Ultimul avertisment

Chiar riscantă pentru propria reputaţie, ancheta DNA e un semn către fotbal

joi, 8 mai 2008, 4:25

Chiar riscantă pentru propria reputaţie, ancheta DNA e un semn către fotbal

Poate că procurorii nu vor fi capabili să instrumenteze cazul. Poate că nu se va ajunge în faţa judecătorului. Sau poate că instanţa îi va găsi nevinovaţi.

Oricum ar fi, e ultimul avertisment. Pe care legea, incompletă, şi statul, imperfect, îl acordă celor care au umplut sportul de rele practici.

Gata! Ajunge, Gigi Becali! Ajunge, Borcea, Dragomir, Neţoiu, toţi cei care ştiţi cum se fac aceste lucruri. Le-aţi mîncat pe pîine sau doar le-aţi tolerat. Acum, ajunge!

DNA a comis un gest riscant pentru propria reputaţie. Procurorii au intrat într-un domeniu delicat şi într-un joc cu tipi bogaţi şi puternici, cu acces la media şi cu rezonanţă la popor. Plus că acţiunea se petrece într-o ţară care nu-şi creditează propriile instituţii. Lumea nu ţine cu procurorii.

Dar, cu toate riscurile, merită. Pentru că e timpul ca banii să înceteze să comande campionatul şi să îmbrace tricourile. E ultima şansă înainte ca fotbalul să se mute în cazinouri.

Comentarii (429)Adaugă comentariu

synchro  •  8 mai 2008, 22:55

Am vazut ca sunt multi pe aici care sustin ca asta este dare de mita. Deci daca un om de afaceri spune ca va „motiva” pecuniar nationala Roamniei la EURO daca se califica din grupe si jucatorii sunt de acord ii bagam la puscarie pe toti pt. tentativa de dare/luare de mita? Sau aia nu mai sunt functionari atunci? Oricum cazul este dubios pt. ca a fost facut cu intentia clara ca sa-i ajute pe cfr sa ia titlul. Cine a orchestrat actiunea impotriva stelei a fost complet dezinteresat de practicile necurate ale contracandidatelor si asta dovedeste ca nu se doreste „curatarea” fotbalului romanesc ci doar „curatarea stelei si alui becali”. Actiunea este de fapt un semnal pt. toti cei care nu se impaca cu gandul ca titlul de campioana se decerneaza la inceputul sezonului si ca trebuie sa stea capra ca altfel o patesc. Din punctul meu de vedere mituire este ceea ce au facut cfr cu bistrita cu dinamo si cu rapid CAND AU CUMPARAT MECIURILE. Dar probabil ca doar baietii de la U sunt functionari stiu fiind ca caprele ceferitelor nu pot fi incadrate in aceasta categorie!!!

fifa  •  8 mai 2008, 22:56

Va aduc aminte Dle Tolontan ca uni dintre noi au si inregistrati Tv cand GSP a strans banii pentru a mitui o echipa sa isi joace corect sansele ar fi bine sa o trimitem la UEFA sa o traduce sa vada ce faceau romanii si jur ca asta o sa fac daca tolontan mai vb mult aiurea . macar sa sufere toata tara din cauza unuia ca tolontan

shizzle  •  8 mai 2008, 22:58

salut lume ,pt un timp am avut onoarea de a juca fotbal la cel mai mare club de la noi din tara,iar din cei 4 ani petrecuti acolo cel mai bine imi amintesc vorbele antrenorului meu de dupa meciul cu sportul studentesc in care am pierdut cu 4-0 „DE CE TOATA LUMEA TINE NEAPARAT SA BATA PE STEAUA ,II FACE MAI FOTBALISTI…?”
dc a jucat dinamo si rapid mai prost cu cfr-ul? pt ca atat au putut ei in momentele alea ,pt ca nu au jucat cu Steaua .Va mai trebui sa mai treaca o era glaciara pana cand Steaua sau dinamo se vor aplauda asa cum au facut-o cei de la Barcelona si Real Madrid .Noapte buna Bucuresti, avem nevoie sa fie buna pt ca maine incepe alta zi in aceeasi tzara plina de mizerii !

