Nervoşi pe Nicoliţă

Îl fluierăm pe Bănel şi nu ştim că ne fluierăm pe noi.

joi, 24 aprilie 2008, 12:36

Îl fluierăm pe Bănel şi nu ştim că ne fluierăm pe noi.

Fiţi sinceri! Ce vă enervează la Nicoliţă? Nu ceea ce este, ci ceea ce nu poate deveni! Îi reproşaţi stagnarea lui ca fotbalist. De un an de zile, stelistul reuşeşte şi greşeşte cam aceleaşi lucruri pe teren. A intrat în faza de plafon a carierei.

Măi, dar ipocriţi mai sîntem! Pretindem de la Bănel altceva decît facem noi. Sîntem imperfecţi şi mărginiţi, în profesie şi în viaţa personală, dar cerem unui jucător să progreseze mereu. Să pornească din Făurei şi să ajungă Beckham.

Ceva ar trebui să ne nedumerească în exigenţa inchizitorială care ne-a cuprins. Piţurcă şi-l doreşte în lot la Euro pentru calităţile lui. Ar fi bun să joace contra Franţei, dar nu contra Timişoarei 🙂 Îl vor Mutu şi Chivu, însă nu-l suportă tribuna din Ghencea. Nu vi se pare o severitate de operetă? În acest ritm al ghilotinei, va ajunge să fie huiduit, retroactiv, Lucian Bălan, o altă furnică din istoria Stelei.

Ca fiecare dintre noi, Bănel are limite. Numai că ale lui îl pot duce în duel unu la unu cu Ribery, Seedorf sau Zambrotta, timp în care noi vom face marcaj strîns la o cutie de bere 🙂

Comentarii (409)Adaugă comentariu

eu  •  24 aprilie 2008, 14:16

normal ca suporterii il huiduie, poate asa lacatus isi da seama de ce greseli face in alcatuirea primului 11.

marian  •  24 aprilie 2008, 14:17

Domnule Tolontan,sunteti excelent ca ziarist dar asta nu inseamna ca aveti cunostinte si in fotbal,vrem performanta la Steaua si la nivelul la care s-a ajuns nu se mai poate sa asteptam pana cand o sa se trezeasca Banel,nu stie sa centreze,nu stie sa dribleze,stie sa alerge,atunci sa il trimitem la curse,vreti ca Steaua sa faca performanta dar nu ne lasati sa avem o opini impotriva unui om care este sero barat la Steaua,nu are notiuile elemntare de jucator,un mijlocas dreapta precum este el ar trebui sa aiba driblingul in sange,sa faca furori pe partea dreapta,precum facea Lacatus,sa isi doreasca sa intre cu mingia in careu nu sa o arunce ca un las in fata portii ca sa scape de ea.Cand pierde Steaua in UEFA faceti scandal ca nu au echipa ,daca ne dorim ca Steaua sa aduca in echipa al jucator care poate veniti cu astfel de comentariu.Cand nu aveti ce scrie despre fotbal o luati pe politica,nu credeti ca este cam mult??
Omul de rand vede cel mai bine cine poate si cine nu? dar ziaristul de azi poate orice,chiar sa jigneasca.

ramses  •  24 aprilie 2008, 14:18

nimeni nu-i cere lui Banel ceva in plus fata de ceea ce face… toti cautam la locul de munca sa ne facem munca cat mai bine, sa gasim tot timpul ceva nou… acest lucru i se cere si lui banel si altora ca el… nu cred ca dupa o saptamana intreaga de antrenamente banel nu poate da o centrare utilizabila… atunci pentru ce mai vine la antrenamente… marii jucatori se perfectioneaza tot timpul la antrenamente… lovituri libere, penaltiuri, centrari, etc. executate penste program… munca probabil este ceea ce desparte natia noastra de altele… poate avem talent nativ, dar lipsa de efort, de dorinta de a fi mai bun decat cel de alaturi, ne impiedica sa ajunge acolo unde este Italia acum sau Olanda in trecut…
Banel este un jucator bun si muncitor, dar, cred ca sunteti de acord cu mine, pasele si centrarile lui nu mai au aceeasi exactitate ca in trecut… ce trebuie facut… poate una dintre solutii ar fi aceea sa isi prelungeasca programul de antrenament singur si sa execute sute de centrari…, ar deveni un automatism (apropo si Beckham facea la inceput lucrul asta si el a fost sarac si a ajuns acolo unde este acum prin forte proprii)

concluzionand: diferenta dintre Beckham si Banel este numai de vointa si munca la antrenamente…. nimic mai mult….

