De ce Nicoliţă

Petre este „copilul lui Piţurcă”, dar Nicoliţă e favorit contra Franţei

marți, 3 iunie 2008, 10:08

Petre este „copilul lui Piţurcă”, dar Nicoliţă e favorit contra Franţei

Vestiarul e o democraţie dură. Intri în el şi eşti egal cu ceilalţi. Tupeist sau timid, alb sau negru, educat sau doar instinctual, te supui realizărilor din jocul tău şi judecăţii coechipierilor.

De aceea, 17 din 23 fotbalişti din lotul adversarilor noştri de luni nu sînt născuţi în Franţa sau nu au origini franceze, fără ca asta să fie urmat de un semn de exclamare. Pur şi simplu, fotbalul are propriul cod.

Bănel Nicoliţă este contestat de către publicul stelist. Şi e în cel mai delicat moment al carierei. Dar spectatorii se opresc la uşa vestiarului. Acolo intră voinţa antrenorilor şi a lotului. De cînd a început fotbalul la 7 ani la Unirea Făurei, Nicoliţă a fost alesul vestiarului. Deşi consuma mai puţine calorii decît un model anorexic, el s-a impus prin muncă de trăpaş. Veţi zice că mai contează şi talentul şi puritatea execuţiilor. Mda, la 10% dintre jucători.

Restul, care alcătuiesc grosul gloriei fotbalistice şi grosul celor care practică orice profesie, muncesc şi sînt solidari cu ţinta comună.

Florentin Petre e şi el o definiţie a efortului. Însă Bănel pare mai puternic acum, chiar şi în cea mai fragilă clipă. De aceea, Piţurcă îl preferă pe el. Dacă nu se întîmplă nimic neaşteptat, băiatul din Făurei va fi aruncat în cea mai grea luptă a vieţii lui. Oricum, nu s-a plimbat prin ea.

Comentarii (125)Adaugă comentariu

koll  •  3 iunie 2008, 22:42

UN fel de „MERGE SI ASA”!Nu??Rusine!

David  •  4 iunie 2008, 0:02

am citit de 3-4 ori si n-am inteles nimic, sorry…

alex  •  4 iunie 2008, 0:11

nu se poate asa ceva, mai intai trebuie sa-l inveti pe banel sa dea cu piciorul in minge, din 10 centrari (si asta de pe banda dreapta unde e la potential maxim 🙂 el iti da cel mult 2 in careu restul ori in singurul jucator din fata lui ori prin spatele portii…sa nu mai povestim…nu o sa uit toata viata : Steaua-Poli TIm. scor 1-1 minutul 93, banel lovitura libera de la 30 de metrii…si …si …surpriza MUUUUUUUUUUUUUUlt peste poarta…aceiasi faza se repeta si in minutul 90 cu dinamo…si totusi banel „rezista” :))
ma rog la D-zeu sa ai dreptate draga tolo si sa intre baiatul asta in meciul cu franta sa dea si vreun gol(nu in prpria poarta) si sa-l transfere dreaq numancia ca daca il vad iar titular la steaua nu mai merg la stadion…
In alta ordine de idei…ROMANIA!!! Bafta aveti nevoie!!!

fc barcelona  •  4 iunie 2008, 2:00

Ne intindem si noi cat ne e plapuma si folosim toti salahorii ca sa scoatem punctul mult visat cu Franta. Nu Piturca ci Machiavelli este antrenor la nationala Romaniei…

gabidegiulesti  •  4 iunie 2008, 7:54

Spre finalul carierei l-am contestat pe Lucescu ( nu mai juca nimic la nationala!); mai apoi i-am contestat pe L. Satmareanu si mai ales Anghelini sau Lucuta; a urmat Piti sau Gabor. Sa recunoastem macar ca astia erau fotbalisti; Nicolita NU A FOST si NU VA FI NICIODATA fotbalist. Spuneti-i atlet (cu ingaduinta) sau cum doriti; nici intr-un caz fotbalist. O fi victima sau falsa victima, dar nu suntem vinovati cu nimic noi suporterii pentru a-l suporta la nationala.
P.S. Prezenta lui in nationala, ba chiar posibilitatea de a intra titular, vorbeste despre saracia resurselor umane din RO.

