Trică: „Am eu faţă de campion moral?” :-)

Cătălin Tolontan deschide ediţia specială de mîine cu un articol despre „moralitatea lui CFR”

duminică, 4 mai 2008, 4:52

Cătălin Tolontan deschide ediţia specială de mîine cu un articol despre „moralitatea lui CFR”

Arpad Paszkany a acordat un interviu cititorilor Gazetei. În găsiţi aici! Printre judecăţi prudente, la un moment dat apare ideea că finanţatorul o consideră pe CFR campioana morală a României.

În ediţia specială de mîine a ziarului, un alt interviu, cu Eugen Trică. După meciul contra Bistriţei. Poate că asta face diferenţa pentru că, la aceeaşi întrebare, fotbalistul răspunde: „Ce? Am eu faţă de campion moral!”. Şi apoi spune că vrea să fie campionul clasamentul, nu clasamentul utopiilor etice.

Involuntar sau nu, Trică oferă o lecţie. Pentru că, după ce Gloria Bistriţa a apărut după pauză ca o echipă efeminată, e riscant să vorbeşti despre bărbăţie şi morală! Golul CFR-ului e o capodoperă de autopiedică a oaspeţilor. Se poate întîmpla, ziceţi?! Mda. Dar cum explicaţi cele trei execuţii dezastruoase ale bistriţenilor din finalul meciului? Trăgeau la poartă numai ca să nu ajungă mingea acolo 🙂

Uşor cu morala! Hai să discutăm în termeni fotbalistici! Campionatul nu se cîştigă în ceruri, ci pe teren. Dincolo de predarea ruşinoasă a cîtorva adversari, de care a profitat şi CFR şi Steaua, dincolo de greşelile de arbitraj, multe pentru clujeni în tur, aproape la fel de multe pentru stelişti, în retur, aşadar, dincolo de orice, Steaua ia titlul dacă rezistă diseară presiunii din Ştefan cel Mare.

Comentarii (197)Adaugă comentariu

vio  •  4 mai 2008, 19:42

FAMAGUSTA si atat restul e tacere

flo  •  4 mai 2008, 19:45

„patrick „***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)lui Marius Lacatus(adica***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) care si-a luat acest nume si vb numai proostii,) bineinteles inainte sa apari tu pe blog si sa te bagi in seama precum ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

felix  •  4 mai 2008, 19:52

@apoca
dar voi ce reprezentati in europa fotbalistica ? ELIMINAREA IN FATA FAMAGUSTEI, O ILISTRA ANONIMA (CA SI VOI) IN FOTBALUL EUROPEAN ?
ASTA ESTE GLUMA SAPTAMINII : cfr =ECHIPA CA LUMEA =)))))))))))))
ATI DEMONSTRAT ASEARA CIT DE „CA LUMEA” ATI FOST =))
SI NU NUMAI. V-AU TREBUIT SA PLATITI crapid SI dinamo SA STEA CAPRA, CA SA MA LIMITEWZ NUMAI LA ELE

Elodia din zona 52  •  4 mai 2008, 19:54

Voi posta acest comment pe toate blogurile,ptr ca ceea ce face GSP-ul pe site-ul sau nu este ceva normal.Anume: sterge si modifica commenturi,dar si numele celui ce scrie, atunci cand se incearca sa se arate sa se spuna ca ceea ce se prezinta pe site nu este intr-un totul adevarat.
Ma refer la partida de hanbal disputat dintre Alpla si UCM Resita in finala Challenge Cup,cand citez:” Începînd cu 17.30 gsp.ro transmite LIVE SCORUL meciului dintre Alpla şi UCM Reşiţa” ne mai facand referire ca meciul este live si pe Sport.ro,astfel limitand informatia publicului la un eveniment sportiv,doar incercand in acest fel sa nu faca reclama la un trust media rival…
Cum am mai spus nemultumirea mea vine de la faptul ca mi s-au sters mai multe commenturi in care am intrebat (la inceput) De ce nu spun ca meciul e transmis si la TV live, pe Sport.ro?,apoi facand chiar eu precizarea: ca meciu e transmis pe Sport.ro.
Precizez ca nu am folosit un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala altor persoane (nu am folosit un limbaj explicit sexual, vulgar sau care sa care sa jigneasca,nici nu am postat comentarii discriminatorii cu tenta xenofoba, antisemita sau rasista).
De asemenea mai precizez ca nu am nici un partipriu la niciun trust media. Ci doar am fost profund nemultumit de cenzura pe care o desfasurati pe acest site,fiind complet nejustificata.
Sper sa mi se dea o explicatie ptr aceeasta cenzura nejustificata pe care o exercitati pe site; si mai sper ca nici acest mesaj sa fie sters.

