Olanda dă X %, România trebuie să dea 110%

Indiferent cum joacă batavii, noi n-avem decît şansa de a fi fiare

duminică, 15 iunie 2008, 6:51

Indiferent cum joacă batavii, noi n-avem decît şansa de a fi fiare

Cel mai inhibat fotbalist este cel care trebuie să cîştige un blat şi ştie că e blat. Istoria deloc selectivă a fotbalului nostru cunoaşte cazuri în care pur şi simplu echipa desemnată de FRF, de adversari şi de arbitri să învingă n-a fost în stare să o facă tocmai pentru că jucătorii au fost prea siguri de ei.

Tocmai de aceea, ca regulă, fotbaliştii echipei aprioric cîştigătoare nu sînt niciodată anunţaţi. Dimpotrivă. Antrenorul intră în vestiar. E îngîndurat. Preşedintele e negru. Îi avertizează pe băieţi că e de rău. Că trebuie să fie atenţi pentru că au în faţă o trupă dură. Şi, cine ştie, chiar un arbitraj defavorabil. Deseori, motivarea continuă şi la pauză, cu muştruluiala adresată celor care au greşit.

La Campionatul European nu există blaturi. Eventual, meciuri cîştigate dinainte. Dar dacă pleci cu această idee, şansele de a o da în bară sînt mari.

Pe scurt. Olanda nu poate da nimic României. În cel mai bun caz, nu-şi va da totul sieşi. Dar „tricolorii” trebuie să-şi ia ei ce e de luat. Urmează cel mai greu meci de la acest turneu. Pentru că pînă şi cei mai optimişti sau mai naivi dintre noi, cei care credem că olandezii nu vor juca 100%, sîntem convinşi de ceva: că România are nevoie de 110%. Altfel, nu ne calificăm!
 

Comentarii (85)Adaugă comentariu

bog  •  15 iunie 2008, 19:03

poate mai odihneste olanda din titulari ;))

romy  •  15 iunie 2008, 19:06

si cand te gandesti ca la inceputul turneului vedeam meciul asta ca pe cea mai posibila victorie.. acum e invers!

romy  •  15 iunie 2008, 19:07

..si cand te gandesti ca la inceputul turneului vedeam meciul asta ca pe cea mai posibila victorie.. acum e invers!

RADIO BORCEA AMERICII  •  15 iunie 2008, 19:13

OLANDA NU ISI VA DA TOTUL SIESI,DAR NOUA NU NE VA DA NIMIC,TREBUIE SA DAM 110%…DE FAPT,ESTI PREA AMBIGUU! VA FI SAU NU BLAT? EU CRED CA NU,DAR TU NU AI CURAJ SA TE PRONUNTI CLAR! ESTI K HUREZEANU,NICI CA HAR,NICI CA MAR! IAR LA FINAL VEI SPUNE,INDIFERENT DE REZULTAT:”V-AM SPUS EU CA ASA VA FI!” E UN EDIT. CARE SA TE SCOATA,IN AMBELE VARIANTE!!

un cititor  •  15 iunie 2008, 19:22

Sa fim seriosi Olanda are onoare si nu ne va da meciul….Va aduceti aminte de calificarea frumoasa a Romaniei in sferturi de la Euro 2000 am invins Anglia cu 3-2 dar am fost ajutati de Portugalia care desi calificata a zdrobit Germania cu 3-0!!! Mai mult aceeasi Portugalia a invins Anglia cu 2-0 si dar s-a chinuit foarte mult cu noi si ne-au invins in prelungiri cu 1-0. Ce vreau sa spun eu cred ca Olanda va da totul pe teren si asa este normal asa este corect asa este moral…Nu as vrea sa avem o nationala calificata in urma unui blat mai bine ne intoarcem acasa cu fruntea sus decat sa mergem in sferturi in urma unui blat. Cred totusi ca noi vom fi mai determinati decat Olanda si vom face cel putin egal….as zice ca 65% invingem Olanda …oricum ma indoiesc ca Italia va invinge Franta as merge pe un meci egal acolo dar nu se stie…oricum haideti baieti aratati ca aveti valoare.

