TOLO.RO
Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab.
duminică, 4 mai 2008, 10:25
Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab.
O singură scuză: dubla eroare a lui Tudor, care nu a văzut cum Bratu a simulat de două ori. Întîi a cerşit un penalty, iar apoi a vrut să provoace eliminarea lui Rădoi. El trebuia dat afară, nu stelistul! Dar poate că abia la a patra abatere putea fi scos, după un nou şi dureros regulament al celui mai bun arbitru român. Psihic, Tudor a purtat cu el contragreutatea meciului Steaua – CFR, cînd i-a defavorizat pe ardeleni.
Pe de altă parte, Lăcătuş are pe conştiinţă această partidă. Echipa a fost sfîşiată tactic şi timorată în plan mental. A început meciul cu un forcing paild şi l-a terminat cu o apărare disperată, ca aceea om la om la handbal.
Dar titlul nu e gata. Miercuri, Clujul va deveni capitala fotbalului românesc, prin meciul „U” – CFR. Şi va stabili dacă definitia va fi valabila o zi sau un an!
gabidegiulesti • 4 mai 2008, 22:26
Dupa 4 ani, in sfarsit, dreptate: FARA OI IN EUROPA!
Cătălin Tolontan • 4 mai 2008, 22:30
gabidegiulesti: sa vedem meciul de miercuri, plus ca steaua va fi cap de serie la tragerea la sorti pt liga
sorin • 4 mai 2008, 22:32
Cu siguranta ca Tudor a gresit, dar prestatia Stelei din prima repriza poate ca a decis meciul in proportie mai mare
BALONUL DIGITAL – UN SUPER BLOG DE SPORT • 4 mai 2008, 22:36
Din acest meci raman greselile lui Tudor!Un arbitraj in compensatie !
gabidegiulesti • 4 mai 2008, 22:37
Catalin Tolontan@: aveti ceva informatii confidentiale ca va cadea cu campioana Belarusului? In caz contrar, eu ma indoiesc ca va intra in grupe pentru ca nu joaca NIMIC!
Craca_giulesti • 4 mai 2008, 22:37
Ca de obicei cind meciul se disputa pe teren, Steaua este invinsa. Felicitari Dinamo si pina la urma s-a facut dreptate in Liga 1.
mihai-oradea • 4 mai 2008, 22:39
d le tolontan,credeti sincer ca marius lacatus se ridica la nivelul pe care il asteptam de la steaua?
BALONUL DIGITAL – UN SUPER BLOG DE SPORT • 4 mai 2008, 22:39
Dar asta e valoarea campionatului romanesc, un campionat care va trimite o echipa direct in grupele Champions League.Trist!
ala • 4 mai 2008, 22:42
bratu nu trebuia eliminat in momentul in care a simulat penalty-ul. Primul galben a fost pt felul in care s-a bucurat dupa. Nu poti elimina ata de usor un jucator. Daca primul galben ar fi fost pt un fault dur atunci ar fi meritat si al doilea galben sau daca ar fi protestat la neacordarea penalty-ului. DAr asa, tudor a gandit bine si nu l-a eliminat.
lucian • 4 mai 2008, 22:44
Oare cine face blaturi?Steaua sau ceferita(vezi meciul Cfr-Dinamo)?
nicholasy • 4 mai 2008, 22:44
tolontane esti multumit de scor ?i-ai jignit pe stelisti tot timpul.steaua a furat tot timpul iar ceilalti au fost corecti mereu .ar trebui sa fii inpartial prin natura meseriei,dar nu este valabila pt.tine aceasta treaba cu impartialitatea.sa-ti fie rusine.nu o sa mai citim multi gsp.di cauza unuia ca ti ne si ca cei de la antena1
adrian • 4 mai 2008, 22:45
spre deosebire de postul anterior nu pot decat sa subscriu. ar fi ceva de adaugat-marius lacatus a gafat inpardonabil cu neaga si tudor a fost comic ca sa nu zic altceva cand a fluerat finalul in min 94 in conditiile in care ultimele 5 minute nu s-a jucat absolut deloc. si asta cand mingea urma sa ajunga in careu.
