TOLO.RO
Seara în care conspiraţiile s-au sufocat în iarbă
marți, 22 aprilie 2008, 10:20
Seara în care conspiraţiile s-au sufocat în iarbă
Dacă Poli pierdea în Ghencea, decizia lui Iancu şi Uhrin de a nu folosi cîţiva titulari ar fi părut un gest de curtoazie la adresa Stelei.
Rezultatul schimbă totul.
Fotbalul e plin de controverse, de dubii, de suspiciuni. Multe dintre ele neexprimate. În lumea în care mărcile de maşini, preşedinţii, restaurantele şi Papii sînt supuşi contestării, echipele sînt sacre.
Ceva e totuşi mai puternic în acest joc decît polemica din jur. Ceva îl scoate la liman în momentele în care totul pare pătat de mocirlă sau sufocat de bani.
De acum, Steaua şi CFR şi-au risipit orice alibiuri. Titlul se poate decide în teren. Şi se decide inclusiv azi, cînd Vasluiul lui Porumboiu e obligat de Timişoara să joace corect la Cluj.
Steliştii numesc stadionul lor „Templul fotbalului românesc”. Aseară, el şi-a confirmat numele. Chiar şi în plină decepţie, ei pot observa că locul ales de fotbal să revină acasă pentru a risipi conspiraţiile a fost Ghencea.
Doctorul • 23 aprilie 2008, 1:31
A centrat pe linia lui 41. Genial . Mai mult ca perfect :). Nu mai zi nimic de Banel ca ne ataca ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) 🙂 .
Doctorul
ciobanski • 23 aprilie 2008, 1:32
Credeam ca il schimba pe Neaga cu Dayro (sau pe Nicolitza cu Dayro)…cand colo…Lacatus il schimba pe Mendoza cu Lovin!!! Si asta la 1-1! Mendoza a dat centrarea de la golul lui Goian…si a dat multe centrari bune in acest retur! Oare…Habibou ala mai traieste???
P.S. Lacatus…daca Steaua nu castiga titlul…sper ca ai onoare si itzi dai demisia!
Degeaba • 23 aprilie 2008, 1:33
***(spam publicitar)
Cumva s-a mai jucat dupa cele 90min. +prelungirile de rigoare? „Eu ma bucur ca Politehnica Timisoara a CASTIGAT meciul cu Steaua” …
ciobanski • 23 aprilie 2008, 1:37
205. Doctorul on 23 Aprilie, 2008 1:31 am A centrat pe linia lui 41. Genial . Mai mult ca perfect :). Nu mai zi nimic de Banel ca ne ataca tiganii .
Doctorul
—————–
salutare Doctore!
Scuze….dar sunt suparat! Ma asteptam sa dea o centrare in careul ala aglomerat…nu-i reprosea nimeni nimic daca nu se inscria gol din centrarea aia…dar cat de tampit potzi sa fii sa nu nimeresti o arie de 16×16…de ce plm. esti platit cu 200.000 de euroi pe an??? Din centrarile lui Mendoza cum plm. se dau mereu goluri??? Si Lacatus de ce il schimba pe Mendoza??? Sa nu mai zic ca golul s-a luat pe partea dreapta…atunci cand Banel era fundas dreapta?? El unde era…? Cauta fier vechi sau ce plm. facea???
Lupul de Stepă • 23 aprilie 2008, 1:37
Da, Cataline, fotbalul e plin de controverse dar, de cele mai multe ori, dubiile si suspiciunile le alimentati voi ziaristii. Si, incet incet, incep sa apara roade noii generatii formate de voi. Iata, tinerii internauti, care in locul schimbului de idei (idei pe care cu siguranta nu le au), recurg la ceea ce stiu mai bine; la injuraturi. Pe blog-urile voastre, schimbul de idei a fost inlocuit de un campionat al injuraturilor. Si, fara a fi rautacios, poate ca ar trebui sa faceti si un clasament al celor mai inculti suporteri. Poate ca, atunci, unii ar intelege de ce echipe ca Steaua ajung sa fie din ce in ce mai urate de catre ceilalti. Iar aici gandul ma duce la suporterii Stelei Rosii Belgrad (oare Steaua e nume predestinat), ai carei suporteri sunt printre cei mai radicali si duri suporteri din lume, care au ajuns sa declare cu gura lor ca de cele mai multe ori nu-i intereseaza ce face echipa lor, cat ii intereseaza si ii fascineaza lupta (la propriu) cu galeriile adverse. Si poate ca nici la noi nu este departe acea zi, caci… sper ca cititi comentariile.