Ciprian  •  15 iunie 2008, 19:27

Mda! Tu spui ca e mai greu sa bati o echipa cand stii ca aceasta nu e motivata. Chiar asa sa fie? Ba ce ti-e si cu teoria asta. Pana acum voiam sa bata Olanda pe Franta ca e bine pentru noi. Acum zici ca cel mai greu sa castigi un meci e atunci cand adversaru n-are pentru ce lupta.
Asta seamana cu expresia aia pe care o folosesc comentatorii cu 2 la 0 care e cel mai periculos scor. E valabil doar pentru prosti.

ovidiu  •  15 iunie 2008, 19:31

Articol super !
aici, in articolul de fatza, nu era vorba de a spune DOAR daca o sa fie sau nu blat. E mai mult decit atit. 1 Blatul e o ocazie. Trebuie finalizata, concretizata. Blatul „nu se baga in sin”. 2 Apoi ce e aia blat ? Cind te faulteaza de 19 ori in care sau cind o lasa mai moale? Ce insemna „mai moale”? Blatul asta e un meci la fel de complex co oricare altul. E ca si cum ai juca co Turcia in loc de olanda. So…

fucherul  •  15 iunie 2008, 19:31

Sper ca Piti sa nu faca greseala de a ataca Olanda, pentru ca vom risca sa avem soarta Italiei si a Frantei.

costacurta  •  15 iunie 2008, 19:34

SPER SA BATEM,K SA FIE BINE,PT TOTI ROMANII.

dan  •  15 iunie 2008, 19:40

Ceea ce nu inteleg este inconstienta presei care in ultimele zile inoculeaza practic ideea unui „blat”. Urmarile acestei campanii insotite de declaratii (Wenger, Van Nistelroy,etc.) si supozitii ar putea fi catastrofale pentru jocul echipei nationale, mai precis capacitatea de mobilizare/concentrare in meciul cu Olanda. Este posibil ca olandezii sa o lase mai usor, dar ma tem ca ai nostri ar putea fi atat de otraviti de campania asta iresponsabila incat sa o patim. Si in acest moment, in ciuda lipsurilor de comportament pe care le are uneori, i-as da dreptate pe deplin lui Piturca.

shtephan  •  15 iunie 2008, 19:58

Romania sunt sigur ca va da totu pe teren pentru a castiga..olanda deja calificata de pe primu loc nu va juca la capacitate maxima..am avea o sansa in plus..da sa folositzi termenu de blat pana si la un campionat european mi se pare cea mai mare prostie.blat in nici un caz nu va fi pt ca ei nu au aceasta mentalitate specific romaneasca!decat calificatzi in urma unui meciu aranjat mai bine ne intoarcem acasa cu fruntea sus si mandrii ca am facut fatza cu brio acestei grupe infernale!HAI ROMANIA

EU  •  15 iunie 2008, 20:07

Avand in vedere ca partida este Olanda-Romania, eu fac un joc de cuvinte, Tolo, apropo de titlul editorialului tau: Olanda da X, Romania trebuie sa faca 2 😉

felix  •  15 iunie 2008, 20:15

Olanda e Olanda! E o tara in care nu se da/ia spaga, nu se fac blaturi, si are o echipa cu o revansa de luat Romaniei. Apoi, nu cred ca le va fi frica de Franta si Italia, dupa ce au maturat cu ele pe jos. Mai curand se vor teme de noi in semifinale.

Kelemen  •  15 iunie 2008, 20:17

Prieteni sa ne amintim ca in CE din2000 in grupa Romaniei tot asa sa intimplat in ultima etapa:
Era o echipa cu 6 puncte(Portugalia)calificata. in ultima etapa se juca Portugalia-Germania. Germani s-ar fi calificat daca Portugalia ar fi dat meciul Germaniei. Dar nu sa intimplat asa, iar Romania sa calificat, batand Anglia.
Situatie asemanatoare, dar fara blat… Hai Romania, sa bati Olanda!!

chris  •  15 iunie 2008, 20:32

nu mai conteaza ce face sau nu olanda acum totul depinde de noi
sincer nu stiu daca dupa efortul primelor doua meciuri mai putem da asta este alta istorie
indiferent de ceea ce se v-a intampla marti seara am demonstrat ca suntem o echipa de top deloc de neglijat,si in oricare alta grupa am fi fost treceam usor deci nu ma deraneaza ca putem fi admisi dar fara loc
HAI ROMANIA

sportplusbraila  •  15 iunie 2008, 20:42

Nu cred ca cineva din tabara romanilor sa se gandeasca ca Olanda o lasa mai moale. Vor fi inlocuitori care vor manca gazonul pentru a sari in ochii lui Basten. Dorinta de revansa este un alt argument al portocaliilor. Asa ca, tolo are dreptate. 110% si e treaba sigura.