valerico  •  4 iunie 2008, 8:33

D-le Tolontan,
N-am stiut unde sa introduc textul urmator:
„Este adevarat ca pina simbata inclusiv, numerele 2 si 17 nu vor fi extrase ?”. Asta-i ‘revolta’ mea si n-am gasit alt loc s-o transmit. Cit despre rindurile de mai sus, sunt de acord ca fobalul are propriul sau cod…Dar, ca orice cod, are si o ‘cheie’. Piti are cheia?…

FuckYouTovarasi.blogspot.com  •  4 iunie 2008, 9:12

Intr-o firma, cine nu se pricepe – conduce. In fotbal … huiduie.

sorin  •  4 iunie 2008, 9:16

Cred ca cei 2 jucatori de pe partea dreapta a mijlocului nostru nu au valori foarte diferite. Nimeni nu poate spune cu certitudine ca Petre e mai bun decat Nicolita sau viceversa. Asa ca probabil alegerea lui Piturca (in caz ca sursele voastre vor avea dreptate) tine in primul rand de forma de moment a jucatorului. Oricum,oricare dintre cei 2 vor fi titulari nu ne ramane decat sa speram ca a fost alegerea cea mai buna.
HAI, ROMANIA!

un yo  •  4 iunie 2008, 9:17

nu inteleg cum puteti lauda un asemenea antrenor! un om fara prea mult potential bazat pe aceiasi jucatori! chiordel lingurita nu a fost niciodata fotbalist! acum aud de la reporterii gsp ca va fi introdus pt a bara tavalugul francez!!! rad cu lacrimi pt ca imi aduc aminte cum a incercat si a reusit cu noi(dinamo)! parca atunci era fundas nu? mari calitati si tacklinguri perfecte!

CL  •  4 iunie 2008, 9:21

Chestia cu „talentul” functioneaza si la ziaristi, sa stii. Si tot la 10% dintre ei. Adica la Adrian Georgescu, in cazul vostru.
In rest sunteti praf, cu tine, Vochin si Buze in frunte.

pt FuckYouTovarasi.blogspot.com  •  4 iunie 2008, 9:21

„Intr-o firma cine nu se pricepe conduce”- ai dreptate. In fotbal e la fel … piturca nu se pricepe!!!!

bagamare  •  4 iunie 2008, 9:24

sa faca cum vrea nea piturca, dar sa scoatem un rezultat bun.

unu  •  4 iunie 2008, 9:26

Eu stiu de ce il baga Piturca. Nicolitza e mai negru asa la fata si poate de-al de Abidal il confunda cu vreun coechipier si-i pune pasa. De asta il baga. E tactica curata :)Dar trebuie avut grija ca Banel trage imparabil si in propria poarta.

corneliu popa  •  4 iunie 2008, 9:34

Intr-o echipa, repet ECHIPA, exista talentai si jucatori de travaliu. Ideal ar fi ca pe toate posturile sa fie jucatori polivalenti. Sa dribleze, sa centreze, sa faca faza de aparare, sa joace cu ambele piciore, sa aiba un joc de cap ucigator, sa sa fie inalt de 2 m si sa laerge in 9,68 suta de metri!! Fotbalul este un joc de echipa si pe langa talentati si fitosi, ai nevoie si de un-doi travailleurs! Oricum Piturca va fi contestat pentru ca suntem un popor de carcotasi!! Contestam totul, dar nu punem nimic in loc! Sa daramam totul, legende, valori,istorie si oportunistii din noi sa se bucure! De la Burebista pana la Tariceanu pe toti i-am contestat, restul de europeni adevarati isi cultiva valorile si-si apreciaza inaintasii si contemporanii, chiar daca sunt mai destepti decat ei. Noi vom ramane adeptii pizmasiei si a proverbului cu capra vecinului…

agentulx  •  4 iunie 2008, 9:36

ce conteaza cu cine joaca in echipa? ce conteaza pe cine are in lot? important e sa ne calificam. restul sunt detalii…

Maximus  •  4 iunie 2008, 9:39

Cine spune ca Piti nu e selectioner bun sa se spanzure cat mai repede. A calificat nationala mica la camp europ promovand jucatori, a calificat nationala mare fara infrangere la camp europ acum 8 ani si acum a calificat-o iarasi. Cheia meciurilor la europene e chiar Piti. Nu Mutu, nu Chivu, nu Dica, nu Banel… ci Piti.

