TOLO.RO
Astăzi, la Moscova, se dispută finala Ligii Campionilor, între Manchester United şi Chelsea. Meciul poate fi urmărit de români de la 21:45 pe ProTV, după cum puteţi citi şi pe pagina 1 a Gazetei Sporturilor.
miercuri, 21 mai 2008, 12:47
Astăzi, la Moscova, se dispută finala Ligii Campionilor, între Manchester United şi Chelsea. Meciul poate fi urmărit de români de la 21:45 pe ProTV, după cum puteţi citi şi pe pagina 1 a Gazetei Sporturilor.
Sold out!
Înaintea partidei, pe ProTV ar fi trebuit să apară o reclamă platită a Gazetei Sporturilor. Ziarul a rugat una dintre agenţiile de publicitate cu care lucrează sa cumpere spaţiu. Dialogul în trei, redacţie – agenţie – ProTV, derulat ieri şi rezumat după mailurile şi convorbirile telefonice, a fost următorul:
– Am dori două spoturi de cîte 20 de secunde pentru clientul nostru gsp.
– Costă 20.000 de euro, indiferent de audienţă.– ProTV e de acord, dar preţul e de 10.000 spotul. Daţi banii?
– E foarte mult, preţul este dublu faţă de piaţă! Dar plătim. Vă rugam comandaţi un spot.– Gazeta acceptă preţul. Vă dăm comanda pentru un spot.
– Am primit comanda. E în regulă! Dar trimiteţi caseta ca să ne convingem că spotul nu e un atac la un ziar de-al grupului nostru.
– E o reclama a Gazetei, fara referire la altcineva.
– De acord, acceptăm comanda şi spotul!– Ne pare rău, a intervenit ceva, nu mai putem onora comanda.
– De ce?
– Pentru că sîntem sold out. Ne cerem scuze.
Sold out înseamnă că nu mai e loc. Într-adevar, nu mai e. Aflăm că nu mai e loc pentru nimeni altcineva pe această piaţă!
Angajatul a devenit proprietar
Cineva s-a înfuriat atît de tare încît a oprit comanda. Un personaj de cel mai înalt nivel.
În clipa în care a luat decizia pe telefonul roşu, angajatul a devenit proprietar al ProTV. Doar aşa putea scoate 10.000 de euro din buzunarul acţionarilor MPI iluzionîndu-se că, printr-un artificiu copilăresc, protejează o afacere şi un ziar deţinut majoritar nu de MPI, ci de Adrian Sârbu.
Tirajele care aduc nervii
Episodul este mărunt ca importanţă, dar eroarea postului străluceşte sub toate reflectoarele de diseară.
Agenţiile, clienţii şi oamenii din media observă pe pielea lor ce înseamnă să creşti sau să coabitezi resemnat cu un jucător de talia şi conduita distrugatoare a ProTV.
Imaginaţi-vă! Gazeta este un ziar vocal, o entitate care se poate apăra. Un lider care nu stă într-un spot sau în interdicţia nimănui. Mergem către o lume nonpolară. Veţi vedea în curînd tirajele BRAT ale ziarelor de sport pe prima parte a anului! Sînt umilitoare pentru Big Brother Pro. Şi veţi înţelege mai bine criza de nervi.
Cum dispar oamenii de pe sticlă
Imaginaţi-vă însă ce se întîmplă cu alte mărci şi cu oameni mai puţin puternici! Dacă o înţelegere comercială e anulată astfel, dacă o comandă acceptată e încălcată, dacă printr-o fîlfîire de mîna vine bătaia de joc la adresa agenţiei şi a clientului, realizăm cum se cîştigă pitchuri media, cum dispar din atenţia publicului figuri de politicieni nedoriţi, cum sînt promovaţi cei agreaţi şi cum au fost şterse de pe faţa pamîntului, ca şi cum n-ar fi existat niciodată, investigaţiile şi temele critice.
Şi nu e vorba aici doar de ProTV, ci şi de alte televiziuni. Eşti Becali şi-l insulţi pe Voiculescu? Nu mai apari pe Antena 1, dar, nici o grijă!, te duci cît vrei la ProTV, expunere pentru care ai plătit fără să se ştie.
