Nervoşi pe Nicoliţă

Îl fluierăm pe Bănel şi nu ştim că ne fluierăm pe noi.

joi, 24 aprilie 2008, 12:36

Îl fluierăm pe Bănel şi nu ştim că ne fluierăm pe noi.

Fiţi sinceri! Ce vă enervează la Nicoliţă? Nu ceea ce este, ci ceea ce nu poate deveni! Îi reproşaţi stagnarea lui ca fotbalist. De un an de zile, stelistul reuşeşte şi greşeşte cam aceleaşi lucruri pe teren. A intrat în faza de plafon a carierei.

Măi, dar ipocriţi mai sîntem! Pretindem de la Bănel altceva decît facem noi. Sîntem imperfecţi şi mărginiţi, în profesie şi în viaţa personală, dar cerem unui jucător să progreseze mereu. Să pornească din Făurei şi să ajungă Beckham.

Ceva ar trebui să ne nedumerească în exigenţa inchizitorială care ne-a cuprins. Piţurcă şi-l doreşte în lot la Euro pentru calităţile lui. Ar fi bun să joace contra Franţei, dar nu contra Timişoarei 🙂 Îl vor Mutu şi Chivu, însă nu-l suportă tribuna din Ghencea. Nu vi se pare o severitate de operetă? În acest ritm al ghilotinei, va ajunge să fie huiduit, retroactiv, Lucian Bălan, o altă furnică din istoria Stelei.

Ca fiecare dintre noi, Bănel are limite. Numai că ale lui îl pot duce în duel unu la unu cu Ribery, Seedorf sau Zambrotta, timp în care noi vom face marcaj strîns la o cutie de bere 🙂

Comentarii (409)Adaugă comentariu

Petrisor Socol  •  24 aprilie 2008, 12:39

Romanilor le place sa arunce cu pietre in altii, dar mai intai ar trebui sa ne uitam la noi si dupa aceea sa aruncam cu fluieraturi.

g.w.bush  •  24 aprilie 2008, 12:39

ha?

razvan  •  24 aprilie 2008, 12:40

banel nu e bun nici macar de cpil de mingii…. sa se duca la atletism caq fotbalu nu are treaba

g.w.bush  •  24 aprilie 2008, 12:41

nu are nici o legatura domnule tolontan , aveti dreptate intr-o privinta, asa suntem noi romanii, sarim imediat la gatul cuiva nevazand ca suntem de zece ori mai penibili ca acel cineva, insa la momentul actual banel(poate si datorita suporterilor care pun presiune pe el)NU MAI JOACA nici la 10 % din ce juca acum 2 ani

Ciprian 77  •  24 aprilie 2008, 12:42

Hai mai Tolo!!! chiar asa legat la ochi esti?! chiar nu observi ca e ceva timp are aere de vedeta!? schimba masini peste masini, o cauta cu lumanarea pe la Braila prin discoteci, ii sticlesc ochii dupa vedete de TV…sunt foarte putini fotbalisti de prima liga care stiu sa centreze mai prost ca Banel! am impresia ca atunci cand are cate o centrare buna e pura intamplare! priveste evolutiile lui din ultimul an si jumatate, autogolul cu iasi, ratarea lui din meciul cu poli tm sa iti dai seama ca omul traieste in alta lue

krty  •  24 aprilie 2008, 12:42

asa e domne’tolontan…

dar totusi banel trece printr-o perioada mai nefasta a carierei si Lacatus greseste ca il trimite in teren din primul minut..

…pana isi revine..ar trebui sa stea pe banca putin..pt ca fiind in teren ii rau pt el si pt echipa..

Gaby  •  24 aprilie 2008, 12:43

Banel munceste pe teren intradevar, insa ca sa tinem piept Italiei si Frantei ne trebuie fotbalisti nu muncitori …muncitorii sa se duca pe santier…noi vrem footbalisti adevarati….!