alin  •  15 iunie 2008, 21:01

sa ne aducem aminte ca olanda a dat meciul belarusul-ul, cred, pentru a avea o SANSA MAI MICA de a intalni italia sa franta in grupe.
eu zic k nu rateaza ocazia sa ne lase sa castigam, acum cand prin asta ar evita SIGUR italia sau franta in semifinale. cu toate acestea, baietii trebuie sa dea tot ce pot ca sa mearga mai departe! hai romania!

stephy1  •  15 iunie 2008, 21:26

ORICE AR FII SUNTEM LA MANA NOASTRA ASA CA TREBUIE SA BATEM SI ATAT ,DACA VOM PUTEA BINE DACA NU IESIM CU FRUNTEA SUS . UN SINGUR LUCRU IMI DORESC SA NU SE CALIFICE ITALIENII CA MAI PESTE TOT NUMAI CU BULAN SAU CALIFICAT . FORTA ROMANIA SI SCOTETI-NE LA MIEZUL NOPTII LA UNIVERSITATE !!! VOM FII ACOLO

Di Stefano  •  15 iunie 2008, 21:27

Tolontane,
Nu intotdeauna am fost de acord cu tine, dar acest articol e unul bun.
——————————
Nu da atentie ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

aura  •  15 iunie 2008, 21:36

Campioni la blaturi sunt italienii , de aia le e si frica de un eventual ” biscotto”.Sa-i bata Franta , sa-i sature , sa plece acasa de pe ultimul loc ! Hai Romania! Calificati in sferturi sau nu , pentru noi sunteti cei mai buni!

zamfir adrian  •  15 iunie 2008, 21:42

buna seara… am si eu o intrebare: am sunat la federatie si nimeni nu a fost capabil sa imi raspunda; mi-au spus ca toata federatia este plecata in elvetia… asa ca va intreb pe dvs: CUM PUTEM FACE ROST DE BILETE DACA ROMANIA SE CALIFICA IN SFERTURI?astept un raspuns de la oricine ma poate lamuri… VA MULTUMESC!!!

felix  •  15 iunie 2008, 21:55

Ne-am uitat cravata acasa…
In restaurantul de lux, ospatarul ne-a oferit piept de cocos cu spaghete si sampanie.
Rusinosi si modesti…..am comandat doar compot de portocale cu frisca!
Inca mai privim bolul….frumos garnisit….imbietor….
Incet incet….ni se face pofta.
Marti seara!
Si dupa desert….vom comanda si acel cocos la rotisor, cu spaghete, si cu sampanie!

alo. man  •  15 iunie 2008, 22:09

orice chef tine 3 zile, duminica doctorul, luni,democratia, marti, rominia se califica si sarbatorim in piata universitatii, acolo unde ne astepti tu cataline de vreo 2-3 saptamini, mai ales dupa 13 iunie si noi am venit din 15 iunie sau din 90. capitanul tau a murit inainte de calidicare. cere/ti scuze tu si ovidiu, gazata la cititori pt politizarea lui euro 2008 si jocul ce l/ati facut cu cpt nationalei.sa va fie rusine si sper ca ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

filozofu  •  15 iunie 2008, 22:22

as dori sa-i felicit pe tricolori ca m-au facut sa traiesc acelasi sentiment ca dupa meciul cu suedie din 1994(e un dulce-amar greu de descris)iar pt meciul cu olanda as dori sa poata cineva de la gazeta sa le dea la fiecare sa citeasca poezia „Decebal catre popor” de George Cosbuc din care reproduc acum 2 versuri: „ca nu-i totuna leu sa mori ori caine inlantuit” si mi-as dori sa traiasca lei!

