Rapid a jucat ca să răzbune 0-3 de la masa verde

_r_k2384.jpgDupă Dinamo, nici Rapid nu s-a omorît să lupte împotriva CFR. Duşmanii duşmanilor mei sînt prietenii mei. Asta a părut tactica de joc a giuleştenilor.

duminică, 13 aprilie 2008, 10:14

_r_k2384.jpgDupă Dinamo, nici Rapid nu s-a omorît să lupte împotriva CFR. Duşmanii duşmanilor mei sînt prietenii mei. Asta a părut tactica de joc a giuleştenilor.

Ştiu, e riscant! Cine scrie că Mioveniul a intrat cu rezervele în Ghencea şi că Sorin Cîrţu a pregătit o tactică-Prozac este împotriva Stelei!

Cine observă că giuleştenii au judecat meciul de la Cluj în cheia revanşei faţă de Steaua este împotriva RapiduluI!

Dar ştiţi ce? Să fiţi sănătoşi! Să fiţi sănătoşi voi, toţi aceia care vă declaraţi indignaţi de manevrele rivalilor, dar le găsiţi acceptabile pe cele ale favoriţilor!

De fapt, nu suporterii sînt principalii vinovaţi. Ei alcătuiesc doar perdeaua de fum sentimental a acestui final de campionat. Calculul e simplu: patronul stelist şi cel ceferist au încins o luptă de sumo cu 10 milioane de euro între ei. Toţi cei care se găsesc pe margine riscă să fie striviţi de colosul care va fi aruncat din ring. De aceea, se dau din calea lor. Ceea ce este deplin explicabil pentru cei mici şi definitiv ruşinos pentru cluburi precum Dinamo şi Rapid! Ai căror jucători au ajuns să judece după logica echipelor de pluton: „Mai bine iau ca să pierd, că sînt sigur!, pentru că oricum mi-ar fi greu să bat!”.

_r_k2384.jpg

Comentarii (647)Adaugă comentariu

mastervip  •  14 aprilie 2008, 1:57

Nu stiu daca ne cunoastem. Eu sunt in Cluj la facultate in acest moment. Eu ti-as da intre 20-23 de ani. Cat despre reprezentari in Europa, mandriile mele personale sunt: victoria Rapidului cu Feyenord si sfertul Rapid – Steaua. Oare cand o sa mai discutam despre o semifinala de cupa europeana?

JohnnyWalker  •  14 aprilie 2008, 1:58

Sa ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)tu ba canadianule!

marius  •  14 aprilie 2008, 1:59

mai testoasa…tu te numesti reporter….chiar nu ai pic de bun simt in tine???in Romania chiar de ar juca Real Madrid sau Liverpool…pentru tine mai incompetentule dak nu ar castiga spurcatii ar fi blat….

Laurentiu  •  14 aprilie 2008, 2:00

Tolo numai naivii nu stiu ca esti stelist. degeaba incerci sa i scoti, ca ei au inceput cu mizeriile la scara mare sezonu asta. excretia aia care e in frunte la steaua (nu pot sa i pronunt numele) a si declarat pe fata ca va apasa butoanele. daca tie ti se pare normal asta, esti de rusine:D. daca pe tine jocul stelei te a convins si crezi ca echipa asta va putea face ceva in champions league, inafara de a vizita europa, esti naiv

dana  •  14 aprilie 2008, 2:02

Sunt si o parte din amintirile mele placute.In general intru destul de rar pe bloguri,desi citesc frecvent gazeta.Am ceva mai multi :vreo 30.

gogo  •  14 aprilie 2008, 2:02

Bai , pai cum sa castige CFR campionatu , acum pe bune , ce sa faca astia in Champions Legue , nimeni nu i recunoaste , e ca si cum ai conduce o Dacie pe strazile din Londra , te pun astia pe trotuar zic ca esti pieton , lasati o moale ca nu se va impla asta niciodata . va scriu de linga stadionul lui Man U daca stiti ce inseamna …..probabil ca stiti dar sunteti putini ……pacat dar nu mi pare rau pt. ca voi sunteti prostiiiiiiii……

www.romaniainedita.3xforum.ro  •  14 aprilie 2008, 2:05

Eu cred ca echipa Rapid a jucat fara vlaga si fara motivatie ,asa cum se joaca aproape fiecare meci din Romania !
Rusine sa le fie !