Sau, revenind la publicitate, aflaţi că unele televiziuni nu difuzează spoturi pentru că sînt, autentic, sold out şi apoi impută agenţiilor că nu şi-au realizat bugetele 🙂
Avădani, Mircea Toma şi alţii
ProTV este cea mai performantă şi cea mai bine structurată afacere tv din România. Va găsi o explicaţie convenabilă. Probabil eroare umană la mic nivel.
Dar dacă top managementul tratează o relaţie de business cu isteria omului cu laptopul de la Antena 3, te întrebi: în plin abandon al intereselor acţionarilor, mai crede cineva că televiziunile apără interesele publicului?!
De ceva vreme, Ioana Avădani, şefa Centrului pentru Jurnalism Independent, vorbeşte despre legea anti trust în media. A devenit adversarul public numărul 1. Aţi mai văzut-o pe sticlă pe femeia curajoasă şi avizată? Mai ştiţi ceva de Mircea Toma şi de agasanta sa Agenţie de Monitorizare a Presei?
Poveste din Siberia
Acum 18 ani, un tînăr carismatic intra pentru prima oară într-o redacţie. Costi Mocanu era îndrăgostit de o poveste despre fotbal şi televiziune. Frumoasa poveste şi tot din Rusia! O spunea de-ţi plouă în gură, cu lucirea aceea pe care o va păstra mereu în ochi.
Scriitorul poposeşte într-un orăşel siberian. În baracă e cald, fum şi o grămadă de bărbaţi stau înghesuiţi în jurul unui ecran tv plin de purici. Din cînd în cînd, jumătate dintre telespectatorii vidului sar bucuroşi în sus, în timp ce ceilalţi îşi smulg părul din cap. „Ce se întîmplă aici?”, întreabă călătorul. „Se uită la fotbal!”. „La fotbal?!”, zice el, arătînd ecranul pe care nu se distingea nimic. „Priviţi atent! Unde e mult roşu se îmbrăţisează jucătorii. Cînd puricii roşii se grupează într-un loc, înseamnă că a marcat echipa noastră. Cînd se ghicesc purici albaştri concentraţi într-un colţ, e golul celorlalţi!”.
Rîdeam la povestea lui Costi pentru că era talentat şi pentru că senzaţia belirii ochilor la televizor ne era familiară: aşa vedeam şi noi fotbalul la bulgari sau la sîrbi, poate nu chiar la fel de dramatic, dar pe aproape.
High definition
Vremurile s-au schimbat. ProTV a anunţat că transmite azi finala Champions League în high definition. Cei care au privit în străinătate meciuri difuzate astfel spun că e ca şi cum dumnezeul microbiştilor ar trage de diagonala televizorului ca să poţi intra prin ecran direct pe gazon. În HDTV, se vede zîmbetul jucătorilor şi se simte mingea care pluteşte spre tine.
Jurnalismul demiurgic
Ce frumos! E ziua în care tînărul talentat de la începutul anilor ’90, unul dintre cei mai creativi jurnalişti pe care i-am cunoscut şi unul dintre prietenii către care mă întorc mereu cu smerenie, şi-a văzut visul cu ochii.
E ziua în care Costi Mocanu va comenta finala la postul pe care-l conduce ca director-general. Între timp, a devenit şi televiziunea sa. Pentru că azi e ziua în care ProTV apare pe prima pagina a Gazetei Sporturilor, firesc şi gratuit, iar Gazeta Sporturilor nu are voie să apară, plătind, pe ProTV.
Ce naivitate şi ce orgoliu de trust care are pretenţia că nu reflectă, ci înfiinţează! Jurnalismul demiurgic. Sârbu a crezut mereu că inventează destine, iar Costi are la îndemînă un telefon.
E ziua în care puricii au dispărut de pe ecran. În cei două milioane şi şaptezeci şi trei de mii de pixeli din matricea HDTV nu mai e loc. Sold out, totul a fost vîndut.
Mihai • 21 mai 2008, 12:49
E incredibil ce se intampla pe piata media din Romania. Daca un brand precum Gazeta Sporturilor care plateste 20.000 de euro pentru un spot este interzisa, e grav!
