Rapid a jucat ca să răzbune 0-3 de la masa verde

_r_k2384.jpgDupă Dinamo, nici Rapid nu s-a omorît să lupte împotriva CFR. Duşmanii duşmanilor mei sînt prietenii mei. Asta a părut tactica de joc a giuleştenilor.

duminică, 13 aprilie 2008, 10:14

_r_k2384.jpgDupă Dinamo, nici Rapid nu s-a omorît să lupte împotriva CFR. Duşmanii duşmanilor mei sînt prietenii mei. Asta a părut tactica de joc a giuleştenilor.

Ştiu, e riscant! Cine scrie că Mioveniul a intrat cu rezervele în Ghencea şi că Sorin Cîrţu a pregătit o tactică-Prozac este împotriva Stelei!

Cine observă că giuleştenii au judecat meciul de la Cluj în cheia revanşei faţă de Steaua este împotriva RapiduluI!

Dar ştiţi ce? Să fiţi sănătoşi! Să fiţi sănătoşi voi, toţi aceia care vă declaraţi indignaţi de manevrele rivalilor, dar le găsiţi acceptabile pe cele ale favoriţilor!

De fapt, nu suporterii sînt principalii vinovaţi. Ei alcătuiesc doar perdeaua de fum sentimental a acestui final de campionat. Calculul e simplu: patronul stelist şi cel ceferist au încins o luptă de sumo cu 10 milioane de euro între ei. Toţi cei care se găsesc pe margine riscă să fie striviţi de colosul care va fi aruncat din ring. De aceea, se dau din calea lor. Ceea ce este deplin explicabil pentru cei mici şi definitiv ruşinos pentru cluburi precum Dinamo şi Rapid! Ai căror jucători au ajuns să judece după logica echipelor de pluton: „Mai bine iau ca să pierd, că sînt sigur!, pentru că oricum mi-ar fi greu să bat!”.

_r_k2384.jpg

Comentarii (647)Adaugă comentariu

Ionut  •  14 aprilie 2008, 13:55

Bravo Tolo…intradevar BRAVO!!!

Costa  •  14 aprilie 2008, 14:07

Toate echipele cu cateva exceptii, “sunt o apa si un pamant” ca mentalitate cel putin. Nu voi intelege de ce exista ura asta fata` de rival, este penibila mentalitatea “infangere anti Steaua”.
Nu concep sa spun, vreu ca echipa mea de suflet sa piarda pentru a nu “avantaja” alta echipa, este jenant total…

v.a.  •  14 aprilie 2008, 14:21

NU, domnule Tolontan, nu cred ca Rapid sau Dinamo au luat bani de la CFR. Este o psihologie a omului de rand, poate indreptatita: de ce sa ma omor cu firea? Sa ajunga nenorocitii aia campioni? E-tee… Deci, cred ca asta este explicatia, nu alta.

alex barnaba  •  14 aprilie 2008, 14:23

sincer nu astept la foarte multe de la tolo – este un antistelist
dar acum nu mai vorbeste de blat ca la meciurile Stelei ci de : definitiv ruşinos pentru cluburi precum Dinamo şi Rapid! – doar insinueaza ideea de noncombat.
Pai fratilor a fost cat se poate de evident ca ambele formatii Rapid si Dinamo au dat meciul. De ce ? pentru a nu castiga Steaua campionatul.Sunt curios cati jucatori vor merge la euro din alianta antisteaua(poli tm, rapid, dinamo si cfr) probabil 3 jucatori: popa, lobont si coman.
Apropos daca as fi selectioner pe Lobont nici macar nu l-as mai convoca pentru blatul cu cfr.
ps: e un articol bun tolo dar mai e mult pana o sa devii 100% obiectiv

buba  •  14 aprilie 2008, 14:26

domnule Tolontan : acesta este poate cel mai adevarat articol pe care l-ati scris cel putin de cand va citesc eu ( de vreo 3 ani )
Fe-li-ci-tari ! Pana acum sunteti singurul care a scris adevarul despre acasta partida !

