Oamenii şi golul de deasupra

Jocul decisiv de azi se va disputa pe un stadion ca un castel al fantomelor

miercuri, 7 mai 2008, 9:51

Jocul decisiv de azi se va disputa pe un stadion ca un castel al fantomelor

Clujul aşteaptă de o sută de ani meciul care să o transforme în campioană. A venit, dar între timp a dispărut stadionul.

v.jpg

În 1911, clujenii aveau unde să stea. Au venit 1.500 la meciul de inaugurare a tribunei de lemn, cea care e şi acum funcţională la Cîmpia Turzii. Oaspeţi au fost cei de la Galatasaray, la prima lor ieşire în Europa! Astăzi, turcii pot băga într-un singur stadion din Istanbul toate locurile pe scaune omologate de UEFA în România. Iată cum au evoluat ţările în lumi paralele, ca o definiţie seacă a comunismului, pentru nostalgici!

În 2008, s-au vîndut doar 5.600 de bilete, pentru că atîţia spectatori permite structura şubredă de rezistenţă. Capacitatea maximă era de 28.000 de locuri.

Funar şi Boc au dat declaraţii ieri pentru „Adevărul”. Aşteaptă, cu mîndrie, ca oraşul să aibă o campioană.

Numai că această campioană îi aparţine lui Arpad Paszkany, nu neapărat Clujului! Patronul lui CFR şi-a mărit stadionul, în timp ce alţii au asista la prăbuşirea istoricului „Ion Moina”.

În 1945, „U” s-a întors din exil şi a disputat derby-ul cu Ferar, actualul CFR. Cîştiga lejer, cu 4-0. Nu ştia că vor trece încă 63 de ani pentru ca meciul să se repete. Dar cu un total alt raport de forţe, pe un stadion împuţinat, unde oamenii vor sta doar pe primele rînduri, lăsînd deasupra lor un gol mare cît diferenţa dintre capitalismul imperfect care a adus-o pe CFR favorită la titlu şi socialismul impecabil care a batjocorit-o pe „U” şi stadionul său drag.

Comentarii (112)Adaugă comentariu

vasglo  •  7 mai 2008, 12:05

Gresesti Tolo. „U” mai are o sansa mare. Sa ia exemplu de la fratii lor din Bucuresti si sa joace corect cu CFR, salvandu-si astfel atat propria onoare cat si onoarea orasului. Altfel, campioana Clujului ar fi legitimata numai de „onoarea” dinamovistilor care au luptat pe viata si pe moarte cu rivalii lor traditionali stelisti. De ce nu ar fi demni de toata admiratia intregii tari, echipa si jucatorii care, desi retrogradati, isi apara corect sansele si inving intr-un meci decisiv pentru stabilirea campioanei nationale? Sau asta e valabila pentru altii, si nu „se pune” acum la Cluj, ca e vorba de patriotism local? Nu ar insemna asta ca de fapt, „U” ar fi castigatoarea morala a titlului national, asa cum se lauda acum toti dinamovistii dupa ce au batut Steaua?

Alehin  •  7 mai 2008, 12:12

pentru vasglo: da sutn de acord ca U sa ia exemplu de la dinamo sa joace corect. In acest mod mi se pare ca cfr ar fi mult mai legitima in castigarea titlului decat daca U s-ar preda. Cfr poate pierde cu U numai cu ajutorul arbitrilor sau la masa verde. Asa ca poti spera frumos si mai departe ca doar arbitrii „buni” exista iar mese verzi ashishderea .

