Capitala de o zi sau de un an

Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab.

duminică, 4 mai 2008, 10:25

Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab.

O singură scuză: dubla eroare a lui Tudor, care nu a văzut cum Bratu a simulat de două ori. Întîi a cerşit un penalty, iar apoi a vrut să provoace eliminarea lui Rădoi. El trebuia dat afară, nu stelistul! Dar poate că abia la a patra abatere putea fi scos, după un nou şi dureros regulament al celui mai bun arbitru român. Psihic, Tudor a purtat cu el contragreutatea meciului Steaua – CFR, cînd i-a defavorizat pe ardeleni.

Pe de altă parte, Lăcătuş are pe conştiinţă această partidă. Echipa a fost sfîşiată tactic şi timorată în plan mental. A început meciul cu un forcing paild şi l-a terminat cu o apărare disperată, ca aceea om la om la handbal.

Dar titlul nu e gata. Miercuri, Clujul va deveni capitala fotbalului românesc, prin meciul „U” – CFR. Şi va stabili dacă definitia va fi valabila o zi sau un an!

Comentarii (937)Adaugă comentariu

Sorin  •  5 mai 2008, 0:38

246. NYC a.k.a. adevarata macarena a.k.a. domnisoara lovin on 5 Mai, 2008 12:35 am

ai dreptate nu o sa jucti niciodata la nivelu asta deci nu aveti cum sa cresteti ramaneti sa faceti derbi cu U CRAIOVA asta e ce sa facem !

NYC a.k.a. adevarata macarena a.k.a. domnisoara lovin  •  5 mai 2008, 0:41

251. Sorin on 5 Mai, 2008 12:38 am

gresit, ramanem sa va batem pe voi, sa va punem cu boturile alea spurkate pe labe.

sa facem dreptate, ca doar nu v-om lasa sa luati titlul dupa atata furaciune.
si in groapa, pe deasupra…

cambratu’  •  5 mai 2008, 0:41

bratu nu a cerut penalty, deci nu avea tudor de ce sa dea cartonas. gresesti domnule tolo.

cambratu’  •  5 mai 2008, 0:43

…in rest nici o echipa din ro nu are loc in CL!

pt TOLONTAN  •  5 mai 2008, 0:44

domnule tolontan eu nu am habar de fotbal.tin cu cfr-ul si asta poate din cauza ca mi greata de steaua lu becali.
va spun altceva.e atat de evident ca sunteti stelist incat si unu ca mine-si da seama,fara sa am pretentii de microbist.
ori in meseria dumneavoastra cred ca ar trebui sa fiti din start impartial.sau asa se face gazetaria profesionist?

FELICITARI DINAMO

HAI CFR

C__nik  •  5 mai 2008, 0:46

Sorine tata,da anul trekut c a faku Teaua in ucl?instructieXamicale?

Lu, Lu, Lu-ci-fer  •  5 mai 2008, 0:46

233. NYC a.k.a. adevarata macarena a.k.a. domnisoara lovin on 5 Mai, 2008 12:26 am

————

lasa, ma, ca tot sinteti si voi echipa de locu’ 4. e ok si asa. atita puteti voi. e bun si argintu’. aaaa, nu luati nici argintu’? asa e, uitasem ca sinteti echipa care nu a pus vreodata picioru in grupe la CL.

Shtitzu_scofeta  •  5 mai 2008, 0:46

frunzescule
sa-mi bag poola in natia ta de oaie cacacioasa…
de ce sa dea lovin mingea „IN APOI”…PTR CA SUNTETI NISTE SCLAVI, NISTE LABARI CARE ATI FUGIT DE PE TEREN ,CARE NU MERITATI TITLUL ASTA LA FEL CUM NU LE-ATI MERITAT PE ULTIMELE 2 CASTIGATE DE CIOBAN…azi s-a facut dreptate…si mai mare e satisfactia noastra … AM FOOTOOT FETITELE DIN GAYncea

marius din iasi  •  5 mai 2008, 0:48

Am vazut acum pe Realitatea cum se bateau suporterii U cu cei CFR, ce sarbatorea. Urat, urat de tot, ca nu pot sa se bucure pentru orasul lor. Pacat, Clujule, credeam ca esti mai civilizat.

