Nervoşi pe Nicoliţă

Îl fluierăm pe Bănel şi nu ştim că ne fluierăm pe noi.

joi, 24 aprilie 2008, 12:36

Îl fluierăm pe Bănel şi nu ştim că ne fluierăm pe noi.

Fiţi sinceri! Ce vă enervează la Nicoliţă? Nu ceea ce este, ci ceea ce nu poate deveni! Îi reproşaţi stagnarea lui ca fotbalist. De un an de zile, stelistul reuşeşte şi greşeşte cam aceleaşi lucruri pe teren. A intrat în faza de plafon a carierei.

Măi, dar ipocriţi mai sîntem! Pretindem de la Bănel altceva decît facem noi. Sîntem imperfecţi şi mărginiţi, în profesie şi în viaţa personală, dar cerem unui jucător să progreseze mereu. Să pornească din Făurei şi să ajungă Beckham.

Ceva ar trebui să ne nedumerească în exigenţa inchizitorială care ne-a cuprins. Piţurcă şi-l doreşte în lot la Euro pentru calităţile lui. Ar fi bun să joace contra Franţei, dar nu contra Timişoarei 🙂 Îl vor Mutu şi Chivu, însă nu-l suportă tribuna din Ghencea. Nu vi se pare o severitate de operetă? În acest ritm al ghilotinei, va ajunge să fie huiduit, retroactiv, Lucian Bălan, o altă furnică din istoria Stelei.

Ca fiecare dintre noi, Bănel are limite. Numai că ale lui îl pot duce în duel unu la unu cu Ribery, Seedorf sau Zambrotta, timp în care noi vom face marcaj strîns la o cutie de bere 🙂

Comentarii (409)Adaugă comentariu

wee  •  24 aprilie 2008, 12:58

Banel sa plece de la STEAUA, nu-si merita banii pe care-i castiga. Are un nivel de liga D, nu face nimic pe teren, nici o pasa nu este in stare sa dea.Si daca ai aduce un junior de la orice echipa cred ca s-ar comporta mai bine decat jucatorul echipei Steaua.Afirmatia Dl Tolontan cum ca Banel poate sa tina piept unor jucatori precum Ribery, Seedorf sau Zambrotta mi se pare de domeniul SF-ului.Dl. Tolontan pe ce lume traiti ca sa faceti astfel de comparatii,acei jucatori la care faci referire sun cu adevarat exceptionali din punct de vedere sportiv, niste talente care pot face diferenta. Acest lucru nu-l pot spune despre Banel, singura lui calitate este ca alearga, atat, tehnicitate ioc, inteligenta(d.p.d.v. sportiv) ioc si lista poate continua.Ca a dat niste goluri frumoase, nimeni nu contesta asta, dar au fost date din noroc.Noi ar trebui sa promovam valoarea, nu altceva, Banel trebuia sa se orienteze spre atletism, probabil avea mai multe sanse de reusita in respectiva ramura sportiva.

ovidiu  •  24 aprilie 2008, 12:58

„…Piţurcă şi-l doreşte în lot la Euro pentru calităţile lui…” …. domnu` Tolontan , sa fim seriosi , Piturca nu-l vrea , dar il vrea Gigi ( si-a pus in gand sa-l vanda la vara )… probabil i-a zis Pitzi la o partida de table ca nu poa` sa-l ia decat daca joaca la echipa de club , ptr ca asta e principiu dupa care se ghideaza el.. deci , domnule Tolontan , desi stiti bine despre ce e vorba , scrieti tot felu` de texte pe care , probabil , unii chiar le „inghit”…; cat despre povestea cu „.. Să pornească din Făurei şi să ajungă Beckham. ” .. interesati-va , de exemplu , cum a ajuns George Weah sa ia Balonul de Aur .. de unde a plecat si unde a ajuns…