bram  •  4 mai 2008, 20:00

pt. felix
Noroc! Posteaza si tu un pronostic pentru meciul din groapa sa vad ce inspiratie ai.

flo  •  4 mai 2008, 20:02

VA FI MECI EGAL 1-1; 2-2

tricaputzamica  •  4 mai 2008, 20:07

trica are fata de …spate, de fapt ma intreb mereu cum de ii lipsesc chilotii de pe fatza!

bram  •  4 mai 2008, 20:10

Tolontane, mi se pare ciudat ca nu iei o atitudine viguroasa fata de circul cfr-ului de aseara. Viguroasa inseamna multe „semne” care sa vadeasca atitudinea contra acestor mascarade. Cuvinte tari, acuzatii si argumente fata de ce se intamla cu cei care se considera ca avand ceva valoare. De ce toata presa tace fata de ce va urma la Piatra-Neamt. Vorbiti, scrieti ceea ce este evident nu mai faceti prezumtii pentru derdy. De aceea, din cauza tacerii complice, va injura multi pe blog. Ca nu aveti coloana. Si drept urmare nici nu ma astept sa-mi raspunzi! In continuare astept castigatorii pronosticului craiova-steaua.

radu-ilarion munteanu  •  4 mai 2008, 20:11

mai sunt 17 minute. concluzia dv e corecta.

bram  •  4 mai 2008, 20:15

Pronosticul meu Dinamo-Steaua 1-2

Maarius  •  4 mai 2008, 20:20

Cele mai tari goluri din lume din prima saptamana a lunii MAI!
http://bestvideosakin1985.blogspot.com/2008/05/goal-top-5-goluri-marcate-in-prima.html

Claudiu Niculescu pe locul 3!!!

pablo  •  4 mai 2008, 20:24

Tolo tu inca esti dator cu niste tricouri.
Daca bate Dinamo ai de la mine un tricou cu nr 9 al nationalei Tibetului.
Poate te ajuta.

StefanD  •  4 mai 2008, 20:25

Pt. Andrei: Daca si cu parca …
Daca castiga Urziceni toate meciurile iti dai seama ca nu era marlania asta …

CFRescu  •  4 mai 2008, 20:26

hmmmm, buna manevra (de stelist adevarat!), sa compari furaciunile stelei cu ceea ce se intampla ulterior! e f. tare si logic sa compari ipoteza cu concluzia, oul cu gaina, samd. Hai s-o spunem totusi si p-aia dreapta, pt astia mai slabi de inger si lipsa la materia cenusie. Dupa ce si-a facut mendrele mai ceva ca in vremurile de trista amintire si au reusit sa recupereze ca fat-frumos vreo 14 puncte (ce-i drept, juma’ facute si din bafta lor proverbiala plus lipsa crasa de experienta de la cluj), practic toata lumea s-a saturat de atata nesimtire, s-a saturat sa mai fie reprezentata cu atata cinste in CL de atat de valorosii brichetisti ghenceari… Practic, s-a dovedit nu mai exista jucator sau antrenor roman care – in posesia unui dram de bun simt fiind! – sa nu considere tacit, subiectiv, obiectiv si absolut nemotivat, ca e cazul sa-i ajute cumva pe total-nedreptatitii din Cluj… E bine ca mai exista un pic de dreptate in tara asta, ca nu ne gandim doar la binele nostru personal. Felicitari Dinamo, Rapid, Gloria si celorlalti! Dinamo, azi suntem cu totii alaturi de voi, asteptam sa faceti dreptate!