PS. Gazeta ii bate rau pe Prosport in vanzari, tiraje, etc…
Stefan Mihaileanu • 21 mai 2008, 12:50
Nu pot sa cred ca Mocanu a luat aceasta decizie. Poate vine el cu banii de acasa si noi nu stim! Eu chiar eram curios sa vad un spot al Gazetei pe Pro. Sa vedem, la urmatoarea propunere cum vor reactiona? Tolo, te gandesti sa le mai propui un spot?
Antonel • 21 mai 2008, 12:59
Mie nu mi se pare surprinzator. Vorba aia, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul…
alex • 21 mai 2008, 13:06
nu nteleg ce ti se pare asa uimitor este normal sa nu faci o reclama pt un ziar concurent grupului din care faci parte, cei de la gazeta stiau ca vor fi refuzati dar au continuat sa incerce obtinerea unui spot spre a arata abuzurile si frica concurentei. este o piata capitalista si dreptul de proprietate iti da puterea cu produsul tau sa faci ceea ce e mai bine pt tine nu pt altii. Iar cei 20000 de euro ce urmau a fi dati nu ii imbogateau pe cei de la pro tv dar ch league este brandul lor si este normal sa fie adminstrat cum e mai bine pt ei si imaginea. LA fel face si antena 1 si tot trustul dand in basescu , becali tot timpul. nu mai faceti pe false victime sunteti penibili oricum tolontan are aceasta falsa calitate de penibil de mult timp
papitza • 21 mai 2008, 13:07
Poate parea incredibil, dar nu e. Si in afara de asta sa nu amestecam Gsp cu Protv ca nu are sens. Concluzia e ca lucrurile nu sunt asa cum par si nu prea vedeti padurea de copaci…
Cătălin Tolontan • 21 mai 2008, 13:09
alex: ai un stil foarte personal de a intelege notiunea de piata libera 🙂 asa e, sint penibil pt k am alta parere decit tine
tavi • 21 mai 2008, 13:10
pe o piata media atat de salbatica si non-etica pe cat mica si slaba, intr-o tara in care inchidem ochii chiar daca ministrii primesc mita in carnatzi te intrebi de ce cel mai mare post tv refuza spotul unui brand concurent pe motiv (intemeiat zic eu, avand in vedere amploarea evenimentului) de overbooking? nu ma prind…
mosh Califar • 21 mai 2008, 13:11
„Isteria omului cu laptopul de la Antena 3 ” ?! Nu pari a fi departe cu lamentarile astea de baba ramasa neviolata. de sindromul isteriei. V-au refuzat 2 spoturi, ok. Ei si ?E ilegal? Da-ti-i in judecata. E legal ? Mucles si bateti-i la tiraje. Dar daca vrei respect Tolo, invata sa-i respecti pe altii.Omul ala poate ca e isteric. Dar nu l-am auzit vreodata sa te insulte.
Tine de aia 7 ani pe care unii inca si-i cauta.
ultrasur • 21 mai 2008, 13:11
va plangeti de cenzura? pai regulile pe care le aveti voi pt blogul asta sunt tot o forma de cenzura. sub pretextul” bunului simt”.
von pitzi • 21 mai 2008, 13:11
da-i „saracului” puterea si Ii vei afla caracterul!
razvan • 21 mai 2008, 13:12
voarte misto scris textul. asta in primul rand. foarte urat gestul. asta in al doilea rand.
gogu • 21 mai 2008, 13:13
N-ar trebui sa se planga lumea de la gsp atat, ca pana la urma si ei fac la fel cand e vorba de ziarul concurent, s-a vazut in multe randurii in comentariile articolelor, ca daca vroiai sa pomenesti numele lor erai cenzurat, asa ca nu ziceti ca sunteti mai buni ca altii ca sunteti in aceeasi groapa de c…..