sursa Liviu  •  4 iunie 2008, 9:40

Lucrurile sunt clare. Si nu se ajungea la asta daca la Steaua nu era mentalitatea „primul 11″… Efectiv erau meciuri in care nu trebuia bagat din considerente tactice (in special acasa), sau daca-l bagi chiar nu-l pui sa execute lovituri libere prin minutul 90 la scor defavorabil… E si el obosit atunci la cat fuge…

mishu82  •  4 iunie 2008, 9:42

tolontane nu t dezminti.ti-a dat cumva gigi procent din transfer?esti un nesimtit!

Jan  •  4 iunie 2008, 9:44

Bai, baieti… Satana nu greseste. Nu aici. Adica n-o sa luam campionatul si nici n-o sa ajungem in finala (astea-s vise) dar nici nu ne impiedicam la primul meci, impotriva unei Frante incalcite si obosite.

corneliu popa  •  4 iunie 2008, 9:47

Sa vinaaaaaaaaaaaaaaaaa Andone!! De la echipa DNA-ului!! Asta este bun pentru voi si presa! Ce bucurie era in mass-media ca Piturca sa fi ratat calificarile! Parca trei a avut, nu? Ce pline erau ziarele cu materiale pline de venin si noroi! Sa va fie clar! Cum, necum, Piturca, omul care joaca Yams, cu fotbalisti din Romania (altii decat Hagi si Popescu), a calificat echipa la Euro!! Fara Corpodean, Lajos,Naghy, Haregan sau Bogaciu!! Fara Boc-Boc, DNA, Federatie sau Liga! Cu Banel, cu Petre, cu Ov Petre, cu Munteanu, cu Mutu si Chivu, cu Tamas si Goian, cu Rat si Contra etc. El are un sistem si-ai pune jucatorii sa-l joace in functie de calitatile si talentul lor si NU DUPA CUM JOACA ADVERSARUL! Hai sa „punem de un drob de sare!”

iony  •  4 iunie 2008, 9:50

Vreau si eu sa stiu unde il vedeti pe banel in primul 11?(pe ce post si in locul cui?)

ba(la)nel  •  4 iunie 2008, 9:55

banel merita un vot de incredere din partea lui piti si sunt convins ca nu va dezamagi

adyta  •  4 iunie 2008, 10:00

aici sunt de acord cu Piti. franta nu e o echipa sa o calaresti.cu florentin petre nu poti nici sa te aperi. macar cu balanel incerci sa te aperi. in rest tine de simpatiile unuia sau altuia(fiecare e liber sa comenteze)

BrigateRossonere  •  4 iunie 2008, 10:01

Ba da, conteaza talentul si finetea executiilor, ca jucam la EURO, nu la campionatul de fotbal pe plaja din Madagascar. Nu jucam cu Samoa sau cu Tanzania, ci cu Franta, Olanda si Italia. Iar daca il vei compara pe Banel cu oricare mijlocas al rivalelor noastre, nu vei gasi nici macar un capitol la care Banel sa fie superior. Se compara Banel cu Pirlo, Aquilani, De Rossi, Camoranesi, sau Gattuso? Alearga Banel mai mult decat vreunul dintre ei? Hai sa fim seriosi. Banel o sa fie surpriza de la EURO prin faptul ca nici o alta echipa nu are un jucator atat de slab. Franta poate sa alcatuiasca 3 linii de mijloc daca vrea. Cu cine sa rivalizeze Banel? Cu Nasri, Ribery, Malouda, Flamini, Toulalan sau Makelele? Nu are absolut nimic in comun cu ei. Ma doare undeva ca Banel e stelist, sau ca a jucat nu stiu unde, sau ca unii nu il suporta. Motivul pentru care nu ar trebui sa joace nu e nicidecum faptul ca are psihicul la pamant, ci pur si simplu ca nu are treaba cu fotbalul.Atat.