Cătălin Tolontan • 4 mai 2008, 22:45
ala: pentru simulare se da galben si tb eliminat!
stelica • 4 mai 2008, 22:45
mandru ca-s caine!dupa mult timp!cat despre cfr, sa se descurce si singuri acum!
FatBoySlim • 4 mai 2008, 22:45
Ce sa faci cu Lovin… cu Balanel… care ori pierde mingea ori o suteaza in adversar… cu Dica.. abia miscandu-se pe teren… cu Mendoza, care a uitat sa mai joace fotbal… dar mai ales cu acest tUDOR… care a trebuit sa compenseze greseala penalty-ului din tur neacordat ungurilor.. Una peste alta, STEAUA a pierdut pe mana ei..dar poate daca Bratu mergea mai repede la cabine, altfel era cursul jocului. Ca sa nu mai vorbim de faze concrete…
no name • 4 mai 2008, 22:45
Daca mai sustine cineva ca Tudor nu este cel mai mare spagar, ori e orb, ori n-are nimic in comun cu fotbalul. Nu a fost arbitraj in compensatie, ci pe bani…multi. A comis-o rau in Ghencea pt Steaua, acum a intors armele :)))…Pot accepta (cu greu) in orice faza de joc ca un arbitru nu vede un fault sau il interpreteaza el cine stie cum, dar aici e vorba de un regulament cat se poate de clar…simulare=galben…n-ai ce sa interpretezi…apoi smecheriile de 2008…fluiera imediat daca respira un stelist spre un dinamovist, iar „minutele de prelungire” au fost chiar misto…
Oricum, dezamagitoare prestatia stelistilor, in frunte cu Lacatus, si nu ma refer la joc, ci la atitudine…n-a sarit nici o tibie in sus, nimic…stiu, veti spune ca ne-am civilizat, dar adevarul e altul, a disparut atasamentul fata de club…
apropos, sunt stelist, dar nu unul agitat
Mihaj • 4 mai 2008, 22:45
dINAMOVISTII se bucura degeaba: STEAUA va ajunge iar in CL, iar cAINII se vor face iarasi de ras in UEFA, ca anul trebcut , cu If Elfsborg (à propos, mai tine minte cineva umilinta catzelusilor)?
dINAMOVISTII sunt nistr frustrati eterni, singura lor bucurie este „sa incurce STEAUA”…PENIBILILOR !
Retineti, dINAMOVISTI: 07-05-86.
Nu sunt numerele de la Loto, este o data calendaristica. Pe care nimeni n-o poate sterge. Nimeni nu ne-o poate lua. Si nu cred ca vreo echipa romaneasca va reusi in urmatorii ani ceea ce a reusit Steaua atunci.
Forza Steaua !
Evan • 4 mai 2008, 22:45
Daca Tudor il elimina pe Bratu la faza in care a simulat penalty nu mai avea cum sa dea pasa lui Danciulescu la golul 2 dar nu e atat de important acest lucru. Important e ca Lacatus e ZERO ca antrenor si s-a vazut cel mai bine in seara asta. Cand tu joci astfel meciul decisiv pt titlu dati-mi voie sa spun k stelist k Steaua nu merita titlul. Desi CFR a castigat etapa asta cu un non-combat al Bistritei(ca si cu Dinamo, Rapid si Uta), pt felul cum a jucat Steaua in seara asta Becali merita sa moara de oftica si sa ne lase naibii odata cu Lacatus-ul masii.
tin cu dinamo • 4 mai 2008, 22:45
Intr-adevar Tudor a gresit( scuzabil daca ne uitam la cfr-steaua), dar parca nici steaua nu e echipa care sa merite trofeul dupa evenimentele: steaua-rapid, steaua-poli iasi, steaua-cfr :|.
De remarcat pasa superba a lui C. Munteanu( jucator care de altfel nu a facut nimic absolut nimic tot campionatul).
