TOLO.RO
După ce Steaua a trecut pe primul loc, Becali a început să măture cu toţi pe jos
vineri, 11 aprilie 2008, 9:11
După ce Steaua a trecut pe primul loc, Becali a început să măture cu toţi pe jos
Întîi a greşit Mureşan. El a calificat drept blat un meci pe care nu-l văzuse. „Mi-au spus prietenii că Gloria – Steaua…”.
Suficient pentru ca Becali, ceva mai liniştit cînd ocupa locul doi, să revină la condiţia lui normală, aceea de Stăpîn Absolut al Celor Care Au Bani Mai Puţini ca Mine. Nu e o sectă, e o obsesie. Iată cum mulţi bani ajung să se transforme într-un complex.
De pe muşuroiul de parale, Becali îi răspunde lui Mureşan, dar ironizează Clujul. El exersează diminutive ale oraşului. Riscantă treabă! Pentru că „Clujuţel şi clujuţic” e ceva mai mare decît Pipera. Prin „Clujuţic nimic” a trecut Blaga, e adevărat că nu în Maybach, ci în luntrea lui Caron, asta e o limuzină beton, nea Gigi, dar nu te grăbi să ţi-o cumperi!
Aşadar. Nu toată lumea locuieşte în ghetoul de lux din Pipera, acolo unde uliţele sînt late cît trotuarele, iar pe trotuare se pot antrena la bîrnă fetele din lotul olimpic. Ce să-i faci? Românii mai stau şi la timişoric, la ieşuleţ, în craioviliţa şi în braşovuţ. Nişte cătune, acolo şi ele! Care cu Revoluţia, care cu Eminescu, care cu Scheii sau cu ce i-a mai lăsat Dumnezeu. Nişte amărîţi!
Dar aşa amărîţi cum sînt, mulţi ţin cu Steaua şi mult mai puţini îl înghit pe Becali. Asta să n-o uite patronelul din Ghencea!
„Pe mine mă priveşte ce zice unul de la Cluj, clujuţel, clujuţic nimic?”
Gigi Becali după victoria de la Reghin
red baron • 12 aprilie 2008, 18:28
Doamne cat de prost e corneliu popa, Domane ce bine ca m-ai facut destept, cum sa nu-ntelegi Doamne nimic din viata ca amaratu asta? ce bine de mine, ce rau de el
misu • 12 aprilie 2008, 18:30
Tolo ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si io si Gigi in ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!!
ceferistul de serviciu • 12 aprilie 2008, 18:44
Toti cei care au criticat acest articol merita un singur lucru : sa linga talpile pantofilor lui Becali pana mor!Lichele de „suporteri”,tiganusi nerusinati!
Gigi • 12 aprilie 2008, 18:47
BAI TONTO LAN,
Ai sfecla de scos cuie.
SCRISUL E LA FEL JALNIC CA SI FATA TA.
DU-TE SI TE ASCUNDE.
LASA MESERIA ASTA PENTRU CEI CARE LE AU CU SCRISUL.
DU-TE LA cules de CAPSUNI CU FATA TA DE C.A.P.-ist.
forza steaua…. pardon miloaga steaua • 12 aprilie 2008, 18:49
misulica injura la mata in viluta , batatura infectule !!!!
malasuerte • 12 aprilie 2008, 18:53
vrem fotbal adevarat , si discutii adevarate despre fotbal.Insa aveti si voi ziaristii ceva dreptate ,pentru ca daca scoatem declaratii si comentarii nu ramane mare lucru si paginile trebuie umplute .Dar de undeva trebuie inceput …
adipunker80 • 12 aprilie 2008, 19:01
cataline ,becali si-a facut renumele pe spatele vostru,ce sa va fac daca bagati in seama toate garaiturile acestor analfabeti,poti sa spui ca cititori le cer,dar intre a fi bogat si a fi profesionist,voi alegeti
dot • 12 aprilie 2008, 19:02
daca si ptr becali faceti postul de azi ?? atunci ce sa mai zic?? parca il ignorati pa becali nu?? dupa ce tot voi lati facut cunoscut ???