cris  •  15 iunie 2008, 22:36

Catalin,
1. nu exista 110% decat in limbajul si mintile primitive ale basketbalistilor americani
2. ai dreptate cu istoria blaturilor, pentru cine nu a prins, Hagi si Co se spune ca intrebau disperati dupa un egal (sau on infrangere?) cu Bulgaria, cand am pierdut calificarea acum ani buni daca nimeni n-a aranjat meciul dinainte?
Sper sa nu intram in teren cu impresia ca va fi „trantit” si sa ne pastram capul pe umeri…

sola  •  15 iunie 2008, 23:08

tolo nu mai aiuri numai prosti ai in capu ala VAN BASTEN va dori sa ia campionatu european si ptr asta nu risca nimic ii va trimite acasa pe ITALIA si FRANTA se stie ca echipele mari se mobilizeaza foarte bine in fazele finale ale unei competiti de acest gen OLANDA e deja finalista!!!

radu  •  15 iunie 2008, 23:21

olanda nu ne va da meciul dar nici nu se vor obosi sa ne bata, categoric prefera sa i trimita acasa pe francezi si italieni…insa va trebui sa jucam bine si la victorie, vorba aia, dumnezeu ne da dar nu ne baga si in traista, pentru ca intr adevar dumnezeu ne da ocazia sa ne luam singuri calificarea si e mare lucru

Razvan  •  15 iunie 2008, 23:50

Baieti, nu va speriati, Olanda va proceda ca Portugalia in 2000, va incerca sa castige meciul pentru a da imaginea de echipa corecta.Daca Romania va juca bine si va reusi meciurile din preliminarii, avem o sansa pentru ca italia si franta se vor anula mult timp una pe alta.E posibil sa trecem de ele cu o remiza dar mai sigur am incerca jocul ofensiv ca si cu italia si sa mizam pe setea de revansa a lui Mutu si eventual pe ambitia de a arata ceva a lui Marica. Pe asta sa ne bazam, nu pe somnul olandei!

Razvan  •  16 iunie 2008, 0:44

suporter, am scris asta si cu alte ocazii dar unii din redactia asta nu au masura si jignesc masa de cititori cu comentariile si sustinerile lor politice. pentru mine, fost cititor de editie tiparita si votant anti pd-l cum suna toata publicitatea asta? ca si cum as fi fost injurat direct de onorabilul tolontan!

marinica  •  16 iunie 2008, 1:13

ai scris cam in graba, asa-i? sau nu ai fost prea inspirat? hai, la mai bine

ioan plischi  •  16 iunie 2008, 6:19

vorbim totusi despre o partida pe care o sustinem impotriva unei echipe cu care in preliminarii am scos 1-0 si 0-0. de ce sa n-o batem, deci, pe bune?!

Alexandru Pop  •  16 iunie 2008, 8:57

Domnule Tolontan, Dumneata faci parte dintre romanii aceia invechiti cu o mentalitate la fel de perimata. Esti unul dintre aceia care inainte de meciul cu Frantacat si inainte de cel cu Italia pare-se ca erai „in pat cu dujmanul”. Esti unul dintre aceia care da sanse putine echipei nationale si subestimeaza un antrenor bun. Esti un formator de opinie invechit cu dorintele suprimate. Esti unul care ne spunea ce putine sanse avem cu Franta si cu Italia; iata ca am avut chiar sanse mari chiar sa castigam. Mai lasa-ne Domnule Tolontan pe noi cei care venim din urma cu o mentalitate solidade invingatori sa ridicam in mod natural stafeta psihologica pe care unii dintre voi o tineti jos artificial. Imagineaza-ti cu ce ramane un jucator al nationalei dupa ce-ti citeste articolul straveziu plin de ceata si incertitudine, plin de pesimism si boem expirat. Ramane in cap doar cu faptul ca un formator de opinie -care ar trebui sa gandeasca constructiv- distruge psihicul si suprima entuziasmul care produce adrenalina. Haideti sa avem cu totii incredere in acest antrenor caruia nici chiar presa, cu ochii ei de erete nu-i poate reprosa nimic. Este un tactician fin, un psiholog bun un om care merita sa fie acolo! Un om care ar trebui sprijinit mai mult. Haideti sa fim alaturi de el si sa credem in victoria Romaniei pentru ca suntem indreptatisi sa crederm de aceasta data! Obiectiv avem cateva atuuri: 1. olandezii nu vor fi ATAT de motivati ca noi 2. MVB nu va folosi garnitura de baza 3. olandezii nu vor risca accidentari 4. tactic vom juca mai bine. Domnule Victor Piturca avem incredere in tine si orice s-ar intampla, unii dintre noi, unii romani care spera la mai bine vom fi alaturi de tine!