io  •  24 aprilie 2008, 14:19

pentru costin
Ce treaba are STEAUA cu Gigi Becali. El finateaza Steaua in acest moment, poate maine se duce la Tulcea sau Botosani sau mai stiu eu unde. Te asigur ca 80% din suporterii Stelei nu sunt si fanii lui Gigi. Tu crezi ca suporterii Stelisti tin cu Steaua pentru ca acolo este Becali?
De ce sa nu castige Steaua campionatul pentru ca este Gigi acolo? Ce treaba au Rapidul cu comunistul de Copos sau Dinamo cu parvenitul de Borcea, sau ….. daca astia pleaca de la echipele lor, suporterii se duc cu ei?!?!?!?!
De ce confundati Steaua si rezultatele ei (daca nu in campionat macar in Europa) cu Gigi – ca doar n-o fi umblat la butoane si acolo?
Iar o forma de cancer a societatii esti tu, pentru ca incurci borcanele si amesteci nisti sustinatori ai Stelei cu Gigi. Eu tin cu Steaua nu cu Becali si tin cu Steaua in principal pentru rezultatele ei in Europa nu pentru campionatul intern care este zero si asta se vad in rezultatele celorlate echipe in Europa (Dinamo, CFR).
In anul in care Steaua nu are rezultate bune in EUROPA celelate echipe se fac de cacao – vezi anul trecut.
Si asta este o realitate pe care pe voi sustinatorii altor echipe neputincioase nu vreti s-o vedeti si de aia sunteti niste frustrati.
Deci cancerul sunteti voi RESTUL.

Mircea  •  24 aprilie 2008, 14:20

Hmm… „Îl vor Mutu şi Chivu, însă nu-l suportă tribuna din Ghencea.”.
Daca nu cumva inventezi in cazul de mai sus, te rog specifica sursa de informatzie, ca sa shtim cat de adevarata e afirmatzia ta.
Shi da, ashteptam de la el sa progreseze mereu, pt. ca aia se ashteapta de la fiecare dintre noi. Ca suntem noi marginitzi, ma rog … dar defineshte margint in cazul lui Nicolita.
Daca nu se ridica la nivelul celor mai buni 22 jucatori romani nu are ce cauta la natzionala, shi daca un e in primii 11 jucatori ai stelei nu are ce cauta intre titulari.
In afara de faptul ca are rezistentza shi fuge mult pe teren .. nu vad alte calitatzi ale acestui jucator, al carui aparator vad ca esti.

razvan  •  24 aprilie 2008, 14:20

cred ca lipsa replicii lui Banel duce la continuarea acestui cor(ca tot e la moda)de fluieraturi si cei mai rau nici becali nici Lacatus nu iau apararea acestuia si sper din tot sufletul ca Banel sa-si gaseasca 0 echipa si sa dea cu tifla tuturor celor care-l vor plecat.acesta este pretul modestiei la steua,unde doar marlania si prosta crestere au valoare

unul  •  24 aprilie 2008, 14:21

haide tolo, las-o balta! Una este sa stagnezi profesional la un nivel ridicat si alta e sa stagnezi profesional la un nivel cel mult mediocru. Acest Nicolita este depasit din toate punctele de vedere, iar singurul lui atu (viteza) ii poate prinde la atletism. El nu reuseste sa paseze, sa centreze, sa marcheze. Nu ii iese nimic. Iar intre stagnare si non-valoare nu se pune semnul egal niciodata 😉 Cu respect !

madmax  •  24 aprilie 2008, 14:22

cred ca ai parte la contractu’ lui…..***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

MirelRa2  •  24 aprilie 2008, 14:23

Cred ca ai tras pe nas bai nene. A ajuns banel sa se dueleze cu Ribery la fel cum a ajuns si basexu la aceeasi masa cu bush pe 31 aprilie, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Pai in conditiile in care a copilarit maimutoiu asta e clar ca a mancat cele mai diverse ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ca altfel nu se poate explica norocul lui.

Domnule Tolontan  •  24 aprilie 2008, 14:26

Pana acum nu stiam ca suntetzi asa cretin.Am auzit dar nu eram sigur.De cateva zile citesc ce aberatzi.Cine draq ii cere lui Banel sa fie Beckham ?Cred ca nu esti sanatos la cap.Compara-l cu Vasilache de la Pandurii care il bate si la alergat nu mai vb de tehnica.Sunt cel putzin 10 jucatori de banda care sunt peste Banel la ora actuala.Baiatul asta nu are nici o treaba cu sportul asta.Doar cu inima nu se joaca itzi mai trebuie si creier care din pacate nu se afla in cutia craniana a acestui jucator.