dan stefan  •  4 mai 2008, 20:29

Imi pare rau domnule Tolontan dar incepeti sa ma dezamagiti! Inainte citeam articolele dumneavostra cu multa placere acum incep sa semene din ce in ce mai mult cu acest final de campionat pe care il avem.
Nu am sa va acuz ca aveti ceva cu CFR-ul, dar nu pot sa observ ca impartialitatea pe care o cunosteam candva in scrierile de cu ceva timp in urma a inceput sa dispara.
Poate e doar pana la urma un gest reflex, datorat faptului ca analizand pragmatic va ganditi ca o campioana din provincie, sau hai sa nu zic din provincie ci o campioana care nu are traditia marilor victorii interne,ar putea reprezenta cu mai putin succes Romania in cea mai importanta competitie europeana si ca ar fi de preferat o Steaua infruntand Realul decat Cfr-ul in fata Milanulului.
Am vazut Cfr-Bistrita si nu am avut decat senzatia ca bistritenii alearga de 10 ori mai mult decat au facut-o contra Stelei, nu si ca s-ar fi ferit sa inscrie.
Nu imi aduc aminte, desi va citesc permanent, sa fi vazut ceva scris de noncombatul Mioveniului in fata Stelei, ori acolo era mai mult decat evident ca argesenii nu isi doreau altceva decat sa taloneze in asa fel jucatorii stelisti incat acestia sa aiba spatiu sa treaca printre ei.
Sunt de acord ca cfr-ul nu joaca mai nimic dar cine joaca ceva pe la noi? Steaua in nici un caz.
Spuneti ca s-a gresit in favoarea Stelei „aproape la fel de mult”!!?? Nici o greseala nu e scuzabila dar trebuie sa recunoasteti ca cele facute in favoarea Stelei decid din pacate campionatul.
Becali, acest fact-totum al Romaniei, fara de care ziaristii dumneavoastra nu ar putea traisca intr-atat de mult s-au indragostit de el, spunea ca primul gol al Stelei de la Craiova este un dar al lui Dumnezeu!!
Eu am observat ca a fost un dar, ca atatea multe altele de acest gen, de la arbitru!!
Ori arbitru, e cel imbracat in negru, asa cum spunea Toma Caragiu ntr-un scheci celebru.
Deci, usor cu morala, domnule Tolontan!
Dincolo de orice, spuneti in articol,Steaua ia titlul daca rezista presiunii!
Nu! Dincolo de orice, Steaua daca rezista presiunii, castiga titlul datorita fie celei mai stupide decizii, fie celei mai rele intentionate decizii luate de un arbitru roman. Acelasi arbitru care ulterior conducea un meci in timp ce fumul provenit de la focul aprins in tribuna plutea asupra terenului de joc! Faceti calculul clasamentului real si veti vedea ca titlul s-a castigat la masa verde.
Care culoare verde…!!

rasputin  •  4 mai 2008, 20:40

dan stefan esti cam frustrat!

Daca ai fi citit cu atentie ai fi observat ca NU a vb de bine despre niciuna dintre echipe!!!
Dar probabil esti dintre cei care citesc doar titlul!
O sa se vada valoarea ambelor echipe la toamna in Champions League!
Daca vreuna dintre ele o sa castige vreun meci in aceasta competitie ai o bere de la mine!

felix  •  4 mai 2008, 20:54

@bram
am postat la concurs
0-0
pentru steaua 😀

CFRescu  •  4 mai 2008, 20:55

@rasputin: intr-adevar, nu a vorbit de rau de niciuna dintre echipe. Le-a pus insa in aceeasi galeata, ceea ce nu e cazul.