alchimistul • 23 aprilie 2008, 1:41
un rezultat foarte bun scos de steaua in seara asta, avand in vedere cat noroc au putut avea iar. daca analizam toate meciurile jucate in acest retur nu exista un singur meci in care steaua chiar sa fi jucat fotbal, in toate meciurile norocul in proportie de 90% a stat la baza victoriilor lor si nu amintesc decat atat : – cu pandurii au fost dominati tot meciul si a dat ov petre un gol aiurea
– cu urziceniul fault la portar evident
– cu cfr deja se stie ca s-au aparat tot meciul si numai greseala portarului clujean a facut posibil intoarcerea rezultatului
– cu rapid au marcat prin bricheta
– cu otelul noroc cu carul
– cu uta gol in min 93
– cu vasluiul no comment
deci daca e sa adunam punctele pe care steaua ar fi meritat sa le castige in acest retur, sincer dupa jocul prestat nu prindea nici un loc de cupa uefa, imi voi da jos palaria in fata stelei cand vor juca si ei un meci cu adevarat, dar cred ca imbatranesc pana atunci…echipa mai norocoasa ca steaua nu am vazut nicaieri in lume…sa speram totusi ca va veni si timpul echipelor care chiar joaca fotbal : CFR, Rapid, Poli Timisoara si chiar Dinamo…in orice caz steaua nu joaca nimic…
Mihai • 23 aprilie 2008, 1:50
Domnule Tolontan,
Sunt fan POLI va zic de la inceput.
Problema nu se pune asa cum ziceti dvs. Parerea mea este ca, daca doriti sa va exprimati impresia despre o echipa trebuie sa o urmariti. Si eu mai cred ca daca dvs ziceti ca erau suspiciuni asupra acestui meci pt ca au fost facute cateva schimbari in lot nu ati urmarit echipa despre care vorbiti.
Si va zic si de ce: Aliuta si Ganea, principalele piese scoase din ecuatie, nu au jucat nimic (sau au jucat f prost) in ultimele cateva meciuri.
Si atunci, de ce aceasta premiza ca ar fi trebuit sa fie un blat in acest meci ?
Cu respect,
Mihai
Piticu • 23 aprilie 2008, 2:22
Steaua a fost de 5 ori mai buna.
vass • 23 aprilie 2008, 2:43
cum adica? faptul ca s-a jucat un meci corect inseamna dintr-o data ca Steaua e absolvita de toate pacatele? ce aburereala… daca titlul se decidea in teren, atunci Steaua ar fi avut acum vreo 10 puncte mai putin.
câine până la moarte • 23 aprilie 2008, 3:26
Domnule „Degeaba”,
Iniţial, mai prin tur, aşa, când toată lumea vorbea de CFR Cluj numai laudativ, eu o ţineam într-una că e o echipă umflată care a prins o conjunctură favorabilă pentru a avea niscaiva rezultate în campionat.
Argumentul dumneavoastră este pueril, nătâng! Să ia titlul CFR-ul ca să se acopere de penibil în Liga Campionilor…
E firesc că nu vor avea rezultate! Poate vor face un punct în jocul de acasă, cu echipa din a treia urnă valorică sau poate nici atât ori mai ştii?!
E în logica fotbalului că o echipă de adunături din Europa şi America de Sud completată cu niscaiva jucători uşor peste media mediocrităţii interne nu are cum să facă performanţă în Europa!
Dacă Steaua a obţinut ceva rezultate în ultimii ani, ele au fost tot conjuncturale, dar performanţă n-a făcut nici Steaua!
De Dinamo nu spun nimic, mi-aş fi dorit să prindă locul 2, ca să încerce (a câta oară nici nu mai contează) să intre şi ei măcar o dată în Ligă muncit, după ce şi-au dat singuri cu bâta-n baltă la returul cu Lazio…
Cert e însă că nici una din aceste echipe, nici măcar Rapid nu merită în acest an, din punct de vedere fotbalistic, să câştige campionatul! CFR nu are anvergură de campioană, Rapid nu are valoare de campioană, Dinamo nu are conducere de campioană, iar Steaua… Steaua nu are pic de ruşine! Dacă acest campionat, aşa, vai mama lui, cu fotbal puţin şi pe alocuri chiar prost, a devenit o bălăcăreală continuă şi lipsita de esenţă, atunci totul se datorează Stelei şi lui Becali!
