Nervoşi pe Nicoliţă

Îl fluierăm pe Bănel şi nu ştim că ne fluierăm pe noi.

joi, 24 aprilie 2008, 12:36

Îl fluierăm pe Bănel şi nu ştim că ne fluierăm pe noi.

Fiţi sinceri! Ce vă enervează la Nicoliţă? Nu ceea ce este, ci ceea ce nu poate deveni! Îi reproşaţi stagnarea lui ca fotbalist. De un an de zile, stelistul reuşeşte şi greşeşte cam aceleaşi lucruri pe teren. A intrat în faza de plafon a carierei.

Măi, dar ipocriţi mai sîntem! Pretindem de la Bănel altceva decît facem noi. Sîntem imperfecţi şi mărginiţi, în profesie şi în viaţa personală, dar cerem unui jucător să progreseze mereu. Să pornească din Făurei şi să ajungă Beckham.

Ceva ar trebui să ne nedumerească în exigenţa inchizitorială care ne-a cuprins. Piţurcă şi-l doreşte în lot la Euro pentru calităţile lui. Ar fi bun să joace contra Franţei, dar nu contra Timişoarei 🙂 Îl vor Mutu şi Chivu, însă nu-l suportă tribuna din Ghencea. Nu vi se pare o severitate de operetă? În acest ritm al ghilotinei, va ajunge să fie huiduit, retroactiv, Lucian Bălan, o altă furnică din istoria Stelei.

Ca fiecare dintre noi, Bănel are limite. Numai că ale lui îl pot duce în duel unu la unu cu Ribery, Seedorf sau Zambrotta, timp în care noi vom face marcaj strîns la o cutie de bere 🙂

Comentarii (409)Adaugă comentariu

Mihai22  •  24 aprilie 2008, 17:50

Domnule Tolontan, ori e un articol ironic la adresa lu’ Banel si / sau la adresa Stelei, ori nu stiti sa apreciati un fotbalist in mod corect.

Daca nationala Romaniei a ajuns sa se bazeze pe un jucator ca Nicolita sa fie titular, inseamna ca stam rau de tot la nivel de nationala.

‘Nicolita e muncitor, dar echipa nationala nu e un santier.’

AdrianC  •  24 aprilie 2008, 17:57

In articolul asta ziceti ca de fapt n-ar trebui sa ne enerveze prostia….e uite ca uneori ne enerveaza…chiar bine de tot 😀

mda  •  24 aprilie 2008, 17:58

banel joaca pentru bani, noi platim pentru bilete, o parte din banii lui banel sunt si de la noi, deci daca joaca, sa joace gratis sau sa nu mai joace deloc. sa il vanda odata ca m’am saturat de maimutoiul banel.

Ghici ghicitoarea mea  •  24 aprilie 2008, 18:07

Cat m-am abtinut sa nu zic nimic de banel,dar am ajuns la capatul rabdarii.Am incercat sa-i gasesc o scuza,dar nu se poate.
Apreciez faptul ca se sacrifica(la fel ca mieii lu` jiji) dar nu foloseste la nimic.
Oricum poate il luam pe Karamian sau pe szekeli ca nu mai tzine vrajeala.Si Gigi ne zice ca elton n-avea valoare de steaua?las` ca au surdu si banel :))

Pinalti  •  24 aprilie 2008, 18:13

DE ce nu va ganditi si la partea buna a lucrurilor? Daca pierdem titlul dam 3 puncte Buzaului si pastram satelitul si la anu’