mastervip  •  14 aprilie 2008, 2:06

N-am vrut sa-ti dau mai multi, sa nu fiu lipsit de sensibilitate. Iar daca ai vreo 30, inseamna ca exista slabe sanse sa ma stii.

darko  •  14 aprilie 2008, 2:08

pt : „dana on 14 Aprilie, 2008 1:35 am”
auzi , mai date’n mortii matii cu ideeile tale de k.kt ,adica daca eu sunt stelist de cand ma stiu , inseamna ca eu sunt un manelist fara idei si cultura ???
Eu sunt student la automatica si am un iq mai mare decat ai avea tu in fanteziile tale dar nu stau aici sa iti explic integrale complexe , reziduri , sau transformata Laplace si asa mai departe …
Nu sunt manelist , si spre deosebire de mastervip , eu sunt total anti manele si ceea ce zici tu despre mine ( ca fan stelist ) este o jignire mai mare decat daca m-ai face lipsit de cultura .
Si in plus , ca sa iti demonstrezi tu cunostinta ta in domeniu, cica:”Daca nu te reprezinta,nu mai tine cu steaua” pai tu habar nu ai ce inseamna sa iubesti o echipa , eu nu tin cu becali,radoi,sau ceilalti, eu tin cu Steaua , pt ca eu tineam cu Steaua inainte de becali si inainte de tot lotul Stelei .
Asa ca taci , hf , si lasa-ne ca esti 0 .

mastervip  •  14 aprilie 2008, 2:15

darko, asta vine de la donnie darko? imi pare bine ca mi-ai dovedit ca mai exista stelisti care pot dezbate fara sa sara cu injuraturi, ganduri de iq mare si cu „transformata maine-i gata” Laplace. Iq-ul nu se citeste, el se arata. daca tu crezi ca ti l-ai aratat in aceasta postare, parerea mea e ca te inseli, integrala pe suprafatza ce esti (si eu sunt student la telecomunicatii, dar n-am vazut rostul sa-mi scriu CV-ul pe blog)

dana  •  14 aprilie 2008, 2:15

darko,esti exponentul cel mai elocvent al marlaniei stelistilor de joasa speta,de speta mai inalta inca nu cunosc,desi sper pentru binele acestei natii sa existe.Pacat de viitorul acestei tari cu asemenea ‘studenti’

darko  •  14 aprilie 2008, 2:33

in sezonu asta au avul loc in Liga 1 mai multe blaturi (sau „noncombat”-uri cum ii place lu’ Dragomir) decat p vremurile magice de pana in 2000 . Au fost blaturi multe de toate partile , unii mai multe , altii mai putine , fiecare dupa buget 😉 . Nu au mai fost ca p vremuri , cum erau deja legendarele Dinamo-Ceahlaul , ca il intreba Dragomir p Borcea de la inceputu sezonului scoru , ca sa stie ce pune in monitoru oficial .
Au fost blaturi si inainte de „operatiunea Bricheta” dar mai ales dupa , bricheta , care a fost un caz nefericit ,nu spun corect dar total spontan , fara nici o premeditare cum incearca sa se scuze rapidistii , singurul care a vazut vinovatul(care defapt erau vinovatii) a fost Rednic ,motiv pt care a si plecat de la Rapid .
Cum spuneam , dupa „operatiunea bricheta” au inflorit aceste tehnici , insa in ciuda tuturor mai multe au facut celelalte echipe si nu Steaua , ele simtindu-se indreptatite sa faca doar la gandul ca ceilalti fac , dar nu prea a fost asa . Niciunu nu va mai uitati acu la fotbal , va uitati doar la tabela . Daca va intoarceti privirea acolo unde trebuie , o sa vedeti cea mai in forma echipa din campionat si o sa va dati seama de ce Steaua castiga puncte in teren ,puncte chinuite ,nu ca CFR , care ia puncte doar de la jaloane (aka Dinamo , Rapid ) As putea sa continui ,da mi-e somn , Nb Romania , Forzza Steaua