Garincha  •  8 mai 2008, 23:06

dl tolontan,spui ca tara nu are incredere in institutiile ei??..da?…in PROCURORII CARE FRAUDEAZA EXAMENELE???…sau crezi ca sunt CORADO CATANI?..si noi suntem fratii lui toma necredinciosul?…sa fim seriosi!.unde dracu au fost pana acum,de s-a ajuns pana aici?..sa fim intelesi,sunt STELIST pana mor si nu-mi este rusine cu asta!…imi este extrem de rusine ca STEAUA a ajuns pe mana unui individ de teapa lui becali!..ATAT!!..DAR,CE A FACUT BECALI ACUM SE NUMESTE CADOU,PRIMA,se intampla in multe tari,ex spania!…nu mi se pare imoral sa dai bani pentru ca cineva sa joace CORECT!..intr-o tara in care,timisoara,bistrita si alte echipe joaca in meciuri cheie cu rezervele,iar presa cea fara de pata,zbiara,incet sa n-o auda prea multi!..in schimb ii publica pe IANCU SI LUPU DANUTZ,DOI STALPI AI SOCIETATII!!..DOI DETINUTI DE DREPT COMUN!!..oameni cu o moralitate ireprosabila!!!…cred ca in calitate de redactor sef aveti „meritele” dumneavoastra ca cei doi,dau lectii de conduita!..dupa ce au absolvit scolile de bune maniere din rahova,respectiv,grecia!..deontologia,dom tolo!!…sau,banu conteaza?…bye

hai poli tm  •  8 mai 2008, 23:32

Băi, Garincha, tu ştii de procurorii ăia care au vrut să fraudeze examenele pentru că un alt procuror, cînd i s-a oferit mită în schimbul subiectelor, a mers puşcă la procurorul general, Codruta Kovesi, si i-a dat o declaratie, in scris, cu toata tarasenia…

roach  •  8 mai 2008, 23:35

@shizzle

mizeria incepe cu noi insine. atunci cand alegem sa scriem cu majuscule, respectiv minuscule numele echipelor, degeaba ne dorim ca ziua de maine sa fie buna: suntem otraviti pe dinauntru si ziua buna nu ne poate aduce nimic.

giuby  •  8 mai 2008, 23:42

PENTRU O TARA CURATA TREBUIE O PRESA CURATA..
EU AS INCEPE CU ZIARISTII..

giuby  •  8 mai 2008, 23:45

Daca as fi la dna as incepe cu tine Tolontane pt ca tu conduci principalul ziar sportiv din Romania..

Mircea  •  8 mai 2008, 23:49

suporterii stelei deveniti peste noapte aparatorii lui becali – mai bine s-ar gandi cum sa scape de specimenul asta care leaga clubul de practicile mafiote. Reactiile, ca intotdeauna puerile si defensive de genul”da dar si altii fac si dreg…” tipic.
Toata lumea se plange de hotii si furturi dar de fapt cei ce striga cel mai tare „hotul” este cel mai mare hot. Asa si cu reactiile imbecile de pe acest blog.
Indiferent de bubele pe care justitia romana le are, asta cu becali este un inceput bun. Ca intotdeauna trebuie sa existe un inceput, ei bine, asta este sansa justitiei; daca becali si steaua vor scapa cu fata curata atunci dramul de credibilitate a justitiei se duce naibii. De aceea becali tb condamnat, pt a se crea un precedent pozitiv. Dar tb insa dovedit si nu condamnat pe zvonuri si vorbe goale.

roach  •  8 mai 2008, 23:58

@Garincha

Corrado Cattani e un personaj de film. Sa speram ca procurorii NU sunt Cattani. Sa speram ca ei sunt mai degraba Falcone sau Di Pietro.

unde au fost de s-a ajuns aici? rolul lor incepe cand infractiunea se savarseste. faptul ca au loc infractiuni zi de zi in Franta, Italia sau Germania nu inseamna ca procurorii lor nu exista.

ce a facut Becali se numeste (zice chiar Becali): acont pentru cumparare de terenuri. Cine ti-a spus ca se numeste cadou, prima te-a pacalit.

cadoul, prima se platesc propriilor jucatori. faptul ca in Spania se poate nu inseamna ca se poate si in Romania. In Romania, cele 16 echipe care fac parte din Liga (INCLUSIV STEAUA) au hotarat ca nu se poate.

Si Mioveni a jucat cu Steaua cu rezervele. Presa n-a strigat foarte tare. De ce? Fiindca e dreptul fiecarei echipe sa-si faca strategia pe parcursul unui campionat asa cum doreste. Cum nu e imoral sa dai bani pentru ca o echipa sa joace corect, nu e imoral nici sa odihnesti titularii cand stii ca nu ai sanse sa castigi un meci.

Poate n-ai observat, dar ziarele din Romania snt pline de oameni care n-au moralitate. Incepand cu Becali si terminand cu Simona Senzual. Imoralitatea VINDE.