Matei  •  4 iunie 2008, 10:02

continuam, din pacate, sa avem o echipa pe criterii comerciale, cu Marica si Cristea in locul lui Danciulescu, Bratu sau Trica. Nu-i vom putea niciodata bate pe italieni, care folosesc, intotdeauna, jucatorii cei mai buni si cei mai experimentati. E suficient sa comparam mediile de virsta ale echipelor ca sa se vada sistemul nostru murdar de selectie, bazat pe metoda Becali (Ioan & Victor). Inca o data, rusine!

sola  •  4 iunie 2008, 10:04

alta solutie nu avem,merg pe mana lui banel chiar daca nu este in cea mai buna forma.

amott_CONCURS MASLUIT  •  4 iunie 2008, 10:06

@valerico:
Nu doar numerele 2 si 17 nu vor fi extrase pana sambata; nici 28 si 32 nu or sa apara.

Nici eu nu stiam unde sa postez observatia asta, asa ca imi cer scuze, Tolo, dar e cat se poate de adevarat: CONCURSUL VOSTRU E MASLUIT. Cam ca si tragerea la sorti a biletelor de Nasu’.

Iar pana vineri o sa va tot spun ce numere nu vor fi extrase. Suntem un grup de amici care, a treia oara la rand, a cumparat cam vreo 70 de tichete de alea de-ale voastre, asa ca baze statistice sunt.
Si e clar ca lumina zilei ca e BLAT.

Mirciu  •  4 iunie 2008, 10:08

Deci, sa ne fie clar, Banel nu e contestat doar de stelisti. Cand e la nationala e contestat de aproape toti suporterii. De ce?
Pai, haideti sa luam statistica de dupa un meci jucat de Banel, sa facem o comparatie intre:
A)baloane pierdute,faulturi comise,centrari gresite,deposedari
B)baloane castigate,centrari reusite etc.
O sa ramaneti suprinsi sa vedeti ca se incadreaza la varianta A). Pentru ca Banel, in afara de faptul ca alearga, nu face nimic altceva. Si mai e o chestie, singurul meci bun facut de Banel, a fost meciul din cupa UEFA, cu Betis la Sevilla, cand a marcat doua goluri,si a mai facut si alte faze periculoase.
Nu-i cam putin pentru un jucator de nationala?
Parerea mea, este ca, da.

gicu  •  4 iunie 2008, 10:10

sa nu creada Banel ca joaca cu Dinamo si sa il ia pe Lobont la tinta….:)))sper ca piturca sa ii strige de pe banca mereu in ce directie ataca si sa il tina departe de carul nostru la cornere,,,in rest am incredere in el.

stelistul  •  4 iunie 2008, 10:11

N-or fi prosti aia de la echipele din strainatate care il urmaresc pe banel N-0 fi el mutu dar are valoare Autogoluri si-au dat si altii mai galonati ca el si au pierdut trofee mari.Dar noua ne place sa contestam tot timpul si sa spunem ca este altul mai bun.

pitzi  •  4 iunie 2008, 10:14

Lobont

St. Radu Tamas Goian R. Rat

Contra Codrea Chivu

Marica Mutu

M. Niculae

Nu este nevoie de Dica sau Nicolita in primul 11, de fapt nu au ce cauta acolo…singurii stelisti titulari la nationala sunt Goian si Ov. Petre…

Augustin  •  4 iunie 2008, 10:21

eu unul nu i-as baga pe nici unul dintre cei doi…
Hai Romaniaaa!!!

Jan  •  4 iunie 2008, 10:23

Mai lasati-o, ma, cu lipsa de talent a lui Banel. Cand a dat golurile cu Sevilla sau golul ala formidabil din foarfeca laterala, cu stangul, in meciul cu Craiova, toata lumea il vedea la acelasi nivel cu Mutu. Ce repede uitam !

ia-ti masina!  •  4 iunie 2008, 10:25

cat il mai cocolositi pe Nicolita asta!!! Nu vedeti ca nu poate si nu stie???? Ce tot ii dati cu pasa proasta? Nu are talent…sunt o gramada de romanii care alearga si muncesc mai mult ca el dar asta nu inseamna ca trebuie transfoprmati in eroi nationali dar pentru ca „sunt in pasa proasta” ! Acuma avem nevoie de jucatori BUNI nu de uni care vor sa fie jucatori dar nu pot!

