Ultimul avertisment

Chiar riscantă pentru propria reputaţie, ancheta DNA e un semn către fotbal

joi, 8 mai 2008, 4:25

Chiar riscantă pentru propria reputaţie, ancheta DNA e un semn către fotbal

Poate că procurorii nu vor fi capabili să instrumenteze cazul. Poate că nu se va ajunge în faţa judecătorului. Sau poate că instanţa îi va găsi nevinovaţi.

Oricum ar fi, e ultimul avertisment. Pe care legea, incompletă, şi statul, imperfect, îl acordă celor care au umplut sportul de rele practici.

Gata! Ajunge, Gigi Becali! Ajunge, Borcea, Dragomir, Neţoiu, toţi cei care ştiţi cum se fac aceste lucruri. Le-aţi mîncat pe pîine sau doar le-aţi tolerat. Acum, ajunge!

DNA a comis un gest riscant pentru propria reputaţie. Procurorii au intrat într-un domeniu delicat şi într-un joc cu tipi bogaţi şi puternici, cu acces la media şi cu rezonanţă la popor. Plus că acţiunea se petrece într-o ţară care nu-şi creditează propriile instituţii. Lumea nu ţine cu procurorii.

Dar, cu toate riscurile, merită. Pentru că e timpul ca banii să înceteze să comande campionatul şi să îmbrace tricourile. E ultima şansă înainte ca fotbalul să se mute în cazinouri.

Comentarii (429)Adaugă comentariu

g13  •  9 mai 2008, 14:39

ULTIMA STIRE,SENZATIONAL, DE PE MEDIAFAX:
TOLONTAN SI IOANITOAIA SUNT CERCETATI PENAL PT. PRIMIRE DE FOLOASE NECUVENITE!!! AMANDOI SUNT PASIBILI DE 15 ANI DE INCHISOARE!!!!
EI AU FOST DECLARATII TONOMATE DE EURO,IAR TOLONTAN A AJUNS LA SPITAL PANA LA URMA,IN LOC SAI BAGE BANI IN BUZUNAR I-AU BAGAT ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/5128

momo  •  9 mai 2008, 14:43

Poate vom avea si noi o operatiune ca in Italia, unde se vor da pe fata nume de arbitrii, noncombaturi s.a.m.d. Nu mi se pare normal ca in cazul unor meciuri (vezi CFR cu Rapid, Dinamo, Bistrita, Steaua-Mioveni) sa nu se sesizeze nimeni. De la alde Mititica sau Sandu, ma asteptam, dar Lupescu ce draaacu face acolo? Voi vedeti blaturi numai la Steaua dar taceti mormant cand e vorba de alte echipe. Oricum si gazetaria este in mocirla, iar daca acum nu va puneti semne de intrebare, problemele vor aparea in viitor.
Voi inchide repede ca nu vreau sa mai zabovesc mult pe aceste pagini…

florin  •  9 mai 2008, 14:52

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) CFR-ului

Catalin  •  9 mai 2008, 14:54

Vad ca in ultmiul timp a-ti facut o campanie agresiva impotriva stelei, unii dintre jurnalisti vor chiar retrogadarea stelei. Sunt suporter stelist, nu sunt de acord cu ceea ce face Gigi Becali, dar mi se pare ca se exagereaza in cazul de la Cluj. Va reamintesc un caz petrecut la finalul meciului Dinamo-Urziceni cand Cristi Borcea a mers la cabina arbitrilor si practic s-a denuntat strigand catre arbitrul Coltescu ca a dat un penalty prea usor pentru Urziceni si ca a uitat ca si-a platit ratele la banca fiind ajutat de catre oficialul dinamovist. De ce in acest caz federatia si organele juridice ale statului nu fac cercetari?

johndoe  •  9 mai 2008, 14:59

fratilor, cei care zic ca e corecta premierea adversarilor, sunteti cu capul rau de tot. O s aajungem sa incheiem contracte de prestari servicii (joci fotbal acum dar cand o sa joci cu mine te dai la o parte), ce dracu sunteti dusi cu capul….nu vad dat seama de implicatiile pe termen lung…in fine, in ceea ce priveste ce infractiune este, puneti pana pe codul penal si cititi, sau nici asta nu stiti sa faceti…DNA nu ii ia ptr dare de mita (eu nu am vazut inca un comunicat de la DNA prin care sa ne lumineza asupra incadrarii juridice), poate ca ii ia pentru spalare de bani (astea nu o gasiti in codul penal..va tr sa va bateti capul si cautati pe google o lege speciala in acest sens)…sau pentru primirea de foloase necuvenite, dracu stie, oricum pana nu spune DNA pentru ce sunt urmariti nu puteti decat presupune

conquerer  •  9 mai 2008, 15:01

Becali nu poate fi condamnat iar Steaua nu poate fi retrogradat fara DOVEZI!Asa e normal si corect!
DAR:Becali are dovezi ca Dinamo-Cfr ori Cfr-Bistrita sunt meciuri aranjate,ori vorbeste ca un papagal la toate posturile fara sa aiba ceva concret in mana?Raspunsul o stim cu totii!El doar glumeste…
E grav insa,ca un incult ca Becali poate sa acuze pe oricine cu absolut orice,fara sa aiba dovezi si fara consecinte grave pt el.
Iar faptul ca un individ ca Becali ocupa un spatiu atat de mare in programul posturilor TV din Ro. e un lucru absolut regretabil si penibil…