Din punctul meu de vedere, dacă e o echipă care, simbolic, să merite în această ediţie de campionat titlule campioană, atunci aceea e Unirea Urziceni, echipa de judeţ!
Habar n-am cine e patronul echipei că nu l-am văzut pe „sticlă” până acum, dar se spune că plăţile sunt la zi, iar condiţiile la echipă sunt cel puţin decente!
Nu ştiu ce face Viorel Moldovan acolo, că vorbeşte rar şi numai despre fotbal! Pentru cancanuri a fost angajat MM Stoica…
Dacă şi-ar mai ajusta puţin temperamentul, în 10 ani, Dan Petrescu ar putea deveni un antrenor potrivit pentru o echipă de mijlocul clasamentului din orice campionat puternic al lumii şi, deşi pare hilar, acesta nu-i puţin lucru pentru un român!
Cert e că, în acest sezon, Unirea Urziceni a vorbit pe teren şi în limitele tuturor regulamentelor! Nu ştiu ce va fi sezonul următor cu echipa asta că la noi nu prea există continuitate, ce să mai zicem de dezvoltare, de progres! Dar pentru felul cum s-a comportat fotbalistic şi pentr modul cum a fost gestionată situaţia la echipă, simbolic vorbind, Campioana României în 2007-2008 e Unirea Urziceni!
k pax commnader • 23 aprilie 2008, 3:32
mai teminati cu vaicarelile…oierul sef stie el ce trebuie facut, intimplarea a facut ca bragadiru sa incurce itele,la fel cum a facut si steluta ,din greseala,dar seful (jiji) va rezolva cumva problema,ca doar „dumnezeu” este cu el si il ocroteste…sper sa aiba grija si de cirlanii lui care IN MOD NORMAL VOR FI SACRIFICATI INAINTE DE PASTE!!!
personal am destule griji cu „guvizii” mei,dar sincer vorbind ma bucur cind vad cum arunca cu banii steOAIA si cfr si nu au ajuns la inca la liman !am ajuns sa cred ca pina si dinamo joaca mai cinstit decit primele doua clasate,,,hahaha.
cred ca mititelu si (b)porcea au facut deja planurile pentru banii de la oierul sef.
nu ar fi exclus ca dinamo sa traga la doua capete,ca vorba aia de la o javra te poti astepta la orice…
hai farul! * din 1970 (aruncati colacul de salvare).
clujeanu • 23 aprilie 2008, 4:03
Am ajuns sa ne miram si sa fie ceva iesit dn comun cand un meci se joaca pe bune!!!!Cat de pnibil am ajuns?Vedem blaturi peste tot.Chiar daca nu sunt.Pai Steaua nu poa caVaslui?Sau Cfr pe UTA? Nu frate,sunt blaturi.M-am satrat.Multumec Lui Jiji,Miji,meme,si alti ma tin departe de tara.Suntem penibili…
Lupul de Stepă • 23 aprilie 2008, 4:16
Ptr. #215 caine pana la moarte
Nu vreau sa fiu rautacios dar comentariul facut este usor partinitor. De ce? Iata.
„De Dinamo nu spun nimic, mi-aş fi dorit să prindă locul 2, ca să încerce…” Aceste au fost cuvintele scrise de tine. Adica Dinamo merita sa incerce, dar alte echipe, nu. Adica, cum? Daca CFR-ul (sustin aceasta echipa ptr ca sunt clujean – spre deosebire de altii care sunt din Craiova, Galati etc., dar care sustin o alta echipa doar ptr ca acesta este trendul momentului) este o echipa mica, care abea acum incepe sa se ridice, nu merita sa incerce niciodata ptr ca nu are nici o sansa. Atunci, de ce nu merg direct in L.C. steaua, Dinamo si Rapid. Restul sa lupte ptr UEFA si, abea dupa 10-15 participari in aceasta competitie sa aiba pretenti la L.C. Si nu uita un lucru; aceasta echipa, cu bunele si relele sale, a starnit mandria multor cluburi din provincie si a dat tonul investitiilor in fotbal. In plus, a ridicat si nivelul salariilor la jucatorii, prin faptul ca si celelelalte echipe au fost nevoite sa tina pasul cu ea.