Pictor Viturca  •  24 aprilie 2008, 14:27

Domnule Tolontan, dupa „apologia banelului”, o astept pe cea a „florentinului petre”. Va multumesc anticipat!

Lentzi  •  24 aprilie 2008, 14:27

Stiti ce ma tot intreb eu de-o vreme, cind vad ca barbatii din teren cind dau de greu devin femei deprimate ? Exista psihologi la echipele romanesti, adica aia profesionisti nu antrenori care au pregatire psiho ? Cum fac altii de revin de la 0-3 sau dupa un autogol?

didi  •  24 aprilie 2008, 14:27

becali a furat simbolul Steaua,moralitatea si bunul simt si acum este ridicat in slavi,de ce?este precum la luptele din arena becali ridica sau lasa degetul hotarand soarta unora iar multimea primeste ce cere asa ca Banel la revedere degetul este in jos ptr tine

dot  •  24 aprilie 2008, 14:27

ai ma laso naibi ,de 3 sezoane joaca k o cizma ,nu e vorba de stagnare e vorba de antitalent ,nu este si nici nu va fi vreodata ceva mai mult de divizia c hai b daca prinde un meci bun

gxg  •  24 aprilie 2008, 14:29

n-am inteles faza cu berea TOLONTANE!!!!!!
.Nu are nicio treaba cu fotbalul.Nu gandeste absolut nimic.
Ai dat-o rau in bara cu articolul asta.
De cand a venit la STEAUA mi-a crescut tensiunea!A dat 2-3 goluri si era lumea in extaz;altul inscria de 3-4 ori mai mult ca el si ajuta echipa.
PS: cum sa-l bagi pe lovin la 1-1 in ultimile minute?
LACATUS trezeste-te!!!!!!!!!!!!!!

marian  •  24 aprilie 2008, 14:29

Stau si ma intreb oare cand v-au venit cuvintele astea in cap,va roade ceva ,aveti vreun interes de atacati subtil poporul roman?Oare credeti ca sunteti mai presus de noi oamenii de rand?

antidinamo  •  24 aprilie 2008, 14:31

tolo din comentariu asta reiese ca tu esti cam plafonat sau chiar incepi sa regresezi, problema nu se pune ca a evoluat si a ajuns la un anumit nivel la care sa blocat, problema e ca niciodata nu a avut fata de Steaua sau alta echipa de primele 6 locuri. singurul lucru notabil este meciul cu Betis in care a dat si el cu „bulan” 2 boabe in rest numai efort nedozat corespunzator si centrari marea majoritatea aiurea, preluari de Divizia H sau suturi spre peluza ca poarta nu prea o vede niciodata. personal cred ca nea jiji il tine la echipa sa nu se aibe rau cu cei colorati la pigment poate mai creste si el in sondaje

Gabinho  •  24 aprilie 2008, 14:32

NU! Nu vrem ca Nicolita sa devina mai bun sau sa-si depaseasca umila conditie de atlet. Noi atat dorim: Banel ca orice alt jucator slab al unei echipe sa nu mai fie titularizat in fata altuia clar mai bun. Si sincer vorbind acum, nu putem compara un Dayro Moreno care in 2007 a reusit 17 goluri in 17 meciuri si a batut de unul singur Argentina lui Messi, meci in care au stralucit 3 nume: Messi de la bleu-albi si Bustos cu Dayro de la columbieni. CA O CONCLUZIE: NU VREM NIMIC DE LA BANEL, NU AVEM PRETENTII DE LA EL PENTRU CA E CLAR: OMUL E LIMITAT. NOI VREM DOAR SA NU-L MAI VEDEM IN TEREN IMBRACAND TRICOUL SFANT AL STELEI PT 300.000 EUR/AN DEGEABA. BANEL NU ESTI DE STEAUA. NU ESTI DE NATIONALA. CUM SI IN LOCUL ORICUI DINTRE NOI SE VA GASI UNUL MAI BUN IN CAZUL IN CARE NU NE FACEM TREABA ASA SE VA GASI SI PENTRU BANEL. ASA CA DRAGA TOLO TU NU AI INTELES IDEEA. PROBLEMA E SIMPLA. BANEL NU MAI ARE CE DEMONSTRA. LA REVEDERE BANEL.