cineva • 21 mai 2008, 13:14
„belirea ochilor la televizor” =))
Cristi • 21 mai 2008, 13:15
Cataline, Antena 1 ar fi bagat spotul daca ar fi fost in locul ProTV ? Eu nu prea cred …
bai tolo • 21 mai 2008, 13:15
las-o in smerenia masii ti-ai gasit si tu pe cine sa lauzi mocanu, auzi, hai sa fim seriosi mocanu-i praf.
poate ai si tu dreptate dar eu nici prietenia prea mare intre concurenta nu-mi prea place. mi se pare hidos sa vad oameni de la o televiziune invitati la alta televiziune. e cam de porc
daniel • 21 mai 2008, 13:15
P R O S P O R T SI P R O T V sunt mult pste GSP si antena, asa ca degeba te lamentezi tolo in cel mai lung blog din ultimul an. Asta e, Mosul, pe care il considerai prieten si te intorceai cu smerenie(ce trist a sunat asta) ti-a facut arogantza! Banii vorbesc,,,toata lumea trebuie sa-si protejeze business-ul, iar businessul pro este unul mult mai puternic decat celelalte de pa piata media. Dovada clara, gsp voia sa-si faca reclama in curtea ProSportului, ceea ce e si mai patetic!
Succes la lamentari in continuare….hegemonia PRO abia incepe
Alexandru Raducanu • 21 mai 2008, 13:16
Mie mi se pare foarte in firea lucrurilor ce se intampla, Cataline, si ma mira mirarea ta. Da, traim vremuri de monopol, iar tendinta este catre si mai mare monopolizare, si despre legea celui puternic, care dicteaza regulile jocului. Agentiile si clientii sunt, in opinia mea, principalii vinovati pentru aceste evolutii. Cand investesti mai mult de 50% din bugetele tale de publicitate intr-un singur jucator, iar restul in urmatorii 2-3, e clar ca sugrumi sansa oricarui independent de a exista. Numai, ca, daca pe termen scurt, acest lucru a servit clientii si agentiile, pe termen lung se intoarce impotriva lor si a pietei. Preturile cresc cu cat vrea cel puternic, conditiile sunt dictate de cel puternic, iar singura varianta in care functioneaza lucrurile sunt „my way or the highway”. Va fi din ce in ce mai rau, nu din ce in ce mai bine. Si o intrebare de final, Cataline, o intrebare de demnitate si de coloana vertebrala: te poti uita in oglinda, si sa-ti spui fara nici o ezitare ca voi, la randul vostru, nu ati avut niciodata nici o ignorare a altora, pentru ca nu erau din grupul care trebuie?
larisa calistru • 21 mai 2008, 13:16
practica aplicarii pumnului in gura defineste se pare trustul Media Pro….cand spun asta ma refer la tot ce inseamna pro…am fost in corabia lor, dar am ales sa o parasesc tocmai pentru ca nu imi plac oamenii de acolo, gesturile si actiunile lor. Domnule Tolontan, felicitari pentru ziarul pe care il realizati,pentru deosebita echipa de jurnalisti de la GSP si nu in ultimul rand pentru calitatile de gazetar pe care le dovediti. Iar despre gestul de a refuza difuzarea clipului publicitar la pro tv, dupa ce initail acceptasera,contra unei sume enorme, nu am cuvinte….
Novak • 21 mai 2008, 13:17
Acum vreo 2 saptamani scriai despre ineditul (si greu digerabila) situatiei prin care Antena1 va face reclama la Realitatea TV. Condeieri de succes de la voi vituperau in pamflete cum os a arate comentariul in care Vochin & Co vor pronunta numele („nomina odiosa”) concurentei. Ei iata ca, avand la indemana ustensile specifice acestei piete, ProTV va refuza. Miseleste. Intr-un mediu competitional, scuza-i ca nu va iubesc. Ca nu va promoveaza.
Asta e.
memo • 21 mai 2008, 13:18
nu inteleg care e problema? daca ei nu vor banii gsp sa fie sanatosi, chiar nu inteleg rostu articolului
ovidiu • 21 mai 2008, 13:18
Hai sa fim seriosi ca nici eu ca si proprietar de business nu accept comenzi de la oricine, pot sa-mi ofere triplul pretului. Uneori un refuz e mai avantajos decat un minim castig pe termen scurt.
ali • 21 mai 2008, 13:19
Ce ai Tolo..???
de unde pana unde „isteria omului cu laptopul de la Antena 3”??
