Ştiinţa de a refuza jocul

România pregăteşte singura tactică posibilă în grupa giganţilor

miercuri, 28 mai 2008, 11:01

România pregăteşte singura tactică posibilă în grupa giganţilor

Grecia a cîştigat titlul european apărîndu-se. România a făcut din World Cup ’94 cel mai bun turneu final cu 8 oameni dedicaţi fazei defensive. Amintiţi-vă! Singurii liberi erau Hagi, Ilie Dumitrescu şi Răducioiu, restul alcătuind trupa de şerbi impecabili a lui Iordănescu. Nu înseamnă că n-aveau talent. Ohoo, şi cît aveau! Belodedici, Popescu şi Petrescu aveau mai multă tehnică decît jumătate din mijlocaşii europeni de azi.

Piţurcă ştie că n-are altă şansă. Iar vulnerabilitatea din poartă, problemele cu Lobonţ mai trebuiau!, te obligă să regîndeşti totul. În grupa aceasta, nimeni nu te va acuza dacă refuzi jocul. Plus că noi avem un stil aparte de a o face. Posesia a fost de decenii arma „tricolorilor”. Nu dăm cu ea în faţă, nu o aruncăm în tribune, ci pasăm şi ne agăţăm de fiecare fază.

Va fi un turneu final de la care nu trebuie să aşteptăm artificii. Să fim oneşti! Toţi ne amintim de Generaţia de Aur, dar puţini mai vrem să ţinem minte cum ne-au asaltat galezii la Cardiff sau cît de dureroasă a fost prima jumătate de oră din meciul de debut, împotriva Columbiei. Pînă am ieşit din careu ni se părea că vom lua 3-0. Apoi, totul s-a schimbat.

Comentarii (105)Adaugă comentariu

chelsea  •  28 mai 2008, 11:11

Hai Romania!

celmaitaredinparcare  •  28 mai 2008, 11:16

era cazul sa se uite putin peste casetele vechi sa vada cum se juca atunci, sper doar ca apararea sa fie la inaltime fiindca vor avea de-a face cu jucatori mari, rapizi si obisnuiti cu vinclu 🙂

Merme  •  28 mai 2008, 11:17

Poate problemele lui Lobont sunt ceva temporar si nu va trebui sa-l avem in poarta pe Popa..
Echipa aia, asa cum se apara ea, a marcat cate 3 goluri Argentinei si Columbiei. Nu reusesc sa-mi amintesc cand a marcat Romania 3 goluri intr-un meci oficial cu o echipa buna. Fie, macar doua…
Trebuie sa fim realisti: am avut un ghinion teribil la tragerea la sorti. Apoi, nici jucatorii nostri nu fac furori in Europa (exceptia Mutu nu se pune) ca cei din ’94.

Dany  •  28 mai 2008, 11:27

Bine Cataline este de altfel singura noastra sansa !!!

danutzB  •  28 mai 2008, 11:28

ce gluma buna…..APARARE ZICETI……imi pare rau am vazut aseara franta ce a facut cu ecuador….ce tactica a avut sudamericanii?..APARAREA>..nu cred ca asta este o tactica buna… eu cred in urmatoarea zicala: CEA MAI BUNA APARARE ESTE ATACUL…..si cu franta daca facem asta sigur ii vom bate, cu itralia da aparare si contraatac (practic armele lor), iar cu Olanda trebuie sa facem ce stim noi mai bine sa facem presingul sus foarte sus si sa ii incurcam jocul, asa cum am facut la Constanta….dar fratilor eu cred ca Piti stie cel mai bine….

knx  •  28 mai 2008, 11:29

atat de blamatt acest sistem defensiv italian
nu cred ca va face piturca asa ceva
io personal as vrea
ramane sa vedem
milan se apara cu catania, asa ca nu e chiar ceva rusinos

mihai  •  28 mai 2008, 11:40

nenea Tolo, nu cred ca se mai joaca de mult cu fundul in poarta.Nu poti sa mai joci asa.parerea mea, e ca e o tactica paguboasa>Nu cred ca Grecii au castigat masatzi in aparare.Pana la urma tot iei gol si atunci ce faci, se schimba toata tactica, iul trimiti pe Goian in atac?Eu zic ca trebuie sa ii presam, ca daca stam sa asteptam o faza de contraatac, cred ca se teremina Europenele.Hai Romania, bulan!!!