MB  •  24 aprilie 2008, 14:33

In cazul lui Banel e clar vorba de regres, nu de plafonare. Ceva se intampla cu baiatul asta si cred ca are origini extra-sportive. Se vede clar ca nu mai este preocupat si concentrat pe joc. Cred ca nici un jucator (cel putin de la Steaua) nu a primit atatea sanse si rabdare din partea suporterilor, dar din pacate vad ca nu-si revine. Si ce e mai grav e ca face greseli simple, copilaresti, nu ma refer la cele doua autogoluri: scapa frecvent mingi usoare in aut, centrari total ratate si multe alte faze.

dan1672  •  24 aprilie 2008, 14:35

nu te nelinisti Tolontane, nu_l apostrofau pe Banel ci pe Lacatus(care face echipa), dar nu poate fi apostrofat pe ca este un „zeu” acolo, il apostrofau pe cel care se ocupa de pregatirea fizica, pe Becali care atunci cand il va plati pe Banel ca pe Beckham va si juca ca el..decat sa umbli cu maruntis la arbitrii.Va urma mama lui Banel la rand, varul, nepotul…dar Lacatus va ramane un „zeu”…din pacate.apropos..nu este intamplatoare iesirea lui Lacatus de la finalul partidei, a gandit_o omul. Este lucrul pentru care este respectat in Ghencea.

Dani  •  24 aprilie 2008, 14:35

adevaru ii ca toti au cam uitat ce a facut pt.steaua…se vrea tot mai mult insa jucatori ca radoi,sau mai stiu io cine,nu stagneaza?!spre deosebire de ei banel are si daruire!

domnisoara lovin  •  24 aprilie 2008, 14:38

nea autoru’ articolului…

de cateva zile dati niste gherle…

sunteti ok?

frichiifric  •  24 aprilie 2008, 14:38

unii alearga si unii joaca fotbal; banel a incurcat terenurile; piturca e un nimeni daca gandeste ca musca asta noua fara cap poate face fata unor colosi; domnu’ tolontan, puneti mana pe o caseta cu ultimul joc al stelei si numarati de cate ori a pierdut bananel mingea pe atac sau contraatac; nu stiu cum de-l mai suporta baietii; pai e durere sa alergi 7o de metri, sa ajungi in fata portii si acolo sa vezi ca o da banel in buruieni; hai o data, hai de 2 ori, dar numerele astea sumare au devenit situatiile fericite in care nu o pierde banel; nu mai vorbim ca nu e in stare sa faca un dribling, UNUL SINGUR; cu capul e jale, vedeti executiile lui penibile si rateurile de cascadorii rasului. steaua are nevoie de oameni care sa stie sa tina mingea acolo in fata pentru ca efortul e dublu daca o pierzi pe-acolo, ori bananel nici nu e in stare sa tina mingea, nici nu stie sa dribleze nici sa dea cu capul; pai sa fim seriosi, ASTA E OM DE NATONALA?!!

coco  •  24 aprilie 2008, 14:39

Bravo domnule, frumos scris! Pacat ca „desteptii” nu inteleg. Prostul nostru national a inoculat ideea ca ziaristii strica totul in fotbal, nu excrocii, si gloata care pupa tinichelele cu bere, aplauda.

Luka  •  24 aprilie 2008, 14:39

problema este asa cum a spus si tolo ca banel joaca asa de cand il stim. munceste mult, acopera zone mari ale ternului insa dpdv al tehnicii…
si care e problema nu asa il stim din totdeauna?!?
sa nu devenim ipocriti, atunci cand il aclamam era acelasi jucator, poate putin mai norocos.
dupa autogolul de la iasi ce am gandit cu totii despre banel?… dar dupa pasa de gol de la nationala?
suntem chiar atat de ipocriti?

marx  •  24 aprilie 2008, 14:40

un comentariu care n-are nici o urma de legatura cu subiectul. suporterii tocmai asta spun: ptr ca s-a plafonat banel trebuie sa stea pe banca si sa joace altii care pot sa creasca. iar faptul ca piturca il vrea la euro asta nu inseamna ca e un mare antrenor care vede ascunsul dintr-un mare fotbalist. n-are solutii sau imaginatie ptr alte solutii. sigur, ca jurnalist e mai simplu sa dai vina pe idiotii de suporteri care beau bere la televizor decat sa faci o analiza simpla a unei dispuneri in teren. uneori, cand citesc gsp si mai ales acest blog, am impresia ca cititorii sunt mult mai destepti decat aia care scriu. chiar daca au burta de bere si n-alearga (aiurea) ca nicolita

iulyan  •  24 aprilie 2008, 14:41

a fost fluierat can in ultimu minut la o faza buna a dat mingea in tribuna atat .Asta este viata jucatorilor cand esti bun sa fi aplaudat cand gresesti sa fi fluierat .Tribuna din ghencea la iertat de multe ori pe banel dar din cand in cand mai trebuie si fluierat