gilos  •  7 mai 2008, 12:14

Felicitari Clujului pt ca a ajuns pana aici. Si mai frumos ar fi daca ar reusi sa castige titlul.
Vad ca sunt unii pe aici care se iau de Boc. Nu subestimati contributia lui pt ca Boc-Paszkany au firme si relatii de afaceri impreuna ( terenuri, asfaltari, borduri…etc ). Daca nu iesea Baselul inainte de Dinamo – Steaua sa spuna public ca e cu ochii pe ei si ca daca miroase ceva ii beleste, nu stiu cine radea acum.
Nu vedeti cat de pacifist este Becali ? Pai daca nu era ordin pe firul scurt de la Marineru ( „Gigi, ciocu mic”) , ce mai razboi inceapea ciobanu cu banii ungurilor, arbitru mituit, Steaua furata…

okiu magic  •  7 mai 2008, 12:22

cu respect, regulile trebuie nitel corectate, astfel:
1b. „care sa care sa” se poate inlocui cu „care sa”, cred ca e suficient.
6. „plangere in ceea ce priveste” suna mai corect daca se inlocuieste „in” cu „asupra” sau „despre”.

un bucurestean  •  7 mai 2008, 12:26

Domnilor , toti cei din provincie , care tineti cu alte echipe decat steaua,dinamo sau rapid ( bucurestene) .De ce nu faceti voi o petitie a.i. o data la 10 ani ( sau la cat vreti voi ) , campionatul romanesc de fotbal sa fie castigat prin nejucare de catre o echipa din provincie : o data clujul , o data timisoara, o data craiova , o data aradul ….etc .Nu de alta , dar saracii de voi sunteti atat de frustrati ca sunteti provinciali , ca pana si procentul din PIB care se aloca ( vorba vine ) bucurestiului , vi se pare exagerat de mare fata de cat vi se aloca voua .In schimb , nici prin cap nu va trece sa ramaneti acolo la voi acasa , si sa munciti , sa va faceti orasele mai frumoase . Spuneti ca suntem mitici ? Pai bucurestenii au ajuns asa de needucati , de ciobani , sau cum ne mai spuneti , pt ca e plin Bucurestiul de provinciali .Dar oare de ce or veni toti aici ?
Despre fotbal , ce sa mai spun …Nici nu ar mai trebui jucat meciul de la cluj , ca nu are rost …Auzi „patriotism local” !!! Te doare capul…
Oricum , sunt convins ca la anul , peste 2 ,3 ani nu vom mai auzi de cfr …UN SINGUR EXEMPLU DE ECHIPA MICA DIN EUROPA , CARE A AJUNS LA STADIUL DE A CASTIGA UN CAMPIONAT , SI DE A JUCA IN L.C. , VREAU SI EU , DAR CARE DUPA ACEASTA „performanta ” , a rezistat ? unul singur …Poate cineva sa dea acest exemplu ?

vasglo  •  7 mai 2008, 12:31

pentru Alehin.
Stimabile, se pare ca intelegi numai ce vrei. Sa-ti explic. CFR, cu antrenorul de „talie europena” la carma, zis Falcosul, a „reusit” sa piarda titlul cu 2 etape inainte de final, risipind un avans de 11 puncte si clasandu-se pe locul 2, cu doua puncte mai putin. A intervenit insa „onoarea” dinamovistilor, niste bucuresteni.., care s-au luptat pe viata si pe moarte cu rivalii lor istorici din acelasi oras si au pus CFR-ul din nou pe locul 1. Altfel, astazi in Cluj era numai tacere… Ca bibliografie iti recomand sa mai citesti si din „gilos”.

pt. bucurestean  •  7 mai 2008, 12:31

taticu’ ai omis faptul ca Timisul aduce cea mai mare contributie la PIB dintre toate judetele tarii, bineinteles dupa Bucale

BOMBONEL  •  7 mai 2008, 12:39

AU DREPTATE OAMENII CAND SCRIU CA SI-A BAGAT BASE COADA, DOAR UNGURUL ESTE SPONSORUL OFICIAL AL PD-ULUI.GIGI E MUCLES CA N-ARE CE FACE , SE MULTUMESTE SI CU LOCUL 2. PROBABIL SUSPENDARILE LUI GOIAN SI GOLANSKI AU FOST PREMEDITATE PT. A PUTEA FI SLABITA STEAUA SI SA PIARDA JUSTIFICAT( CA DOAR AM VAZUT CE TACTICA A FOLOSIT LACATUS SI CE CALM ERA IN TIMPUL MECIULUI)SI PROBABIL SI-A BAGAT M. SANDU COADA SI LE-A GARANTAT UN MECI USOR IN TURUL 3 PRELIMINAR CA DOAR ACU ARE (SANDU)INTRARE LA UEFA.

