Ultimul avertisment

Chiar riscantă pentru propria reputaţie, ancheta DNA e un semn către fotbal

joi, 8 mai 2008, 4:25

Chiar riscantă pentru propria reputaţie, ancheta DNA e un semn către fotbal

Poate că procurorii nu vor fi capabili să instrumenteze cazul. Poate că nu se va ajunge în faţa judecătorului. Sau poate că instanţa îi va găsi nevinovaţi.

Oricum ar fi, e ultimul avertisment. Pe care legea, incompletă, şi statul, imperfect, îl acordă celor care au umplut sportul de rele practici.

Gata! Ajunge, Gigi Becali! Ajunge, Borcea, Dragomir, Neţoiu, toţi cei care ştiţi cum se fac aceste lucruri. Le-aţi mîncat pe pîine sau doar le-aţi tolerat. Acum, ajunge!

DNA a comis un gest riscant pentru propria reputaţie. Procurorii au intrat într-un domeniu delicat şi într-un joc cu tipi bogaţi şi puternici, cu acces la media şi cu rezonanţă la popor. Plus că acţiunea se petrece într-o ţară care nu-şi creditează propriile instituţii. Lumea nu ţine cu procurorii.

Dar, cu toate riscurile, merită. Pentru că e timpul ca banii să înceteze să comande campionatul şi să îmbrace tricourile. E ultima şansă înainte ca fotbalul să se mute în cazinouri.

Comentarii (429)Adaugă comentariu

ABC  •  9 mai 2008, 11:44

IN LIGA CAMPIONILOR. CFR MERGE DATORITA PUNCTELOR ADUSE DE STEAUA IN PROPORTIE DE PESTE 65% SI NU DATORITA FORTELOR PROPRII, CI A CONJUNCTURII. DECI SA NU SE MAI LAUDE ATAT CA IN 6 ANI JUMATATE AU AJUNS DIN C IN LIGA CAMPIONILOR, CI DOAR CA AU REUSIT SA CASTIGE CAMPIONATUL ROMANIEI, SI DOAR ATAT!!!
CA VOR JUCA IN LIGA CAMPIONILOR NU E MERITUL LOR!!!

moro  •  9 mai 2008, 11:45

bine ca macar unii dintre voi (gazetarii) sunteti constienti de unele lucruri……din pacate sunteti foarte putini

SILVIU  •  9 mai 2008, 11:45

ba da se streseza astia nu gluma.
vin stelistii astia si zic: „steaua a piedut campionatul din cauza gloriei buzau, cum sa faca blat!?”.
a fost blat ba ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), dar din pacate a tras bunica gresit si a intrat mingea in poarta.
sunteti asha de naivi si persistati in prostia voastra incat nu imi vine sa cred.
sunteti chiar penibili baaaaaaaaa, penibili.
pana acum erati d-zei cu steaua voastra, acum sunteti un 0 barat, ca nici macar un blat nu reusiti sa faceti klumea.
sunteti de rasul romaniaei, si a ras toata romania de voi dupa meciul de la buzau, rusine oilor, si rusine si oierului.
penibililor

ciocul mic si joc de glezne, ca sunteti jenanti.
fortza UTA

pc  •  9 mai 2008, 11:46

Ce e prostia asta cu Cehia si Finlanda?
Daca vroia gsp putea sa premieze si pe u cj, ca nu era ilegal. Ilegal e sa-i premieze patronul unui club rival.

MARIO  •  9 mai 2008, 11:50

STELISTI MAINILE SUS DEPARTATI PICIOARELE SI GEANTA PE CAPOTA

g13  •  9 mai 2008, 11:51

bai tolontane dar cand voi gsp ati trimis-o pe urata aia, aNDRIES, sa premieze cehia si finlanda era moral??? CUM ERA BAI SCLAVULE???
CUM SE CHEAMA???
NU AR TREBUII ROMANIA INTERZISA???
CE A ZIS FIFA SI UEFA LA MAREATA VOASTRA IDEE!!! CUM ERA CAND ERA ANDRIES PE PRIMA PAGINA CU BANI IN MANA PT FINLANDA???

RASPUNDE!!!!!!!!!!! DACA ESTI TU CEL MAI CORECT SI ONEST
RASPUNDE

ba(la)nel  •  9 mai 2008, 11:51

D-le Tolontan,

O singura intrebare…si nu numai d-voastra, ci tuturor celor care scriu pe-aici…toata lumea a uitat de cazul „geanta de table”????…ciudata coincidenta, legata tot de acest „onorabil” becali…

Cei care-i tot iau apararea, in ciuda evidentelor, ar trebui sa se uite in oglinda si sa-si spuna: bai frate, chiar pana unde poate merge ipocrizia???