HellBoy  •  24 aprilie 2008, 14:42

Dle. Tolontan dvs. credeti ca Banel in momentul de fata,la forma pe care o arata mai poate fi o solutie viabila pentru echipa nationala???
Eu cred ca nu si mai cred ca Piturca ar face o mare greseala daca l-ar mai selectiona. In cel mai bun caz ar putea insoti echipa in calitate de turist, insa in nici un caz in calitate de fotbalist.Pana la urma de ce sa nu recunoastem ca Banel are mai mult calitati de atlet decat de fotbalist.

Kenpachi  •  24 aprilie 2008, 14:44

Corect articolu! „Tot romanul” se pricepe la fotbal pe foaie dar in teren e cu totul altceva! N-ati vazut aseara? Ronaldo n-a fakut nimic cu Barca…ba mai mult a ratat penalti! Si suporterii nu cred ca-l vor huidui!
Banel spre deosebire de altii pe postul lui furnizeaza centrari bune pentru atacanti si face bine faza defensiva! Nu e el jucatorul perfect dar are unele calitati care ii fac pe Laca si pe Pitzi sa-l foloseasca!

mirung  •  24 aprilie 2008, 14:46

Catalin, problema e alta. Nicolita pierde 80% din baloanele pe care le joaca. Nu ratarea din min 2 i-a pus capac ci felul in care a executat lovitura libera din min 90. Numara cate baloane a scapat in out marti cu Timisoara, peste 10. E un jucator incapabil (cel putin in perioada asta) de co minima concentrare. Nustim ce ganduri are Piturca cu el pt Euro, dar la Steaua e mana moarta. Golurile de la Sevilla cu Betis nu il pot tine titular in orice conditii. Dupa aceeasi logica ar trebui titularizat Marcel Raducanu, ca aras de Dinamo de cate ori i-a prins.

eu  •  24 aprilie 2008, 14:46

pana la urma acest articol si-a fact treaba d-lor cititori.
ideea acestor gazetari este de a aduce cati mai multi cititori de presa „electronica” pt. a putea incasa bani frumusei pe publicitate. restul e can-can. precum ei asa suntem si noi, fiecare cu parerea sa. ce sa le faci .. cainele moare de drum lung , prostul…..

marian  •  24 aprilie 2008, 14:47

Barcelona il tine pe banca pe Ronaldinio si noi nu avem curaj sa ii scoatem pe Banel si Dica,deoarece ii vrea Piturca marele antrenor la EURO.

micutz  •  24 aprilie 2008, 14:48

ba tolontane nu imi spune tu mie dc nu imi place nicolita ca fotbalist. nu stii tu ce gandesc. sunt stelist si l-am urmarit de cand a venit la steaua. nu mi-a placut niciodata. nicolita nu e in nici un caz fotbalist de steaua, n-a fost si nu va fi niciodata. pentru ca stie doar sa alerge. si iti mai zic ceva nici dica nu e fotbalist. daca unu care alearga mai incet decat bunica mea e fotbalist …. e umflat de presa cum l-ati umflat si pe iacob si pe oprita etc. toti distrusii.

Ptr Kenpachi  •  24 aprilie 2008, 14:48

Ai facut o comparatie……….C.Ronaldo face 29 meciuri bune si unu mai slab.Banel face 18273 meciuri praf si mai da si el o data la 4 ani un gol cu Rapid sau Betis.

harlotha  •  24 aprilie 2008, 14:50

cine e banel??

bula  •  24 aprilie 2008, 14:51

@ De cite ori citesc Tolontan, imi vine in minte ‘***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

S-a trezit si el de dimineata ,si face teoria frunzelor de codru; dar pentru a nu mai avea nedumeriri, as vrea sa compare ‘cioara’ pe ….acelasi post:
IL POTI COMPARA CU LACATUS?! (a jucat pe postul lui Balanel)

Balanel fuge ca besmeticul, si cind sa cntreze, ori sparge reflectoarele, ori cade’n coor!!(citeodata mai da un gol, sau AUTOGOL), atit!
Ce erea asa de important sa ne scri acest articol?>!