Nu conteaza daca vor castiga sau nu, n-ar fi prima participare in CL fara vreo victorie; e cazul insa, cel putin de data asta, sa mai mearga si altii. Sa fii acolo si sa iei pulsul fotbalului adevarat e primul pas, inceputul obligatoriu. Alternanta e semn de concurenta si creatoare logica de peformanta. Senatorii de drept si abonatii la milioanele CL sunt atavisme ce trebuie retezate din fasa. Returul a aratat dupa f. multa vreme un fotbal curatat macar prin dorinta generala de a obtine rezultate si nu trebuie murdarit prin decizii aiuristice ale unor arbitri compromisi sau la masa verde.

felix  •  4 mai 2008, 21:09

@cfrESCU
ca tot ai adus aminte expresia „ce a fost mai intii ? oul sau gaina ?” :
in tur, cit steaua si-a jucat TOATE jocurile pe bune, cfr fura pe rupte. era acelasi tur in care cfr era eliminata rusinos de ilustra necunoscuta in fotbalul european FAMAGUSTA, in timp ce steaua juca in liga meciuri cu arsenal, sevilla si slavia, echipe mult peste FAMAGUSTA. si asta dupa ce jucase inca 4 meciuri cu zaglebie si bate, echipe de nivelul marii echipe FAMAGUSTA

mm  •  4 mai 2008, 21:25

sLAB articol.De la tine ma asteptam la mai mult.Nu ai zis mare lucru…

CFRescu  •  4 mai 2008, 21:25

@felix: hai s-o spunem cu mana pe inima, cfr n-a platit nici un arbitru, a jucat pe teren tot. Si eu trebuie sa recunosc ca steaua e dpdv valoare si joc acum un pic peste cfr, in principal datorita experientei si motivatiei, si ca poate ar fi mai bine pt punctajul final romanesc sa intre ei direct in grupe. Ca la Cluj experienta nu prea e s-a vazut de multe ori, inclusiv cu famagusta sau in retur. Dar nu Steaua acum, nu dupa acest retur… cel putin, nu e cazul ca o bricheta sa faca diferenta. Iar experienta se construieste… Crede-ma, dupa un an fara cele 10 milioane cadou de la CL, oierul isi va face o echipa MULT mai buna. Concurenta e extrem de importanta, iti spune unul care a trait pe stadion anii 84-89, cand Steaua si Dinamo ajunsesera cu siguranta undeva intre primele 5 echipe europene.

David  •  4 mai 2008, 21:33

Eu nu prea sunt de acord cu tipul asta de judecata: daca esti Steaua, ti se mai permite si-un blat, si un retur in care ai castigat numai cu arbitrii,mai ai dreptul si la satelit in aceeasi divizie, iar daca esti CFR n-ai voie sa profiti de greseli de arbitrii si brusc se vede blatul cu Bistrita.

Pt prima oara voi fi de acord cu o galerie, cea a lui DInamo, care spunea „Vrem DREPTATE pentru o tara intreaga”.

Oricat de prost ar fi jucat CFR in retur si indiferent cat de diplomat e Andone, cauza principala, dupa parerea mea au fost jocurile mizere ale Stelei.

Fotbalul nu e saritura in inaltime, ca sa se dea la infinit argumentul „trebuia sa-si ia punctele”. E un joc interactiv in care CFR-ului nu i se da penalty in Ghencea, la Mioveni, se da invers la Iasi etc., iar Stelei i se fac cadou 3p la masa verde, i se valideaza gol din offside etc. Nu e vorba numai de puncte, dar si de frustrarea si tensiunea care se naste. Iar pentru tensiunea creata, Becali trebuie sa multumeasca presei sportive din Romania.

Tolo, daca Gazeta n-ar mai ava acces pe nici un stadion, iar Prosportul ar avea dreptul la orice declaratie picanta, crezi ca voi ati fi vinovati ca nu puteti face un ziar care sa se vinda mai bine ca Prosportu?!