Ai cam dat-o in bara cu asta !! Sa-ti fie rusine !
CL • 21 mai 2008, 13:20
Lasa ba Tolo, vorbesti tu cu Gadea si cu Mircea Badea s-o bage la ei. Gratis, ce muschii mei!
Redevenind seriosi, esti de-a dreptul absurd. „Greseala umana” a fost in prima faza, cand v-au acceptat spotul, chiar si la un pret peste piata. Ca sa inteleaga toata lumea, e cam ca la meciul Dinamo-CFR de anul trecut, in care ati facut un mare circ pentru ca, vezi Doamne, Dinamo ar fi luat bani de la Gigi (concurenta) ca sa-i rezolve acestuia un interes de moment, lucru pe care, oricum, doar l-ati enuntat fara sa-l fi si probat (da’ asta nu mai mira pe nimeni…).
Acu’ ce faci? O dai la intors?
Du-te taticu’ si da-ti cu spoturi la voi, la Antene, pana te lasa nervii si lasa ProTV-u’ in pace. Asta e chiar obraznicie: sa pretinzi concurentei sa te promoveze, fie si contra-cost!!!
grasu 76 • 21 mai 2008, 13:20
Draga Cata
Nu cred ca trebuie sa te superi prea tare pe Pro…pana la urma si voi ati fi facut acelasi lucru cu Realitatea, daca ar fi depins de voi, nu?
DicaNio • 21 mai 2008, 13:20
da’ cine a spus ca televiziunile apara interesele publicului? hai sa fim seriosi… in RO nu se va intampla
tuti • 21 mai 2008, 13:22
rusine sa le fie protv-lui
Cristina Fotbalista • 21 mai 2008, 13:22
Vai, e atit de frumos articolul incit n-o sa-l stric acum cu „ai sau n-ai dreptate”!
dl Tolontan e un poet, un scriitor, un tip care merita citit in ziare (merita toti banii pe care ii ia din publicitate pe blogul sau!!!)!
Oricum, se vede drama din sufletul sau, „uite dom’le ce-mi face un prieten, io nu i-as face lui asa ceva:)” E duios!
Da’ acuma daca as fi Protv, si io as zice mai lasa-ma cu spotu tau ca nu mor io din 10.000eur, pe care oricum ii iau de la altu!
Asadar, ramine doar povestea frumoasa in sine si frumos spusa!
Sa-i traiasca puricii lu’ dom Mocanu, se pare ca a reusit sa-i dreseze!
Cătălin Tolontan • 21 mai 2008, 13:22
tavi: era stabilit si locul in calup, nu e vorba de nici un overbooking 🙂
eeugenus • 21 mai 2008, 13:22
totul este mai simplu: a vazut cineva sticle de Pepsi in dulapuri de Coca Cola ?
Cătălin Tolontan • 21 mai 2008, 13:23
ali: de ce? mie mi se pare isteric stan de la a3
toni • 21 mai 2008, 13:23
catalin, si tu faci parte dintr’un trust care face acelasi lucru. vreau sa traiesc ziua, in care un jurnalist sa se poata exprima liber, indiferent de interesele patronului.
Ovidiu Miron • 21 mai 2008, 13:23
Te inteleg, Cataline. Si asa cum ai spus, voi sunteti puternici. Pe voi nu va afecteaza atat de tare. Dar sunt multi altii care simt umilinta. ProTV-ul se joaca cu focul. Si romanii spuneau ca „soarele nu va apune niciodata pentru Roma”.
edge • 21 mai 2008, 13:23
Degeaba te ataci tolo….pro e peste antena….si e dreptul lor sa refuze:)
Petrisor Socol » Blog Archive » PRO TV a tras teapa Gazetei Sporturilor. • 21 mai 2008, 13:24
[…] citip pe blogul lui Tolo, cum ca Protv nu mai vrea sa difuzeze o reclama cu Gazeta Sporturilor. Reclama trebuia sa apara in […]
dan • 21 mai 2008, 13:25
G S P RULES!!!!!!