cvaporu  •  7 mai 2008, 12:45

@un bucurestean
esti un nesimtit!

unul  •  7 mai 2008, 12:48

si ce vreti voi bucurestenii , ca nu am inteles?Doar echipele din bucale sa castige campionatul ? Sau numai orasul vostru sa progreseze ,iar celelalte sa ramana cum erau inainte de 89? Ascultati mai copii : mai vb peste vreo 10 ani .Dupa ce toate concernele mari vor fi la CLuj .Nokia ,Emerson ,si urmeaza si altele vin la CLuj .De ce nu in bucale ? Voi chiar nu va dati seama ca defapt „furati” tot ce e bun din tara .Nu numai in sport ,ci si in alte domenii.Voi aveti impresia ca pt cei din tara e o onoare sa vina in bucale .Asteptati un pic si o sa veniti voi in provincie .Am colaborat vreo 2 ani cu vreo 5 baieti bucuresteni .Extraordinari oameni !!! Jos palaria .Dar ca peste tot mai sunt si oameni ca voi .Nu va ajungem cu prajina la nas ,doar pt simplu fapt ca sunteti bucuresteni .hai pa , ca deja m-am plictisit de „caractere” ca voi .

pt bucuresteanu’ prost  •  7 mai 2008, 12:49

Lyon, Sevilla…

okiu magic  •  7 mai 2008, 12:50

@un bucurestean : stii tu cati bucuresteni nu de 7 generatii, ci macar de-a treia generatie, mai sunt in capitala ?
pana cauti raspunsul, te asigur ca tu nu te numeri printre aia.

flo  •  7 mai 2008, 12:55

mitititiciiii astia s-au crezut superiori tot timpul, dar ei de fapt sunt: NISTE TARANI ..DOMNE

radu  •  7 mai 2008, 13:18

Apropos,Maestre!
Ce zici de „Specialul”de aseara(sport.ro),mai precis de faza in care Victor Becali a-ncercat sa-i ia peste picior,smechereste ca-n Pipera,pe cei doi reprezentanti ai galeriilor din Cluj? Si mai ales,de reactia aceluiasi dupa ce i s-a dat raspunsul,pe cat de transant,pe atat de usturator? Tot el s-a crezut atacat,sarmanul! Sarmanul derbedeu!

Taranu Vesel  •  7 mai 2008, 13:24

http://www.gsp.ro/stire/7-mai-ziua-decisiva-in-liga-i-7-mai-1986-steaua-barcelona-67566.html#comentarii

io  •  7 mai 2008, 13:24

Tonto!!! Cum naiba tineti emoteicone-urile acelea grotesti? esti obsedat de ele, dar ti-a scazut tirajul din cauza lor… sunt penibile si nici macar nu sunt frumos realizate plus ca unele nici nu se potrivesc cu titlul. cum sa pui o fata speriata ca a marcat bratu nu stiu cate goluri sau sa pui unul care aproape plange dupa ce rateaza mendoza cu dinamo….