http://fotbalreal.myminicity.com/ind  •  14 aprilie 2008, 14:31

Meciul Rapid -Steaua se va relua din minutul 73. Cum a pierdut Becali recursul aici…
***(spam publicitar)

oana  •  14 aprilie 2008, 14:34

***(spam publicitar)

RELU  •  14 aprilie 2008, 14:36

NU MAI AVEM NEVOIE DE PUNCTELE CU BUZAU CA SA-I RASPUND UNUIA DINAINTE. CU ALEA 2 PUNCTE DIN „BLATUL” CU BUZAU ERAM CAMPIONI. ALT „BLAT” NERUSINAT AL STELEI A FOST CU PRIETENII DE LA PANDURII ACASA 0-0. DECI, SE FACEAU 6 PUNCTE ACUM DACA AVEAM ASA MULTI „PRIETENI”.SA NU MAI SPUN DE INCA 2 PUNCTE LA ARAD ( LE-AM DAT SI JUCATORI CA FRAIERII ).TOLO, ASTEA SUNT BLATURI? NU INTELEG ZIARISTII: CAND ESTE VORBA DE STEAUA SUNTETI EXTREMI: ORI O CRITICATI VEHEMENT, ORI O LAUDATI PREA MULT. CAND E VORBA DE „CEILALTI” VA PURTATI CU MANUSI. CHIOTEA AR TREBUI SA FIE SUSPENDAT CA SI FOTBALISTII PENTRU CA NU ESTE OBIECTIV. CA ZIARIST NU TREBUIE SA SPUI CA EL CA VREA SA CASTIGE O ECHIPA CAMPIONATUL. ASTA E BLATIST

Cupa Campionilor 1986  •  14 aprilie 2008, 14:36

Blatul de Cluj a fost la fel de clar ca off-side-ul din care a egalat Timisoara. Toata lumea umble la butoane, nu numai Gigi… Si Muresan, si Iancu, si Borcea, si Gigi, si Copos,… toti umbla la butoane. Pana acum presa il arata numai pe Gigi cu degetul, ca si cand ceilalti erau Scufitza Rosie sau Maica Tereza… Toti sunt la fel. Si vedem fotbal adevarat numai in pauza…

Incredibil  •  14 aprilie 2008, 14:38

***(spam publicitar)

oprea  •  14 aprilie 2008, 14:43

CFR-RAPID=BLAT PE FATA

ROBY  •  14 aprilie 2008, 14:49

Eu nu i-am mai vazut pe Dinamo si Rapid sa joace asa linistit niciodata. Prima de 10.000 euro , o mare minciuna. Si a mai intrat in hora si Vasluiul domnului Porumbelu care e cel mai curat si uite cum pierd puncte cu echipele la retrogradare. Pai Steaua nu avea voie sa-i bata dar Ceahlaul si Farul sunt echipe mari .

adirapid  •  14 aprilie 2008, 14:54

bv lor , bine au facut ca sau dat la o parte,sa nu mai fure dacat oieri, sa intors roata jiji….

CRiSTiAN  •  14 aprilie 2008, 14:54

bai oilor vor stiti sa cititi.Voi intelegeti ce zice omu asta aici?A fost aranjat meciu aseara.rapidul intradevar nu a opus rezistenta.Dar oilor imbecile.Citit doar ce va convine?Partea cu „Calculul e simplu: patronul stelist şi cel ceferist au încins o luptă de sumo cu 10 milioane de euro între ei” nu o vedeti.Echipa voastra este principala vinovata de ceea ce se intampla.Murdaria din jurul ei este evidenta.Dar sunteti prea ocupati sa va uitati la alti care nu fac decat sa raspunda cu aceeasi moneda

elninio  •  14 aprilie 2008, 14:55

si daca analizam la rece….a gresit cu ceva ?
………………………………………
***(spam publicitar)

nicu pop  •  14 aprilie 2008, 14:58

La cfr-rapid (cele doua nu merita majuscule) mai trebuia instalat un gratar de barbecue in mijlocul terenului si cate o lada de bere de caciula. La asa zisele faulturi toti se vaicareau pentru senzatie si imagine. In rest prietenie totala. La rapid- Steaua fugeau rapidistii de mancau pamantul si aici abia stateau in ghete. Rusine pentru acest blat 100%. Suntem de rasul Europei.

patryk  •  14 aprilie 2008, 15:08

Penibil meci.
Frumos, incins si spectaculos campionat au cumparat domni de la cele doua televiziuni. Cred ca acum le pare rau ca s-a rezolvat problema contractului si nu s-a anulat licitatia.
Cataline de ce nu le-ai spus astea colegilor tai inainte de a depune oferta?
Caci daca se va juca la fel in continuare asa audientele vor fi la fel de spectaculoase ca si meciurile in sine.