pt. marius din iasi  •  5 mai 2008, 0:50

si eu credeam la fel.sunt clujean.ideea e alta.cei de la U sunt un fel de huligani care nu stiu decat ca urasc cfr-ul.ca ei sunt pe ultimul loc nu conteaza.aberatii

ipse  •  5 mai 2008, 0:51

felicitari dinamo!ati fost peste noi la toate capitolele…dica,lovin,nicolita foarte slabi.l a nenorocit bratu pe tigan pe partea lui.cfr ne vedem la anul in lupta pt titlu.

gin  •  5 mai 2008, 0:52

Catalin,
Sint si eu stelist si nu de azi de ieri ci de peste 30 de ani, deci mult inainte de Sevilla.
In ziua de 4 mai 2008 am tinut pentru prima oara cu Dinamo intr-un meci cu Steaua, ceea ce nu se va mai intimpla niciodata.
As fi vrut ca Steaua sa cistige campionatul la mai mult de o bricheta distanta. Din momentul in care acest lucru nu a mai fost posibil, am vrut ca titlul sa-l ia CFR.
Dincolo de greselile de arbitraj, care au fost si in favoarea Stelei, si a CFR, dincolo de masinatiunile care s-au facut de o parte si de o alta, ar fi fost o pata neagra pe blazonul Stelei sa ia titlul pentru trei puncte primite de-a moaca, din cauza unui regulament aberant. (Solutia morala in cazul „bricheta” era ca restul de meci sa se rejoace iar Rapid sa fie depunctata).
Asa ca nu este o mare tragedie pentru Steaua ca a pierdut acest titlu.

sas  •  5 mai 2008, 0:54

DRETATE scria pe benerul PCH….si sa facut.

Cristi  •  5 mai 2008, 0:54

http://cristianpavel78.wordpress.com/2008/05/04/revenirea-la-normalitate/

USA  •  5 mai 2008, 0:55

Da sigur mai baiatule dar la penaltiul lui dinamo mai trebuia si ROSU pentru portarul Stelei.Retine ROSU asa ca nu mai tine partea Stelei.

marius din iasi  •  5 mai 2008, 0:59

@USA
Asa mi s-a parut si mie, desi nu sunt sigur. Adica portarul era ultimul aparator si a oprit o faza clara de gol. Stiu sigur ca pentru orice jucator de camp intr-o asemenea situatie se da rosu. Nu stiu sigur pentru portar.

newhaven1  •  5 mai 2008, 1:00

Linistiti-va cu totii. De citeva saptamini m-am lamurit ca tot returul a fost aranjat, sa ne tina pe toti cu „sufletul la gura”. Si noi toti am cazut de fraieri, si ne tot certam unii cu altii. Cu o campioana clara din tur, ce interes ar fi avut spectatorii sa dea bani pe fotbal (TV, stadion, internet,etc)? S-ar fi pierdut o groaza de bani. Si atunci, mintile balcanice din spatiul mioritic (adica mafia din fotbal) si-au zis „lasa ca le facem noi spectacol”. Steaua „cade” pe 2, merge in turul 3 CL, cistiga aproape sigur cu oricine, si intra impreuna cu CFR in Grupe. Ambele echipe fac bani, iar banii se vor imparti cine stie pe unde. Altfel CFR oricum nu ar fi putut trece de turul 3 CL.

Arpad Paskani  •  5 mai 2008, 1:01

No da’ lasaaaati-nie darah sa nie pregatiiim pentru Liiiiga Campioooooonilor maaai romaaaaani maaaai.

obiectiv  •  5 mai 2008, 1:03

sa fi fost oare
derby decis de arbitru in compensatie ?

BONANO  •  5 mai 2008, 1:04


.
Tolo !

