TOLO.RO
Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab.
duminică, 4 mai 2008, 10:25
Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab.
O singură scuză: dubla eroare a lui Tudor, care nu a văzut cum Bratu a simulat de două ori. Întîi a cerşit un penalty, iar apoi a vrut să provoace eliminarea lui Rădoi. El trebuia dat afară, nu stelistul! Dar poate că abia la a patra abatere putea fi scos, după un nou şi dureros regulament al celui mai bun arbitru român. Psihic, Tudor a purtat cu el contragreutatea meciului Steaua – CFR, cînd i-a defavorizat pe ardeleni.
Pe de altă parte, Lăcătuş are pe conştiinţă această partidă. Echipa a fost sfîşiată tactic şi timorată în plan mental. A început meciul cu un forcing paild şi l-a terminat cu o apărare disperată, ca aceea om la om la handbal.
Dar titlul nu e gata. Miercuri, Clujul va deveni capitala fotbalului românesc, prin meciul „U” – CFR. Şi va stabili dacă definitia va fi valabila o zi sau un an!
vanilla • 5 mai 2008, 1:57
tudor a parut azi un caine(fara referiri la dinamo) tinut in beci fara hrana .I-au dat drumul si a muscat ce a prins .Un arbitraj cu totul previzibil ,era normal sa arbitreze in compensatie
hai poli tm • 5 mai 2008, 1:58
Rosu la Zapata nu trebuia?! Ce, n-a fost situatie de gol iminent?
hai poli tm • 5 mai 2008, 2:00
O sa vedeti voi ce mare antrenor e Lacatus in turul III preliminar al CL.
hai poli tm • 5 mai 2008, 2:03
Problema cu Steaua nu e doar ca fura. Asta mai treaca mearga, asa s-au obisnuit de decenii, ce sa te astepti de la ei? Dar au ajuns sa-si faca si un titlu de onoare din asta. Zicea Becali: „Numai din ofside vreau sa cistig”. Iar galeria Stelei: „Ole, ole, ole / am apasat butoanele”!
Revan • 5 mai 2008, 2:22
Anul acesta campionatul a avut o miza mare. Orgoliile au crescut si vor mai creste. Insa ce nu a inteles nimeni este faptul urmator ca la ora actuala echipele romanesti au obtinut ceva datorita anului magic 2006 unde am avut noroc. Tot ce a urmat pe urma a fost declinu. Si declinul pentru Steaua a inceput paradoxal din meciu cu Dinamo Kiev. Pentru Rapid a inceput de la prima etapa din campionat. Aceste doua echipe meritau daca ramaneau in aceeasi componenta ca cea din 2006 sa se lupte pentru titlu si nu Dinamo. La Dinamo a fost ceva ce nici actionarii nu au fost pregatiti sa gestioneze dovada fiind situatia in care acum se afla. Intre timp, Cfr Cluj, incerca marea cu sarea. Are echipa, are un antrenor, insa ii lipseste ceva experienta meciurilor internationale. Si fac pariu ca daca au reusit sa aibe un tur superb si au obosit in retur la toamna cand va fi CL, va fi un haos si mai mare. Ce ramane in urma acestui derby. Absolut nimic, am vazut un Dinamo care a tras sa salveze un sezon dezastruos si apoi o Steaua care numai duce nimic aminte de cea din 2006. Este timpul Cfr-ului sa arate ce poate atat in meciul cu rivala de moarte U Cluj si apoi in CL. Daca se va descurca mai bine ca Steaua atunci va fi un plus pentru fotbalul romanesc insa daca nu va face ceva, va continua sa arate regresul pe care il resimte campionatul….
Dragos FRD • 5 mai 2008, 2:25
Auzi, Totolane, te credeam doar idiot, dupa vorba, dupa port. Dar ia zi, la Lovin n-ai vazut niciun „rosu”, nu? La Zapata n-ai vazut „rosu” in loc de „galben”, nu? La Ratoi n-ai vazut „rosu” in loc de „galben”, nu? Imi pare rau pentru tine, te credeam doar un simplu idiot. Dar ai vrut tu neaparat sa ma contrazici. Nu esti un simplu idiot, esti o oaie idioata.
roo • 5 mai 2008, 2:25
Steaua a fost defavorizata? Trebuiau sa plateasca pt toate golurile inscrise din offside sau din penalty-uri inexistente pe final de meci.
