TOLO.RO
Remarcă două prestaţii mai puţin evidente la meciul de sîmbătă
duminică, 20 aprilie 2008, 12:46
Remarcă două prestaţii mai puţin evidente la meciul de sîmbătă
Zapata este pentru Steaua ceea ce este Steaua pentru fotbalul de club românesc. Strînge puncte şi cînd nu se bagă de seamă.
Revedeţi faza lui Jula din minutul 33! Pe gsp.ro. Sau cu ochii minţii, dacă faceţi parte din generaţia care nu s-a născut cu tastatura sub pernă şi care depozitează în memorie tot felul de amintiri read-only. Îmbătrînim împreună cu ele, nici o ruşine! 🙂
Gălăţeanul a scăpat singur spre poartă şi a tras pripit şi alături. De ce? Printre altele, pentru că Zapata a ieşit şi i-a sorbit timpul atacantului. La reluare, toţi eram cu privirea spre mingea care pleca aiurea, poate că spre Champions League. Şi aproape că n-am băgat de seamă plonjonul lui Zapata. Mănuşile lui au deviat balonul fără să-l atingă, ca în experimentele şcolare cu magnetul şi pilitura de fier.
După cum parcă ne-a mai scăpat ceva din întîlnirea de la Galaţi. Ştiţi pe cine l-aş desemna jucătorul meciului, spre stupoarea generală? Pe Balaj! El a condus cu o uşurinţă de arbitru poposit pe un teren de liga a treia.
„Fluieră discret, de parcă nici cu zgomotul nu vrea să-i deranjeze pe jucători”, a remarcat Andrei Vochin la microfonul A1.
Balaj are clasă. Şi cînd valoarea e contemporană cu lipsa de obligaţii, rezultă o prestaţie superioară, precum cea de sîmbătă. Pe cuvînt! Dacă aş fi convins că a existat la meci, l-aş propune omul zilei.
rsss • 20 aprilie 2008, 16:11
Florine!!Indiferent cine esti dar sa stii ca nu ne speriem de desteptaciunea savanta ce o afisezi.Esti cam fudul.PROSTUL NU E PROST DESTUL DACA NU E SI FUDUL.
rudotel • 20 aprilie 2008, 16:11
Nu inteleg de ce tot se face caz pe tema partidelor Stelei! Din ce s-a putut vedea si ieri, otelarii au stat in ghete mult mai bine decat au facut-o rapidistii in meciul cu CFR! Ba, mai mult de-atat, au dominat in buna masura jocul, si au avut ocazii mult mai clare! Asa ca celor care sugereaza ca „Steaua a dat cu JULA”, le spun doar sa priveasca si la asa-zisele cenusaresele „de export” din campionatul dostru de 2,5 Roni!
@Tolo: nu am vazut nimic despre nou layout. Oare tacerea asta vine ca o recunoastere a eecului? Sincer, rezultatul este dezamagitor. Eu, personal, oricum ma asteptam ca noul layout sa nu aduca nimic nou/frumos/atragator, ba din contra! 😉
crespo • 20 aprilie 2008, 16:12
cel mai bun jucator al otelului – Deac – a fost schimbat la fix. Era 0-0, el juca si ceilalti ratau. Dupa aia nici macar n-au mai ratat
Roberto • 20 aprilie 2008, 16:13
Excellent articol,ai remarcat foarte bine Tolontane,iesirea lui Zapata.pana acum credeam ca esti anti stelist, chiar joi cand t-am vazut la supermarketul mega image,am vrut sa te opresc si sa te intreb:”dece nu poti sa fii si tu obiectiv” dar m-am oprit.acum poti sa spun ca tu si VOICHIN sunteti cei mai buni ziaristi din Romania,ai vazut faza co ochii mintii .BRAVO!
diego • 20 aprilie 2008, 16:19
Corecta observatia Tolontane. Zapata are un rol urias in evolutiile stelei. Jula a fost eclipsat de portarul columbian
Roberto • 20 aprilie 2008, 16:25
despre comentatorul antenei 1 nici eu nu sunt multumit,nu este profesionist si nici impartial cum trebuie sa fie in general mass media.in schimb cameramanul care a prins faza ca Goian cand a vomitat,este de nota 10,nu e plecut sa vezi asa ceva,dar el parca stia ca se intimpla ceva cu goian ,dintre 22 fotbalisti,3 arbitri,antrenori si banca de rezerva, si nu in ultimul rand puplicul,a fixat camera pe Goian.afost foarte inspirat,BRAVO LUI.