.Cand ai vazut ca Bratul „cersea” 11 m , la reluari ?
.
Tudor chiar a crezut ca Bratul a fost atins , dar nu de 11m si a indicat coltul lui ” 6m”
;iar Bratul nu a ridicat bratele,cerand 11m; pur si simplu sa ridicat ca si cum nu s-a intamplat nimic . Daca ai ai dreptate dupa ce ai vazut de cateva ori reluarile , la faza cu Radoi , gresesti . Fundasul stelei a avut o intrare dura , Bratul s-a ferit si apoi a cazut neatins ; e mare diferenta.
Nu-l compara pe Tudor din meciul Steaua – CFR cu Tudor cel de acum . Atunci a facut greseli URIASE, care au favorizat clar Steaua si au schimbat cursul campionatului. Daca atunci arbitra corect , astazi CFR si Rapid se luptau ptr. titlu , iar tu nu mai pomeneai numele lui Bratu.
.
Steaua a jucat slab , cum de altfel a jucat in marea majoritate a jocurilor si numai greselile de arbitraj si norocul au facut sa castige peste 15 pct. mincinoase.
.
Cand vei mai vorbi de eliminarea lui Bratu , te rog aminteste-ti mai intai de marile greseli de arbitraj in favoarea Stelei. Cea cu Bratu este una minora , care nu se compara cu un gol din offside, iar Steaua a beneficiat de cel putin trei.
.

Andrei  •  5 mai 2008, 1:04

Cea mai urata parte din tot fotbalul asta e ca s a ajuns sa vedem la stiri declaratii de genu „ma bucur ca am infrant steaua, dar cel mai mult ma bucur ca o sa piarda titlul”. foarte frumos, asta era un comentariu al unui jucator dinamovist. ce inseamna sportivitate, frumos din partea lui. s a ajuns la o degenerare completa a umanitatii si bunatatii in acest asa numit fotbal. baietii astia castiga sute de mii de euro sa fuga un pic pe teren si sa de a intr o besica, isi permit sa fie ignoranti(asta ii afecteaza mai mult pe ei), dar mai grav isi permit sa fie cu nasul pe sus, sa zica ce vor ei. cel mai mult la un fotbalist conteaza bunul simt, personalitatea, dedicarea. de asta nu avem un campionat bun.

