Cînd loveşti mai mult decît e cazul

Selecţionerul României selecţionează pe cine vrea, dar explică tuturor

marți, 13 mai 2008, 11:43

Selecţionerul României selecţionează pe cine vrea, dar explică tuturor

Piţurcă are nu doar dreptul, ci şi obligaţia de a selecţiona în funcţie de propriile criterii. De aceea e plătit.
Nicăieri în lume, echipa nu se face prin sufragiu popular, dar pretutindeni media şi suporterii îşi dau cu părerea, votează şi alcătuiesc lotul ideal. Care are avantajul că nu va juca niciodată :-), nu va pierde nici un meci şi nici nu va conţine fotbalişti accidentaţi, eliminaţi de arbitru sau care greşesc în faze decisive. În imaginaţie, frecarea este nulă şi aductorii nu cedează.

Dar selecţionerul comite totuşi o eroare. Poţi să nu-i chemi pe Trică sau pe Dănciulescu, însă o poţi face astfel încît să nu-i frustrezi mai mult decît sînt  deja pentru că au jucat foarte bine şi totuşi nu merg la Euro. Le poţi spune asta personal sau prin media, într-un fel care să-i consoleze şi să-i ajute.

Ar fi un exemplu şi pentru ceilalţi, convocaţi sau nu. Echipa naţională nu-şi termină povestea în Elveţia şi Austria, acolo unde se întîlnesc munte cu munte, darămite selecţioner cu jucător.

Comentarii (161)Adaugă comentariu

muee tolo  •  13 mai 2008, 23:56

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) trica

www.romania-inedit.ro  •  13 mai 2008, 23:58

Si eu cred ca Victor Piturca convoaca la nationala pe cine vrea !

radoi_severin  •  14 mai 2008, 0:07

Iată mesajul user-ului EU pentru Mircea Bornescu:

„Mircea, tu ai spus-o si sigur nu doar pentru presa ci cu inima, ca ardoarea publicului de la Craiova nu o sa o regasesti niciunde in Romania.
Stii ca suntem nebuni, ca ii suim pe toti pe garduri ca daca zice cineva ceva de Craiova facem crima de om (mai bine ne-ar zice de mama, sora etc). Stii ca daca astazi mori pe teren esti pus in loc de icoana si daca ai o zi mai proasta nu te lasam nici sa ne stergi parbrizul in intersectie chiar daca mori de foame. Astia suntem noi si nu ne cunosti de ieri de azi. Eu unul nu te-am injurat sau te-am banuit niciodata insa in numele celor care au facut-o ai scuzele noastre (nu imi sta in fire sa fac asta). ESTE FELUL NOSTRU DE A FI. E MANDRIA DE A FI OLTEAN. Eu nu zic ca e bine sau e rau ci pur si simplu asa e.
Vor veni momente de bucurie pentru ca noi ne dorim asta si pentru ca echipa asta exista pentru suporteri si datorita lor (altfel nu ar fi nimeni atat de nebun sa bage bani in ceva care nu ii aduce popularitate). Vrei sa pleci sau sa ramai este decizia ta (probabil ca nici macar acest articol nu il vei citii sau comentariile noastre) insa ceea ce stii si tu cu siguranta este ca atat bune cat si rele la intensitatea cu care le-ai trait la Craiova nu o sa le traiesti in alta parte.
Pentru tot ce ai facut, faci si speram ca vei mai face noi iti multumim!”