Patashon  •  14 aprilie 2008, 2:43

„Impartialitatea” de care dati dovada in calitate de jurnalist lasa de dorit. Dumneavoasta sunteti acela care dati apa la moara tuturor prin prostiile si a ineptiile pe care le sustineti. Dumneavoasta incurajati ceea ce se intampla si toata aceasta mizerie in care ne scaldam. Nu stiu daca ati fost la fel de vehement si la judecarea cazului bricheta…in schimb vreti sa pareti calm calculat si sigur in ceea ce spuneti cu privire la meciul cfr rapid, dar eu va sfatuiesc sa analizati prestatia rapidului in acest retur si sa o comparati cu meciul de astazi (acelasi joc slab). Daca doriti sa umpleti blogurile cu ineptii sa fiti sanatos dumneavoastra. Sincer ma asteptam la mai mult din partea dumneavoastra si ma asteptam ca prin articolele pe care le scrieti sa semnalati adevaratele probleme in care se scalda fotbalul romanesc. Nu ramane decat etapa viitoare sa inventati o noua poveste sa ne spuneti sa fim sanatosi si noi la randul nostru promitem sa nu va mai luam in calcul.

villy  •  14 aprilie 2008, 2:49

TOLONTAN = Slugaaaaa lu` becaliiiii

E o tara de inculti de tarani si de ciobani
De-aia nu ma mir ca Steaua are cei mai multi fani!!!!!!!!!!!!!!!

E o tara de inculti de tarani si de ciobani
De-aia nu ma mir ca Steaua are cei mai multi fani!!!!!!!!!!!!!!!

E o tara de inculti de tarani si de ciobani
De-aia nu ma mir ca Steaua are cei mai multi fani!!!!!!!!!!!!!!!

E o tara de inculti de tarani si de ciobani
De-aia nu ma mir ca Steaua are cei mai multi fani!!!!!!!!!!!!!!!

Patashon  •  14 aprilie 2008, 2:50

Probabil nu sesizati si cauzele jocului slab prestat de Rapid in meciul cu Cfr (antrenorul Marian Rada pe banca tehnica, lipsa relatiilor de joc desele schimbari de tactica din era Rednic, Bozovic mijlocas stanga din cauza absentelor lui Cesinha, Pancu, golul marcat din faza fixa a lui Ruiz) Dumneavoasta continuati sa vorbiti in ipoteze si „calcule simple”

SORIN  •  14 aprilie 2008, 2:57

Să fiţi sănătoşi voi, toţi aceia care vă declaraţi indignaţi de manevrele rivalilor, dar le găsiţi acceptabile pe cele ale favoriţilor!

BINE ZIS TOLO!!!!!!!!!!!!!
ASTA ESTE MESAJULPT MURESAN FRUSTRATUL!!!!, CEL DE MAI SUS!!!!

justin  •  14 aprilie 2008, 2:57

Tolo,iti multumesc.Eu k stelist ma simt oarecum mahnit de faptul k nu voi avea satisfactia unui titlu castigat 100% pe teren.Chiar daca castigam titlul la cel putin 3 puncte,nu voi fi impacat cu situatia.Trebuie sa ma intreb obiectiv daca seria de victorii ar mai fi existat dupa episodul giulesti sau daca jucatorii Stelei si-ar fi pierdut moralul si forma excelenta(3 victorii consecutive la momentul respectiv) si implicit daca am mai fi fost atat de aproape de Cluj.Stiu ca nu este estetic,corect din punct de vedere sportiv 3 puncte pentru Steaua in 73 de minute cu 0-1,dar…ce vina are Steaua??Jucatorii,Laca,conducerea,noi ca suporteri ce vina avem ca s-a respectat o lege atunci cand nu s-a mai putut intretine un meci in conditii normale?Rapidistilor,voi nu ati fi facut la fel?Nu,voi ati fi jucat pe teren pana la sfarsit…ca la Petrosani acum 2 ani..ca aseara la Cluj.Iar acel,,sa castige cel mai bun” este doar un vers dintr-un imn in contradictie(,,suntem peste tot acasa” vs ,,singuri impotriva tuturor”).Suna mai potrivit pentru voi ,,sa castigam noi,iar daca nu,ne dam la o parte sa nu ia Steaua ca ne ofticam prea tare ”.Ipocritilor.

