Unicul trofeu

„Să fim serioşi, ăla a fost trofeu?”, a spus Arpad Paszkany despre Cupa Campionilor Europeni, cîştigată de Steaua în 1986. Nu, n-a fost. Era prea greu, de era să-i cadă din mîini lui Bărbulescu atunci cînd s-a repezit la el. Şi minerele erau cam aiurea. L-au înghioltit pe Boloni, care a dormit cu Cupa în pat la Sevilla. Plus că amfora aceea umflată i-a provocat pe cele cîteva zeci de mii de români sălbatici care au spart geamurile la Otopeni ca s-o vadă. Ce, mai, o ruşine de trofeu! De fapt, unicul.

luni, 12 mai 2008, 7:10

„Să fim serioşi, ăla a fost trofeu?”, a spus Arpad Paszkany despre Cupa Campionilor Europeni, cîştigată de Steaua în 1986. Nu, n-a fost. Era prea greu, de era să-i cadă din mîini lui Bărbulescu atunci cînd s-a repezit la el. Şi minerele erau cam aiurea. L-au înghioltit pe Boloni, care a dormit cu Cupa în pat la Sevilla. Plus că amfora aceea umflată i-a provocat pe cele cîteva zeci de mii de români sălbatici care au spart geamurile la Otopeni ca s-o vadă. Ce, mai, o ruşine de trofeu! De fapt, unicul.

Acest text a apărut pe rubrica Tolo de pe platforma Orange World

Comentarii (328)Adaugă comentariu

aciduzzu  •  12 mai 2008, 22:55

Daca e unicul trofeu asta nu inseamna ca trebuie sa-l confundam cu Champions League, cupa campionilor a fost cupa campionilor, acum Champions League e altceva mult mai tare, faptul ca nu suntem in stare de UCL nu inseamna ca trebuie sa compensam supraevaluand fortat fosta cupa a campionilor ca sa putem si noi zice ca suntem tari.
Una e sa ai un leu alta e sa ai un milion de euro, degeaba zici tu ca un leu face cat un milion de euro ca daca te duci la o casa de schimb o sa vezi ca nu face 🙂

roach  •  12 mai 2008, 23:02

@Sohil

100% de acord, foarte adevarat ce spui. cu o completare: o alta echipa in fata careia a capotat Steaua a fost aceeasi Anderlecht, chiar anul urmator finalei de la Sevilla.

Oricum, tot ce ai spus nu sterge faptul ca adevarata valoare (dupa mine) Steaua si-a demonstrat-o la Sevilla. Barca era atunci, ca si acum, o super-putere, eliminase echipe tari (Juve, Porto, Goteborg), plus ca stadionul era plin de spanioli. Pentru mine e un miracol ca jucatori de 20-21 de ani ca Belo, Balint sau Laca n-au clacat din cauza presiunii. Nici nu mai are rost sa ne intrebam ce ar face azi cei mai buni 3 tineri fotbalisti romani de 20-21 de ani daca ar juca impotriva Barcelonei…

Braveheart  •  12 mai 2008, 23:05

Cupa Campionilor din ’86 nu este nici macar la nivelul Cupei UEFA de azi. Cu toate astea, la timpul respectiv a fost o mare performanta, din pacate singura pe care fotbalul romanesc o are.