Analizator  •  24 aprilie 2008, 18:17

Dl Tolontan a picat in butoiul cu melodramatism mai degraba specific telenovelofililor. Portia asta de plans pe umarul bietului Nicolitza n-are nimic de-a face cu spiritul sportiv. Spectatorul simplu, onest, pasionat al oricarei intreceri sportive are ca principala dorinta sublimata identificarea cu performantele si gloria sportivului. „Consumatorul de sport”, ca sa fiu in ton cu perspectiva mai nou cinic-managerial-marketizanta a autorului, nu urmareste o competitie ca sa-i compatimeasca pe sportivi, sa le descopere slabiciunile si sa le treaca, ingaduitor, cu vederea. Dimpotriva, ne uitam la sportivi ca sa vedem ceea ce noi, spectatorii, nu vom putea fi niciodata. Ne rascumparam toate frustrarile, esecurile, neputintele prin intermediul succeselor lor, pe care le ravnim ca pe ale noastre. Pe sportivi vrem sa-i invidiem – pentru calitatile fizice, pentru talent, dar si pentru tot ceea ce aduc ele, adica faima, bani si recunostinta tuturor.
Daca-l fluieram acum pe Banel este pentru ca prea mult incepem sa ne recunoastem in el cu slabiciunile noastre si ne simtim inselati in asteptari. Presa si publicul nu trebuie sa coboare talentele la nivelul omului de rand – asta se cheama invitatie la plafonare. Trebuie sa-i aratam in permanenta posibilitatea de a deveni cel mai bun. Citius, altius, fortius, nu? Si apropo, daca Beckham e idealul sportiv al dlui T., eu m-am lamurit. Beckham e un mediocru patent facut mare de o conjunctura mediatica favorabila. Am tot mai mult senzatia ca dl T. vrea sa devina „conjunctura”. Sa faca si sa desfaca. Va si reusi, cu conditia sa continue a lacrima cand publicul le sugereaza fotbalistilor ca sunt slabi si a-si imboldi subordonatii sa-i soarba fiecare sunet, gutural sau nu, patronului B, pe care apoi sa-l deserte la ziar si pe tv. Mi-e sila.

danut63  •  24 aprilie 2008, 18:18

1.Nicolita nu are cum sa joace pe partea stanga , deoarece, ii lipseste un lucru elementar oricarui jucator de banda stanga : NU STIE SA LOVESCA MINGEA CU PICIORUL STANG (lucru valabil si pentru Neaga).De cate ori primeste mingea , ori se va intoarce cu spatele la poarta ca sa o aseze pe dreptul , pierzand astfel din rapiditatea fazei , ori ca incerca sa centreze cu stangul , unde, din cauza nestiintei , mingea se va duce complet aiurea.Cea mai mare timpenie pe care a facut-o Steaua este ca in momentul de fata nu are un mijlocas stanga de meserie … Incredibil …
2. Nu are nici un fel de orizont si nici un fel de imaginatie pe partea dreapta.Toate pasele lui se duc la adversar.La faza din minutul 4 , in loc sa atace poarta , a preferat sa se izoleze in lateral …
3. Nu poti sa-l compari niciodata cu Lucian B alan , hai sa fim seriosi!Omul ala a fost fotbalist mult mai talentat decat subiectul nostru.
4. Singura situatie in care Nicolita este util este atunci cand echipa ramane in 10 oameni , deoarece poate sa-si puna in valoare calitatile fizice pe care le are(Vezi meciul cu CFR in tur , UTA , Dinamo etc …).Atunci lumea il apreciaza , deoarece iese in evidenta prin efort fizic , in mod special!

alex  •  24 aprilie 2008, 18:30

lasa-ti-ne cu Nicolita asta al vostru…am fost la meciul cu Poli shi sincer nu shtiu la ce meci te-ai uitat tu dar a fost praf…nici sa dea cu picioru in minge nu shtie…ne-a mancat meciul…merita ghilotinat shi Lacatus scuipat pt ca il tzine in echipa in dauna lui Dayro

Adr  •  24 aprilie 2008, 18:35

Inteleg ca omu stagneaza,dar nici chiar asa,de cate ori intra in teren suntem cu un om in minus din start,si asta nu e de azi de ieri….

kalink  •  24 aprilie 2008, 18:40

Dl Tolontan ,de ce nu il luati pe dl Nicolita acasa si jucati fugarita cu dumnealui,pentru ca doar la asta e bun!

kaospilot  •  24 aprilie 2008, 18:44

Evident este un articol ironic. Toti „nepriceputii” in fotbal vad ca un fotbalist nu are ce cauta in teren in schimb „specialistii” chiar la nivel de nationala il vad titular chiar incontestabil.

cristi  •  24 aprilie 2008, 18:46

Domnule Tolontan,
Pt imaginea buna,a dv,la care ati muncit si v-ati creato,nu aveti voie sa nu faceti articole,demersuri,anchete pt a scoate la iveala MARSAVIA ECHIPELOR VSLUI SI BISTRITA,in frunte cu conducatori lor ! Acestea,indubitabil au vindut meciuri. CEAHLAUL este un cumparator bun platnic.Ce sta la baza afirmatiilor mele ?! Rezultatele,meciurile in sine pe care le puteti reurmari,contextele,si mai ales urmatoarea intamplare : Presedintele Ceahlaul a venit la Buzau si a motivat Bistrita! Aceasta a luptat mult dar…fatalitate in ultimul minut ! Apoi Ceahlaul a mers la Bistrita si…nu i-au mai deranjat nimeni. Idem cu Vaslui ! Porumboiu …ciocu mic si multa rusine sa-ti fie ! Nu realizezi ca-ti patezi tota viata !? Daca asta faci acum ,ce-oi fi facut ca arbitru ! Mare n-ai fost niciodata ! Lumea ta :Ceahlau,Vaslui,Bistrita,Pinalti,Padureanu si tu Porumbule ! Rusine !!!!!
Voi trebuie sa scrieti despre marsaviile astea sa le demascati,chiar daca este greu,chiar daca nu le duceti la capat,efecte tot vor avea si pt fotbal si pt voi !!! Curaj !!!