Comisie de mafioti  •  9 mai 2008, 15:01

O comisie de mafioti judeca un mafiot! Nu va e rusine? Ce a vrut sa-i zica Borcea lui Coltescu cand l-a intrebat daca a uitat cine ii plateste ratele la masina? Acuma Borcea il judeca pe Gigi! Hotilor! Huuuooo!

MARIO  •  9 mai 2008, 15:22

DACA NU SE DA UN EXEMPLU CU STEAUA LA ANU IAR INCEPE BECALI CU PLASA SA CORUPA PAI LA TEATRU IEI BILET SI APOI MAI DAI BANI SA JOACE ACTORII MAI BINE TREBUIE UN EXEMPLU DACA NU MERGEM IN JOS CU PLASA CU SACOSA DECAT SA CUMPERE MECIURI MAI BINE ISI CUMPARA JUCATORI BUNI BECALI

apetran  •  9 mai 2008, 15:26

Stimate Domnule Catalin Tolontan,

Doresc sa incep prin a spune ca sunt un suporter stelist fara sa fiu intru totul deacord cu actiunile si manifestarile „patronului”.
Nu pot sa inteleg de unde atata inversunare din partea presei pentru a fi pedepsit Gigi Becali pentru faptul ca ar fi dorit sa premieze jucatorii din Cluj. Cred ca suntem cu totii de acord ca banii de la Cluj erau destinati celur de la „U” – nu incape indoiala. Dar as vrea sa va adresez o simpla intrebare: „care este prejudiciul?” sau „cine ar fi fost prejudiciat?” daca meciul se termina in favoarea stelei iar banii ar fi ajunsi la jucatori!!!
Cred si sper ca intr-o competitie sportiva, echipele ar trebui sa lupte sa castige – rezultatul muncii jucatorilor ar trebui sa fie castigarea jocului sau a competitiei. Unde e tentativa de dare de mita? Erau cumva platiti sa se dea la o parte cei de la „U”? – (vezi meciul Ceahlaul – Poli, in care marele PATRON Iancu isi premiaza echipa la infrangere dar nimeni nu se sesizeaza sau CFR – Bistrita in care bistritenii folosesc juniorii!!! Unde e DNA-ul / FRF in acest caz? A dormit? Voi presa nu prea v-am auzit in acest caz cu nici un fel de comentarii!!! Mai mult ieri pe un post de televiziune „dl iancu” iese si spune ca Steaua ar trebui retrogradata; dar oare ce a facut el nu este imoral si ar trebui pedepsit cu retrogradarea?! Sa ne mai lase Iancu asta cu aprecierile lui „de mare om cu o tinuta morala ireprosabila”).
In concluzie cred ca daca nu existau acesti bani de la Becali, U Cluj juca cu juniorii si toata lumea era fericita. Aveam un campionat frumos in care CFR castiga „curat” campionatul – vezi meciurile cu dinamo, rapid, uta (care odihnesc si ei echipa – ca doar jucatorii sunt de la cfr dar ei nu sunt ceferite), bistrita (care joaca cu juniorii iar in tur pierd dintr-un penalty dubios pe care nici nu au curajul sa-l conteste).
Super campionat! Super campioana!
Ramane sa o vedem pe CFR in Champions League, ca de Steaua, din cate se pare, v-ati cam saturat toti cei din presa, desi este echipa care a adus 60% din punctajul Romaniei in Europa.

Numai bine pentru toata lumea!

liviu  •  9 mai 2008, 15:33

Dupa cum cu totii stim formatia noastra iubita,Steaua , a ajuns astazi intr-o situatie nefireasca! Datorita mediatizarii exagerate a celui ce se crede mai presus de orice,Becali,Steaua a ajuns sa fie urata , numele ei este tarat prin noroaie,toti antistelistii sau coalizat impotriva ei si a noastra, a suporterilor!Este evident , ca echipei noastre i se pregateste ceva!Este clar ca lumina zilei: la tot ce s-a intamplat in acest campionat,in aceasta editie,nu s-au vazut decat faptele „comise” de Steaua si conducatorii ei! Nimeni nu a vazut blaturile evidente ale Bistritei, Ceahlaului,noncombatul lui Dinamo,Rapid,Vaslui si mai nou Timisoara;nimeni nu a auzit declaratiile „rationale si curate” ale lui Muresn,Iancu sau ale „supervedetei” Trica.In schimb a fost auzit Goian,a fost eliminat Golanski pentru a pregati meciul cu …Dinamo.
Fratilor ,acum, mai mult ca niciodata trebuie sa ne unim fortele , sa ne gandim si sa vedem ce e de facut!Propun site-ului nostru,stelisti.ro, sa puna in dezbatere aceasta tema, sa vedem la ce concluzie putem ajunge!Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Wilde (nu Oscar)  •  9 mai 2008, 15:34