itic  •  12 mai 2008, 23:06

D-ule Tolo,tu nu prea vezi lucrurile in perspectiva, esti un fan frustrat al echipelor din Bucuresti. Titlul luat de Steaua din 86 este un titlu dintr-o perioada cand fotbalul se juca din placere, nicidecum pentru bani, era infinit mai usor oricarei echipe sa se impuna intr-o competitie, iar sa nu mai vorbim ca jucatorii cei mai buni din tara mergeau la echipele partidului si securitatii, normal ca ajungerau sa joace in Europa, dar acuma e altceva, nu exista termeni de comparatie, situatia e total diferita, puterea financiara nu mai vine ca atunci, acum sunt sponsori internationali, holdinguri financiare care dau banul. Nu stiu de ce ti se pare tie si altor personaje ca CFR nu ar face fata Ligii Campionilor, ce ii poate opri??/!!! Jucatori o sa mai transfere, bani o sa vina, de la an la an bugetul acestei echpe va creste pana va ajunge la bugetul echipelor de top din Europa. O singura problema este: Cluburile din Romania trebuie sa aiba finantatori pe masura, sa nu fim ca ukrainienii doar cu 2-3 echipe puternice, sa avem si noi macar 6-7, si atunci o sa vina si jucatorii de top la cluburile noastre. La chestiile astea trebuie sa te gandesti, nu la prostii si la frustrari, ca doar cred ca ai facut ceva scoala ca sa poti pricepe lucrurile astea, si sa vezi partea pozitiva a evenimentelor. Sincer nu stiu de ce te apreciaza unii pentru ca la asemenea articole nu prea merita sa ti se raspunda sau sa se comenteze. Oricum iti urez bafta si trezirea la realitate, las-o pe Steaua, nu-i mai tine partea ca cel putin acuma nu merita. Pa

COSMIN BARZ….USA…BOSTON  •  12 mai 2008, 23:06

totul e o cacealma….
CINE SE UITA LA FOTBAL NU MAI INTELEGE NIMIC…NE UITAM LA SPECTACOL SAU LA ..CONDUCATORI…

kuklinski  •  12 mai 2008, 23:09

Peste ani de Steaua cu siguranta o sa-si aminteasca multa lume…de Paszkany doar rudele,probabil.Bafta CFR in CL!

Braveheart  •  12 mai 2008, 23:09

Daca nationala Romaniei ar fi fost campioana mondiala in ’70 (cand turneul final era numai cu 16 echipe) si astazi ne-am fi impaunat cu asta. Sigur ca astazi e infinit mai greu sa ajungi la asemenea nivel daca nu chiar imposibil. Nu avem nici jucatori, nci conducatori si, din pacate, nici public pregatit pentru astfel de performante.

sandokan vasile  •  12 mai 2008, 23:09

Mai Paladinule,pt. impresia ta artistica,geto-dacii au fost cei mai viteji dintre traci,asa zic unii.

In sudul Pen.Balcanice,s-au retras ilirii,tot o ramaura a tracilor,in actuala Albanie.

D-acolo,au venit farserotii(aromani,ca-s mai multe neamuri),neamul lui Jiji,in 1940,si limba lor e asemanatoare cu romana.

D-aia,zic,ma,de unde stie asta,Paladinul, atita istorie?

adrian  •  12 mai 2008, 23:13

ptr ionutiasi

esti penibil .si eu tot roman sunt dar tu exagerezi.daca paszcani este ungur muresan tot ungur e?la urma urmei reprezinta romania.tu esti prea … sa intelegi.vino cu alte comentarii.steaua a castigat odata si se tot se sarbatoreste .de atunci nimic.sarbatorim 7 mai in fiecare an.e circ total.becalii se lauda ca are un miliard ,de ce nu cumpara fotbalisti cum au altii sa castige champions league?ptr ca nu poate ,numai gura e de el.tolo renunta a mai critica ,da-i apa la moara unora ca ionutiasi.fi obiectiv nu subiectiv.eu sunt din braila si ,da ,sunt bucuros ca a castigat cfr

roach  •  12 mai 2008, 23:14

@itic

in 1986 poate la Steaua se juca de placere (ceea ce ma indoiesc, fotbalistii aveau, raportat la saracia populatiei, un trai excelent). oricum, Barcelona 1986 avea un buget de 50 mil $. Cate echipe din Romania au in 2008 bugetul asta? Probabil 0, poate una, maxim 2.

Cat despre CFR al carui buget va creste an de an pana cand va egala echipele de top din Europa… eheehe, cand o sa ajunga CFR sa aiba buget de jumate de miliard de Euro… O sa moara si stranepotii nostri.

sandokan vasile  •  12 mai 2008, 23:16

Sanatate,trec la somn!

Pa miine!

