TOLO.RO
K1 în exces naşte un arbitru precum Ivan. Rar s-a văzut în Liga 1 un arbitraj care să încurajeze violenţa, aşa cum a făcut-o aseară „centralul” de la CFR – Vaslui. Pentru că n-a dat „galben” cînd trebuia, s-a trezit în teren cu intrări de „roşu”. Nu le-a arătat nici pe acestea şi atunci a apărut ambulanţa unde s-a suit Nuno Claro. Jucători din ambele tabere meritau eliminaţi!
miercuri, 23 aprilie 2008, 10:19
K1 în exces naşte un arbitru precum Ivan. Rar s-a văzut în Liga 1 un arbitraj care să încurajeze violenţa, aşa cum a făcut-o aseară „centralul” de la CFR – Vaslui. Pentru că n-a dat „galben” cînd trebuia, s-a trezit în teren cu intrări de „roşu”. Nu le-a arătat nici pe acestea şi atunci a apărut ambulanţa unde s-a suit Nuno Claro. Jucători din ambele tabere meritau eliminaţi!
Ivan are serioase probleme în a înţelege contactele pe un teren de fotbal şi preocuparea FIFA împotriva violenţei. Cum a ajuns un astfel de arbitru în prima divizie? !!!
Sau mai e o explicaţie. El a intrat în joc derutat, pentru că l-a interesat altceva. De pildă, să nu vadă două penaltyuri în favoarea CFR. La al treilea 11 metri probabil că le-ar fi dat un corner 🙂
Urît final de campionat cel în care nu ştii ce e mai rea: incompetenţa sau intenţia?
Dorin Spoaller • 23 aprilie 2008, 22:37
Cat despre acea faza cu portarul CFR-ului , se poate spune fara problema ca a fost un „umar la umar” neregulamentar…Se dicteaza fault si indirecta pt clujeni . Atat . Nu rosu , nu suspendare pe viata si ce altceva ti-a mai debitat mintea…Poate ai tu alt regulamentar…Sau poate trebuia arbitrul sa astepte rezultatul analizelor de la spital si abia apoi sa se gandeasca daca impingerea a fost de rosu sau nu …
modsteaua • 23 aprilie 2008, 22:37
Vreau sa felicit Craiova si Dinamo care au facut un meci spectaculos, despre blaturi si insinuari…….. Astea se vand cel mai bine
Tinu • 23 aprilie 2008, 22:38
Cataline, dupa ce a facut la meciul Steaua Urziceni, cum ai comenta delegarea lui de catre Lupescu la acest meci? S-a manjit si Kaiserul?
fafa • 23 aprilie 2008, 22:38
Tolontan esti un ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
RIFLE • 23 aprilie 2008, 22:38
foarte ciudat TOLO…am vazut si eu meciul…
cred ca pe langa incompetenta mai este inca ceva FRICA …de alua o decizie…de a da un jucator afara..sau de a da un penalty…
arbitrii fara valoare…asta sunt…
violet_alex • 23 aprilie 2008, 22:38
irina esti o nulitate si iti permiti sa ii spui lu catalin sa ii fie rusine :))) rusine pt ce?? k nu face parte din turma din care provii tu?
hahahaha m-am uitat pe blogul tau dar cred k este evidentiat pt prostie, nimik altceva.
albanezuL • 23 aprilie 2008, 22:38
era si normal acest articol
despre joc vazut din avion se vorbeste numai in meciurile stelei
iar azi chiar nu ma asteptam sa vorbesti de arbitru ci de fanionul in coltul terenului sau gura tunelului cind intri in vestiare
acest campionat nu mai merita vazut dar nici tu nu mai merit sa fii citit
toate cele bune
george • 23 aprilie 2008, 22:38
ok … scuze … am inteles, articolul nu era despre steaua. probabil ca ivan era preocupat sa nu dea penalty bietelor vietati ceferiste doar pentru ca este un om rau. sau poate ca actioneaza la indemnul unei conspiratii planetare anti-cfr. abia acum m-am lamurit asupra tentei articolului. inca o data, scuze.
anti gazeta • 23 aprilie 2008, 22:38
la ce meci te ai uitat dorellle… scuze tollonntttannnne…
prietenu’ lu’ tolo • 23 aprilie 2008, 22:39
pentru Dn.Tolontan si Dn. Vochin: analizati cu software-ul din dotare prestatia numarului 15 de la vaslui si hai sa vorbim dupa.
io d’acasa • 23 aprilie 2008, 22:39
domnule TONTOLAN AVETI DEOSEBITA DREPTATE,MAI DA-L ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) DE ARBITRU!ESTI UN OM DEOSEBIT!
radu • 23 aprilie 2008, 22:39
de mic eram stelist….dar steaua si becali a prierdut multi fani/alegatori dupa incidentele cu hagi…
nu mai suport sa il vad la televizor….simt ca ma plafonez in fata televizorului cand il ascult.Bine ca face fapte de caritate ca in rest nu e bun de nimic.Ma bucur totusi k nu a reusit sa cumpere si meciul cu POLI, si s-a vazut ca fara ajutoare steaua nu poate demonstra nimic.
un final rusinos de campionat si oricine ar reprezenta Romania in CL anul viitor nu va reusi sa adune mai mult de 2 puncte si atunci iara se vor aprinde spiritele.