Lupu, Iancu au fost detinuti de drept comun? Ce legatura are asta cu moralitatea? Sa intelegem ca oamenii care au facut inchisoare nu au dreptul sa deschida gura? In legatura cu nici un subiect?

drojdie  •  9 mai 2008, 0:04

hahaha, ce stupizenie.
sa fie anchetati si galeria lui dinamo ca au strans bani pt danciulescu. si sponsorii care premiaza copiii olimpici la matematica. si doroftei daca a incasat premii de la sponsori privati. sa faca DNA o lista cu cine are voie sa premieze si pe cine. sa premieze numa paszkany si borcea. eu zic ca asa e corect, ca sa fie lupta egala.

giuby  •  9 mai 2008, 0:11

Avem cea mai corupta si cea mai proasta presa din Europa..

roach  •  9 mai 2008, 0:20

@drojdie

hahaha, probabil nu stii ce inseamna initialele DNA. Iti zic eu: Directia Nationala Anticoruptie.

CORÚPŢIE, corupţii, s.f. 1. Stare de abatere de la moralitate, de la cinste, de la datorie. 2. Desfrânare, depravare. [Var.: (înv.) corupţiune s.f.] – Din fr. coruption, lat. coruptio, -onis.
Sursa: DEX ’98

Poate ne explici si noua ce e imoral in exemplele date de tine. Iar eu iti voi explica ce e imoral in ce a facut Becali.

drojdie  •  9 mai 2008, 0:25

si ce e IMORAL in a premia o echipa sa-si apere corect sansele? dnu. filozof

FRANK DUX  •  9 mai 2008, 0:27

u.cluj,dinamo,poli timisoara si rapid ar trebui retrogradate pentru ca au reinfiintat,,cooperativa” si-au dat intre ei iar IANCU siLUPU sa se duca la puscarie ca de acolo au venit,pe IANCU nu la prins DNA-ul la meciul cu CEAHLAUL sau este informator,meteahna mostenita de la bulau.

Jan  •  9 mai 2008, 0:30

Nu, nu, o clipa. Toate lucrurile spuse de Tolontan ar fi corecte (deci tipii astia abjecti din fotbal ar merita puscaria), insa sa nu uitam de cine e comandat D.N.A.-ul, adica de lepra leprelor, pe nume Traian Basescu, amantul Elenei Udrea, care incearca sa faca zgomot electoral inainte de alegeri.

Tolo-mac  •  9 mai 2008, 0:30

Dar, vai! Ce oroare! Ce fapt de neimaginat! Ce lucru de nepovestit! DNA –ul clujean (sic!) a reţinut cinci bărbaţi înarmaţi cu…un milion de dolari! Printre ei, şi locotenentul becalian Teia Sponte! Descinderea marelui organ judiciar, cel care a prins atâţia hoţi în România, de nu mai erau de prins decât ăştia care dau bani echipelor să joace corect, s-a produs în restaurantul Aroma! Ceva miroase puternic în toată chestia asta!

Anchetatul penal Dragomir Dumitru, acelaşi personaj care spunea zilele trecute că Steaua nu poate să bată Buzăul decât dacă e blat, a mai scos o perlă, preluată cu generozitate de ziarul care a premiat într-o festivitate peniblă inspirată din fotbalul american jucătorii campioanei en-titre. Aşadar, inculpatul Dragomir Dumitru spune că DNA-ul e complice la „crima” comisă de „cei de la Steaua”. Pentru a prinde pe cineva asupra faptului trebuie ca anchetatorii să-i însceneze un flagrant. Aduceţi dovezi, stimaţi membri ai DNA şi ai presei, înainte să operaţi reţineri sau să scrieţi articole tendenţioase! Prindeţi-i pe cei necinstiţi şi pedepsiţi-i conform legii, nu mai faceţi lucrurile pe jumătate! Nu judecaţi cu măsuri diferite cazuri similare, tovarăşi ziarişti!

Astept cu nerabdare aparitia unui ziar de sport in Romania.
-si ca sa termin in rima nu numele meu
pac – pac

roach  •  9 mai 2008, 0:33

Simplu: echipa respectiva e IN COMPETITIE cu echipa pe care Becali o conduce (fara calitate oficiala, vai, ce convenabil…). Becali nu dadea bani ca sa joace U corect, ci pentru a castiga Steaua campionatul.

In cuvinte mai putine si mai simple: Becali voia SA-SI CUMPERE titlul de campion al Romaniei.

chef  •  9 mai 2008, 0:34

Idiotul de nea Traian a mai trimis o idee de electorat spre nea Gigi. Bravo nea Traian, sa vezi ce ti-o iei in pipota la urmatoarele alegeri. Si tu, si Boc si toti ungurii care va sponsorizeaza campania electorala.

gabitzuu  •  9 mai 2008, 0:34

DE CE NU SE INCEARCA UN SISTEM PLAY OFF ???? Nu ar mai exista valize ci doar echipe care sa isi dovedeasca valoarea pe teren…poate am scapa si de becali copos iancu borcea turcu muresan mititelu padureanu ETC….FORTZA STEAUA…

drojdie  •  9 mai 2008, 0:36

si ce daca e in competitie amice? se practica si in alte campionate ca sa premieze adversarii rivalelor. totul oficial si fara gargara. la noi se face caz national, dar lucrurile cu adevarat IMORALE adica BLATURI recte dinamo-cfr, cfr-rapid, ceahlau-poli trec neobservate. ma faci sa zambesc de teoriile tale.

roach  •  9 mai 2008, 0:57

eu rad de-a dreptul la teoriile tale. sa inteleg ca daca la arabi e OK sa ai 30 de neveste (oficial si fara gargara), ar trebui sa iertam si noi bigamii nostri?