Sunt dinamovist dar imi pare rau de nea’ Gigi. Daca nu ar avea gura car o shura nu ar patzi toate aceste nenorociri. Degeaba behaie acum nebunii care cred ca Steaua merita tot, oricand si oriunde doar pentru ca Dukadam a prins o seara de exceptie. Restul e poveste. Fotbalul este o actiune cu desfasurare continua care are nevoie de sustinere permanenta si ori de cate ori cineva triseaza intr-un termen foarte scurt rezultatele demasca trisorii. In afara subiectului abordat de mine propun sa-i spunem lui Tolontan de acum inainte asa: „Nimic Despre Fotbal” – Sunt foarte sigur ca isi va transforma acest nume in renume. Revenind la subiect nu cred ca exista in Romania un judecator care sa-l condamne pe nea’ Gigi pentru ceva ce au facut si toti ceilalti dar cu discretie.

amott  •  9 mai 2008, 15:36

Pariez ca nu se va finaliza nimic, nici in cazul asta, nici in cele viitoare, pentru ca vor mai fi. Da’ e bine ca l-a mai speriat si l-a facut de cacao pe Berbecali. Da’ de ce vroia sa isi ia acadele? N-a supt-o destul de la Dinamo? Si uite asa am mai facut rost de un Bombonel: Gigi Acadea. Ca si ala a umblat cu pomeni electorale si a ramas cu buza umflata si cu drumuri la DNA, ca si asta cu sacosele de bani pe la echipe si pomeni pe la saraci.

Mihai  •  9 mai 2008, 15:45

Am citit o opinie interesanta privind meciul Finlanda – Cehia. Sunteti ipocriti. Acum este incorect atunci era corect.
Pe de alta parte, puteti sa-mi spuneti daca folosirea echipei a doua este corecta?
Iar cand DNA va reusi sa finalizeze una dintre numeroasele sale anchete, si atunci cand va urmari cu adevarat banii necurati din fotbal atunci imi voi scoate palaria in fata lor.
Si trebuie sa consideram ca nu suntem in Anglia si Germania pentru a avea echipe care sa-si apere corect sansele fara a fi stimulate sa o faca. Sau poate nici acolo nu este speranta considerand meciul Manchester United – West Ham de anul trecut.

g13  •  9 mai 2008, 15:48

ULTIMA ORA:

PROCURORII DNA IMPREUNA CU FAIMOSII JURNALISTI GSP I-AU ARESTAT PE CAMPIONII MONDIALI LUCIAN BUTE SI DIACONU PT LUARE DE MITA DE LA BECALI, (AU PRIMIT BANI PT CA AU CASTIGAT MECIURILE).
INSA IN CEALALTA PARTE JURNALISTA SUPER DESTEAPTA SI MORALISTUL TONTOLAN NU AU FOST RETINUTI IN URMA TENTATIVEI DE MITUIRE A REPREZENTATIVEI DE FOTBAL A FINLANDEI SI CEHIEI!!!
BREAKING NEWS ..!..

axl_rose_1974  •  9 mai 2008, 16:12

BECALI = UN EROU : REZULATELE STELEI in 5 ani de cand a venit BECALI la Steaua

1.===== 2 campionate castigate

2.===== 1 supercupa a Romaniei

3.===== 3 primaveri Europene

4.===== 2 prezente in C.L. obtinute DUPA MECIURI DE CALIFICARE, nu ca Clujul direct pe baza muncii si punctelor europene ale Stelei

5.===== 1 semifinala cupa UEFA

Asa ca nu mai plangeti, oblojitiva ranile si cei de la gsp si cei care se iau de Becali, si asteptati 20 de ani sa faceti si voi ce a facut Becali 🙂

Bogdan Niculae  •  9 mai 2008, 16:14

Adevarul este, si stim cu totii acest lucru ca lumea fotbalului s-a transformat intr-un circ, la fel ca si politica de altfel. Gigi este un circar de prima mana care si-a atras simpatizanti