Dar, sigur, echipele si suporterii bucuresteni nu inghit prea usor asa ceva. Era greu si atunci cand erau 3 echipe. Dar acum cind sunt deja 5 sau 6 echipe care pot lupta la titlu, deja e nasol. Asta este marea noastra problema; suntem egoisti si lipsiti de fair-play. Trebuie sa castigam chiar si pierzand mandria, nu recunoastem alte merite decat ale noastre si nu stim sa aplaudam adversarul chiar daca merita (el este partener de intrecere, nu dusman). Iar daca nu-ti amintesti, Dinamo a pierdut cu Omonia Nicosia, nu doar CFR-ul cu Famagusta.
In rest, cel mai bun sa castige.
requiem • 23 aprilie 2008, 4:38
1. Tu esti primul stelist care il aud numind Ghencea, Templul Fotbalului Romanesc. Un sdadion pe care au venit numai in ultimii 2 ani Real, Lyon, Kiev, Arsenal, Sevilia, Slavia si a gazduit si o semifinala de UC, cel mai modern stadion-gazon si sistem de securitate si supraveghere din Romania. Bravo, bravo sunt impresionat, eu ma gandeam ca ne bagi un Gruia-Giulesti-Groapa, Axa Fotbalului Romanesc sau CAR-ul fotbalului romanesc, ca daca zic Caritas se supara clujenii si eu ii respect pe cei care vorbesc si romaneste.
2. In rest articolul e plin de dramatism si vrea sa legitimeze o realitate falsa creata de cei care vor sa opreasca Steaua prin orice mijloace. Carevasazica, Steaua trebuie sa aibe un Banel in zi de gratie, cei mai buni fundasi din Romania ingetati si spectatori si foarte mult ghinion si lipsa de inspiratie tactica a antrenorului, ca sa-i convinga pe anumiti (habar n-am ce) ca joaca corect. Hai sa radem … Gata, am ras destul. In economia campionatului si a meritului, fotbalul si munca au pierdud aseara 2p, nemeritat, care au fost adjudecate de cooperativa. Lupta nu s-a incheiat, ca pentru noi nu se incheie niciodata. Suntem conceputi genetic sa luptam cu sistemul cooperatist din fotbalul romanesc, indiferent de ce regism sau tip de propaganda isi fac cucus in calea noastra.
3. O alta precizare, fotbalul nu e plin de controverse si suspiciuni; sper ca nu aveti voi ziaristii pretentia ca face parte din fotbal ca ar fi ridicol. Fotbalul e plin de driblinguri, pase, faze fixe, goluri sau penalty-uri si rosii fortate dupa caz sau regiune. Indiferent de clasamentul final, campionatul asta va avea un singur castigator si o haita de cooperatisti luand laurii platiti cu bani grei de la presa. Pana in iulie-august orice e posibil…
starea in care constipatiile s-au suflecat in barba • 23 aprilie 2008, 4:54
steaua va fi campioana.dar nu anul asta. nu se stie cand,dar va fi campioana candva anume.in min 63 al meciului timisoara a egalat.peste toata romania s-a auzit strigatul de satisfactie a 18 milioane de romani.toti erau fericiti.mai putin 2 milioane de pionieri si soimi ai patriei.generatia internauta.generatia cocainei.genratia celor care se mira cand vad o carte intr-o vitrina.generatia admiratorilor de mituri.asa cum este mitul steaua.un mit,nu neaparat o echipa in sange, nu neaparat mandrie pentru culori.in min 63 al acestui meci s-a mai auzit ceva.se lasase tacerea in templul art.208-209 din codul penal.in templul furtului.admiratorii sutzilor de puncte au incetat sa mai zbiere pe imnul cu 2 cuvunte.nu se mai auzea tap tap tap tarap tap tapul acela ca un raget de salbatic preistoric.iar 15.000 dintre cei supranumiti oile au inceput sa behaie mai stupid ca niciodata.demn de mila.de compasiune.tocmai isi pierd jucaria preferata.furtul de titluri.tupeul.nesimtirea rosalbastra.si norocul milenar atat de fabulos.alti 15.000 asteapta sa ii sfasie.dulaii.poporul dinamovist.acolo,in oala lor din centrul civilizatiei,vor sfasia oitele inca o data.nemilos si crunt.cum au mai facut-o de alte 40 de ori.si in mod tardiv, inutil, gloria buzau va fi invinsa si retrogradata.daca pentru voi blasfemia este legea si morala, atunci cu dumnezeu inainte stelisti!!!doar ca becali nu este dumnezeu,ci doar un simplu gainar.PAX VOBISCUM.
requiem • 23 aprilie 2008, 5:18
Cand a egalat Poli Stiinta s-au auzit doar niste latraturi ragusite, cei care compuneau agramat pe niste suluri de hartie igenica ce mesaje o sa expuna in gsp despre marele blat facut de poli in Ghencea. Mana stanga a cooperativei egalase pe Steaua, prilej de mare sarbatoare, manifestatii canine ale neputintei si frustrarii. Arta de a de bucura sau oftica de succesele sau insuccesele altora, de castigul nemuncit de la loterie, sau de caciula plina de hartii de 1 leu sau 50 de bani.