Comentarii

florin @ 14.05.2008 00:00
mircea,echipa are nevoie de tine.asa ca mai gandeste-te.
pisi_ultra @ 13.05.2008 23:35
mircea dece vrei sa pleci de la craiova vrei bani mai multi poti sa ii obti si in strainatatea plecind de la craiova, vrei sa ne lasi lafel cum au facuto si ceilalti muisti ,aduti aminte ca in clipele bune si rele ne-ai dat tonu in peluza si am cintat la bine si la rau ce este mai frumos sa iti strige tto stadionu numele si sa te bucuri impreuna,daca o vei face poate o sa fi tratat la fel ca si ceilalat ca sti ca noua nu ne place sa fim tradati si mintit
Andrei @ 13.05.2008 23:08
mircea bornescu este un portar bun de care stiinta are nevoie…nu pot sa fiu patetic si sa il laud aiurea…are si greseli dar a si salvat enorm de multe goluri…daca ai caracter …treci peste 10 -15 copii retardati care te injura…ramai aici si pune osu la ridicarea blazonului din tzarana!!! FORZA STIINTA! RAMAI CU NOI JOSE!!!:)
padre @ 13.05.2008 22:56
nu putem incepe sezonul fara M. Bornescu
vidoq @ 13.05.2008 22:53
ramai alaturi de noi si sigur vom face performanta! daca vrei sa pleci, du-te cel putin in strainatate,acolo o sa castigi mai bine si vei fi respectat de noi in continuare! sper ca si sezonul urmator sa ramai la craiova, chiar daca ai avut unele meciuri mai slabe, tot unul dintre cei mai buni portari din tara ramai! hai craiova!
Blue Lions-protest @ 13.05.2008 22:25
Bornescu si Costea sunt cei mai buni jucatori din echipa ! Nu putem face performanta ( cupe europene ) fara cel mai bun portar al nostru ! Silvica Lung mai are mult pana sa demonstreze ca e titular indiscutabil ! Mititelu il vinde echipelor din Bucuresti, deci pentru noi este un tradator ca si Netoiu ! Bornescu trebuie sa ramana !
blue lion @ 13.05.2008 21:32
Daca tu nu iti mai doresti sa ramai la CRAIOVA nu poate nimeni sa te oblige ,dar gandestete ca acei cativa DROGATI care te injura la cea mai mica gresala{si nu esti singurul injurat ,cum ar fi ca si MITITELU sa-si ia jucariile si se transfere pentru ca el a fost cel mai injurat si apoi DOREL}.Eu unul imi doresc din suflet sa ramai fiindca ,chiar daca gresesti ,gresestipentru IUBIREA noastra UNIVERSITATEA CRAIOVA,si nu o faci pentru o echipa de javre,militari sau tigani.Te ibim si te sustinem MIRCEA BORNESCU.Oriunde vei pleca vei vramane in inima noastra.HAI CRAIOVA
klauss @ 13.05.2008 20:25
mircea ramai tata sa umilim bucurestul si pe sclavii de la pandurii!

muee tolo  •  14 mai 2008, 0:10

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

PEDANT ALIGHIERI  •  14 mai 2008, 0:25

Nu-i poti cere mitocanului maniere si lui Piturca sa fie diplomat si bun psiholog… Dar si prima idee, scuza-ma, contine un sofism sau, in cel mai bun caz, un truism. De fapt, „propriile criterii” nu ar trebui sa insemne bunul plac, arbitrariul. Are multe drepturi Piturca, e platit, ok, dar nu stiu de unde si pana unde asta inseamna ca isi poate permite sa ignore niste evidente legate de binele Nationalei de fotbal, care, totusi, nu este proprietatea lui privata! MORAL (ca juridic e absurd sa punem problema), nu are catusi de putin acest DREPT, cu atat mai putin… obligatia. Nu e vorba de a face sufragiu, ar fi o prostie, e vorba doar de putin bun-simt si buna-credinta. E vorba de a nu face ceva contrar unei minime ratiuni in interesul echipei nationalei, iar nu in functie de simpatiile si antipatiile proprii. Daca Nationala Romaniei se face pe baza de „asa vrea muschii mei”, halal… E absurd ca sunt fotbalisti in forma maxima, carora nu li se mai da macar sansa sa convinga sau sa dezamgeasca (cum totusi i s-a dat lui Sergiu Radu, de pilda acum ceva vreme). E inadmisibil sa te cramponezi de Marica, rezerva de multa vreme la Stuttgart si jucator extrem de capricios, de inconstant sau de Banel Nicolita (fara comentarii…) si sa ignori sistematic un Costin Lazar, chiar un Dina, un Margaritescu sau pe insusi golgeterul campionatului, Danciulescu, care este si eficient si se si daruie pe teren, adica exact tipul de atacant de care avem nevoie la Euro si oricand. De Trica nu mai zic nimic… s-a resemnat de mult si el.