Steaua se va califica oricum in grupe!(cel putin eu asa sper)
Sunt foarte curios ce atitudine va avea steaua in meciul vs. gloria buzau … nu ca ceahlaul ar fi vreun monument de caracter …
Coco • 4 mai 2008, 22:46
1. Pentru ce si cine a jucat, in sfarsit fotbl, Dinamo? Raspuns: pentu banii de la CFR Cluj si pentru CFR Cluj, bineinteles !!!!
2. Merita Steaua sa fie campioana ? Raspuns: NU, pentru ca Gigi Becali a facut din Steaua o echipa din ce in ce mai urata, datorita butoanelor, blaturilor si interventiilor de tot felul !!! RUSINE GIGI BECALI !!! STEAUA a pierdut campionatul numai si numai din cauza ta.
stelica • 4 mai 2008, 22:47
catalin tolontan:bratu trebuia eliminat dar si zapata la faza penaltyului!
pt ala • 4 mai 2008, 22:47
bai „ala” ai tu un alt regulament.
albanezuL • 4 mai 2008, 22:47
refuz sa te citesc
adrian • 4 mai 2008, 22:47
si inca ceva..oli..marele oli..a avut dreptate..dica a facut diferenta…care putea fi chiar mai mare
BALONUL DIGITAL – UN SUPER BLOG DE SPORT • 4 mai 2008, 22:48
Mie unul mi s-a parut arbitrajul lui Tudor ca o compensatie la greselile din meciul cu CFR si de aici poate a influentat si rezultatul, insa asta nu scuza cu nimic jocul prost al Stelei.
Alex • 4 mai 2008, 22:49
Gabi de Hunedoara..desi imi doresc ca Steaua sa castige campionatu`,as prefera totusi ca cfr-ul sa mearga direct in grupele cl…sa vedem si noi adevarata valoare a echipei din cluj…in frunte cu Trica parca il cheama nu? Din cate imi amintesc steaua n-a avut niciodata o prestatie rusinoasa in cl…ma indoiesc ca cfr va putea sa scape de multe,multe umilinte in grupe…
RAMNICEANUL • 4 mai 2008, 22:49
SI-AU GASIT DINAMOVISTII SA JOACE CORECT ASTAZI…CU CFR AU STAT CAPRA….NISTE JAVRE ALTCEVA NU SUNT. BRATU MERITA 3 ROSII. NU MAI SPUN CA DINAMOVISTII SE BUCURAU DUPA MECI CA SI CUM AU CASTIGAT EI CAMPIONATUL. ORICUM, ZIUA REVANSEI VA VENI MAI DEVREME SAU MAI TZ SI UN CAMPIONAT PIERDUT, VA FACE CA STELISTII SA SI DORTEASCA CU ARDOARE RAZBUNAREA.
nicholasy • 4 mai 2008, 22:49
si inca ceva nu-i mai vaita pe stelisti pt jocul practicat deoarece ungurii nu vor lua niciun punct in cleaguesi rusine dinamovistilor sant femeian de sevici a ungurilorvai de mama lor
red_dog • 4 mai 2008, 22:50
La unele plonjoane lobont parea cam nesigur? avea oare vreo prima promisa de la cioban? oricum meciul a fost pierdut de Lacatus!
cartita • 4 mai 2008, 22:50
salut. e de bine. mai taie glasul latifundiarului
alex • 4 mai 2008, 22:50
Tolo, ai perfecta dreptate…Tudor a judecat totul prin prisma meciului Steaua-CFR…Dar eu zic ca, in afara de comisiile adecvate, nu ar trebui sa fie judecat de niciuna dintre cele doua (trei?) echipe…A arbitrat in stilul acestui campionat…Eu as mai puncta inca vreo 2 aspecte (poate) omise:
-Zapata a jucat, desi in meciul cu Craiova a lovit un adversar cand meciul era oprit (la faza eliminarilor);
-Ne vrem „europeni”, insa Lovin a dat dovada de „mioritism” veritabil, neinapoind mingea adversarilor (lucru ce a generat nervozitatea de la faza urmatoare si eliminarile);
-Bratu a simulat de doua ori si cred ca ar trebui judecat pe baza probelor video; insa sa nu uitam ca nu e singurul care a facut acest lucru in fotbalul mondial
Una peste alta, cei care gandesc limpede ar trebui sa recunoasca superioritatea lui Dinamo in acest meci. Sunt rapidist si cred ca am fost subiectiv in comentarii. Insa e ca o urmare a campionatului murdar din sezonul acesta.