amott  •  9 mai 2008, 16:17

Pentru toti cei care spun ca CFR nu merita sa joace in CL: da’ ce vreti acuma, sa i se asigure Stelei loc de veci in Liga Campionilor? Locul ala nu trebuie castigat? Si inca cinstit?
Hai sa facem inventarul punctelor obtinute fraudulos de Steaua in retur : 2 cu CFR, 2 cu Urziceniul, 3 cu Rapid, 2 cu Craiova, fac 9, nu? Si astea-s doar cele luate cu arbitrii, ca de cele din meciurile cu Mioveni si Gloria Buzau mi-e si scarba sa mai vorbesc. Daca adaugam Rapidului cele 3 puncte care i-au fost furate numai in meciul cu Steaua, tare mi-e ca de fapt Rapidul era a doua echipa care trebuia sa ajunga in Champions League. Asa ca sa fiti supermultumiti cu ce ati obtinut, pe nemeritate, and keep a low profile this time.
A propos, toata lumea vorbea de corectitudinea cu care isi va apara sansele U Cluj, o echipa deja retrogradata. Dar toti STIAU ca Gloria Buzau, care avea nevoie de puncte sa nu retrogradeze, va pierde in Ghencea. Pai???!!!
Spuneti ca si CFR a fost ajutata de arbitri in tur. Corect. Dar nu in halul asta. Steaua a fost ajutata DECISIV sa castige punctele. Nu un ofsaid sau un penalty la 0-0. Intotdeauna pe final de meci, cand nu se mai putea face mare lucru.
Si Steaua cum are fata de Champions League? Cu Lovin, care pe teren nu se uita dupa minge sau dupa adversari, ca stie ca n-are ce sa le faca, ci numai dupa brichete?
Si ca sa inchei: sa furi punctele unei echipe la masa verde este o josnicie pe care a patentat-o Mircea Sandu, la Lazio-Dinamo Kiev (probabil ca sa ii intoarca o favoare lui Surkis). El a creat precedentul pe care apoi l-a invocat in cazul Rapidului. A influentat Bricheta jocul sau rezultatul? De aia aratau stelistii ca niste curci bete in meciul ala si nu legau doua pase?
Salutare si nu uitati: ati obtinut deja mai mult decat meritati, asa ca mergeti sa sarbatoriti…
P.S.: Nu tin cu nici o echipa din Romania, si in special nu tin cu Steaua lui Berbecali, pentru ca imi place prea mult fotbalul. Tin in schimb cu Real, Inter, Ajax si Liverpool.

POMANA cfr  •  9 mai 2008, 16:27

Party cu rivalii, BLAT : U CLUJ – CFR
de Claudiu Georgiu

Cu o săptămînă înainte de U – CFR, Trică ar fi petrecut într-un local de manele cu fundaşii adversarei, Astorga, Bilica şi Milan Jovanovici.

U Cluj – CFR a fost prefaţat şi de rapsozii de la clubul de manele Romantic. Conform unor surse, Eugen Trică ar fi pe­tre­cut săptămîna trecută, în noaptea de marţi spre miercuri, în clubul din oraşul de pe Someş alături de trei fundaşi ai “studenţilor”, Astorga, Bilica şi Milan Jovanovici. “Pe­tre­cerea a ţinut pînă dimineaţă, Tri­că achitînd nota de plată în va­loare de aproximativ 30 de milioane de lei vechi”, au povestit sursele Gazetei.

În acel moment, brazilienii Bi­lica şi Astorga semnaseră deja pen­tru un club din Turcia, Milan Jo­va­no­vici fiind şi el pe picior de plecare. Doar Bilica şi Milan Jovanovici au fost titulari în partida de miercuri, pierdută de “U” în faţa CFR-ului. Bi­li­ca a făcut penalty-ul din care Ca­du a marcat golul victoriei şi a ratat ul­tima ocazie a “studenţilor” de a e­gala.

UN ROMAN  •  9 mai 2008, 16:29

SA FIM SERIOSI NU ESTE ULTIMUL AVERTISMENT. BECALI A SUPARAT PE MULTI DIN POLITICA ROMANESCA SI NU NUMAI. ASTEA SUNT POLITE DE PLATIT PT MEGALOMANIA LUI JIJI SI STILULUI LUI DE A JIGNNI PE TOTI.
NU CRED CA CA PT DNA ACESTA ESTE CEL MAI IMPORTANT CAZ. DE FAPT ESTE UN PSEUDUCAZ – BECALI NU A PLATIT PT CA JUCATORII LUI U SA PIARDA UN MECI CI PENTRU A JUCA CORECT. CRED CA SUNT ALTE PROBLEME MULT MAI GRAVE IN ROMANIA DE CARE SA SE OCUPE DNA. SI CHIAR DACA L-AR ARESTA PE BECALI NU CRED CA ACESTA AR FI CAZUL ANTICORUPTIE PRIN CARE ROMANIA AR PUTEA SA IL PREZINTE C.E. CA UN MARE SUCCES. AR RADE AIA DE NOI !!
ASTEPT SI MASURILE LIGII PT NONCOMBAT, PREZENTAREA LA UN MECI CU ECHIPA A II-A, DECLARATII CARE INCITA SUPORTERII, ETC.
ADEVARUL ESTE CA GIGI BECALI A REUSIT SA FACA RAU STELEI MAI MULT DECAT AU INCERCAT IANCU, BORCEA, COPOS SAU MURESEAN.
ORICUM EL NU ESTE UN STELIST ADEVARAT SI A INVESTIT IN ECHIPA PT INTERESE POLITICE SI „CARISMA” – NOUL CUVANT INVATAT DE EL SI REPETAT ZILNIC LA TV.
MASURILE IN FORBAT TREBUIESC LUATE PRIN INLATURAREA LUI MITICA SI MIRCICA APOI A 80% DIN PATRONII ECHIPELOR. SA FIM SERIOSI IANCU SAU MURESEAN, BORCEA SAU COPOS NU SUNT MAI BUNI SAU MAI CURATI DECAT BECALI – TOTI REPREZINTA COCINA FOTBALULUI ROMANESC !!