amott  •  28 mai 2008, 11:40

Mai Merme, tre sa te contrazic putin. Nici inainte de ’94 nu prea faceau furori jucatorii nostri in Europa. Asta oricum nu conteaza, pentru ca la Euro nu te duci sa faci furori. Astea-s pentru Mondial. Euro e mult prea tacticizat, iar jucatorii sunt mai toti din campionatele europene si se cunosc prea bine intre ei.
Cred ca nu doar echipa noastra va avea perioade de refuz al jocului. Mai toate o sa ne serveasca felul asta, ai sa vezi. Problema tine de modalitatea aleasa. Unii vor incerca sa marcheze si apoi sa arunce mingea la adversar ( Italia), altii vor plimba mingea tot meciul si vor astepta cu rabdare momentul prielnic ( Franta ), altii vor pune o presiune constanta, dar fara sa forteze prea tare (Olanda). Iar noi- ne vom apara de la un capat la altul al meciului, cu celebra „temporizare” intr-o varianta modernizata, mai avansata decat clasicul „fund in poarta”, cautand sa exasperam adversarul. Fiecare va cauta sa fie cat mai economic, si parerea mea e ca vom vedea putine partide spectaculoase, in care o echipa sa domine clar meciul, da capo al fine, sau in care combatantele sa joace deschis, care pe care.
Resursele sunt si asa putine, mai ales ca va lipsi principala resursa-surpriza. Asa ca expresia „economia jocului” va avea un plus de acuratete. Asta cel putin la noi in grupa, unde nici un rezultat nu poate fi considerat surprinzator.
Da sper sa ne calificam noi, jucand cu zgarcenie, si sa vedem mult spectacol in celelalte grupe. Alea cu Elvetia, Austria si tot asa.

Vlad  •  28 mai 2008, 11:47

Da, e mare pacat ca o sa jucam asa la EURO, pentru ca echipa actuala are cu adevarat potential. In meciurile in care am jucat doar cu 1 inchizator… sau fara Mutu si colegii din atac s-au putut exprima fara inhibitii, Romania a facut un joc superb.

Pana la urma cu jocul asta de aparare perfect am ajuns la turneul final…. cu Olanda ne-am aparat 180 de minute, asa ca de ce sa nu jucam defensiv?

mo  •  28 mai 2008, 11:48

Nu stiu daca visati sau vreti sa insuflati speranta poporului roman iubitor al fotbalului. Adevarul e ca dupa calificarea mai mult decat norocoasa nu vede nimeni ca mizeria din campionat se va rasfrange in parcursul celor 3 meciuri ale Romaniei la Euro. Ca o ultima parere, aceasta nationala incropita din interese se va face practic de ras in fata fotbalului adevarat, jucat pe terenuri de calitate (nu ca la Constanta).

UN CETATEAN PREOCUPAT  •  28 mai 2008, 12:01

DE FAPT,TU IL ACUZI PE PITZI,DAR NU AI CURAJ SA O SPUI DIRECT! SPUNE-O:M-AM SATURAT CA ROMANIA SA STEA CU C…L IN POARTA SI SA O PLESNIM PE O CONTRA!
CE STII TU SA O DAI DUPA CIRES,”CA PREGATIM JOCUL IN UNICUL FEL POSIBIL,DAR CA MAI STITI CUM NE ASALTAU GALEZII SI COLUMBIENII…”