un bucurestean  •  7 mai 2008, 13:27

cel care a raspuns la intrebarea mea , spunand ca Lyon , si Sevilla , sunt 2 echipe mici ( comparabile cu CFR ) , se inseala :
1.sevilla nu prinde locul in C.L.anul asta
( vezi clasamentuldin spania – si apropo , sevilla inca nu a castigat un titlu de campioana recent – in ultimii 10-15 ani) , iar Lyonul , sa fii tu sanatos ca a inceput reconstructia de vreo 20 de ani .
Si ca sa intelegi exact la ce ma refer , uita-te in anglia ( arsenal, liverpool, man.utd,chelsea -restul campioni accidentali), in spania ( real ,barca , valencia , si cam atat -restul , campioni accidentali) , germania ( bayern , stuttgart,werder, restul campioni accidentali ) …Restul e poveste …
PS : Daca te crezi civilizat , nu ma jigni , eu nu am jignit provincialii …Am spus ca se simt frustrati ( e un sentiment perfect uman ) …

vlad  •  7 mai 2008, 13:29

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

grigore  •  7 mai 2008, 13:34

numai atat ai stiut sa scrii? ca stadionul pe care CFR va deveni campioana e o ruina? La noi in Cluj un lucru e clar, banii se investesc in ceea ce merita. Pana recent nu prea a meritat sa faci stadion unei echipe care e plina de suporteri salbatici si parca nebuni la comportament, plus ca echipa e varza. Cate o licarire de valoare din cand in cand si cam atat.

ma repet: numai atat ai stiut sa scrii? sau mai bine zis doar de asta ai putut sa scrii? esti destul de partinitor ca sa nu zic lingau stelist!

imi pare rau de tine… vochin e cel mai tare de la voi de la GAZETA!!!!

LOCUL LUI E SUS CHIAR SUB IOANITOAIA, TU JOS PE PAGINA PANA ITI REVII UN PIC SI IN SPIRITUL JURNALISTIC NU TII PARTEA AIUREA NUSH CAROR MILIONARI, ALTII DECAT CFR, DESIGUR

somnu  •  7 mai 2008, 13:35

ce bine ca s-a terminat. campionatul si prostia voastra. cfr e campioana. nu stiu daca e meritat sau nu (eu personal cred ca nu), dar e bine ca ati mai avut si voi ce scrie. gigi are marele defect de a fi prost de gura. avantaj cfr ca ei stiu sa taca si sa faca. nu am vazut nici o cronica despre cat de prost au jucat unele echipe cu cfr (echipe lipsite de motivatie) dar am vazut 100 de comentarii la meciurile stelei. va veni toamna si vom juca in cupele europene. poate vine un arsenal la cluj si joaca cu echipa a 2 ca si gloria bistrita. dar parca astia au o echipa a 2 cam buna nu?
peste 3 ani jucam doar in intertoto in ritmul asta

Mihai  •  7 mai 2008, 13:36

Eu ţin minte că şi Dossey, fostul portar al FC Braşovului, a fost suspendat pentru declaraţii pe care nu le putea proba.
La meciul acela de pomină cu FCM Bacău (când a bătut FC Braşov cu 2-0 numai când publicul a reacţionat violent vis-a-vis de non-combatul jucătorilor braşoveni) Dossey a apărat tot ce se putea, degeaba se dădeau Bodea&co la o parte.
Dossey a zis că a fost „blat” dar că nu ştie ce e aia „blat” în limba română. A fost supendat.
Sper că îmi aduc bine aminte.

VLAD  •  7 mai 2008, 13:37

atata esti de ****** tolontane ca ma mir ca te mai suporti tu pe tine…. ****** de jurnalist. Asta nu e blog, e lins in *** la becali

Asa iti place? te simti mai bine? macar las loc creativitatii cititorilor. Dar sunt convins ca vei bana si acest mesaj de asemenea.

Bravo!!! cel mai tare jurnalist!!! Doamne fereste sa zici ceva de rau de stimabilul Tolontan ca direct iti modifica mesajul.

unu  •  7 mai 2008, 13:41

Am sa le dau o pilda clujenilor. Cu vreo cinci ani in urma cand Poli Iasi juca in divizia C si se batea cu Vasluiul la promovare, s-a jucat un meci intre Poli si Citadin Iasi. Normal, trebuiau sa castige „studentii” ca reprezentau echipa mai mare in oras. Stiti ce au facut cei de la Citadin? In prima repriza au jucat pe bune si au condus daca nu ma insel cu 2-0. In repriza secunda au lasat-o mai moale si au pierdut la un gol diferenta. Stiti ce a spus antrenorul de la Citadin? ” In prima repriza am jucat ptr noi sa le aratam ca suntem mai buni iar in a doua am jucat pentru orasul Iasi”. Probabil asa ar trebui sa joace si Univ. Cluj, tot ptr interesul orasului.