Chibitzu”  •  24 aprilie 2008, 14:51

Banel e un tip simpatic, dar un fotbalist mediocru. S-a remarcat prin agitatia pe care o arata in teren , in scimb la realizari a stat totdeauna foarte slab. La banii pe care ii caastiga , e normal ca suporterii Stelei sa fie nemultumiti de modul cum joaca !

Damocles  •  24 aprilie 2008, 14:51

Tolo, nu prea sunt de acord cu ceea ce spui! Noi nu facem marcaj la o cutie de bere pentru ca nu putem face la Beckham, Ribery sau altii ca ei. Daca intr-o cariera de fotbalist profesionist te bazezi doar pe hazard si pe faptul ca alergi de nebun pe teren ajungi ca Nicolita! Pai tu crezi ca un Mesi, un Ronaldo (Cristiano) ar fi ajuns ce sunt daca nu progresau? daca ai limite si vezi ca in 102 ani nu ti le poti macar mentine, atunci te retragi frumusel si joci la alt nivel. Capisci?! Cam asta ar trebui sa faca un fotbalist care stie ca acolo, departe, in spatele sticlei din care sunt facute ecranele TV sunt sute de mii de oameni care gatuie de furie si dezamagire tot atatea cutii de bere….

micutz  •  24 aprilie 2008, 14:52

si inca ceva cum dracu e posibil ca un fundas ca golanski sa centreze, sa dribleze, sa suteze mult mai bine decat nicolita. sigur simpatie pentru nicolita am pentru ca a avut o viata grea si pentru ca acum e un om simplu care munceste dar la steaua trebuie mai mult de atat. ca nicolita se gasesc 1000 la atletism daca vrei

batranu’  •  24 aprilie 2008, 14:53

Din pacate Banel a venit la Steaua cu o platforma nefondata. In realitate Banel are o tehnica relativ rudimentara, n-are un dribling nemaipomenit, avea viteza…dupa un timp la Steaua nu mai avea nici viteza. N-am inteles de ce este pus sa centraze loviturile de corner sau cele libere, cand nu are picior pt. asa ceva. De multe ori nici nu ridica mingea ca lumea, mai rau ca un junior. Totusi de cand a venit se insista pe aceste noncalitati ale lui , doar ca el face si faza defensiva.

Latin_Lover  •  24 aprilie 2008, 15:00

Dak Banel nu mai e in forma…nu e vina noastra!nu poate juca..doar ptr k p el il cheama Nicolita.I s’au acrdat destule shanse…Dak jocul echipei se intrerupe,atunci knd mingea trece p la el….iarasi nu u e vina noastra!Asteptam sa’si rekpete forma d altadata,si sa revina printre titulari.Dar e evident k asa nu merge…e mana moarta,centreaza prin tribuna…eclipsa lui d forma e evidenta!Iar juktorii iesiti din forma..trebuie sa mai ia si loc p bank d rezerve!Neaga e cel mai bun exemplu,knd a fost iesit din forma,a avut contact cu bank d rezerve,dar a revenit….k un adevarat campion c e!Nu are nimeni nimic cu Banel,dar ne intereseaza mai mult binele echipei sh titlul d campiona al Stelei,dekt sa numaram cate sanse a avut Banel sezonul acesta!

stefan  •  24 aprilie 2008, 15:00

mai tolo , tu esti un fel de gica contra ; mai ai un pic si ii iei apararea si lui becali.
esti ca unu din avocatii aia tineri talentati care iau cazuri imposibile. Lu Nicolita nu i se cere sa castige un meci singur (desi a facut-o uneori) nu i se cere sa le scoata de pe linia porti (deis mai bine le lasa ca cine stie ce se ma iintampla) i se cere sa aiba un joc direct proportional cu Steaua , salariul lui , si cu imnurile galeriei. in schimb jocul lui e dramatic de prost.
Si e aiurea sa compari pe el jucand fotbal cu mine bind bere ; Sincer el nu poa sa faca ce fac eu la jobul meu ; eu stiu sa dau cu picioru in minge destul de bine el nu face 10 la suta din ceea fac eu. Si normal ca am si eu zile proaste ….
DAR eu in zilele alea ma duc acasa sa ma culc.Si a 2-a zi cand ma trezesc reusesc sa observ ce am gresit si cum pot repara problema. Nu jtiu daca ati inteles d-le Tolo ma duc acsa sa ma culc , daca nu sunt in stare vin a 3 zi la birou numai sa iasa treaba. Dar tre sa ai noroc si de un sef intelegator care sa te ajute cu un alt om care sa iti tina locul… nu ca Lacatus care vine cu schimbariel pregatite de acasa.