Hai CFR!
Iar in privinta lui Tolontan cred ca spumega de furie ca Steaua a pierdut,dar lasa ca-l „consoleaza” GIGI.
Pana anul asta am fost o mare stelista ceea ce nu mai pot spune acum….Becali a distrus tot ceea ce-mi era mai drag in fotbalul romanesc, a facut si face un imens deserviciu sportului, iar daca e sa vorbimde moralitatetolontane atunci uita-te in curtea proprie si nu arunca sageti inspre nimeni. CFR merita sa ia campionatul pt simplul fapt ca au jucat fotbal PE teren.
cristi • 5 mai 2008, 2:34
Faceti ceva ! Va rugam !
FRF sa ia masuri DURE (vezi Italia)
Sa curete fotbalul de Pinalti !
De necrezut cum au amanat meciul !?
Si cum l-au pus la aceiasi ora cu Dinamo-Steaua
Sa nu vada lumea MARSAVIA !
Asa a facut Ceahlaul,ba nu,Pinalti
Si cu Bistrita si cu Vaslui !!!
Cerem sa se faca curat nu sa se condamne !
Din punct de vedere Fotbalistic si de aceia nu
Va trebuiesc probe. Probele sunt meciurile in sine !
Nici FRF nici voi ziaristi nu mai aveti nici o
Credibilitate daca nu faceti tot ce-i de facut.
Retrogradati Cancerul Pinaltiurilor ! Va rugam !
Lupul de Stepă • 5 mai 2008, 2:38
Da domnisorule jurnalist. Bratu trebuia eliminat. Este o rusine a arbitrajului romanesc. Tudor este sluga lui Borcea. Daca Bratu era eliminat, steaua (ce spun eu stea; ditamai galaxioaia) ar fi castigat cel putin cu 7 la 0. Este strigator la cer ceea ce s-a intamplat. Noroc cu creire luminate ca a matale care spun lucrurilor pe nume. Bratu eliminat! steaua-Dinamo 7-0 (poate cu putin noroc chiar 8-0). CFR Cluj, penalizata cu 3 puncte ptr ca a tinut in acest meci cu Dinamo. Borcea suspendat. Nu stiu de ce, dar oricum trebuie suspendat. Cat despre tine, pseudo-jurnalistule, sa-ti fie rusine!!!
romanul • 5 mai 2008, 2:55
TOVARASEjurnalist, familia a murit TRAIASCA FOTBALUL!DE CE NU SPUI NIMIC DE UNIREA URZICENI? ESTE REVELATIA CAMPIONATULUI , IAR TU MESTECI GLUME PRINTRE DINTI!! CORECT A SPUS UN LUP OILE SE TUND IAR CIINII PAZESC TURMA!!!!!!! PRNTRU AL 2-LEA AN CONSECUTIV DINAMO LE-A FACUT CADOU CELOR DE LA STINA LOCUL 2 . SA SPUNA MULTUMESC!
CFR 1907 • 5 mai 2008, 2:58
Da , am castigat campionatul, suntem campioni , dar tot in culise , acest sezon va ramane drept cel mai murdar din istoria fotbalului romanesc … pana acum .
Cine considera ca noi , CFR-ul , am castigat numai pe teren , este rupt de realitate si nu are bun simt .Dar…bine ca l-am luat si-asa 🙂
Cfr Ia Titlul:Cfr-u: 4-0 • 5 mai 2008, 2:58
—cand joaca pe bune steaua pierde.daca nu se baga Gigi cu $$$,dupa ce au pierdut la Iasi oare pe ce loc erau acum stralucitorii-stelisti?Oare insoteau vreo Steluta in Liga2?
Lupul de Stepă • 5 mai 2008, 3:38
Da, @ CFR 1907.