Ionutzel  •  28 mai 2008, 12:05

Imi aduc aminte de CM 94, aveam 15 ani cand am jucat contra Columbiei eram pe bara toata echipa, aveau columbienii 2 atacanti Rincon si Asprillia care te ingrozeau prin forta si tenacitate in fata portii, noroc de golul lui Hagi altfel… Nu va mai aduceti aminte de „fabulosul” meci cu Elvetia cand am furat-o cu 4-1 si de „marele secund” Vladoiu care a jucat cateva minute? Sa recunoastem atunci am avut mult daca nu foarte mult noroc, e suficient sa ne gandim si la meciul cu SUA cand a dat gol Petrescu. Putin realism nu strica pentru europeanul asta, ce ziceti?

ovidiu  •  28 mai 2008, 12:09

Belodedici – 2 Cupe ale Campionilor !!!
Popescu – fundasul CAPITAN al Barcelonei !!!
Petrescu – Chelsea !!!

Comparam mere cu pere?!!?? Poate doar Chivu ar putea concura la trioul ala, cu sanse mici oricum.

amott  •  28 mai 2008, 12:09

Pai bine, ce are campionatul cu nationala?
De mizeria din campionat o sa avem timp un an sa ne ocupam. Eu unul chiar ma simt usurat ca a venit pauza asta, sa mai vorbim si despre fotbal, asa cum se joaca el in teren, despre jucatori, antrenori, stil de joc, tactica si alte nimicuri de astea, decat despre brichete, culise, presedinti, valize, depunctari, delicentieri…
Ar trebui sa ne bucuram ca exista macar din cand in cand perioade de astea, in care cei de la Gazeta pot scrie doar despre fotbal, fara teama ca le scade tirajul si ajung in pragul falimentului (fara nici o urma de sarcasm, aveti dreptate).
Revenind la Euro, ramane de vazut daca este ghinionul sau norocul Romaniei ca a nimerit intr-o grupa in care toate nationalele au in primul rand echipe, si apoi jucatori. Daca picam cu Spania, Portugalia, mai avea rost sa vorbim despre spectacol. Asa, suntem obligati sa vorbim doar despre „forta grupului” (la care mi se pare ca exceleaza toate echipele din grupa), despre eficienta si determinare, si despre sanse de calificare.
Si mai cred, impotriva pesimistilor, ca nu vom avea de indurat scoruri de gen 3-0 sau mai rau. Sunt scoruri de care nici o echipa din grupa nu are nevoie. Acuma, e drept ca nici in ’96 n-am furat-o rau in nici un meci, dar am furat-o de fiecare data.
Si mai e ceva: mai de fiecare data, in grupele in care au fost Olanda, Franta sau Italia, calificarea s-a jucat pana in ultimul meci, cu toate echipele avand sanse cel putin teoretice de calificare. Acum, daca o fi bine sau rau, vedem dupa grupe.

pirlo  •  28 mai 2008, 12:11

mr tolo,de ce in 22 de ani sir alex nu a cumparat vreun roman?de ce in 12 ani arsene nu a transferat un romanas?cati romani au fost la lyon in cei 7 ani consecutivi?cati romani au jucat pt real,barca,milan,juve,bayern?oare de ce?

mosh Califar  •  28 mai 2008, 12:13

Cred ca nu se asteapta nimeni sa facem spectacol. Unu la mana: n-avem cu cine. Cu o floare rara (Mutu) nu se face primavara. Doi la mana: sa joci deschis cu Franta sau Italia e sinucidere. Ce ? Finala CM 2006 dintre ele vi s-a parut un meci deschis, pe atac ? Sa fim seriosi si sa ne vedem lungul nasului : echipa de acum e 50% din echipa de aur din 1994.

ovidiu  •  28 mai 2008, 12:15

Bai Pirlo, Popescu a fost CAPITAN al Barcelonei timp de 2-3 sezoane.