AlbanezuL  •  12 mai 2008, 23:20

refuz sa te citesc
pana cind vei redeveni cel de acum 2 ani

Emil Ene  •  12 mai 2008, 23:26

Are tot dreptul sa vorbeasca domnul Paszkany deoarece echipa dumnealui a avut un ghinion teribil la tragerea la sorti din Cupa Uefa: a dat peste Anorthosis Famagusta, o mare putere a fotbalului european 😛

roach  •  12 mai 2008, 23:27

@Emil Ene

Mda, probabil si-a zis: „Sa fim seriosi, asta e echipa?”. O sa batem cand intalnim Liverpool, pe astia ii lasam sa treaca”:P

Sohil  •  12 mai 2008, 23:30

Pt. Cris: ca traitor in Ardeal, pot spune ca pot face diferenta intre ceea ce a insemnat aici Imperiul austro-ungar si ce a insemnat Fanarul mai la sud…
Muresan a fost medicul securitatii…Bun, medic, adica un profesionist, nu un aparatcik din gura trancanitoriu… Ca sa nu mai vorbesc de alte personaje ridicole ( „cine nu rade de o trasatura ridicola, inseamana ca o impartaseste!”). Ce sa citesc in „Evenimentul zilei”? Crezi ca pot sa imi spuna jurnalistii ceea ce pot vedea cu ochii proprii? Sau gandesc jurnalistii pentru mine? Unii care sunt negri in cerul gurii? Crezi ca imi imaginez ca Paszkany e curat ca lacrima? Un om atat de bogat la varsta lui? Pe de alta parte, nu poti lupta cu sanse de izbanda decat folosind, la un moment dat si armele adversarului. Cele murdare…Anul trecut au fost ardeleni cumsecade si au fost surclasati de butoanele lui Gigi. Acum, au iesit la atac pe toate fronturile si au izbandit…Sa nu inveti nimic din istorie inseamna prostie maxima ( ceea ce ne cam caracterizeaza, pe noi romanii, nu intru in amanunte)…
Pt. Roach: Intr-adevar, ma minunez si eu de taria de caracter a acelor baieti. Cred ca a contat si faptul ca spaniolii, latini, ca noi, au considerat jocul drept o formalitate. Oricum, asta nu stirbeste meritele acelor jucatori care au demonstrat celor de azi ce insemana cu adevarat un sportiv: nu banii fac diferenta, atunci cand e ambitie, inteligenta si munca. Cei de acum aduc mereu in discutie aceeasi justificare puerila: diferenta de bugete…

joy  •  12 mai 2008, 23:31

de multe ori succesul iti intuneca mintea.

stefan  •  12 mai 2008, 23:32

Buna seara !

independent de subiectul acestui articol …

Mi se pare putin important parerea acestui domn AP.Nimic altceva decat opinia unui fan a unei echipe, asemenea multor altor opinii exprimate aici sau aiurea.Fara substanta…
Insa , nu pot sa nu observ modul aberant de a exprima o opinie exclusiv prin a face referire la obarsia celuilallt … „mitici”,”bozgori” …
mi se pare , imi cer scuze daca lezez , lipsa de istetime , eufemistic vorbind.
aceasta tara este condusa de un mix al celor doua categorii … management ul defectuos al resurselor e prezent si in Ardeal si in Regat.
Daca mergi cu un tren , in ambele sensuri , vei intalni aceleasi injurii , aceleasi coji de seminte , aceeasi mizerie …nu suntem atat de diferiti . indiferent cat de mult si ar dori unii asta .
apare o singura diferenta . „miticii” au atribuit mereu ardelenilor bunul simt , civilizatia , curatenia , intelepciunea… e ceva ce multi dintre cei care se declara ardeleni nu stiu. si, „mitici si „bozgori” ,nu observa ca aceste calitatii capata pe zi ce trece caracterul de MIT.
in locul lor ramane NESIMTIREA.a mea , a ta , a noastra , a lor …pana la urma nici nu mai conteaza …

important e ce spune Paszkany …
iar voi il urmati , ca niste oi …

o seara buna !

ps. Dl Tolontan : ce insinuati , in finalul aticolului ” Straniul domn P ” ? multumesc pentru raspuns, indiferent ce „forma ” va avea acesta

ipse  •  12 mai 2008, 23:33

steaua a fost finalista si in 89 in cupa campionilor,iar de curand a ajuns in semifinale in uefa.are cele mai bune rezulate in europa.nu confundati Steaua cu gesturile si aberatiile lui becali.are cea mai mare experienta in cupele europene.faptele si rezultatele conteaza in viata.restul…vorbe aruncate in vant.FORTA STEAUA

Lu, Lu, Lu-ci-fer  •  12 mai 2008, 23:34

sohil scrie mult, dar putini il citesc. putini au rabdarea s-o faca. si cind cei ca mine se incumeta la a-i parcurge in diagonala textul, realizeaza ca au pierdut degeaba 3 secunde din viata, pentru o compilatie de doi bani. cred ca arhivistica ta e prea de duzina pentru istoria unei echipe asa mari cum e steaua, prietene.