Ce sa mai umpleti si voi spatiu ,sa nu ramana siteu gol ,incredibil ca pe compunerea asta de 20 randuri autorul mai primeste si bani
GeoG • 12 aprilie 2008, 19:02
CadouriSibiu . com va scuteste de alergatura prin magazine in cautarea cadoului perfect. Acum e foarte simplu: comanzi online si il primesti acasa. Comanda se poate face si prin YM la ID : cadourisibiu. Va asteptam
Diaconescu D.E. • 12 aprilie 2008, 19:14
Esta regretabil ca propulsati mereu in centrul atentiei asemenea personaje. Stelistii adevarati il condamna. Ei nu doresc 3-0 la masa verde, nu vor titluri inainte de Pasti, ci doar la final si nici nu se asociaza cu declaratiile penibile ale finantatorui. Afirmatiile lui nu trebuie sa aiba loc intr-un ziar de sport. Pacat !
florin • 12 aprilie 2008, 19:27
bai Tolomacule pe euroi va manjeste felix cu banii lui furati pe toti ziaristii,santeti de kk
nemo • 12 aprilie 2008, 19:28
Salutare DANIEL are dreptate becali vorbea de echipa din cluj k este mica (si chiar este k pana acum 3 ani era prin c) nici decum de oras dar cum ieri ai scris un articol pro steaua azi trebuia sa gasesti unul anti steaua .si daca nu ai gasit ai inventatsti ce esti tu unul care RASTALMACESTE vorbele altora (sti discutia de la fanatic cand jiji spunea k doar el poate sa isi „rastalmaceasca visele,iar domnul cartianu la corectat „domnu becali stiti sa talmaciti visele cu RASTALMACITUL ne ocupam noi ziaristii”.la inteligenta ta nu cred k puteai sa crezi k gigi sa referit la oras ,ce are el cu clujul,el are ce are cu cei de la cluj(cfr cluj)care nu au pic de bun simt si respect pentru celelalte echipe-steaua face blaturi doar ei joaca pe teren.Dinamo- la fel blaturi cu arbitrii.lu gloria buzau-„asa o echipa nu avea voie sa plece fara 4-5 goluri de la cluj(andoane).asta e .sunt dezamagit de tine k ai facut aceasta gresala VOIT deoarece steaua are urmatorul meci cu U CLUJ,si ai vrut sa faci jocurile altora,sa incingi spiritele putin pe acolo.RUSINE
Un clujean • 12 aprilie 2008, 19:31
Felicitari domnule Tolontan.Punct ochit, punct lovit…. Nu sunt de acord ca nu trebuie lasat vorbit, din potriva. Poate si poporu’ mai creste in inteligenta, si il elimina la periferia societatii unde-i e locul.
doar eu • 12 aprilie 2008, 19:33
altceva n-ai ce sa scrii mai domnule Tolontan.
nu stiti decat sa scarmanati in***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)sa miroasa ca nu prea mai aveti subiecte dastea scandaloase si incepeti sa scrieti aici pe „blocurile” voastre si sa ai vedeti pe astia cum se cearta pe aici
va salut
vasilika • 12 aprilie 2008, 19:34
„Becali îi răspunde lui Mureşan, dar ironizează Clujul.” de ce „dar” si nu „si”? am inteles. sunteti redactor sef si nu se pune…
cobra • 12 aprilie 2008, 19:40
mai omule redactor care te numesti tolontan…dupa ce ca nu prea stii cum e cu limba romana, mai emiti si pretentii de filosof….becali este un mare papagal destrabalat care nu prea stie pe unde traieste, crezand ca in spatele muntilor de bani sta victoria suprema a modestiei si a cinstei, insa dumneata esti un gazetar si mai varza decat el….scrie si tu ceva interesant si placut ochilui si urechii……
flipper • 12 aprilie 2008, 19:41
Cataline, am pretentia ca esti baiat destept si,mai important, ai ”coloana vertebrala”! Merita jiji analizat? Eu nu cred…Hai mai bine scrieti despre fotbal! Ce ziceti? De exemplu : Liverpool-Arsenal, meci despre care numai ”batranii” Cosasu si Ioanitoaia au pomenit in paginile ziarului! Iar voi, astia tinerii, scrieti despre toate ”leprele”(ca sa ma exprim elegant!).
mihnea • 12 aprilie 2008, 19:47
1. citisem o data o promisiune publica d-ale dumneavoastra cum ca nu veti mai vorbi vreodata de patronul Stelei.. vad ca nu va tineti de cuvant.
2. de ce va luati atat de agresiv de steaua in ultimul timp? in articolul de dupa trecerea stelei pe primul loc, dumneavoastra ati laudat clujul, ca nu are suporteri cat steaua.
3. becali, desi nu-l prea inghit, in ultima vreme s-a comportat cel mai inteligent si diplomatic dintre toti conducatorii de club. de ce, nu stiu.
4. conducatorii lui cfr au fost mult mai agresivi, au jignit mult mai mult decat becali.