Asa cum spui: ‘..acest sezon va ramane drept cel mai murdar din istoria fotbalului romanesc’. Nici nu pot sa contest asta dupa victoria super-galacticei steluta la meciurile cu: mioveni(ul), vaslui(ul), bricheta, tudorul si offside-ul Craiova. Victorii muncite cu zeci de mii de euroi si multa nesimtire. Cat despre egalul cu echipa a 2-a a Timisoarei, un singur lucru; Banatul nu a introdus prima echipa ca sa nu va umileasca. In schimb, CFR-ul s-a rupt de realitate. A uitat ca (virgula) colonia ghencea militari (de unde incep culturile de porumb) trebuia sa castige acest campionat ptr a face un punct in C.L.
blitzard • 5 mai 2008, 4:01
Tolo, daca Tudor dadea cele 2 penaltyuri in ghena pentru CFR, nu se mai ajungea aici, si meciul asta era fara importanta…asa ca..ciocu mic…!
The Coach • 5 mai 2008, 4:21
Decat sa se piarda banii pe „motivari” mai bine s-ar cumpara un staf tehnic k lumea si jucatori la fel de k lumea ! Si s-ar termina balciul.Valabil pentru tozti patronii.
Littbarski • 5 mai 2008, 4:40
Daca asa arata cea mai buna echipa din Romania 2008 inseamna ca campionatul asta nu merita 2 bani. Aproape in tot acest retur „fantastic” Steaua nu a legat 10 pase, totul se astepta de la fazele fixe exersate inca de pe vremea lui Hagi. Ei bine, cu Lovin sau cu Petre chiar nu poti sa faci spectacol, dar eu cred ca daca nu ar fi existat butoanele lui Becali, Steaua acum ar fi in mare lupta…pentru podium. Fotbalul nu e un joc pe care poti sa-l pacalesti incontinuu. Fara cazul bricheta, CFR deja ar fi campioana si asa, cu foarte multe puncte pierdute in retur. Mare meci mare miercuri!!!
FairPlay • 5 mai 2008, 5:26
Trei greseli de arbitraj, baietica. Pacat ca ai sarit direct la ultimele doua. Litera regulamentului spune ca portarul stelist trebuia eliminat clar la faza cu penalty. De acolo au pornit compensarile. Si nu le mai cauta prea departe.
biancorossi • 5 mai 2008, 5:38
TACI DRACU OXIDATULE !!FORZA BIANCOROSSI !!! mandru ca sunt albrosu, mandru de DINAMO, mandru de o viata, mandru ca este 41-35…o suta de ani de acum incolo ucicdem spurcatii…CLUJULE, FELICITARI!! NU FACETI FRATRICID!!! FORTA BIANCONERRO, FORTA U, fratii nostrii de o viata, nu va bateti joc de lupta noastra!! Cu totii in cor : M.O.A.R.T.E. Zdeaua !!!
biancorossi • 5 mai 2008, 5:38
BLAT AAAA?? OXIDATII DREQ….FORZA BIANCOROSSI !!! mandru ca sunt albrosu, mandru de DINAMO, mandru de o viata, mandru ca este 41-35…o suta de ani de acum incolo ucicdem spurcatii…CLUJULE, FELICITARI!! NU FACETI FRATRICID!!! FORTA BIANCONERRO, FORTA U, fratii nostrii de o viata, nu va bateti joc de lupta noastra!! Cu totii in cor : M.O.A.R.T.E. Zdeaua !!!
biancorossi • 5 mai 2008, 5:39
BLAT MA D.E.M.E.N.T.U.L.E. ???? PE M.A.T.A. luata in gara de toata haita :FORZA BIANCOROSSI !!! mandru ca sunt albrosu, mandru de DINAMO, mandru de o viata, mandru ca este 41-35…o suta de ani de acum incolo ucicdem spurcatii…CLUJULE, FELICITARI!! NU FACETI FRATRICID!!! FORTA BIANCONERRO, FORTA U, fratii nostrii de o viata, nu va bateti joc de lupta noastra!! Cu totii in cor : M.O.A.R.T.E. Zdeaua !!!
anti-oi • 5 mai 2008, 5:54
simulare la Bratu ? serios ? ai vazut tu sa ceara Bratu penalty ? s-a dezechilibrat si a cazut . PUNCT
dar ce parere ai de faltul lui Zapata atunci cand a provocat penaltyul ? DE CE NU A FOST ELIMINAT ?