P.S.: Eu zic ca tot Steaua e in avantaj: joaca acasa cu Gloria Buzau (no comment), iar pt CFR e un meci in genul acestuia din seara asta cu „U”
silviu • 4 mai 2008, 22:50
si pepe moreno e stelist cu acte in regula.te ia capu’ cand vezi ce reesapati vin sa ingroase randurile celor care nu au loc la ei in tara si fac figuratie prin liga 1 la pret de fotbalisti.gigi : cand o sa cumperi si tu niste fotbalisti de-adevaratelea ca am auzit ca fotbalul se joaca cu fotbalisti ? sunt stelist de 30 de ani dar o echipa mai penala n-am vazut niciodata si n-ar fi rau ca lovin , nicolita , pepe moreno , chiar si fenomenalul dica sa incerce un servici adevarat pt ca am impresia ca ei castiga bani nemeritati !
daddan • 4 mai 2008, 22:51
eu sunt curios cine se va mai uita de la anul la liga lu’mitica. de cativa ani cmpinatul se fura si cine o sa plateasca sa vada asta la tv?
pacala • 4 mai 2008, 22:53
lacatus asta e obsedat de nicolita,vezi tu ca nu mai joaca nimic ca atacant si-l bagi fundas…dupa ce a dat doua autogoluri mai ne-a mancat si meciul cu timisoara si dinamo…lasa-l o data pe bara bai lacatus ca ne omori de tot….ps..de fapt ne-ai omorat !
Cata • 4 mai 2008, 22:54
mai pililoi fara pila, rosu la zapata nu vazusi? te-a orbit elocinta becalista?
dani • 4 mai 2008, 22:54
cateodata chiar e pacat ca fotbalul se joaca pe goluri… DIN NEFERICIRE, in Romania nici o echipa nu joaca mai bine decat Steaua, cu toate ca Steaua a jucat multe meciuri prost; si totusi Steaua a pierdut campionat… Asta s-a intamplat in primul rand din cauza numelui ei, care a dus la atentia sporita a adversarilor, dar mai ales la atentia sporita a presei, care a amplificat mult presiunea asupra jucatorilor stelisti dea lungul intregului campionat….
PANTERA • 4 mai 2008, 22:55
esti stelist???se vede de la posta!si ce daca cfr a jucat slab in ghencea?…vai dar ce aud din gura ta chiar acum ….!!!!!!!!CA BN NU SIA APARAT SANSELE CORECT???ESTI TIMPIT CU ACUZATIILE ASTEA????? TE ROG SA RASPUNZI DACA AI OUA!
Dinamovistul • 4 mai 2008, 22:55
Dinamo a jucat asa cum trebuia sa joace impotriva rivalilor de-o viata; in dinamo-steaua joci pt tine si nu pt altcineva; felicitari ca ati jucat corect!
Laurentiu • 4 mai 2008, 22:55
domnu tolontan, reveniti-va la realitate. e adevarat, bistrita nu a jucat cu cfr, dar nici cu steaua:D. pacat de tine ca nu te poti masca, ti se vede prea tare stelismul. poate ai fi cel mai tare ziarist daca nu ai fi suporter. se vede de la o posta k esti stelist pana in maduva oaselor!!!! rusine!!!!
dsDS • 4 mai 2008, 22:55
jucatorii stelei aucedat psihic si este normal dupa razboiul mediatic declansat impotriva echipei de luni bune dar mai ales inaintea acestui meci.in plus au fost 2 suspendari aiurea dictate impotriva stelei dintre care ce-a impotriva lui goian a fost cusuta cu ata alba.mai este de adaugat ca lacatus ca antrenor este si mai rau decit hagi iar romanii si-au dat singuri in cap propulsint echipa migratorului asiatic pe primul loc confirmind astfel locul de slugi rezervat in europe cu diferenta ca-l accepta in orice domeniu chiar si-n propia tara.
jiji • 4 mai 2008, 22:56
da… buzau trebuie sa-si apere corect sansele? de ce vorbiti doar de u cluj??????