Pesimisti fatalisti patetici.

me  •  28 mai 2008, 12:16

Romania cred ca nu e echipa potrivita care sa refuze jocul. De ce? ptr ca avem o generatie care va incerca sa profite poate de ultimul turneu final la care participa si sincer nu-i vad pe Mutu et comp. daca vor conduce Italia, si o vor face, sa tina mingea la arcul de la coltul terenului..ei vor dori sa arate ce stiu, avem mentalitatea ca lumea va rade de noi.SA NU UITAM SUEDIA-DANEMARCA=2-2, ce mai conteaza cum s-a jucat? istoria tine cont doar ca au lasat italia acasa. Sa ne vedem macar odata interesul echipei, interesul tarii si nu individualitatea. Nu ne permitem sa fim individualisti-doar cu Mutu, ei au 11*Mutu.Sau ce fraieri am fost in Danemarca, in loc sa tinem mingea departe, noi am incercat sa dam gol..si am ramas acasa

observator  •  28 mai 2008, 12:29

Dl Tolontan, aici nu e vorba de tactica, e vorba de bunul plac, de nesimtire, de bani negri. steaua care a cistigat 5 puncte pe teren, in ultimul retur, are 5 oameni in lotul pentru euro. hai sa-i deslusim putin: talnar, inaintea meciului dinamo-steaua, i-a spus lui bratu sa joace printe ghioane si radoi, ca „astia sunt lenti”- ca sa vezi cu cine ne ducem noi sa ne aparam in fata campioanei si vicecampioanei mondiale. pe banel nu-l mai suporta proprii suporteri, desi stim cat de fanatici si lipsiti de obiectivitate sunt. de dica si inconsistenta sa in joc, s-a saturat si ciobanul mituitor desi el ar trebui sa fie un fel de ilie dumitrescu al viitorului CE. daca nu se accidenta o.petre, era si el in lot in timp ce: Trica- cel mai bun si constant om al campioanei nu e nici in lotul largit, Lazar-considerat de gsp cel mai bun inchizator din campionat, asemenea, dancuilescu- golghetarul campionatului e ocolit si el, iar deac cel mai promitator debutant e trimis acasa inainte de termen. astea sunt realitatile alcatuirii lotului lui piturca, nu antagonismul ofensiv/defensiv.

viorel  •  28 mai 2008, 12:30

sunt sigur ca nu o sa ne facem de ras. poate nu o sa castigam toate meciurile. poate nu o sa scoatem nici un egal. poate ,,,, poate….

eu zic sa nu judecam de pe acum echipa noastra pe care cica o iubim.

haideti sa nu mai fim atat de negativisti pentru ca avem un super antrenor si super jucatori.
bineinteles ca iei trebuie sa demonstrze asta si la euro.

toti punem amprenta pe echipele adverse ca au super jucatori si super antrenori. da! asa este.
dar acum zic si eu un POATE foarte mare: sunt echipe pline de vedete care nu au forta de grup. POATE ca avem si noi sansa noastra!

HAI ROMANIA!!!!

george  •  28 mai 2008, 12:31

Refuzam jocul si ii prindem pe contraatac?
Cu CINE Tolo? Cu Ghionea si Radoi???? Ca Bratu e prea slab si alearga prea incet…

gin  •  28 mai 2008, 12:33

Obsesia „fundu’ n poarta” arata cit de mult se pricep unii la fotbal.Inclusiv Cristi Chivu, care a lansat-o, si papagalii care o repeta.

adriano  •  28 mai 2008, 12:37

m-am convins inca o data ca piturca e ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)a renuntat la Bratu care poate juca si pe dreapta unde avem nevoie de vitezist si in atac doar pt ca a batut steaua.ASTA E ADEVARUL.dintr-o eventuala ratare totala a CE intrevad un singur lucru bun…DEMISIA

