TOLO.RO
Acţionarii sînt cei care au făcut din Dinamo o promisiune niciodată împlinită
miercuri, 16 aprilie 2008, 8:57
Acţionarii sînt cei care au făcut din Dinamo o promisiune niciodată împlinită
Acţionarii nu conduc firmele nicăieri în lume. Ar fi şi greu. Microsoft are milioane de acţionari. Google, la fel. Companiile cotate la bursă îşi schimbă în fiecare minut structura acţionarilor.
Chiar şi gogoşeriile înfiinţate în ’90 în România erau dospite de patroni care făceau pe vînzătorii, pe gestionarii, pe directorii. Aşadar, cînd acţionarii conduc, o fac în calitate de manageri.
Numai la Dinamo e altfel. De ce? Pentru că un grup de oameni de afaceri conectaţi sau inventaţi de Ministerul de Interne a privatizat clubul. Primul MEBO din istoria fotbalului s-a lăsat cu un consens sălbatic. Fiecare ştie cîte ceva despre celălalt. Toţi împrumută clubul, nimeni nu ştie cu cît.
Aşa cum nu există boli, ci bolnavi, nu există Dinamo, ci mai multe cluburi, stări, mobiluri. De aceea, poate că soluţia e ca Rednic să vină şi să antreneze partea lui Borcea, Ando, pe cea a lui Badea, iar Cornel Dinu să le citească tuturor din Hegel în timp ce Boloni va negocia la sînge cu Neţoiu şi Ioan Becali.
Nu vă lăsaţi înşelaţi! De fapt, acolo nu e nici o dezordine, ci o luptă bine dusă pentru propriul interes. Cine va lua urma banilor de la Dinamo va înţelege de ce clubul a încetat să existe pentru a lăsa locul cluburilor.
marius • 16 aprilie 2008, 21:12
asa se intampla cand fiecare duce propria sa lupta, cand fiecare trage in alta directie
dancucu • 16 aprilie 2008, 21:18
eu vad in atat i dinamo cat si in steaua, si chiar si in rapid, vad urme si urmasi ai comunismului… de aceea nu pot sustine aceste cluburi nicodata… tin cu echipele lor asa din patriotism cand joaca cu strainii, dar si atunci mi-e rusine… pacat de jucatori…
diego • 16 aprilie 2008, 21:24
ain`t to many can bang with us,straight up weed no angel dust,label us notorious
Mugur • 16 aprilie 2008, 21:27
cluburile de afara tot cativa actionari au?
zab judah • 16 aprilie 2008, 21:30
asa e! unii hais altii cea! dasta merge dinamo ceas! da cu bateria pe terminate:(
alin • 16 aprilie 2008, 21:31
Am 31 de ani si tin cu dinamo de cind juca AUGUSTIN la noi , dar nu am fost niciodata mai scirbit ca acum. sper ca intr-o zi acesti „actionari-bisnitari” sa ne lase, spre binele lui DINAMO. HAI DINAMO!
steaua 4ever • 16 aprilie 2008, 21:43
Stiti ce? Sunt stelist si fac ceva pe clubul vostru! HAHAAHAH! :)))
tudor • 16 aprilie 2008, 21:43
rednic nu o sa vina la DINAMO in conditiile in care altii o sa incerce sa+si vopseasca unii jucatori.ghici cine va fi noul antrenor al lui DINAMO……….lady and gentlemen,we prawd to prezent mister……IONUT CHIRILA.
ionnis • 16 aprilie 2008, 21:47
racul, broasca si cu stiuca
george • 16 aprilie 2008, 21:51
Cel mai funny video muzical vazut vreodata :)))) gasiti aici http://zaworld.blogspot.com/ Da mai departe!!!
http://fotbalreal.myminicity.com • 16 aprilie 2008, 21:55
Dinamovistii din nou la streep-tease!!! Foto aici (cam XXX cu fetele 🙂 )
eftimie • 16 aprilie 2008, 22:25
Tolo, fa si tu reclama la interviul care ti l-a luat Istodor. Mie mi-a placut…
Cine e interesat e pe aici
gabidegiulesti • 16 aprilie 2008, 22:26
Nu ma intereseaza. E vorba de un alt club departamental, privatizat oneros ( chiar, prin ce modalitate?). Mai multi actionari, insa la fel de verosi ca si Oierul! De ce m-ar preocupa o structura maligna care face doar rau pentru fotbalul romanesc?
alexeu • 16 aprilie 2008, 22:31
din actionarii enumerati l ai uitat pe turcu..echipa lui cine o antreneaza?..sau el nu are asa ceva:))
bvbv • 16 aprilie 2008, 22:33
pt dancucu. daca in steaua, dinamo….vezi urmasi ai comunismului, in tatal tau, in tine ce vezi? ca banuiesc ca nu esti cazut din luna. suntem cu totii ceea ce suntem azi, acum, indiferent de agrishele pe care le-au mancat parintii nostri.
coco channel • 16 aprilie 2008, 22:33
Domnule ziarist, dupa cum vedeti nu prea sint multi suporteri dinamovisti pe net.