Larry  •  24 aprilie 2008, 12:58

Domnu’ Tolontan totul in viatza asta se reduce la progres; daca Balanel nu mai poate sa progreseze sa faca bine sa se dea la o parte si sa-i lase pe alti sa joace.Ce, daca maine da o masiana peste Banel(Doamne fereste) si isi rupe piciorul (Doamne fereste) trebuie sa intre in echipa doar ca e BANEL. In lumea asta e care pe care. Si sa fim seriosi, acum il injuara doar suporterii Stelei la EURO daca joaca tot asa ar face bine sa nu se mai intoarca acasa nici el nici Piturca. PRO Banel afara, sorry fratioare care tzandari. Oricum la vara te vinde pe degeaba!! Tolo lasa-ne lasa-ne

klassic  •  24 aprilie 2008, 13:00

Da nu e frumos ce se intampla, dar acum nici martir nu tre sa il facem, sa ii luam apararea, sa il mai facem capitan, saracul e cu nervii la pamant etc. Omul chiar nu mai joaca nimic, si ca sa fiu si mai rau, si eu as putea sa fac act de prezenta pe terenul de fotbal exact ca acest „jucator”. Cred ca urmeaza sa ii faci reverente si lui Dica. Sper sa fie vanduti la vara, poate la alte echipe isi revin, la Steaua slabe sanse, parerea mea.

Ionut  •  24 aprilie 2008, 13:00

Da, articol despre nimic, care spune nimic.

danciu_gol  •  24 aprilie 2008, 13:01

Eu nu cred ca fanii stelei asteapta mai mult de la Banel nu de-asta il injura..pur si simplu nu mai vor sa-l vada in teren.Este evident ca n-are ce cauta nici in lotul nationalei. Si iar zic desi o sa fiu contrazis de multe pers.Cati atacanti de valoare are Romania la ora actuala de nu are Danciulescu loc la echipa nationala?Astea sunt orgoliile lui Piturca nimic mai mult..la cum antreneaza dak ar face si selectia corect Piti ar putea spera la rezultate mari cu nationala.

gabi71  •  24 aprilie 2008, 13:04

cred ca atat Olaroiu cat si Lacatus au gresit cand l-au pus pe Banel sa joace pe toate posturile posibile. Cum se accidenta cineva, il punea pe banel pe acel post.Probabil saracu e derutat si de aia nu mai stie sa dea nici macar o centrare buna.

Digweed  •  24 aprilie 2008, 13:04

De aia nu mai pot eu de nationala lui Pitzi. Numai fitzosi in echipa aia. Banel nu trebuie sa joace fiindca e prea slab. Atata timp cat e Dayro, iar acesta este mult mai util, dc sa nu-l bage pt a ajuta echipa in atac? Steaua nu are nevoie de sensibili, iar daca Piturca il vrea la nationala cu orice pret, sa-l ia si de pe banca de rezerve. Ca nu ar fi primul care ar veni de pe banca de rezerve la nationala.

marko78  •  24 aprilie 2008, 13:04

Felicitari tolo foarte bun articolul despre banel.
dar sa revnim la banel un om cu un job bun , la o multinationala unde se doreste performanta,dar ca orice om are si probleme personale care ii afecteaza munca, credeti ca un angajat al unei multinationale rezista pe un post unde numai da randament? cu siguranta nu. asa ca a sosit timpul ca banel sa fie concediat dc a adus problemele de acasa la serviciu. despre ce probleme vorbesc :
1. legaturile lui cu un anume cracanatu din braila ,( cu care a jucat barbut si a pierdut ) fiind amenintat de acesta-tolo poti ancheta acest aspect?
2. vilolul de care nu este stain vezi-http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-09-01/cum-reactioneaza-banel-nicolita-la-acuzatiile-de-viol.html

limbricu  •  24 aprilie 2008, 13:06

Ma deranjeaza faptul ca, Banel e enervant de prost ca jucator. Niciodata nu mi-a placut de el. Din cauza,ca lui Piti ii place acest jucator, rudimentar din pct de vedere tehnic si tactic,vor ramane acasa jucatori care merita sa-l lase acasa pe Banel acasa cu berea in fata.

Ionut  •  24 aprilie 2008, 13:07

Amice.. atata timp cat tu nu suferi pentru Steaua nu AI DE UNDE SA INTELEGI ceea ce simtim noi cand cel mai mare dusman al unei mingii de fotbal ( balanel ) in minutul 3 e incapabil de a fructifica acea ocazie si mai ales ultima lovitura libera.Cand vei simti ce simt eu pentru Steaua il vei uri pe Banel.Pana atunci continua sa scrii… dar nu ne cere noua socoteala si nu judeca pentru ca habar n`ai

Vlad  •  24 aprilie 2008, 13:07

Foarte buna observatia facuta de dl. Tolontan!!!