vasim  •  28 mai 2008, 12:39

Cu incredere sau fara hai sa asteptam sa vedem ce o sa facem la tunrneul final.
Toata lumea ar trebui sa fie cu trup si suflet langa echipa nationala.
Toti ne dorim sa jucam bine nu ?
Cine dintre voi doreste ca echipa Romaniei sa piarda toate meciurile ???
Sper ca nimeni cu toate ca in Romania totul este posibil sunt oameni care doar din incapatanare pt ca au zis ca Romania pierde jocurile apoi chiar vor ca Romania sa piarda!!!
Numai ca sa aiba dreptate in discutia cu vecinul prietenul etc ..
E de necrezut pai in orice tara civilizata toata lumea tine cu echipa lui nationala plange rade si se bucura.
Noi de ce nu putem astepta fiecare meci si sa le tinem pumnii ???
Ce o sa facem o sa facem nu sunt de condamnat ca doar nu suntem favoritii turneului.
Eu vreau sa vad ca dau totul pe teren ca alearga si ca arata ce pot ca jucatori.
Daca o sa luam si puncte daca o sa ne calificam o sa vedem asta numai depinde doar de noi depinde si de adversar …
Eu sunt suporterul nationalei voi ???
Hai Romania!!!

test  •  28 mai 2008, 12:41

pt toti cei ce contesta deciziile lui piturca de selectionare. tineti cont de un lucru si anume: omogenitate si experienta in meciurile cu fortele fotbalistice. dinamo in 30 de min lazio le-a scos fotbalul din cap, cfr sunt de poveste cu famagusta…problema cu jucatorii stelei este ca au meciuri cu adversari tari in picioare. danciulescu, bratu, trica sunt buni cu pandurii, vaslui, mioveni…la nivel international sunt ZERO, ori este un turneu final si nu o perioada amicala de reconstructie. dar ca in morometii, poiana lui Iocan, toti suntem specialisti si destepti.

george  •  28 mai 2008, 12:56

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

observator  •  28 mai 2008, 12:57

nu se poate becali si piturca isi bat joc de noi! scrie d-le tolontan ceva, inceaca sa le mai iei apararea. explica-ne ca au voie sa-si bata joc de toti care ingenuncheaza steaua!

florin  •  28 mai 2008, 12:59

am citit doar cateva din comentariile voastre…n-am putut pana la capat, sunt pline de rautati
am sa punctez cateva din subiectele discutiilor voastre:
1. se folosesc atatia jucatori de la steaua pentru ca ei au dus si greul calificarilor (cei care ii contestati inchideti gura ca fara ei iar va uitati la alte echipe cum joaca)
2. danciulescu, un jucator pe care altfel il respect, mai ales pt perioada petrecuta in ghencea, se supune aceleiasi reguli : nu a pus umarul la calificare, nu poate nici profita de munca celorlalti
3. bratu…nu a fost trimis acasa pt ca a marcat contra stelei ci pentru ca un meci bun facut impotriva vicecampioanei nu il impunea intr-o echipa, la un turneu final, la a careui calificare nu si-a adus aportul
4. SI CEL MAI IMPORTANT…PITURCA, cu plusurile si minusurile lui e singurul antrenor ce a calificat Romania dupa generatia de aur…e munca lui si trebuie sa si-o duca pana la capat…EL RASPUNDE, VOI DOAR VA DATI CU PAREREA
PANA ATUNCI…..HAI ROMANIA!!!!!!! iar voi ceilalti ciocul mic

red dog cluj  •  28 mai 2008, 13:17

si tocmai din aceste considerente,nu trebuia pastrat bratu in lot?Se stie ca are cea mai buna viteza si este cel mai in forma atacant (alaturi de Danciulescu).Credeti ca Marica este mai bun pe contraatac decit Bratu?Daca in lot se afla banel,dica si alti ratati,cum de lipseste tocmai Bratu?

bogdan23  •  28 mai 2008, 13:17

Jumatatea aia de ora „dureroasa” din meciul cu Columbia n-a fost, de fapt, decat un sfert de ora. In minutul 16 a dat Raducioiu gol si adversarii s-au cam rupt. Apoi un sfert de ora mai tarziu a venit bijuteria lui Hagi si gata meciul.

sorin-stelist  •  28 mai 2008, 13:23

perfect .