stoia – escroaca romaniei  •  7 mai 2008, 13:46

multi spun ca sa nu confundam pe ciobanu***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) cu s-t-o-i-a, ca sunt lucruri diferite.

eu zic asa: uitati-va la lepra de lovin, uitati-va ce declaratii au ajuns sa dea jucatorii lu’ stoia (goian si-a luat-o deja), uitati-va la postarile majoritatii suporterilor lu’ s-t-o-i-a, si o sa vedeti ca, incet, dar sigur, s-t-o-i-a incepe sa fie dupa chipu’ si asemanarea lu’ trogloditu’ de cioban.

cutra asta de cioban chiar e convins ca el poate si trebuie sa imprime si sa impuna poporului roman “valorile” lui morale.

din pacate, cu multi retardati a si reusit (nu numai suporterii de fotbal, dar si oameni de pe strada care il voteaza).

D-le Tolontan, alaturi de multi altii, va tin responsabil fata de ce este fotbalul astazi!

Mihai  •  7 mai 2008, 14:01

@un bucurestean:
Ha ha ha ha ha ha ha ha. Bă băiatule, pentru noi ardelenii Ardealul e ţara noastră şi ne pişăm cu toţii pe capitala voastră. Aţi muri de foame dacă n-ar fi Ardealul. Ha ha ha. Auzi la el, gunoiul de bucureştean cât tupeu jegos. Ha ha ha. Fii tu liniştit că cel puţin noi, braşovenii, nu suntem deloc invidioşi pe voi. Şi cred că nici clujenii sau restul ardelenilor. Ha ha ha ha ha. Pentru noi, voi sunteţi provincia.
Ţigani de Bucureşti.

pt tarani  •  7 mai 2008, 14:01

taranii..tot tarani raman .oricat ar vrea ei sa para ca sunt de rasa ..exact ca la caii de rasa ..poti sa le pui cele mai urate hamuri ..vor arata exact ce sunt ,niste cai de rasa ..asa se intampla si cu taranii ..incearca sa para altceva ,dar tot TARANI ..raman

pt. dany  •  7 mai 2008, 14:01

da, si eu sunt de parere ca steaua merita titlul „bricheta anului”. Hai, valea in abataj, brichetarilor!

o cugetare  •  7 mai 2008, 14:06

Celor care inca mai cred ca bucurestiul este buricul romaniei vreau sa le spun urmatoarele:
1.la bucale este cea mai mare mafie
2. la bucale toti se cred smecheri prin simplul fapt ca stau in capitala
3. bucale nu e capitala, e targ de banditi
4. investitiile vin sper spre ardeal…deci mai vorbim
5. la bucale lumea se comporta execrabil
6 la bucale tot taranu se crede sef9oare de la turci vi se trage?
7 la bucale s-a inventat maneauasi alte belele..modelele voastre in viata nu sunt cei care muncesc cinstit ci cei care fura de rup
8. adio bucale!!!!!!!
9. ardealul merita autonomia, peste tot..un roman sunt!hai pa!!!!!!1

andrei90  •  7 mai 2008, 14:27

din pacate sunt multe stadioane in starea aceasta deplorabila.

asdf  •  7 mai 2008, 14:35

@ pentru pozitia 78:
In bucale sunt o multime de ardeleni. Vorbesti cumva si despre ei in comentariul tau ?????