RazZ  •  4 iunie 2008, 10:27

Stai sa vezi ce gol da nebunu’ asta…:)) sa vedem si in care poarta….:|

ion  •  4 iunie 2008, 10:28

….Luati aminte!!!! Reguli de comportare pentru neveste / prietene in timpul CE 2008 Regulament casnic valabil pe perioada 07 – 29 Iunie 2008 # 1 In timpul Campionatului European, barbatul are puteri discretionare si exclusive asupra receptorului TV si al telecomenzii.aferente. #2 Sotia / prietena se ocupa in acest timp in tacere de treburile gospodariei.#3 Ina intea fiecarui meci I se va asigura sotului o lada de bere RECE cat mai aproape de fotoliu. In lipsa berei, aceasta poate fi inlocuita cu Johnny Walker, Jack Daniels, Bacardi sau Curvoisier insotite de Cola rece sau cuburi de ghiata.#4 In timpul jocului va fi interzisa catgoric prezenta feminina in camera de vizionare.. #5La pauza, se suspenda interdictia de intrare pentru femei. In acest timp ele vor debarasa incaperea de eventualele sticle sau alte recipiente goale pe care le vor inlocui cu altele pline si reci. La nevoie vor improspata si eventualele gustari ( covrigei sarati, chips- uri s.a.m.d. In acest timp se va evita galagia produsa de pungi, farfurii, etc. # 6 Cel tarziu cu 30 de minute inaintea inceperii jocului, se va oferi sotului o masa pregatita cu dragoste. Pentru a nu deranja pregatirea psihica a sotului dinaintea meciului, se interzice orice manifestare verbala a sotiei. #7 In timpul CE se va renunta total la orice activitate menita sa perpetueze specia. Deasemenea se interzice purtarea oricarui articol de imbracaminte care ar putea trezi sotului pofte
#8 In cazul in care BARBATUL in marea sa marinimie va permite sotiei sa-si arunce cateva minute privirea la meci, aceasta va renunta total la expresii care exprima abisul intelectual fotbalistic al acesteia de genul: E frumusel Mutu asta sau ce inseamna ” ofsaid „. Dragi femei, daca veti respecta aceste regului de comportament, sotul va va multumi si va incerca: – sa nu verse berea sau sa rastoarne scrumiera – sa nu faca firimituri pe o raza de 3 metrii in jurul jiltului si – la consumarea celor de la cap.6, sa nu reaminteasca de calitatile culinare ale mamei sale. BAFTA !!!

sorin-stelist  •  4 iunie 2008, 10:40

exceptional

FLR  •  4 iunie 2008, 10:42

http://en.euro2008.uefa.com/photos/T=113/gallery.html ia verifica chestia asta tolo 🙂

kassy_ok  •  4 iunie 2008, 10:43

Clar BANEL decat fl petre si GIONEA decat tamas ,e mai sudat tandemul GOIAN-GHIONEA !!!!!

T-MaC  •  4 iunie 2008, 10:46

bah pitzi du-te frate la adunat de porumb ca nu ai treaba cu fotbalul… marica nu o sa joace niciodata in spatele unui alt varf cum face mutu dica sau danciulescu… asa ca lasa-ne

dilica`  •  4 iunie 2008, 10:48

eu tot pe petre l-as prefera…e cu mult peste banel.mult.mult.mult.

alex  •  4 iunie 2008, 10:50

Catalin te stiam un tip direct , probabil ca ia gresit titlul ..formula corecta era : ” Ce cauta Banel Nicolita la nationala ? ” . sunt stelist nu am nimic cu el , dar nu are ce cauta la echipa nationala … chiar si la Steaua .. Ma uit atent la el la fiecare meci , primeste mingea nu are o idee de joc .Ah , pardon alearga mult .. si calu alearga …intrebarea e de ce nu e ogararu la lot ? daca jucatorii astia nu o sa se daruiasca 110% la CE o sa ne facem de ras …

Besofone  •  4 iunie 2008, 10:52

Personal, nu prea agreez prezenta lui Fl.Petre la nationala. Nu zic, e serios si munceste mult, dar nu prea avem nevoie de pitici. Oricum, Piturca stie mai bine. Cat despre Banel, da, e un om de efort, munceste mult si, cateodata, cu folos. Eu cred ca o sa joace bine.Tocmai faptul a a fost luat la Euro cand la Steaua scartaia serios o sa-l ambitioneze.