sorin  •  9 mai 2008, 16:38

Tolo din pacate nu esti departe de NASU de la B1 care atunci cand Gigi a inceput sa recite din Eminescu, cu codru si dusmanul, la intrebat cine a spus asta, la care Gigi a zis ca Mircea Cel Batran iar Nasul baiat destept la corectat si a zis Eminescu. De rasul lumii sunteti.

ovidiu genova..  •  9 mai 2008, 16:41

domne cum e posibil sa acuzam un om care trebuie sa plateasca ca o echipa sa joace pe bune…am inteles ca, daca plateste sa se deie la o parte e coruptie dar sa platesti ca, sa se joace pe bune si mai esti si acuzat e treaba faina mai…acuzam steaua si o vrem in b iar pe jiji la parnaie dar iancu pentru blatu de la ceahlau nu spunem nimic….meciu cfr cu rapid… nu spunem nimic… cfr cu bistrita nu spunem nimic….ccfr cu dinamo nu spunem nimic…pana cand vedem doar pe jiji si steaua care a facut ceva pentru fotbalul romanesc in europa si gunoaiele adevarate nu le vedem…e prost jiji dar nu face rau fotbalui romanesc ci alti care au intrat de curand si se cred mari conducatori…cred ca nu jiji e problema ci alti…cum e posibil sa suspendezi un jucator pentru declarati si asta dupa doua etape de la declarati inaintea unui meci foarte important…domnilor e o rusine…adevarul e ca, era pacat ca cfr sa piarda campionatul dupa ce a condus atat timp dar domnilor dupa ultimele trei meciuri din campionat sincer daca vor juca la fel in liga vor lua scoruri care vor fi rrecorduri pentru liga…e pacat ca nu se vede aceste lucruri…asta e mizeria din campionat ..nu steaua….fortza craiova si mult respect caci ati jucat pe bune….

ab  •  9 mai 2008, 16:46

Hai Cataline, nu te lasa timorat de JJ. pana acum a colindat pe la televiziuni cu moderatori care-i cantau in struna sau nu se pricepeau la fotbal. Fi tare si adu-i argumente solide.

Comisie de mafioti  •  9 mai 2008, 16:48

O comisie de mafioti judeca un mafiot! Nu va e rusine? Ce a vrut sa-i zica Borcea lui Coltescu cand l-a intrebat daca a uitat cine ii plateste ratele la masina? Acuma Borcea il judeca pe Gigi! Hotilor!

Wilde (nu Oscar)  •  9 mai 2008, 17:06

Ovidiule, poate muncesti mult acolo in Italia si esti obosit. Daca mai scrii asa te pun ashtia in locul lui Tolontan la Gazeta.

GabiKoreanu  •  9 mai 2008, 17:24

Cataline,
Sa te tii tare! Ai inceput f bine disputa cu Gigi. Nu-l lasa sa va calce in picioare! Si nu intrati in jocul lui. Deja a inceput s-o dea pe-aia cu Ungaria si asta il prinde bine.
Si nu va lasati. Ati intrat pe un drum, terminati-l.

conquerer  •  9 mai 2008, 17:29

pt. Amott

Ai scris f bine!Si eu sunt neutru in privinta echipelor de fotbal din Ro.,insa e revoltator cum multi stelisti(sigur mai sunt si exceptii) refuza realitatea.E clar ca nici Cfr ,nu a jucat doar pe teren.Dar sa sustii ca Steaua a jucat numai cinstit in acest campionat e o IMBECILITATE.Cum sa vorbesti despre faptul ca Bistrita a jucat cu rezerve cand in Ghencea Dacia a facut la fel.Cum sa acuzi pe cei de la Dinamo cu non-combat cand Buzaul,ori Vasluiul au facut la fel impotriva stelei.
Pai meciul dintre Steaua si Buzau a fost un meci corect?A fost o caricatura de meci nimic altceva.La ce „aparare beton” aveau astia din Buzau,ii bateam si eu daca strangeam baietii din cartier(ma refer la fotbal nu la altceva:)
Si „presa sportiva” mai publica articole despre show-ul facut de Steaua in partida cu Buzau:))))Hai sa fim seriosi!
Acum,sigur ca titlul castigat de clujeni e un titlu murdar,fara valoare in viziunea stelistilor.In schimb daca Steaua era campioana nu mai conta nimic.Tot returul a fost umplut de declaratiile gen”vrem titlul cu orice pret si prin orice mijloace”,ori „vreau sa castig doar prin goluri din ofsaid”.Dupa astfel de declaratii nu inteleg ce rost mai are inrebarea:de ce nu suporta lumea Steaua?,ori de ce s-a format o adevarata coalitie anti steaua?
Mai putina aroganta si mult mai mult fotbal n-ar strica(ma refer si la „inteligentul” Trica nu doar la stelisti).