vass • 5 mai 2008, 6:20
mai Tolo, tu nu te simti prost cand citesti comentariile pe care le lasa lumea pe aici?
tu chiar crezi ca cititorii sunt atat de idioti incat sa nu vada ca dupa golul din offside al Stelei de la Craiova n-ai zis nimic, iar acum scrii editorialul de parca Steaua ar fi pierdut titlul din cauza ca Bratu a scos steagul de la coltul terenului….
stiu ca ai scris despre prestatia penibila a lui Ivan de la Cluj-Vaslui, dar sa fim seriosi: care e diferenta dintre 2 penaltyuri neacordate si un cartonas galben?
aveti o logica aiurea.. la fel s-a intamplat si cu numaratoarea greselilor de arbitraj in favoarea Stelei si a CFR-ului: la CFR numarati ca greseala majora faptul ca nu era corner la faza premergatoare unui gol, in vreme ce in cazul Stelei erau doar penaltyuri si goluri din offside.
ar trebui sa fiti mai impartiali fiindca vezi si tu din comentariile de aici ca sunt si multi suporteri care tin mai nou cu CFR-ul si s-ar putea ca pe termen lung sa nu va placa consecintele
Ady • 5 mai 2008, 6:23
Domnu Tantalau’
Imi este scitba cind vad „Oscar”-urile pe care ti le-ai atirnat pe pagina, parca ai fi cine stie ce vedeta…citeste-ti articolele si …plingi ca mine. Vai de capul tau, „Prostul nu-i prost destul daca nu-i si fudul”.
Trei rinduri, si alea cu venin dupa un derby…asta poti, asta esti, retardat cu Oscaruri, date de alti retardati.
Cu suficienta Scirba…
paraipan despre un ziarist pe nume Udrea • 5 mai 2008, 6:45
Domnule Tolontan,
Poate ne spuneti si nouta despre sursa domnului Dan Udrea referitoare la stirea cum ca CFR a dat 1,5 mil de euro lui Dinamo.
sorin • 5 mai 2008, 6:52
Aviz criticilor, libera exprimare. Cat despre meciul de aseara, circ. Nu stiu ce s-a intamplat cu jucatorii, dar ma asteptam la un meci mai frumos in viteza. Meciul a fost pe bune, dar si asa s-a dovedit ca nu avem arbitri. Asa ca e bine sa tragem niste semnale de alarma. Cei ce acuzau de blaturi, e bine sa se gandeasca ca asa sunt arbitri nostri, defecti. Fac greseli involuntare.
vlad • 5 mai 2008, 7:04
esti un naspa mai tolontane… a cersit bratu?
da chiar toti sunteti stelisti la GSP? stati pe banii lu becali? si chiar daca ar fi asa, sunteti ziaristi, ce pushca mea?
mie unul mi-ar fi rusine…..
beeeeeeeeeeeee
ockiu • 5 mai 2008, 7:10
frumos articol …
din pacate din pct-ul meu de vedere – titlul se cam duce la cfr … intr-un final apoteotic, dupa ce au avut un avantaj enorm de 11 pct si dupa multe rugaminti (probabil si bani) ca toate adversarele stelei sa bata steaua (indiferent pe ce teren se joaca) a ajuns si cfr pe locul I …
sa-i vedem in cupele europene ce fac – mi-ash dori sa faca barem ce-a facut steaua in cl dar nu prea cred – si poate ca`i mai bine … primim mai putine pct – se va ajunge din nou sa mergem cu putine echipe in europa …
gorobete • 5 mai 2008, 7:18
Esti spurcat asa cum te stiu de 15 ani. Dar cele doua galbene ale lui lovin nu le vezi jegule?????
Sau nu este decit o modalitate sa-ti vinzi foaia plina de zoaie, plina de pipite dezbracate??? Aratind murdaria si uritul dintr-un meci si ascunzind ce a fost pozitiv nu faci decit sa-ti demasti caracterul infect.Dar traind linga celalalt infect nu poti creste drept.
cata • 5 mai 2008, 7:29
Steaua a abordat meciul in termenii lui Dinamo, trebuia sa atacam de la inceput, sa nu mai respire. Asa…
In alta ordine de idei, nu stiu cum Tudor n-a vazut simularile teatrale ale lui Bratu, asta trebuia eliminat de la inceputul primei reprize, Dinamo nu mai ajungea la golul 2. Ca c’est tout!