Ai dovezi ca meciurile alea au foat blaturi? Du-te, prietene, la FRF si prezinta-le, sa retrogradeze toate echipele citate. Nu mai sta in fata calculatorului sa vorbesti vorbe.

PS: Vad ca nu ai raspuns ce ti se pare imoral in exemplele tale.

vintila  •  9 mai 2008, 1:01

DA, in mare parte sunt de acord cu tine , totusi sa ne gandim ca practicile de genul asta sunt de cand lumea, asa ca nu vor disparea… vir veni alti patroni , alti oameni carora le place sa joace in cazinouri si sa mizeze un intreg club , asa la o carte …ce sa faci …si nici macar nu e made in romania…e branduit de mult fotbalul de genul asta in alte parti

drojdie  •  9 mai 2008, 1:04

amice, in exemplele mele nu e nimic imoral. asa cum nu e nimic imoral in a premia orice echipa sa joace corect. si DA o premiez pt ca am interes ca eu sa castig campionatul.dar asta in conditii de corectitudine. exact cum ii platesc pe arbitri prin intermediul LPF ca sa am arbitraje corecte ca eu sa castig campionatul. asa cum imi platesc proprii jucatori ca sa joace cat mai bine ca eu sa castig campionatul. samd. iar chestia cu premierea adversarelor rivalelor se practica si in spania si in portugalia si in alte campionate care sunt mult peste noi. nu e cazul sa reinventam noi roata sau mersul pe jos. iar daca astia de la DNA nu au de lucru, ar putea sa inceapa sa-i urmareasca pe cei care o pun de BLATURI, adica lucruri si IMORALE si ILEGALE, nu pe cei care premiaza, adica lucruri MORALE si NEREGULAMENTARE

TM  •  9 mai 2008, 1:05

Bine Catalin ,acu’ ca l’au prins pe becali te grabesti sa-l incluzi intr-un grup si aparent intrigat sa le zici la toti …ajunge ,vezi doamne…In articolul trecut ai facut spume pt un presupus blat al Timisoarei…fara sa asculti nici macar comentariul meciului respectiv.Credeam ca scrii un articol despre steaua-buzau ,meciul curat ca lacrima.Nu te mai citesc.

Scarbit,
eu

Ogip  •  9 mai 2008, 1:15

Dl Tolontan,
Am o singura problema. Nu tin cu nici o echipa din Romania, si ziua de ieri mi-a demonstrat de ce. In opinia mea Becali, daca se demonstreaza ca banii erau destinati celor de la U. Cluj, a facut ceva ilegal, dar din punct de vedere moral nu. Pentru mine, explicatia e una: nu s-ar fi ajuns aici daca ar exista un institut de control care sa-si faca treaba cum trebuie. Aici ma refer un organ care sa verifice daca meciurile sunt corecte iar echipele isi joaca sansa corect.
Haideti sa vedem un caz care sa ne faca sa intelegem ce inseamna sa joci cinstit. Acum doi ani in Italia A.C. Milan a fost depunctata. Motivul a fost acea ca intr-un meci nu si-a jucat sansele cum trebuie. A gresit, a platit.
Acum ma intreb: in Romanaia s-ar fi facut asa ceva?
Raspunsul: Nu
De ce spun asta?… Pentru ca Gloria Buzau nu a fost depunctata. In tur aceasta nu si-a jucat corect sansele cinstit cand a jucat cu Steaua. Dovada pentru investigatori o aveau chiar sub nasul lor: Bunica a fost dat afara pentru ca a marcat golul egalizator.
Iata de ce nu sunt deacord si pledez pentru nevinovatia Stelei, pentru ca Buzaul nu a fost depunctata cand nu si-a aparat sansa cum trebuie. Daca atunci s-ar fi luat masuri, Gigi Becali ar mai fi dat Universitati 1700000 de euro?
Cred ca ar trebui sa vedeti cazul si din unghiul acesta, iar cand o lege e facuta trebuie sa ia in calcul consecintele: in cazul de fata jucarea sansei cinstit, care de asemenea trebuie sa fie cercetata.