felix  •  4 mai 2008, 21:35

domnule tolontan
findca tot ati amintit de moralitate, subiect de care mai mult de 3/4 din echipe nu stiu ce inseamna …
sa schimbam putin traseul si sa vorbim despre meciul ceahlaul-poli tim :
programat initial vineri (din cite stiu), acest meci a fost reprogramat in aceeasi zi si la aceeasi ora cu dinamo-steaua si, ce este si mai grav, NU ESTE TELEVIZAT LA NICIUN POST DE TELEVIZIUNE, ASTFEL INCIT SA NU SE VADA SI ACEST BLAT ORDINAR ARANJAT DE pinalty SI iancu.
„CUM COMENTATI ?”
iata ce spunea secretarul general al LPF, Valentin Alexandru,caree a replicat ca decizia forului pe care il reprezinta este corecta. ” S-a aplicat regulamentul, articolul 41, litera 3, B, care spune ca orice echipa are dreptul sa solicite asa ceva, dar daca sint indeplinite niste conditii: cererea sa fie facuta cu sapte zile inainte de partida, ceea ce s-a intimplat, pentru ca au fost opt zile, echipa sa aiba acordul adversarilor si [b] sa gaseasca intelegere la televiziunea care transmite meciul. [/b]
CUM MECIUL NU A FOST TELEVIZAT LA NICIO TELEVIZIUNE, ESTE CLAR CA DECIZIA ESTE ABUZIVA, IAR MECIUL A FOST PROGRAMAT PENTRU A FI ACOPERIT BLATUL DE MECIUL DINAMO-STEAUA

felix  •  4 mai 2008, 21:44

@cfrescu
sincer sa fiu, am fost atit de scirbit de acest campionat incit ori nu as fi trimis nicio echipa in UCL, ori as fi trimis-o acolo direct pe unirea urziceni. este o echipa care nu prea a fost avantajata ci mai mult a fost dezavantajata, si nici nu si-a aranjat meciuri
in ceea ce priveste meciurile jucate pe teren, eu zic s-o lasi balta, ca meciurile cu dinamo, si bistrita sint cele mai evidente meciuri in care cfr nu le-a jucat pe teren.
daca nu existau acele furaciuni ale cfr din turul campionatului, poate ca nu ar fi existat acest retur de tot rahatul, cu atitea minarii si atitea discutii pe seama corectitudinii echipelor si arbitrilor

David  •  4 mai 2008, 21:53

@felix. asa e, daca CFR nu facea blat, Steaua nu mai facea ca anii trecuti… Si noi suntem prosti cu totii

felix  •  4 mai 2008, 22:01

era sa uit, apropo de titlu
Trică: “Am eu faţă de campion moral?” 🙂
nu ar avea cum sa aiba fata de campion moral, acest titlu fiind arogat de crapidisti de ani buni. ei sint cei mai curati , cei mai nepatati, ei sint buricul pamintului 😀

bram  •  4 mai 2008, 22:03

vad o piesa de teatru 2-2

David  •  4 mai 2008, 22:08

@felix: Crezi tu ca de „lume” le mai pasa astora cand fac blaturi? Uita-te la campionii tai cu cata aroganta ne-au tratat in returul asta. Nici bunul simt de a mai masca ceva nu a mai fost.

felix  •  4 mai 2008, 22:11

@david
sper ca nu te referi la meciul asta cind vorbesti de mascare. ca asta chiar se joaca pe bune, nu ca meciurile cfr cu dinamo, rapid, bistrita, etc

felix  •  4 mai 2008, 22:18

@ david
ai vazut diferenta intre faze aproape identice ?
lovitura libera pt cfr, jucator clujean cazut la pamint, lovitura libera executata rapid de la 3-4 m de la locul faptei si gol… arbitrul nu fluiera repetarea loviturii
lovitura libera pt fault la zapata, ghionea executa la 2 m de la locul faptei, tudor frluiera repetarea loviturii, chiar daca nu exista vreun jucator la pamint

www.romania-inedit.ro  •  4 mai 2008, 22:18

Eu vreau sa castige CFR Cluj !
Ce daca Gloria Bistrita a jucat cu rezervele si mai avea putin si baietii isi dadeau si autogol daca CFR nu reusea sa se impiedice de-un gol ! 😛
Pana acuma CFR e campioana , pentru ca Dinamo conduce tarla de oi cu 2-1 !