PENTRU SPECTACOL  •  24 aprilie 2008, 13:07

NU-L COMPARATI PE BANEL CU BALAN.BALAN JOACA SI ACUM MAI BINE CA BANEL.LUATI CASETE MAI VECHI SI O SA VEDETI CE ORIENTARE IN TEREN AVEA ,CE DRIBLING ,CE CURAT JUCA PE CAND LA BANEL NU VEZI NIMIC DIN TOATE ASTEA.
NOI NU-I REPROSAM LUI NICOLITA CA NU PROGRESEAZA ,II CEREM SA MEARGA UNDE-I E LOCUL SI ANUME IN LIGA A 3 A
SUNT TARE CURIOS SA STIU CE VA PLACE LA NICOLITA , IN AFARA DE DARUIRE PT.CA ASTA NU E SUFICIENT,ALTCEVA CE VA PLACE? EU AM MAI SUGERAT CELOR CE VOR SA-L VADA JUCAND SA SE UITE LA D.V.D.-URI SAU SA ORGANIZEZE MECIURI LA CARE SA FIE INVITATI DOAR EI .CE VINA AU CEILALTI DE SUNT OBLIGATI SA VADA O CATASTROFA DE FOTBALIST.NU MAI VORBESC CA SUNT SI STRAINI CARE SUNT OBLIGATI LA ACEST LUCRU .OMUL SE DUCE LA STADION SA VADA FOTBAL SI CAND COLO VAD UN CIRCAR.

andu  •  24 aprilie 2008, 13:07

Banel mi-a mancat sufletu la ultimul meci de acasa cu Timisoara…cand era ultima faza si am avut acea lovitura libera speram sa fie batuta precum Mendoza dar la ce executie a avut nu am mai suportat si imi venea sa sparg televizoru de nervi….lacatus e vinovat aici ca il joaca si motivul e simplu….banel joaca acuma pentru ca sa mearga la Euro, pentru ca daca nu era Euro nu mai era el titular acuma si il vedeam pe Dayro…
S-a cam terminat pentru el…afara de la Steaua…Steaua nu creste mamaligi

belgianu*  •  24 aprilie 2008, 13:09

asta-i art ala cutremurator de tot ii faceati reclama?cam varza.varza si ziaru in frunte cu tolo

javra  •  24 aprilie 2008, 13:09

vb. tampenii ca de obicei.nu ia cerut nimenisa fie ca Becham ci sa fie macar ceia ce a fost pina acum.

stelist-bz  •  24 aprilie 2008, 13:10

Noi speram sa-si revina. Dar nu e problema de revenire la el, ci cu totul de altceva. El are pregatire fizica excelenta, are vointa, daruire, darzenie,dar mai sunt necesare in ceea ce-l priveste urmatoarele: invatarea la antrenamente a elementelor de tehnica centrarilor la propriul coechipier, exersarea imprimarii la minge taria necesara pentru a ajunge la coechipier si nu la adversar, exercitii de tehnica sutului pe poarta etc….La fotbal nu e suficietnta numai fuga pe teren,importanta e si alergarea in forta dar facuta CU MULT CAP ! Asta vor toti stelistii de la Nicolita !

Cătălin Tolontan  •  24 aprilie 2008, 13:11

observator: banel e un om de lot la nationala, „un jucator de vestiar” cum spun fotbalistii, munceste mult, e agresiv, pune osul, nu face mofturi. din acest motiv, cei care conduc nationala il vor

Cătălin Tolontan  •  24 aprilie 2008, 13:13

Digweed : sint convins ca asa cum spui tu ca „nu mai pot eu de nationala” vei tremura la inceputul lui iunie 🙂

CT  •  24 aprilie 2008, 13:13

Numai ca, Tolo, Banel ne exaspereaza nu pierzan dueluri individuale cu mari fotbalisti, ci ratand executii elementare, cum ar fi lovirea balonului cu piciorul drept.

ovidiu  •  24 aprilie 2008, 13:13

are dreptate ionut .. cand nu esti in stare sa bati o lovitura libera , ca sa nu mai zic de faptul ca nu esti in stare s-o bagi in ate , singur cu portaru fiind.. ( plus multele greseli de pe tot parcursul meciului ) .. nu cred ca mai ai ce cauta la steaua.. dupa cum am scris si mai devreme.. el trebuie vandut si doar prietenia dintre gigi si pitzi il mai tine in teren…

Dany  •  24 aprilie 2008, 13:13

Mi-a placut, asa este in fiecare din noi este un Banel dar ne facem ca nu-l vedem.