Bai,***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), titlul este in esenta imaterial si nu poate costitui obiectul infractiunii de furt. Daca tot vrei sa emiti o metafora inteligenta cauta articolele din CP care reglementeaza infractiunile de luare/dare de mita. Vai de capul vostru inculti pe baterii.
teka • 23 aprilie 2008, 7:13
„Rezultatul schimba totul”. Bravo, Cataline ! Exemplu de logica ! S-a terminat 1-1, e bine, nu e blat ! Pai daca se termina 1-0 nu era vorba de aceleasi echipe, jucand la fel de cinstit ? Egalul e dovada irefutabila ca meciul a fost pe bune…Foarte multi dintre ziaristi ati facut o obsesie din analiza microscopica a rezultatelor Stelei… Daca CFR bate deseara e normal, nu-i asa ? Deja mi-am promis sa nu-l mai citesc pe amicul Buzarin, sper ca articolele tale sa nu ma duca spre aceeasi decizie si in ceea ce te priveste…Ah, o precizare,sunt vinovat: tin cu Steaua de cand imi amintesc sa ma fi uitat la fotbal (de prin anii 70). Si inca una: imi place Becali la fel de mult ca si tie…
mosh Califar • 23 aprilie 2008, 7:32
Un exemplu de „curvasarie” jurnalistica. Uite din cauza asta nu vei ajunge niciodata mai tolo la performantele altora . Nu te mai compara cu cei de afara. Aia n-ar avea obrazul ca a doua zi dupa ce au strigat „HOTII” sa vina sa aplaude corectitudinea. O sa zici ca ai un merit prin blogul de ieri. O sa-ti raspund ca incet-incet devii la fel de cenusiu ca si fotbalul pe care-l comentezi. E fotbalul nostru putred? Da. Dar are ziaristii pe care-i merita.
Mai bine treci la politica cu care cochetai intr-o vreme, probabil gelos pe gregoar. Acolo macar daca strigi HOTII o sa te creada lumea, nu risti nimic.
raptor • 23 aprilie 2008, 7:57
bine ca s-a terminat 1-1!!!decit steaua campioana,mai bine cisiga***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)cfr!!***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) la amindoua si lui rapid!!!FORTA DINAMO!!
c • 23 aprilie 2008, 8:00
Cred ca te referi la gesturile lui lacatus cind spui ca fotbalul s-a intors acasa. Si mai las-o moale cu templul…
byby • 23 aprilie 2008, 8:03
CORECT!?
Probabil ca marea majoritate a stelistilor si-au dat seama ca nu se merita un titlu luat incorect cu sprijinul brichetarilor , ciobanilor , mieilor , berbeacului etc…Mai bine locul doi desi si acela este luat prin frauda Rapidului!
Sa traiti sanatisi!
Buldogul • 23 aprilie 2008, 8:11
Mai cumpara cineva gsp? Eu cred ca dupa aceste articole succesive ale dlui Tolontan, NU.
Dic Lofenac • 23 aprilie 2008, 8:22
De acord cu tine in chestiunea templului pentru ca istoria iti da dreptate ! Treaba cu suspiciunile de blat si faptul ca egalul confirma ca sa jucat pe bune este insa o masinatiune gazetareasca care din pacate o practici si tu ….Steaua a gresit prin tactica de aseara , Lacatus a gresit si unii jucatori care au devenit penibili pentru Steaua iar ciobanul asa contestat cum este avea dreptate …nu trebuia sa neglijezi apararea din ,moment ce erai in avantaj ….cateva greseli de arbitraj (ofsaid sanctionat aiurea la Pepe si mingea in out de poarta la golul lu’Poli )dar una peste alta un rezultat corect jucat pe teren…
Parerea mea : Steaua are sanse minime sa ia 9 pc din ultimile meciuri ca sa fie sigura de campionat (dar nu e imposibil ) …CFR trebuie sa ia tot 9 ca sa fie sigura ca are sanse dar si aici este problematic insa sunt acum dupa 1-1 cu Poli in pozitia favoritilor ….