O tara intreaga stie ADEVARATUL motiv ptr care acea geanta era la Cluj…chiar asa ne putem autosugestiona ca becali e nevinovat??? chiar ne putem minti singuri????

Serios, e penibil deja…

Bodo  •  9 mai 2008, 11:55

@cristi_stelistu

cainii aduc oile la stana pentru muls.

cristi_stelistu  •  9 mai 2008, 11:56

MARIO mainile sus…***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

cristi_stelistu  •  9 mai 2008, 11:57

la fel si pt bodo….***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Ovidiu  •  9 mai 2008, 11:57

Ceea ce spune Catalin si anume ca este doar un avertisment mi se pare a fi real. Nu cred ca Steaua va fi depunctata sau ca Becali va fi exclus din fotbal asa cum se zvoneste, deoarece nu exista probe clare in acest caz. Toata aceasta tevatura se face cu scopul de a mai linisti acest avant al „premiilor” acordate echipelor care-si vor apara corect sansa.
Tot ce ne mai ramane de facut este sa asteptam campionatul urmator sa vedem daca aceasta actiune a DNA a avut ecou sau nu.

TOLEDO  •  9 mai 2008, 11:58

CUM SA BATA U.CLUJ,VRETI SA PIARDA PRIMARIA CLUJ OCAZIA DE A VENI NUME MARI AI FOTBALULUI EUROPEAN.CUM SA LE DEA GOGA GOL LA CFR DUPA ACEA SA PIARDA TRANSFERUL LA CFR.JOS MITICA JOS SANDU.PASCANI SI PRIMARIA LAU FACUT PE BECALI.DNA SA TRAGA CU URECHEA IN GUVERN PENTRU CA ACOLO ESTE CORUPTIA.BANCI FALIMENTATE,SENATORI,PRIMARI INBOGATITI PESTE NOAPTE.AU CAMIOANE DE DOSARE INREGISTRARI DAR NIMIC.NASTASE,VINTU BASESCU SI MULTI ALTII II DOARE IN COT DE NOI TOTI.

X  •  9 mai 2008, 11:58

Pt toti fraierii care scriu impotriva Stelei.
Doar n-o sa va cerem sa tineti cu Steaua, ar fi imposibil… doar ca acest scandal, vreti sau nu vreti demonstreaza cat sunteti de redusi si ce repere de valoare aveti, cam la ce sistem de valori va raportati.
Becali sa fie inchis, Steaua sa fie retrogradata… impreuna cu:
CFR CLUJ
DINAMO BUCURESTI
RAPID BUCURESTI
CEAHLAUL PIATRA NEAMT (DIVIZIA C)
GLORIA BISTRITA
GLORIA BUZAU
FC VASLUI
POLI TIMISOARA

Mitica, Mircea Sandu, Lupescu, incarcerati pe viata!

VREM DREPTATE NU PRAF IN OCHI!

La scandalul asta se dovedeste doar atat, sunteti***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) sa vedeti adevarul, voi va distrati ca la circ pt ca atat puteti.
CORECT AR FI ca DNA sa asculte telefoanele tuturor persoanelor implicate in fotbal si sa-i puna la zid ca pe Ceausescu. pac-pac.
Daca face asta doar cu Becali pe care personal nu-l suport si nu l-am suportat NICIODATA inseamna COMANDA POLITICA!
Mi-e scarba de toata adunatura ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de aici… de tot DNA-UL si justitia de rahat din tara asta, de tara asta de 2 lei kilu. Parca in Romania s-au adunat toti neghiobii din univers! Ei parca…

TOLEDO  •  9 mai 2008, 12:03

NU VA DATI SEAMA DACA BECALI CADE VOR CADEA OGRAMADA DUPA EL.NU TREBUE SA SUFERE CLUBUL PENTRU PACATELE LUI BECALI,SA LASE STEAUA CA ARE CINE VENI PATRON IN GHENCEA.

Florin Andrei  •  9 mai 2008, 12:04

oricum dinamo i-a adus pe stelisti cu picioarele pe pamant. i-ar Steaua ar trebui transferata in liga a II-a nu depunctata. pls lasa un comm pe http://www.e-util.net

Bodo  •  9 mai 2008, 12:05

@cristi_stelistu

N-ai sa uiti niciodata 4 Mai 08.
Sunteti spati toti stoilisti.
Ai facut hepatita, esti negru.

mihai  •  9 mai 2008, 12:08

Cataline,vad ca toti de la Gazeta ii scoateti din ecuatie pe Muresan si Pazkany,cu tot turul lor de campionat glorios.Daca vreti ca marea masa de stelisti sa va fie alaturi trebuie sa fiti corecti si sa nu vorbiti doar de o parte a mizeriei.
CURAJ GIGI