Schumi  •  12 mai 2008, 23:35

Stimate domn Tolontan,eu te apreciam,dar m-ai cam dezamagit cu articolul asta!Mai jos,un anume domn,Sohil,enumera echipele eliminate de Steaua si echipele eliminate de Craiova si Dinamo!Iar pe langa toate astea,cred ca sunt destui romani care stiu de ce a luat Steaua C.C.E in 1986,daca nu,o sa le spun eu:pentru ca la Jocurile Olimpice de la Los Angeles din 1984,Romania a fost singurul stat comunist care n-a boicotat acea Olimpiada,cum nu puteam fi prima natiune pe medalii,deoarece americanii trebuiau sa fie primii,s-a hotarat ca in comepnsatie o echipa de fotbal din Romania sa castige C.C.E.,iar intamplarea a facut ca acea echipa care a castigat a fost Steaua in ’86!Si pe langa toate astea…de ce,presa,nu evidentiaza performantele obtinute de Craiova si Dinamo?Totusi Craiova a fost prima echipa din Romania calificata intr-o finala de cupa europeana,Dinamo a fost prima echipa care a jucat o semifinala de C.C.E.,si daca nu era acel arbitru,probabil ca Dinamo ar fi ajuns in finala!De aceste performante nu vorbeste nimeni,in schimb toata lumea lauda Steaua ’86!Repet,uitati-va la ce echipe a eliminat Steaua,la perioada in care a cucerit C.C.E.,si la persoanele care au sustinut-o in acea perioada!Si,sincer,il admir pe Paskany pt. ceea ce a spus,a aratat ca are curaj si el nu e ipocrit ca altii!

Mihai  •  12 mai 2008, 23:37

TOlontane. Tu şi Ioaniţoaia sunteţi nişte comunişti. Să nu uităm că simbolul vostru, al suporterilor ştOAIEI este un ţigan din Gârcini. Ce e ăla Gârcini? Este un cartier din Săcele, oraş din judeţul Braşov. Este un cartier de ţigani. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) voi nu aveţi un simbol autohton, un adevărat stelist. Unu care s-a născut la ştOAIA. Sunteţi ai nimănui. Pardon, ai regimului COMUNIST. Ruşine să vă fie comuniştilor. Aţi furat jucătorii de la toate echipele din ţară şi acum vă lăudaţi cu performaţele lor. RUŞINE!!!
Acea CUPĂ a CAMPIONILOR nu e a stelei, e a ROMÂNIEI. Aşa că cicou mic***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Dar oricum, HAI ARDEALUL!!

Red  •  12 mai 2008, 23:39

Mai Tolo, ceva e putred in Danemarca. Dack vrei sa intri intr-un joc murdar, tre sa si iesi onorabil. Adik sa faci si niste comentarii, altfel se considera ca arunci pisica de la UDMR la PNG, PD etc, ajunge la Mitica sau Sandu si ce-am rezolvat? Mai bine era sa spui ca lui Arpad i s-a pus o pata-eclipsa pe chelie de atita bucurie si a inebunit. Ce dreaq, se poate compara performanta Stelei 86 cu „superperformanta” CFR din 08?