ORICUM SUNTETI CEI MAI TARI!!!!
SINCER!!!
NU EXISTA ZI SA NU INTRU PE SITE-UL VOSTRU!!
RESPECT GSP!!!!
Cătălin Tolontan • 21 mai 2008, 13:25
Alexandru Raducanu : nu am refuzat nici o comanda, a nimanui, pentru ca apartinea din celalalt grup. aici nu vorbim de ignorare, ci de o comanda primita si apoi refuzata. si nu sint de acord cu tine. dupa parerea mea, modelul bipolar va muri in lume, mergem spre unul nonpolar
dan • 21 mai 2008, 13:25
probabil m-a luuat valul!
scuze|!!
stef • 21 mai 2008, 13:27
Mda, ar fi trebuit macar sa va refuze de la inceput. E nesimtire sa iti calci cuvantul dat, desi nu mai surprinde pe nimeni…
dan • 21 mai 2008, 13:29
nu prea cred eu ca pro tv e peste antena!
din contra!
dan • 21 mai 2008, 13:29
pro tv nu mai e ce-a fost
Radu • 21 mai 2008, 13:30
Catalin, nu inteleg cum poti sa iti schimbi ideile in functie de felul in care te (dez)avatajeaza o situatie. Atunci cand unii se intreaba despre calitatea ziarelor de sport, tu vorbesti despre democratia pietei, cerere si oferta, von Mises si Hayek, etc, cu alte cuvinte, sa ne judece cititorii… Si parea ca nici un trust nu e asa de puternic incat sa isi permita magarii…
Acum, libertatea nu iti mai convine, competitia nu mai miroase bine; sa nu mai functioneze oare piata ta fetisizata???
Sa ne intelegem, este evident ca ce face Pro este comportament de trust, de monopol pe o nisa… Dar cu ce este asta diferit de ce faceti toti? Toti vreti profit iar monopolul este cea mai grozava cale. Sa lasam articolele sentimentale pentru cei care chiar au niste principii etice pe care le urmeaza… Altfel, atat timp cat creati media doar si numai doar cu gandul la profit, sunteti toti o apa si un pamant – sold out cum zici tu… si sa nu mai aducem vorba de „interesele publicului”, ok?
numai bine
bhuttu • 21 mai 2008, 13:32
Tolo, de cand cu licitatia pentru drepturile de transmisie a principalelor competitii fotbalistice in sezoanele viitoare, ai luat-o razna de tot.
Articolul ala a fost bun, chit ca o scoteai pe fata lu’ taticu’, sefu’ tau, drept mare afacerista, desi ea prima data a licitat, dupa aia s-a gandit cu ce.
Acuma vad ca te roade tare de Pro Tv. Ai grija, cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia.
Un angajat neglijent al Pro Tv-ului a acceptat in prima faza o chestie impotriva politicii trustului, eroare care a fost corectata de mai sus. La faza asta, tu sari de cur in sus ca vezi doamne, actionari, anti-trust, monitorizarea presei, dictatura media. De cele mai multe din capetele de acuzare pe care le infatisezi se face in egala masura vinovata si carpeta voastra, stai linistit.
Intr-un singur punct ai dreptate. Mergem catre o lume non-polara. Dar asta inseamna o lume a corporatiilor, nicidecum a indivizilor. Ei va injura pe voi, voi ii injurati pe ei, asa merge treaba. Da’ mai cu perdea, fratilor!