Alcide  •  16 iunie 2008, 9:10

Domnule Tolontan, sa fim seriosi!
Nu esista nicio indoiala ca Olanda va juca impotriva noastra corect si ar trebui sa ne iasa din cap asemenea idei. Suntem prea mici pentru a fi bagati in seama. Mai bine am avea grija de lae noastre! De exemplu ne-ar trebui un capitan care sa stie sa-si conduca echipa in teren, nu doar sa fie cel mai bun om al acesteia. Spun asta deoarece el trebuie sa simta fiecare coechipier si sa fie primul care ia decizii, inclusiv tactice. Da Chivu trebuia sa impuna ca alt jucator sa execute penalty-ul, era un moment crucial si adevaratele caractere se vad in astfel de momente „astrale” cum ar spune Zweig. Spre norocul nostru am avut totusi 2 jucatori in teren in stare sa gandeasca astfel incat sa nu pierdem dupa ratare. Va las placerea sa-i descoperiti. Sper din tot sufletul sa ne calificam, dar mi-e teama ca adn-ul nostru nu s-a schimbat si tot ce am fi putut obtine vom risipi, mare pacat.

FuckYouTovarasi.blogspot.com  •  16 iunie 2008, 9:21

Un exemplu de blat care nu a mers a fost in campionatul intern cand Steaua trebuia sa castige la Buzau cu Gloria, insa buzoianul Bunica a marcat … din greseala !…

tyranosaurus rex  •  16 iunie 2008, 9:41

@Dle. Tolontan,este adevarat ,toti vrem sa ne calificam,dar cu idei de genul,Olandezii ne prefera pe noi,vor juca cu rezervele,ar putea fi „blat” nu facem nimic.la fel nici opiniile patriotarde si nationaliste ca i-am batut in toamna(oare cum i-am batut?) si ca ce noi suntem mai buni ca suntem romani si cine se pune cu Romania? nu duc nicaieri.Ar fi de asteptat o analiza mai lucida a meciului si de vazut punctele lor slabe,poate o aparare care a fost destul de usor depasita(adversarii au avut destule ocazii pe care le-au ratat),poate ca au mizat pe mingii lungi iar apararea adversa era prea avansata si nu a avut viteza necesara sa se replieze,poate ca portarul a scos tot,poate ca atacantii lor au prins niste suturi formidabile direct pe poarta ,cand mingea se putea duce peste.Adevarat ,adversarii par in forma maxima si viteza lor de joc este de invidiat.Dar sansa noastra in aceste conditii este sa otravim din nou fantanile,ca in meciul cu Franta si ce o vrea Dumnezeu.Asta este adevarata valoare a noastra ,nu cea ultranationalista.Sa speram ca totul se va termina cu bine.

Ovidiu Miron  •  16 iunie 2008, 9:43

Vom fi fiare! Ghionea este un super fundas. Si Codrea se va descurca foarte bine in centru. Sigur ca olandezii vor face astfel declaratii, cum ca vor da totul sa ne invinga. Dar sa fim seriosi. Ati vazut aseara Portugalia. E adevarat ca Elvetia nu mai avea sanse.

Dar Romania are!

P.S. Nu trebuie sa ne speriem de Spania. Era mult mai greu daca jucam in sferturi cu Franta sau Italia.

costel  •  16 iunie 2008, 9:49

ar trebui sa i batem.in afara de van persi si robben,nu au jucatori mai buni decat noi.daca nici pe astia nu i batem e greu.