MKro  •  9 mai 2008, 1:21

Catalin, daca tu consideri ca ce a facut Becali este incorect si imoral si constati ca e un semn bun ca dna-ul s-a implicat in acest caz, atunci oferta pe care a facut-o gazeta sporturilor acum cativa ani de a premia finlanda in cazul unei victorii impotriva cehiei ce era? nu tot mita? nu tot un semn al indepartarii sportului de sportivitate?

stefan L  •  9 mai 2008, 1:22

ajunge si pentru presa..sa speram ca de acum vor trece si ei la cronici sportive.

elbrujo  •  9 mai 2008, 1:44

nu mai sunt microbist si nu ma mai uit la fotbal d cand a intrat becali in el (tineam cu steaua). anul asta mam interesat sporadic si am tinut all the way cu cfrul…nu vreau sa vb dak e corect sau nu c se intampla, dar becali a facut o mare greseala, a luat totul for granted, sa crezut atotputernic, iar acu are dovada k banii nu rezolva totul…e corect ceea c i se intampla…ideea principala a articolului cred k a fost overlooked de majoritatea, nu faptul k becali e pus la zid, ci practik din fotbalul romanesc…noi k suporteri suntem principalii vinovati, stam si citim pe net si nu facem nik, cand noi avem painea si cutitul, fara noi becali, steaua, fotbalul nu ar exista…nu inteleg dc il apara toata lumea pe becali de park ar fi ceva normal c a facut…eu personal as da o sentinta mai grava, dar asta e opinia mea…peace

mda  •  9 mai 2008, 1:45

Cu o săptămînă înainte de U – CFR, Trică ar fi petrecut într-un local de manele cu fundaşii adversarei, Astorga, Bilica şi Milan Jovanovici.

U Cluj – CFR a fost prefaţat şi de rapsozii de la clubul de manele Romantic. Conform unor surse, Eugen Trică ar fi pe­tre­cut săptămîna trecută, în noaptea de marţi spre miercuri, în clubul din oraşul de pe Someş alături de trei fundaşi ai “studenţilor”, Astorga, Bilica şi Milan Jovanovici. “Pe­tre­cerea a ţinut pînă dimineaţă, Tri­că achitînd nota de plată în va­loare de aproximativ 30 de milioane de lei vechi”, au povestit sursele Gazetei.

În acel moment, brazilienii Bi­lica şi Astorga semnaseră deja pen­tru un club din Turcia, Milan Jo­va­no­vici fiind şi el pe picior de plecare. Doar Bilica şi Milan Jovanovici au fost titulari în partida de miercuri, pierdută de “U” în faţa CFR-ului. Bi­li­ca a făcut penalty-ul din care Ca­du a marcat golul victoriei şi a ratat ul­tima ocazie a “studenţilor” de a e­gala.

Prezenţa lui Trică în clubul clu­jean a fost şi subiectul unei ştiri prezentate săptămîna trecută pe site-ul http://www.citynews.ro. Cu titlul “Trică la şepci le-o dedică”, apărea informaţia conform căreia decarul lui CFR ar fi făcut mai multe de­di­caţii suporterilor lui “U”.

QFWFQ  •  9 mai 2008, 1:45

Rog retineti un aspect: Becali nu este pedepsit pentru promiterea unor bani, ci fiindca a facut asta cu prea mare galagie. In felul asta si i-a pus pe toti in cap si vor sa-i arate ca miliardul de euro nu-l scapa de belele, fiindca galagia in afaceri negre nu place nimanui in Romania, toti prefera linistea, discretia. Vom vedea pina unde va merge sperietura ori pedeapsa, fiindca e clar ca vor sa-l faca, dincolo de faptele concrete. Dragi clujeni, dincolo de bucuria voastra si de felicitarile mele sincere, Clujul merita un titlu la fotbal la un moment dat, retineti ca jupin Pascani e in stare sa bage oameni la puscarie pentru interesele lui. Dealtfel el nu este la prima delatiune si pare a fi un delator de profesie: mai tirziu sa nu ziceti ca nu v-am spus si sa nu regretati ca ati tipat impotriva unui golan la adapostul altui golan. Si sa retinem ca Becali pare a-si fi pus in cap intreaga Republica de la Cluj (pina si purtatoarea de cuvint a DNA are nume de clujeanca), plus Basescu. Si, dragii mei clujeni, clujenii par a fi ajuns sa conduca atit de tare in Bucuresti incit atunci cind ne injurati pe noi ii injurati de fapt pe ai vostri. In rest, sa retinem golania generala din fotbalul nostru si sa intelegem de ce patronii isi dispretuiesc jucatorii si antrenorii: Becali nu ar fi ajuns sa ofere ingerasi daca jucatorii sai ar fi jucat iar jucatorii tuturor echipelor ne arata ca nu le mai ajung contracte de peste suta de mii de euro pe an ca sa joace, ci mai vor si citeva zeci de mii de euro pe meci ca sa joace cinstit si ca nu mai au nici un fel de rusine: nu voi uita niciodata cum jucatorii de la Bistrita au stat cu spatele la faza ca sa inscrie clujenii vazind ca acestia nu pot marca nici macar impotriva echipei secunde.