5. iar in legatura cu clujul, tineti minte cand domnul Muresan a zis la meciul direct ca lumea vine pe Ghencea sa vada pe Cluj?
Atunci lui Muresan ar fi trebuit sa-i fi amintit, in stilul dumneavoastra sarcastic, ca, acum 2 ani, cat juca pe Lia Manoliu, Steaua a adunat in repetate randuri cate 50.000 de oameni pe stadion. La un singur meci.
Adica vreo 20 % din populatia totala ca orasului Cluj. Clujutel. Clujutic…
b@v@rezu • 12 aprilie 2008, 19:56
ca o completare la ce a zis mihnea… becali vorbea de clubul de fotbal… de unde pana unde ati trecut la orase d-le tolontan????
vamananc • 12 aprilie 2008, 20:00
tolontane ca de obicei nu esti impartial….si ca de obicei crezi ca un articol despre gigi te face ziarist!!!
mitica dragomir este mafalda si tu detinatorul adevarului absolut si dreptatii!!!
nu te-am mai citit de mult si bine am facut…
ma intreb chiar oricine poate sa scrie intr-un ziar???
daca gigi si steaua sunt singurul rau al fotbalului romanesc inseamna ca ar trebui sa te apuci de condus concasoare mobile!!!!
dar vad ca politica gsp este sa atace steaua oricand si oricum!!!!
b@v@rezu • 12 aprilie 2008, 20:00
nu mai aveti ce scrie de scandal despre becali despre steaua si faceti ce stiti mai bine… DENATURATI ADEVARUL…
nu il apar pe becali… de fapt nu sunt de acord cu ce face becali nici 0.05%
ameriknujr • 12 aprilie 2008, 20:06
ma tolontane..esti mai prost decat credeam… scrie ma si tu un articol de fotbal…esti cel mai prost ziarist de pe ziua asta… meriti un premiu fraiere. esti un distrus…lasa pe gigi, e un morcovar care nu o sa mai ia nci 1% la alegeri…nu trebuie sa ne mai zici si tu… gigi… daca vrei macar un loc in parlament.. mai fa niste case si taci din gura ca zici numai prostii…
coenaciu • 12 aprilie 2008, 20:09
tolontane…daca faci si u cate biserici si cate case a faqt becalii esti al mai tare redactor…mai faceti si voi ceva donatii la saraci..sinu mai barfiti pacia..cotoharlelor care sunteti
www.freewebs.com/simexxx • 12 aprilie 2008, 20:10
Domnu Tolontan dumneata ai dreptate intr-o mana!Problema nu e Becali nu e Muresan, ci tu!Toata lumea stie cine e si ce face Becali si multi ar fi de acord cu tine.Problema e ca degeaba ai o diploma de ziarist, daca nu ai si putina psihologie!Ai vrut sa-l ataci pe Becali, gandidu-te ca toata lumea va fi de partea ta!Aici ai gresit ca ai ales prost momentul!Daca il atacai pe Becali atunci cand Steaua era pe locul 4, atunci sigur ieseai in fata, dar acum…
Gabi • 12 aprilie 2008, 20:16
Domnule, vreau sa iti amintesc ca prin clasa I se invata ca numele localitatilor se scriu cu litere mari (prima litera). Nu cred ca iti place cum arata numele mihnea scris cu litera mica. Asta inseamna o lipsa de respect fata de acest oras si de locuitorii lui. Cred ca ai ajuns si tu unul din acei locuitori ai Bucurestiului care se cred „buricul pamantului”.
Apropo, ai spus ca Steaua a adunat la un meci 50.000 de oameni, cam 20?% din locuitorii Clujului. Nu este Clujul cat Bucurestiul (si nu se vrea sa arate ca el:mizerie, injuraturi, lipsa de respect….)dar procentajul este de 10% si te asigur ca, atunci cand orasul va avea un stadion de o asemenea capacitate, U Cluj va aduna un numar mai mare de oameni.