alex  •  4 iunie 2008, 10:54

Si inca ceva …Tiberiu Ghioane ( DINAMO KIEV ) joaca meci de meci si marcheaza destul de des pentru postul sau . Nu e bun ? Contra juca din 2 in 2 etape la Getafe si a fost chemat ..Trica a fost unul dintre cei mai buni fotbalisti in liga 1 si nu a fost chemat … ne lasam „fotbalistii” acasa … sa vedeti ce o sa faca Nicolita cu Petre – jucatorii astia de banda o sa dea 100 de centrari …

dan1672  •  4 iunie 2008, 11:02

indiferent ca joaca banel sau petre, daca contra nu va fi in forma nu_i vad bine. Drept este ca, cuplul contra_petre este mult mai sudat decat contra_banel.Apoi depinde de ce isi va dori piturca de la acest meci: daca ne vom apara, merge pe banel, daca vom incerca sa surprindem iesirile din aparare ale lui malouda si abidal categoric petre este mult mai util, pentru ca este mult mai lucid in atac. banuiesc ca la asta se gandeste si piturca in momentul asta. cat despre pariul domnului Terzian cu Radoi, l_a pierdut inca inainte de inceperea CE, piturca stie de ce…si noi.

demmo  •  4 iunie 2008, 11:05

mie, personal, nu-mi da impresia nici banel si nici petre ca – in momentul de fata – ar putea fi titulari cu franta, cel putin.
oricum, echipele din grupa noastra joaca toate rapid-combinativ si speculativ.
Poate doar prin stilul nostru romanesc, nici hais-nici cea, sa-i derutam p-astia! dar, e foarte greu…
revenind, nu vad ce solutie ar fi fost pentru banda dreapta, poate ghioane, dar era prea incet.
daca mergem sa ne aparam, tre’ unu care sa fuga mult (si pentru contra), iar la capitolul asta dintre cei doi „bezmetici”, desi tin cu dinamo, il prefer pe nicolita – dar cu fata la poarta lui coupet :)))
cu respect

un dinamovist  •  4 iunie 2008, 11:10

Banel este mult mai puternic decat Petre , mult mai rapid si mai rezistent. Petre este de admirat pentru devotament si vointa dar cu francezii este mai bine cu Banel.Bafta Romania!

catalin  •  4 iunie 2008, 11:10

Cu parere de rau am constatat ca redactorii gazetei nu au militat pt. gasirea unei solutii pe partea dreapta.Dupa parerea mea, si nu numai, aripa dreapta este veriga slaba din lotul nostru.Avem 2 variante: Petre si Banel.Slabi amandoi.O statistica a centrarilor reausite de catre cei doi in 2008 era posibil de realizat.Din ce am vazut … nu prea au treaba cu domeniul asta si daca mai adaugam si unele lufturi sau suturile la propria poarta (ca sa fiu rau) ne dam seama ca nu prea au ce cauta cei doi.Ma intriga faptul ca presa nu a cerut mai raspicat gasirea de solutii.
Szekely ?
Tibi Ghioane ?
Streit (Schalke) ?
Acestia puteau macar sa fie incercati incepand cu meciul din Israel dar, noi mergem tot cu piticii atomici.E clar ca nu o sa contam in atac pe flancul drept deci, o sa avem un atac si mai slabit.Sper macar sa fie Banel tractor si sa blocheze … doar atat, poate cu folos…

Optimvs  •  4 iunie 2008, 11:15

Explicatia titularizarii lui Banel la Nationala e mult mai simpla si mai romaneasca: acest Euro e cam ultimul tren pentru un transfer al lui Nicolita in strainatate. Adica ultima sansa ca fratii si varul berbecali sa mai ia un ban pe el.
Banel Nicolita e un jucator munctior, cu o capacitate de efort iesita din comun. Suficient pentru a fi piesa de baza pe la Gloria Buzau. La Nationala trebuie inteligenta in joc, tehnica, inspiratie, sclipiri, si alte chestii de-astea pe care nu le-a vazut nimeni la Nicolita.

Hink  •  4 iunie 2008, 11:22

Nicolita si Petre nu sunt de echipe nationmale si de campionat european.
Nicolita nu are nici o idee de joc cand vine mingea la el, doar o da inainte si alearga dupa ea…mi-a placut de el chiar dupa ce venise la Steaua dar de doi ani e foarte sters.
Petre este un jucator cu care parca dai incredere adversarului sa se te atace…

Comentează