stelian  •  9 mai 2008, 17:35

Nu il agreez deloc pe Gigi Becali, dar daca se confirma teoria lui ca Paszcany a implicat DNA-ul local in povestea asta, pentru a-si asigura locul I in campionat, este foarte grav. Ne arata cat de jos pot ajunge institutiile statului.Este criticat Becali pentru ce face, de acord, dar credeti ca ceilalti patroni de club procedeaza altfel ? Dupa parerea mea, CFR-ul nu merita sa castige campionatul si sa intre direct in CL, pentru ca Steaua, Rapid si Dinamo au adus punctele necesare accederii direct in grupe .

POMANA cfr  •  9 mai 2008, 18:08

Domnule TOLONTAN,
Să admitem ca GIGI BECALI a gresit si a incalcat regulamentul FRF, oferind unor jucatori sume de bani pt. a juca corect.
Dar, va intreb prieteneste, de ce nu s-a facut nici un fel de TAM TAM dupa meciurile: Dinamo – CFR, Rapid – CFR, CFR – Bistrita, VASLUI – STEAUA, cand Dinamo, Rapid, Gloria şi Vaslui au mimat ca joaca fotbal. Unde este mai mare nedreptatea? Sa te dai la o parte sau sa joci corect?
Ca sa nu mai zic de meciul U CLUj – CFR. In gazeta dvs. scrie negru pe alb ca analfabetul TRICA le-a dat de baut, unor jucatori de la U CLUJ si culmea, chiar unul din acei jucatori a facut 11m si a ratat o ocazie uriasa in ultimele secunde de joc.
Aceste lucruri vi se par corecte?
Aceste lucruri vi se par morale?
Nu vedeti ca totul este cusut cu ata alba, totul este doar decizii ANTISTEAUA?
Sau sa va reamintesc declaratiile bozgorului Muresan, care declara, si el, ca va premia jucatorii lui Dinamo in cazul unei victorii dinamoviste ? Că între timp a dat-o la întors, este o altă poveste. Dar declaraţia iniţială există.
Adevăraţii hoţi ai fotbalului românesc sunt ungurii fotbalului românesc.

Ionut  •  9 mai 2008, 18:17

D-le Tolontan, va scriu ptr. ca am o informatie de la o cunostinta din Cluj, prieten cu un membru important al galeriei „U” Cluj, care mi-a spus ca Gigi Oieru a platit cu 50000 Euro pe cei mai importanti membri ai galeriei sa puna presiune pe jucatori ptr. ca acestia sa-si apere corect sansele cu CFR. Ciobanu asta e cel mai mare criminal si instigator. Asta ar fi o fapta care ,daca se demonstreaza, ar putea sa-l termine definitiv. Mergeti pe firul asta cu galeria Universitatii, poate gasiti ceva.

darianca  •  9 mai 2008, 18:20

BRAVO CONQUEROR !!!!!!!!!!!
„Acum,sigur ca titlul castigat de clujeni e un titlu murdar,fara valoare in viziunea stelistilor.In schimb daca Steaua era campioana nu mai conta nimic.Tot returul a fost umplut de declaratiile gen”vrem titlul cu orice pret si prin orice mijloace”,ori “vreau sa castig doar prin goluri din ofsaid”.Dupa astfel de declaratii nu inteleg ce rost mai are inrebarea:de ce nu suporta lumea Steaua?,ori de ce s-a format o adevarata coalitie anti steaua?”

Ionut  •  9 mai 2008, 18:21

Apropo, sunt un mare fan al Stelei din perioada antebecaliana. Acum sunt doar un suporter de fotbal dezamagit ca nu vad fotbal in campionatul scarbei de Mitica.

Nea Vasile  •  9 mai 2008, 18:22

Becacali e doar un exemplu care trebue statuat. Punct.
De vina pentru situatia execrabila în care se gaseste fotbalul romanesc este conducerea federatiei si a Ligii.
Acum cateva minute la Piatra Neamt Mircea Sandu a scos un porumbel pe gura, caruia probabil nici el nu vroia sa îi dea drumul : sa nu uitam ca 3 milioane de romani (cifra calculata cu o logica calamburistica) traiesc dupa acesti oameni de afaceri care finanteaza fotbalul.
Concluzia lui nespusa : sa îi lasam sa faca magarii, sa-si faca albi banii castigati la negru, ca altfel 3 milioane de romani mor de foame !
Boala asta se vindeca dupa ce dispar capetele astea din conducere.
Intrebarea este cine e în stare sa le taie. Un singur jurnalist si o singura gazeta nu ajunge.