GeRRarD  •  24 aprilie 2008, 12:43

in ultimele 2,3 etape banel incepuse sa isi revina..dar in meciul cu timisoara a fost foarte foarte slab..e ceva cu el..ii este frica sa traga la poarta ..nu stiu ar trebui sa exerseze la antrenamente suturi la poarta din actiuni..si sa indrazneasca mai multe in meciuri..tinand-o tot asa nu face nimic..si ma refer la faza din primele minute in meciul cu timisoara..

bau uau  •  24 aprilie 2008, 12:43

Tu stii ce vb??? Tu esti ziarist???? Tu tonomatule cata dreptate ai,stagnarea fiecaruia dintre noi sta in perioade mai proaste nu in nestiinta.
Sa inteleg ca tu esti intr-o perioada din aia mai critica,asemeni lui Nicolita si de asta ai scris mizeria asta de articol.Gata am inteles!!
Pai iti urez sa te trezesti si sa nu mai iei in brate non-valori.

eu  •  24 aprilie 2008, 12:43

nu cere nimeni de la nicolita mai mult decat poate!nu a zis nimeni ca nu e fotbalist bun dar,sa zicem,ca nu prea e in forma!
daca o tine tot asa nu are un viitor prea frumos la STEAUA!

ESTI_RIDICOL_tolontan  •  24 aprilie 2008, 12:44

Reguli GSP
„In comentariile dumneavoastra va rugam sa va referiti doar la articolul/editorialul in cauza si sa nu atacati autorul.”
Ce????!!!!!!! Adica cum vine asta?!!!
Domnule tolontan va rog sa scrieti ca a fost furata flota Romaniei dar…nu atacati autorul furtului! 🙂

g.w.bush  •  24 aprilie 2008, 12:44

am si eu o intrebare , off topic, de ce permiteti ca in ziarul la care prestati si dvs dintr-o pozitie destul de impunatoare, permiteti articole de genul celor aparute acum doua zile cu asa zisa cearta dintr iancu si becali?am urmarit acea „cearta” care NU A EXISTAT.si atunci de ce?numai ca face trafic o stire d’ aia?nu sunteti cu nimic mai sus de idiotul de ivanovici care numai din asta traieste…astept un raspuns.fiti mai drepti ca pierdeti din credibilitate pentru niste amamtori care cauta doar scandalul…astept un raspuns

Radu M  •  24 aprilie 2008, 12:44

Asa-i, toata lumea-i injura pe cei ce muncesc. Si Banel e muncitor, pe teren. Care-i curat sa arunce primul piatra!

dan  •  24 aprilie 2008, 12:44

Am dat examen auto ieri. Am luat la sala 25, le am cu decretu’. Tinand cont ca urmeaza licenta, master…am zis sa dau bani la traseu, sa scap mai repede…si sigur! Insa instructorul nu a dat banii mai departe, asa ca am picat! In concluzie: Daca nu aveti mare incredere in instructor…mai bine lasa…Asta voiam sa spun!
aaa, si de Nicolita…Nu ai ce sa ii ceri. Am fost la meci…nu mai merge, frate, e limitat…Sunt convins ca nu mai prinde niciun meci! Hai ca v-am lasat!

Liviu  •  24 aprilie 2008, 12:45

Stai linistit, ca Piti nu si-l doreste ca sa execute lovituri libere in minutele de prelungire contra Frantei…. Daca vroiai sa-l ajuti scriai klar ca Laca trebuie sa-l foloseasca la ceea ce stie, nu la ceea ce ar vrea el (Laca) sa stie!!!!!!

ss  •  24 aprilie 2008, 12:45

hai bre nea tolo ..ai ajuns sa i iei apararea lu banel ?? .. cre ca matale incerci sa muti centru atentiei de pe problema reala catre alta mult mai umana si induioshatoare ,ca banel e si el om si poa sa greseasca … problema e ca fost umflat ca un balon de sapun atunci cand cica era n forma , iar ceea ce vedem acum este un fotbalist submediocru care nu stie nici pasii de baza ai fotbalului… asta i ceea ce deranjeaza acum cel mai mult ..d-apai sa i mai ceri sa dribleze , sa faca stop , preluare ..etc

Costinvlad  •  24 aprilie 2008, 12:46

Bun articol cu mici exceptii Banel a fost intradevar mereu la fel un fotbalist mediocru care comite aceleasi greseli : alearga mult , e muncitor dar nu il ajuta procesele cognitive!!
Nu are rost sa injuram un jucator care niciodata nu a jucat mai bine…el a fost constant saracul…impresia noastra despre el a fost inconstanta!!

un clujean  •  24 aprilie 2008, 12:46

Banel e foarte bun sa joace la steaua. neaga, lovin si badea la fel.pacat ca nu mai joaca surdu. si sa ramana lacatus antrenor si la anul.
Asa sunt sigur ca vom castiga campionatul !
HAI LACATUS !