Busterkiller  •  5 mai 2008, 1:11

In sfarsit m-am uitat si eu la un meci din campionatul nostru, dupa foarte mult timp!Intotdeauna am considerat ca Dinamo-Steaua sau vice-versa reprezinta unul dintre putinele meciuri din campionatul romanesc care merita vazute, cel putin acum cand si conducatorii de cluburi isi blameaza propriile echipe de non-combat sau „blat” cum e termenul clasic, si in campionatul asta cand vorbim mai mult de divinitate si juraminte pe Biblie decat de fotbal curat, sau incepem sa facem aluzii „campioana morala” intr-un campionat in care unii castiga cu ajutorul brichetelor un meci pe care in teren l-au tratat superficial!Dar ce sa mai…auzim acum vorbe ca „Dumnezeu a facut dreptate”! Asa e divinitatea tot timpul joaca rolul unui arbitru impartial!
Referitor la meci, ce sa zic s-a observat cat de cat un nerv specific intalnirilor dintre Dinamo si Steaua, cu toate ca echipa din Ghencea parca ” nu si-a dorit la fel de mult victoria” ca sa raman in termenii fotbalistici,cum insusi managerul Adrian Ilie comenta la un post de televiziune! Dar de ce nu si-a dorit victoria la fel de mult cum a dorit-o Dinamo? pt ca referitor la obiectivele pe care le avea Steaua in comparatie cu trupa din Stefan cel Mare, acestea erau mult mai mari decat ale dinamovistilor si implicit remuneratia din urma indeplinirii obiectivului, dar in fine asa a fost sa fie…divinitatea a facut lumina ca si asa numai la ea am inceput sa ne limitam!Cu o echipa care joaca haotic, cum a jucat Steaua in seara asta, nu cred ca am „face o figura frumoasa” (ca sa fiu in termeni fotbalistici) in Champions League la anul!Dar parca nici CFR-ul nu are fata de Champions League!Dar asta e ne multumim cu ce avem – doar e liga lu’ Mitica.
In ceea ce priveste meciul intra-devar a fost incrancenat cu putine ocazii de poarta si cu un penalty acordat de Tudor la o faza identica cu cea din meciul Steaua -CFR (cand faultul lui Zapata la Semedo l-a facut pe acelasi arbitru sa inchida ochii si sa lase meciul sa continue).Ce sa zic s-a vazut o oarecare presiune pe Tudor la meciul asta pentru ca a avut 2 ocazii clare sa il elimine pe Bratu si nu a facut-o dar asta e se pare ca si anul asta Dinamo e arbitrul campionatului, sau poate nu! Mai este o etapa in care in Ghencea se joaca atat campionatul cat si retrogradarea Gloriei „Steluta” Buzau! Dar sincer parca meciul din Ghencea nu ne mai starneste nici un interes, pentru ca adevarata finala a campionatului se joaca la Cluj, unde Universitatea, odiniara prima echipa a orasului infrunta colonia portughezo-argentiniana a CFR-ului! Daca din „U” nu a mai ramas decat fanatismul suporterilor cu memorabila fraza: ” Te iubesc mama, dar nu ca pe „U” ” ,CFR-ul avea de aparat punctele avans de la finalul turului care pareau ca se evaporasera in urma cu cateva etape! Bine ca Dinamo si-a aparat corect sansele ca si anul trecut si a reaprins speranta la Cluj. Speram ca in ultima etapa sa nu fie o lupta nationalista cum spun unele voci ” o lupta intre romani si unguri ” ! Sper ca nu v-am plictisit !
Si ca sa termin cu aceeasi raportare la divinitate : ” Doamne ajuta si fie ca cel mai bun sa castige”

aciduzzu  •  5 mai 2008, 1:11

Asa cum a zis si Porumboiu, Bratu NU trebuia eliminat pentru ca NU a cerut penalty, daca protesta si cerea penalty atunci da.
Pana una alta constat cu o imensa scarba marsava voastra tentativa de a scuza pe Steaua si de a o scoate victima.

pirlo  •  5 mai 2008, 1:11

catalin,la cum joaca steaua e greu detrecut si de turul trei.

Andrei  •  5 mai 2008, 1:12

si inca o chestie. daca fotbalul nu s ar fi inventat unii dintre inganfatii dintre asa zisii jucatori profesionisti ar fi fost probabil oameni de servici, ceva boschetari, iar unii mai rasariti poate ar fi facut ceva cu viata lor. de ex banel nicolita, nu l am vazut vreodata de cati ani e el jucator sa injure, sau sa protesteze mai mult de 2 sec, isi cere scuze si fuge, munceste, se chinuie, nu poate mai mult uneori, dar e om cu personalitate (Tigan, tigan, dar e de 10000 de ori mai inteligent ca multi asa zisi suporteri ori jucatori si are mai mult bun simt ca toti la un loc). si nu e vorba ca e la steaua, putea fi oriunde, nu conteaza, luati aminte, fiti mai omenosi.

totusi  •  5 mai 2008, 1:14

Dinamo a castigat pentru ca a fost echipa mai buna si Steaua a pierdut pentru ca a fost echipa mai proasta, asa ca nu-i mai cautati scuze. Si Tudor a arbitrar perfect, sa-ti fie rusine ca faci un subiect din asta.

synchro  •  5 mai 2008, 1:17

Sunt multi prosti pe aici care spun ca bratu nu trebuia sa ia galben pt ca nu a cersit penalty. Ba cretinilor galbenu trebuia sa-l ia pt. ca a simulat ca a fost faultat nu pt. cerseala. Regulamentul de fotbal pedepseste simularile cu cartonas galben oriunde se intampla pe teren!!! Cersetoria o pedepseste jandarmeria, politia sau alte organe abilitate in acest sens!!!