ANK…pentru idiotzii din blog • 12 aprilie 2008, 20:21
datzi in tolontan ca suntetzi proshti…el este ziarist cum suntetzi voi shomeri,mecanici,electricieni,zugravi,cantaretzi sau ce reak de proshti otzi mai fi….il injuratzi dar il CITITZI….cu cat suntetzi mai multzi cu atat mai bine pentru el….shi apropo de cate biserici shi case a facut bkl…sa fie de capu vostru….
blegule • 12 aprilie 2008, 20:21
bai blegule, dute ba de aici cu comentariile tale de tot ….. mai lasa-ne blegule, si ti-am mai spus, schimba denumirea acolo sus, in loc de blog de jurnalist, bleg de jurnalist
Daniel D • 12 aprilie 2008, 20:22
Adevarul ca un oras in care nu mai pasc oile ci cresc mobile, motoare electrice, nu poate fi important pentru un becaliut sau berbecut (chiar nu mai stiu cum se scrie). In mandria unui Ardelean nu e bine sa lovesti, indiferent cat ai fi tu de bOIER.
vasi • 12 aprilie 2008, 20:28
Tolontane esti un ofticat. Dac Gigi tace de ce tace. Daca vorbeste de ce vorbeste ca spune prostii. Ia fii tu deontolog si nu scrie nimic de Becali doua saptamani. Crezi ca reusesti? Eu nu cred. Dar daca sa spunem ca ai reusi sigur dai faliment. Voi fugiti dupa Becali si tot il trageti de limba, il provocati.
machetar • 12 aprilie 2008, 20:34
Vad ca toti ghertzoii au sarit sa-si apere conducatorul suprem si considera ca o critica (in cazul de fatza cea a unui ziarist de sport destul de educat) adusa asupra Patronului este de fapt un sut in cur. Nu, dragi pupincurisi ai Noii Generatii. Tolontan il critica tocmai ca sa-l ajute sa nu mai faca gafe din care are numai de pierdut. Oricum, Tolo are intotdeauna dreptate, chiar si atunci cand concluziile lui nu sunt pe placul majoritatii.
aramis • 12 aprilie 2008, 20:52
Domnule Tolontan! Esti ziarist sportiv sau esti unul din barfitorii altor ziare? De ce nu scrii despre ce se intampla pe teren? Daca nu esti in stare sa scrii un eveniment sportiv, fa-ti transferul la ziarul Can-Can, sau la un altul de profil, acolo ti-as intelege atitudinea ,dar asa , fiind la gaseta sporturilor……nu prea vad esenta „sportiva”.
Daca esti baiat destept cum de altfel te si cred, ti-ai schimba atitudinea si te-ai rezuma doar la sport .
Cu respect, un simplu cititor.
malasuerte • 12 aprilie 2008, 21:28
E o coincidenta ca si nea Ovidiu cometeaza tot despre bekali si despre ce declara bekali…?
Nu stiu zau ce-ati patit …
malasuerte • 12 aprilie 2008, 21:30
Ar mai lipsi k Andrei Vochin sa ne explice si el ce vrea sa spuna bekali, de parca noi n-am intelege ….Ar fi cazul sa terminati si voi sa le cantati in struna conducatorilor si folbalistilor de dragul tirajului sau audientei
.Catalin Tolontan • 12 aprilie 2008, 21:32
sa ma fu_t pe familiile tuturor stelisitlor si sa le trag la mu_e la tozi stelistii
Adi • 12 aprilie 2008, 21:50
S-a tot spus ca ziaristii de la noi nu sunt formatori de opinii.Domnul Tolontan este.Si este un formator de opinie anti-Steaua si anti-Gigi Becali.Daca era echidistant trata la acelasi nivel si declaratia domnului Muresan,care in primul rand a jignit clubul Gloria Bistrita si suporterii acestei echipe si apoi clubul Steaua si suporterii acestei echipe.
www.cu-cine.ro • 12 aprilie 2008, 21:57
ui la sugacii de dinamovishti…..trazni-ar soarele….
glonte de la cluj • 12 aprilie 2008, 22:07
berbekali fekali o sa ia in septembrie un glonte bine tras, asta e garantat, o sa paraseasca lumea asta curand la toamna, asa bucurate jivina urata, clujul te executa!
PLOIESTEAN • 12 aprilie 2008, 22:11
Domnule Tolontan
Pe scurt vreau sa va intreb daca butoanele lui gigi sunt:
1)FRF,i-a sugerat lui gigi sa tina ciocu mic,sa-si vada incontinuare de butoane ca de arbitri se ocupa ei si cine ridica capul le ia 3PUNCTE
2)Impresari becali,mituiesc jucatorii cu contracte afara,daia antrenorii si UNI conducatori nu au ce face.
3)Conducatorii de cluburi si antrenorii fara coloana verticala [sau care pierd meciuri la table].
Cluburile mari din tara ar trebui sa ia atitudine impotriva acestor capuse care jignesc in megalomania lor oras istorice si cu traditie in fotbal ,nu din 1950 toamna si ajutate de oligarhi puterii,caci daca nu ar fi fost Timisoara ,Clujul,ORADEA si celelalte echipe din Bucuresti si din tara Steaua nici nu ar fi existat.