Vassile • 20 aprilie 2008, 16:26
Şi eu am probleme cu cei doi comentatori de la A1. Au comentat meciul Farul-Rapid sub orice critică. Din punctul lor de vedere comentau un meci internaţional, unde Rapidul era echipa româneacă, iar Farul una din Congo. Dacă ei vor comenta şi meciurile din sezonul următor renunţăm la acest spectacol şi ne uităm la Andreia Marin.
Alex • 20 aprilie 2008, 16:31
Nu se mai poate asa ceva cu comentatorii astia de pe antena1 … tenta maxima la comentariile pe care le fac in timpul meciurilor … rapidului… iar cand e vb de Steaua vad ca se oftica maxim cand e bine pentru echipa!
mosh Califar • 20 aprilie 2008, 17:04
Tolo, treci la comentat Premier League sau snooker , indiferent ce ai scrie sigur te injura vreun blog-ultras anonim 🙂 Oricum : good job pe tema Zapata.
unu’ • 20 aprilie 2008, 17:20
m-am uitat la meci pe la jumatea reprizei a doua, eram curios ce minuT este, si am aflat…. CAND S-AU ARATAT MINUTELE DE PRELUNGIRE. RUSINE!!!!!!!
Cristi Constantin • 20 aprilie 2008, 17:58
Domnule Tolontan,
Pt imaginea buna,a dv,la care ati muncit si v-ati creato,nu aveti voie sa nu faceti articole,demersuri,anchete pt a scoate la iveala MARSAVIA ECHIPELOR VSLUI SI BISTRITA,in frunte cu conducatori lor ! Acestea,indubitabil au vindut meciuri. CEAHLAUL este un cumparator bun platnic.Ce sta la baza afirmatiilor mele ?! Rezultatele,meciurile in sine pe care le puteti reurmari,contextele,si mai ales urmatoarea intamplare : Presedintele Ceahlaul a venit la Buzau si a motivat Bistrita! Aceasta a luptat mult dar…fatalitate in ultimul minut ! Apoi Ceahlaul a mers la Bistrita si…nu i-au mai deranjat nimeni. Idem cu Vaslui ! Porumboiu …ciocu mic si multa rusine sa-ti fie ! Nu realizezi ca-ti patezi tota viata !? Daca asta faci acum ,ce-oi fi facut ca arbitru ! Mare n-ai fost niciodata ! Lumea ta :Ceahlau,Vaslui,Bistrita,Pinalti,Padureanu si tu Porumbule ! Rusine !!!!!
Voi trebuie sa scrieti despre marsaviile astea sa le demascati,chiar daca este greu,chiar daca nu le duceti la capat,efecte tot vor avea si pt fotbal si pt voi !!! Curaj !!!
Doctorul • 20 aprilie 2008, 18:00
@Catalin,
Mai sus de sublim esista ceva?aca da, inseamna ca acest mesaj este incomplet.:D
malasuerte • 20 aprilie 2008, 19:46
Asa e ,Zapata i-a scos de multe ori ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) pe stelisti.Bravo lui , e un exemplu pt comportament
Sarit Hadad • 20 aprilie 2008, 19:51
Daca Steaua va castiga campionatul, ZAPATA ar trebui declarat fotbalistul numarul 1 al campionatului romanesc.
Ovidiu Miron • 20 aprilie 2008, 19:53
Asta inseamna ca arbitrii nostri nu gresesc tocmai neintentionat.
Roberto • 20 aprilie 2008, 20:19
A aparut in ANDY,care nu face dacat sa scrie acelasi comentariu filosofic(pentruca se crede filosof)la diferite articole,si isi face reclama la blogul lui de 2 banii.dupa opinia lui el vede bine,dar toti altii sunt orbi.mai nu-l bagam in seama!
Dan • 20 aprilie 2008, 20:28
Pt ANDY:”nu suntem nici orb,si nici prosti,stim ce intensie ai, dar numai zice ca steaua joaca mizerabil,ca atunci poate TU esti orb,si gandesti mizerabil impreuna cu cei 70% ai tai !!
ion • 20 aprilie 2008, 20:50
chiar te ai uitat la meci?
a dat galbene la steaua aiurea.
se puteau da si pe bune… dar a dat si o lovitura libera in zona foarte buna pentru otelu din nimic.
daca lasi intrari la rupere pentru ca steaua iar are multi accidentati, nu dai galben pentru proteste ca ti arata unu obrazu….
sper ca te uitai la fotbalu adevarat aratat de CFR si chiar n ai vazut meciu.