MeHiGh  •  9 mai 2008, 18:28

As dori sa stiu si eu de ce Catalin Tolontan a afirmat astazi 09.05.2008 la ora 17:00 , Realitatea Tv , ca Universitatea Craiova ar putea fi retrogradata prin depunctare? S-a intamplat ceva? S-au descoperit alte genti cu bani? Ce s-a intamplat ?

alina  •  9 mai 2008, 18:32

mai e o zi in care poti participa la concursul de fotografie despre vama veche!
nu rata premiul!
http://www.dordevama.com

Alex  •  9 mai 2008, 18:35

Si eu as vrea detalii despre eventuala retrogradare a Craiovei.Am auzit din surse sigure ca au trantit meciul cu Buzaul ,iar la meciul cu Steaua chiar nu le parea rau ca au luat gol,ca doar jucatorii craiovei l-au lasat pe Dayro liber la corner.Ce ironie a sortii ,sa ramana in locul lor Ceahlaul,echipa pe care au ingropat-o prin blatul de la Buzau.

bgtm  •  9 mai 2008, 18:41

d.le Tolontan, analizati putn rolul lui Coman la meciul din 2006 Steaua- Poli.
si o intrebare . cate din cele 23 sau 24 de titluri ale Stelei au fost castigate cu adevarat pe teren? aceiasi intrebare si pentru Dinamo

zoo  •  9 mai 2008, 18:53

domnule tolontan,
aveti o memorie scurta spre foarte scurta. amintiti-va de octombrie 2005 si o campanie gsp de stimulare finaciara a nationalei finlandei. bine, norocul dumneavoastra ca nu aveati telefonul ascultat, va vedeam pe la dna si doamne fereste ce se putea inatampla.
astept raspuns.

FORZZA CRAIOVA  •  9 mai 2008, 18:54

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ce ti-a facut, mah, CRAIOVA??? tu vezi numai blaturile Craiovei, mah??? da, Ceahlaul-Poli ce a fost, RATATULE? Steaua-Gloria Buzau, cand aia nici macar n-au vazut poarta adversa! Am un mesaj de la toti fanii CRAIOVEI: ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

gogu  •  9 mai 2008, 18:57

IN LOC SA SCRIETI CA CFR CLUJ A CASTIGAT CAMPIONATUL PENTRU PRIMA OARA IN ISTORIE SI SA-I LAUDATI MAI ALES CA TITLUL NU A MAI FOST CASTIGAT DE O ECHIPA DIN PROVINCIE DE 17 ANI VOI SCRIETI DE ESCROCUL DE BECALI!TOLONTANE ESTI UN MARE RATAT!

Alex  •  9 mai 2008, 18:59

Era vorba de un ton civilizat in discutii.Eu nu sunt din Neamt dar ,daca ai vazut bine comitetul s-a intrunit la Piatra Neamt,deci cine stie ce se decide.Eu nu te-am jignit cu nimic,iar daca spui ca s-a jucat pe bune Buzau-Craiova insemna ca ai vazut alt meci.

montpellier8-0  •  9 mai 2008, 19:05

50.000 euro pt sefii galeriei lui U Cluj. Asta am auzit-o si eu…si mi se pare mult mai grava decat milionul ala indesat in papornita.
Dand multi bani unor decerebrati (ca si el) becaloidul a deschis o cutie a Pandorei din care au iesit ura, violenta, mizerie si mult sange. Adica lucrurile care il amuza pe acest personaj infect si pe acolitii si fanii lui.
Politia, Procuratura => mergeti pe firul povestii asteia si vedeti care a fost bricheta ce a aruncat butoiul de pulbere clujean in aer.
Instigatorii, batausii, criminalii si degeneratii LA PUSCARIE.
Tolo, de ce ziarele nu au scris nimic pe aceasta tema???

ardelean  •  9 mai 2008, 19:06

mai taci ma si scrie ce crezi u nu ce te platesc alti……hai pa

FORZZA CRAIOVA  •  9 mai 2008, 19:11

Si noi am acuzat echipa la meciurile cu U Cluj si Buzau, dar asta NU inseamna ca U Craiova e singura care a trantit 2 meciuri anul asta…Ceahlaul a facut-o MULT mai clar, la fel si Steaua! Si daca se ajunge la retrogradarea Stelei sau a Craiovei atunci sa fiti SIGURI ca in Romania va fi REVOLUTIE! 6mil. suporteri stelisti +4 mil. suporteri olteni vor rasturna tara si poate asa, cu o noua varsare de sange vom ajunge la motto-ul PRM: SUS PATRIA, JOS MAFIA! nici noi nu-l iubim pe Mititelu si suntem constienti ca echipa are de pierdut cu el, dar OAMENI BUNI, tin sa va informez ca in TOATE structurile se afla mafioti, chiar si la GSP, Antena1,2,3, Presedintie, Parlament si Guvern!!! Coruptii sunt in primul rand la FRF, LPF si dupa, la conducerea echipelor noastre! deci, REVOLUTIE SA FIE, DACA SE VREA DREPTATE.