Ovidiu  •  24 aprilie 2008, 18:47

Nu inteleg ce cauta un articol despre Nicolita intr-un portal national. Nu ne intereseaza Steaua si problemele ei. Steaua este prea urata ca sa ii mai faceti voi imagine, ziaristilor dedicati. De ce nu ai scris articolul tau banal pe site-ul stelistilor? Sau pe cel al MInisterului Apararii? Sa se preocupe ei de progresul sau regresul lui Nicolita?
LA Steaua oricum nu conteaza jucatorii si antrenorii, ci lingaii si santajistii din spatele cortinei. Sa lasam nuantele lacrimogene si introspectiile privind limitele noastre.
Pe scurt, ai vrut doar ca noi s mai auzim de Steaua. Multumesc, nu ne intereseaza…si nu iti mai ascunde tricoul ala ros albastru de pe sub camasa de jurnalist. Esti un profitor.

Rasputin  •  24 aprilie 2008, 18:48

Tolontane tu esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)care se vrea filosof! Dar ca si Banel te-ai plafonat…pt ca nu poti…pt ca nu esti decat ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!

Pai faptul ca si-l doresc Mutu si Chivu (care daca s-ar uita la meciurile pe care le face banel cred ca si-ar cam schimba parerea, si in plus ei nu mai cunosc alti jucatori care au aparut pe la noi prin campionat) inseamna ca are valoare?

Nu vezi ca nu ai un criteriu clar si obiectiv de evaluare? ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)…ai o scuza…

aris thesloniki  •  24 aprilie 2008, 18:49

ALO!sefu’,nea TOLONTANE lasa-ne domne cu banel si cu demagogia ieftina.Te-a gasit mila de banel(atletul banel,care alearga ca turbatu’)care 2 ani n-a mai driblat pe nimeni,care din 10 centrari,9 le da in plopi.Singurul loc in echipa ptr. care poate concura este cel fundas dr.,dar si acolo este foarte greu ptr. ca golanski este mult mai eficient in faza ofensiva.

suspendare  •  24 aprilie 2008, 18:55

Cum de nimeni nu vorbeste de suspendarea lui Lacatus!!!
Cum e posibil ca un antrenor sa sara la bataie, insotit de Pedrazinni?
Intai trebuie sa ii curga sange ca sa poata spune ca a fost agresat?
Rusine cu asa conducere, asa jucatori!

Lu, Lu, Lu-ci-fer  •  24 aprilie 2008, 18:55

normal ca il criticam pe nicolita, atita vreme cit dayro moreno – care a confirmat scurt si la obiect, atit cit i s-a dat sansa in teren – face banca de rezerve din cauza unui impiedicat ca nicolita

N-A PARCURS …….ABC-UL IN FOTBAL  •  24 aprilie 2008, 19:00

BANEL ARE CALITATI – VITEZA DE REACTIE SI EXECUTIE IN PRIMUL RAND , TENACITATE IN AL DOILEA RAND – DAR A ABSENTAT CAND S-AU PREDAT PROCEDEELE ELEMENTARE – PRELUAREA MINGII , PASA, DRIBLINGUL ,CHIAR LOVIREA EI , IAR CU STANGUL SE URCA -N TRANVAI……..SAMD.
N-AI SA-L VEZI PE NICOLITA LA MINGE VREODATA CU CAPUL SUS – SA VADA TERENUL, COECHIPIERII , PORTARUL( REAL MADRID)….IN ASEMENEA CONDITII , DAYRO MORENO E REZERVA DE 10- 15 MIN PE MECI…….INADMISIBIL- MARIUS LACATUS………..

insecta  •  24 aprilie 2008, 19:01

Nicolita alearga de foame…

DNA  •  24 aprilie 2008, 19:02

pai e simplu…piturca il tine la nationala ca becali sa-l vinda pe baiat ca jucator de nationala cu bani mai multi…
totusi Tolontane, ala joaca contra lui Ribery, nu pt ca merita ci pt ca il baga Piturca….
baiatu e plin de bun simt si mi-e simpatic insa asta nu ajuta cind e vorba de valoare…ca si ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) cind e vorba de o parere obiectiva de ziarist profesionist….