Andrei  •  16 iunie 2008, 9:52

Ce Olanda – Roamnai. Meci a fost Turcia – Cehia. „Alah e mare!” – asa a sunat primul mesaj pe care l-am primit dupa meciul turcilor. Era de la varu Alin din Constanta. Acolo sunt mai multi turci ca nicaieri in Romania si lumea s-a bucurat. Si eu m-am bucurat. Cehia e o echipa fara vlaga, o echipa care la acest Euro nu poti sa spui ca ti-a placut, pentru ca nu ai cu ce sa acoperi afirmatia. Cehia a fost tradata si de cel mai de pret lucru pe care-l avea – portarul Cech a facut cel mai prost meci al vietii. Risc sa spun acest lucru. Oricum, sigur a facut cel mai slab meci pe care l-am vazut eu cu el in poarta.
Dar sa vorbim de turci – se vede ce popor luptator sunt. De aia le-am dat noi bir sute de ani, de aia ne atacau ei si noi niciodata, de aia erau cata frunza si iarba – toti luptau pentru acelasi tel. Cu toate astea, sunt un popor care a suferit mult. Tot timpul. Si la acest euro a suferti. Turcii au fost in pumni inca de la primul meci, cand Portugalia le-a scos fotbalul din cap. Au luat-o de la capat si au inceput ca un nou nascut si meciul cu Elvetia. S-au trezit la timp, au egalat, iar apoi s-au rugat la Alah pentru minunea din prelungiri. O tibie a deviat un sut, care nu era sigur gol, si a dus-o in plasa.
Cu cehii au suferit dublul. Dar s-au si bucurat dublu la final. Cehii au condus cu 2-0, dar luptatorii turci au avut un sfert de ora de vis, senzational, exceptional, fantastic, genial, etc.
Un pusti, Arda si un geniu Nihat, au condus oastea otomana spre sferturi. Si cu un supergol! Am avut senzatia ca Alah al lor a mutat bara mai sus la sutul lui Nihat – de la golul fericirii, ca i-a luat mingea din maini lui Cech la golul egalarii si ca l-a pozitionat prost pe acelasi Cech la golul care a dat semnalul revenirii turcilor. M-am convins: Alah e mare!

Hoho  •  16 iunie 2008, 10:35

Andrei,de ce nu mergi in Turcia?ca vad ca ii simpatizezi foarte mult.Aici la noi in tara nu prea credem in Alah,stii religia noastra e crestinismul si echipa preferata e echipa Romaniei.Referitor la comparatia ta,sa sti ca nu suntem deloc ca si Turcia in meciul de ieri pt ca ambele echipe(Turcia si Cehia) puteau sa se califice,cand noi jucam contra Olandei care e deja calificata.Are dreptate Tolo in blogul lui,nu exista blaturi aici ci noi trebuie sa dam 110% din noi pentru a castiga.Sincer,eu cred in echipa Romaniei pentru ca mi-a dat 2 motive:
1. Meciul cu Franta (vicecampioana lumii)
2. Meciul cu Italia (campioana lumii)
Nu mai astept si alte confirmari,nu vreau sa ma mai implic in alcatuirea echipei lui Piti,vreau doar sa asist la meci si sa ii las pe baieti sa isi faca treaba pentru ca pana acum si-au facut-o la perfectie.Nu am vazut niciodata o echipa a Romaniei atat de bine inchegata,atat in joc cat si ca si colectiv.
HAI ROMANIA!

Felix  •  16 iunie 2008, 10:51

Aseara cand tonomatele sarbatoreau pe Antena3, unu’ Ciutacu s-a bagat in seama despre un anunt publicitar pe gsp.ro.
Cum poti sa rezisti printre atatia care in loc sa fie impartiali sunt cu mana intinsa ?

matei  •  16 iunie 2008, 11:07

v-am trimis pe e-mail o propunere, asteptam un raspuns, chaiar daca era un refuz. asa e normal !!!!!!

Claudiu Miron  •  16 iunie 2008, 11:29

Asa e Cataline, trebuie sa dam 110% si sa obtinem aceasta calificare meritata pana in momentul de faţă! 🙂

Mark  •  16 iunie 2008, 12:24

In urma cu 2-3 ani la meciul cu Olanda din Giulesti,un „mare roman” pe nume G.Copos striga cu ochii iesiti din orbite:Rosu!Rosu!atunci cand Lobont a lovit mingea cu mana in afara careului.
Acum a venit randul unui alt „roman” sa puna la zid cu disperare niste arbitri care si-au permis sa avantajeze echipa Romaniei(numai o minte bolnava poate crede ca ajutorul a fost premeditat si nu o greseala umana).Iar acest „roman” se cheama C.Tolontan.
Mai mult,acelasi Tolontan incearca acum sa sugereze un blat cu Olanda.Practic,daca Romania va face o performanta deosebita,acesti baieti minunati nu vor avea nici un merit,fiind fie al arbitrilor fie al partenerilor de intrecere.
D-le Tolontan,toate echipele care au castigat Turnee finale(CM sau CE)au beneficiat de greseli de arbitraj,iar jurnalistii din tarile respective i-au considerat pe fotbalisti niste eroi.Numai presa ticalosita din Romania(scrisa sau audio-vizuala)incearca sa arunce cu noroi in propria echipa.
Cata mizerie!!!!

eu  •  16 iunie 2008, 12:42

pt Andrei

daca Allah e atat de mare si se baga si in footbal cum de nu castiga turcii cupa mondiala sau europeana? sau daca nu turcii atunci pakistanezii, irakienii sau sau talibanii afgani?