hrisostomake  •  28 mai 2008, 13:23

Stiu ca pot fi acuzat de lipsa de patriotism, dar mi se cam rupe. Adevarul e ca prefer sa jucam cit mai pozitiv si mai onorabil, chiar daca nu iesim din grupa, decit sa jucam meschin si sa intram in sferturi.
M-am bucurat in ’94 cind „Generatia de Aur” (wow!!)a ajuns in sferturi la CM, dar am reevaluat si am vazut ca acuzele care ni se aduceau inca de atunci, ca jucam urit si smechereste (dar nu ca italienii!), erau reale. Toata lumea de bun gust a detestat succesul Greciei de acu 4 ani. Nu performerii astia intra in istoria care conteaza (nu aia a statisticilor). Danemarca, cea din ’92, da!

ora exacta  •  28 mai 2008, 13:25

Ma uit in fiecare ziar, pe fiecare blog, si observ peste tot acelasi lucru: Cand un dinamovist spune cu ce e mai breaz nicOLITA decat Bratu, sau Marica care e REZERVA( Piturca stie???) la Stuttgart, sau chiar si Marius Niculae? VAd un destept care spune ca stelistii au pus umarul si ca Danciulescu nu merita sa joace tocmai pentru ca nicolita si radoi, au pus umarul la calificare…si??? Nimeni, dar chiar nimeni din turma asta de oi infecte nu are curajul sa recunoasca ca barbugiul are ceva cu DINAMO? pai bratu i-a dat ceata lui radoi in stefan cel mare, si piturca nu il considera jucator de nationala…astept consecintele cu inima la gura! abia astept sa venim batuti mar( visatorii sa viseze in continuare!) si sa vad scuza barbugiului.cu ogararu ce are?? ce comision si-a scapat??

hrisostomake  •  28 mai 2008, 13:27

Si inca ceva! Unele din cele mai bune echipe din istoria fotbalului au fost Ungaria ’54 si Olanda ’74 si ’78, cind au ajuns doar in finala CM si nu au cistigat, fiindca le-au invins 2 chipe de roboti (Germania, in ’54 si ’74 dar cu valori incontestabile) sau duse de valul publicului sau arbitrilor (Argentina ’78, dupa bara Rensenbrink parca in min. 90). Deci astea echipe, nu smecheri informatizati. De ce naiba sa-ti amintesti de echipa Norvegiei parca de prin 96,care batea de 2 ori Brazilia in acelasi an (o data cu 4-2)?

andrei  •  28 mai 2008, 13:31

Si daca tot ne pregatim de aparare…banuiesc ca singurele actiuni ale noastre vor fi cele pe contraatac…Logic pana aici…banuiesc…
Ilogic e faptul ca Piturca (un mare antrenor dealtfel),renunta la singurul jucator care ar putea face contraatacuri rapide si eficiente,la Bratu…
Deci nu vrem sa luam gol,dar se pare ca nu verm nici sa dam gol.

alex  •  28 mai 2008, 13:34

Ma scuzati ca va intrerup „cearta„ dar spuneti-mi ce stie Bratu sa faca inafara sa fuga tare?…Spuneti-mi va rog cate ocazii singur cu portarul a avut celebrul Bratu in meciu Danemarca – Romania ? cand am pierdut calificarea…eu chiar nu mai tin minte…multumesc !

florin  •  28 mai 2008, 13:37

pentru „ora exacta” : intrebare mai de idiot decat aia nu puteai pune „si???”
pai mai copile, ce conteaza ca 2 echipe se lupta sa castige campionatul si la sfarsit una din ele isi castiga dreptul de a participa intr-o cupa europeana,…tu trimite echipa de pe locul n’spe ca si aia e din Romania, nu?
tu de ce nu-ti donezi salariul de la serviciu , colegilor tai sau poate faci asta (lucrezi la rebu sau toi-toi si sunteti platiti in produse, asa-i?)
vezi prin farmacii daca nu exista vreun corespondent al memo plus si pentru logica.
nu de alta dar esti varza la capitolul asta

gabidegiulesti  •  28 mai 2008, 13:40

me@: daca Romania va conduce Italia, atunci si Rapidul meu ia C.L.
amott@: corect si echilibrat commentul dv.; in legatura cu calificaream ma abtin….Chiar si cu noroc, va fi cam greu…

alex  •  28 mai 2008, 13:41

florin tata..ce legatura avea raspunsul tau cu intrebarea mea? iar ai baut?offf

unu  •  28 mai 2008, 13:46

Erau 2 pe acelasi post, cu acelasi profil: Niculae si Bratu. A trebuit sa renunte la unul.