CRISYMAN  •  24 aprilie 2008, 19:04

IARASI TU, SLUGA VISINIE, ITI DAI CU PAREREA DESPRE CEVA CU CARE ESTI PARALEL? TE-AI MAI UITAT IN ULTIMA VREME IN OGLINDA SA TE VEZI IN TOATA GRETOSENIA TA? NU-TI VINE SA-TI DAI NISTE PALME? DACA NU ATUNCI E DE RAU, PRESA A AJUNS PE MAINI DDE-A DREPTUL MARSAVE…
P.S. TE BATE DUMNEZEU DACA IN SAPTAMANA MARE SCRII ASA CEVA, DAR MAI MULT CA SIGUR CA TU, NIMICULE, NU AI NICIUN DUMNEZEU, ESTI PATETICCCCCCCCCCC.

Mihai  •  24 aprilie 2008, 19:05

Catalina de data asta nu ai dreptate!!! SIGUR ca saracul nu poate mai mult,si nu are nici o vina! Vina au cei care-l forteaza si baga sa joace (si sa faca prostii) regulat! Dar EL ar trebui sa-si dea seama ca nu are valoare decît, poate, de Concordia Chiajna, si sa plece. Atîta tot! Simplu! Ca e de treaba, baiat finut, si cuminte, asta nu ajuta Steaua, si fotbalul cu NIMIC! Si eu sunt la fel de cuminte, asta înseamna sa emit pretentii sa joc si eu, sau cum?!…Si cînd îi mai auzi pe unii „lasa-l domne ca alearga bine!?”. Pai de ce nu se duce la atletism, ca si acolo e penurie??? Multumesc de atentie.

rusty  •  24 aprilie 2008, 19:07

Sunt de acord cu danut63, Steaua nu are un mijlocas stanga de meserie, cum era sper sa nu se supere lumea pe mine, Gabriel Bostina, care dupa parerea mea a fost cea mai mare pierdere pentru Steaua, iar despre Banel, eu nu am nimic cu el, atat poate si asta este…

bogdan  •  24 aprilie 2008, 19:11

CATALINE,CUM AU SPUS-O SI ALTII,NU BANEL E DE VINA PT JOCUL SAU PROST ( EL CAM ATAT POATE..), DE VINA SUNT CEI CARE-L BAGA PE TEREN!! DACA UN JUCATOR NU POATE FACE O PRELUARE , NU VEDE JOCUL , PIERDE 90% DIN MINGI, NU PREA ARE CE CAUTA LA STEAUA… IMI PARE RAU SA O SPUN , DA’ CRED CA AR CAM TREBUI SA PLECE.

maistor kokir  •  24 aprilie 2008, 19:16

matale nu-l fluieri pe nicolita ci il aplauzi ,doar esti anti-stelist … si mai lasa-ne pe noi stelistii in suferinta noastra ,nu mai incerca sa ni te asociezi ca-mi provoci greatza…

unu  •  24 aprilie 2008, 19:17

tolo frate ce ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de nicolita e terminat,niciodata nu a fost ceva de capul lui,doar alearga si atat.sa plece de la steaua sa se duca la ciorile lui si sa ne lase in pace,ne a mancat zilele la toti stelistii.

www.romania-inedit.ro  •  24 aprilie 2008, 19:23

Parerea mea este ca trebuie sa ne bucuram ca fotbalul romanesc are parte de un fotbalist ca Banel Nicolita !
Daca Beckham se nastea in Romania acuma punea razoare pe la Motatei iar Victoria Beckham facea curatenie prin curte ! :mrgreen:

in memoriam domozina  •  24 aprilie 2008, 19:28

A observat cineva ca Gloria -Steluta buzau a jucat TOT campionatul cu echipa cu care a jucat mama Steaua in etapa anterioara? CHIAR SE POATE FURA PE FATA(AI DAT PUNCTELE, NA PUNCTELE ) SI GSP-UL SA TACA MALC ? ce zici Tolo?

silica  •  24 aprilie 2008, 19:31

cred ca solutia ideala ar fi :
INTERZICEREA accesului pe un teren de sport a lui M. Lacatus pt lovituri aduse unui reprezentant al clubului oaspete .