Lupul de Stepă • 16 aprilie 2008, 23:04
Ptr 16 coco channel.
Domnule comentator de 2 bani, dupa cum vezi, suporterii dinamovisti ce au comentat acest articol au fost putini dar in general civilizati. Sigur, daca ar fi fost un comentariu despre ciobanoaia, ar fi fost cateva sute, dintre care; 60% adolescenti care injura, 20% frustrati care refuleaza pe Net, 10% anagramati, 5% suporteri ai altor echipe (care evident injurau si ei),4% persoane care efectiv nu aveau ce face si 1% suporteri adevarati care sunt scarbiti de actuala fata a clubului furacioaia.
Iar daca cumva, adevarul doare, si vrei sa raspunzi, nu te obosi sa injuri echipa dinamo ptr ca nu sunt fan dinamovist. Doar un suporter oarecare, scarbit de nesintirea si prostia din fruntea fotbalului romanesc si de suporterii care vin la meciuri doar sa injure, sa manance seminte si sa-si arate muschii.
marx • 16 aprilie 2008, 23:59
da, jos palaria. in sfarsit lucrurilor pe nume, simplu si clar. dar nu-i asa nu putem decat sa ne bucuram de Dinamo: la mai multi actionari hulpavi
lupul turdean • 17 aprilie 2008, 0:29
sa fie ei sanatosi cupoftele lor! anul trecut cind l-au lasat pe Borcea sa „butoneze” le-a fost bine. i-am urmarit anul trecut ,si am numarat in primele zece etape vreo 6 meciuri dubioase, dupa care si-au luat avint si dusi au fost. ce tari erau, ce rinjete aveau „actionarii” ce triumf, ce pregatiri de LIGA CAMPIONILOR, CE ECHIPA TARE-N clontz si cacacioasa in fapte ! Anul asta au avut atitia antrenori ca i-am uitat pe primii.Iar actionarii pe masura:unul mai „tare” ca altul si nici unul mai de soi.Pacat de D-l Dinu care e singurul om de fotbal cu adevarat priceput la fenomen dintre toti de acolo. si la asa actionari ,asa echipa. dar stati cuminti ca la anul aduna ceva fonduri si o iau de la capat cu „sforile”, „BUTOANELE” SI REINNOADA SI AMICITIA CU MITICA DE LA LIGA ! Punem pariu!?
Ovidiu Miron • 17 aprilie 2008, 1:18
Este o idee foarte buna, aceasta cu Cornel Dinu. Este cea mai buna decizie pe care acesti actionari au luat-o.
sorin • 17 aprilie 2008, 1:38
Cornel Dinu a mai fost parca pe la Dinamo. La Dinamo este defapt un joc de interese. Cand banul incepe sa-si arate coltul, se strica tot
www.romania-inedit.ro • 17 aprilie 2008, 1:40
Eu cred ca lipsa de performanta a clubului Dinamo se datoreaza actionarilor care conduc clubul dupa propriile lor interese !
costel strainu • 17 aprilie 2008, 1:43
sunt dinamovist din 1982.si intotdeauna am sperat ca o sa fie mai bine .acum sunt scirbit de conducatori clubului dar si de acesti jucatori care apara culorile acestui club.sunt o rusine de fotbalisti.cum merg pe teren.eu i-as da pe toti afara si as juca numai cu copii prin care poate mai curge singe de dinamovist nu de ciine,nu de spartan.dinamovisti uitati-va ce jucatori avem ,uitativa cum sunt condusi si ei merg pe teren uitati-va la tehnicul de cristea cum alearga.nu stiu daca avem 5 jucatori care mor pe teren pentru aceasta echipa.mereu spun ca nu ma mai uit la meciurile lor dar tot ma uit.dupa fiecare meci ma doare stomacul.iubesc si voi iubi mereu aceasta echipa dar asta e.nu avem conducere nu avem nici echipa .dar nici nu vad ceva bun ce vine din urma.forta dinamo .cred ca misa klein sau catalin hildan s-ar rasuci acolo unde sunt daca ar vedea acesti jucatori,acesti actionari.multumesc pentru articol domnule tolontan.