Pacat! Ulciorul norocului nu merge de multe ori la apa!

Dragos  •  14 mai 2008, 0:41

Cu Trica trebuie sa vorbeasca frumos Piti ? Cu Trica, scandalagiul ? Mahalagiul? Pai ce cultura are Trica ? Ce ofera, aia primeste mai Tolo! Trica doar culege ce a semanat ! Cat despre Danciu, daca s-a accidentat Marica, poate prinde Danciu loc la euro! (sunt stelist)

pac pac  •  14 mai 2008, 1:09

Lol iar iei bani de la cfr mai tolo?esti penibil baietel

PEDANT ALIGHIERI  •  14 mai 2008, 1:26

Penibili sunt cei care n-au altceva in cap decat ca un ziarist „primeste bani” de la clubul cutare sau cutare… Penibili e putin spus… Deja mi-e sila pana la voma de atata URIASA prostie.
Idei putine, dar fixe. De preferinta una singura…

COSMIN BARZ….USA…BOSTON  •  14 mai 2008, 1:37

BUN ARTICOLUL!!!BRAVO!!!

Ciprian  •  14 mai 2008, 1:38

Cataline, chiar crezi ca psihologul Piti nu a vorbit cu ei personal? Eu il vad pe Danciu foarte relaxat. Piti raspunde de rezultate. El stie cel mai bine ce caracter are fiecare din cei la care apeleaza.
PS: Poate Danciu merita mai mult. E peste Marius Niculae. Dar parca poti sa stii ce tacticaa gandit Piti pentru grupe.

danutz  •  14 mai 2008, 1:45

cum doar piturca raspunde pentru rezultate si e singurul antrenor care chiar a facut ceva la nationala in ultimii 10 ani, nu cred ca cineva poate comenta ceva din ce face el.. si eu cred ca danciulescu merita la nationala.. trica ce sa caute? sa provoace tensiuni la lot? sa stea draq acasa, numa de asta nu are nevoie romania.. de alti scandalagii.. piturca l-a dat afara si pe mutu intr-un cantonament, nu se poate antrenor mai bazat pe disciplina decat el..si pana acum chiar a dat roade.. deci nu cred ca avem ce comenta..

Mika Hakkinen  •  14 mai 2008, 4:05

daciu poate…pt ca e un om cu capul pe umeri, vorbeste pe teren , joaca bine….e la latitudinea lui pituraca

dar trica?!?!care e un 0 barat, mahalagiu cum a spus si mai sus, pai cum vrei Tolo sa il mai cheme dupa ce l-a injurat pe Lacatus?!?!Nu ca sunt stelist, dar cum ar fi fost sa il injure pe rica raducanu, dinu sau alte glorii ale fotbalului romanesc , ca pana la urma despre echipa romaniei vorbim

asa ca trica daca statea in banca lui cu declaratiile si vorbea doar pe teren ,ca sa folosesc un cliseu la moda, altfel cred ca stateau lucrurile si poate ar fi primit si el o sansa

softprovider  •  14 mai 2008, 4:13

BUN ARTICOLUL!!!BRAVO!!!

drogba  •  14 mai 2008, 4:24

daca sutati intr-o minge cu exteriorul jumatate va rupeti gatul, dar toti va pricepeti la fotbal.Piturca e platit pt a-si face meseria,la sfarsit se va trage linie.Daca e pe plus va continua ,daca e pe minus va fi dat afara.Dl Tolontan dumneavoastra scrieti singur sau va consultati cu o tara intreaga inainte sa publicati un text?