1on  •  24 aprilie 2008, 12:46

Echipa de titulari a Stelei nu e centru de recuperare a moralului.

ionnis  •  24 aprilie 2008, 12:46

e varza banel. divizia B scrie pe el si pitzi il ia la euro.

ionu44  •  24 aprilie 2008, 12:46

Ne-ai cam jignit pe totzi aicea. Fiecare are o profesie si nu totzi ne-am nascut fotbalisti. Ai avut o remarca de prost gust la sfarsit. Imi aduc aminte cand ai facut misto de Saban si de Carlos si de Griffiths ..etc. Atunci nu erai si tu la o bere?

mosh Califar  •  24 aprilie 2008, 12:46

Daca e o subtila autocritica/parabola despre „ziaristul care ar trebui sa fie Tolontan ” , articolul asta e chiar bun.

morosanul  •  24 aprilie 2008, 12:46

Felicitari pt articol,ai avut,ai,…sper ca vei avea si pe viitor aceiasi coloana vertebrala.

meth  •  24 aprilie 2008, 12:47

nu este corect sa fie fluierat cand joaca prost,el ar trebui sa fie sustinut de toti,imbarbatat,ptr ca acest baiat a facut multe lucruri bune atat ptr Steaua cat si ptr natioanala.Este adevarat ca nu are tehnica si ca in anumite momente este chiar rudimentar,dar alearga intr-un meci cat altii in zece, si are si un caracter de nota zece.suporterii stelisti ar trebui sa fie alaturi de echipa Steaua tot timpul,nu numai in momentele frumoasa…deci,incurajati-l pe acest baiat tr ca,cred ca merita…

J o h n s o n  •  24 aprilie 2008, 12:47

Nicolita pune suflet dar fotbalul modern se joaca deseori cu creierul.Nicolita nu-l are,el alearga si bate auturi,nu mai centreaza,nu mai suteaza,nu combina,nu dribleaza,nu deposedeaza…Atunci ce face ? Nimic,face figura de baiat bun de care ti se face mila si-n ajutorul caruia sari ca ars sa fie lasat in pace.De acord insa etapele astea sa mai stea si pe Banca.Si Beckham a stat si Ronaldinho sau Maldini…Doar Nicolita sa nu stea pentru ca are guri de hranit p-acasa.Pai cine n-are ? Steaua are suflete de hranit cu performante.Milioane de suflete !!!!!!!

VladuTz  •  24 aprilie 2008, 12:47

Nu este vorba ca ar fi limitat , este 0 la capitolul tehnica. Eu il apreciez pentru ca da totul pe teren , dar un MIJLOCAS trebuie sa stie cu mingea ! Pana si un inchizator trebuie sa stie cat de cat ! El ar fi bun ca fundas (oarecum) in nici un caz pe acest post pe care este folosit la Steaua si mai ales in sistemul cu 3 jucatori in spatele varfului impins !
La nationala e bun pentru ca face faza defensiva mai bine ca fl. petre , iar cand joci cu italia , franta si olanda chiar ai nevoie de asa un jucator.

Florin  •  24 aprilie 2008, 12:47

Banel joaca foarte bine, dar atunci cand nu are mingea la el, cand are mingea pt el lucrurile se complica.
E un proverb care i se potriveste: De fugit, fug si caii, cu varza e mai greu”

China  •  24 aprilie 2008, 12:48

Il vor Mutu si Chivu? De unde stii tu ca il vor. Eu nu il infierez pe Banel ca sunt dinamovist. Publicul e normal sa fie exigent.
Dupa ce l-am ridicat in slavi pe Banel, ca e mare si tare si are oferte si o ajunga si o faca, acum vrei sa nu fie fluierat la cum joaca? Hai ca esti culmea. Trece printr-o pasa proasta. Daca e bun o sa depaseasca momentul. Daca nu, altul. Asa ar trebui sa fie in orice domeniu. Altfel are de suferit echipa.