Degeaba • 20 aprilie 2008, 20:51
Acelesi comentarii stupide la adresa Stelei. Alt titlu, aceleasi comentarii.
Degeaba • 20 aprilie 2008, 20:56
Tolo! Bine ca nu ne-ai mai luat iar cu minuni. Acum ne-ai luat cu invizibilii. Recunosc ca eu am fost pe teren (invizibil, dar cred ca tu m-ai vazut))si nu i-am lasat pe otelari sa castige…
Adrian Marc • 20 aprilie 2008, 21:23
Tolo iti mai spun eu un „invizibil”…Cl.Ionescu(Buzau)…a luat 5(calificativ submediocru) de la ziaristul vostru de la Cluj suparat probabil ca echipa lui de suflet a luat bataie s-a razbunat pe Ionescu lovind de fapt in cei care l-au bagat in Echipa Fantastica.Totusi a fost argintul viu si mintea limpede a unei echipe ce a castigat in deplasare,a facut cele doua faze din care s-a inscris…Ce trebuia sa mai faca pt o nota mai mare decat 5.Si asta e cazul de azi,in fiecare zi se intampla cate un alt caz…nemultumirea s-a extins in randul participantilor.Tolo,tu cu ce poti sa ne ajuti ?
Antipolio • 20 aprilie 2008, 21:35
Da, ai dreptate Tolo. Acum, ca ai zis, mi-am dat seama ca ai dreptate. „I-a sorbit timpul…” – da, asa a fost.
Petrisor Socol • 20 aprilie 2008, 21:44
@Catalin Tolontan
Si totusi, fotbalul romanesc la ce cota mai este, in comparatie cu celelalte campionate din Europa? Se va mai repeta cazul bricheta?
Multam
CFRescu • 20 aprilie 2008, 21:47
Hahahaha, foarte tare! stelistii nu mai au pe cine sa evidentieze dupa un meci cu o singura ocazie – deci hai sa-i „vedem” pe invizibili!!! E totusi adevarat, in sfarsit un arbitru de nota 10 – poate pentru prima data la un derby. I-as remarca insa si pe otelari – au jucat fotbal pe bune. Pacat ca le-a fost totusi frica, normal ar fi trebuit sa castige…
Degeaba • 20 aprilie 2008, 21:53
CFRescu
Care derbi? Steaua-otelul a fost derbi???
DJ_ONLINE • 20 aprilie 2008, 22:30
Intra pe
http://bestvideosakin1985.blogspot.com/search/label/Seria%20A
si urmareste hattrick-urile de senzatie marcate de Del Piero (Atalanta – Juventus 0-4) si Kaka (AC Milan – Reggina 5-1)!!!
catalin • 20 aprilie 2008, 22:39
citesc de fiecare data punctul tau de vedere . chiar daca nu rezonam intotdeauna respect opiniile tale asa cum le respectam pe ale regretatului Chirila .
CFRescu • 20 aprilie 2008, 22:48
@degeaba: pai macar pt stelisti a fost cel mai tensionat meci din ultima vreme, interzis cardiacilor. Pt otelari a fost intr-adevar prea usor ca sa fie un adevarat derby, s-au batut practic singuri, ce neglijenta la golul lui Plesan…
dar tot DEGEABA, vin derby-urile cu poli, Craiova si dinamo! Cu o ocazie pe meci sfarsitul e usor previzibil…
Degeaba • 20 aprilie 2008, 23:01
Sincer din cele enumerate de tine, cel mai important ar fi cu craiova. Dinamo tocmai a remizat acasa… poli, a pierdut cu craiova.
Degeaba • 20 aprilie 2008, 23:03
Nici nu ma intereseaza cine ia campionatul acesta. Pt mine acest campionat a fost unul dintre cele mai oribile din toata lumea. Iti spun sincer, ca imi doresc sa ia cfr locul 1 doar ca sa avem 2 echipe in CL. Pt puncte.