fighter  •  14 aprilie 2008, 3:00

Din pacate mi-am scimbat total parerea despre tine si echipa de ziaristi pe care o conduci.Sariti repede la gatul echipelor din provincie dar inchideti ochii la echipele gen „steluta” „dinamo 2”.Iar acum atitudinea anti CFR este pe fata.Ultimul articol al lui Buzarin a fost clar anti CFR apoi l-am vazut la emisiunea la care a fost invitat foarte vehement impotriva CFR-ului acuzatii de blat dar cand a aparut marele conducator si a zis verde in fata ca va face blat cu buzau doar a zambit.In acel moment nu a luat atitudine.Iar tu ca atitudinea de sa fiti sanatosipe care o transmiti cititorilor ai intra in faliment in ziua urmatoare aici in tara in care traiesc eu.Se pare ca la voi la gazeta este libertatea presei la comanda.Aveam incredere in voi dar acum pot sa zic doar rusine.Si cred ca am fi mai sanatosi daca nu o sa va citim

Clujenicutumicutu  •  14 aprilie 2008, 3:04

ei, ei…tolo, tolo…

z3m3  •  14 aprilie 2008, 3:10

tolo esti un stelist inflacarat dar deh toti avem voie sa sustinem o echipa … in sfarsit daca o sa mai scrii atatea aberatii la adresa echipele in lupta directa cu steaua la castigarea titlului de campioana pe burta goala sper ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

w3bmaster  •  14 aprilie 2008, 3:16

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Frustratii sunt frustrati

La anu tot STEAUA joaca in LC restu is frustrari ale unor terminati

Ce suporter idiot ar vrea ca echipa lui sa piarda pai sa veem uni ai unor evhipe de terminati cum is cainii ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

FRUSTRATILOR

Paul  •  14 aprilie 2008, 3:22

bv TOLO, ai vazut si tu ceea ce a vazut majoritatea oamenilor de fotbal !

nu conteaza  •  14 aprilie 2008, 3:22

cel mai slab si mai de rahat sezon pe care l-am vazut; nu pot sa cred cu cati bani a fost vandut

Petry  •  14 aprilie 2008, 3:34

am si io niste intrebari pentru toti expertii in fotbal care posteaza pe aici: UTA-Rapid 1-0 in toamna n-a fost blat? Gloria Buzau-Rapid 1-0 acum cateva etape n-a fost blat? nu dragilor…atunci ati zburdat toti pe aici de bucurie ca a pierdut Rapidul si v-ati amuzat ca vezi doamne!..ce slab joaca Rapid. inclusiv presa incluzand aici si gsp amenda rapidul pentru jocul execrabil in aceste meciuri cu niste echipe modeste. rapidul poate sa piarda pe bune la echipe de la retrogradare, dar este imposibil sa nu castige la la cfr care trage la titlu…cum se poate asa ceva?!?!?!
DAR ACUM NU MAI E NIMENI DE PARERE CA RAPIDUL A PIERDUT PENTRU CA ATAT A PUTUT IN ACEST MECI SI PENTRU CA A JUCAT SLAB. NIMENI NU IA IN CONSIDERARE CA LIPSEAU DE LA RAPID OAMENII CU GOLUL SAU CU PASA DE GOL(CESINHA SI PANCU). NU VEDE NIMENI CA RAPID A JUCAT CU O LINIE DE MIJLOC IMPROVIZATA NEAVAND IN COMPONENTA EI UN JUCATOR DE VITEZA SAU DE RAFINAMENT.
NUUUU…ACUM RAPIDUL PUTEA SA CASTIGE CU 15-0 DAR N-A VRUT. SUNTETI PENIBILI!

mmm  •  14 aprilie 2008, 5:23

razbunarea e arma prostului…dar te simti bine cand il lovesti in cap cu ea. steaua a primit ce merita aseara. bai tolontane eu daca vin si iti dau acum un pumn in cap si un picior in gura si peste 5 minute vine 1 sa ma bata il lasi sa ma bata nu? exact asa a patit si rapidu a primit pumin si picioare in cap si cand avut ocazia le-a dat inapoi …prin altcineva.