Asa va fi, ne vom aparea. Cu Olanda am invins asa, acum ne va mai iesi?

elninocujeta  •  28 mai 2008, 13:49

Salut, domnute catalin tolontan. Am o nemultumire si incercand sa fiu elegant si civilizat iti scriu pe aceasta cale. Nu stiu daca urmaresti ce scriu oamenii pe blog, sau publici blog dupa blog ca asta ti-e meseria.
Nemultumirile mele sunt:
1. Primesc de cateva zile articole de la newsletteru vostru de la gsp pe care nu le doresc. Link-ul din josul paginii nu functioneaza si mi se pare o incalcare grava a netiqetei pe langa niste legi care se aplica sau nu in internet.
2. In al doilea rand am incercat sa scriu gsp.ro si nu tie, insa nu am gasit nici un mail de contact, nimic. Nici pentru catalin tolontan nu am gasit nici un mail. Stiu ca va feriti de spam sau de alte prostii, dar poate stiti ca spamul este o infractiune si se poate plati pentru ea.

Ti-am scris pe un ton civilizat, fara limbaj explicit cum poate esti obisnuit. Astept din partea dumneavoastra un comportament pe masura. Multumesc.

chaplin  •  28 mai 2008, 13:51

nu cred ca trebuie scuzati inainte de a aplica o anumita tactica. e stiut ca noi jucam asa dintotdeauna. atacam doar cand avem nevoie de victorie cu orice pret… si nici atunci nu suntem genul de echipa care arunca toate mingile in careu. daca imi amintesc bine, ultimul meciin care toate mingile s’au plimbat doar in careul adversarei a fost cel cu Slovenia (1-1), atunci cand am ratat calificarea. in rest, cu Andorra, Luxemburg, Liechtenstein, etc. noi nu atacam in valuri, noi jucam la posesie, la contraatac si de multe ori, la ciupeala. n’ai de ce sa’i scuzi; au tot dreptul sa joace cum vor. doar sa nu ni se faca rusine, atat!!!

cosmin  •  28 mai 2008, 14:08

o sa iesim din grupe cu 6 puncte.o sa fim surpriza competitiei.HAI ROMANIA

cosmin  •  28 mai 2008, 14:15

BRATU NU ARE FATA DE EUROPENE.AVEM IN LOT ATACANTI MULT MAI BUNI.

b@v@rezu  •  28 mai 2008, 14:21

esti un ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)….
macar sa ajungem ca rangers in finala…
sa nu jucam nimic in atac dar sa castigam punctele…
nu cred ca se va supara nimeni…
a poate doar marii ziaristi si cunoscatorii de fotbal care vor ca romania sa atace…. 🙂
ca doar avem numai supervedete…

Profesorul  •  28 mai 2008, 14:23

E de asteptat să jucăm defensiv cu Franta pt ca un egal ar fi lucru mare. Dar daca ne bat? Ce facem cu Italia si Olanda, când vom fi obligati sa atacăm?

cosmin  •  28 mai 2008, 14:24

avem echipa echilibrata.jucam semifinala.HAI ROMANIA

bagamare  •  28 mai 2008, 14:25

eu zic ca ar trebui sa adapteze tactica in functie de fiecare meci.

shampang  •  28 mai 2008, 14:30

tot ce vreau : echipa nationala sa joace fotbal , nu unul supertactic.

OTI  •  28 mai 2008, 14:33

Corect,dar apropos de „vedeta bunului simt”,Chivu,iti mai aduci aminte declaratia aceea a lui „generatia ’94 se baga cu fundul in poarta,asa au avut ei rezultate,noi iesim la joc” 🙂 As vrea sa-l aud acum vorbind,inaintea unor meciuri impotriva echipelor cu adevarat mari.

Comentează