Radu  •  9 mai 2008, 19:11

Domnule Tolontan esti cel mai mare ipocrit. Critici o persoana pentru o fapta identica cu una la care ai luat parte. Este vorba de actiunea Gazetei Sporturilor de a premia echipa Finlandei in cazul in care incurca Cehia. Ai fost intrebat si mai sus de acelasi lucru. De ce nu raspunzi la intrebari?

Te vede o tara intreaga cand condamni un gest facut de o persoana imorala (asta e clar), si iti spun tie si tuturor celor de la Gazeta ca nu aveti caracter si onoare.

Acum ceva timp la o emisiune televizata Domnul Buzarin, intrebat fiind in legatura cu actiunea Gazetei de la meciul Finlandei, a spus ca el nu a fost de acord.

SA NE ASTEPTAM LA ACELASI RASPUNS SI DE LA DUMNEAVOASTRA, DOMNULE TOLONTAN?

Va rog sa scrieti un articol legat de aceasta intamplare si spuneti cu ce difera actiunea dumneavoastra de cea a lui Becali.

Daca nu scrieti acest articol v-as ruga sa imi dati un raspuns pe mail, deoarece sunt curios sa va aud parerea.

Sunt convins ca cititi parerile celor care scriu pe acest blog, si daca nu veti da un raspuns clar la aceasta problema veti dovedi ca nu aveti caracter si ca v-ati facut un scop in viata, acela de a ataca aceasta persoana imorala care aduce prejudicii imaginii celei mai mari echipe de fotbal din lume.

Cum de cele mai multe ori aveti dreptate in legatura cu becali, de data asta sunteti IPOCRIT.

O zi buna.

Petrisor Socol  •  9 mai 2008, 19:13

Va dau o stire tare 😆

http://petrisorsokol.wordpress.com/2008/05/09/dan-voiculescu-amenintat-sa-l-dea-afara-pe-stan-de-la-sinteza-zilei/

alexandru  •  9 mai 2008, 19:14

gigi chiar daca e vinovat ce treaba are steaua. sau asa vrea mircea si lupescu sa retrogradeze steaua ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). si tu nenea tolontan ce esty un catelus platit sa scrii mizerii? cu cat te plateste ? ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)sa scrii bine si despre steaua ce zici?

Alex  •  9 mai 2008, 19:14

Forzza craiova ai dreptate,nu doar craiova a facut blaturi,eu asteptam detalii despre ce a spus domnul tolontan pe ralitatea.Am mare respect pentru ce insemna craiova in fotbal si pentru scoala de fotbal a craiovei,dar nu si pentru mititelu,vad ca esti de acord ca mititelu a turnat meciuri.

zoo  •  9 mai 2008, 19:18

haideti sa-i amintim cat mai multi domnului tolontan de similitudinile dintre actiunea gazetei de acum 3 ani si faptele lui becali. sa vedem cat timp ne poate ignora.

Radu  •  9 mai 2008, 19:20

Scrieti va rog cat mai multi in legatura cu actiunea gazetei de la meciul Cehia-Finlanda, cand Gazeta Sporturilor a promis o suma de bani jucatorilor Finlandezi pentru a incurca Cehia, si Romania sa mearga la Modiale

gorjanul  •  9 mai 2008, 19:20

Are dreptate Gigi Becali. De ce atunci cand a sponsorizat gimnastele romane, echipe nationale de handbal, pe boxiorul Bute, Doroftei si alti sportivi romani…, de ce atunci nu s-a sesizat nimeni !? Acum era in pericol titlul de campioana al celor de la c.f.r, si interesele meschine ale celor care conduc din umbra aceasta echipa hibrid….!? Este o rusine ce se-ntampla in aceasta tara !…un om care face bine la atatia romani sarmani si bolnavi, un om care sponsorizeaza atatia intelectuali si sportivi romani…, sa fie pur si simplu haituit in fata opiniei publice, de niste institutii ale statului care lucreaza la comanda politica si mafiota ! …mi-e sila si cand vad cum o parte din media, in loc sa fie profesionista si obiectiva, aceasta gloata de ziaristi si analisti sau mai stiu eu ce…, intr-un cuvant „tonomate” gen (cartianu; decebal.r;stiucan;chiotea;geambasu;tolontan…), oameni care n-au facut in viata lor un bine sau un gest nobil…, ci din potriva…, nu stiu sa faca decat rau sau sa dezinformeze grosolan opinia publica,…deci cum spuneam, aceasta gloata de “tonomate”, il ataca in haita pe acest om, pe la toate televiziunile. Sa va fie rusine domnilor ! Mi-e sila cand vad cum dezinformati opinia publica (cand este vorba de Gigi Becali), cu o ipocrizie grosolana . Este tot mai clar…, Gigi Becali a inceput sa deranjeze pe “cineva”, pentru ca romanii il iubesc tot mai mult si in numar tot mai mare. Bravo Becali !!! Tine-o tot asa , si romanii o sa fie cu tine ! Dumnezeu sa-ti ajute !!!

Comentează