popica  •  14 mai 2008, 4:47

bai tolo..piturca nu i-a jucatori care se vand ca niste ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). ce vrei? sa-l i-a pe trica ca apoi acesta sa vadnda vreun meci? ala nu are fata d enatinala..e un oltean ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). lasa-l sa stea acasa sa se uite la tv…

AlbanezuL  •  14 mai 2008, 5:38

refuz sa te citesc
pana cand vei redeveni cel care ai fost acum 2 ani

ioan plischi  •  14 mai 2008, 6:57

orice selectioner conteaza la un turneu final pe jucatori despre care crede ca se muleaza bine pe ideile sale despre fotbal. problema consta in faptul ca trebuie ca aceste idei sa aduca rezultate sau macar un joc despre care sa nu se spuna ulterior ca a fost zero barat.

suru  •  14 mai 2008, 7:05

Tolo,ce faceai cand nationala romaniei juca in mexic?nu pot sa spun sa iti aduci aminte,dar citeste la ce tratament a fost supus marele dobrin.uita-te la antrenorii angliei sau olandei care si-au permis sa nu cheme la nationala pe unii dintre cei mai mari jucatori din lume.antrenorul nationalei face ce vrea si se ghideaza dupa principiile si teoriile lui.pentru toate astea raspunde si nu cred ca este cazul sa-l impuna cineva pe trica care este micrometric in comparatie cu marii fotbalisti ai lumi care nu au fost cnvocati la nationala.in concluzie bravo PITI,
nu baga pe nimeni in seama,fa-ti politica ta si hai romania.

CHALEX  •  14 mai 2008, 7:25

Euro ’08 este „iarmarocul” la care viseaza clanul Becali si acooliti lor(inclusiv cel care era prins pe vremuri jucind poker cind juca la FC Olt). Pai cum sa fie selectionati cei mai buni jucatori din fotbalul rominesc cind acolo, in Elvetia trebuie „expusi pe taraba” fotbalistii care „trebuie sa se afle in vitrina”? De ce are Steaua cei mai multi? Pentru ca la acest club „colcaie milioanele” care urmeaza sa fie „supte strainilor”. Credeti ca omenia i-a reunit pe toti Becali? Nu, banul! Jucatori de barbut care isi confectioneaza cutii de table din piele capitonata si care joaca pe m mize astronomice care intrec orice imaginatie. Romani! A venit „vreme samsarilor”, Euro ’08 este gata sa-si deschida taraba! Spiritul national va infierbinta multe capete, dar „ochiul dracului” va clipi fara nici un sentiment numai pe „ulita smecherilor”. Pazea ca venim!! par a spune acesti farsori care adulmeca banii si ii „impart” conform stihului arghezian „Atit la suta tie/Si restul dumitale”. Taiati in carne vie, domni procurori de la DNA! Investigati toate cazurile si porniti, mai intii de la ceea ce stiu gazetarii. Pentru ca stiu multe!

v.a.  •  14 mai 2008, 7:58

In locul lui Piturca, nici eu nu l-as convoca pe Trica. Si cred ca Trica trebuie sa considere incheiata pentru el aceasta discutie. Echipa care merge la CE se va intoarce fara glorie, dar pe structura ei se va construi echipa care va ataca preliminariile CM. Pana la finalizarea noului stadion din parcul Lia Manoliu, meciurile grele ale nationalei se vor disputa pe Steaua. Unde Trica nu are ce sa caute. Asta din cauza ca, stiti proverbul, gura bate „guru”. Cine nu-si tine limba in gura si nu-si vede doar de joc risca sa plateasca. Asta e.

sorin  •  14 mai 2008, 7:59

INTERVIU CU BUNICA (RM SARAT) IN A. CATAVENCU DE AZI ! Enjoy !

g13  •  14 mai 2008, 8:05

eu as convoca-o pe lorena!!!
PRIETENII STIU DE CE!!! CHIAR SI EA STIE!!!