Raul  •  7 mai 2008, 14:36

As vrea sa stiu cum se poate debloca ip-ul meu pe GSP. Sincer nu stiu de ce mi l-au blocat,normal nu folosesc injuraturi,dar ieri m-am suparat foarte tare pe cei de la GSP pt ca 2 din 3 comment-uri ANTI STEAUA imi erau sterse,de ce?nici macar nu injuram.asta m-a scos din sarite.fiecare are dreptul la opinii si pareri,iar toate comment-urile care sunt anti steaua am observat ca sunt modificate sau sterse chiar daca sunt injuraturi.vreau sa-mi cer iertare daca am jignit redactia dar asa ceva nu se poate

Cristian  •  7 mai 2008, 14:50

Domnule Tolontan, s-a scris mult despre U – CFR si foarte putin despre Steaua – Buzau. Oare chiar s-a impacat toata lumea si toate comisile cu ideea ca Steaua nu are cum sa piarda cu Buzaul? Vi se pare normal ca acest Becali sa faca ceea ce face si sa nu se ia nici o masura in timp ce Marian Iancu sa primeasca astfel de amenzi ? Personal Universitatea e pe primul loc si pe doi CFR, dar astazi locurile s-au inversat si asta pt ca in primul rand sunt CLUJEAN. Imi e mila de cei care sunt anti CFR, Steaua,Dinamo si lista continua si ii admir pe cei care sunt PRO uneia din ele, cei care inteleg ca ei nu au treaba cu alta echipa ci doar cu cea pe care o simpatizeaza. Astazi Forta CFR, iar de maine multa bafta Universitatii si o revenire cat mai rapida in Liga I, multa bafta Stelei in Europa si tuturor echipelor Romanesti angrenate in cupele Europene.

pion  •  7 mai 2008, 15:11

ce tie si cu onoarea asta,unii suportei ai cfr inteleg prin onoare a te da la o parte din fata echipei lor,altfel esti vandut lui becali!!
pai in viziunea asta si dinamo ar fi trebuit sa-i lase pe steaua sa castige ptr ca sunt tot din bucuresti,ei n-aveau sanse sa ia titlul,asa ca din patriotism local sa se dea la o parte.
ma surprinde totusi sa aflu cata lume are o gandire deformata,sa fie de vina comunismul sau tranzitia de dupa…
singurul comentariu de bun simt care ar trebui facut ar fi sa se joace corect si cine e mai bun sa castige!!
asta e esenta sportului!!

loze  •  7 mai 2008, 15:23

Domnule Tolontan – am trait cu falsa impresie ca sunteti un om corect. De fapt sunteti un paparazzo la fel ca 90% din cei care scriu in presa infecta din ziua de azi.
Situatia in care s-a ajuns la cluj este identica cu situatia in care s-a ajuns si la nivelul presei in special al celei sportive.
Ce ati spus astazi la realitatea, ca buzaul se va da la o parte, este o mojicie fara margini, Steaua nu are nevoie ca buzaul sa se dea la o parte, in schimb buzaul ar avea nevoie macar de un egal.
Sunteti penibil si gsp este un mare rahat.O fituica din ce in ce mai mica pentru a putea „incapea” lipsa de idei a unor jegosi care nu au nimic in comun cu sportul ci mai degraba cu interesele de partid.
Sa va fie rusine ipocritilor, taranusi care nu ati fost in stare sa munciti pamantul si va dati mari gazetari.Esecul Romaniei din acesti ultimi ani vi se datoreaza in buna masura.

pt. loze  •  7 mai 2008, 15:28

gresesti stimabile.
pt a fi sigura ca are sanse la titlu, steaua ARE nevoie ca buzaul sa se dea deoparte.