Jugaru Lucian  •  9 mai 2008, 1:47

Si atat..este doar un avertisment..insa halul in care avertizeaza ei te lasa fara cuvinte..

mda  •  9 mai 2008, 1:48

Marturia lui Meszaros dupa audierile de la DNA
SPORT | May 8, 2008 19:24:19 | Numar vizualizari: 278
Rating: In prezent 0/5 stele. 1 2 3 4 5 | tipareste | trimite unui prieten | trimite prin Yahoo!

Antrenorul echipei Universitatea Cluj, Alpar Meszaros, a declarat la iesirea de la audierile DNA Cluj, in jurul orei 18.00, ca „este normal dupa ce s-a intamplat miercuri seara ca toti cei care au avut de a face cu „U” Cluj sa dea declaratii la DNA pentru a lamuri acest scandal”.

„Eu am dat o declaratie cum a fost meciul si ce anume am simtit. Procurorii ne-au intrebat daca stim ceva si daca am fost contactati de catre oamenii lui Gigi Becali. Le-am spus ca eu personal nu am fost contactat. In vestiare de asemenea nu a existat nici un scandal intre jucatori si sunt multe declaratii care nu sunt adevarate in media. Am fost audiati in calitate de martori si nu am fost intrebat nimic despre domnul Dobos (n.r.- managerul general al clubului). Nu am auzit de vreo perchezitie la club”, a declarat Meszaros.

Antrenorul universitatii considera ca jucatorii lui nu pot fi acuzati de blaturi: „Mai pot sa va spun ca am dat o declaratie daca am avut de-a face cu situatia de la Retaurantul „Aroma” si cu patronul Stelei, Gigi Becali. Eu nu am avut de a face si sunt convins ca nici jucatorii mei nu au avut de-a face cu acea situatie. Procurorii m-au intrebat cat am stat in cantonament, daca am fost sunati sau am fost contactati in vederea unor recompense daca stopam CFR. Am spus si inainte si acum ca nu am nici cea mai mica indoiala fata de jucatorii mei. Referitor la un posibil telefon dat de Becali lui Dorin Goga eu zic sa luam lucrurile in limite normale si sa nu ii acuzam pe jucatorii nostri. Nu stiu daca clubul „U” va mai exista si daca nu o sa plece toti jucatorii liberi de contract. Sunt sanse mari in acest sens pentru ca nimic nu se misca la club sa nu plece. Eu am mai fost intrebat daca am avut suspiciuni fata de jucatori. Jocul echipei a fost bun si le-am spus procurorilor ca dorm bine noaptea” a spus Meszaros.

Tiberiu Farcas
Cristian Jacodi

synchro  •  9 mai 2008, 1:50

Citat din GSP
„Cu o săptămînă înainte de U – CFR, Trică ar fi petrecut într-un local de manele cu fundaşii adversarei, Astorga, Bilica şi Milan Jovanovici.
Petrecerea a ţinut pînă dimineaţă, Trică achitînd nota de plată în valoare de aproximativ 30 de milioane de lei vechi.
…Bi­li­ca a făcut penalty-ul din care Ca­du a marcat golul victoriei şi a ratat ul­tima ocazie a “studenţilor” de a e­gala”

Alooo, DNA. Ia uitati-va aici ce dovada adevarata ca cfr l-a cumparat pe Bilica pt a castiga campionatul. Daca va grabiti gasiti si restul banilor pe care i-a luat ala de la muresan. Dar asta doar daca va intereseaza sa-i gabjiti pe vinovati chiar daca asta face ca cineva de sus, nu spun cine, il pierde pe paszkany de cotizant chiar inaintea alegerilor!!!

elbrujo  •  9 mai 2008, 1:50

a si sa nu uit…avem o minunata constitutie, cum e posibil k telefoanele ascultate sa nu fie proba la tribunal..adik eu iti iau gatul si ma laud la telefon cu asta, iar dak cineva ma aude nu are dreptul sa fak nik???
vi se pare normal…asta apropos de dovezi

Buzdugan  •  9 mai 2008, 1:51

Si tu esti un stimulat a lui Becali…piaza rea. Dispari!
Se putea sa nu sari in sprijinul „zeului” Becali cand are nevoie?
Este plina tara de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

roach  •  9 mai 2008, 2:00

amice drojdie,

U Cluj a jucat si cu Steaua. A da bani lui U „ca sa joace corect cu CFR” e acelasi lucru cu a da bani lui U ca sa piarda cu Steaua. Doar ca banii au venit mai tarziu.