Cornel  •  14 mai 2008, 8:20

Poate ca Steaua are cei mai multi jucatori convocati pentru ca acei jucatori au mai multa experienta la echipa nationala si in meciuri adevarate, decat Trica si celalalt roman de la CFR, jucatori pentru care cel mai tare meci european din ultimii ani a fost cu Lens. (ca sa nu spun de Famagusta)

micutu  •  14 mai 2008, 8:28

bine ca-i convoaca pe ratangii de banel si florentin petre iar trica si adrian cristea stau acasa!! pai cu ce echipa sa facem fata frantei, italiei si olandei???!

Darius  •  14 mai 2008, 8:32

Pai cum sa-l convoace pe Trica? Tipul are probleme serioase de comportament. Vreti sa-i injure pe toti la euro?

athos  •  14 mai 2008, 8:36

in cazul lui trica sunt de acord cu piturca.nu cred ca trica e o solutie pentru nationala in momentul de fata.In schimb nu pot sa inteleg convocarea lui nicolita, florentin petre si ovidiu petre cand ai la dispozitie fotbalisti mai valorosi.Ma surprinde lipsa de reactie a lui piturca la jocul prestat de tibi ghioane.Este un fotbalist mult mai valoros decat multi din actualul lot national,si poate juca pe doua posturi unde avem probleme mari in nationala(la inchidere si mijlocas dreapta).Daca o sa facem performanta la EURO,pitzi o sa-si spele toate pacatele…

catelu  •  14 mai 2008, 8:36

Daca Romania face o figura frumoasa (grupa este „criminala”) chiar daca nu trece de grupe poate sa selectioneze si pe fiul sau. PS: Prima pagina cu declaratia lui trica despre domnul IOVAN este una penibila. Alceva nu ati gasit sa puneti. Finala Cupei UEFA, Resita si Challenge Cup etc. Iara puneti benzina pe scandal.

soare d  •  14 mai 2008, 8:38

tolontane tu chiar ca esti pamant de flori!!!! dintre toti atacantii te-ai oprit la danciulescu? atata timp cat nu ai jucat fotbal niciodata n-o sa te pricepi!!! apa de ploaie…

soare d  •  14 mai 2008, 8:40

intr-adevar, ghioane trebuia convocat!

paul65  •  14 mai 2008, 8:57

e bine ca la luat pe Banel vorbiti de Trica dar pe Costea de ce nu la luat? Daca era de acord sa mearga la Steaua il convoca? mai mult ca sigur.

dra  •  14 mai 2008, 9:19

Bai frate, dar florentin petre ce cauta ma la nationala ? Nu e sanatos la cap ? In loc sa dea sansa unui fotbalist mai tanar, sau oricui altcuiva, tot il vad pe ala de 1.50 de merge in picioare pe sub pat. Asta face echipa cu giovani sa-l vanda pe nicolita si toti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de la steaua care sunt praf praf praf…

niros  •  14 mai 2008, 9:23

Atita timp ciot nationala se califica si are rezultate ma doare in basca dc ce si pe cine convoaca Piti .Nu inteleg ce tot comentati cu ratatii vostri idoli de 2 lei .Asteptati sa joace la CE si comentati in urma rezultatelor, nu ne mai obositi cu casatii vostri de 2 bani .La fel era injurat de altii cind nu a fost convocat nu stiu cine dar se vede ca Piti a avut dreptate atita timp cit sintem calificati la turneul final al CE.

maniax  •  14 mai 2008, 9:24

Banel nu mai joaca nimic de mult timp, oricum n-o sa fie titular la Euro, dar nu trebuia luat.Florentin Petre a dat 3 goluri intr-un meci in penultima etapa la bulgari si e in forma. Ovidiu Petre e cel mai bun inchizatore din Romania, si are si multa experienta. Sunt multi altii tineri, dar trebuie jucati in meciurile de calificare, nu poti sa-i bagi direct la Euro ca fac pe ei.