lemgo  •  7 mai 2008, 15:36

pt unu
Normal e ca fiecare echipa sa traga pt ea,sa intre pe teren cu dorinta de a castiga chiar daca e deja retrogradata sau ca e lider cu 30p.In sezonul asta in ultimele 7-8 se stiau echipele de CL,UEFA si bataie mare era la retrogradare.De atunci multe echipe au avut obiectiv ca Steaua sa nu iasa campioana(si sunt destule care au lasat impresia asta) neglijand celelalte meciuri.Tocmai d-aia in Europa nu putem trece de echipe din suedia,cipru,de echipe care retrogradeaza in Germania sau in CL facem 1p.Asta e mentalitatea a multora dintre noi.Oricum si in toamna in cupele europene tot altora o sa le indeplinim obiectivele.
Indiferent ce se intampla etapa asta nu mai ramane nimic de facut decat sa felicit campioana,chiar daca e Steaua sau CFR

loze  •  7 mai 2008, 15:36

Seria de minciuni a cotidianului Gazeta sporturilor a continuat astazi prin articolul „De ce tipa Radoi?”, in care erau enumerate motivele pentru care jucatorul doreste sa paraseasca echipa. In textul articolului a fost inserata si o presupusa declaratie a unui oficial stelist, sub protectia anonimatului, care spunea ca jucatorul ar fi fost deranjat de lipsa de determinare a colegilor sai in derby-ul cu Dinamo. Facem precizarea ca jurnalistii de la Gazeta sporturilor nu aveau cum sa intre in contact cu un oficial al clubului, din moment ce acreditarile acestei publicatii au fost ridicate de catre club, neexistand astfel nici macar o farama de adevar in articolul amintit mai sus. De asemenea, capitanul Stelei s-a declarat deranjat de minciunile publicate de acest cotidian si tine sa faca o serie de precizari cu privire la acest articol, precum si la altele care l-au precedat.

malasuerte  •  7 mai 2008, 15:36

ce penibilitati , daca U pierde , e blat , daca Gloria pierde , Steaua a fost mai buna .Unii au scuze ca sunt slabi …hm
Normal cfr si Steaua ar trebui sa faca scor azi pt ca joaca cu echipe din coada clasamentului , singura diferenta e ca Gloria e stimulata tot de …Steaua.Ce campionat de rahan , dupa mine nici una nu merita titlul , sunt siamezele acestui campionat
RUsine lui Bunica pentru incompetenta , noroc ca unii au observat si l-au indepartat…

loze  •  7 mai 2008, 15:37

In primul rand, eu nu am discutat cu niciun oficial al clubului vizavi de comportamentul colegilor mei si despre faptul ca jucatorii Stelei nu s-au daruit pe teren, asa cum s-a scris in Gazeta Sporturilor. Acel oficial al clubului, daca exista si a facut declaratii anonime, este un nesimtit. De asemenea, daca am ceva sa le spun colegilor mei, le spun in fata, in vestiar, fiindca nu sunt genul de persoana care sa vorbeasca pe la spate. Tot ce avem de discutat la echipa, discutam intre noi si nu prin terte persoane.

loze  •  7 mai 2008, 15:38

In al doilea rand, s-a spus ca eu vreau sa plec de la Steaua fiindca sunt dezamagit de colegii mei. Nimic mai fals. Am spus deja motivele pentru care as vrea sa ma transfer. Consider ca opt ani sunt suficienti si as vrea sa imi incerc norocul intr-un campionat mai puternic. De asemenea, n-am spus niciodata ca dupa Campionatul European voi accepta prima oferta.

loze  •  7 mai 2008, 15:38

In al treilea rand, s-a scris despre mine ca am jucat cu infiltratii la partida cu Dinamo. Nu este adevarat. Nu am facut infiltratii nici macar la antrenament. Daca ar fi fost nevoie de asa ceva, as fi preferat sa nu joc. Am facut investigatii medicale inainte de partida, in urma carora nu s-au constatat probleme. De asemenea, nu am riscat nimic nici in partida de la Galati, unde s-a spus ca am evoluat pe propria raspundere. Atat la Galati, cat si la meciul cu Dinamo, am avut acceptul medicului Radu Paligora de a intra pe teren.