7even • 17 aprilie 2008, 7:26
Un singur „brat de fier” e mai puternic decat mai multe brate dezbinate. Istoria ne-a demonstrat-o de multe ori.
Cati actionari atatea interese, influente si tendinte. Nici unul dintre ei nu e pentru Dinamo, fiecare e pentru el. Fiecare urmareste sa-si scoata banii investiti, sa fim seriosi.
E greu insa ca toti sa vorbeasca aceeasi limba, se intampla rar. S-a intamplat anul trecut si Dinamo a luat titlul.
Financiar vorbind, Actionarii inseamna bani pentru Dinamo. In ecuatia performantei insa, banii sunt doar prima paranteza. Urmeaza alte paranteze pe care actionarii lui Dinamo nu stiu sa le rezolve… e vorba despre intelegere, unitate, liniste.
cepanamea • 17 aprilie 2008, 7:52
O analiza perfecta, un fel de radiografie cum nu se poate mai buna. Pana la urma, ar fi bun si un Gigi Becali la Dinamo, sa fie actionar unic, dar vrea Ministerul de Interne? Dinamo e o vaca de muls…
mosh Califar • 17 aprilie 2008, 8:04
Ca stelist 100% as vrea sa sterg impresia lasata de bolnavii care au postat injurii. Fenomenul sportiv n-are nimic de-a face cu lumpenii care vin la meciuri sa injure sau sa-si dea pumni in cap.
Ce se intampla la Dinamo e trist dar reprezinta in mare ce s-a intamplat la multe cluburi. E pacat ca un club reprezentativ sa se autodistruga. Nu sunt multumit nici eu cu Gigi la Steaua dar parca vesnica cearta de la Dinamo e mult mai nociva.
COTZOPHAN • 17 aprilie 2008, 8:46
Just!De multe ori nu zarim padurea din cauza copacilor!Interesul anima actiunile,iar unde sunt multe interse apare haosul!
gilos • 17 aprilie 2008, 9:22
Nu stiu ce am putea face ca sa scapam de capusele astea de „actionari”. Cred ca ar trebui listat clubul la Bursa ca sa poata cumpara actiuni in mod transparent oricine doreste sa investeasca. Toti cei care vor avea actiuni ar putea face o Adunare Generala si sa hotarasca un manager general care sa fie lasat sa conduca. Si gata cu circul, tiganeala si culisele.S-ar stabili obiective clare si cel ce va conduce va raspunde in fata Adunarii Generale pt rezultate.
Si terminam odata cu bisericutele din club. Dar credeti ca vor sa se dea la o parte de la ciugulit cascaval ? Credeti ca asa zisii nostrii actionari doresc binele echipei sau isi urmaresc propriile interese ?
In definitiv cine sunt Borcea, Turcu, Netoiu, Becali care s-au aciuit pe langa echipa ? Sunt mai mult decat niste impostori ? Ce treaba au astia cu Dinamo ? Cred ca ar fi cazul sa se duca si sa ne lase in pace.
ia-ti masina! • 17 aprilie 2008, 9:24
o sa te urasca astia domnule Tolontan!!! http://www.roimpact.com
caine adevarat • 17 aprilie 2008, 10:13
sunt hotarat sa pun un pariu aici pe blog-ul dlui Tolontan,ca la meciurile pe care DINAMO le va sustine acasa cu Urziceni,respectiv Craiova,sa se puna in miscare toate parghiile necesare suspendarii terenului propriu pentru meciul cu stiaua din penultima etapa!!!
tine cineva pariul???
Petrisor • 17 aprilie 2008, 10:32
frumos articol, felicitari Catalin
Amotocicleteanu Amotocicletovicinski • 17 aprilie 2008, 11:48
stai bai nene ala cu „suspendarea stadionului lui dinam0(zero) inaintea meciului cu Steaua” linistit. Mai maninca o stevie, mai citeste o integrama. Nu au ce teren sa-i suspende lui dinam0(=dinamzero) pentru ca la dinamzero nu vin spectatori. La un stadion deja rahitic, abia ce vin 1000-2000 de suflete. Dinamzero e o echipa cu putini suporteri, asa ca nu are cine sa arunce cu nici un obiect si atunci cind sint putini spectatori, nu are nici un „istet” curajul sa arunce ceva spre teren, ca e vazut imediat de politisti sau ceilalti spectatori. Deci stati linistiti, nu i se suspenda nimic lui dinamzero, iar la meciul cu Steaua vor fi 9-10-11,000 spectatori care sa vada cum dinamzero e umilita de noua campioana. Pofta buna la stevie.