Nicky  •  14 aprilie 2008, 15:15

Dragul meu Tolo,
interesant articolul tau, dar foaaaaaaaarte departe de adevar! Sunt de acord ca si CFR Cluj a avut meciuri „prietenesti” si ma refer in special la cele la care te referi si tu, cu Dinamo si cu Rapid, dar hai sa ne intorcem in timp si sa facem un exercitiu de memorie sa vedem cum a pornit totul. Razboinicul Luminii a pus presiune pe ardeleni intr-un mod o-ri-bil, cu amenintari de „butoniada”, cu jigniri etnice, etc. Ardelenii, in schimb, puneau presiunea prin expresii de genul: „Steaua nu ne mai poate ajunge, jucam prea bine, ii batem si-n Ghencea, etc.” Pai cum e posibil sa acuzi CFR-ul de practici similare cu ale Stelei dupa tot circul creat de Becali, dupa toate amenintarile si terfelelile la care a supus aceata divizie? Eu sunt convins ca exista in acest moment o coalitie anti-steaua, si daca e real atunci sunt la fel de convins ca nu a fost nevoie sa intervina sefii CFR-ului pentru a avea meciuri mai usoare cu Rapid si Dinamo! Rapid a fost scoasa din cursa pentru titlu sau pentru locul doi de Steaua prin circul creat si tot Rapidul sa-i ajute? Te rog, draga Tolo sa fi mai atent cand incerci sa aduci similitudini intrea CFR si Steaua fiindca nu exista comparatie intre practicile celor doua conduceri! Multumesc anticipat!

Kabul din Afg  •  14 aprilie 2008, 15:20

Mioveniul si-a odihnit doi-trei titulari pentru ca oricum nu aveau sanse reale cu Steaua si vroia sa-si menajeze fortele penteru meciuri cu sanse pt. ei! Comparatia intre cele doua meciuri e valabila doar pana la un punct! Cea a facut Dinamo si Rapid e rusinos si dezonorant! Atitutinea lor de acum va dainui peste ani ca ceva de care nu vor vroi sa le aduca nimeni aminte! RUSINE! Steaua oricum nu avea nevoie de ajutorul lor!

mue rapid  •  14 aprilie 2008, 15:22

cra cra cra am facut si noi un blat cra

jaules  •  14 aprilie 2008, 15:27

va rog sa va aduce-ti aminte de fc vaslui – steaua ! acolo cine s-a dat la o parte ?

io  •  14 aprilie 2008, 15:30

Bai Stelistilor nu fiti RAI, si Steaua a facut blat la Iasi, altfel de ce sa-si bage Banel singur mingea in poarta? La asta se referea Muresan, inainte de meci, cand a zis ca va fi blat cu Poli.

mujotutun  •  14 aprilie 2008, 15:35

Toate bune si frumoase, dar ce pacat ca sunteti stelist (ca si dezamagitorul Terzian, ca si microcefalul Cernat, ca si, ca si…).
Dupa meciul de la Buzau ati avut grija mare sa va coaseti buzele; de Bistrita, ce sa mai vorbim! Acum a sosit sorocul diagnosticului: toti la fel! Daca aveti cumva dreptate, vai de fotbalul nostru!

mujotutun  •  14 aprilie 2008, 15:38

@Kabul din Afg: sigur ca Steaua nu avea nevoie de ajutorul altora, cata vreme il are pe Dl. Becali ce rezolva tot: pana si rejucarea meciului cu Rapidul, la o adica!
Acu intelegi de ce te dezaprob?