Mirel Radoi

florin  •  7 mai 2008, 16:05

nu vi se pare cam mare pretul editiei de azi a gsp? sunt curios cate exemplare s-au vandut!

resita  •  7 mai 2008, 16:14

VA BATETI JOC DE O TARA INTREAGA: FOTBALISTI,JURNALISTI, CONDUCATORI.NE FACEM DE RAS IN LUMEA TOATA CU TOT CE SE INTAMPLA LA NOI:DEPUNCTARI,REZ STABILITE LA MASA VERDE,VALIZE CU BANI,INJURATURI,MITA,INTERESE MESCHINE PTR UN PUMN DE EURO.ASTA ESTE ROMANIA .IN TIMP CE ALTE PERSOANE SUFERA IN TARA ASTA DE FOAME,NU AU LOCUINTE,SUNT BOLNAVI. RUSINE ROMANIA. IN CANADA LA TV SUNTEM PREZENTATI CA O TARA BANANIERA DUPA TOT CE S-A INTAMPLAT IN FOTBALUL NOSTRU. RUSINE ROMANIA.NE MERITAM SOARTA.RUSINE CLUJ.RUSINE BUCURESTI.

Daniel  •  7 mai 2008, 16:16

Paszkany primar!!!

malasuerte  •  7 mai 2008, 16:17

Catalin , eu o sa ma uit mereu cu placere la un meci U Cluj Cfr, pentru ca e mereu impins de ambitii chiar daca locale, pe cand un Steaua Gloria mai penibil decat cel de azi nu cred ca pote fi meci in campionatul romanesc .SI Ceahlaul Poli a avut macar un pic de suspans 🙂
Sper sa retrogradeze Gloria , pentru ca e penibil in Anul Domnului 2008 sa vorbim de optimi de Liga |Campionilor in acelasi timp in care vorbim si despre Steaua Gloria Buzau .Steaua a reinviat metodele comuniste cu sateliti , si mai rau de atat mie sa nu se reapuce si altii , vezi Dinamo sau sa nu inceapa si altii vezi cfr si rapid

Illuminati  •  7 mai 2008, 16:22

Arpy rulz. Hai CFR. Daca aia de la U atata minte au in cap atunci nu pot sa spun decat „iarta-i Doamne ca sunt prosti”. Adica ar prefera ca simbolul spagii, coruptiei si dumnezeul miticilor milogi – gigi cacareaza – sa fie stapanul lor spiritual ? Pai ma umililor, pomanagiilor si sclavilor urmatorul pas va fi sa ajungeti sa cersiti la jiji in poarta. Atata demnitate de ardeleni aveti voi ma paduchilor ?

malasuerte  •  7 mai 2008, 16:23

si sunt uimit cum in continuare suporterii stelisti , doresc ca U cluj sa joace pe bune si sa bata , Gloria sa se lase penibil in genunchi (pt ca daca e sa vorbim de raportul valoric e acelasi la ambele meciuri, nu vad diferente )si apoi la final tot ei sa vorbeasca despre palmares , onoare , fair play .Lovin e emblematic pentru ce inseamna fair play pentru Steaua si suporterii ei , pacat pentru cei care au pus intr-adevar umarul la gloria si onoarea Stelei ,oameni care astazi sunt ca si invizibili

malasuerte  •  7 mai 2008, 16:26

@ loze
Din declaratiile lui Becali reiese foarte clar ce a vrut sa spuna Radoi, fara a mai fi nevoie de traducerile gsp…

cristi  •  7 mai 2008, 16:31

Tontolane,

sa spui la TV ca stadionul lui U este mai incapator ca cel al lui CFR mi se pare o prostioara. Fa-ti temele acasa si apoi iesi la TV

dragos  •  7 mai 2008, 17:00

De-abia astazi a fost in inspectie UEFA la Griua , confirmand ca meciurile din Liga pot avea loc acolo. Evident, altii stiau ( chipurile ) mai de mult , si au avut o deosebita placere in a trimite lumea sa se culce. O fi vreunul pe care-l baga ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Comentează