caine adevarat • 17 aprilie 2008, 12:23
ai dreptate,nene,noi cultivam si mancam stevie,nu cautam prin”resturile”altora si mancam ce gasim pe-acolo si apoi suflam in pungi pline cu a.u.rolac!!!!!!!!!!!!!
bai nene
Ovidiu Miron • 17 aprilie 2008, 12:31
Dinamo este o corabie in deriva. Si asta pentru ca nu si-a facut un plan la inceputul drumului. A mers in directia vantului, dar carmacii au fost surprinsi de schimbarea directiei si sensului acestuia. Eroare de organizare.
vlad • 17 aprilie 2008, 12:43
@caine adevarat….pai asta pt. ca nu a mai fost loc anu asta sa apasati butoane…anu trecut nu mai avea loc nimeni de voi,spartani…ce va mai laudati cu hotia care a facut-o borcea,nu mai era nimeni ca voi…anu asta asta e valoarea voastra…si daca e sa vb pe cinstit,desi sunt stelist,daca se juca pe corect anu asta,cred ca urziceni ar fi fost pe 1 si poate vaslui pe 2[da vaslui cu Dorinel si fara interventile stupide ale lu’ Porumboiu]
ANDY • 17 aprilie 2008, 13:05
Am aproape 30 de ani si iubesc Dinamo cu toata puterea.Si la bine si la rau…dar in acest moment sunt extrem de scarbit de ce se intampla in interiorul acestui club.Nu este posibil ca niste personaje cu moralitate indoielnica sa ne faca noua suporterilor teorii despre cum trebuie sa ne comportam atata timp cat ei se complac intr-o conduita morala de proasta calitate.Am ajuns atat de scarbit incat evit stadionul deoarece in locul acestor magarii pe care le vad as prefera o echipa de tineri care sa lupte pe teren chiar daca la final de campionat ne-am clasa departe de cupele europene.Si as vrea liniste si un om care sa asigure managementul competent.Si atunci intr-adevar m-as intoarce cu drag sa-mi vad echipa iubita.Deocamdata ma tin departe si astept minunea…oare cat mai e de asteptat? F C D in A D N
Amotocicleteanu Amotocicletovicinski • 17 aprilie 2008, 13:23
Pana la urma noi la Steaua am avut noroc ca a venit boul asta cu banii lui. Ne enerveaza, ne face de ras, dar altfel era si la noi exact vraistea de la dinamzero, s-ar fi mincat coloneii intre ei prin consiliul de administratie. Va trebuie si voua un patron. O sa vezi ca mai bine il injuri pe unul (pe banii lui si nervii nostri) decit sa nu stii pe cine sa injuri, ca la bine se baga toti in fata camerelor tv, iar la greu se balacaresc unii pe altii.
Tudor(gt) • 17 aprilie 2008, 13:32
Cataline _nu-ti mai iau aprareape nicaieri ):):):), ma faci sa cred ca ai intrat pe dinamomania si mi-ai vazut acolo un comentariu !
Glumesc desigur dar ce ai spus tu e perfect adevarat !
Nenorocitii aia au ajuns sa traga care incotro de clubul ala ca de proprii lor chiloti , ti se face sile , mie cel putin cind tot ziua ies cu aceleasi declaratii si cu batai de pumni in piept ca ce fac ei, ce bani dau , ce jucatori aduc , si etc .
andrey • 17 aprilie 2008, 13:44
un articol de suflet cu romica gabor , ai cativa reporteri de nota 10, ai grija de ei ca de nu au altii grija de ei
COCO DOG • 17 aprilie 2008, 14:55
problema nu e ca sunt multi actionari,problema e ca toti actionarii vorbesc in acelasi timp,despre aceeasi problema,insa cu puncte de vedere diferite..ASTA E MAREA PROBLEMA LA DINAMO..nu e o delimitare a atributiilor fiecarui actionar in parte,…este necesar ca un singur om sa vorbeasca(si acela sa nu fie vreun actionar)…dar speram ca o sa fie bine si DINAMO sa fie din nou NR 1..asa cum trebuie..FORZA DINAMO
Cata • 17 aprilie 2008, 15:00
ma intreb pe ce se bazeaza autorul cand cu atata foame ne vorbeste despre gogoserii? dle tolontan, confundasi cantina cu blogul.
sa stii ca imi plac distinctiile pe care ti le-ai lipit pe frontispiciul blogului.
in lumea oranduita asa cum e ea acum si in presa de azi, chiar crezi ca au relevanta?
recunosc cinstit ca nu prea te citesc caci din punctul meu de vedere ar fi pierdere de timp pt simplul motiv ca nu am ce invata de la tine. iar acest fapt are o motivatie pe cat de simpla, pe atat de evidenta: crezi ca stii tot si crezi ca ceea ce scrii tu e adevarul. hmm, oare?