Stelist • 4 mai 2008, 22:56
Sunt STELIST si sunt mandru de asta dar Steaua nu merita sa castige titlul pt modul in care a ajuns sa se lupte la titlu. Asa ca din punctul asta de vedere pot spune ca s-a facut dreptate.
In ceea ce priveste meciul:
1.Steaua nu a jucat NIMIC, din pacate.
2.Bratu trebuia eliminat de 2 ori si altfel ar fi decurs meciul (sa nu uitam ca a fost coautor la golul doi.
3.Lobont a fost corupt (parerea mea), vezi semigafele din timpul meciului.
In rest, multa bafta DINAMO in Cupa *uefa. Sper ca noi sa ajungem din nou in UCL.
danezu • 4 mai 2008, 22:56
sa joci cu acest nicolita si cu acel pepe moreno meci de meci …sa i ti pe bara pe baciu…rada si vali badea pt a juk aceste 2 ciori …laca ink nu esti antrenor de steaua…..sau poate ai ordine de sus…si atunci tervuie sa te conformezi
ANTITOLO • 4 mai 2008, 22:57
nene tolo, nene tolo, nu faci gazetarie sportiva cand tii cu steaua si nici gazetarie politica atunci cand tii cu basescu 😉 … pt ca atunci gazetaria isi pierde tot sharmul 😐
no name • 4 mai 2008, 22:57
Bai…vor chiar nu intelegeti…a fost o chestie politica…cfr trebuie sa ia titlul…de ce?…pai…ca sa aducem 20 de mil de euro in tara (si sa luam impozit dublu) in loc doar de 10 mil de euro…daca merge cfr in turul 3 si nu e cap de serie…papa CL…asa Steaua e obisnuita cu traseul si e si cap de serie…
Coco • 4 mai 2008, 22:57
CFR e campioana, indiferent de meciul contra „sepcilor rosii”-adevarata echipa a Cluj-ului. Dinamo a jucat pe banii ungurului de la CFR=campiona furturilor din Romania. Logic ar fi ca Steaua sa dea meciul lui Gloria Buzau, ca oricum nu mai au nimic de pierdut. In CL CFR-ul va lua multa, multa „M..U..I..E” …
vh • 4 mai 2008, 22:58
ratatule ce draq cauti in fotbal?ma refer la tolontan,aseara la tv s-a vazut clar k tii cu steaua,ai adus numai argumente in favoarea stelei,dar mai uita-te odata la meciurile stelei din acest retur si o sa vezi ca in 90% dintre ele steaua a castigat cu arbiti sau cu banii lui becali.chiar nu inteleg cum liga profesionista sta cu mainile in san la declaratiile lui fecali,care se lauda pe toate drumurile k dat bani la nu stiu ce echipa sa incurce pe nu stiu ce echipa.toti sunt mana in mana!forta poli…iasi
Cătălin Tolontan • 4 mai 2008, 22:59
antitolo: asta intelegi tu din acest comentariu? ca este favorabil stelei?
BALONUL DIGITAL – UN SUPER BLOG DE SPORT • 4 mai 2008, 22:59
Vom vedea meciul de miercuri!
brasoveanul • 4 mai 2008, 23:00
Domnule Tolontan vati exprimat asta seara la kanal D,ca U Cluj ar trebuii sa-si apere corect sansele,deacord.Dar Gloria Buzau nar trebuii?va intreb ca nu pomeniti nimic de asta.Mai ales ca stim cu totii de meciu asta ,cum isi apara sansa Gloria Buzau sa-si apere sansa sii U cluj,va-m urmarit sii pareati iritat ca nu ia steaua campionatu,iar in Ardeal domnule Tolontan sii mai ales in cluj sunt foarte multi Dinamovisti,f putini oieri.va salut