TOLEDO  •  9 mai 2008, 12:08

BECALI IAL PE DICA,LOVIN NICULITA,NEAGA SI PLECATI DIN GHENCEA.SUNTETI EXPIRATI.HAI STEAUA.

catalin  •  9 mai 2008, 12:09

de la un catalin catre un catalin…de data asta sa umplut paharul si intelege toata lumea ce se intampla in fotbalul romanesc asta face ca in fotbal sa existe suporteri asemanatori rugbiului…..eu am tot avut incredere ca se va face dreptate pana la urma si chiar m-am bucurat cand a luat cfr campionatul , acum i-mi dau seama cat de greu le-a fost! toti prietenii mei ma cearta cand merg pe stadion …..”ba da tu nu vezi ca astia fac rezultatele dinainte si tu te agiti ca fraierul poate mai vi si batut” domnule tolontan nu crezi ca ei ne-au indepartat de stadion?cuburile sa boicoteze meciurile cu steaua daca nu se ia nicio masura!

STOP  •  9 mai 2008, 12:09

Gata cu mizeria din fotbalu romanesc. Incepe Campionatul European. Si avem o finala de C.L.

Te asteptam pe viitor cu articole cum este cel ce urmeaza – nu stiu cine l-a scris – dar care mi-a mers la suflet.

<>

STOP  •  9 mai 2008, 12:10

22 mai 1990. O delegaţie a clubului portughez Benfica Lisabona în frunte cu legenda vie Eusebio vizita un mic cimitir din Viena, rugându-se spiritului divin şi depunând o coroană de flori în faţa unui cavou. A doua zi Benfica urma să joace finala Cupei Campionilor Europeni împotriva unei fabuloase echipe a celor de la Ac Milan. Aceeaşi echipă a Milanului care cu doar un an în urmă îi aplica acel dureros 4-0 Stelei, în finala disputată pe Camp Nou.
.
Să oprim puţin însă roata timpului şi să ne întoarcem în trecut. Istoria fotbalului s-a format dintr-un şir lung de legende, mituri, eroi decăzuţi, bestii negre sau îngeri. Vom vorbi aici despre ceva mai puţin obişnuit în lumea fotbalului. Vom vorbi despre mistică. Şi nu despre acea mistică ţesută din supersitiţiile jucătorilor în momentul ieşirii pe gazon sau a antrenorilor pupători de icoane sfinte sau alte talismane. Vom vorbi despre legenda unui blestem.

Vara lui 1962. Antrenorul Benficăi Lisabona era maghiarul Bela Guttman. După două sezoane de excepţie în care câştigase cu echipa lusitană două Cupe ale Campionilor de manieră consecutivă ( 1961 şi 1962 ) Guttman a gândit că are tot dreptul să ceară o mărire de salariu. Conducătorii Benficăi nu prea au fost de acord cu socotelile lui Guttman aşa că au decis că decât să îi mărească salariul mai profitabilă este concedierea lui. Gest pe care ulterior aveau să îl regrete din plin.
.
“Fără mine, Benfica nu va mai câştiga niciodată o finală de cupă europeană”. Cu aceste cuvinte şi-a luat rămas bun Bela Guttman, ieşind de “Estadio Da Luz” la auzul verdictului dat de către conducătorii Benficăi, la doar câteva săptămâni dupe ce aşezase clubul pe scaunul de regină a Europei.
.
Fără Guttman, Benfica a continuat să joace frumosul fotbal cu care cucerise Europa sezoanele trecute iar ca mostră se prezenta pentru a treia oară consecutiv în finala Cupei Campionilor. Cine mai avea timp să îşi mai amintească de cuvintele lui Guttman? Scenariul nu putea fi mai spectaculos. După ce câştigaseră finala anterioară în faţa Realului din Madrid, euforia domnea în tabăra portugheză simţind că se pot impune în faţa oricărui rival european. De această dată în faţă apărea AC Milan. Un grup creat cu stil de către Nereo Rocco, un antrenor căruia îi plăcea să aplice tactica şi disciplina. Milanul disputa la rândul său cea de-a două finală de Cupa Campionilor după ce o pierduseră pe prima în faţa celor de la Real Madrid, în 1958 la Bruxelles.
.
Liderul Benficăi era în continuare Eusebio, acel jucător descoperit de însuşi Guttman pe străzile capitalei mozambicane Maputo şi dus la Lisabona pentru a se transforma ulterior într-o legendă a fotbalului european. După trei succese destul de lejere în faţa celor de la Norrkoping, Dukla Praga şi Feyenoord, Benfica se prezenta în finală având pusă în piept insigna favoritului.
.
Eusebio se simţea imparabil. Atât el, cât şi Benfica trebuiau să meargă înainte cu sau fără Guttman pe banca tehnică. Timp de 70 de minute nici un semn de nelinişte în ciuda scorului de pe tabela de marcaj : 1-1. Eusebio marcase golul portughezilor şi se simţea destul de confortabil încât să marcheze un altul. Însă legenda îşi scria propriile rânduri. Rivera avanseaza în careul lusitan şi îi pune pe tavă lui Altafini golul victoriei milaneze. Acelaşi jucător care egalase anulând avantajul luat de Benfica prin golul lui Eusebio.
.
Trecuseră 70 de minute şi Eusebio nu se gândise la Guttman sau la cuvintele sale. Începu însă să simtă teama de înfrângere după trei ani petrecuţi în elita fotbalului. Guttman plecase şi în urma sa a lăsat o frază cu caracter de sentinţă. O frază care urma să transforme toate finalele viitoare jucate de Benfica în pronosticuri anticipate.