Mihnea • 12 aprilie 2008, 22:28
Gabi, n-are Clujul 500.000 de oameni. Poate peste vreo 20 de ani.
Tatal meu este din Cluj, asa ca nu pot avea vreo oftica absurda fata de acest oras. Este unul din cele mai frumoase din Romania.
Si nu voiam sa jignesc pe nimeni din Cluj.
Insa eu am vrut sa arat ca domnul Muresan a jignit mult mai mult decat cei de la Steaua, dar nimeni nu a fost atat de intrigat.
Si inca ceva, cei de la cfr jignesc pe toata lumea.. cica Dacia Mioveni e tot „steluta”, cica Bistrita s-a lasat, cica toti arbitrii sunt impotriva lor..
De ce nimeni nu se ia de ei? Mi se pare extraordinar ca Steaua, cand a cazut la 11 puncte de Cluj a tacut si a inceput sa joace. Cfr se justifica acuzand.
Dar penibil e ca toata lumea sare in sus cand cineva de la Steaua face o mica ironie, nevazand toate balacarelile celorlalti.
PS
cand cei de la Cluj, fiind pe primul loc, ironizau pe toata lumea, ei nu se credeau stapanii universului?
wasp • 12 aprilie 2008, 22:28
@glonte de la Cluj: vreau sa particip cu bani cand se face cheta pentru arma si asasin 🙂
wasp • 12 aprilie 2008, 22:31
@Mihnea: „o mica ironie”?? La ce face fecali de 2-3 ani? Pai sa inteleg ca daca iti insult familia si apropiatii o vei considera „o usoara impolitete” ? 😀
WW Recipes • 12 aprilie 2008, 22:32
Trimiteti-l inapoi la oi pe acest cioban al fotbalului romanesc
Florin • 12 aprilie 2008, 22:39
din nou discuti si discuti despre ce zice beeeecali
pete • 12 aprilie 2008, 22:40
Chiar n-ai altceva decat sa-l ridici in slavi pe semi-analfabetul ala?
Theo • 12 aprilie 2008, 22:41
Catalin, nu mai turna gaz e foc aiurea, Becali s-a referit la CLUJUTEL strict fotbalistic.
De ce nu scrii articole din astea si cand Muresan si Iancu ataca Bucurestiul intr-un mod mai rar intalnit? Sau te simti hot si bandit, asa cum spune Iancu despre bucuresteni?
Think about it !
ZaWorld • 12 aprilie 2008, 22:43
Cubul Ribik aranjat in 12 secunde si 27 de sutimi … info si multe alte stiri pe http://zaworld.blogspot.com/
ardeyute • 12 aprilie 2008, 22:46
patronelu
hahahahaha
…………….
aia e ridicat in slavi bah tampitule????( a se citi pete)
Catalin • 12 aprilie 2008, 22:49
Bai astia de injurati stelistii ,sa va fie voua in farfurie ,pentru ca steaua a adus faima si glorie tarii nu ca Muresan care aduce numai scandaluri si raca in fotbalul romanesc ,mai vedeti-va de treaba voastra ca sunteti niste carnati opariti ,Becali asa bun sau rau cum e el a bagat bani si mai ales a pus suflet in echipa Steaua,nu ca Muresan si Pascani care urmaresc numai sa profite financiar de pe urma fotbalului.
Si mai vreau sa va spun doar atat:jignirile pe care le aduce Muresan celorlalte echipe de ce nu le mai vad ziaristii astia superprofesionisti care nu fac altceva decat sa vada doar greselile si declaratiile care vin dinspre Ghencea nu si pe cele care le fac altii impotriva lor ,asa ca injurativa pe voi si pe familiile voastre si mai ales pe jurnalistii astia care se cred cei mai tari ,parca ar lucra cel putin la New York Times,ca ei nu mai sunt altii
MT • 12 aprilie 2008, 22:49
Aveti perfecta dreptate domnule Tolontan. Doar analfabetii s-ar supara la articolul dumneavoastra. Sunt din Iasi si subscriu la ideile de mai sus. A devenit Pipera „centrul cultural al analfabetilor”.
Amotocicleteanu Amotocicletovicinski • 12 aprilie 2008, 22:59
Vind motititicicleta cu trei roti buna sa cari purceaua de acasa la tirg si inapoi (pentru ca te duci degeaba, n-o cumpara nimeni)