Mihai  •  12 mai 2008, 23:39

PS: care e***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

roach  •  12 mai 2008, 23:39

@Schumi

Foarte tare, ar trebui sa publici o lucrare de doctorat pe tema „de ce a castigat Steaua CCE in 1986”. M-am amuzat teribil si nici macar nu-s stelist. O fi stiut si portarul Barcelonei chestia asta? Dar Duckhadam? Dar de ce nu i-or fi lasat spaniolii sa castige in 90 de min? De ce sa-i mai oboseasca pe baietii nostri? Dar de ce nu n-eu lasat sa castigam Cupa in ’84? Sau in ’85? Probabil ca aveau datorii la altii:)))

Lu, Lu, Lu-ci-fer  •  12 mai 2008, 23:40

@Mihai cel furios, care urla din rarunchii ardealului: prietene, esti sigur ca guitezi in numel tuturor ardelenilor? nu de alta, dar si eu sint din cluj si nu nutresc deloc furii din astea protocronist-provinciale ca si tine. ba, mai mult, tin cu steaua, echipa aia de tigani, cum o numesti tu.

mihaimihaimihai  •  12 mai 2008, 23:42

ptr mihai

am senzatia ca esti din garcini …
te cheama Elvis ? Dallas ? Tarzan ? …
mda, eram sigur

roach  •  12 mai 2008, 23:43

da, si bineinteles, Craiova a fost prima in SEMIfinalele unei cupe europene.

cosmin  •  12 mai 2008, 23:43

de multe ori va vad domnule tolontan imbracat in haine din par de camila , mancand lacuste si explicand dunelor de nisip fotbalul romanesc…dar va admir…sunteti singurul care striga.

un om  •  12 mai 2008, 23:44

bai frate bai da da-te ma in pana mea cu trofeu vostru cu tot .. eu sint dinamovist si ma doare in pana de steaua si de trofeul lor de cacao dupa un meci de cacao si dupa un bulan de cartea racordurilor .. lasa-ma in pana mea cu trofeu lor da tu altceva nu mai sti sa scri … da-o dreq de treaba esti obsedat de steaua ce-ai ??

catalin  •  12 mai 2008, 23:46

Au fost echipe tari:Anderlecht era ca si nationala Belgiei cu Scifo superstar,Honved ca si nationala Ungariei cu Detari superstar,ambele au jucat la mondiale in 86,Vejle cu Simonsen iat Kuusysi foarte solida,sa nu mai vorbim de Barcelona.Steaua avea doar romani in echipa,iar in urmatorii 3 ani a ajuns iar in semifinale si finala.Numai Milan se poate compara cu asa continuitate.

cosmo  •  12 mai 2008, 23:47

aceasta chestiune arzatoare impune ca toti cetatenii romaniei sa-si dea cu parerea.
ma bucur sa citesc replici ale tuturor jucatorilor stelei din ’86. astept cu sufletul la gura sa vad si comentariile masorilor, magazionerilor si femeilor de servici care erau atunci la steaua. iar apoi, bineinteles, replicile lui paskany adresate tuturor.
sunt niste chestiuni mult mai importante aceste declaratii decat stiri din sport, despre sport, rezultate, analize.
tolontane, despre sport cand scrieti in gazeta aia a voastra? poze, reclame si 3 randuri. pana ma c***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Eugen  •  12 mai 2008, 23:50

Da, trofeu castigat de nationala de club a Romaniei. ESTI UN CACAT TOLOMACULE !

Mihai  •  12 mai 2008, 23:54

Steaua avea doar romani in echipa,iar in urmatorii 3 ani a ajuns iar in semifinale si finala.Numai Milan se poate compara cu asa continuitate… De Real Madrid ai auzit?

Pt Mihai !  •  12 mai 2008, 23:57

Dan Petrescu este un simbol al Stelei si este 100 % stelist ! LA Steaua a inceput Dan Petrescu fotbalul! Din actuala generatie il spun doar pe Ogararu ! Care este la fel din pepiniera proprie si lista poate continua! Dar nu imi bat capul cu inadaptatii ! Ti-am dat doar cateva exemple sa iti arat ca NOI avem un SIMBOL autohton…..chiar mai multe! Cat despre Lacatus, emblema Stelei, omul cel mai iubit in Ghencea…..intreaba-l cu cine tine! Sau ce echipa iubeste cel mai mult! Nu o sa spune F.C. Brasov cu siguranta!

Mihai, daca esti cfr-ist nu compara castigarea unui titlu cu castigarea UCL !

Daca esti Dinamovist, nu uita ca din cauza lui Camataru s-a desfiinta „Gheata de aur” ! Adik ati furat!