Sorin Camner  •  24 aprilie 2008, 15:02

D-le Tolontan,

De ce generalizati? Generalizarile astea au produs numai tragedii pe lumea asta. Ma asteptam ca cei mai tineri sa inceapa sa gandeasca individual. Ce inseamana: „Măi, dar ipocriţi mai sîntem! Pretindem de la Bănel altceva decît facem noi. Sîntem imperfecţi şi mărginiţi, în profesie şi în viaţa personală, dar cerem unui jucător să progreseze mereu. Să pornească din Făurei şi să ajungă Beckham.”

De unde stiti d-voastra ce facem fiecare dintre noi? E o vorba romaneasca ce spune ca, atunci cand te simti cu musca pe caciula reactionezi. Eu nu reactionez din aceasta cauza. Poate d-voastra. Cati isi schimba locul de munca in clipa in care simt ca nu mai pot progresa? Foarte multi. Nu bagati toata lumea in aceeasi oala.

De la Banel se astepta ca, o data cu meciurile pe care le juca sa capete si experienta. Din pacate se pare ca nu se poate. Dintr-un motiv extrem de simplu: ne e de unde. „Unde nu e, nici Dumnezeu nu cere”. Si atunci? Ce sa facem? Sa-l acceptam in continuare, poate, poate? De ce-l cheama Piturca la lot? Habar n-am si nici nu ma intereseaza. E treaba lui, raspunderea lui. Da’ sincer, eu fiind stelist, ce credeti, intre Banel si Trica pe cine ati alege d-voastra? Ca fotbalist, nu ca om. Ca om, probabil ca pe Banel. Ca fotbalist…. Stiu, nu joaca pe acelasi post. Eu as merge cu Ogararu la mijloc si cu Gurita pe fund, da’ asta-i o alta discutie, iar eu nu sunt antrenor.

stefan  •  24 aprilie 2008, 15:03

e opinia ta, tolo, dar nu sunt de acord cu ea. faci in mod subtil un pic de lobby pt Europene in contul lui Banel. Parerea mea e ca e bine ca el sa ramana acasa, pt ca ne va incura rau de tot acolo. mai bine unul care e in forma decat el, fiindca acolo nu e targ de vite, doar-doar l-om vinde. in plus, steaua a pierdut (DEJA, O SA VEDEM CU TOTII) titlul pe mana ei, insistand cu banel in echipa. TOT se opreste la el. centrari, pase, TOT, TOT, TOT. nu poti juca meci de meci in 10 oameni. in plus, cum crezi ca se simt ceilalti din lot? neaga, dayro etc etc? ei sunt mai in forma, dar nu au loc de banel. se vede de departe ca e zombi, alearga sa rupa pamantul, dar nu poate. cred ca mai bine spuneai ca suntem ipocriti pt ca ii cerem lui banel sa ajunga ceea ce nu a fost niciodata: fotbalist. sorry, de data asta nu pot fi de acord cu tine. ai mesterit-o tu cumva, dar nu a iesit prea bine.

teka  •  24 aprilie 2008, 15:04

Ba pe mine exact ce este Banel ma enerveaza ! Este titular la Steaua si are o tehnica de judet !!! Si chiar mai tare ma enerveaza cei care-l tin acolo ! Nu stiu cine anume, Becali, Lacatus, chiar n-are importanta, insa aici e ceva strigator la cer ! Si sa nu-mi spuna nimeni ca noi, suporterii, nu ne pricepem ! Chiar atat de idioti n-om fi cu totii, din moment ce toate comentariile balanseaza clar intr-o directie: BANEL N-ARE CE CAUTA LA STEAUA !!! Nici rezerva si nici (cu atat mai putin) titular !!! Daca sambata il vad titular am plecat sa ma plimb, cu toate ca ma „frige” meciul asta de la Craiova…Oare de ce nici macar MM-ul nu-i mai ia apararea ?!

dan  •  24 aprilie 2008, 15:05

Domnule Tolontan,

Cred ca altceva trebuia spus in articolul asta: nu-l mai fluierati pe Banel, ca nu este vina lui, nu el se baga titular in echipa,oricare dintre noi daca ar fii intrebat „Vrei sa joci la Steaua?”, raspunsul ar fii afirmativ.
Ca nu are valoare este o alta problema, iar pt mine este o enigma cum a ajuns baiatul asta sa joace fotbal la acest nivel, avand in vedere cat de limitat tehnic este.
Cineva spunea ca are viteza… GRESIT, poate in cel mai bun caz are rezistenta la efort.