David  •  5 mai 2008, 1:17

Parerea mea e ca Steaua s-a cam dezobisnuit sa joace cu adversari care opun rezistenta. Si asta a costat foarte mult, d-le Becali. Erau pierduti pe teren, pareau ca nu inteleg ce se intampla, precum rapidistii acum cativa ani la Craiova (cand toata lumea astepta ca U Craiova sa se dea deoparte) sau FC National, culmea, tot la Craiova (cand tot stadionul isi fluiera favoritii pentru ca nu se dau deoparte).
Cata ironie, ca CFR sa riste sa piarda titlul din cauza lui „U” :)). Sincer, desi sunt suporter al CFR-ului, cred ca o va face :(…

yoyo  •  5 mai 2008, 1:18

heheheeeeeeeeeeeee, vad ca mor de oftica astia de la ziarele de sport ca a pierdut stoaia campionatul

David  •  5 mai 2008, 1:18

Si inca ceva: de ce nu s-a dat rosu pt Zapata la penalty?

aciduzzu  •  5 mai 2008, 1:19

bai synchro bine ca esti tu arbitru mai bun ca Porumboiu

claudiu32  •  5 mai 2008, 1:22

hai ba caoricum Bratu nu trebuia eliminat, nici primul cartonas nu trebuia sa i-l dea, ce n-are voie omul sa se bucure la gol? Stelistii astia vor numai pomana, nu le ajunge faza cu bricheta!

Dragos pt aciduzzu  •  5 mai 2008, 1:22

Se da galben pt simulare, nu daca ceri penalty verbal prostule ! Pt simulare intelegi? Daca nu ai fost faulat si te dai faultat iei galben! Mai taceti dreaq ! Bucurati-va ! Si rugati-va s anu ajungeti vreodata la mana Stelei! Ca va da Becali _I_ ! Si pt alt frustrat: Daca si presa a tinut cu Steaua in campionatul asta, esti prost rau! Varza, pilaf ! Tolo, felicitari ! Forta Steaua !

claudiu32  •  5 mai 2008, 1:24

eu propun ca toti jucatorii de la Dinamo sa fie eliminati pentru ca nu aveau tricoul bagat in pantaloni si nu erau incheiati la sireturi regulamentar!

synchro  •  5 mai 2008, 1:26

@aciduzzu
Si tu poti sa fi arbitru mai bun decat porumboiu daca citesti regulamentul. Atata vreme cat a simulat, bratu trebuia sa ia galben indiferent daca cersea penalty sau nu, pt ca simularile sunt facute cu intentia de a obtine un avantaj ilicit.

ionutzu  •  5 mai 2008, 1:27

bai stelistilor eu inteleg ca sunteti frustrati, dar macar nu puteti sa va abtineti sa injurati si sa discutati si voi ca niste oameni civilizati, chiar nu aveti cei 7 ani de acasa?

natnolot  •  5 mai 2008, 1:28

tolomache esti prost ca intotdeauna… acuzi arbitrul ca nu l-a dat afara pe bratu… e acelasi care a vazut fault in careu anul trecut la o faza asemenatoare la urziceni… dar nu asta e aspectul… treci cu vederea neeliminarea lui zapata la penalti… a faultat in pozitie de ultim aparator in faza iminenta de gol… da ce sa ceri oilor decat sa behaie…

red baron  •  5 mai 2008, 1:30

nu ti-e ma rusine, da ca ratoi si zapata trebuia eliminati de ce nu spui?de offsideul de la Craiova de ce n-ai scris,dedic aceasta victorie celor mai frustrati blogeri tosi, 17 elfsborg si bineinteles tie tolo

bruzly  •  5 mai 2008, 1:31

un blat o sa fie sigur….steaua-buzau

filip  •  5 mai 2008, 1:33

hahahaaaa tare claudiu

Clujean  •  5 mai 2008, 1:34

Sunteti de toata jena… comparati eliminarea la un atacant cu 2 penalty-uri care nu au fost date in meciul Steaua-CFR…
Ce schimbare a mai adus Bratu de-atunci? si daca era scos, Dinamo juca cum a jucat, cu 10 oameni si inchidea, nexistenta Steaua…
Acceptati, Steaua a jucat prost, ca si cum nu ar merita campionatul (sau nu l-ar vrea).