Iar daca esti rapidist, nu ai dreptul sa spui la nimeni „tigan” ! Ca voi sunteti 80 % tigani…..galeria, echipa,stafful tehnic etc !

4. Shut the fuck up ! Si spala-te pe dinti inainte sa vorbesti de Steaua ’86 !

nea caisa  •  13 mai 2008, 0:02

vai ce capodopera de articol!

se zisese tot ce era de zis despre subiect dom’ cronicar… a zis ala, au zis astia, au mai sarit si astialalti de la alte cluburi, chiar nu mai avea nevoie nimeni de parerea ta de doi bani pe platforma lu’ peshte prajit.

asta asa, doar ca sa mai fie loc proaspat de incaierare si de infantilisme. esti cam terminat bai cronicare, de ce nu recunosti si de ce nu te duci acasa?

K  •  13 mai 2008, 0:14

a gresit Paskani cumpit insa scuzabil; cumplit pentru ca performanta din 86 este enorma, scuzabil pentru ca acum reactioneaza ca un om caruia chiar nu ii vine sa creada ca a reusit… cumplit: pentru ca Uruguay a castigat in 1930 Cupa Mondiala si nimeni nu e atat de nauc sa spunca „ce usor era atunci”… scuzabil: pentru ca din fericire nu s-a batut decat cu [b]ecali…
DAR FOARTE IMPORTANT: Paskani i-a jignit mai putin si mai rar decat [b]ecali pe cei care au castigat CCE in 1986 !
CFR a facut eventul. Ma bucur pentru Ando, imi pare rau pentru Laca.

Gogu  •  13 mai 2008, 0:17

esti penibil, tolo.

Stefan Kiraly  •  13 mai 2008, 0:21

7 May 1986:Steaua-Barcelona…..atunci romanii s-au batut de la egal la egal cu cei mai buni jucatori din Europa(Urruticoechea,Alexanco Ventosa, Pedrazza,Pichi Alonso,Marcos,Schuster etc).La noi cine erau?Jucatori simpli dintr-un campionat total diferit fata de cel din Spania dar cu ambitie(Majearu,Duckadam,Bölöni,Lăcătuş,Balint).Ambitia,hotararea si dorinta de a castiga a facut diferenta pe teren.Steaua a fost este si va fi un club cu traditie in fotbalul romanesc si cel european!

777  •  13 mai 2008, 0:28

Tolo,ai uitat sa mentionezi(intentionat?) si al cui e meritul!In afara de Jenei si al jucatorilor a mai fost si meritul fotbalului romanesc?Sau PCR-ului?Intreb si eu,nu dau cu paru’!

miska  •  13 mai 2008, 0:29

Te-ai shucarit tare d-le Tolontan! Hai iarta-l pe Paszkany pt. ca probabil in euforia de dupa meci nu s-a exprimat prea fericit. Luati-o asa: „Astazi e mult mai greu sa cistigi Cupa Campionilor. Daca inainte dupa 4 jocuri ajungeai in finala fara sa intilnesti neaparat echipe din Italia,Franta,Germania,Olanda,Anglia,Spania astazi trebuie sa joci 8-9 meciuri pina la finala si este practic imposibil sa eviti echipele cele mai puternice din Europa” Asa-i ca suna altfel? Eu sint de buna credinta si cred ca asta vroia D-nul Paszkany sa spuna.

paul  •  13 mai 2008, 0:36

Steaua a jucat finala cupei campionilor pt ca AVEA UN JOC DE MARE VITEZA!!!!!!!!!cumparati cd -ul si vedeti meciul d.paskany;il vind astia pe la gazeta.

gabonne rossoblue  •  13 mai 2008, 0:38

Cataline , ce ai de la o vreme cu Steaua ??? !!!!!!! Te rog nu confunda Steaua cu Gigi Becali! 1). Steaua ’86 avea in componenta numai romani! 2). Tara comunista , amarata! 3). Tarile participante erau de valori apropiate! 4). Romanul e o***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de om , un nesimtit ,” sa moara capra vecinului” , ne caracterizeaza clar!5). Ce a reusit Steaua ’86 , ’87 , nu o sa mai reuseasca nicio echipa romanesca in 200 de ani !