dragos  •  14 aprilie 2008, 15:42

in sfarsit ii dau dreptate lui becacali voi de la gazeta sporturilor bateti campii tolontane se vede de la o posta rusine steaua

nedumeritu  •  14 aprilie 2008, 15:46

korect!!!!!!!!!!!in sfarsit lumea isi da seamna de ura impotriva lui fekali

liviu  •  14 aprilie 2008, 15:47

daca totusi va pricepeti cat de cat la fotbal va dati seama ca a fost blat meciul rapid cfr .ma astept mai mult de la tine tolontane,iar daca nu ti ai dat seama nu cunosti fenomenul.pacat

vali  •  14 aprilie 2008, 16:03

Imi placeau foarte mult articolele tale domnule tolontan dar dumneata esti ori pro-steaua ori anti-rapid. Fa-ti un bine. Nu mai scrie despre ele decat daca reusesti sa o faci obiectiv

adrian  •  14 aprilie 2008, 16:07

ai dreptate cataline a fost blat si tine cont sint rapidist.da chiar m am bucurat dar cred ca acum ar trebui sa vedem de ce sa ajuns aici,a luat f.r.f vreodata atitudine fata de afirmatile lui gigi,a recunoscut ca arbitrii favorizeaza sistematic pe steaua in fiecare retur de campionat,cind gigi umbla cu banii in punga sau in cutie sa intimplat ceva,si cred ca exemplele pot continua,cred ca vinovata morala este f.r.f dar stai sa vezi ce blaturi vor fi pina la sfirsit

yoz  •  14 aprilie 2008, 16:10

Se intampla ceva hilar. Marea majoritate a autointitulatilor antistelisti acuza Steaua tot timplu de blat. Care blat? Semne de intrebare la Steaua sunt meciul cu Cfr, unde Steaua sau rivala nu au mimat fotbalul, dar a gresit arbitrul (si nu numai impotriva Cfr-ului cum sustin ei), iar Cfr-ul a jucat mult mai slab (cine nu crede, sa revada meciul); meciul cu Vaslui, acuzat de blat doar de Porumboiu (apropo celelalte esecuri care au urmat imediat dupa meciul cu Steaua, tot blaturi sunt?); si culmea ironiei, meciul cu Rapid. Ce blat a facut Steaua aici? De ce nu apare suporterul care a aruncat cu bricheta? De ce nu recunoasteti ca in Giulesti se intampla mereu la fel? Mergeti prea departe, pentru ca marile echipe curate, Cfr, Rapid, Dinam chiar s-au dat loviti si au uitat sa joace fotbal (nu ca au aratat pre mult). daca tot vreti sa faceti o balanta, luati tot campionatul si o sa vedeti ca marea echipa Cfr a fost mult mai avantajata decat orice alta echipa. Daca se plang de meciul din Ghencea, de ce nu fac la fel si cu meciul din Gruia, unde au avut 86 de min (cu prelungiri) superioritate numerica si n-au aratat nimic (luati iar caseta si revedeti). Rapid a pierdut pe mana ei multe puncte, vezi la Buzau si nu numai, iar de Dinamo, nu avem ce sa vorbim. Concluzia, blatul nu l-a facut Steaua, ci altii, stiti voi cine 😉

yoz  •  14 aprilie 2008, 16:12

Si apropo, voi cei care aprobati acest blat, nu mai sunteti indreptatiti sa cereti un campionat curat… moralistilor :))))

TOLONTAN MORI DE CIUDA !!!!!!!  •  14 aprilie 2008, 16:14

recunosc , am fost atat de atent la jucatorii lui CFR, am dorit atat de mult ca ei sa castige , incat n-am prea fost atent la jucatorii Rapidului, care au jucat pe alocuri bine , in rest mediu, dar aproape deloc jenant , la modul de blat ordinar pe care il acuza acum Tolontan . M-am bucurat la final pt victoria CFR -ului. Stiti ce? Sper ca U Cluj sa bata pe Steaua iar Tolontan sa scrie despre motivarea cu banii CFR-ului a jucatorilor de la U Cluj, sa-si dea arama pe fata de stelist- aia cu undele alfa. Crapi de ciuda Tolontane!!!! CFR Campioana Romaniei 2008 !!!!