***(spam publicitar)

deyu  •  24 aprilie 2008, 13:14

Banel stie sa alerge atat si punct.Era bun de dus la atletism si cred ca iesea campion mondial de foarte multe ori…
Un mesaj pentru domnul Nicolita: „Domnule Nicolita, in fotbal nu e destul sa alergi, ci mai trebuie sa si gandesti cand joci”.

PENTRU SPECTACOL  •  24 aprilie 2008, 13:14

VA DEZAMAGESC DAR EU NU BEAU BERE ,NICI ALTFEL DE ALCOOL.SPUNETI CA NICI NOI NU PROGRESAM.VRETI SA NE INTALNIM SA VA DOVEDESC CONTRARIUL?
SI CHIAR DEAR FI ADEVARAT NOI SUNTEM OAMENI OBISNUITI,NU SUNTEM MEDIATIZATI CA BANEL.

„cant”  •  24 aprilie 2008, 13:14

cine e banel?pe el il blamam dar el e roman nascut in romania crescut in romania daca il huiduim pe benel ne huiduim pe noi atat poate banel stiam ca pierde 70%din baloanele pe care le recupereaza,stiam ca nu poate dribla pe nimeni poate doar pe el insusi stiam ca nu poate prelua mingia stiam ca oricat de cuminte ar fi odata si odata o sa incerce si ce face zicu si cristea in fiecare zi era inevitabil, cand banel tragea steaua dupa el pana in semifinale ea bine?dar atunci banel era acelasi nu stia sa preia nu stia sa dribleze si pierdea tot atatea baloane ca si acum insa un singur lucru nu se intamplase nu il imbarbata-se beckam poate de aici i se trage…sa il duca nea gigi la psiholog…poate isi revine…hai romania!hai banel!

Tudor Vadim  •  24 aprilie 2008, 13:16

Domnilor cand voi ajunge Presedintele Romaniei , ii voi aduce pe toti u***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).Na ii bine asa?

laurentiu  •  24 aprilie 2008, 13:16

Ce dezamagire de articol. Nicolita e un jucator mediocru, de o echipa de mijlocul clasamentului. Daca Nicolita joaca titular la vara in Elvetia, jur ca nu ma uit la meci. La fel si Dica, care e o frana ptr echipa.

Mihai  •  24 aprilie 2008, 13:17

Pornesti de la un punct de vedere bun, dar EXAGEREZI. Sa fim seriosi, Banel nu e intr-o forma foarte buna, nu trebuie huiduit, dar ar putea fi inlocuit de dayro moreno care a aratat in 10 minute ce nu a aratat banel tot campionatul…

deyu  •  24 aprilie 2008, 13:18

Fratilor nu intelegeti ca Lacatus il baga titular pentru ca se apropie Euro si trebuie sa aiba meciuri in picioare. Dayro freaca banca din cauza lui Banel,care face niste meciuri de iti vine sa iti smulgi parul din cap.

Tony  •  24 aprilie 2008, 13:18

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ? Teai gasuit tu mare destept sa-l aperi pe banel.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!!!

anti-fluieras  •  24 aprilie 2008, 13:19

Pentru acei „suporteri” care au inceput sa fluiere din minutul 5 am o intrebare: v-ati pus problema ca 50% din nereusitele lui Nicolita vi se datoreaza? Nu era mai bine sa stati voi acasa la caldura, la televizor si sa ne lasati pe noi 5-6-10 mii de suporteri ai Stelei sa putem incuraja echipa de la inceput pina la sfirsit? Oricum in ultima etapa iar o sa va bateti pe bilete si o sa va laudati ce tari ati fost si cum ati incurajat ECHIPA CAMPIOANA.