Detinatorul Adevarului Absolut  •  16 iunie 2008, 13:22

Si discutiile cum ca olandezii ar trebui sa se dea la o parte i-au intaratat si mai tare pe olandezi. Acum vor sa dovedeasca ca nu fac blat si vor juca cu darzenie. Ca sa nu mai vorbim de rezervele care vor fi titularizate maine vor da si ele 100% ca sa dovedeasca ca merita titularizarea in meciul cu Rusia/Suedia.

reality  •  16 iunie 2008, 13:47

Problema e alta. Daca Olanda joaca cu garnitura pe jumatate complecta Romania are nevoie de 150% randament ca sa spere la o victorie. Dar…. mingea e rotuda, asa ca ….. HAI ROMANIA !!!!!

Detinatorul Adevarului Absolut  •  16 iunie 2008, 14:03

Chiar daca forma olandezilor acum este una incredibila si moralul lor este maxim, noi avem istoricul intalnirilor cu ei. In ultimele 2 intalniri am luat 4 din 6 puncte, deci HAI ROMANIA !!!

daniels  •  16 iunie 2008, 14:03

blatu asta bata-l vina ne-a aprins hemoglobina … dar pana la urma blatu olandezilor va fi de fapt o lectie pentru romanii de pretutindeni : nu trebuie sa astepti de la altii ce poti face tu …de ce nu ar fi nationala lui piti determinata sa se bata cu goliat sau orice alt monstru si sa-l rapuna ? acum este momentul acela de care vorbeam toti inainte de CE si anume clipa in care trebuie sa demonstram ca jucam fotbal si noi in Europa ! egalurile cu franta si italia nu ne vor tine prea mult de foame pentru ca puteau fi victorii si n-au fost ! asa ca vicoria cu castigatoarea grupei poate sa ne alimenteze legenda ! fara victorie nu cred sa ne calificam …italia trezita de seringa lui Mutu va musca din franta imbatrinita si noi vom da maruntel din buze daca nu rapunem portocala!!! ma gandesc ca si tricolorii vad aceeasi situatie prielnica de care este imperativ necesar sa ne legam …altfel va fi doar o vizita la un alt CE care va fi uitat imediat dupa terminarea lui !!!

razvan  •  16 iunie 2008, 14:28

catalin, ce spui de atacul colegului tau de trust ,victor ciutacu, la adresa ta cu privire la faptul ca te-ai implicat in campania electorala si l-ai sustinut pe vasule blaga? el a invocat ca ai atasat in Gazeta langa poza echipei nationale un anunt electoral al lui blaga care spunea ca echipa isi cauta capitanul… chiar sunt curios ce ai de spus cu privire la acest lucru! dc ai facut asta intentionat si n-a fost vorba de o simpla coincidenta ai luat-o deja pe urmele lui becali care a manjit sportul cu aceasta mizerie numita „PLOITICA”! e prea mult ca imaginea Stelei fost patata, nu vrem sa fie patata si imaginea nationalei! din cate stiu ai criticat nu de foarte mult timp atitudinea lui basescu care a vrut sa confiste in scop electoral imaginea Echipei Nationale de Handbal Feminin in urma uni succes… o medalie de argint sau ceva de genul asta la un mondial in fata rusiei…

oarecare  •  16 iunie 2008, 14:34

Catalin, faceti un titlu mare si trimiteti-l catre olandezi. Aduceti-le aminte de semifinala CE din 2000 cand la ei acasa le-au stricat sarbatoare, aceeasi italieni. Sa nu uite, peste 2 meciuri se pot intalni iar cu ei, iar atunci cu siguranta nu va mai fi ca-n grupe.

Comentează