andrew  •  24 aprilie 2008, 12:48

tolo ai dreptate aici! nicic mie nu mi se pare normal ca un jukator sa fie huiduit[asta o spun ca fan al stelei}! nu zice nimeni mai scapi o injuratura 2 printre dinti dar sunt totusi jukatorii nostri nu ai alte rivale! dar asta e mentalitatea omanului nu ai cum sa o schimbi nici in 100 de ani! tin minte o faza memorabila la steaua-real acel 1-4 de pe ghencea cand a iesit paraschiv toti au inceput sa il huiduie si sa il injure iar cand a intrat ronaldo multi parca aveau orgasm de cat de entuziasmati erau de parca ar fi castigat steaua! un prieten de al meu indignat de acest fapt chiar i-a reprosat unui asa z-s fan modul in care s-a manifestat iar acesta foarte vehement a raspuns: „pai asta e jukator ma nu ca muratura de paraschiv! asta e mentalitatea romanului de c… in general!

Lokomotiv Bucuresti  •  24 aprilie 2008, 12:48

Un articol foarte foarte prost.Nu inteleg de ce toata mass-media ii ia aprarea lui Nicolita.Asta castiga 240.000$ pe an plus prime, ca noi sa-l il sprijinim cand trece prin momente grele si sa-l intelegem?Asta nu poate sa faca un dribling sa dea o centrare sa dea gol 1 la 1 cu portarul nici macar sa treaca in viteza de alt jucator( care ar trebui sa fie atuul sau),nu ridica ochii din pamant NU GANDESTE.Este un jucator mediocru, si vad ca toti sprijina mediocritatea.Suporterii Stelei l-au huduit pentru ca un jucator de nspe mii de ori mai talentat ca el e tinut pe banca de rezerve pentru ca Banelinho sa prinda si el un loc la Euro.In loc sa tragi concluzii idoate de ce il huiduie lumea pe Nicolita mia bine ne-ai arata statisticile: cate minge sunt pierdute de el, cate atacuri se opresc la el, procetajul cetrarilor reusite, procetajul driblingurilor reusite, si atunci ai vedea de ce il huiduie lumea pe Banel

Alex_d10s_steaua  •  24 aprilie 2008, 12:49

Banel, Banel Nicolita un pusti din Faurei care uimea Ghencea prin daruire si respect.Ajucat bine un an un an suu0-mpic si gata a ajuns in momentul in care nu mai poate nu ca nu vrea….E d ajuns Banel e tipul d fotbalist pe care te poti baza odata la 4-5 luni…..nu trebuie sa-l huiduim pe Banel nici PE REGE(LACA) ca il baga trebuie sa ne fluieram pe noi……!era bun Banel cand marca pe Giulesti,cu Betis era bun atunci?Momentan standardul lui Banel se opreste aici dar trebuie sa fim langa el pentru ca el a fost langa noi mereu……………nu-l mai fluerati pe Banel….nu aveti dreptul….nu va convine jocul lui nu veniti la stadion…UN SUPORTER ADEVARAT E LANGA ECHIPA SI LA BINE SI LA RAU NU NUMAI LA BINE……rusine celor care l-au fluerat pe Banel cu Timisoara………Multa bafta Banel suntem langa tine noi adevarati Stelisti te respectam,te iontelegem si te sustinem….

alex z  •  24 aprilie 2008, 12:50

cu tot respectulnu prea aveti dreptate.spuneti ‘ca cerem unui jucător să progreseze mereu. Să pornească din Făurei şi să ajungă Beckham.’ pai au pornit altii din alte zone mai oropsite si sunt mai buni decat backham dar nu sunt mediatizati ca ;superstarul’.de ce nu ati amintit ca,declinul sau a inceput odata cu degradarea vietii personale,viata din afara stadionului,anturajul sau….si sa fim sinceri sunt altii care ar avea mai multe sanse de reusite intr-un duel unu la unu cu Ribery, Seedorf sau Zambrotta.nu sunt stelist dar la ce prestatie are in ultimul timp nicolita la echipa galeria are dreptul sa-l fluiere si huidue.mai ales ca asta este meseria lui pentru care e platit.cu respect

Ionut  •  24 aprilie 2008, 12:50

Ar fi o mare pierdere pentru Suedia!
Cele mai tari driblinguri si goluri marcate de Zlatan Magnificul

http://bestvideosakin1985.blogspot.com/2008/04/player-zlatan-ibrahimovic-magnificul.html

ilie  •  24 aprilie 2008, 12:51

Tolo, si ce vroiai sa facem sa aplaudam? Ajunge atata cocolosala – nu mai incuraja mediocritatea si greseala – Banel a fost iertat de prea multe ori – dar acuma a fost prea de tot. Nimeni nu zice ca Banel sa fie Zidane, dar chiar a invatat sa centreze si sigur stie – cand trebuie este aplaudat – dupa tontogol.