Degeaba • 20 aprilie 2008, 23:11
Sunt stelist. Dar am admirat cfr, si am avut tot respectul pt aceasta echipa(ma bucuram si pt Dorinel Munteanu). Pana cand ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) ala de muresan a stricat imaginea clubului cu aberatiile lui de incult si incompetent (ex. becali-Steaua). Daca nu era acel ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) acolo, cred ca aveau un moral f ridicat si multa lume le purta respect. Oricum toti stelistii ii respecta pt ca i-au ingenuncheat pe dinamo si rapid.
11007 • 20 aprilie 2008, 23:24
citat de pe violamania.ro: „lacatus nu esti decat o oaie cretina”.:)))))
CFRescu • 20 aprilie 2008, 23:30
@degeaba: respect! de acord cu tot ce-ai zis. recunosc si eu ca Steaua a jucat cel mai bine – si mai ales inteligent! – in retur, iar Andone si CFR s-au facut pur si simplu de ras, s-au lasat provocati, au pierdut meciuri prosteste uitand ca un egal le-ar fi fost suficient, au fortat fizic in loc sa-si puna in valoare jocul in viteza, intr-un cuvant au dovedit ca sunt f. departe de cerintele Champions League.
Sunt insa convins ca acest campionat marcheaza un start catre o evolutie ascendenta a fotbalului romanesc. In special datorita nr. enorm de meciuri jucat PE TEREN. Rusine insa arbitrilor – i-as demite pe toti, as lua-o de la zero, promova tineri fara relatii…
marius din iasi • 20 aprilie 2008, 23:34
„Mănuşile lui au deviat balonul fără să-l atingă, ca în experimentele şcolare cu magnetul şi pilitura de fier.”
WTF?
Si Mutu da goluri fara sa atinga mingea, cu ochiul mintii…
Degeaba • 20 aprilie 2008, 23:38
De acord. Dar acei tineri fara relatii poate nu sunt priceputi si vor fi invinovatiti pe nedrept. In Romania se gasesc f multi sa comenteze asa cum face becali,borcea ,muresan etc. fara sa aiba habar ce este fotbalul. Si mai este o problema f MARE! Federatia si LPF nu se vor schimba niciodata…
Degeaba • 20 aprilie 2008, 23:40
marius
Ma faci sa rad… 🙂
marius din iasi • 20 aprilie 2008, 23:42
The force is strong in you, young padawan Zapata! :)))
sandokan vasile • 20 aprilie 2008, 23:45
Sint stelist de cind juca Marcel Raducanu,la Steaua.P-acia pan zona sint citeva talente obosite in devenire,tinere sperante desharte,gen andy originalu’ de la Vilcea,care se repeta.Sau se incapatineaza.Magarul considera incapatinarea tarie de caracter.Si sint multi care au tarie de caracter!
Degeaba • 20 aprilie 2008, 23:45
Program CL semifinale:
Marti -22/04/2008 Steaua-Poli
Miercuri-23/04/2008 Cfr-Fc.Vaslui
george • 20 aprilie 2008, 23:47
Da.Foarte bun arbitrajul.De Zapata nu mai comentez ca nu e o noutate.Dar arbitrajul bun.De cate ori i-a lasat pe aia sa stea intinsi pe gazon..dupa diferite incercari de a ciupi cate ceva de la arbitru.Un jucator care vede ca nu i se da nimic la astfel de comicarii…o mai inceraca o data de doua ori,iar dupa asta isi vede de joc.Asa trebuie tratati fotbalistii astia de 2 lei.Altfel…ajungem din nou inaintea meciurilor gen Steaua-Arsenal…0-0 min 77…Steaua joaca bine…(ne aducem aminte declaratiile dinaintea meciurilor..”ce domne’…n-au si ei tot 2 maini si 2 picioare..”)si..la sfarsit..Steaua o fura..
Degeaba • 20 aprilie 2008, 23:51
Io’ sunt f curios daca la inceputul campionatului 2008-2009, gsp se va mai lua de Steaua. Sa zica de primul lor meci ca a fost blat sau mai stiu io ce. Dar la ce au in cap (scame) pun pariu ca or sa se ia.
sandokan vasile • 20 aprilie 2008, 23:53
Ceferistule,fara caterinca,eludind meandrele concretului,daca Avintul Prabusirea vine din liga a treia si se bate pt. primul loc,citi suporteri ar avea?1,2,3,4,5,6?Alege un nr.Toate sint cistigatoare!