Aşa cum a fost şi acea finală pierdută în faţa Milanului care cucerea pentru prima oară
Cupa Campionilor. Blestemul începea să îşi facă efectul pentru prima oară în acea finală disputată pe Wembley.

Au urmat celelalte file negre ale poveştii. Rând pe rând, Internazionale Milano ( 1965 pe San Siro, scor 0-1 ), Manchester United ( 1968 pe acelaşi Wembley 1-4 după prelungiri ), Anderlecht Bruxelles ( 1983 de această dată în finala Cupei Uefa jucând tur-retur, 0-1 în tur, 1-1 în retur ), PSV Eindhoven ( în 1988, din nou într-o finală de Cupa Campionilor disputată la Stuttgart, scor 5-6 la loteria penalty-urilor după 0-0 în timpul regulamentar de joc plus prelungirile ) şi AC Milan ( în 1990 pe stadionul Pratter din Viena, scor 0-1, gol marcat de Frank Rijkaard, actualul antrenor al Barcelonei ) au dat dimensiuni din ce în ce mai gigantice acelor cuvinte rostite de Bela Guttman în vara lui 1962.

Bela Guttman, unul dintre cei mai mari antrenori din istoria fotbalului. Antrenorul care consacra Benfica Lisabona în elita europeană. Descoperitorul şi maestrul lui Eusebio.“Fără mine, Benfica nu va mai câştiga niciodată o finală de cupă europeană”.Fără Guttman, Benfica a mai disputat şase finale de cupă europene, toate pierdute.

Eusebio declara la poarta cimitirului vienez în care se odihnesc rămăşiţele
fostului său antrenor: ” Guttman a fost antrenorul meu timp de trei ani şi cu el am reuşit să câştigăm absolut tot. Am amintiri frumoase despre el, atât ca om cât şi ca antrenor”. Fără îndoială că pe Estadio Da Luz, nu toată lumea este de aceeaşi părere cu el.

GREY WOLF  •  9 mai 2008, 12:11

Domnule Tolontan, lumea nu tine cu procurorii si pt ca multi din ei sunt ingrozitor de prost pregatiti.Sunt jurist, iar din cei vreo 250 care au absolvit facultatea de drept ( de elita! ) odata cu mine, jumatate au plecat definitiv din tara noastra; si erau studenti capabili. In schimb, au ajuns magistrati ilustre nulitati.
Despre avocati, nici nu mai are rost sa vorbim…

Toni Cufran  •  9 mai 2008, 12:14

Daca Gigi era destept, asa cum pretinde escrocul patentat Mitica Dragomir, punea un necunoscut sa anunte ca premiaza el jucatorii lui U, ca atunci numai se vorbea despre dare de mita. Eu de exemplu, daca asa avea banii lui Becali, as premia toate echipele care ar invinge Steaua si Dinamo. Asa, de-al dracu’. Nu cred ca ar sari DNA pe mine.
Am facut un clasament „europenelor” si am obtinut lucruri interesante: CFR 16 p, Poli 15, Steaua 12(cu 3 p pomana federala), Dinamo si Urziceni 11, Rapid 9 (12 cu punctele furate). Deci, cine merita titlul?

ioan plischi  •  9 mai 2008, 12:16

mi se pare intr-adevar riscanta actiunea deneaistilor, tinind cont de slaba pregatire a celor care lucreaza acolo. daca erau destepti urmareau flagrantul acolo unde ceferistii clujeni au pierdut puncte – mioveni va spune ceva?