VONICA MARCEL  •  24 aprilie 2008, 12:51

Domnule Tolontan , fac parte dintre multii suporteri care l-au fluierat pe Banel Nicolita marti seara pe stadionul Ghencea . Ca fiecare dintre noi , Banel , dar mai ales altii , ar trebui sa vada mai bine decat tribuna ca el nu mai joaca ! Eu personal nu cred ca titularizandu-l asa la nesfarsit il ajutam pe Banel sa treaca peste plafonarea asta a carierei , asa cum spuneti d-voastra !Si daca eu am vazut bine , marti seara Banel , in ciuda faptului ca nu juca nimic , a fost un fel de MVP-UL meciului in conceptia marelui antrenor Marius Lacatus , acesta facand din Bnael cand atacant , cand mijlocas , dar mai ales fundas ! Si ce nu vede nimeni , este faptul ca , toti care l-au fluierat pe Banel , vroiau defapt sa il fluiere pe Lacatus ! Dar din respect pt. Lacatus , si-au varsat nervii pe el . Eu personal ma intreb cat o sa mai reziste Lacatus pana ce va fii mai fluierat ca BANEL NICOLITA ! Va multumesc ca a-ti avut rabdare sa cititi aceste randuri , si VA DORESC UN PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI !

la radio  •  24 aprilie 2008, 12:51

Robero Carlos, Serjio Ramos, ce interventie are Petre Marin!;recuperam,ce bine simte Petre Marin jocul!, pasa la Ovidiu Petre , Banel Nicolitaaaaaaaaaaaa!!! Nu se poate asa ceva!!!

=)) ce bine simte Banel Nicolita jocul ,mai ales la faza aia =))

George  •  24 aprilie 2008, 12:53

Cataline, problema nu e ca banel numai creste ci doar ca el numai joaca ce a jucat!!!

vasile  •  24 aprilie 2008, 12:53

nu spun sa plece de la steaua dar sa nul mai bage ca titular ca poarta ghinion. sa fie introdus dor cind steaua conduce cu cel putin 2-0

Gogu Dumitrache  •  24 aprilie 2008, 12:53

D-le Tolontan, amintiti-va de vorbele lui Dinu Cornel : „Nicolita este un baiat muncitor, dar terenul de fotbal nu este santier”. Degeaba vrea saracul, daca nu poate. Si sa recoastem ca tehnica nu este nici pe departe punctul sau forte, ba mai si incurca portile…

AIM  •  24 aprilie 2008, 12:53

Stai sa vezi ce o sa-l mai vrea Piturca cand o da vreun autogol intr-un meci important la nationala sau cand o sa dea o tranformare in loc de centrare intr-un moment cand ai nevoie de gol ca de aer.

Cu toate acestea nici eu nu sunt de acord cu huiduirea propiilor jucatori. Nu de alta dar nu rezolvam nimic.

P.S. Tolontane, de la o vreme parca iti scrie Buzarin articolele :).

florin cutitoi  •  24 aprilie 2008, 12:54

Bun articol.

cristi din braila  •  24 aprilie 2008, 12:54

balanel ,al nostru sa vina vreo 2 ani inapoi pe la Braila si sa joace pe nimic ca sa-si de-a drumul la joc caci are capul plin de euro-i si nu mai stie ce sa faca cu ei si se tot gandeste si iar se gandeste si nu mai stie cand joaca ce trebuie sa faca.asta se intampla cand te zapaceste euro-iul.

alexp  •  24 aprilie 2008, 12:54

Nu poti sa i ceri sa evolueze…dar poti pretinde macar sa nu si o bage in propria poarta.
Nu poti sa i ceri sa faca minuni pe teren…dar poti pretinde macar sa nu alege cu bezmeticul fara minge.
Fotbalul nu se rezuma doar la alergat!

LFC  •  24 aprilie 2008, 12:55

Articolul e prost tolo.
Si mie imi este Nicolita simpatic
Si nu suport deloc poporul stelist .
Dar la ce bani primeste baiatul asta e varza cu carne !