CFRescu • 20 aprilie 2008, 23:53
@Marius: tare, omule! d-asta il prefer de mii de ori mai bine pe Vochin, care scrie despre fotbal la modul obiectiv si argumenteaza cand deschide gura, ceea ce e de fapt – atentie – doar o obligatie a unui gazetar de fotbal si din pacate totodata doar o exceptie in presa romaneasca postbelica… Si nu un asa-zis cel-mai-bun la toate capitolele, care insa isi permite sa-si lase preferintele sportive si pasiunile de pustan sa iasa atat de penibil la iveala… OK, Zapata e bun, undeva la nivel cu Lobont si Coman, dar mai trebuie sa lucreze serios la iesiri…
sandokan vasile • 20 aprilie 2008, 23:59
Nici Lastunu’ nu-i masina,
Nici cocoshu’ nu-i gaina!
Nu e berea cum e vinu,
Si nici ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)!
Nu-i echipa ca Rapidu’,
Si nici peshte ca guvidu’!
CFRescu • 21 aprilie 2008, 0:02
@sandokan: nu inteleg exact unde bati. Ce importanta are nr suporterilor?
Vrei cumva sa zici ca e normal sa aiba Steaua mai multi? De acord aici, dar asta nu inseamna ca pasiunea ne intuneca judecata si nu mai recunoastem adevarul.
Sau poate vrei sa zici ca e normal ca un gazetar sa fie stelist? Nu e normal, omule. Poate fi cel mult in timpul lui liber. Cand scrie insa, trebuie s-o faca obiectiv.
In paranteza, ma lasa rece daca iese CFR nr. 1 sau nu. Eu vreau sa vad fotbal adevarat si sa castige cei mai buni. Daca Steaua castiga corect cu Craiova, Poli si Dinamo, asa cum a facut-o si la Galati, jos palaria, ma declar multumit cu locul 2 si sper ca CFR va invata ceva din lectia primita.
sandokan vasile • 21 aprilie 2008, 0:03
Am glumit,scuze!Da pe mine ma dispera Farul,e cea mai ciudata echipa!Sanatate si-o noapte buna!Poate mai scriu miine.
Dic Lofenac • 21 aprilie 2008, 0:11
Balas a arbitrat cum trebuia si trebuia sa treaca neobservat ca asta e rolul arbitrului.
Zapata a aparat fenomenal ca are valoare si asta e rolul lui in echipa .
Dar noi trebuie sa ne miram sau intrebam de fiecare data ca astia suntem ….romani obisnuiti cu scandaluri ieftine …
ne uitam la declaratiile lui jiji si muresan in loc sa vedem ce fac jucatorii (Plesan in revenire de forma si Fabbiani care „mangaie” mingea)
Tolo asta e Romania si nu putem s-o schimbam oricat de scarbiti am fi
sandokan vasile • 21 aprilie 2008, 0:11
Ceferistule,mi-e somn un pic.Pt. tine chiar nu are importanta nr. suporterilor?Atunci pt. cine joaca flacaii?Si daca n-au un acordeon,atunci chiar ca n-are farmec jocul,la noi,la tara,in Romanica noastra!Sanatate,si mai scriu miine.
CFRescu • 21 aprilie 2008, 0:22
Recunosc, are o anumita importanta nr suporterilor, dar nu in discutia noastra. Conteaza intr-adevar de ex. nr celor prezenti pe Ghencea, unde – s-a vazut – o echipa cu jucatori fara experienta nu prea poate face fata. Altfel insa, valoarea unei echipe adevarate si modul ei de exprimare ar trebui sa fie f. putin influentate de nr. suporterilor… Ce sa mai zic de nr celor prezenti in fata TV, sau nr celor care scriu aici pe blog… Adevarul nu are treaba cu democratia, nu se supune majoritatii, nu se da cu cel care striga mai tare… Bafta si pe maine.
pisic_la_ibric • 21 aprilie 2008, 0:25
Pot sa iti fac si eu o confidenta???? Daca as fi convins ca tu ai scris articolul asta, te-as propune omul zilei…. Obisnuit cu epistolele tale acide care creeaza greata si unei maicute cucernice, inclin sa cred ca la tine de abia acum are efect astenia de primavara. S-a intamplat ceva?…sau pur si simplu robinetul de la cada a cedat si, inundat fiind, mizeria in care te complaceai si publicai, a disparut???? Raman la parerea ca astenia poarta vina…timpul imi va da dreptate…..