Tudor S  •  24 aprilie 2008, 13:19

Domnule Tolontan, eu sincer cred ca v-ati facut jurnalist fiindca daca spuneati tampenii de-astea in prezenta altei persoane ati fi fost ori ignorat, ori izgonit, ori facut una cu pamantul… Piturca il VROIA la Euro, si era de inteles, insa Banel a inceput sa traga echipa in jos dupa el numai in ultimele cateva meciuri… V-ati uitat macar la ultimul meci sa vedeti cate greseli gargantuane, si ce prestatie absolut sub-mediocra a avut in general? Daca aveti de gand sa comentati apropo de situatia unui jucator Stelist, macar informati-va intai, fiindca va promit, miile de oameni care va citesc piesele nu sunt fraieri… E mai probabil acum sa-l vedem pe Costea dribland cu Ribery decat pe Banel… Iar apropo de plafon, Banel nu a fost niciodata mult mai bun… Era la fel de muncitor si gresea mai putin acum un an doi, dar ca fotbalist, din pacate, iti trebuie mai mult decat munca si noroc..

prosteaua  •  24 aprilie 2008, 13:22

i-a spus cineva lui Banel sa alerge cu capul sus? probabil ca nu ar mai vedea mingea:)… tocmai asta e problema lui ca alearga prea mult fara folos… alearga tot timpul si cand e nevoie de o executie de calitate o greseste pentru ca nu e proaspat… e obosit… ii tremura piciorul… cam asta cred eu ca e cu Banel… si mai e si foarte timid…insa nu uitati ca trebuie sa alerge cineva pentru 2,3 insi… ca Dica, Mendoza, etc. nu se omoara…Deci…

China  •  24 aprilie 2008, 13:22

Tolo, cum ii suporti frate, analfabetii? Nu a facut bine Lumi, ca s-a retras?

ovidiu  •  24 aprilie 2008, 13:24

donmule anti-fluieras .. la steaua nu e sanatoriu domne` , nu e locu` unde se recupereaza jucatori.. nu esti bun ? nu-i nimik , e altu` pe banca.. despre asta e vb la steaua .. ( sau asa ar trebui sa fie..)

alex_cmt  •  24 aprilie 2008, 13:26

hai sa fim seriosi BANEL nu mai este ce a fost parerea mea este ca i sa cam urcat faima la cap mai bine ar face o pauza de 2-3 saptamani in care sa stea rezerva ca sa poata medita la jocul sau si sa fie astfel si DAIRO MORENO titularizat pentru ca are multe de demonstrat si e pacat sa insisti cu un jucator care nu mai joaca nimik dar sa tii pe banca un jucator care poate face oricand diferenta si haideti sa recunoastem un jucator mult peste valoarea lui BANEL NICOLITA si care mai este si sustinut de public……

primele optiuni  •  24 aprilie 2008, 13:26

bai dl redactor sef, despre ce vorbesti tu aici? tu iti mai citesti articolele o data inainte sa le publici? paralela aia dintre oamenii „noi” si banel m-a lasat masca. adica ce vrei sa spui? noi nu-i cerem nimic lui banel. ok. atata poate sa lase pe altii mai buni. regula asta e peste tot. ce, tu ii tii in redcatie pe unii care nu stiu nici sa scrie corect gramatical? nu te iei de nimeni cand greseste? esti o marfa de sef inseamna. as vrea si eu sa lucrez pt. tine. 🙂

http://unuplusnoua.blogspot.com/  •  24 aprilie 2008, 13:27

Astia sunt ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Daca erau campioni deja nu mai comentau nimic. Va sosi clipa in care il vor huidui si pe rADOI si pe lACATUS si pe dEACONU.
Inconsecventa in gandire se regaseste in „ghena” de la oierul sef pana la ultimul ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si spiritul de turma e la casa lui.

parintele florin  •  24 aprilie 2008, 13:29

DE ACORD,BANEL NU MAI JOACA ASA DE BINE… DAR A-L HUIDUI SI A-L BLAMA MI SE PARE UN GEST ODIOS.NU SUNT SUPORTER AL ECHIPEI STEAUA DAR IL CUNOSC PE BANEL DE MIC SI STIU CA”A MANCAT PREA MULTI KILOMETRII” PENTRU A AJUNGE SA JOACE LA ACEST NIVEL. DACA IUBITI ECHIPA STEAUA IUBITI-L SI PE BANEL,NU DE ALTA DAR SUFLRTUL SAU E SINCER SI GOLURILE SALE AU FOST HOTARATOARE.

ovidiu  •  24 aprilie 2008, 13:30

incep sa ma intreb de ce doamne iarta-ma comentam atat articolu` asta care , desi nu tre sa fii mare critic literar , se vede din avion ca e zero barat… jalnic , domnule tolontan..