PACORAMA  •  9 mai 2008, 12:16

PENTRU clord:
Opinia ta (de stelist) poate parea, la o citire „in fuga” reala. Dar nu uita, ca daca si altii au mai facut-o, aceia au avut bunul simt s-o faca fara „batai din toba”. Si poate daca omu’ nu facea atata tam-tam mergea chestia cu terenul…

www.craiova4all.ro  •  9 mai 2008, 12:16

despre justitia din romania nu cred ca mai are sens sa mai vorbim..numai cine nu a avut de-a face cu sistemul nu stie cat de imputit este…
nu il simpatizez pe becali nici pe departe, il urasc chiar pt ceea ce este..dar arestarea s-a facut fara dovezi clare si mircea badea are dreptate cand zice ca e un abuz..
promisiunile si conv telefonice nu sunt dovezi ca sa arestezi un om, dc au zis ca il omor pe becali la tel unui prieten cine cineva si ma aresteaza???..
fara nici un fel de dubii becali a facut blaturi dar atfel trebuia sa se faca acheta nu asa ..arestam pe uni ca au bani la ei intr-un restaurant…
oricum nu o sa se int nimic ..e doar campanie electorala ieftina sa zicem noi fraierii care voteaza ca vegheaza justitita pt noi…jenant
de ce s-au trezit tocmai acum ca becali face blaturi tocmai acum acum au vazut?

www.craiova4all.ro  •  9 mai 2008, 12:18

despre justitia din romania nu cred ca mai are sens sa mai vorbim..numai cine nu a avut de-a face cu sistemul nu stie cat de imputit este…
nu il simpatizez pe becali nici pe departe, il urasc chiar pt ceea ce este..dar arestarea s-a facut fara dovezi clare si mircea badea are dreptate cand zice ca e un abuz..
promisiunile si conv telefonice nu sunt dovezi ca sa arestezi un om, dc au zis ca il omor pe becali la tel unui prieten cine cineva si ma aresteaza???..
fara nici un fel de dubii becali a facut blaturi dar atfel trebuia sa se faca acheta nu asa ..arestam pe uni ca au bani la ei intr-un restaurant…
oricum nu o sa se int nimic ..e doar campanie electorala ieftina sa zicem noi fraierii care voteaza ca vegheaza justitita pt noi…jenant
de ce s-au trezit tocmai acum ca becali face blaturi tocmai acum acum au vazut?

http://www.craiova4all.ro

Adi,Irlanda  •  9 mai 2008, 12:22

Sigur ca da,felicitari domnule Tolontan,ati luat taurul de coarne,desi citind cateva comentarii am vazut si obiectii,legate in special de procedura DNA.Realist vorbind,in astfel de situatii(revolutia din ’89,un alt exemplu)malitia trebuie scuturata cu curaj,din temelie,chiar cu riscul incalcarii intr-o oarecare masura a drepturilor omului,pentru ca anul acesta s-a ajuns prea departe,a fost cel putin o a doua jumatate de campionat sub orice critica,exact cum sublinia unul din cei care au comentat,Urziceni,Tg.Jiu,U.Cluj si poate in ca doua-trei echipe sa-si fi aparat corect sansele,cred ca e fara precedent,cel putin de dupa revolutie..Trebuie noi,ca cetateni romani,SA NE TREZIM,sa facem inca o revolutie,scuturand aceste conduceri,sportive,politice,de acesti mafioti,intr-un mod cat mai civilizat posibil.Dar trebuie sa trecem la fapte odata,trebuie sa ne unim si pasnic sa nu-i mai acceptam,sa-i dam jos prin greve si manifestatii linistite,cu orice risc,cu riscul ca paralizam tara pt o perioada de timp.HAIDETI SA NE TREZIM,OAMNENI BUNI,SA NE PUNEM CONDUCATORI CARE SA NE APERE INTERESELE,OAMENI CU BUN-SIMT,CU SIMT AL RASPUNDERII,SI SA NU NE MAI LASAM IN BATAIA VANTULUI,NE-AM IGNORAT DESTUL SOARTA,VREME DE 18 ANI..HAIDETI..

g13  •  9 mai 2008, 12:24

ai tolontane dar cand voi gsp ati trimis-o pe ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) aNDRIES, sa premieze cehia si finlanda era moral??? CUM ERA ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
CUM SE CHEAMA???
NU AR TREBUII ROMANIA INTERZISA???
CE A ZIS FIFA SI UEFA LA MAREATA VOASTRA IDEE!!! CUM ERA CAND ERA ANDRIES PE PRIMA PAGINA CU BANI IN MANA PT FINLANDA???