David  •  4 mai 2008, 22:23

felix… zapata trebuia sa nu mai fie in teren din min.42… da’l incolo de arbitraj.
Ma refeream de blatul (evident) de la P.Neamt de care vb tu,
(oricum probabil ca adevarul e undeva la mijloc, dar amandoi suntem destul de subiectivi 😉 )

pablo  •  4 mai 2008, 22:28

Tolo ai castigat!!!!
Saptamina viitoare itzi trimit prin curier premiul promis.
Un tricou al nationalei Tibetului.
Vezi ce simplu e…

felix  •  4 mai 2008, 22:33

@david
ai spus
„Uita-te la campionii tai cu cata aroganta ne-au tratat in returul asta. Nici bunul simt de a mai masca ceva nu a mai fost.”
de aici rezulta ca despre steaua e vb
sincer, nu ma atac ca pierde steaua campionatul pentru ca, decit un campionat cistigat dupa un astfel de retur, mai bine lipsa.
daca as fi in locul lui becali, in ultimul meci as baga echipa de tineret a stelei, ca sa dea meciul buzaului. atita timp cit bistrita nu a fost penalizata pt acelasi lucru, nu ar avea de ce sa fie penalizata steaua. ca si asa, i-au suspendat stelei juficienti jucatori, si mai au si motivatia ca sint „obositi” dupa meciul cu dinamo 😀

gdgdf  •  4 mai 2008, 22:37

ati obtint ce ati vrut ziaristilor de la hazeta, v-ati batut joc de steaua tot returul, cu cefere ca a furat desi trica si inca un jucator care a dat un cot (nu mai stiu care) treuia eliminati, v-ati luat de meicul cu urziceni desi acolo steaua a avut doua penaltyuri in prima repriza, v-ati luat de meicul cu mioveni desi cfereul a dat la muie ieri bistritei, venita sa se prostitueze, acum ati facut scandal inaintea meicului cu dinamo ca va fi blat, ce a fost, ai vazut golul 2, cine l-a dat, ala care trebuia sa ia 4 galbene si un rosu ? i-ai vazut pe dinamovisti la final, parca erau stelistii cand au eliminat valencia, cine s-a intalnit cu borcea saptamana asta ? paszkany si lupescu ? ai vazut meciu lui dinamo cu cfr ? pentru asta, steaua va fi oricum camppioana morala, nu altii, noi nu am facut blaturi cu dinamo si rapid ca altii, nici macar cu buzaul nu a iesit, noi avem jucatori suspendati pentru declaatii altii nu,de asta pierdem campionatul, ai ceva de comentat tolo ?

ana  •  4 mai 2008, 22:45

lasati meciurile departe…uitati-va la tudor…nu il vad bine deloc…si pe urma vedeti dinamo…curva campionatului…anu trecut s-a vandut stelei…anu asta curva cfr-ului….in fiecare an curva celui care da mai mult…halal echipa…halal blazon la dinamo…o echipa de comunitari care sare la osu mai mare

eu  •  4 mai 2008, 22:46

Muie ptr.cioban.A fost primul meci al stelei pe teren, fara fluierasi, fara predarea adversarelor. Asta e valoarea stelei. O turma condusa de un cioban. Un antrenor de doi bani, fara personalitate. Un presedinte handicapat, agramat si semianalfabet. O echipa cu false valori, cu jucatori mediocri, ridicati in slavi de aranjamentele ciobanului. Un lucru este cert, toti din anturajul stelei, profita de prostia ciobanului si halesc cat se poate de mult din osanza acestuia.La prostia lui, chiar ca merita.Daca vrea echipa, sa se roage de BUNICA sa accepte transferul la steaua.