Tu platesti arbitrul nu ca sa te arbitreze corect (dovada ca il platesti si cand greseste in defavoarea ta), ci fiindca presteaza un serviciu. El a semnat un contract cu FRF, cu drepturi si obligatii.

Iar jucatorii tai ii platesti fiindca au contract cu tine.

Steaua nu are nici un contract cu U Cluj. Repet: sunt in competitie una cu cealalta.

roach  •  9 mai 2008, 2:04

Pentru ca a jucat corect, U Cluj a primit bani de la Liga: drepturile de televizare. Becali n-a dat bani ca sa joace U corect, a dat bani ca sa obtina un rezultat. Daca U juca corect si pierdea (ceea ce s-a intamplat), U nu lua bani. Lasati dracului vrajelile: s-a premiat REZULTATUL, NU corectitudinea. Moralistii lu’ Peste…

mda  •  9 mai 2008, 2:05

Trica, la „sepci” le-o dedica
Locul secret | May 2, 2008 17:29:10 | Numar vizualizari: 1532
Rating: In prezent 0/5 stele. 1 2 3 4 5 | tipareste | trimite unui prieten | trimite prin Yahoo!

Olteanul lui CFR Cluj, Eugen Trica, a socat in cursul acestei saptamani un grup restrans de suporteri visinii.

Prezent intr-un restaurant cu muzica lautareasca, numarul 10 al feroviarilor a facut mai multe dedicatii la microfonul clubului Romantic pentru suporterii rivalilor de la Universitatea Cluj.

Trica nu s-a dezmintit si i-a lasat gura casca pe fanii lui CFR prezenti in crasma, carora le-a reprosat ca nu pun destul patos in sustinerea echipei. „Voi sunteti suporteri?! Aia pica in B si sunt mai multi ca voi”, ar fi spus fotbalistul, fermecat in acea seara de licorile lui Bachus.

Intamplarea a avut loc in preajma derby-ului local dintre „U” si CFR, semn ca prietenia dintre cele doua echipe a ajuns la un alt nivel.

mihai  •  9 mai 2008, 2:07

@synchro
hai ca asta e buna…la cati bani aveau promisi de la becali cei de la u cluj…sigur faptul k le-a facut trica cinste de 30 de milioane de lei vechi i-a facut sa tranteasca meciu…sa fim seriosi…u cluj a jucat ca o echipe de mercenari…daca ar fi jucat asa tot campionatul sigur nu ar fi retrogradat

mda  •  9 mai 2008, 2:07

Dobos, in fieful CFR
Locul secret | May 5, 2008 22:51:13 | Numar vizualizari: 559
Rating: In prezent 0/5 stele. 1 2 3 4 5 | tipareste | trimite unui prieten | trimite prin Yahoo!

Presedintele Universitatii Cluj, Anton Dobos, a urmarit meciul de aseara, dintre Dinamo si Steaua, alaturi de cei mai mari rivali ai echipei pe care o conduce si, in acelasi timp, de contracandidata Stelei pentru titlul de campioana in acest sezon al Ligii I.

Conform surselor citynews.ro, Dobos a vizionat derby-ul etapei trecute in fieful visiniilor – localul “La Liga”. Dobos a stat alaturi de Iuliu Muresan (presedintele CFR), Arpad Paskany (finantatorul) si Ioan Andone (antrenorul aceleiasi echipe) intr-un separeu al restaurantului din complexul Sigma Center. In acel loc, nici ziaristii si nici fanii care au urmarit derby-ul de la Bucuresti nu au avut acces.

Faptul ca Dobos a vazut acest meci alaturi de echipa din Gruia si conducatorii sai ar putea schimba perspectivele asupra declaratiilor lui Becali, care spunea ieri ca jucatorii de la “U” vor fi motivati de mai multe zero-uri.
In acelasi timp, s-ar putea ca miercuri sa asistam la un meci pe viata si pe moarte, asa cum isi doreste galeria “Sepcilor Rosii”.

drojdie  •  9 mai 2008, 2:08

amice, te faci ca nu intelegi sau ce? citeste mai jos in GSP declaratia lui Mircea Lucescu: lucrurile astea se fac peste tot. si daca se fac si DNA-urile din toate tarile nu fac teatru mediatic de ce s-ar face la noi? si de ce sa inceapa DNA cu ilegalitati legate de plati pt a juca corect cand sunt atatea ocazii sa ancheteze plati legate de meciuri trucate? asta e parerea mea si basta, n-ai sa ma poti convinge de contrariu, asa ca nu voi continua discutia.

intrebare  •  9 mai 2008, 2:10

Eu ma intreb cat mai dureaza, in conditiile in care o sa te mai dai tu mult in stamba si in deontologie, Tolontane, pana ce motanul dimpreuna cu Oancea, Andon si eventual slugoiul-kung-fu-Badea or sa te scoata iaca ‘sa in afara trustului. Evident, nu-mi faceam griji ca o sa ramai somer. Ma gandesc doar cat o mai dura.

mda  •  9 mai 2008, 2:10

Care e secretul lui Trica?
Locul secret | Apr 4, 2008 17:45:50 | Numar vizualizari: 1191
Rating: In prezent 0/5 stele. 1 2 3 4 5 | tipareste | trimite unui prieten | trimite prin Yahoo!