Rapi  •  14 aprilie 2008, 16:26

Tolo ai dreptate ! Dar pune-te in locul lor .Dinamo ,echipa ce a luptat pentru steaua ,a ajuns sa fie de rasul lumii ,oierul a zis ca le-a dat bani ,ca fac ce zice el s.a.m.d. Rapid furata in timpul campionatului (cele mai multe puncte pierdute ,dupa Unirea),furata de Deaconu ,de 2(doi)presedinti,un dragomir,un lupesc si neneumarate comisii,comitii si comitete.Si ce ati vrea ca Rapid sa uite cand la Craiova dai gol ,mingea intra jumate de metru in poarta si nu se acorda,la Vaslui steaua castiga la fel ca C.F.R. aseara si-ti ia campionatul… De cativa ani Rapid raspunde palmelor primite cu oferirea celealalt obraz ;de acum ar cam trebui sa nu uite cine o sapa si cine o ajuta !

dan  •  14 aprilie 2008, 16:41

SUNTEM PREA PUTERNICI SA MAI PIERDEM CAMPIONATUL,DEGEABA SE UNESC TOTI MUCOSII,NU AU CE FACE OFTICATILOR

Dreamer  •  14 aprilie 2008, 16:41

E un campionat care ar trebui uitat cat mai repede: incepand de la turul pro-CFR al arbitrilor, continuand cu ceata de pe ochii lui Tudor la Steaua-CFR(tot timpul se vorbeste despre doua penaltyuri, e corect ca greseli de arbitraj judecate post-factum dar ca logica e gresit- nu se stie daca dupa primul urma si al doilea, si parca, totusi, Dica a primul faultat, dar asta conteaza prea putin). Fiecare vede ce vrea in ultimele meciuri: non-combat la Vaslui, penibilul de care s-a acoperit Lobont(in primul rand) cu CFR-ul, „prestatia” lui Tatarusanu, incapacitatea Rapidului de a trage pe poarta dupa ce au vazut „forma de zile mari” a lui Nuno Claro. Ce sa zica suporterii lui Dinamo si Rapid: „avem o echipa penibila, suntem singurii care nu au miscat in fata CFR-ului”, normal ca nu ci „ne-am razbunat” idee ce implica din start faptul ca echipa favorita e muuult mai buna, dar „nu a vrut”. De ce sa jucam noi, mai bine sa-i moara capra lui Jiji ca noi oricum suntem incapabili sa jucam ceva.
Un campionat penibil ai carui perdanti sunt imaginea fotbalului (are cineva impresia ca mercenarii de la CFR au valoare de Champions League, mai ales ca vor fi in urna a 4-a valorica la tragerea la sorti) si arbitrii- fortati de Lupescu sa fluiere toate meciurile si implicit sa fie suspectati de furt calificat la fiecare greseala.

http://fotbalreal.myminicity.com/ind  •  14 aprilie 2008, 16:48

Cum a convins CFR pr Rapid sa cedeze meciul! Incendiar!
http://fotbalreal.myminicity.com/ind

Ed  •  14 aprilie 2008, 16:54

Tolontane… de la tine chiar nu maasteptam! Cine ti-a dat tie informatia ca Rapid ar fi luat ceva de la cineva! Te trezesti sa vorbesti acu despre Rapid dupa ce steaua a umplut returul de nereguli, blaturi si infractiuni! Asta e chiar culmea culmilor!

MARIAN  •  14 aprilie 2008, 16:57

d-le tolontan aveti dreptate.sunt curios ce mai spune d-l muresan despre acest meci.si d-le TRICA ai uitat cam repede cine este steaua avind in vedere ca acum citiva ani faceai gesturi urite la o supercupa contra echipei dinamo cind tu erai la steaua.

Ed  •  14 aprilie 2008, 16:59

Apropos…. tu ai luat bani de la Becali sa scrii articolul asta interesant? Uite asa usor usor ajungi un jurnalist de pluton…. cu toate premiile tale din sus-ul paginii!

Ionut  •  14 aprilie 2008, 17:00

Total de acord!

Marian  •  14 aprilie 2008, 17:04

Frate Tolo!nu s-au dat astia din fatza cfr-ului,sunt pur si simplu prea prosti ca sa castige.Nu mai stiu astia sa joace fotbal si oricum Steaua nu are nevoie de ajutorul lor se descurca si singura.Si acum incepe programul dificil pentru cfr,pt ca echipele astea mici abia asteapt sa mai ia niste bani de la Gigi.