Becali nu va lasa aceasta neglijenta a fotbalistilor sai nepedepsita …si cred ca cele 9 vor fi butonate in urmatorul fel : cu Dinamo va fi o chestiune de orgoliu care tratata dupa forma echipelor ar putea aduce 3 pc Stelei (doar prin travaliu) , Craiova se va preda dupa cum il stiu pe Mititelu in relatia cu CFR, Buzaul va veni ca la congresul XIV al partidului daca Steaua va avea cele 6pc din partidele de mai inainte …
O sansa mai exista deci pentru Steaua dar este grea si foarte mica …
Fortza Steaua !!!!
Dany • 23 aprilie 2008, 8:23
Suferim de scenarita si trebuie sa recunoastem ca si voi ziaristi sustineti aceasta stare.
***(spam publicitar)
Caligula • 23 aprilie 2008, 8:28
Mult amatorism in presa din Romania. Nu sunteti cu nimic mai buni decat Gigi Becali.
Rusine !! Nu doar GSP ci intregii prese din Romania. Imi amintesc acum sa aceleasi suspciuni erau si inaintea meciului de la Iasi.
zoltanul • 23 aprilie 2008, 8:32
Stimate domn Tolontan!
Nu ati spus nimic de faptul ca Dumnezeu si-a luat privirea de pe „Templu” s-au si-a intors-o spre (depinde de care parte a templului stai), ca D-zeu l-a maniat pe „Arhanghelul Rusinii”, ca Pastele ortodox care va sa vina ne va gasi pe toti mai curati, mai sfinti, mai neprihaniti.
Daca fotbalul a ajuns religie in Romania propun ca de maine sa avem in toate scolile din tara icoane cu episcopi de club care bat suporteri, cu preoti care arunca cu ghete in fotbalisti, cu mitropoliti care fug cu valizele de la un stadion la altul sau cu patriarhi – usa de parnaie.
gilos • 23 aprilie 2008, 8:43
Principalii bolnavi de scenarita sunteti voi gazetarii. Unii dintre voi nu stiu si nu pot scrie despre sport ci numai despre scandaluri, jigniri, calomnii, acuze …totul neverificat si doar pt rating. Cand vom scapa de voi, si cand vom avea gazetari sportivi pregatiti, altfel va arata sportul romanesc.
presa de r.ahat • 23 aprilie 2008, 8:47
am si eu o moca observatie.la voi „ziaristii” meciurile sunt corecte numai daca nu bate steaua.altfel sunt blaturi.
domnisoara lovin • 23 aprilie 2008, 8:53
mai…nea autorule,
mai ramane s-o felicitam pe stelemeaua ca a jucat corect!!!
s-a intors fotbalul acasa pe stadionul de langa cimitir zici???
da’ la meciurile cu cfr-ul si urziceniul, unde era fotbalul???
zici ca acu’ se poate decide totul pe teren? pai si cu ce s-a intamplat pana acuma, ce facem? amnistiem?
ieri vorbeai de parchet, azi ai cazut in extaz ca totusi s-a jucat corect aseara.
nea autorule, te citesc de mult timp, da’ rar ai dat asa o gherla, un articol asa patetic…
mi-e mie jena de tine…
domnisoara lovin • 23 aprilie 2008, 8:57
Dic Lofenac on 23 Aprilie, 2008 8:22 am
—
cam astia sunteti voi…cum o fi, numa’ sa castigati…
cam balnaviori, saracutii de voi…
domnisoara lovin • 23 aprilie 2008, 8:59
221. starea in care constipatiile s-au suflecat in barba on 23 Aprilie, 2008 4:54 am
—
foarte tare.
felicitari!
domnisoara lovin • 23 aprilie 2008, 9:00
222. requiem on 23 Aprilie, 2008 5:18 am
—
te rog sa ma ierti, da’ esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)de-ti put urechile…
da’ la o oaie ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) nici nu e de mirare
mosh Califar • 23 aprilie 2008, 9:03
Mda, credeam ca numai mie mi s-a facut scarba de GSP. Observ ca inafara de fanatici si ultrasi analfabeti cam toata lumea zice la fel …Trist pentru tine tolo.