stoia – escroaca romaniei  •  14 mai 2008, 9:25

dra on 14 Mai, 2008 9:19 am

ba „frate”, adrian ilie a vazut un meci in bulgaria intre levski si tska si a zis ca cel mai buna jucator a fost petre.

recent a dat 3 goluri intr-un meci.

si, dupa cate mi-aduc aminte, nici la nationala n-a jucat prost in ultimele meciuri.

care e problema ta?

gluma ta cu 1.50 m si merge in picioare pe sub pat e gluma de cartier.

alin  •  14 mai 2008, 9:30

sa lamurim odata problma asta:
– trica: nu a fost convocat pentru ca inainte de acest sezon a fost un jucator de pluton, ba chiar ratat o parte a carierei. probabil asta se va vedea in liga, iar la euro e nevoie de jucatori cu experienta meciurilor internationale, pe care trica o are doar din cartile cu basma. a avut, un sezon bun, dar nu e suficient, deoarece piturca a muncit 2 ani pentru aceasta calificare, timp in care si-a dezvoltat propriul sistem.
– asa ajungem la ov petre, nicolita si fl petre: cei 3 sunt convocati pentru ca au fost mereu o parte integrata(bine) a angrenajului nationalei. jocul a mers relativ bine cu ei si e de asteptat ca daca vor aparea schimbari, pe termen lung sa joace mai bine echipa, dar meciurile sunt acusi si nu e timp de experimente. la EURO, sistemul pe care l-a imaginat piturca e crucial. poti sa ai cei mai buni jucatori din lume, daca nu ai un plan de joc si experienta cu el, nu faci nimic, vezi brazilia cm 2006.
– atata timp cat a calificat nationala cu jucatorii astia, pwla, gura mica toti, piturca nu da socoteala nimanui.

alin  •  14 mai 2008, 9:32

am uitat: danciulescu? hahaha, a prins si el cateva jocuri si il vedeti capabil sa bata defensiva frantei si a italiei? un om care nu a jucat NICIODATA la nivel inalt in europa? sa fim seriosi

alin  •  14 mai 2008, 9:38

ce as vrea sa stiu eu cu adevarat este ce se asteapta de la marica, care a dat 3(?!?!) goluri in TOT SEZONUL si nici altceva nu a aratat in vreun meci!

johnny  •  14 mai 2008, 9:44

Are dreptate „catelu”! Inventati subiecte desi daca ati fi cu adevarat ziaristi sportivi ati vedea ca ele exista! performanta Resitei apare cu greu in comentariile GSP! Vreti doar scandal ca sa vindeti! Vreti sange in anchetele DNA dar uitati cand „nea Ovi” facea publicitate pe fata la diverse firme de echipament in emisiunile lui prin anii 92 ( daca nu tineti minte amintiti-va ca se imbraca si se filma tot timpul astfel incat numele firmelor sa apara cat mai clar ! nefiind in zona timpilor de publicitate nu e greu de presupus cine incasa comisionul de publicitate fara a plati impozitele de rigoare! )

flo  •  14 mai 2008, 9:45

SA NU UITAM CA FIECARE MECI LA EURO AL NATIONALEI ESTE ECHIVALENTUL UNEI FINALE.

Ionel  •  14 mai 2008, 9:48

Catalin, cred ca Piturca nu greseste – pentru ca nu stiu sa fi avut o atitudine dispretuitoare fata de ei; poate chiar fata de nimeni.