hahah  •  14 aprilie 2008, 5:27

asta da replica …bravo nu conteaza :)). pai rapidu nu a fost in stare sa bata buzau si cluju craiova…de ce ar fiin stare sa bata cfr’u ? clasament final:
1.cfr
2. steaua
3. rapid
4. dinamo
5.timisoara

steaua si-a atras muntii de antipatie din cauza rapidului…iar cfr profita din plin de situatie

xxxxxx!!!!!!!!!!!!  •  14 aprilie 2008, 5:44

NU IMI VINE SA CRED,CE A CERUT GALERIA RAPIDULUI SI MA INTREB DACA ASTIA SINT ADEVARATI RAPIDISTI??????

ioan plischi  •  14 aprilie 2008, 6:04

nu stiu daca n-au vrut, dar nici daca ar fi vrut n-ar fi putut…

strainul  •  14 aprilie 2008, 6:06

Domnule Tolontan, cred ca sunteti putin cam prea cinic. Este greu pentru echipe de calibrul Rapidului (sau Dinamo) sa dea totul pe teren pentru locul 3 dupa ce visau la grupele Champions League la inceputul campionatului. Este greu pentru o echipa ca Dacia Mioveni sa se opuna unei Stele care stie ca victoria o poate duce inapoi pe Bernabeu. Banii raman si vor ramane intotdeauna un factor, dar daca aruncam cu noroi in toti si toate fara discriminare, vom fi responsabili de calomnierea celor care joaca acest sport cu inima si au integritate.

ardealul independent  •  14 aprilie 2008, 6:11

just one question:are you sheep,gay or gypsy?shame mister

scorillo  •  14 aprilie 2008, 6:28

Ce frumos a stat Capra echipa moralistilor frustrati ! Vaaai ce frumos a stat capra !

nicu  •  14 aprilie 2008, 6:57

Inca o picatura de noroi in mocirla campionatului,atat si nimic mai mult

gabe  •  14 aprilie 2008, 7:05

tolontane ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)ba ciobane ma enervezi de im***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).ba ziaristu ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)cand pierdea rapidul cu ecipe ce retrogradeaza acuma nu er ablat ma mocane?acuma ca lipseste pancu,cesinha plus stare de tensiune dupa ce tot schimbi la antrenori pe parcursul campionatului, asta nu conteaza.conteaza ca sunteti voi stelisti si nu vreti sa acceptati ca poate din noroc sa castige si o echipa care nu este la maximul ei la ora actuala.ba blegomane daca vrei bani si nu ai hai la mine la cluj ca iti dau de iti iese pe ochi da nu mai minti ma golane aiurea si iti da tu cu parerea ta „impartiala” de jurnalist.sa mori tu ca esti cel mai bun.ma ce imi vine sa va desfiintez pe toti jurnalistii astia de doi bani care nu faceti nimic decat sa intretienti scandalurile sau chiar sa le provocati.ai nu da dumnezeu sa vina inapoi ceausescu macar asa stiu ca castiga steauua totdeuna si ziarele spun numai ce vrea el.nu ne batem cu caramida in piept ca ce cinstiti suntem noi si de fapt ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)la oier.hai tantalane cautati de lucru la stana si pa(scuzati limbajul da ma enervat la culme)

tyranosaurus rex  •  14 aprilie 2008, 7:25

Dle.Tolontan,de ce susti aberatii?Adica dupa DVS.era normal ca Rapid si Dinamo sa lupte pentru Steaua,dupa ce s-a vazut comportamentul lor tot campionatul?Cand vezi un „sarpe veninos”il omori nu mai ti cont de legile ecologiei. Steaua nu trebuie tratata nicaieri cu onoare sau Fair-play .Orice comportament ostil stelei trebuie aplaudat nu blamat.Noi antistelistii vom privi cu dispret prezenta Stelei in CL si ne va fi rusine ca Romania va fi reprezentata de o asemenea echipa.Stelistilor,bucurati-va numai voi in „zerul „vostru.