Astept o campioana din provincie si daca acum nu va castiga CFR nu cred ca va reusi nimeni in urmatorii 10 ani.Trist!
Dorin Spoaller • 23 aprilie 2008, 22:39
Si , in final , sa va fie rusine ca nu spuneti nimic despre Dinamo – Craiova , poate cel mai frumos meci al campionatului….
Oaije • 23 aprilie 2008, 22:39
e bine ca esti obiectiv=)))esti o panarama de ziarist…nu ai treaba cu fotbalu…de golu lu cfr din offside clar de ce nu zici nimik???de penaltyul lu Vaslui de ce nu zici nimik???***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
clord • 23 aprilie 2008, 22:40
2 penalti-uri in favoarea CFR?????? Careeee? Ce meci ai vazut domnule Tolontan?
Hentul cu distanta intre mana si minge de 30 de cm si unul din sutele de plonjoane in careu ale echipe clujene? La asta te referi?
Ufffffffffff, prea multa partinire… mult prea multa.
Asta culmea, Cluju’ a avut 2 penalti si Vasluiul n-a avut… in prima repriza:))))
Mda…. chiar interesant!
Chiar v-au cumparat pe toti?
Peruschi • 23 aprilie 2008, 22:40
Pierde Steaua, toata lumea se bucura, pierde CFR-ul, toata lumea zice ca a umblat gigi becali la butoane. Pt CFR-isti: ati ajuns patetici daca in felul asta va justificati voi esecul, iar Tolontan nu are in ultimul timp ce face si va da apa la moara… Domnule Tolontan, dumneavoastra ati decazut rau din pozitia de jurnalist integru si ati apucato pe un drum gresit. GSP-ul a ajuns un ziar pro Paszkany si anti-Steaua, eu in locul Stelei nu va mai permiteam accesul la conferintele de presa organizate de club si nici nu le permiteam jucatorilor sa va dea declaratii. Sunteti patetici si nu faceti altceva decat sa instigati la violenta. Felicitari, Gazata Sporturilor = ziar de scandal, si nu de sport
Beli • 23 aprilie 2008, 22:42
Daca acela a fost hent inseamna ori ca vorbiti partinitor ori ca nu cunoasteti suficient fotbal. Iar de faza cu Trica, caci fault nu se poate numi, nici n-am ce discuta, n-a existat!
Concurentza ;) • 23 aprilie 2008, 22:42
Asa e, Cataline, un arbitru slab, care a fragmentat jocul, mai ales la 1-0, care a tolerat simularile grosolane ale clujenilor, care a validat un gol din ofsaid, care a tras cu Clujul de la un capat la celalalt al meciului. Trebuia galben la simularile in careu ale clujenilor, la protestele continue ale gazdelor cand se dadea, in fine, fault, pentru ca era prea evident. Si la proteste continue se da galben, nu? Si la doua galbene se da rosu. Pana una-alta, ai tu un rosu de la mine. Pentru simularea „jocului”, a meseriei de jurnalist. Nu ma astept la un raspuns. Esti prea ocupat sa-i ridici in slavi pe adversarii Stelei, o echipa care a castigat asa cum bine se stie si cu Dinamo, si cu Rapid. Felicitari, esti prototipul de ziarist roman. La ce tara avem, pe tine te meritam sa reprezinti breasla.
clarobscur • 23 aprilie 2008, 22:43
Tolo, m-am uitat inca de 30 de ori la faza cand Clujul a dat gol; sincer, a fost ofsaid la Diego Ruiz… merita CFR sa bata, dar a fost ofsaid; incearca sa revezi faza…
miki • 23 aprilie 2008, 22:43
vai voua ce patimiti pentru fotbal, sunt lucruri mai importante in viata, de ce va omorati voi ,va tociti nervii iar altii incaseaza bani!!!!!!!!!!!!!
andrei • 23 aprilie 2008, 22:44
cea mai buna dovada ca Tolo isi face bine treaba consta in faptul ca numarul celor care-l injura ca e pro Steaua e relativ egal cu numarul celor care-l injura ca e anti Steaua/pro alte echipe.
asy • 23 aprilie 2008, 22:44
bravo,domnule Tolontan,aveti mare dreptate. cum se face ca toti gresesc in favoarea stelei. e cel mai urat campionat vazut in viata mea
ARBITRU • 23 aprilie 2008, 22:44
MIE MI-AU SPUS SEFII SA-I LAS SA SA LUPTE,DAR PARCA ERAU MUIERI,I-AM ZAS LA SARBU’ ALA,BAI JUCARETULE DAI CU COTU-NGURA CE TE UITI LA EL „CA BROASCA LA SUDURA”DA-I CU COTU’ DA-I CU CAPU’,FREE FIGHT!PAI NU?