Mihai  •  24 aprilie 2008, 15:06

Eu sunt suporter rapidist si nu pot sa exprim in cuvinte cat m-am bucurat cand Rapidul si-a disputat cele doua meciuri fara suporteri. Ce frumos joaca Cesinha care, chiar daca greseste doua mingi si lufteaza in careu, face adevarate acrobatii in teren fara pic de emotie. Ce frumos joci fotbal atunci cand nu esti injurat din tribuna pentru o pasa la adversar, data intr-un moment in care aveai o evolutie cel putin buna. Ce frumos este fotbalul fara pietre si brichete, inclusiv atunci cand arbitrul mai greseste si da (sau nu) penalty gresit, o data sau de mai multe ori. Mai tineti minte meciurile de la Foresta Falticeni, cand riscai sa primesti pietricele in cap daca greseai (vezi cazul Dinu). A fi suporter nu cred ca inseamna sa urli ca nebunul pe strazi cand se califica Steaua (sau Rapid, Dinamo- peste tot sunt pseudosuporteri) in finala si sa arunci cu pietre (sau injuraturi-ca si alea sunt dureroase) in aceeasi jucatori. Insa, inainte de a civiliza suporterii, trebuie sa avem parte de niste exemple din cadrul celor ce fac parte din viata publica. Ori, atata timp cat „nu ma sperie el pe mine tzulus” (cum zicea un patron de club) cu siguranta nu ne vom mai speria unii de altii atunci cand ne injuram intre noi, pe jucatori, pe ziaristi… Vorba romanului: „Asta e!”

Axi  •  24 aprilie 2008, 15:07

Tolo…mai lasa-ne cu aberatiile tale. Cand un jucator nu da randament 1-2 meciuri, inteleg, dar Balanel e intr-o eclipsa totala de forma de luni de zile. Doar pentru ca vrea Jiji sa-l vanda, asta insemnand participarea lui la Euro, implicit conditia lu` Piti de a juca titular meci de meci…nu inseamna ca noi, suporterii, sa nu avem nicio reactie la jocul penibil pe care Banel il etaleaza. El ar trebui sa-si ceara locul pe banca de rezerve (de onoare). Apropo…castigi bine din blog-ul asta? Ca vad ca bagi publicitate la greu. Avea dreptate Basescu. Tonomate!!! Asta ati devenit jurnalistii, niste tonomate pline de praf.

Forza BANEL!!!!  •  24 aprilie 2008, 15:10

A gresi e omeneste……numai k Banelinho greseste de ceva vreme……asta e viata…..nu toate sunt asa cum am vrea noi sa fie insa e usor sa dati in el acum!
Pe PÈPE MORENO nu il vede nimeni ca nu e capabil sa isi faca juma´ de ocazie??????

stef  •  24 aprilie 2008, 15:13

ma intreb de ce toti vreti sal protectati pe banel?daca ar fi un loc de munca as zice dar este o competitie in care uni castiga si alti pierd,in care uni apar si alti dispar.nu ma intelegeti gresit nu sant in potriva persoanei banel sant inpotriva jucatorului banel.daca toti il ocrotesc pe cine pedepsim?ce tanar este pedepsit pentru ca banita este protectat?si ce este mai rau este k este bagat si in nationala.cum justificati voi nationala? daca becali vrea sal tina la club(ca sai dovedeasca ca este om bun)la nationala piturca nu are scuze de fapt nici un antrenor nu are scuze.poate ca este rece dar asta este perfomanta si sucesul.de ce sal seletioneze la national cand la echipa nu merge?de sal tina pe un banal can un trica adrian cristea sau cine stie cine trebuie sa fie sacrificati?as vrea sa fiu gresit as vrea banal sasi revina dar daca vrem sa facem perfomanta trebuie sa vedem cine este in vana si cine nu.trebuie facem tot ce este posibil ca sa mergem la euro cu tot ce avem mai bun si mai perfomant.banele nu sant inpotriva ta si iti doresc succes dar poate ca o sati prinda bine sa vezi adevarul tu insusi.daca esti tare o sati revi daca nu asta este fotbalu.sper k si tu vrei sasi aminteasca lumea de un banel care a mers nu de unul care este fluierat si injurat

Comentează