RASPUNDE!!!!!!!!!!! DACA ESTI TU CEL MAI CORECT SI ONEST
RASPUNDE!!!
pt toata campania antiSteaua si pt toti frustratii multa ..!..

cristi  •  9 mai 2008, 12:27

tolontane … tu te numesti ziarist? esti un cretin , o tentativa de ziarist , cand mai scrii articole pune mana pe o carte inainte si citeste ceva despre subiectu pe care scrii ca esti total pe dinafara ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
ps. urasc steaua il urasc pe gigi si mai ales pe tine

gilos  •  9 mai 2008, 12:27

Nu sunt de acord cu cei care sustin ca este legala, chiar binevenita „premirea” unei echipe pt a-si apara corect sansele sau pt a o stimula sa joace cu ambitie.
Conceptul a fost introdus de catre conducatori din fotbalul nostru ( Mitica, Becali, Netoiu, Borcea, si care-or mai fi, toti cel putin dubiosi ) si uitati unde s-a ajuns. Genereaza coruptie si ilegalitate si nicidecum spirit sportiv.
Nu spun faptul ca aceasta „premiere” ar trebui obligatoriu facuta in mod transparent, pe baza unor contrate, banii declarati la fisc, taxe, impozite etc si nicidecum in resturante, cu valizele de bani. Apropo, va mai amintiti de valiza cu „table” pe care ne-a aratat-o Netoiu inainte de meciul Steaua- Mioveni ?
„Premierea” este asociata cu bani negri, murdari, ceea ce depaseste aspectele legale.Spun bani negri pt ca nu am auzit pana acum sa existe contracte legale de premiere intre doua cluburi declarate si inregistrate la fisc ( daca sunt imi cer scuze ).
Si apoi, odata de am motivat o echipa sa joace corect cu o contracandidata de-a mea, cum or sa joace „premiatii” in meciul direct cu mine ? Cum or sa joace cu alte echipe cand nu vor mai fi „premiati” ?
Poate ca unii nu au bani sa premieze pe altii, nu credeti ca astfel vor fi dezavantajati ? Nu ar fi incorect ca unii, cu bani negri sa poata avea avantaje in fata altora cinstiti ? Nu ar fi mai bine ca intrecerea sa fie sportiva si aceste practici eliminate ?
De aceea, cred ca cel mai bine ar fi ca fiecare sa-si vada de echipa lui si sa incerce sa-si premieze proprii jucatori.
Este drept ca in societatea noastra exista mita si coruptie peste tot ( doctori, politisti, profesori, functionari publici etc ), lucru care nu ne onoreaza, dar daca vrem sa scapam de aceste rele trebuie sa spunem odata stop fenomenului. Si in fotbal, trebuie inceput si taiat in carne vie. Asa cum am aplicat regulamentul in cazul „bricheta”, tot asa de vehementi trebuie sa fim si acum.

cristi  •  9 mai 2008, 12:29

ai ajuns tu sa vb despre moralitate ? ai ajuns tu sa dai verdicte in justitie , ai ajuns tu sa tragi concluzii in cazuri si , pai tu nu esti in stare sa citesti legea dar sa o mai si intelegi

pt. gilos  •  9 mai 2008, 12:31

Jos palaria! Ai pus punctul pe i.

NO NAME  •  9 mai 2008, 12:33

super tare observatia lui g 13. Deci cum e, e corect cand premiem echipe straine sa joacce corect? Nu siu daca e legal sau nu, dar cu siguranta moral este pt ca in Romania, alde Goga&co (ma refer la toate echipele mici)nu au ABSOLUT nicio motivatie sa joace la capacitate maxima, ca echipa nu ca individualitati.

corneliu popa  •  9 mai 2008, 12:38

PENTRU pacorama!! DACA NU BATI TOBA NUMAI ESTE BLAT? Din punct de vedere sportiv ce a facut Dinamo in meciul cu CFR Cluj si Bistita este mai imoral!! Si „cetateanul” care propune pentru anihilarea incomodului Becalim, incalcarea drepturilor cetatwnesti, cred ca mai locuieste in pestera si nu are dreptul sa comenteze!! Au murit copiii aia degeaba in 89 la Lovitura de stat din Romania furata de Ilici si ai lui? In primul rand prezumtia de nevinovatie nu exista in cazul Becali!! Presa deja la judecat si condamnat si face propuneri Justiei si sa deschidem si-n Romania un caz Dreyffus? Pentru mine pana nu vine Procuratura cu „dovezi clare” si cu caracter juridic!!

MIHAI  •  9 mai 2008, 12:40

CAMPIONATUL LUAT DE CFR E LUAT CU ZERO PUNCTE IN TOAMNA LUI 2006 IN CUPA UEFA!!!!!!!!!
NONCOMBAT IN UEFA!!!!!PENTRU A AVEA PROGRAMUL USOR!!!

HAI SA O PREMIEM SI SA O FELICITAM!

HOTII SI LASII , PARCA NU AR FI JUCAT IN CAMPIONATUL ROMANIEI!

AU JUCAT DOAR PT.EI, PT.INTERESELE LOR , NU PT. ROMANI!