ovidiu • 21 mai 2008, 13:37
E clar ca nu mocanu a interzis spotul ,parerea mea , vorbind despre articol nota 10 .Intotdeauna am fost un fan al domnului Catalin Tolontan. Felicitari
dan • 21 mai 2008, 13:42
domnu’ redactor-sef, sunt curios cati oameni din tara asta sunt interesati de faptul ca gsp nu va avea reclama la protv deseara, in afara de dvs. echipa dvs. in al doilea rand, nu am nici cel mai mic dubiu ca, in anii in care trustul la care sunteti amploaiat are drepturile pentru liga I, nu va pomeni macar din greseala numele ziarului concurent, din care citeaza si acum fara sa specifice, la comentarii. apoi, apropo de brat, unde tirajele vor stoarce lacrimi multe, ar trebui sa recunoasca toate ziarele din romania ca cel mai mare merit pentru cresterile lor vremelnice il au campaniile de concurare a loteriei nationale. de la corneteanu la cine vreti dvs, nu mai da nimeni ziar fara loz, carte, dvd, timbre sau bujii. ziarul poate sa fie si adesea si este muci, fiindca mii de babe sexagenare cumpara libertatea, gsp sau alt ziar pentru loz. nu e o lume cu eroi si balauri, sa fim seriosi, toti avem bubele noastre si cautam profitul.
ButurugaDinOchi • 21 mai 2008, 13:43
Domnule Tolontan…vad ca in ultimul timp ati uitat sa mai scrieti articole sportive ..(nu ca as fi fost un fan al dvs) si ati trecut pe tot felul de plangeri …ba ca v-au „tras-o” aia de la liga …cu Realitatea, ba ca v-o „trage” proHeHe-ul ba ca dupa ce ati castigat licitatia cu liga lu’ mitica … o vroiati pe „sex-simbolul” vostru patru’lesa …ati ajuns sa va victimizati…Dar eu consider ca sunteti penibili domnilor…Deci sunt absolut sigur ca si voi ati fi facut la fel (poate si mai rau…mai ales daca va suna al vostru „felix”). Asa ca lasati-o mai moale… si scrieti un articol bun despre sport nu despre masinatiunile voastre financiare.
Mauricio • 21 mai 2008, 13:44
Si ce treaba are asta cu sportul? … Eu am rate de platit …da nu ma vezi ca imi fac blog si ma plang !!!
Alexandru Raducanu • 21 mai 2008, 13:51
Referitor la comanda acceptata si apoi refuzata, vorbim de diferite nivele de decizie, cu interese diferite. Omul de la vanzari, de la PRO s-a gandit: „bai, e cam de porc sa bagam reclama la GSP, da’ daca pun un pret exorbitant, macar ma aleg cu planul facut si comisionul bifat”. Dar omul de management, care gandeste strategic, nu tactic zice: „fara reclama la GSP, punct, indiferent pe cati bani, ca daca vede Adrian Sarbu spotu’ face sedinta la 3 noaptea cu tot Pro Tv-ul”. Asta e politica lor, si si-o permit. Au avut anul trecut profit de vreo 80 de milioane de dolari sau asa ceva. Cate firme in Romania au avut un astfel de profit? Cred ca le numeri pe degetele de la maini.
Poate in lume, Cataline, se va merge catre extindere pe orizontala, dar in Romania, mai ales in media, consolidarea si legea celui puternic dicteaza. Eu fac pariu ca in maxim 2-3 ani aproape toti independentii or sa fie cumparati sau or sa dea faliment.
agar • 21 mai 2008, 13:52
Catalin,
De ce nu reuseste Antena 1 sa se ridice la standardul ProTV?
De ce, atunci cand ma uit la Special de pe ProTV nu imi creaza senzatia de „caterinca” pe care mi-o creaza Fanatik Show de pe Telesport ?
Mie mi se pare ca PROTV creaza senzatia de „occidentalism” prin grafica, felul in care vorbesc prezentatorii, felul cum sunt realizate genericele si reclamele, etc.
Mi-ar fi placut sa fi avut posibilitatea de a vedea meciuri ale nationalei pe ProTV, ..cu siguranta ar fi fost mult mai bine realizate decat pe TVR.
Imi pare rau pentru trustul vostru dar trebuie sa o spun: oamenii astia ridica standardul de calitate in materie de media si ceilalti nu prea reusesc sa tina pasul.
mas • 21 mai 2008, 14:03
De ce sa arunci atatia bani pe o reclama la tv daca sunteti lideri in vanzari ??
Si apoi ,reclama la GSP e peste tot..in curand si un post tv cu acelasi nume..
Flori • 21 mai 2008, 14:04
lol… cum ar arata un spot Antena 1 pe ProTV sau invers :))
Money makes the world go round..