ArTiSt_uL  •  24 aprilie 2008, 12:55

Sunt fotbalisti capabili sa duca o cariera intreaga la un singur club, si sunt fotbalisti care dupa un anumit ciclu se plafoneaza, iar cariera lor cere o schibare de echipa. Banel a cunoscut acest prag limita la Steaua. A jucat semifinala de Cupa UEFA, intr-o aventura europeana in care a facut meciuri absolut memorabile, iar aceeasi tribuna il aclama la scena deschisa. A castigat campionatul cu Steaua, a jucat in Champions League. Motivatia sa este nula in acest moment la Steaua. De automotivat, n-are de ce s-o faca. Fiindca nu are concurenta pe postul din teren, atat timp cat patronul Stelei, selectionerul nationalei, Mutu, Chivu, Tolontan de la GSP il apara cand joaca prost si-l vad cu totii titular nu doar la Steaua, ci si la Nationala.
Lasa-ne pe noi sa-l aplaudam cand joaca bine si sa-l injuram cand joaca prost. Pana la urma, noi suntem singurii de-aici carora ne pasa strict de Steaua, iar jocurile de interese ne sunt straine. Fiindca noi suntem singurii care intr-adevar IUBIM STEAUA.

radu stelistu’  •  24 aprilie 2008, 12:55

Faptul ca Banel e limitat se vede…
Dar de aici pina la a spune ca e bun sa-l tina pe Ribery e cale lunga.
Da, e adevarat, ca toata lumea spera sa ajunga un Beckam, dar ceea ce joaca acum il face sa fie recomandat nu la Roma sau Fiorentina sau mai stiu eu ce cluburi, ci la o echipa din Romania la care sa o ajute sa evite retrogradarea respectiv sa promoveze in liga 1.
Imi pare rau de el, dar daca nu incepe sa joace ceva, poate pleca de la Steaua, si mi-e frica de faptul ca daca Piturca o sa-l faca titular la Euro, poate Mutu&Co sa joace cel mai bun fotbal din cariera si tot sa nu cistige vreun meci datorita acestui Banel care ne arata din pacate ca tiganul nu se schimba…
L-am simpatizat pentru daruirea lui si modul cum alearga pe teren 90 min., insa in ultimul timp daruirea l-a parasit, iar un jucator care stie doar sa alerge e bun doar de titulatura de alergator de fond si semifond nu si de aceea de fotbalist.

subti  •  24 aprilie 2008, 12:55

domnule tolontan,va stimez foarte mult!aveti dreptate in parte dar totusi nationala este o selectionata a celor mai buni jucatori ai momentului.si sincer nu vad cum banel este cel mai bun jucator de banda dreapta roman al momentului.la asta ar trebui sa s gandeasca si oamenii care iau decizii.banel ar trebui sustinut moral nicidecum injurat.dar asta nu inseamna sa il bage de mila in echipa nationala.banel ar trebui sa demonstreze ca merita acolo.dar nu poate demonstra asta stricand jocul echipei si alergand pe teren degeaba.toata lumea zice ca e muncitor dar asa cum a zis dinu d muncitori e nevoie pe santier…zic astea in speranta ca va redeveni acelasi banel din trecut.si asta o spune un rapidist.o zi buna sa aveti

observator  •  24 aprilie 2008, 12:56

„Il vor Mutu si Chivu?” e o afirmatie, fara acoperire. il vrea piturca, pt care fotbalul conteaza, uneori, mai putin decat slugarnicia si apartanenta la steaua. un pic mai multa acuratete nu strica. eu unul il doresc cat mai mult in echipa stelei si deloc la „nationala”. pt steua e un simbol ca si actualul sau antrenor si datorita rasei. asadar, la multi ani la steaua si lasa-ne ca in nationala nu meriti!

Flo G.  •  24 aprilie 2008, 12:56

D-le tolo.cand Beckham nu a mai fost Beckam a fost huiduit si a fost trimis pachet in USA,nu ne mai aburi!Ca alti suporteri ai unor echipe din Romania isi sprijina non-valorile,asta la Steaua nu se va intampla niciodata,indiferent ca e banel,dica sau altul,nu joci,pleci.

dan  •  24 aprilie 2008, 12:57

Ce sa caute penibilul asta la nationala? Nu mai joaca absolut nimic. Lui Ghioane nu i se da o sansa desi joaca foarte bine la Kiev…

Comentează