Atitudinea de astazi a lui Eugen Trica, capitanul echipei CFR, fata de reporterul citynews.ro naste din nou semne de intrebare.

Pare ciudat, dar intr-un club care se vrea profesionist, precum CFR, Eugen Trica are niste privilegii care par inexplicabile pentru postura sa: declaratiile sale dupa meciuri (la sport.ro sau Kanal D) sunt mai acide chiar decat ale presedintelui; isi permite sa isi injure adversarii sau chiar antrenorii acestora, fiind mustrat bland de Andone, care pare sa aiba o retinere in ceea ce-l priveste; ii face arsice pe arbitrii, cum nici macar patronul nu-si permite; vorbeste cu mass-media ca un ghiolban si totusi este trimis la conferinte de presa.

Care o fi secretul lui Trica? Sa fie pentru ca este ginerele lui Balaci? Prieten cu Nicu Gheara? Noi nu avem nicio explicatie rationala pentru acest comportament. Daca o aveti scrieti la pont@citynews.ro.

ciobanski  •  9 mai 2008, 2:11

Cred ca de anul urmator ar trebui sa fie lasati sa premieze echipele adverse pt. victorie! Nu e nimic rau in asta, in plus am avea garantia ca s-ar juca corect! In Spania se practica chestia asta (Real Madrid parca a premiat adversarele Barcelonei). totul e sa se faca oficial, cu plata impozitelor catre stat…atunci nu vom mai avea scandaluri!
de asemenea, pt. locul 2 care duce in preliminariile CL ar fi normal sa se joace Pay-off (ca in Olanda sau Belgia sau Grecia…etc.). Sunt multe campionate de mana a 2-a in care se practica asa ceva…de ce nu s-ar practica si la noi!? De la locul 6 in sus…Play-off taica..Steaua, Dinamo, Rapid, Poli Timisoara, etc. sa joace intre ele, care-i mai buna sa mearga in CL! Eventual…aceste meciuri pot fi arbitrate de arbitrii starini!

mda  •  9 mai 2008, 2:19

„Nu e posibil să ai 10 victorii la rând când echipa ta nu prea arată că poate face asta”, a punctat un oficial ieri. Acesta a continuat: „S-au vorbit mai mulţi între ei şi au decis că trebuie oprit. CFR a fost marea beneficiară. Ce miră cel mai tare este faptul că Paszkany l-a făcut pe Gigi şi la culise. Dacă clujenii n-o băteau pe «U», atunci oamenii lui Becali ar fi fost prinşi în flagrant şi s-ar fi cerut depunctarea Stelei”.

rau  •  9 mai 2008, 2:25

hai nea Tolo las-o ca macane.Procurorii au gresit flagrant(ca tot e la moda) pe banii publici,cazul nu are nici o sansa in justitie dar voi tot taiati frunze la caini.NU ai cum sa incadrezi acest caz ” la dare de mita” daca ai cunostiinte de drept minime!!nu exista infractiunea pt ca banii nu sunt pt a-ti crea un avantaj sau a beneficia de foloase necuvenite.

Procurorii DNA Se pot duce sa se impuste in frunte cu seful lor cu tot.
Vai de justitia din tara asta

rau  •  9 mai 2008, 2:29

si ce merita?faptul ca si-au dovedit pt a n oara incompetenta?Faptul ca mitul sacosei a disparut si acum e pura realitate?Sa vezi la anul cand o incepe JJ sa urle ca premiaza ,sa vezi atunci meciuri de totul sau nimic.

vlad  •  9 mai 2008, 2:43

Eu am auzit ca domn t o l o s-a suparat rau pe nea jiji ca nea jiji pompeaza bani doar in televiziuni,si nu si la mazeta…si cum sa rateze si ei din asa felie …tzzz ce obraznic si nea jiji asta…sa nu le dea si lor o paine alba de mincat cum fac atitia alti la mazeta

dadu  •  9 mai 2008, 3:07

Daca tu crezi ca se vor opri doar pt. ca tu le spui „ajunge” esti infantil Tolo!AVEM NEVOIE DE LEGI, DAR DIN PARTEA RETARDATILOR DIN SENAT NU VOM AVEA NICIODATA!Asa ca Gigi,Cristi,Stefan,Jean,Adrian,Netzoiu,Cartzu si altzi Mititei, vor merge inainte!

Comentează