7even  •  14 aprilie 2008, 7:26

„Dusmanii dusmanilor mei sunt prietenii mei”.
Un superb titlu de prima pagina si-un imoral adevar!
Si nu doare meciul de la Cluj cum doare fotbalul simulat… ca nu te poti numi fotbalist atunci cand un minut din cariera ta ai murdarit fotbalul. Orice fotbalist care intra pe teren doar ca sa mai piarda 90 de minute din viata lui, traieste degeaba.
Dar e finalul campionatului si se alege mizeria.
Cred ca exista un Zeu al Fotbalului care judeca faptele, oamenii si vorbele desarte. Acela e suporterul, care, chiar daca iarta, nu uita!

Nicu_Cluj  •  14 aprilie 2008, 7:29

E un meci care a inceput acum 2 ani la Dej cand Rapid trebuia sa castige si a castigat. Singurul Surdu a fost cel care n-a prea inteles meciul acela dar a fost potolit ulterior de colegi. Acuma Rapid trebuia sa le intoarca serviciul ce naiba doar sunt oameni „de onoare” (vorba lui nea Jean). Si de data asta a existat un „rebel”, Dani Coman, dar a fost potolit in final de apararea din fata sa care nu stia cum sa piarda mai repede mingea pt a putea impiedecatii de atacanti ai CFR-ului sa marcheze. A fost greu dar pana la urma au reusit. Era normal. Stiti insa care va fi similitudinea cu ce s-a intamplat acum 2 ani? Tot Steaua va lua campionatul cu toate mascaradele astea de meciuri Dinamo-CFR, CFR-Rapid, pt ca Steaua joaca fotbal si nu se va impiedeca cu Timisoara sau Dinamo in timp ce cei de la CFR o vor baga pe maneca cu echipe ce sunt deja retrogradate. CFR nu joaca nimic si nu merita nici macar locul 2, dar asta n-a inteles Rapid-ul care si-a facut grsit calculele de data asta. la fel ca si acum 2 ani.

Alecu  •  14 aprilie 2008, 7:29

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
unguru’ e tot ungur.
dusmanul dusmanului meu (românii) e prietenul meu (ungurii).
CRApid BuCUResti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) s-a dat la o parte in fata lui CFR „Ungaria Extinsa” Colosvaros. Oricum… e clar ca Steaua va fi campioana caci CFR e penala si e si ungureasca.

Radu M  •  14 aprilie 2008, 7:40

Vrei sa zici ca Dinamo si Rapid s-au dat la o parte? Pentru bani? Proasta judecata. Eventual iau bani ca sa bata. In nici un caz sa piarda. Astia au orgolii. Nu sunt echipe gen Mioveni, Vaslui, Bistrita carora le e totuna ce spune lumea, stiind ca nu vor ajunge NICIODATA sa faca performanta si sa fie judecati retroactiv. Eu unul nu cred nici in ruptul capului ca Dinamo si Rapid au cedat meciul, mai ales ca inca mai aveau sanse la locul 2 in momentele respective. Si in plus mai au de aparat blazonul. Sincer daca pierd, o fac pe mana lor fiindca joaca prost sau au nesansa sau arbitrii cine stie……

cepanamea  •  14 aprilie 2008, 7:44

E clar, suntem toti bolnavi de suspiciuni…

suru  •  14 aprilie 2008, 7:46

tolontane tata asta e linia pe care trebuie sa o urmezi!echidistanta si respect pt.suporteri.sa arati toate blaturile imputite din acest campionat,poate reusim sa insanatosim ceva.tara asta a ajuns o imensa cloaca si nu stiu cine ne poate scoate din marasm.

danI  •  14 aprilie 2008, 7:51

vai de noi

Daniel  •  14 aprilie 2008, 7:58

Foarte bine ca Rapid, „a lasat-o mai moale”. Este ultima data cand Rapid a avut personalitate. De acum incolo echipa o va controla Becali prin Taher. Daca nu stiati, aseara Becali l-a sunat in timpul meciului pe Taher sa-i spuna ce modificari sa faca. Incredibil!

nae  •  14 aprilie 2008, 8:03

EXCELENT!
De-aia sunt si Dinamo si Rapid unde sunt n clasament. Puteti spune orice, dar cred ca Steaua nu se va preta niciodatra la asa ceva. Daca o va face, cum ai zis Tolo, va fi o echipa de pluton.

mosh Califar  •  14 aprilie 2008, 8:07

Astea sunt echipele care vor sa ne reprezinte in Champions League ? Un sut pe poarta im tot meciul ? super titlu : Caile Ferate Reunite.
Rusine, campionatul ar trebui anulat sau oprit si nici o echipa inscrisa in cupele europene unde oricum ne facem de ras.