Irina • 23 aprilie 2008, 22:44
Chiar as vrea sa vad prevederea aia din Regulamnt, daca zici ca scrie acolo. Astfel de impingeri exista cu sutele intr-un meci de fotbal. Faptul ca cel impins a cazut peste un coechipier nu reprezinta motiv de sanctionare.
Numai comentatorul mai avea idei „geniale” sa fie eliminati jucatorii, daca arbitrul vede ca actiunile lor au consecinte mai grave. In ideea asta toti s-ar tavali in chinuri groaznice la fiecare contact.
Dar nu are rost sa intru in discutii de genul asta cu tine. Tenta ta e clara de ceva vreme. Dumnezeu sa te ierte, ca tot suntem in saptamana mare.
Concurentza ;) • 23 aprilie 2008, 22:44
O corectura mica… de stil: echipa care „a castigat asa cum bine se stie si cu Dinamo, si cu Rapid” este, evident, Clujul.
Vasile • 23 aprilie 2008, 22:45
Bun articol. Ivan a avut o prestaţie sub orice critică, şi, pornind de la declaraţia lui Berbecali, nu cred că faptul că toate greşelile sale au fost împotriva CFR-ului e doar o coincidenţă.
abureala • 23 aprilie 2008, 22:46
Esti uimitor cum dupa un astfel de meci tu mai poti sa apari sa spui ca a fost dezavantajata CFR-ul. Esti in afara realitatii. Si ce e grav e ca nici nu mai constientizezi ca nu esti singurul care a vazut meciul. Esti penibil rau …
puia • 23 aprilie 2008, 22:46
tolomace nu prea te-am mai injurat de mult de lene si plictiseala—dar imi atargi atentia iar prin comentariile tale de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Peruschi • 23 aprilie 2008, 22:46
Pt Concurentza: sa nu revenim la marele blat din CFR si Rapid, l-a vazut o intreaga Romanie…
george • 23 aprilie 2008, 22:47
inca ceva si am incheiat … nu prea are legatura cu articolul dar nu cred ca poti separa la acest moment cfr-ul de steaua si invers. asadar … poate ca atunci cand comentati nu va mai ganditi la becali care nu joaca si nici nu se afla pe banca tehnica. dar care se afla in campanie electorala. asta sa fie, de fapt?! loviti cu atata sete in steaua de frica unui succes electoral al lui becali?! stati linistiti, oamenii sunt mai inteligenti decat credeti … si incercati putina obiectivitate la adresa stelei … totusi, o merita.
Dorin Spoaller • 23 aprilie 2008, 22:47
NUMAI EU VAD OFFSIDE LA RUIZ ?????????????????????
clarobscur • 23 aprilie 2008, 22:47
in momentul pasei catre Diego Ruiz a fost ofsaid… clar ca buna ziua… poti trece si asta la greselile arbitrilor
danut • 23 aprilie 2008, 22:48
Draga GSP
tin sa va reamintesc in caz ca inca nu stiti sau va faceti ca nu stiti, ca la egalitate de puncte intre steaua si cfr , steaua este pe primu loc datorita meciurilor directe, bai nenorocitilor…nu cfr cum scrieti voi
Petrisor Socol • 23 aprilie 2008, 22:48
@Catalin Tolontan
Subiecte de media cand ne mai dai? 🙂
Multam
rasvan • 23 aprilie 2008, 22:48
bine zis, dar nu a fost vorba de incompetenta, ci foarte sigur de intentie, sa nu uitam cum la calarit dica pe stelea la meciul din ghencea, cu acelas arbitru la centru. prea multe coincidente in favoarea stelei nu credetzi
crisyman • 23 aprilie 2008, 22:49
LA INTREBAREA ”CAT DE JOS POATE SA AJUNGA UN ZIARIST?” NU POATE FI DECAT UN SINGUR RASPUNS: REPERATI-L PE TONTOLAN, PARDON TOLONTAN!!!