Liviu Lascu  •  9 mai 2008, 13:11

Stimate d-le Tolontan,
In general va urmaresc comentariile, considerand ca, in marea lor majoritate reflecta si ceea ce eu gandesc eu despre problemele aflate in discutie. Cu toate acestea, ieri am auzit cateva remarci ale dvs. la un post de televiziune despre care cred ca sunt fie deplasate fie neconforme. Ati spus la un moment dat ca siguranta cetateanului Gigi Becali este mai importanta chiar decat siguranta statului iar despre ancheta DNA v-ati exprimat de la bun inceput indoiala cu privire la sansa de reusita.
In ce priveste prima remarca, cred ca nici dvs. nu credeti ceea ce ati afirmat ci ati incercat sa faceti doar o pledoarie, la moda in prezent, pentru protejarea drepturilor si libertatilor cetateanului in fata abuzurilor exercitate de catre organele statului. Credeti-ma ca, raportata la situatia concreta, respetiv relatia Gigi Becali versus statul roman (a carui siguranta decazuta nu va dorec sa o experimentati nici cu pretul libertatii a 1000 de indivizi de teapa celui in cauza), afirmatia dvs. este de-a dreptul deplasata. Avem dovezi despre mult prea multe abuzuri ale organelor statului roman fata de alti cetateni pentru a fi exemplificat tocmai acest individ. Dispretul fata de stat si lege transpare din fiecare manifestare a acestuia asa ca numai victima a abuzurilor din partea statului nu putem sa spunem ca a fost.
In ce priveste afirmatia dvs. cu privire la sansa DNA de a finaliza ancheta, cred ca nu se cade ca un ziarist sportiv sa comenteze cazuri de natura penala, in desfasurare. In primul rand nu stiu daca pregatirea profesionala va permite sa comentati incadrari juridice si tactica de urmarire penala a unor magistrati iar in al doilea rand, exista o regula nescrisa de jurnalistica care spune ca despre un caz judiciar se informeaza dar nu se dau pronosticuri. Daca in articolul de mai sus spuneati ca romanii nu-si crediteaza institutiile si nu-si iubesc procurorii, va las pe dvs. sa apreciati cat de mult sau cat de putin cantareste afirmatia dvs. la cresterea increderii cetatenilor in institutiile statului.
Va doresc in continuare succes!
P.S. Nu aveti vreodata remuscari pentru faptul ca ziarul sau emisiunile de sport ale trustului dvs. de presa aloca indecent de mult spatiu pentru mediul infect, mediocru si aproape antisocial al fotbalului in detrimentul unor activitati sau personalitati sportive demne de toata lauda si aprecierea publica?

vasile  •  9 mai 2008, 13:22

Păi nu spuneţi voi, ziarişti, că trebuie să băgaţi bani mulţi în fotbal. Iată că se bagă. Becali nu va fi condamnat pentru că sunt atâtea căi de atac şi se va găsi o instanţa care il va considera nevinovat. Voi ziarişti de ce nu vaţi răsculat atunci când Gigi Becali a dat bani la biserici. Nu vă era frică că-l mitueşte pe Dumnezeu. De ce nu vaţi răsculat când a dat bani la sinistraţi, nu vă era frică că da spaga statului român care era obligat să refacă digurile ca să nu dărâme apa casele oamenilor.

Liviule ai dovezi?  •  9 mai 2008, 13:24

@Liviu Lascu daca aveti dovezi poate le dati prin presa si eventual si celor de la DNA…ca au nevoie de ele cu disperare!

cosmin_totti  •  9 mai 2008, 13:25

RECUNOASTETI DOMNULE TOLONTAN CA SUNTETI STELIST DIN TATA IN FIU..SI VA CAM DOARE CORAZONUL CAND AUZI CA steaua AR TREBUI SA AJUNGA IN B..PALPITATIILE SI SUDOAREA RECE VA CUPRIND SI VA IA RASUFLAREA…VA MULTUMIM PENTRU CORECTITUDINEA ARATATA..:)))))))))))

pt. cosmin_totti  •  9 mai 2008, 13:38

Te contrazic. E foarte putin probabil ca d-l Tolontan sa fie „stelist din tata-n fiu”. In procent de 80%, stelistii au tatal rapidist sau dinamovist.

lucid  •  9 mai 2008, 13:46

S-a facut afirmatia,fara concluziile justitiei,
ca e vorba de dare si luare de mita.Ce s-a dat?
Ce s-a luat?Cert ca asemenea practici trebuie sa
dispara.Dar intr-un fotbal gestionat de Drago-
mir,Lupescu,Becali,Borcea,Netoiu,Copos,Muresan,
IANCU,etc.nu se poate altfel,pentru ca sunt niste indivizi patati.Presa nu va schimba mare
lucru,dar este bine ca INCEARCA.
Andone a facut afirmatia ca in nici o tara o
echipa care castiga campionatul nu o poate face
fara”ajutor”si sunt de acord cu el.Pana atunci
urmariti circul de la TV.

sergiu  •  9 mai 2008, 13:54

Orice ziarist impartial ar sublinia urmatoarea chestiune, care practic REZOLVA CAZUL (si astept premierea in euro sau macar un raspuns pe mail) :