gabonne rossoblue  •  13 mai 2008, 0:41

mihai , Lacatus e un simbol al Stelei si Steaua un simbol al Romaniei , ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).. a era sa uit esti inexistent !

eu  •  13 mai 2008, 1:07

Sa referit la faptu1 ca Steaua a castigat prea usor cupa campionilor. Mai e nevoie sa ne uitam ce adversari a avut Steaua in drumul spre finala ?! Mai e nevoie sa mentionam ca echipele englezesti erau suspendate din cupele europene ?! Daca aruncam o privire obiectiva peste adversarii intalniti de Steaua si sa1i comparam cu cei intalnitit de Dinamo cam in aceasi perioada o sa treb sa`i mai adaugam un nume stelei si anume „Bulan”. Sa fim obiectivi un pic nu strica !

Sportivu’  •  13 mai 2008, 1:26

Castigarea Cupei Campionilor din ’86 este comparabila ca performanta(doar ca performanta) cu semifinala cupei uefa pe care a avut-o in 2006 !parerea mea….

Dragos  •  13 mai 2008, 1:29

In 1986 inainte de a juca finala cu Steaua Barcelona eliminase Juventus ! Iar Anderlecht eliminase Bayern Munchen ! So…..de ce vorbiti ca erau numai echipe mici…..cert e ca Steaua a batut pe cei ce batuse Bayern si Juventus ! Iar echipa din Ungaria cu care s-a batut steaua, era „nationala” Ungariei ! LA fel ca la Steaua, toata crema era la ei ! Nu fiti penibili! Si nu calcati in picioare, putinele performante pe plan fotbalistic! ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Sa vorbiti asa dupa ce alta echipa va castiga Champions League! Inainte juca in Cheampions LEague, doar echipele care terminau pe locul I ! Acum joaca si locul 4 in unele tari! ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!

Jugaru Lucian  •  13 mai 2008, 1:29

Sunt ANTISTELIST din nastere!!Dar:
DIN ’89 pana acum,ATENTIE,AN DE AN, Steaua a fost echipa care a mers cel mai departe in Europa..IN FI-E-CA-RE AN!Cu o singura exceptie,un an in care nu a prins cupele europene. Deci,afirmatia lui MM:”Cunosc o singura echipa romaneasca de fotbal,Steua”,are argumente.Punct..am incheiat orice discutie.
Josnica atitudinea celor pentru care am tremurat atat sperand sa ia titlul.Incalificabila.Nu ai voie sa injuri Steaua europeana,pentru ca e UE Steaua.Ei sunt in Europa de cand lumea.Voi posta imediat si un mesaj in care ma voi dezbraca de caracter.

Jugaru Lucian  •  13 mai 2008, 1:30

Mdea..neshte HAHALERE..iar ajungem(ca la noi la nimeni) sa-l aprobam si citam pe Jijicul..
Pai cand mai juca vre-o echipa in grupele Ligii fara Steaua…CAND? Niciodata..***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) : DIN ’89 pana acum,ATENTIE,AN DE AN, Steaua a fost echipa care a mers cel mai departe in Europa..IN FI-E-CA-RE AN! Deci,afirmatia lui MM:”Cunosc o singura echipa romaneasca de fotbal,Steua”are argumente.Punct..am incheiat orice discutie.
De aia imi place mie Rapidul antrenat de Rada,pentru ca arata asa cum il stiu eu,cuminte la conferinte si demn pe teren,chiar daca rezultatele erau net inferioare atunci..imi tremura mai tare inima si ma bucuram mai mult cand scapam de retrogradare sau promovam decat acum cand ne batem la podium.

Dragos  •  13 mai 2008, 1:30

Si Uruguay a castigat cupa mondiala in 1930 si nimeni nu pune la indoiala valoarea jucatorilor de atunci! Rusine Romanilor ! Rusine! Numai Romanii pot fii asa penibili !

aslan_666  •  13 mai 2008, 1:30

bai tolo , erai mai destept parca , dar decand te-au dat afara de la prosport vad ca te ramolesti pe zi ce trece , pacat ca te vad baiat finut , si schimba-ti tunsoarea aia ca nu iti sta bine ….

Comentează