Dan  •  14 aprilie 2008, 17:08

„Toţi cei care se găsesc pe margine riscă să fie striviţi de colosul care va fi aruncat din ring. De aceea, se dau din calea lor. Ceea ce este deplin explicabil pentru cei mici şi definitiv ruşinos pentru cluburi precum Dinamo şi Rapid! Ai căror jucători au ajuns să judece după logica echipelor de pluton: “Mai bine iau ca să pierd, că sînt sigur!, pentru că oricum mi-ar fi greu să bat!”

Nici ca se putea s-o ziceti mai bine. Respekt!

Petrisor  •  14 aprilie 2008, 17:08

Foarte interesant articolul de pe Hotnews, la rubrica media, despre batalia din aceasta seara intre televiziuni. 🙂

Marian, Constanta  •  14 aprilie 2008, 17:10

Campionatul asta e unic : si dinamo si rapid sa vanda meciuri in dauna propriilor interese doar ca sa ajute o alta echipa care este in lupta cu Steaua Bucuresti pentru titlu. Este incredibil. Cata ura si prostie sa se fi adunat in capetele acestor indivizi ? dinamo s-a antrenat ani si ani de-a randul si si-a luat reject de la C.L. intotdeauna. cfr giulesti nici macar sa viseze n-a putut. Culmea e ca pe munca Stelei, campioana Romaniei are marea sansa de a accede direct in grupele ligii. Adica la bani. Multi bani. Ca de aia s-a investit atata in arbitri si in presa. Scopul scuza mijloacele, oricat de murdare ar fi ele.

Asta e ! Steaua oricum se califica in CL si de pe locul 2, spre deosebire de oricare alta echipa din acest campionat de rahat.

rusine dinamo ! rusine rapid ! V-ati coborat mai jos decat o faceati in mod obisnuit.

Si apropo : de ce nu se iau niciodata masuri impotriva acestor scandari injurioase ? De ce numai Steaua este sanctionata, desi are cel mai educat public ? Intrebari fara raspuns din partea celor autorizati.

Multumim Steaua ca existi !

day  •  14 aprilie 2008, 17:12

singurul motiv pt care merita felicitati cfr sunt k si-au tras prostituate de lux!in rest,bravo,tolo,vad ca se poate!vezi ce fac si altii!steaua a fost acuzata in urma unor meciuri cu niste echipe deloc stralucite in schimb,cfr…cu dinamo si rapid,un dinamo care an de an are cel mai bun lot,pe senzatia zicu,cel mai bun antrenor sau antrenori,cea mai buna conducere,pe plan intern,ce-i drept :)un rapid,care de la infiintare sunt nedreptatiti,toti ii fura,federatii,adversari,arbitrii…singurii care merita in liga,singurii care joaca frumos,singurii…impotriva tuturor.aseara au reusit performanta de a fi impotriva lor,sau poate coman impotriva coechipierilor,desi era tentat sa urmeze curentul da’ la vara e euro.lobont e prea sigur pe post:) unii nu isi pot depasi conditia de slugi.steaua poate are slugi pe cand alte forte sunt ele slugi pt altii!

serj  •  14 aprilie 2008, 17:13

si totusi de ce e explicabil pentru echipele mici sa se traga din fata granzilor??tin cu cfr pentru ca mam saturat de manevrele bucrestenilor , sunt de acord cu faptul ca si steaua si cfr fac tziganii , dar deja domnul Beecali a intrecut masura , si cineva trebuie sa il invete minte , sincer , ma bucura foarte mult coalitia echipelor de top impotriva stelei1 , pentru ca voluntar , sau involuntar , toate au fost dezavantajate in meciul direct cu steaua.

Misoginu  •  14 aprilie 2008, 17:20

NAveti treaba cu CFR-u vostru….vati gasit si voi sa intrati in campionat … rusine

zmetia  •  14 aprilie 2008, 17:32

neserios articol domnu’ tolontan! si nu e primul in care se observa o tenta pronuntata de subiectivism pro steaua. nu uitati k sunteti jurnalist!

totolan :D  •  14 aprilie 2008, 17:34

ce prostovan esti bai totolane :))…esti mare stelist ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) esti tu…te stiam om normal da vad ca ai ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

dan  •  14 aprilie 2008, 17:34

tolo da ce u ai vazut la steaua in acest retur doar un meci suspect ?
au fost mai multe,aproape toate

Comentează