Ai dat doua exemple: Danciulescu si Trica.
Danciulescu a avut sansele lui la nationala. De 2 sau de 3 ori. Nu a rupt gura targului, n-a fost nici bun nici prost, dar nu prea s-a integrat. El e baiat cu bun simt si stie ca doar pentru ca a dat 2-3 goluri pe ultima suta de metri, nu-l baga in lot. Si stie la fel de bine ca e o optiune importanta in cazul unei indisponibilitati.
Trica insa s-a scos singur din lot. Inca nu era in afara lotului inaintea meciului cu Rusia. Poate ar fi fost luat la Euro, poate nu. Daca ar fi avut bun simt poate i s-ar fi explicat. Dar a ales sa faca valva de atunci, sa instige, ca doar el e oltean, lui i se iarta. El ar trebui sa fie de baza in nationala. Hai mai lasa-ne bai Trica. A inceput acum cu injurii la Iovan. Si trebuie spus Catalin, asta nu se face. Inca avea sanse. S-a scos singur din lot – sau – in sensul in care zici tu Catalin, si-a dat singur explicatiile

flo  •  14 mai 2008, 9:50

Nationala are in primul rand nevoie de oameni muncitori si experimentati. Speram ca Piti sa faca cea mai buna alegere in meciurile care vor urma.

Henrik Larsson revine in nationala Suediei  •  14 mai 2008, 10:04

Io am o explicatie pentru neconvocarea lui Trica si a lui Danciulescu. Ei sunt 2 fotbalisti buni, insa nu vor putea face fata niciodata unei competitii cum e un turneu final. In plus de asta, mai si o varsta. Vreo 30 de ani. Deci viata lor de fotbalist mai are vreo 3 ani, dupa care antrenorat… Deci ce sens are sa chemi la lot 2 fotbalisti care nu mai au niciun viitor?

gigi_becali  •  14 mai 2008, 10:15

Hai bai, hahalerelor care sinteti, nu va fie frica, la Nationala doar ii avem be Nesu si Nicolita. Si mi-a zis Pitzi ca abia s-a abtinut sa nu-l ia si pe Lovin, ca sa puna presiune pe arbitrii.

Ovidiu Miron  •  14 mai 2008, 10:20

Victor Piturca este un om orgolios. Totusi, nu cred ca Eugen Trica a facut bine cu acele declaratii despre Stefan Iovan. A fost o jignire clara. Victor Piturca vrea disciplina la lot.Ori cum mai poate fi vorba despre asa ceva atunci cand jucatorii spun cuvinte urate despre antrenori si despre FRF ca „isi bate joc de mine”?

Nici eu nu sunt uneori de acord cu Victor Piturca. Dar noi aici doar ne dam cu parerea. In timp ce el obtine calificari.

stoia – escroaca romaniei  •  14 mai 2008, 10:32

44. gigi_becali on 14 Mai, 2008 10:15 am Hai bai, hahalerelor care sinteti, nu va fie frica, la Nationala doar ii avem be Nesu si Nicolita. Si mi-a zis Pitzi ca abia s-a abtinut sa nu-l ia si pe Lovin, ca sa puna presiune pe arbitrii

bravo!
super tare:))))))))))))))))))))))

calinescu  •  14 mai 2008, 10:40

D-LE TOLONTAN !!!!!!!!!!
SI ATUNCI PRESA CUM ISI JUSTIFICA EXISTENTA ???????????????
CIND INCEPETI CAMPANIA „DANCIULESCU LA EURO”????????????????
CLANUL BECALI V-A CUMPARAT SI PE VOI ??????????????
L-A CUMPARAT PE CORLEONE, PE NASU ,DAR SI TOATA PRESA ROMANEASCA !!!!
CUM SE POATE SA MEARGA LA EURO BANEL NICOLITA ,DICA SI COCIS SI SA RAMINA ACASA COSTEA,DANCIULESCU SI TIBI GHIOANE ???????????????????

obiectiv  •  14 mai 2008, 10:45

Piturca e suveran pe echipa nationala,el e raspunzator de rezultate, nu poate fi contestat dar probabil va fi de profesionistii din presa la primul pas gresit,are rezultate pe care nu le-a mai obtinut nimeni de ceva vreme.