DIN ATATA SLUJ PE LA USI VISINII, ”MAESTRUL” TONTOLAN NU MAI POATE DISCERNE INTRE OBIECTIV SI SUBIECTIV, INTRE UN ALB EVIDENT SI UN NEGRU MURDAR, ASA CUM ESTE COMENTARIUL LUI. BAIETAS, DU-TE PE IMAS IMPREUNA CU COLEGUL DE CLANTA GEAMBASU SI CAND VA MAI REVENITI, UITATI-VA IN OGLINDA SI PAL(MUI)TI-VA RECIPROC, POATE ASA VETI SIMTI REALITATEA, SLUGI CE SUNTETI…
Titus • 23 aprilie 2008, 22:49
Ivan cel Groaznic!
abureala • 23 aprilie 2008, 22:50
@Dorin Spoaller
A vazut o tara intreaga. Numai Tolontan nu. El a vazut alt meci. De fapt avea articolul scris de ieri noapte. Si daca tot a stat toata noaptea sa-l scrie, ce mai … l-a publicat.
Dorin Spoaller • 23 aprilie 2008, 22:50
@danut
Nu ai dreptate . Bine au scris ei acolo , fiindca se ia golaverajul pana la sf campionatului . Numai dupa ult etapa , daca sunt 2 cu acelasi nr de pct , se ia in considerare meciul direct . Dar daca era invers nu stiu daca scriau :”Steaua a trecut pe primul loc”….
clord • 23 aprilie 2008, 22:51
miki, parol… facem lucruri importante, da’ nu trebuie sa ne mai si distram?
De ex GSP e cea mai buna distractie daca esti fan Steaua. O fi trecut Muresan cu primele de Pasti pe la redactia ziarului asta atat de interesant, inca de la Craciun?
Sau de la inceputul campionatului? Cat naiba sa coste o ofensiva cu penita antiSteaua? D-le Tolontan, ne dati un pret aprox? ca sunt curios… Ca daca nu e f mult facem cheta si poate dam si noi de-o bere… sau e mai mult?
Titus • 23 aprilie 2008, 22:51
CFR e ca si campioana .. Steaua nu are cum sa castige si la Craiova , si la Dinamo ..
Dinamovisti, spalati sezonul printr-o victorie in fata Diavolului!
Paracelsus • 23 aprilie 2008, 22:51
in seara asta am asistat la cea mai grandioasa piesa de teatru pusa in scena de cand s-a ivetat fotbalul , cei mai buni regizori ( muresan si porumboiu , porumboiu chiar are de unde sa invete , de la fiu’sau), cei mai buni actori ( jucatorii , reprezentativ fiind panait care a executat o lovitura libera in min 92 ca in curtea scolii ) si cel mai bun sufleur ( acest pseudo-arbitru – ivan ).
FELICITARI NOII CAMPIOANE A ROMANIEI – CFR CLUJ , SINGURII CORECTI SI ONESTI DIN FOTBALUL MONDIAL !
george • 23 aprilie 2008, 22:52
si ziceam ca inchei … NU, CU TOTII VEDEM OFFSIDE LA RUIZ!!!!!!!1
trenul galben • 23 aprilie 2008, 22:52
intentie amestecata cu o prostie incredibila
ernesto_che_guevara • 23 aprilie 2008, 22:53
la aceasta ora in Bucuresti sunt 13 grade celisus,nea Gicu de la 2 fumeaza o tigara la ghena,cainii din fata blocului latra…timpul trece,viata trece si e pacat.
noapte buna!
Andrei • 23 aprilie 2008, 22:54
V-am scris pe mail. Astept raspuns.
Peruschi • 23 aprilie 2008, 22:54
OFFSIDE LA RUIZ
Titus • 23 aprilie 2008, 22:54
Vaslui a jucat cu Steaua no comment iar cu CFR Cluj au mancat pamantul.. avea calcaiele incinse .. atata ardoare mai rar!! rusineeee pentru blatul din meciul Vaslui – Steaua ..
Dorin Spoaller • 23 aprilie 2008, 22:56
Ganditi-va la ceva . Acesti JURNALISTI nu stiau de la inceputul vietii ca vor deveni JURNALISTI . Asa ca , in adolescenta , 100% aveau o echipa favorita . Ei , voi credeti ca dupa ce au devenit JURNALISTI au sters cu buretele tot ? e IMPOSIBIL . E IMPOTRIVA NATURII . E clar ca toti tin cu o echipa sau alta , iar acest lucru implica o antipatie fata de adversarele acelei echipe…Simplu. Un jurnalist care spune ca nu tine cu nici o echipa din Romania , ca este obiectiv si impartial , da dovada de IPOCRIZIE .
Andrei • 23 aprilie 2008, 22:56
La ultima faza Panait s-a razbunat pe Steaua ca nu l-a pastrat in Ghencea si a tras de nu a mai putut.
Clare intentiile celor de la Vaslui!