Adi  •  24 aprilie 2008, 19:31

mai,nene,chiar vrei sa aflii ce ma deranjeaza?pai nu m-ar deranja nimic daca n-ar fi la steaua sau macar daca n-ar fi introdus pe teren.adica sa fim sinceri asta nu e jucator pt steaua daramite pt nationala!si banel nu stie sa marcheze (in portile adverse k restul stim),nici sa centreze nu e in stare .Poate doar prin spatele portii!alearga mult dupa mingii,le ajunge numai k baga frana dupa ce trece de ele cu un metru.de pasat nu mai vorbim k nu poate nici la 1 metru!la faza 1 la 1 cu portarul el paseaza,nu conteaza la cine,vreun spectator trebuie sa fie in zona.executa cornere,deosebit de bine :ori dupa poarta ,ori la scurt la un adversar(doar e fair-play baiatul!).sa-l aplaudam pt meciul k betis k cu atata a ramas,si pt gestul extraordinar de a ascunde sticla aruncata de rapidisti(apropo rau e sa faci bine cuiva k atunci cand sunt prinsi ameninta k fifa).banel ne-a facut cunoscuti in Europa,de prosti dupa autogolul k real.chiar nush de ce e bagat in teren:k are fata de milog sau ce?eu m-am satura de banel pana peste cap!ce avem k banel pune 3 puncte k iasul si vezi ce se intampla in clasament si posibil punctele k timisoara dak nu juca.nu e el vinovat 100%dar cu siguranta e principalul vinovat!ne-am saturat!daca asta vrem si la euro sa-l pupam pe banel.mult.

Cristian  •  24 aprilie 2008, 19:32

O singura intrebare. Ai jucat vre-o data fotbal.
Realitatea este alta si mult mai dura. Nu a stiut prea mult fotbal niciodata. In primul rand nu gandeste. Nici macar greu, in situatiile in care are timp sa faca asta, nu spun in celelalte in care trebuie sa iei decizii imediat. O vreme a compensat viteza si daruirea. Acum trebuie sa recunosti ca nu contribuie cu nimic la jocul echipei. Cu aproape nimic. Bun. Si din pacate, dupa cum ai spus-noi facem marcaj la o bere -nimic grav, limitele lui il duc la nationala-asta ar trebui sa dea de gandit unora.

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 19:34

mon cher Tolo,oximoronic vorbind,ai reusit sa dezvolti un grosolan sofism,avindu-l drept muza muta pe Nicolita!

Cristian  •  24 aprilie 2008, 19:34

Rectific. Gandeste greu si de obicei prost. Cand nu o face ii ies mult mai multe.

eu  •  24 aprilie 2008, 19:35

AUZ MAI TOLO..DACA TU AI AVEA LIMITE NESATISFACATOARE PENTRU PATRONUL TAU….NU AI ZBURA IN PRIMA LUNA???.

LA FOTBAL CA SI LA GAZETA DACA NU EVOLUEZI DISPARI…DECI BANEL NU MAI POATE SI VA PLECA…TU…DACA NU MAI POTI…ce o sa faci?…mda stiu nu depinde de tine…ca tu te complaci asa.

bye bye,

si lasa performanta altora si tu si banel

jimmy  •  24 aprilie 2008, 19:36

banel e o tentativa palida a lui gattuso kre e el gattuso si kre a recunoscut k nu e fotbalist … nicolita nu e clar fotbalist .. pacat de el ca ajuns la nivelul asta fara s aibe vreo calitate de fotbalist adevarat .. saracu n are nici o vina .. da nici cu fotbalu n are nici o treaba ..

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 19:39

Banel e fotbalist, in aceeasi masura in care Hegel eo marca de gel de par pt. filozofi!

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 19:42

In lumina celor scrise de Tolo, Piturca ar putea convoca la nationala lu’ ma-sa orice calugar tibetan din Faureiul ezoteric al Banelului!

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 19:44

„Banel fotbalist” e cel mai cunoscut oximoron de la Steaua.Un soi de „Mutu in silentio stampa”!

jimmy  •  24 aprilie 2008, 19:45

si tu tolo lasa ne frate cu vrajeala d asta d 2 lei .. ma zici k t pricepi la fotbal .. tu ori esti batut in cap ceea nu cred sau cine stie ori portiun interes .. sincer ma bine joc eu fotbal ca banel da nam avut norocu kre il are el sa castige sute d mii d euro doar pt k alearga si fara orizont 😐

Moromete  •  24 aprilie 2008, 19:46

Draga Catalin,

Imagineaza-ti ca eu as fi director la GSP si ca as face marcaj colegilor de la L’Équipe.