CUCUREDU • 17 aprilie 2008, 15:03
Corect,TOLONTANE,ca si tine de mic,cotizant la acest club,de mic sustinator(apropo cu banii pe care-i dadea tata la club,puteai sa bei si sa maninci in oras intr-o seara)obligat,ne-a intrat in sange microbul asta.
TOTUSI ce cauta GOLANII astia la DINAMO,giovani,turcu,borcea(macar asta-i sufletist)walter? sa CISTIGE BANI,doar?
Ar fi MINUNAT sa plece SA SE POATA LISTA LA BURSA actiuni si sa EXISTE un MANAGER adevarat,NU MASCARICI,bisnitari ordinari unii.
ptr toloq • 17 aprilie 2008, 15:24
bah prostule… la sedintele cu actionarii se iau deciziile. tolo inca o data ne arati ca esti prost si ca scrii din imaginatia ta bolnava de om prost care tii cu steaua ca mereu o lauzi(degeaba) si critici rapidul si pe dinamo asha ca du te***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)de ratat
Mugur • 17 aprilie 2008, 16:55
cum suporti sa te faca toti in halul asta, mai baneaza si tu din cand in cand comentatorii aiurea!
malasuerte • 17 aprilie 2008, 21:37
felicitari Catalin
kam asa e la cluburile reunite Dinamo
vass • 18 aprilie 2008, 4:38
pai nu era clar de cand s-a privatizat clubul Dinamo ca la asa ceva se va ajunge? pai de la ce v-ati asteptat de la conducatori gen Borcea, Giovanni Becali, Netoiu etc. care pana la momentul privatizarii nu mai conteneau scotand banii din fotbal.
si participarea in Liga o vor tot pentru banii de acolo, nu pentru performanta
Jerry • 18 aprilie 2008, 6:09
Borcea vrea in liga campionilor,dar de cand este actionar,dinamo nu a trecut de grupele uefa cup.domnule borcea,ce spuneti de un nou obiectiv mai aproape de adevar?spre ex calificarea in optimile uefa cup,ocuparea primelor 4 pozitii in liga mitica si semifinalele cupei romaniei.sunt sportiv de performanta si pot vedea clar calitatea echipei si vedetismele jucatorilor.cand au suferit hagi,popescu,belo,petrescu,lacatus de vedetism?cristea e vreun pui de ninja pe teren de i se permite titularizarea?
andrei • 19 aprilie 2008, 16:15
“N” etape jucate si trucateFotbalul fara Minge,scuipat in farfuriile noastre Ar fi absolut senzational sa nu mai avem atatea “Special”. Sa nu mai avem “Fanatik Show”. Sa nu mai avem recursuri si procese intregi,despre arbitraje. Sa avem,insa, o medie de 4 goluri pe meci,viteza de joc, coregrafii superbe,sa nu mai avem garduri intre noi si teren,sa nu mai avem decalaratii “belicoase”. Totul e atat de simplu. Pur si ,tot,simplu sunt lucruri care nu trebuiesc facute si lucruri care trebuiesc facute. Pur si ,tot, simplu trebuie renuntat. Ca fumatul. Nu mai fumezi si pace. Stim efectele fumatului,stim si efectele lucrurilor nelalocul lor. Sunt nocive. Nocive pentru liniste,pentru spectatorii nelinistiti,nocive pentru minge. Cei care sunt necorespunzatori lumii ideale a fotbalului…au furat mingea. Vrem mingea inapoi si hotul inchis. Daca se va intampla se va intampla,daca nu se va intampla…va interveni selectia naturala. Selectia naturala e inchisul televizorului la balbaielile tontilor, coruptilor sau corupatorilor. In felul asta ii lasam si noi fara obiectul existentei lor. Vrajeala. Dupa meci inchideti televizorul,iar in timpul meciului puneti-l pe “mute”. Sa nu mai auzim comentatori “partinitori”&hell ip;care vorbesc despre “vrajeli”.
alex • 19 aprilie 2008, 21:55
actionariat de kkt pe dinamo ati ingropat.
as vrea sa dispareti incompetentilor si hotilor.
daca nu batem oile in etapa 33 nu mai calc in groapa.
Tudor • 21 aprilie 2008, 5:12
dancucu@,tu nu tot un produs al comunismului esti,ca presupun ca te-ai nascut inainte de ’89?Asta daca utilizezi logica ta,iar in cazul asta ar trebui sa-ti fie rusine si de tine!!