RELU • 23 aprilie 2008, 9:23
D-LE TOLONTAN, VA ROG FRUMOS SA LUATI MASURI CU ANGAJATUL DVS. D-L MARIUS MARGARIT. EU INTELEG CA FIECARE ARE O ECHIPA DE SUFLET, DAR MESERIA DE ZIARIST INTELEG SA O FACA IMPARTIAL.EXPLICATI-MI, VA ROG CE INSEAMNA „PAREA UN FILM URAT PE CARE L-AM MAI VAZUT” ATUNCI CAND A DAT STEAUA GOL. PENTRU MINE INSEAMNA CA A SUFERIT ORI DE CATE ORI A DAT STEAUA GOL.NU AM REACTIONAT NICIODATA CAND S-AU FACUT CRITICI ADEVARATE REFERITOR LA STEAUA DAR ASA CEVA ESTE INADMISIBIL. CREDETI-MA
eugen • 23 aprilie 2008, 9:31
din pacate constat ca gsp a devenit o anexa a stirilor sportive prezentate de niste fete care habar nu au cite serii sunt in liga a 2/a. Ele stiu doar sa zimbeasca ca proastele. gsp nu trebuia sa imite acest stil imbecil. e clar ca voua, bucurestenilor nu va convine ca steaua, cu toate hotiile pe care le/a comis, poate pierde campionatul. CE/I ASA MARE SCOFALA CA POLI A JUCAT CORECT?
RELU • 23 aprilie 2008, 9:34
NU SE VORBESTE INCEPAND DE ETAPA TRECUTA DECAT DE STEAUA-POLI. FRATILOR, MAI SE JOACA UN MECI CFR-VASLUI DESPRE CARE NU SE SPUNE O VORBA. INTREB SI EU: O FI BLAT? DE CE NU APARE „ARHANGHELUL PORUMBOIU” CU DECLARATII RAZBOINICE? BRAVO, D-L TOLONTAN PT ARTICOL. SA-I RASPUND UNEI PERSOANE DE MAI SUS: AMANDOUA AU BENEFICIAT DE AJUTOR IN UNELE MECIURI. AI UITAT PE GIULESTI OFFSAID-UL DE 2 METRI AL LUI TRICA, SAU LOVITURI DE LA 11M ACORDATE ERONAT PT CFR? TURUL NU CONTEAZA? CULMEA ESTE CA DUPA JOCUL PRESTAT ASEARA AM VAZUT O ECHIPA CAMPIOANA: STEAUA
kop • 23 aprilie 2008, 9:37
Deci daca Steaua castiga e blat, daca si-o ia in freza e meci corect. Fantastic! 🙂
Tolontane, orice copil isi da seama ca e o campanie concertata impotriva Stelei in presa.
E incredibil ca lumea asta nu s-a saturat de oameni ca tine care distrug fotbalul romanesc, asa cum ai facut tu cand l-ai dat afara pe Piturca de la Nationala in 99. Romania isi merita soarta.
banatzan • 23 aprilie 2008, 9:39
„locul ales de fotbal să revină acasă pentru a risipi conspiraţiile a fost Ghencea.” Dar echipa „aleasa” a fost Poli TIMISOARA !nu bwzew,
vaslui, galati,mioveni, pandurii, faru, ceahlau, urziceni !(cred ca nu am uitat vreo stelutza)
ardeal • 23 aprilie 2008, 9:40
Toata tara e impotriva Stelei inclusiv Tolo! Sa fie de vina BRICHETA, FANUL, TUDOR (2 PEN.) BASESCU sau COMISIILE?
sirnorbi • 23 aprilie 2008, 9:46
ar trebui sa va cereti scuze, toti ziaristii pt ca ati acuzat dealungul campionatului steaua de porcarii iar ei au facut egal cu buzaul si nici macar in ultimele etape nu blatuesc, cum fac toate echipele din euroipa si joaca doar pe teren. am pierdut campionatul, dar am demonstrat tuturor ca suntem cei ma corecti. RESPECT STEAUA !
sirnorbi • 23 aprilie 2008, 9:47
@ARDEAL: de ce ar fi toata tara impotriva STELEI? DE CE? ce vina are steaua ca suporterii rapidului au aruncat cu obiecte in teren? CE VINA? ce vina au jucatorii sau suporterii ca iubesc culorile unui club patronat d eun bou?