E jalnic ce stiu stelistii sa faca, dupa meciul cu CFR au scandalizat ca sunt cei mai buni. Trebuia sa bateti pe Dinamo 11 vs 11, nu sa va plangeti ca niste patetici ce sunteti. Meciul cu CFR a fost castigat de Steaua 12 vs 11 (Becali stie de ce)… asa ca, gura mica!

radu petrescu  •  5 mai 2008, 1:35

Desi cu creierii zdruncinati,ciobanul sef a reusit sa mai lanseze un proverb ce va dainui in veci:NU MOR CAINII CAND VOR MIEII.!!!

aciduzzu  •  5 mai 2008, 1:36

@synchro:

eu fac pariu ca Porumboiu spre deosebire de tine le-a citit 🙂

red baron  •  5 mai 2008, 1:37

si ink ceva nimeni din toata presa, nu mai da importanta acelei faze,deci frustrarea ta e maxima,stiam ca esti stelist,tolo,da nu chiar fanatic…

grig  •  5 mai 2008, 1:42

@red baron:

te inseli, tolo nu e stelist la fel cum nici arbitrii care fluiera in favoarea unei echipe sau a alteia nu tin cu echipa respectiva, la nivelul asta (al oamenilor implicati in fotbal) nu iti permiti sa tii cu o echipa sau cu alta si sa te lasi condus de sentimentalisme, sa fim seriosi, totul se face pentru bani 🙂

red baron  •  5 mai 2008, 1:43

grig,cu atat mai grav:)

grig  •  5 mai 2008, 1:43

sau in cazul lui tolo din interes financiar indirect, steaua=spectatori/cititori/audienta/ziare vandute mai multe

newhaven1  •  5 mai 2008, 1:47

of, of, of, oameni buni, nu pricepeti ca tot returul asta cu „revenirea miraculoasa” a Stelei, cu batalia pentru locurile de CL a fost „aranjat” pentru noi, suporterii, sa ne tina cu sufletul la gura? Daca CFRul era la 10-15 puncte distanta, nimeni nu se mai uita la multe dintre meciuri. Se pierdeau o gramada de bani. Asa, patronii de cluburi au facut bani, spectacolul (jalnic) a fost total, Steaua si CFR merg in liga si Steaua are sanse mari sa intre in grupe, toata lumea face bani grei. Cea mai logica solutie. Iar daca vreti fotbal corect, n-aveti decit sa va uitati la englezi, ca in balcani mai trebuie sa vina o revolutie. Hai Romania la Euro.

Lokomotiv Bucuresti  •  5 mai 2008, 1:50

grigule esti penibil rau frate.De 3 luni presa urla in continuu ca Steaua fura. Steaua nu are voie sa castige nici un meci si acu tu vii si spui ca tolo scrie ceva ce e evident ptr a atrage stelisti?Steaua nu are voie sa bata Mioveniul in Ghencea, dar Rrapid si dinamo au voie sa stea capra in fata jegfereului.Bistrita are voie sa trimita rezervele, iar arbitrii doar „gresesc” in favoarea jegfereului si fura ptr Steaua.Esti penibil rau

hai poli tm  •  5 mai 2008, 1:55

Mia tii minte, Tolontane, ce va mai mindreati, toti stelisti, cu geniul de simulant al lui Laca? Si veniti acum sa va plingeti ca nu i-a dat galben lui Bratu? Pai frumos ne statea, sa avem o campioana bazata pe o bricheta si pe un steag scos din pamint!

Comentează