfarsitul articolului : ” Iar Ion Crăciunescu să meargă la bagaje. Că prea e obraznic! ”
Un om mai prost ca mircea sandu numai de mitica dragomir si gigi becali poate fi depasit !
Eu cred ca pe mircea sandu l-au prostit spriturile si faptul ca detine functia de presedinte la FRF de prea multa vreme !

day  •  9 aprilie 2008, 17:58

nu se joaca tot timpul corect,cu siguranta.dar tendinta de a lovi intr-o echipa desi mai multe joaca murdar nu e corect.steaua si cand face ceva si cand nu face e atacata.restul,desi e evident ca joaca murdar nu sunt luate in seama.de ce?trebuie scrise si lucrurile urate din fotbal,crede-am,sunt constienta in ce tara traiesc!astea dar scrie si despre fotbal atat cat e.scrie si de x ce bine apara si de y ce pase bune da si de z ca e aparator bun.k la vara uiti de valize si te rogi sa faca meciuri bune.

Ovidiu Miron  •  9 aprilie 2008, 17:59

Mircea Sandu vrea cu orice pret sa fie huiduit pentru tot restul vietii sale atunci cand va mai merge pe stadioane.

www.romania-inedit.ro  •  9 aprilie 2008, 18:00

Update : Nu inteleg de ce este moderat cuvantul pr0st ?
Inteleg sa intre la moderare cuvantul manipu?lare , dar pr0st e un cuvant ca oricare altul , nefiind considerata jignire pentru ca in fata instantei nu este considerata o calomnie o ” acuzatie ” de prostie !

neghinita  •  9 aprilie 2008, 18:05

trimiterea in derizoriu a unor probleme de fond ca -violenta in sport-e o tehnica folosita de baietii destepti, pentru a manipula mase de suporteri, a abate atentia si vehementa multora, de la lege si regulamente.c/un regulament desuet si caduc, incomplet si fara noima, cu o interpretare hilara si penibila, cu membrii comisiilor alesi pe sprinceana si grade de rudenie, cu masuri extreme si diferite pentru aceleasi fapte de provocare si intretinere a haosului, cetii,agresiunii si violentei de limbaj si gesturi obscene,cu director general selectat pt. echilibrarea taberelor si care dupa 2 ani recunoaste ca nu stie ROF, cu domnia echivocului si patimilor,a incometentei si arogantei parsive si obscene, cu voturi cumparate si echipe promovate ca o recompensa, vezi pandurii si ceahlaul,cu investitori care trebuiau exclusi din fotbal pentru fapte si tentative de mituire, de recunoastere publica a cumpararii arbitrilor,a unor meciuri, patroni si jucatori, cu arbitrii ce tremura de dorul banilor si frica mafiei din fotbal si din afara lui,cu masuri la 10 /12 ani, vezi iasi/braila si rapid/steaua, dupa ce in oct. 2006 in giulesti au zburat 700 de scaune, pagube de 25 mii euro provocate de stelisti, cu observatori ce ascund obiectele aruncate,cu un frf si lpf pline cu dinozauri si fuste fotbaliste,cu antepronuntari socante si diversioniste,cu transferuri cu evidente duble si impresari mai bogati decit industria nationala, cu spalarea de bani si investitii de 2 bani in infrastrucutura, cu o legislatie subiectiva si incompleta, nu poti face performanta. raul porneste de la frf, lpf, patroni investitori, impresari, arbitraj,si in cele din urma, o parte din spectatori.
singura solutie, mircea sandu demis si alegeri generale fara criterii stabilite de mircea sandu. ANS, PARCHETUL SI PARLAMENTUL STAU IMPASIBILE LA ACEST CIRC MEDIATIC SI NMONPERFORMANTA. o spun ca unul care am lucrat in comisiile de disciplina.

777  •  9 aprilie 2008, 18:15

@day,chiar esti pe langa!Cum sa ma rog ca la vara sa faca meciuri bune?!?Eu nu sunt admirator( de fapt tu esti admiratoare)sa ma sucesc ca vantul.Sa tin pe pamant cu o echipa,sub pamant cu alta si-n Ceruri cu o alta!Si bineinteles ca steaua e suspecta de blat mai tot timpul,ca istoria sa e patata.Nicio echipa din lume n-are 139(parca) de meciuri consecutive fara infrangere.E adevarat toate cluburile din tzara noastra sunt „patate”,dar steaua e un „focar”.Auzi la ea…sa ma rog la vara pentru steaua…Doamne fereste!Vezi ca la vara Lovin trebuie sa alerge dupa adversari,nu din teren.Chiar de se va arunca cu vreo bricheta,aia nu opresc asa usor meciul!

bc  •  9 aprilie 2008, 18:17

M Sandu e presedintele care, atunci cand Hagi, Petrescu, Sabau, etc s-au intors sa antreneze in tara, a inceput sa tina lectii de genul „antrenorul nu trebuie sa faca agitatie pe margine”??? M Sandu e cel care tine lectii de moralitate in fotbalul romanesc ACUM, ABIA ACUM, DE VREO 4-5 ANI??? Sandu e presedintele care gestioneaza situatiile din AJF-uri de genul celei din Arad (d Tolontan, poate face careva vreo ancheta, de curiozitate)??? DA, din pacate, asta e presedintele pe care il avem, asta e sistemul prin care o gasca de oameni nu pot fi schimbati din joburile lor, joburi care ne mananca sanatatea, zi de zi…

BrigateRossonere  •  9 aprilie 2008, 18:19

@ Catalin Tolontan

Foarte bine ca nu comentezi, ca oricum nu-i vei schimba cu nimic. Ciutacu e un tembel, iti dai seama, nu l-ai citat drept sursa pe el, marele Bob Woodward. Recunosc ca de multe ori n-am fost deloc de acord cu ce zici, dar in treaba asta, ei nu sunt decat doi viermisori. Bafta 🙂

777  •  9 aprilie 2008, 18:23

@day,tu ai vrea ca ziaristii „sa inchida ochii” la meciurile trucate sau furate ale stelei ptr ca la vara isi vor dori ca steaua sa mearga cat mai departe in cupe ptr a-si vinde cat mai bine ziarul?N-ar fi mai bine ca la vara sa-si doreasca si acum sa spuna lucrurilor pe nume?Iti spun eu,lumea neutra deja uraste jocurile murdare ale stelei.Devine pe zi ce trece tot mai urata!

day  •  9 aprilie 2008, 18:45

o ultima interventie!chiar esti p_rost!la vara e euro nu liga!dar asta e cand nu gandesti!esti un frustrat si asa o sa ramai toata viata!doamne!mai bine trimitem pe u cluj sau pandurii care sunt curate dar naive.merita mai mult decat alea din fata.si o zic ca stelista!ca sa vezi!iar faza cu cer si pamant chiar nu ai priceput-o!daca nu ai cu ce!ramai tu cu echipa ta imaculata!felicitari!eu ma multumesc cu renegata asta de steaua.si cu liverpool.ciudata alaturare,nu?flori de mucigai cum ar zice tudor arghezi.dar o las cu metaforele ca iar nu te prinzi si ma injuri!byeeeeee!

Comentează