felix  •  4 mai 2008, 22:47

de fapt, cred ca ar mai mai bine ca steaua sa ingroape buzaul etapa viitoare, pentru cele 2 puncte pierdute in tur din cauza lui bunica 🙂

unul scarbit  •  4 mai 2008, 22:50

Unde este moralitatea knd cfr vrea sa joace direct in ucl knd ei nu au facut niciun punct in cupele europene pentru romania? sa vorbit ca au pierdut intentzionat cu famagusta sau cum sor fi numit aia, pai ce moralitate mai este asta? rapid, vaslui, bistrita, dinamo sunt 4 argumente pentru moralitatea cfr-ului. referitor la evolutia stelei in ucl eu zic ca nu sau mai facut de ras ca in primul an, au jucat fotbal. sincer sunt curios ce or sa zica cei de la cfr knd or sa ia cate 4-5 in ucl. poate ca steaua a cashtigat cum a cashtigat in romania dar in europa nu nea facut de ras, a se vedea episoade de genul valerenga, knatzfil nuferalg(dinamovishtii ar trebui sa shti mai bine cum se scrie)

felix  •  4 mai 2008, 22:56

@unul scarbit
gresesti … cfr a contribuit si ea la punctajul uefa pt romania … cu 1 punct =)) 😀

unul scarbit  •  4 mai 2008, 23:00

felix ai dreptate poate au facut un egal dar pun pariu ca multzi nu shtiu ca punctul ala se imparte la nr de participante ale romaniei shi rezultatul il reprezinta contributia cfr -ului.

Oana  •  4 mai 2008, 23:01

pfff ce imbecilitate..da’ despre moralitatea stelutzei de ce nu scrie nimeni?s-a demonstrat..fara aranjamente si brichete aruncate(chipurile) sunt niste oi imprastiate pe teren care stiu doar sa behaie..rusine d-nu tolontan si rusine gazetei care apare din ce in ce mai stelista
p.s. sa ma corectati dak gresesc cu ceva

Misu  •  4 mai 2008, 23:02

Daca CFR castiga astfel campionatul, atunci imi este rusine ca sunt ardelean. Daca nu era Lupescu cel care hotaraste cum trebuie un arbitru sa conduca un meci si Bratu ar fi primit macar 3 din cele 5-6 cartonase galbene care merita sa le primesca, iar Moti sa primesca cel putin 2 din cele 4 pe care le merita, meciul Dinamo – Steaua ar fi fost un spectacol si nu o incaierare generala cum a fost pe final. Pana si Muresan a recunoscut la o emisiune in direct ca avem o federatie „desteapta”, pentru ca altfel nu se calificau in nici o cupa europeana.

remember  •  4 mai 2008, 23:05

sunteti niste frustrati DINAMOVISTILORNU STITITI sa fiti pentru tzara V-ati vandut CAMOREI din cluj

radu  •  4 mai 2008, 23:05

de ce cred unii ca atunci cand lupti si castigi esti curva? eu zic ca adevaratele curve ale campionatului sunt steaua de anul trecut si cfr-ul de anul asta… ca tare se mai gudura pe langa cateii din groapa.

Misu  •  4 mai 2008, 23:08

Apropo! cei de la KanalD au descoperit ca Bratu merita 8 sau 9 galbene. Felicitari Kanal D pentru obiectivitate

edi  •  4 mai 2008, 23:09

un meci de rahat dinamo se uita la tv daca steaua nu ajungea in semifinala ,datorita lor joaca si dinamo in uefa trebuia sa joace corect cel putin moti si bratu trebuiau eliminati mai demult nu trebuiau tolerati de un albitru dinamovist asta e steaua joaca un tur preliminar iar cfr se bucura de grupe doar de grupe ca puncte slabe sperante vor avea un golaveraj de 0-20

remember  •  4 mai 2008, 23:10

a -ti facut o greseala amara v- ti asumat o pundere mare comentand pt cluj

gavluci  •  4 mai 2008, 23:11

@tolo
Dincolo de predarea ruşinoasă a cîtorva adversari, de care a (?????)profitat şi CFR şi Steaua….

felix  •  4 mai 2008, 23:13

@radu
dinamo este considerata curva (de asemeni rapid) PENTRU CA AU STAT CAPRA CU cfr, NU PENTRU CA SI-AU APARAT CORECT SANSELE (CEEA CE NU SE POSTE SPUNE DESPRE MECIUL CU cfr)

Comentează