Trica e un jucator frustrat care se vrea a fi de valoare,dar e o nulitate din punct de vedere forbalistic,asa il vad eu,iar cu declaratiile si aroganta de care da dovada de ce ar fi convocat sa strice atmosfera ?
Danciulescu e un atacant prolific poate ar merita sa fie convocat dar in locul cui ? ce experienta internationala are ? ma rog e discutabil aici.

Legat de mesajele care ar trebui date … nu cred ca intra in atributiile selectionerului sa fie bland si sa repare frustrarile fiecarui jucator caruia i se pare ca ar trebui sa mearga la nationala.

unguru` bulan  •  14 mai 2008, 10:47

tolo cat sa te mai intreb despre mita dat finlandei de catre gsp?chiar n-ai niciun pic de respect fata de cititori?

valyhunter  •  14 mai 2008, 10:48

PENTRU CATALIN TOLONTAN ….am cautat pe site dar nu gasesc un mail sau ceva de contact asa ca o sa scriu aici. VREAU SA VA SPUN CA S-AU FACUT CARTILE CA CEAHLAUL SA RAMANA IN A. LUNI LA PRANZ ION VIOREL SI PINALTI S-AU INTALNIT LA UN RESTAURANT DIN BUZAU, MAI EXACT LA IESIREA DIN BUZAU SI AU VORBIT 20 DE MINUTE DUPA CARE PINALTI A PLECAT SI A RAMAS VIOREL CU CARE AM VORBIT SI MI-A SPUS CA TOTUL PANA LA BANI SI CA O SA IA BANI DE LA PINALTI… DUPA CARE A PLECAT SA-L ANUNTE PE PRIMARUL BUZAULUI.. DACA MAI VRETI AMANUNTE DATI-MI UN MAIL… TOT CE AM SCRIS E ADEVARAT 100%

one.driver  •  14 mai 2008, 10:49

hai baieti sa-l dam afara pe piti.hai sa facem miting ,sa iesim in strada ca nu-l ia pe trica! cine este trica????????? cine este?trica si-a facut-o cu mana lui,el mu merita si nu se poate adapta unui colectiv al nationalei.ce a facut trica pt aceasta calificare? ce a-ti zice voi daca trica nu ar fi folosit la nici un meci din liga campionilor? a muncit un an intreg la cfr,pt cfr si apoi sa-i iei dreptul sa se bucure de rezultatele muncii sale.nu ar fi bine.el este bun aici in romania,la cfr,nu la nationala,caracterul sau infect la indepartat de nationala.nationala are nevoie de caractere,are nevoie de liniste,de a fi o familie.trica sa vazut mare jucator si a lovit in stanga si-n dreapta si in toata lumea,fara sa-si dea seama ca in acea lume sun oameni de la nationala,oameni care au dus greul acestei calificari.poate doar unu din zece antrenori sa-l fi luat.nu merita la nationala. cat despre danciulescu,regret ca nu este acolo,dar eu cred ca va prinde lotul a facut multe pt fotbalul romanesc,pt steaua,pt dinamo si ar merita macar sa fie in lot pt a-si incununa o lunga cariera cu aceasta participare,el nu are un carecter murdar ca trica,este un om care merita respect.toata lumea ,dupa calificare,spunea despre piti ca este cel mai mare antrenor,si chiar este.au spus-o chiar si cei de la cluj.dar dece au spus-o daca nu credeau asta?nu cumva era „un periat”.”o milogeala” sa ia piti macar un jucator de la cluj,chiar daca nu merita,sa se auda si de ei pe afara? nu asa se face imagine unui club.imagine i-ti faci avand rezultate in cupe europene,imagine i-ti faci prin joc,prin comportament.toate astea lipsesc clujului.asa ca,trica sa-si vada in continuare de revolutia lui de la cluj si sa nu mai aiba pretentii de nationala.piti,ia-l pe danciu,te rugam si ignora-l pe trica!! hai romania!hai steaua!

Comentează