Hai O’ Sullivan! O dam pe snooker si mai asteptam un an
Domnul TOLONTAN a plans IN DIRECT • 5 mai 2008, 7:32
Aseara domnul Tolontan cu lacrimile „podidindu-l” a spus ca Bratu trebuia eliminat! Este adevarat! Dar si PORTARUL stelei TREBUIA ELIMINAT la FAULTUL ASUPRA LUI BRATU!
Asa e REGULAMENTUL!
vamananc • 5 mai 2008, 7:33
sunt stelist dar nu greselile de arbitraj ma revolta…ci acest campionat bolnav !!!
iar miercuri meciul de la cluj nu va face decat sa-si prelungeasca agonia.
declaratia lui ovidiu sabau referitoare la introducerea echipei a doua pe teren cu cfr cluj ,,ASA AM VRUT,, e socanta dar in acelasi timp caracterizeaza lipsa de fair play a fotbalului romanesc!!!
,,metamorfoza,, lui dinamo de la meciul cu cfr la cel cu steaua de aseara,faptul ca rapidul nu a tras nici un sut pe poarta cu ardelenii sau fuga rusinoasa a stelistilor de pe teren nu fac decat sa distruga doua lucruri pe care romanii nu le mai au de foarte mult timp mandria si onoarea!!!
si steaua si cfr au incercat probabil tot felul de jocuri de culise,au dat declaratii care mai de care lipsite de orice bun simt si au sfarsit prin a ne demonstra pe teren ca nu au valoare!!! rezultatul il stim dinainte din pacate din meciurile stelei cu real madrid si cel al clujului cu anorthosis!!!
ne dam cocosi in mocirla noastra iar afara suntem doar simple acte de prezenta!!!
echipa care va castiga campionatul nu este constienta de ce lupta o va astepta in champions league,becali promite de ani buni ca va face o stea care va straluci pe cer iar cfr cluj incerca sa reconditioneze jucatori second hand!!!!
insa o echipa de fotbal se construieste in ani,cu profesionisti si mentalitate occidentala si in nici un caz peste o vara…..
lacatus este un antrenor care isi arata limitele in acelasi timp cu nicolita sau dica iar andone un antrenor care nu are acel aer de champion league!!!
Asta e valoarea stelei • 5 mai 2008, 7:34
Aceasta e valoarea stelei! Acum s-a vazut cum a castigat ultimele 10 meciuri! Cu SPAGA……..
dan • 5 mai 2008, 7:34
A doua repriza nu a fost prelungita deloc – o alta greseala mare a lui Tudor, care parea ca abia asteapta sa se termine meciul, de frica sa nu faca din nou vreo boacana. Cele 4 minute aratate au fost consumate la altercatia generala din finalul meciului si la simularea lui Torje. Dar in timpul reprizei nu au fost timpi morti, trageri de timp, schimbari efectuate?
steaua si SPAGA LEGAMANT PE VIATA • 5 mai 2008, 7:35
Acum s-a vazut cum a castigat ultimele 10 meciuri! Cu SPAGA……..
bogdan • 5 mai 2008, 7:35
bravo ai f mare dreptate….plus ca la primul galben pt bratu trebuia sa ii arate jocul pt ca sa facut ca impusca galeria lu’ Steaua (incitare) deci rosu. toata lumea vb de Steaua ca face blaturi dar pe cfr nu i vede nimeni……blat la gloria,dinamo,rapid….niste perversi….o sa i vedem in liga cand o sa ia 5-9 goluri pe meci si o sa dea in toate partidele max 1 gol.
dan • 5 mai 2008, 7:36
Am spus timpi m_orti, dar G_S_P mi-a cenzurat un cuvant, pentru ca dupa mintea lor acest cuvant poate fi folosit numai ca sa injuri
pentru VAMANANC • 5 mai 2008, 7:37
Mai tata…SPAGILE pe care le da steaua nu te supara?
Este de departe cea MAI CORUPTA ECHIPA!
A furat in 20 DE MECIURI TUR-RETUR!