Alexandru Vlasceanu  •  24 aprilie 2008, 13:30

pentru unii echipa de club este mult mai importanta decat echipa nationala. din fericire (sau din pacate, cum vreti sa-i spuneti) si eu ma incadrez in aceasta categorie. echipa de club este ca o formatie muzicala ce sustine un concert odata la o saptamana, formatie la care te duci tot timpul sa o vezi live, sa canti alaturi de ea, sa plangi, sa te bucuri; in timp ce echipa nationala este ca o formatie mare (sau mai putin mare, avand in vedere ca totusi vorbim despre echipa nationala a romaniei) ce s-a desfiintat de mult, o formatie a caror concerte de pe Wembley le vezi din fotoliu cu o bere in mana la tv sau pe dvd-uri. in aceasta ecuatie, Banel Nicolita este ca un instrumentist ce falseaza pe scena, si nu pe orice fel de scena, ci pe acea scena la care eu merg in fiecare Duminica noapte pentru a suferii alaturi de cei ce ii iubesc cel mai mult…

gabonne  •  24 aprilie 2008, 13:31

Cataline , Banel , nu joaca absolut nimic la ora actuala ! Mai ales in acel meci crucial cu poli tm si mai ales ( ma repet) , in min 90 centreaza la 40 m de poarta adversa …

Cris  •  24 aprilie 2008, 13:31

pai nicolita degeaba fuge ca fuge doar fara minge pt ca atunci cand are mingea la picior zici ca fuge cu incetinitoru…uitaaati-va numai cate actiuni se incetinesc cand ajunge mingea la el…plus ca tine numa capul in pamant si o da la nimereala…pai un jucator trebuie sa alerge cu capul ridicat sa vada la cine sa paseze…la el asa ceva nu vezi…plus ca el vede ca ii varza…de ce nu incearca sa stea de unul singur in plus dupa antrenamente si sa mai faca cate ceva?…sau se grabeste undeva?

ovidiu  •  24 aprilie 2008, 13:32

domnu` florin , parinte , noi iubim steaua … nu pentru banel am stat 3 ore in ploaie , ci pentru steaua.. banel „va trece” , steaua ramane… stii vorba aia..

Ionut  •  24 aprilie 2008, 13:34

poate intelegi Tolo de la dl. Vlasceanu ce am vrut si eu sa spun mai sus cu toate ca nu ai raspuns 🙂

pt.comentariul nr.88  •  24 aprilie 2008, 13:34

o sa devii si tu un mare spurcat daca va juca la euro in felul acesta.

Al  •  24 aprilie 2008, 13:36

Ba Tolo(macule) e prima oara (si ultima) cand iti mai comentez pe blogul tau de aparator al lui Banel! Tu citesti ce scrii in articolele tale mediocre ? Ma indoiesc … Auzi la el: compara tot poporul roman cu un tigan ! Ala stie fotbal ? Vai si amar de zilele lui (si ale tale)! Banel ii platit la kilometru ca fuge degeaba pe teren! Are minte de alogen sarmanul! Pacat de tine ba Tolo ca faci pe „marele gazetar” ! Esti la fel de mediocru ca Banel !!

pt.comentariul nr.88  •  24 aprilie 2008, 13:36

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) am spus. daca si cuvantul asta il cenzurati atunci:

coco  •  24 aprilie 2008, 13:37

afara cu banel m-am saturat sa il vad cu incetineste fiecare actiune de atac a stelei….ma dispera ma doare inima la cati nervi imi fac cu el…ce dayro moreno nu poate juca?

pt.comentariul nr.88  •  24 aprilie 2008, 13:37

fac lipsa mare pe voi d-lor ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Comentează