Sherlock  •  14 aprilie 2008, 8:09

D-le Tolontan,

Saptamana trecuta scriati despre „succesul” Stelei si despre „esecul” Rapidului. Sunt convins ca va aminteti, dar uite ca-mi amintesc si eu… Si judecti dvs. acest „succes” (si, respectiv, „esec”) in termenii abilitatii ciobanului de a influenta arbitrii si adversari si, prin contrast, ai incapacitatii Rapidului pe taramul asta. Datorata, cf. analizei dvs. din tranzactia Copos-Taher. Nici o vorba atunci despre sportivitate, Fair-Play, sau onoare sportiva. Eh, uite ca incepe sa aiba si Rapidul „succesuri”, ce sa-i faci, invatam din lectiile dvs, maestre. Doare?

Jan  •  14 aprilie 2008, 8:11

De bine, de rau, aici s-a jucat macar pe teren. Doar daca suporterul nr. 1 al Stelei, lepra alcoolica de la Cotroceni, n-o sa trimita DNA-ul pe capul lor, ca sa rezolve problema tot la masa verde….

Dany  •  14 aprilie 2008, 8:11

E bine Domnule Tolontan, ai mare dreptate.
Tine-o tot asa.

***(spam publicitar)

Alex 1  •  14 aprilie 2008, 8:17

Chiar e suparator sa vezi astfel de meciuri, in care una dintre echipe nu are nici o treaba cu poarta adversa si care e concentrata sa dea pase perfecte omologilor de la cealalta echipa. In plus de asta la faza golului, eu am invatat de 20 de ani de fotbal ca un fundas trebuie sa sara la cap cu atacantul, nu sa se aplece…in fine…o fi alunecat saracu sapunaru. Bineinteles ca la sfarsitul meciului, jucatorii rapidisti se bucurau de parca ar fi castigat finala campionatului mondial…constantin si sapunaru abia se mai abtineau sa nu izbucneasca de fericire…si asta chiar sub ochii mei. A fost foarte simplu…daca te uitai la figurile lor iti dadeai seama imediat. Mai mult, eu cred ca o echipa care o tine tare cu moralitatea si corectitudinea, niciodata nu se lasa invinsi, mai ales in maniera asta. Exista alte mijloace de a tranti un meci, dar ei au ales calea cea mai evidenta. Si e dureros sa vezi ca nici un ziar de sport nu subliniaza acest lucru, pe cand la alte echipe li se analizeaza prestatia din minulul 1 pana la final. Aici in schimb nu…se scoate in evidenta determinarea clujului…dar nu se pune accent pe bataia de joc efectuata de rapid. Asta doare cel mai mult Domnule Tolontan. O sa vedeti in seara asta la meciul stelei ce fel de cronici o sa apara dupa meci si ce fel de declaratii…o sa se uite extrem de repede meciul TRANTIT, cfr-rapid. Am ajuns sa ne batem joc de noi cu aceste „partide”.

piticu  •  14 aprilie 2008, 8:21

ce blat ordinar tolo… bine spui.

suparatu’  •  14 aprilie 2008, 8:23

drept este ca franarii masochisti (unguri si mitici) sunt corecti si cinstiti: primii castiga meciuri cu arbitrii (ca nu-s in stare singuri – vezi famangustele) chiar si de la pretenii lor miticii, iar ceilalti trantesc meciul singuri cand vad ca arbitrul nu-i in stare. uneori franarii mitici se ajuta si de brichete cand nu le convine ca echipa lor a dat gol.

ce-i ciudat e ca la sfarsit gem de placere!!! curat masochism!!!

ce-i si mai ciudat, e ca nimeni nu pare a zice ca numai unii dintre cei pomeniti de tolo striga-n gura mare ca ei sunt cavaleri pe cai albi cand de fapt colcaie viermii de putreziciune pe sub armura.

Comentează