RAZBUNAREA BRICHETEI • 5 mai 2008, 7:39
TOTUL SE PLATESTE! DUMNEZEU nu doarme!
Nu se poate DIMINEATA sa mergi la Biserica si SEARA sa dai SPAGA si SA FURI…..
dan • 5 mai 2008, 7:40
@Razbunarea brichetei
Gresesti, baiete! Dumnezeu l-a ajutat pe Becali, care l-a rugat sa fie pe locul intai de Pasti. A uitat sa ceara ceva si pentru DUPA.
V-ati obisnuit cu HOTIA frati stelisti • 5 mai 2008, 7:40
Cautati NOD IN PAPURA! Ca nu a prelungit arbitrul repriza…ca nu erau stele pe cer….ca a plouat….
Sunteti slabi muhaelelor! ZERO spre infinit!
dan • 5 mai 2008, 7:43
@V-ati obisnuit cu HOTIA frati stelisti on 5 Mai, 2008 7:40 am
Imi pare bine ca Steaua a mancat bataie, dar totusi Tudor nu a prelungit repriza a doua. Una e una si alta e alta. Nu te mai isteriza atat.
doom • 5 mai 2008, 7:43
dupa ce ca esti catalin mai esti si tolontan dar asta se vede clar mai stelist m u i s t !te doare adevarul ca pe voi toti stelisti retardati,,,,,,boooommmmmm v-am tras-o ca la carte
stelistii S-AU JUCAT CU PAPUSILE CAND ERAU MICI • 5 mai 2008, 7:43
De aceea habar nu au de fotbal…Vorbesc in somn! Se amagesc, fura, dau spagi,sunt nedrepti, cei mai OFTICOSI suporteri…
Nu asa se castiga HOTILOR! In culise!
DINAMO va facut ZDRENTE! A ratat valoare!
Domnul TOLONTAN PLANGEA ASEARA LA TV • 5 mai 2008, 7:45
Saracu domnul TOLONTAN ! Cat a suferit aseara!
Chiar imi este mila de dansul! Cum plangea si-si spunea OFUL!
Comici vestiti ai ecranului, nu alta…
DNE TU AI JUCAT FOTBAL IN BALCON?? • 5 mai 2008, 7:46
Mai baiatule, steaua nu ajucat nimic! Nu mai plange ca faci HEPATITA!
steaua ZERO BARAT • 5 mai 2008, 7:47
Asta e valoarea baieti…Nu merge la infinit cu hotia!
para • 5 mai 2008, 7:48
mai tolo mia ca plangeai aseara, si incercai sa-l elimini pe bratu..numa ca n-ai avut bricheta futute-n gura!
PALMA LUI DUMNEZEU nu ofsaidul lui DUMNEZEU • 5 mai 2008, 7:50
Becali spunea la unul din meciuri ca DUMNEZEU i-a facut cadou un gol din ofsaid!
Sa iaba grija ca DUMNEZEU a inceput sa-i dea palme!
AVETI GRIJA GSP • 5 mai 2008, 7:53
Va purtati ca Becali…Sa nu aveti soarta lui…Pentru el a inceput coborasul….
mesea • 5 mai 2008, 7:53
sunt stelist de 30 de ani si nu imi pare rau ca sunt.
felicit dinamo pentru ce a aratat aseara.a meritat.
un singur lucru ma doare;
meciuri ca cfr – bistrita si ceahlaul -poli sunt doar 2 dincele care ar trebui sa faca ca sa dispara niste personaje gen iancu care are tupeul sa apara in fata lumii si sa pozeze drept cel mai corect om din fotbal dar asa cum aterminat gabrici asa o sa vina si rindul lui poli cit de curind.
sabau a pierdut respectul multora si daca era sa joace cu alta echipa cred ca alta era echipa.
cind vei scrie dl tolontan si despre aceste doua meciuri si sa apara pe prima pagina zile la rand articole si despre aceste meciuri ?
e drept steaua se vinde bine si e mult scandal in preajma ei dar nu e corect in fiecare saptamana ei sa fie tintele tuturor.
si ptr dl dragomir o intrebare cind ii rade si pe ceilanti asa cum aspus de dinamo-steaua?
totusi care e diferenta intre meciuri si cine o face?