sirnorbi • 23 aprilie 2008, 9:49
@tolontan catalin: FOTBALUL A REVENIT ACASA PT CA STEAUA NU A CASTIGAT??? CAT D EPATETIC, CAT DE SUBIECTIV! INCREDIBIL! ESTE INCREDIBIL IN CE HAL A AJUNS PRESA SPORTIVA DIN ROMANIA. E STRIGATOR LA CER. ZIARISTII AR TREBUI SA FIE OBIECTIVI!!!
elkjaer • 23 aprilie 2008, 9:52
S-a jucat corect ptr. ca nu mai antreneaza oli la timisoara.Pardon,marele antrenor oli.ghencea nu este nici un templu al fotbalului.Tolo,ati becalizat fotbalul romanesc.tineti mereu hangul stelei.
Adi • 23 aprilie 2008, 9:54
Am tot vazut aseara ca si Lacatus si Jiji au spus ca trebuie sa castige ultimele 3 meciuri pentru a fi campioni…ce sa intelegem ca meciul cu Buzaul nu conteaza si ca victoria e dinainte obtinuta? :)) Stiam si noi asta, dar nu ma asteptam la asa sinceritate de la pacatosul numarul 1 din lume (JIJI)
jimmy • 23 aprilie 2008, 10:09
STEAUA !!
ciortanul • 23 aprilie 2008, 10:10
Ca de obicei… Daca STEAUA invinge este blat iar daca nu, este corect. FORZA STEAUA ! Pt noi ramai cammpioana absoluta.
george • 23 aprilie 2008, 10:11
tolo ce zici de gestul lui lacatus de la sfarsitul meciului? eu sunt stelist dar mi-e scarba de ce a facut. cum naiba sa mai ceri de la suporteri sa fie civilizati dc antrenorii sar la bataie…. pacat de numele stelei ca a incaput pe mana unui cioban si a unui golan.
elle • 23 aprilie 2008, 10:13
anul trecut …steaua a jucat in liga din mila noastra …si au mai fost si aroganti…anul asta o sa piarda campionatul in meciul cu Dinamo …
jimmy • 23 aprilie 2008, 10:20
„In aceasta seara am pierdut doua puncte” spunea Chivorchian dupa meci. Ce naiv, ce naivi sunt fanii timisoreni, ce naiv patron au, INCREDIBIL DE PENIBIL! Poli a fost de departe cea mai slaba echipa cu care a jucat Steaua in Ghencea in acest campionat, din pacate nu am profitat. Aparare varza , spatii imense, marcaj zero, toate astea s-au vazut in jocul lui Poli aseara, dar nici un analist nu spune nimic ( domnule „specialist” Vochin nu spuneti nimic?!). Pe scurt Poli Bragadiru e praf, voi nu vedeti un lucru atat de evident,chivorchianule si iancule??!! Obiectiv: castigarea campionatului la anu’. INCREDIBIL! mai ales ca suporterii din Bragadiru chiar cred. Poate si eu credeam dar cu o mica completare: la anu’ si la multi ani.
Vali_B • 23 aprilie 2008, 10:20
Poli a facut ce trebuia sa faca orice echipa din campionat- sa-si joace sansa corect! Trei meciuri a jucat Steaua pe bune in aceasta primavara: cu Iasi (pierdut), cu Timisoara (egal ) si cu Rapid (intrerupt cand era condusa). In rest, mai voalat sau mai direct Steaua a fost ajutata de arbitri si de adversari sa castige „impresionanta” serie de 10 meciuri. Cum spunea si Cartianu aseara pe Telesport, Steaua de acum nu are anvergura si forta de a castiga cinstit atatea meciuri consecutiv.
Nu ar trebui sa facem un titlu de Glorie ca Steaua a jucat cinstit! Nu e normal acest lucru? Tocmai aceasta mirare ca Steaua si poli au jucat cinstit pune la indoiala corectitudinea celorlalte meciuri ale Stelei. Poate ca nici CFR nu merita titlul la modul cum joaca si poate ca nu e moral ca CFR sa intre direct in Liga Campionilor cu punctele aduse de Steaua (in principal), Rapid si Dinamo in ultimii ani. Dar nici nu le poti cere sa se dea deoparte. Asta este regula jocului. Macar sa faca si ei ceva puncte anul asta, dupa ce s-au facut de ras cu cipriotii anul trecut.
Sa speram ca macar aceste ultime etape se vor juca corect. Sper sa se faca dreptate si sa castige cine merita (putin mai mult)