Daca legea in privinta mitei era aceeasi si acum 2 ani…atunci cand fara a fi nevoie de eroii de la DNA, gigi a aratat unei tari intregi cum alearga dupa jucatorii bistriteni cu sacosa de bani…atunci DE CE NU S-A SESIZAT NIMENI ?????????????????????????????

g13  •  9 mai 2008, 14:01

ai tolontane dar cand voi gsp ati trimis-o pe ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) aNDRIES, sa premieze cehia si finlanda era moral??? CUM ERA?
CUM SE CHEAMA???
NU AR TREBUII ROMANIA INTERZISA???
CE A ZIS FIFA SI UEFA LA MAREATA VOASTRA IDEE!!! CUM ERA CAND ERA ANDRIES PE PRIMA PAGINA CU BANI IN MANA PT FINLANDA???

RASPUNDE!!!!!!!!!!! DACA ESTI TU CEL MAI CORECT SI ONEST
RASPUNDE!!!
pt toata campania antiSteaua si pt toti frustratii multa ..!..

Cornel  •  9 mai 2008, 14:12

Gata ?!? poate gata cu sinceritatea dezarmanta, deseori stupida si enervanta a lui Becali, care are obiceiul sa spuna in direct la tv. ce i-a mai trecut lui prin minte. Becali trebuie sa taca, in schimb cei ce se prefac modele de virtute insa cumpara si vind fotbalul romanesc ca la piata vor continua ca si pina acum. Cfr-ul lui Paskanyi a cumparat arbitrii si federatia cu Mitica cu tot, a cumparat pe Dinamo, Rapid, Otelul etc. si se pretinde cinstit dupa vorba ” hotul neprins e negustor cinstit” si campion pe deasupra ! Pina la urma, Becali e pedepsit pentru ca are gura mare, nu pentru coruptie. este un avertisment pentru cei ce incalca legea hotilor de a pastra tacerea.

pt. cornel  •  9 mai 2008, 14:21

in loc sa te bucuri ca in sfarsit exista o sansa sa se inceapa in sfarsit curatenia generala de care nu vor scapa nici ceilalti hoti de la alte cluburi, tu vii si ii iei apararea ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de becali?

Sergiu  •  9 mai 2008, 14:22

Hm ! imi placi mult Cataline ca profesionist,ti-am devorat adeseori articolele,insa daca tu consideri justificare la ce se intampla acum in peisajul fotbalului romanesc in care niste parati de procurori se fac ca fac …s cu ze !Asta nu e un ultim avertisment ci doar o bataie de joc care nu face altceva decat sa amplifice resentimentul populatie fata de autoritati.A fi de acord cu asemenea avertismente lipsite de profesionalism inseamna de fapt sa fi de acord ca NIMENI
NICIODATA nu va face in tara asta ceea ce este normal sa se intample: sa se aplice legea CORECT, ORICUI in orice imprejurari.Asta nu e un ultim avertisment e doar bataie de joc ! Pe bani publici

tudor  •  9 mai 2008, 14:23

Intra Becali in bilioteca si intreaba:
„Cartile alea cu Cempions Lig unde le tineti? Cartile alea, m-ai inteles?”
„pentru dumneavoastra domnule Becali… la sectiunea VISE”

***(spam publicitar)

g13  •  9 mai 2008, 14:26

ai tolontane dar cand voi gsp ati trimis-o pe andries, sa premieze cehia si finlanda era moral??? ERA corect moral ati platit taxe? nu era evaziune fiscala?
CUM SE CHEAMA???
NU AR TREBUII ROMANIA INTERZISA???
CE A ZIS FIFA SI UEFA LA MAREATA VOASTRA IDEE!!! CUM ERA CAND ERA ANDRIES PE PRIMA PAGINA CU BANI IN MANA PT FINLANDA???

RASPUNDE!!!!!!!!!!! DACA ESTI TU CEL MAI CORECT SI ONEST
RASPUNDE!!!
pt toata campania antiSteaua si pt toti frustratii multa ..!..
http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/5128

tilidoc  •  9 mai 2008, 14:31

Ca tot se aduse vorba despre premierile unor achipe,altele decat cele proprii.Pe romaneste e MITA pe fatza!!!Ne rezumam in comentarii doar la ultima etapa,ceea ce nu e foarte corect.Hai sa luam un caz ipotetic!Conducatorul echipei A premiaza echipa B sa incurce echipa C care ii este rivala, dar dupa doua etape echipa A are meci cu echipa B.Care e nebunul sa nu se dea la o parte in fatza echipei A in cazul acesta?Mai ales daca e vorba de o suma consitenta.Si uite asa impusti doi iepuri dintr-o data!!!

Comentează