Mai mult, imagineaza-ti acum ca desi mediocritatea-mi e evidenta in cadrul GSP, o eroare (regretabila!) ar face sa fiu propus si numit ca director al intregului trust de presa din care GSP face parte, si as ajunge sa le fac marcaj Seedorfilor din media.

Abia acum situatia e comparabila: Moromete vs Murdoch si Banel vs Ribery.

Nu ar fi mai cuminte ca atat Moromete cat si Banel, sa faca marcaj strans exclusiv la cutiile de bere?

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 19:54

Printr-un frivol joc de cuvinte(care ne doare!), pina si noi putem face marcaj la Ri Beri,cum ar zici moldovianu’!

paul  •  24 aprilie 2008, 19:56

Am vazut la tv ca 2 echipe din anglia il vor pe banel.piturca il vrea pe banel la euro. S-a gandit cineva ca baiatul asta are niste calitati? si ca nu joaca bine ca nu e folosit unde trebuie.Nu cred.Noi romanii avem grija sa criticam si sa injuram.Iar lucrurile importante raman la urma.poate ca e mai greu sa il sustinem.dar eu raman la parerea ca daca toata echipa ar alerga ca el nu ne-am mai impiedica cu U cluj,Timisoara sau orice alta echipa.

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 19:57

Aura de fotbalist de tot risu-plinsu a lu Banel imi aminteste de celebra lamentare electorala a lu’ Basescu: „Draga Tolo!”

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 19:59

Sarmanu Banel a ajuns pricina de reconsiderare a alergarii in fotbalu’ mioritic.Parca mai antropologic suna sa stai sa joci ca boul,decit sa alergi ca timpitu,de pomana.

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 20:02

Sa-l vrei pe Nicolita in Anglia (la cules mingi din propria poarta) e ca si cum ti l-ai dori „extrem” (cretin cliseu!) de mult pe Florin Salam in formatia „Gentle Giant”.

El presidente  •  24 aprilie 2008, 20:04

E adevarat ca Banel stagneaza insa problema lui e ca in timp au fost adusi alti jucatori mai buni decat el si el a ajuns sa fie prostu’ clasei. E pur si simplu depasit de noul val de jucatori. Piturca il vrea la Euro pentru ca altu nu are nu pentru ca ar fi bun de ceva. Daca pana si Florentin Petre a ajuns sa fie titular in dauna lui Banel inseamna ca flancul drept al nationalei e inexistent. Banel a fost de Steaua, acum NU MAI este.

Balanel neScolitza  •  24 aprilie 2008, 20:05

Mi-e teama ca , mai degraba,Steaua a fost de Banel,si nu invers.

dorel  •  24 aprilie 2008, 20:07

o spun ca un fan stelist ! marea majoritate a spectatorilor care se duc la meciurile stelei nu au nici cele mai mici cunostinte de fotbal ! pentru ca sa-l fluieri pe nicolita , care a jucat destul de bine , si sa-l ridisci in slavi pe antrenor este penibil ! este penibil si jenant cata mediocritate exista in antrenorul stelei . parca nu a vrut sa castige marti ! a jucat extrem de defensiv si a fost si mai neinspirat scotandu-l pe mendoza si introducandul pe lovin si asta la 1-1 ! incredibil ! pe antrenor sa-l fluieram si nu jucatorii !

Printul  •  24 aprilie 2008, 20:08

Pe undeva ai dreptate sincer si eu am mai spus unor prieteni de multe ori ca Banel n-are ce cauta la mijloc cel putin ca mijlocas dreapta.El are calitati care l-ar recomanda spre un inchizator gen Gatusso care fuge 90 de minute dar n-are treaba cu tehnica.Ar mai fi o varianta fundas dreapta dar acolo ii trebe stiinta jocului sa stie sa stea in aparare si pe el din pacate il cam fura ofensiva.Dar sa vdm ce se va intampla daca il joci exclusiv sa faca marcaj om la om la un jucator cred ca se descurca cand vine faza de atac insa are lipsuri care oricum ar juca nu le poate corecta deoarece tehnica o primesti cand te nasti nu poti sa o dobandesti doar prin munca.

Adr  •  24 aprilie 2008, 20:10

Daca din 10 oameni 9 iti spune ca esti beat tu ce crezi?

Comentează